333. forduló, 335. forduló, Chini összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2011. febr. 21. 9h:13'
EZ A 468. JÁTÉKHETED, 334. FORDULÓD
469. játékheted kezdete: febr. 23.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4300
SZÁMLA : XXXX

CHINI KALANDJAI


10 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [159,48] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, az 51. pontnál.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Kifizetted a megvett 3 ekharion dárdát (725 arany).
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Kifizetted a megvett 1 orvosságos zacskót (250 arany).
Kalhid, amikor összefutottatok, adott neked 2 karbin plazmát és 6 vashegyű nyilat. A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+1 tvp ). Az aranytermő erszény 33 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+35 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+83 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+54 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-4 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) A lottó 907. hetének nyerőszámai: 1, 6, 30. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 11 arany nyereményt kapsz.

* 1. KP: használod az 1602. tárgyat
Használod az ezüstszelencét. A belsejébe 4 vizet dobsz. A varázseszköz működésbe lép, és a haszontalan holmi helyett 2 drótszőrt kapsz. [3 pontot használtál fel, van még 614.]

* 2. KP: elmormolod a 19. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Elmormoltad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 609.]

* 3. KP: használod az 1534. tárgyat
Működésbe hozod a quwarg teleportgömböt. Ami ezután következik, meglep: másznod sem kell, a teleportgömb egyenesen a quwarg boly szívébe visz. Döbbenetes élmény ebbe a mesterséges létesítménybe behatolni. Mindenhol kisebb-nagyobb quwargok nyüzsögnek! Valami hatalmasat csíp beléd hátulról (-9 életerő). Hirtelen ráébredsz, hogy miért van itt ekkora hely: egy óriási test mozdul el a fal mellől. Egy quwarg harcos!

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 71 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg harcos fejét. (5 támadással 59 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a quwarg harcos testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal súrolod a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg harcos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1082 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 185, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Söprögetni kezded a quwargokat, de még így is néhány fürtnyi a nyakadba esik. Észreveszel valamit. Éljen! Találtál 3 quwarg tojást. Újabb kavargó, teleportérzés lesz úrrá rajtad, ahogy megtörténik a visszaút. A következő pillanatban a kimerült teleportgömböt a kezedben tartva térsz magadhoz. [40 pontot használtál fel, van még 569.]

* 4. KP: használod a 69. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a kí koncentráció pszi képességet. Érzed, hogy nagyobb a kontrollod a testedben buzgó kí felett. [-14 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 564.]

* 5. KP: használod a 70. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Mentális energia gyűlik benned. Akaratoddal irányítva, létrehozod az agyletapogatás pszi képességet. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 562.]

* 6. KP: használod a 745. tárgyat
Használod a bo'adhun idolt. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 562.]

* 7. KP: használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 562.]

ek 214 99 t. energia kisütése: 214 99
Sajnálom, de nem ismersz ilyen tudati képességet. [0 pontot használtál fel, van még 562.]

ek 215 4 t. energia kisütése: 215 4
48 varázspont felhasználásával előállítasz 4 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 562.]

ef 11 512 energia fejlesztése 11
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-11 TU.] Befejlesztetted a képességbe a szükséges mennyiséget, mostantól használhatod! Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki. (ld. enc.) [77 pontot használtál fel, van még 485.]

lm 3 4 7 mozogsz 3 4 7
Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [3. PONT.] Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [4. PONT.] Mész tovább, előre. Az út itt elkanyarodik. [6. PONT.] Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy tömör sziklából kifaragott ajtó bukkan fel a sötétből. Az ajtót vörösen vibráló mágikus aura védi. Itt rúnapukkasztásra van szükség! Némi mágikus vizsgálat után rájössz, hogy a biztonságos rúnapukkasztáshoz 80 varázspontra lenne szükség - ekkora mágikus energiával pedig nem rendelkezel. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! A védőrúna kisül rád! Szörnyű fájdalmat érzel (-78 életpont). Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [7. PONT.] [20 pontot használtál fel, van még 465.]

lm 5 3 1 mozogsz 5 3 1
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. A folyosó kanyarodik. [6. PONT.] Nincs megállás - továbbtotyogsz. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [4. PONT.] A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [3. PONT.] Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [2. PONT.] És már a kijáratnál is vagy! Húzol kifelé. [25 pontot használtál fel, van még 440.]

fkt 249 4 1 felt. készítesz a 249. tárgyat (4 darabot)
fkt 249 4 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 440.]

fkt 207 8 1 felt. készítesz a 207. tárgyat (8 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 440.]

h 449 használod a 449. tárgyat
Itt az ideje, hogy megszabadulj a kasztroplanáris rákfenéktől: behörpinted a kristályfolyadékot. Megszabadultál a poszogó möszéktől. [0 pontot használtál fel, van még 440.]

hu 295 39 300 hulladék: 295 39 300
Hulladék, ezért nem gyűjtesz elit csatavértet. Hulladék, ezért nem gyűjtesz zárnyitó készletet. Hulladék, ezért nem gyűjtesz cru formázó mintát. [0 pontot használtál fel, van még 440.]

hu 317 481 198 hulladék: 317 481 198
Hulladék, ezért nem gyűjtesz varkaudar csizmát. Hulladék, ezért nem gyűjtesz obszidián tüskét. Hulladék, ezért nem gyűjtesz trikornis szarvat. [0 pontot használtál fel, van még 440.]

h 1755 100 használod az 1755. tárgyat
Aranyakat szórsz a ládikóba, hamarosan meg is kapod a kívánt varázserőt. (+100 vp ). [5 pontot használtál fel, van még 435.]

a 150 2582 10 átadod a 150. tárgyat a 2582. kalandozónak (10 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 2 szent jogart Kalhid részére. [5 pontot használtál fel, van még 430.]

v 181 183 31 elmormolod a 181. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(159,48) quwarg harcos (#201)

[183,31] Lakott területre érkeztél.

A következő épületeket látod: egy vegyesbolt (615. épület.) és egy fegyverbolt (618. épület.).
Eladsz 1 bakkura csizmát 11 aranyért, 1 bíbor erőövet 60 aranyért, 1 cru formázó mintát 25 aranyért, 1 díszes rézpajzsot 15 aranyért, 2 elit csatavértet 60 aranyért, 3 jégszivet 45 aranyért, 3 obszidián tüskét 36 aranyért, 1 rejtőköpenyt 14 aranyért, 2 trikornis szarvat 24 aranyért, 1 varkaudar csizmát 20 aranyért, 3 varkaudar lándzsát 15 aranyért, 2 varkaudar páncélt 20 aranyért, 2 varkaudar szablyát 40 aranyért, 1 vasércet 2 aranyért, 1 zárnyitó készletet 12 aranyért, 3 quwarg tojást 6 aranyért.
[-60 varázspont.] Erőd TF-elődött. (+1 erő.) [10 pontot használtál fel, van még 420.]

ve 72 1 megveszed a 72. tárgyat 1
Vásároltál 1 rézsisakot. 14 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 420.]

m 6 mozogsz nyugatra
[182,31] Folytatod sétádat a házak közt.

Egy szürke, a többi ház között megbújó épületre leszel figyelmes, aminek kinézete már gyanúsan egyszerű. A vaskeretes tölgyfaajtón épp egy sunyi árnymanó lendül ki az utcára, és észre sem véve, hogy figyeled, beleveti magát a tömegbe, majd egy a szakállába motyogó törpe zsebébe nyúl, hogy egy kisebb tárgyat emeljen ki belőle. Aztán eltűnik a szemed elől. (699. épület.)
[10 pontot használtál fel, van még 410.]

be 699 bemész a 699. épületbe
Lassan megközelíted a tolvajcéh bejáratát, majd az öklöddel benyomod a tölgyfaajtót. Egy körülbelül harminc láb hosszú folyosóra jutsz, melynek végében egy másik ajtót pillantasz meg. A folyosót beesett arcú, borostás, pálinkától bűzlő alak őrzi. Ahhoz képest, hogy beléptedkor még minden lelkiismeret furdalás nélkül, horkolva aludt, hátát a falnak támasztva, most meglehetősen gyorsan tápászkodik fel a földről.
- Ki vagy? - kiáltja feléd, és miközben lándzsája hegyét mellkasodnak szegezi, kivillannak gusztustalanul sárga fogai. Miután felvilágosítod róla, hogy csak egy vagy az utcáról betévedt járókelők közül, akik mellesleg minden percükben élvezetes kalandot keresnek, a férfi elkomolyodik. - Tűnj el innen, itt nem vár semmiféle kaland! - Beletörődötten sóhajtasz egyet. Ez a fickó konok, és meggyőzhetetlen. Meg fafejű is. De milyen szemrevaló az az ékköves tőr, ami jobboldalt lóg az övéről! Egy ilyen drága fegyver nem egy ilyen lepusztult alaknak való! Megpróbálod elterelni a figyelmét egy történettel a gyerekkorodból, miközben minden feltűnés nélkül a tőr felé nyúlsz. Már a kezedben is a nyele, érzed a drágakő izzását tenyereden. Aztán a fickó hirtelen mozdulata, mellyel egyik lábáról a másikra helyezi át súlypontját, mindent tönkretesz: a tőr hangos csattanással landol a folyosó köves padlóján. Nincs kedved a felesleges magyarázkodáshoz, míg a férfi lehajol a tulajdonáért, az ajtón keresztül kiugrasz az utcára, és eszeveszett sebességgel elvegyülsz a tömegben. [5 pontot használtál fel, van még 405.]

m 6 8 8 mozogsz nyugatra, északra, északra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[159,48] Egy sejtelmes, baljós sűrű erdőbe érsz a síkságot elhagyva.

Felfedeztél egy mínosz-kúpot. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Dr. Dragon egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Utad során felfedezel egy gyilkos csalánt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy borkonyó cserjét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy barátság szent tüzét.

(Továbbmész...) [159,47] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy smirglibokrot. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Iron Cross, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Sheran hívei emelték. Észreveszel egy gyilkos csalánt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy borkonyó cserjét.


(Továbbmész...) [159,46] Elhagyod a bokrokat, dombok között vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy púdersziklát. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Dornodon híveié. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (óndarab) kell, hogy legyen! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Raia oltárt. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Nyugatra egy Leah oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Hmm, csak egy varkaudar felderítő. Ettől nincs semmi félnivalód. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 76 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar felderítő testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 nyílvessző. 1527 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 10 kerek követ.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 5 púderkövet. [70 pontot használtál fel, van még 335.]

m 8 1 8 mozogsz északra, északkeletre, északra
[159,45] A dombságot elhagyod, bozótos terepen vagy. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy tüskés harci gromak lehet. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem vibrál körülötted. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 26 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a tüskés harci gromak testét. (5 támadással 114 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel iszonyatosan megcsapod a tüskés harci gromak bal első lábát. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod a tüskés harci gromak fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A tüskés harci gromak megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. A tüskés harci gromak megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A tüskés harci gromak most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gromak bőrt. 1018 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 216, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Látsz egy mákrózsa bokrot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy kputtyintó csalán. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.


(Továbbmész...) [160,44] Még mindig bozótos. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy tüskés harci gromak lehet. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 24 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a tüskés harci gromak tüskés testét. (5 támadással 117 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel eltalálod a tüskés harci gromak fejét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod a tüskés harci gromak tüskés testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a tüskés harci gromak öklelő szarvai elől. A tüskés harci gromak megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a tüskés harci gromak száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gromak bőrt. 1018 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 203, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy mákrózsa bokrot. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Jim Beam előtt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Látsz egy Chara-din monolitját. Találsz néhány fincsi földigilisztát. (+1 kaja.) Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Ó! Hiszen ez egy élőholt tigris. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.


(Továbbmész...) [160,43] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rát-fát. Megpillantasz egy tiszta vizű patakot, amely nyugatról folyik keletre. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Raia hívői építették. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy borkonyó cserjét. Látsz egy amniosz-fát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy csodabazárt. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Raia oltárt. Keletre nézve látsz egy tavacskát. Délnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elrakod a távcsövet. [30 pontot használtál fel, van még 305.]

m 7 7 8 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északra
[159,42] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy ovimon-bokrot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Leah hívői építették. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Nahát! Az orrod előtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földből. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielőtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Azonnal rájössz, hogy egy kputtyintó csalán ijesztett meg. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 8 ovimon-bogyót.

(Továbbmész...) [158,41] A bozótos terepet homokos, sivatagi vidék váltja fel. Észreveszel egy quwarg bolyt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Leah híveié. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint K'Nrtung.
(Feltételes mászás:) Mocskos tetű kis quwargok! Csak meg ne csípjenek! Vigyázva kapaszkodsz fel a boly meredek, göröngyös oldalán. Hosszas szenvedés árán felkínlódod magad a boly tetejére. Egy szabályos alakú üreg vezet a mélybe. Leereszkedsz. Alig szűrődik be fény, úgyhogy a quwarg-hegyek zsezsgő mocorgása még félelmetesebbnek tűnik. Most látod, hogy jónéhány sebből vérzel már (-10 életerő). A fosztogatás előtt meg kell küzdened a boly jól megtermett lakójával. Egy quwarg királynő!

Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 10 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg királynő fejét. (5 támadással 52 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg királynő testét. (2 támadással 90 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a quwarg királynő testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A quwarg királynő feléd sújt csáprágóival, de mellé! Véres nyál csordul ki a quwarg királynő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1233 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 158, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Szétrugdosod a quwargokat, és kincs után kutatsz. Eredménnyel! A földön találsz 3 quwarg tojást. Lemászol a boly oldalán, elkerülve az újabb parányok támadását. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Északra egy púderszikla van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A homokdűne alján megpillantasz egy élőlényt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy sivatagi doareg. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 16 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a sivatagi doareg oszlopos lábát. (5 támadással 108 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sivatagi doareg lecsüngő csimbókját. (5 támadással 268 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a sivatagi doareg oszlopos lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Patájával a sivatagi doareg kissé megtaszít. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A sivatagi doareg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 20 kaját. 2397 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ökölvívás szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 413, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [158,40] Dombos vidékre érkeztél. Utad során felfedezel egy púdersziklát. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Látsz egy olvasztókemencét. Utad során felfedezel egy vaskohót. Észreveszel egy kazmárt. Utad során felfedezel egy borkonyó cserjét. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Messze keletre látsz egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy sebesült woorgard. Nem jelenthet különösebb problémát. (ld. enc.) Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 18 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a woorgard testét. (5 támadással 46 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Meglengetve a Fókuszpengét a másikra rohansz. Fókuszpengével mély sebeket nyitva megvagdosod a woorgard testét. (5 támadással 259 életpontot sebezve.) {KCC:} Pengepajzzsal kicsit megvágod a woorgard szörcsögő hátát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A woorgard elhibázza az ütést csápjával. A woorgard most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1113 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 343, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Ráismersz a lényre. Egy kétfejű troll. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 15 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kétfejű troll ragyás bőrét. (5 támadással 112 életpontot sebezve.) A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-18 életpont)! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 985 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 kerek követ. [75 pontot használtál fel, van még 230.]

* 1. BP: használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. 545 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 228.]

* 2. BP: használod az 1576. tárgyat
Megszólaltatod a sípot. Kiválóan képzett, tehetségét teljes mértékben kihasználó zenész módjára játszol. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+20 varázspont.) [40 pontot használtál fel, van még 188.]

* 3. BP: használod a 243. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 183.]

* 4. BP: t. energia kisütése: 501 10
Portyázni indulsz a tudati térben.
[0 pontot használtál fel, van még 183.]

* 5. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Elmondtad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 183.]

* 6. BP: használod a 135. tárgyat
Csillapítod éhségedet és szomjadat (-1 gyöngymangó). [2 pontot használtál fel, van még 181.]

* 7. BP: használod a 348. tárgyat
Ennek a varázslatnak nem lenne semmi hatása. [0 pontot használtál fel, van még 181.]
[KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 12, 20, 4.
Figyelem: 1 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 4 kaját nyel le a sivatagi doareg. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd táborozásra alkalmas helyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben 181 pontod maradt, ebből a következő körre 181 pontot vihetsz át. Kapsz még 475 pontot. A következő körben tehát 656 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MENTÁLIS FELFRISSÜLÉS (512. TUDATI KÉPESSÉG)
A tudati energiát immár nemcsak elméd, de akár tested felfrissítésére is képes vagy használni. Ha az EK 40 <TU> parancsot kiadod, a megadott számú tudatpontot átváltod TVP-re 1:5 arányban [azaz 1 TU-ért 5 TVP-t kapsz]. Ezt akkor is automatikusan megteszed, ha fordulód elején tudatpontjaid száma meghaladná azt a mennyiséget, melyet maximálisan kezelni tudsz. 2004. jún. 2-től érvényes korlátozás: Egy körben legfeljebb 2*MXTU/7 TU-t válthatsz így át (de legfeljebb az adott körre kapott TVP 20%-kát). Ha egy körben nem használod ki a teljes keretet, az továbbmegy a következő körre, max. 5 körig halmozhatsz így.
Amennyiben tudatod vezetője letiltja számodra az EK parancs használatát, úgy a regenált tudatpontjaid egy részét automatikusan átváltod TVP-re (a fenti arány szerint), és ennek segítségével a maradékot befejleszted a képességbe. (de az utolsó TU-t mindenképpen EF paranccsal kell befejleszteni.)

WOORGARD (231. SZÖRNY)
A woorgard hihetetlen méretű, amőbaszerű lény, amely lassú, hullámzó mozgással halad, az egésznek olyan hatása van, mintha egy kisebb domb mocorogna arrébb. A woorgard jobbára ártalmatlan, gond legfeljebb akkor van, ha esetleg egy falu akad az útjába, mert azt szőröstől-bőröstől felfalja. Persze, amilyen lassan halad, bőven van idő a falu kitelepítésére, vagy esetleg alkalmazható a hosszabb és bonyolultabb megoldás, egy századnyi katona a kardjával szétveri a woorgardot. Mit jelent a kalandozók számára a woorgard? Legfeljebb egy kihívást, egy sportteljesítményt: képes vagy-e a woorgard hegynyi tömegét két harci kör alatt felszabdalni? Ha igen, akkor igencsak jól forgatod a fegyveredet, mert ez a századnyi katona számára általában egy hét elfoglaltságot (és azért némi áldozatot jelent).

KARAKTERLAP

Chini, egy fekete, kontyos hajú, csillogó szemű ember nő vagy. A bőröd kreolszínű. Sheran hittérítője vagy. Papi hited: 74. A Káosz Harmóniája (#9170) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 334. fordulód.

Erő: 31 (36) Szint: 25 Merészség: 8/5 Magasság: 151 cm
IQ: 26 (30) Támadás: 44 (46) Agresszió: 3 Testsúly: 78 kg
Ügyesség: 30 (51) Védekezés: 104 (109) Menekülés: 30 % Életkor: 29/29 év
Egészség: 30 (42) Életpont: 439/315 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 38 (42) Varázspont: 394/15 Pénz: 8778 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 28/1 Pszi pont: 122/59 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 30
Eddig összesen 2551 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 10918 TP-t kaptál. Jelenleg 1541946 TP-d van. A következő szinthez még 158054 TP szükséges. Trófeáid: Notermanthi, taalru, purifikátor császár. A 310. fordulódban 41980 arany került a bankszámládra. 47017 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 5 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9/83 ökölvívás: *26/101 (+6%) vágófegyverek: 26/5 (+4%)
ütőfegyverek: 3/0 lőfegyverek: 20/29 dobófegyverek: 27/37 (+6%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << Fókuszpenge (#639) << sárkányölő kard (#289)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -16.); vas dobónyíl (#189) (17 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); ekharion dárda (#1557) (998 .); tolmokov-koktél (#351) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 16/97 (+33%) 2. nyomkövetés: 47/94 (+9%) 3. lopás: 13/51
4. mászás: 13/56 (+7%) 5. csapdakészítés: 21/75 (+5%) 6. csapdaészlelés: 30/50
7. gyógyítás: 79/90 8. titkosírás: 4/3 9. felderítés: 30/5
10. szörnyidomítás: 8/32 11. teológia: 28/77 (+1%) 12. taumaturgia: 29/40 (+11%)
13. szerencsejáték: 3/96 14. versengés: 7/44 15. harcművészetek: 23/56
16. zene: 51/19 (+44%) 17. szörnyismeret: 4/64 18. pszi: 15/91 (+17%)
19. zárnyitás: 4/52 (+27%) 20. vadászat: 9/66 21. bányászat: 30/41 (+1%)
22. úszás: 17/30 23. főzés: 15/19 (+10%) 24. csapatmunka: 4/18

FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
lopsz a törpéktől (3) bármit, az árnymanóktól (4) bármit, a trolloktól (5) bármit
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz a 2582. karakternek
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 6 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 3 darabot ), ovimon-bogyót (#207) (max. 8 darabot )
mászol max. 301 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 16)
varkaudar bajnok (#190), csontváz lord (#177), degradátor (#210) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154), tetemember (#123), mélység fattya (#199)
Barátságosság (aktív: 4, max: 16)
pattanóböde (#145), semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) időcsere (#285, 5 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP) banshee-sikoly (#373, 20 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
kí koncentráció (#69) tulajdonságpajzs (#26) hadiszerencse II (#24) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
9. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10)
lángcsóva (#31), energiatüskék (#29), villámcsapás (#50), banshee-sikoly (#373), izomernyesztés (#33), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10)
varázsvédelem (#34), hhaar burka (#32), védelem tűz ellen (#38), örvénykerítés (#42), tükörpajzs (#101)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
banshee-sikoly (#373) >> nők (#999) banshee-sikoly (#373) >> férfiak (#998)
villámcsapás (#50) >> szutykos remák (#191) banshee-sikoly (#373) >> több ellenfél elleni harcban (#985)
villámcsapás (#50) >> 20. szintű lényekre

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], hat mezőn keresztül.
2.) Kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból] kilenc lépésen keresztül!
3.) Egy könnyű feladat: imádkozz úgy, hogy megterheltséged 20% alatt van.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
vallási öntudat (290)
Valentin napja (328)
harci mágia (334)
földmágia (357)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1208 TU szükséges.)
tudati gyorsítás III (520) OK

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bakkura csizma (#96) 1 bíbor erőöv (#291) 1 cru formázó minta (#300)
1 díszes rézpajzs (#84) 2 elit csatavért (#295) 1 gyöngymangó (#135)
3 jégszív (#282) 1 kristályfolyadék (#449) 3 obszidián tüske (#481)
1 rejtőköpeny (#277) 2 szent jogar (#150) 2 trikornis szarv (#198)
1 varkaudar csizma (#317) 3 varkaudar lándzsa (#224) 2 varkaudar páncél (#294)
2 varkaudar szablya (#516) 2 vas dobónyíl (#189) 1 vasérc (#152)
1 zárnyitó készlet (#39)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
335 arany (#50) 2 gromak bőr (#268) 16 kaja (#2)
10 kerek kő (#19) 1 nyílvessző (#108) 8 ovimon-bogyó (#207)
5 púderkő (#119) 3 quwarg tojás (#360) 1 rézsisak (#72)
2 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(158,40) púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), oltár, olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), kazmár (#204, belőle készíthető: #205), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), 46. jellempróba, woorgard (#231), kétfejű troll (#163)
(158,41) quwarg boly (#359), Leah oltár, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), quwarg királynő (#153), sivatagi doareg (#240)
(159,42) ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), Leah oltár, 29. jellempróba, kputtyintó csalán (#247)
(159,45) tüskés harci gromakok (#156), mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), Chara-din monolitja (#534), oltár, 25. jellempróba, kputtyintó csalán (#247)
(159,46) púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), 24. jellempróba, Dornodon oltár, érclelőhely, varkaudar felderítő (#7133)
(159,47) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), művészi porolit (#720), Sheran oltár, gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312)
(159,48) quwarg harcos (#201), a 88. labirintus bejárata, mínosz-kúp (#178), oltár, művészi porolit (#720), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), barátság szent tüze (#484)
(160,43) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), patak, Raia oltár, Chara-din monolitja (#534), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), csodabazár (#1404)
(160,44) tüskés harci gromakok (#156), mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), művészi porolit (#720), oltár, Chara-din monolitja (#534), élőholt tigris (#766)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - Új szörnygenerálási képlet került be a Kiégett Földekre.
* - Bekerült 2 új szabadban jövő élőholta Kiégett Földekre, és így már működni fog a ködkürt a KF-en is.
* - A szörnygeneráló tárgyak (sámánmaszk, bálnavadász tájoló, tl'urlang kereső) beállítása kiíródik a karakterlapra.

Üzenet küldése a karakternek