Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2009. aug. 5. 9h:12' EZ A 799. JÁTÉKHETED, 338. FORDULÓD 800. játékheted kezdete: aug. 8. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1754 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod az 1133. tárgyat az 1546. tárgyat |
* 2. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 27. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 64. varázslatot a 70. varázslatot a 12. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 24. varázslatot |
* 5. KP: | használod a 65. pszi képességet |
hu 322 323 137 | hulladék: 322 323 137 |
hu 129 190 188 | hulladék: 129 190 188 |
hu 159 98 327 | hulladék: 159 98 327 |
hu 90 88 49 | hulladék: 90 88 49 |
hu 271 652 1113 | hulladék: 271 652 1113 |
hu 148 232 226 | hulladék: 148 232 226 |
bb 69 56 56 | beraksz a bankba a 69. tárgyat (56 darabot) |
d 4 3 | eldobod a 4. tárgyat (3 darabot) |
kpb 7 | kezd. parancs berakása: 7 |
bb 2 999 | beraksz a bankba a 2. tárgyat (999 darabot) |
fas | felt. ásás |
bb 70 18 | beraksz a bankba a 70. tárgyat (18 darabot) |
bb 152 14 | beraksz a bankba a 152. tárgyat (14 darabot) |
bb 85 21 | beraksz a bankba a 85. tárgyat (21 darabot) |
hu 42 | hulladék: 42 |
h 504 | használod az 504. tárgyat |
ek 215 4 | t. energia kisütése: 215 4 |
ek 395 116 98 | t. energia kisütése: 395 116 98 |
[116,98] A sziklák elmaradoznak, ismét füves síkságon vagy. Elérted az Óriások Földjének határát. A távolban gigantikus alakok mászkálnak, irtják a békés kalandozókat.
ek 6 | t. energia kisütése: 6 |
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
Távolról energiatüskék varázslatot lősz a másikra. 29 életpontot sebeztél. Egy gigaököl varázslatot dob rád a másik. 10 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a bávatag golombár jobb karját. (4 támadással 49 életpontot sebezve.) Ellenfeled sziklát dob rád. Eltalált téged. (2 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a bávatag golombár ragyás testét. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a bávatag golombár testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A bávatag golombár egy lendületes ütése a bal karodba csapódik. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Körülötted minden elcsendesedik. Szinte hallod a fű növését... Az lenne ilyen hangos? Megdöbbenve tapasztalod, hogy Blligates vérszopó indái rád tekeredtek. Eszed vesztve próbálsz kiszabadulni, miközben a növény a véredet szívja.... Sikerült!! Lelked mélyén érzed, ez Sheran büntetése volt... (31 életpontot vesztettél) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Jutalmad nem marad el (+23 varázspont). 1344 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 178, sebződés: 74, gyógyulás: 0, összesen: -74 ÉP}
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
Egy energiatüskék varázslattal köszöntöd a másikat. 19 életpontot sebeztél. Egy méregfelhő varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a nanda pikkelyes testét. (4 támadással 48 életpontot sebezve.) A lény igéző tekintetét rád emeli. Akaratodat kasztroplanáris pajzsba tömörítve, ellenállsz. Elszántan a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a nanda testét. (4 támadással 153 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a nanda jobb vállát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A nanda fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A nanda szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Jól harcoltál! (+23 varázspont.) 2016 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 245, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
Mélyen koncentrálva, megidézel egy energiatüskék varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 32 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a norpadolótika szőrös gömbtestét. (4 támadással 50 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a norpadolótika szőrös gömbtestét. (5 támadással 176 életpontot sebezve.) Méregfoggal megkarcolod a norpadolótika egyik csápját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (8 támadástól 38 életpontot vesztesz.) A norpadolótika a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 38 életpontot vesztesz.) A norpadolótika még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Jól harcoltál! (+23 varázspont.) Elhajítod a vacak őrült varázsló trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő norpadolótika trófeát. 2195 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 277, sebződés: 76, gyógyulás: 0, összesen: -76 ÉP}
Egy energiatüskék varázslatot dobsz ellenfeledre. 22 életpontot sebeztél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a massza bal karját. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával felnyársalod a massza nyitott pofáját. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a massza hájtömegét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A massza szarvai apró sebet okoznak a jobb lábadon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 12 életpontot vesztettél. Itt is, ott is célba talál a massza ollója. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 jégszivet. Jól harcoltál! (+23 varázspont.) 645 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 45, gyógyulás: 0, összesen: -45 ÉP}
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
m 2 7 6 | mozogsz keletre, északnyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [109,98] Laposodnak a hegyek, most már dombok között vagy. A Szürke hegyeknek ezt a kisebb vonulatát hívják Kalimaron vonulatnak. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy bávatag golombár hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (vasérc) jelenlétét érzed a föld alól.
(Továbbmész...) [108,98] A dombságot elhagyod, bozótos terepen vagy. Egyszerre csak rémült sikoltás üti meg a füledet, de hiába keresed a hang forrását, semmit sem találsz. Lehet, hogy csak érzékcsalódás volt? Egy kinyúlt szutykos remák teteme mellett vezet el az utad. Csúnyán összeszabdalták. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Apa Tifusz előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Dornodon hívői építették. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy khór darázs. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Mélyen koncentrálva, megidézel egy energiatüskék varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 27 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a khór darázs szőrös torát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a khór darázs csíkos potrohát. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Méregfoggal megérinted a khór darázs testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Feléd sújt a khór darázs a farkával, de elhibázta! A khór darázs most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 darázsszárnyat. [darázsszárny ládikóba-> (97,107)-> 4 arany, -2 ÉP] Kiváló munka volt (+23 varázspont). 561 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
m 6 5 6 | mozogsz nyugatra, délnyugatra, nyugatra |
Mélyen koncentrálva, megidézel egy energiatüskék varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 24 életpontot sebeztél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a varkaudar testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. [varkaudar csont ládikóba-> (97,107)-> 4 arany, -2 ÉP] Varázserőd töltődik (+4 varázspont). 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 28 életpontot sebeztél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az élőholt mirg bal szárnyát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával teljesen átdöföd az élőholt mirg bal lábát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Az élőholt mirg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mélyen koncentrálva, megidézel egy energiatüskék varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 21 életpontot sebeztél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod az élőholt mirg jobb lábát. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod az élőholt mirg fejét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az élőholt mirg jobb oldalát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az élőholt mirg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 63 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a szutykos remák testét. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) A szutykos remák még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 remák szivet. 1274 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 142, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Távolról energiatüskék varázslatot lősz a másikra. 21 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 11 életpontot vesztettél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar mágus fejét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) A varkaudar mágus szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 217 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
(Továbbmész...) [106,99] Még mindig füves síkságon vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy varkaudar bajnok került az utadba. {védettsége: 20 szúró, 20 vágó, 20 ütő ellen.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Távolról jégcsóva varázslatot lő rád a másik. 17 életpontot vesztettél. A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a varkaudar bajnok sima, kék bőrét. (4 támadással 51 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (8 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar bajnok jobb karját. (2 támadással 81 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a varkaudar bajnok jobb vállát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a varkaudar bajnok gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A varkaudar bajnok feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 12 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1055 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 159, sebződés: 49, gyógyulás: 0, összesen: -49 ÉP}
(Továbbmész...) [105,99] Szűnni nem akar a zöld síkság. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy varkaudar mágus. Itt csata lesz.
A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 6 életpontot vesztettél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a varkaudar mágus jobb lábát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával teljesen átdöföd a varkaudar mágus testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átdöföd a varkaudar mágus testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Nem sikerült a varkaudar mágus ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 2 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 217 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
im 0 2 | imádkozol |
m 5 6 5 | mozogsz délnyugatra, nyugatra, délnyugatra |
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 9 életpontot vesztettél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a varkaudar mágus bal lábát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával felnyársalod a varkaudar mágus testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a varkaudar mágus fejét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A varkaudar mágus csapása csak a levegőt találja. A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 4 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a varkaudar mágus száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Jutalmad nem marad el (+4 varázspont). 217 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [10 pontot használtál fel, van még 0.]
m 5 | mozogsz délnyugatra |
szk 778 | keresed a 778. szörnyet |
bpb 7 | bef. parancs berakása: 7 |
kb 2 11 | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (11 darabot) |
* 1. BP: | használod a 242. tárgyat |
* 2. BP: | t. energia kisütése: 215 6 |
* 3. BP: | használod a 233. tárgyat |
TÜNDE NYÍL (554. TÁRGY) A tünde nyíl a tünde íjhoz való nyílvessző, amelyet egy elf készíthet el, bozótosban vagy erdőben. Szükséges hozzá 1 madártoll, 1 acéltű és 6 TVP. A tünde nyíl sebzése 3D6. A tünde nyíl, bár törékenynek látszik, nem az: még a vashegyű nyílnál is ritkábban sérül meg vagy veszik el. Ezenkívül használatakor a tünde íj bónuszán felül kapsz még +2 támadást a pontos lövéshez. |
NORPADOLÓTIKA (226. SZÖRNY) Mondd gyorsan húszszor egymás után, hogy norpadolótika! Igen, a dolog szóviccnek indult, de a norpadolótika olyan mérges lett, hogy szórakoznak a nevével, hogy bosszúból az egész falut felfalta. Azóta senki sem viccelődik a norpadolótikával. Pedig alapjában véve elég tréfásan néz ki, egy nagy, imbolygó, barna gömb, hat hihetetlenül vékony (és hosszú) pipaszárlábbal. Étkezéskor a norpadolótika gigantikus állkapcsa kiemelkedik alul, a hasából, és hatalmas fogaival szétrág mindent. Ezenkívül a norpadolótikának jókora csápjai is vannak, amelyekkel az ongóliantokat szokta magától elhessegetni. Vigyázat! A norpadolótikát zsíros szőrzete miatt igen nehéz vágófegyverrel megsebezni. Ezenkívül nem nagyon érdeklik a varázslatok, a pszi, meg hasonló marhaságok, ezért ilyesmivel elég nehéz neki ártani. |
TILTOTT TELEPORT (198. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT) Igeeeen! Szenzációs!!! Végre! A tiltott teleport! A varázslói pályafutás egyik mérföldkövét jelenti a tiltott teleport megszerzése. A varázslat sokban hasonlít a városi teleportokhoz, sőt azok a varázslatok a tiltott teleport leegyszerűsített változatai. A teleport a tűzvihar előtt sok országban tiltottnak számított, mivel könnyű vele megsérteni a személyi jogokat, és nagy visszaélésekre ad lehetőséget. Manapság, bár a GH.1670 II/4-es alanori rendelet továbbra is tiltja, ritkán büntetik a használatát. Sokkal jobban korlátozza az, hogy csak keveseknek adatik meg a lehetőség, hogy megtanulják ezt a nagyerejű varázslatot. A tiltott teleport a korlátlan teleporttal ellentétben csak korlátozott használatra ad lehetőséget, mivel egy fordulóban csak egyszer használhatod. A városi teleporttól eltérően azonban nem csak lakott területre, hanem bármilyen tereptípusra működik, ahová hagyományos módon te is el tudnál gyalogolni (tehát nem működik a csatornán keresztül, nem lehet tenger mezőre teleportálni stb.). A teleport végrehajtása után véglegesen a kívánt helyre kerülsz, nincs automatikus visszatérés, mint ahogyan a városi teleportoknál megszokhattad. A sok előny mellett a varázslatnak két hátrányát is meg kell említeni: maximum taumaturgia erősség per kettő mezőt tudsz teleportáni, és a varázslat a 10 TVP mellett 100 VP-be kerül. Használatához a V 198, <abszolút X koordináta>, <abszolút Y koordináta> paranccsal történik, és feltétele, hogy legyen a birtokodban egy szeksztáns. A tiltott teleportot nem használhatod, ha éppen valamilyen más teleport hatása alatt állsz. A tiltott teleport használatához szükséges minimális taumaturgia szint 26. |
TAVACSKA (53. TEREPTÁRGY) A világégés után sokáig nem esett az eső, de aztán ahogy lassan visszaállt a természet egyensúlya, úgy jelentek meg a pocsolyák helyén a kisebb-nagyobb tavacskák, amelyeket a patakok táplálnak. A tavacskákban való úszás persze nem tanácsos, hiszen annakidején ún. torax férgek szaporodtak el a nyílt vizekben, amelyek halálos betegséget terjesztettek. Lehet, hogy manapság már nincsenek torax férgek a vízben, de ugyan ki merné vásárra vinni a bőrét? |
GYÓGYMÓGY (5. VARÁZSLAT) Ez a legegyszerűbb gyógyító varázslat - kisebb sérüléseket tudsz vele kezelni. Minél magasabban állsz a papi ranglétrán, annál több életpontot kapsz vissza az elmondásakor. Ezt a gyógyító varázslatot csak magadra használhatod. Elmondása 6 VP-be kerül. Ha van bekapcsolt FGY parancsod, és egy labirintusban az életpontod a megadott % alá zuhan, automatikusan használod ezt a varázslatot. |
DENEVÉR SZIMBÓLUM (140. TÁRGY) A gonoszság istenének, Dornodonnak a követői viselik ez a fekete kristályból készített denevérszimbólumot, amely leheletvékony, mégis borzasztóan erős mágikus szállal akasztható a nyakba. Amíg viseled, kettővel magasabb az intelligenciád. A denevér szimbólum mellett viselhetsz egyéb nyakláncokat is. |
Erő: | 38 (45) | Szint: | 23 | Merészség: | 6/1 | Magasság: | 157 cm |
IQ: | 50 (71) | Támadás: | 26 | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 40 kg |
Ügyesség: | 27 (31) | Védekezés: | 37 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 149/150 év |
Egészség: | 41 (44) | Életpont: | 367/169 | Jellem: | semleges (+8) | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 27 (31) | Varázspont: | 602/71 | Pénz: | 5624 arany | Kép. pont: | 6 |
Tudatpont: | 21/8 | Pszi pont: | 166/4 | EFejl: | 20 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 4/76 | szúrófegyverek: | 28/87 (+5%) | vágófegyverek: | 4/18 |
ütőfegyverek: | 16/58 | lőfegyverek: | 25/31 (+5%) | dobófegyverek: | 9/52 (+48%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -11.); tüske (#22) (12 -15.); vashegyű nyíl (#176) (16 .); tüske (#22) (17 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 31/9 (+4%) | 2. nyomkövetés: | 100/15 (+48%) | 3. lopás: | 5/26 |
4. mászás: | 7/68 (+5%) | 5. csapdakészítés: | 14/25 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 3/44 |
7. gyógyítás: | 80/18 (+28%) | 8. titkosírás: | 13/8 | 9. felderítés: | 21/30 (+11%) |
10. szörnyidomítás: | 13/34 | 11. teológia: | 28/91 (+14%) | 12. taumaturgia: | 29/49 (+44%) |
13. versengés: | 9/91 | 14. harcművészetek: | 3/37 | 15. zene: | 8/23 |
16. szörnyismeret: | 26/87 (+20%) | 17. pszi: | 13/68 (+19%) | 18. zárnyitás: | 1/44 |
19. vadászat: | 73/31 | 20. bányászat: | 31/27 (+3%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
készítesz szárnyas hernyót (#69) (max. 9999 darabot ), szuperkötelet (#209) (max. 4 darabot, csak egyszer), tüskét (#22) (max. 50 darabot ) |
elfogod hegyi rákot (#61) fedett veremmel (#219), ekharion bébit (#768) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12) |
kék rothasztó (#421), szintszívó lények (#9097) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 12) |
manifesztátor (#124) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +16 vp 12 költség alatt; taumaturgia: +16 vp 12 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) | pszi-ernyő (#64) | erőpajzs I (#12) |
tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse II (#24) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
agykorbács (#97), energiatüskék (#29) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | szutykos remák (#191) | villámcsapás (#50) | >> | kék rothasztó (#421) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
kardfogú fülemüle (#146) (őrzi a holmidat: +12 lopás ellen) státusz: OK |
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK |
ryuku ostromteknős (#362) (málhás: +41 kg teher) státusz: OK |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Remélem jól haladsz a mágikus tudományokkal. Használj csatában villámcsapás varázslatot! |
2.) Nem árt, ha kitanulod a szörnyelfogás tudományát: áldozz fel oltáromnál egy élő hegyi rákot! |
3.) Ölj meg egy homokférget. Ne! Ez így túl könnyű lenne. Legyen inkább KÉT homokféreg. (számláló: 0) |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) kaszt.kiteljesedés (166) kasztrop.kitágulás (197) a hatalom rúnája (215) önismeret (236) ment.felfrissülés (255) a butaság ára (273) vallási öntudat (290) varázstöltődés II. (296) Valentin napja (328) földmágia (357) a mágia szeretete (393) időfolyamok (394) kedvenc táborhely (395) Tudati képességfa: tudati portya (501) belefejlesztettél: 30 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 0 TU szükséges.) Az új képesség készen van, de még 3 nap szükséges, hogy használhassátok. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
3 | bot (#4) | 1 | bronzpáncél (#90) | 1 | bronzsisak (#88) | |||
4 | darázsszárny (#652) | 1 | drótszőr (#37) | 1 | ezüsthegyű nyíl (#323) | |||
1 | ezüstshuriken (#327) | 1 | ezüsttőr (#322) | 3 | ilkin érc (#232) | |||
32 | kaja (#2) | 10 | kaktusztüske (#114) | 2 | kígyóbőr kesztyű (#49) | |||
1 | kis vaspajzs (#159) | 23 | mákrózsa virág (#56) | 5 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | |||
3 | mérg. ubuk tüske (#137) | 3 | mérg. vas dobónyíl (#190) | 7 | mocsári penke (#148) | |||
21 | óndarab (#85) | 2 | rákpajzs (#98) | 9 | ramit kő (#226) | |||
18 | rézdarab (#70) | 4 | sallank nyíl (#129) | 1 | szürke bőrkesztyű (#271) | |||
1 | távcső (#42) | 4 | tüske (#22) | 6 | varkaudar csont (#1113) | |||
14 | vasérc (#152) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
325 | arany (#50) | 2 | álompor (#396) | 1 | bronzpajzs (#89) | |||
1 | gyöngymangó (#135) | 1 | jégszív (#282) | 4 | madártoll (#112) | |||
1 | mérgezett vasnyíl (#187) | 1 | rájabőr (#404) | 1 | remák szív (#264) |