32. forduló, 34. forduló, Lex Hunter összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2010. jan. 4. 9h:13'
EZ A 120. JÁTÉKHETED, 33. FORDULÓD
121. játékheted kezdete: jan. 11.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
E-mail!
KALANDOZÓ: #5631
SZÁMLA : XXXX

LEX HUNTER KALANDJAI


5 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [47,1] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+23 életerő.)

ov 5 óvatosságod: 5
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [0 pontot használtál fel, van még 186.]

d 9 eldobod a 9. tárgyat
Elhajítasz 1 bunkósbotot. [0 pontot használtál fel, van még 186.]

h 92 használod a 92. tárgyat
Odaerősíted a kötelet a kút széléhez, és ügyesen lemászol. Lent eléggé sötét van, a napfényből csak kevés szűrődik le. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. Ebben a pillanatban egy fény által nem megvilágított szegletből valami előront! Egy mérges nyukmár!

Teli erőből dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 dárda. Alaposan megsorozod a mérges nyukmár testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a mérges nyukmár csáprágóját. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd a mérges nyukmár testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Csáprágójával a mérges nyukmár megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A mérges nyukmár csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 4 csepp gyenge mérget. (Nincs mibe rakni 3 gyenge mérget.) 107 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 6%} A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

A kút üres. Elhagyva a kutat, elcsomagolod a kötelet. [14 pontot használtál fel, van még 172.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[46,1] A sík vidéket bozótos váltja fel.

Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [45,1] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy húsevő magszim. Itt csata lesz.

Teli erőből dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 dárda. Több lövedéked átfúrja a húsevő magszim testét. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a húsevő magszim testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted a húsevő magszim alsó, lágy részeit. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Csápjaival a húsevő magszim lecsap a jobb karodra. (6 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a húsevő magszim száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 magszim belet. 67 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 5%}
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy smirglibokrot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Ez nem lehet más, mint egy manifesztátor. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [44,1] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hmm, csak egy evaporőr. Ettől nincs semmi félnivalód. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Dárdát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 dárda. Több lövedéked átfúrja az evaporőr testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Megmarkolva a göcsörtös bunkót ellenfeledre rohansz. Göcsörtös bunkóval többször kegyetlenül megütöd az evaporőr testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted az evaporőr testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Az evaporőr összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 evaporőr hájat. 117 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 5%}
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Megpillantasz egy hasadékot, amiből kis gőzfelhő tör elő. Hatalmas rutinoddal azonnal megállapítod, hogy egy kénes mini-gyógyforrásra bukkantál. Gyorsan inhalálsz egy kicsit, majd könyékig belemártod a két kezed. Egy órányi áztatás után sokkal jobban érzed magad. (+37 életerő.) Rábukkansz egy haldokló alakváltóra. Amikor megpillant, remény csillan a szemében, és azt hörgi: - Vizet! Vizet! - Ha segíteni akarsz rajta, legalább 5 korty víz kell, hogy legyen a kulacsodban. Ez a tevékenység 2 TVP-be kerül (6. jellempróba). Felfedeztél egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy olvasztókemencét. Délre nézve látsz egy világítótornyot. Délnyugatra egy oltár van. Nyugatra egy Raia oltár van. Északra egy mély kút van. Elteszed a látcsövet. [64 pontot használtál fel, van még 108.]

m 8 mozogsz északra
[44,0] Még mindig füves síkságon vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy mély kutat. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Apró, csetlő-botló kavadut pillantasz meg. Leölt szülője, lebenyétől megfosztva, mellette hever. Éhesen csipog a szerencsétlen. Ha megszánod, adj neki egy kaját. Ez a segítség nem kerül TVP-be (15. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze délnyugatra látsz egy Raia oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy mély kutat. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy tintacsiga. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Teli erőből dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 dárda. Pár lövedéked átjárja a tintacsiga testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Fekete lét köp feléd a szörny! Te persze ügyesen félreugrottál. Elszántan ellenfeledre rontasz. Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a tintacsiga vékony szarvát. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal csak érinted a tintacsiga nyúlós testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) A tintacsiga fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A tintacsiga összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 173 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 5%}
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Előtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.) Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy kaffogó hebrencs. (ld. enc.) Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, dárdát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 dárda. Több lövedéked átfúrja a kaffogó hebrencs csíkos hátát. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Megmarkolva a göcsörtös bunkót ellenfeledre támadsz. Göcsörtös bunkóval többször kegyetlenül megütöd a kaffogó hebrencs fejét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted a kaffogó hebrencs sörényes fejét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Göcsörtös bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a kaffogó hebrencs jobb vállát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal meghorzsolod a kaffogó hebrencs jobb első lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A kaffogó hebrencs most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 hebrencs állkapcsot. Elhajítod a vacak tintacsiga trófeát, és kinyersz egy alkalmas kaffogó hebrencs trófeát. 199 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 5%}
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 dárdát. [18 pontot használtál fel, van még 90.]

h 92 használod a 92. tárgyat
Odaerősíted a kötelet a kút széléhez, és ügyesen lemászol. Szerencsére pont elég hosszú volt a kötél. Köves talajra érkezel. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. Hirtelen a sötétből egy szörny ront elő! Egy topránypolip!

Dárdát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 dárda. Pár lövedéked átjárja a topránypolip testét. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Meglengetve a göcsörtös bunkót a másikra rohansz. Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a topránypolip kocsányos fejét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal meghorzsolod a topránypolip testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Göcsörtös bunkóval többször kegyetlenül megütöd a topránypolip puha testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 198 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 5%}
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}

A keresgélés meghozza eredményét - a kiszáradt kútfenéken találtál 1 zöld üveget. Elhagyva a kutat, elcsomagolod a kötelet.
(Feltételes gyógyítás:) Soha nem gondoltad volna, hogy ha húsz fekvőtámasz után tíz hátraszaltót ugrasz, majd két percig nem veszel levegőt, akkor annak jótékony hatása lehet a szervezetedre. Csak harmadszorra sikerült hibátlanul megcsinálnod, de most már nem kételkedsz. (+42 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [54 pontot használtál fel, van még 36.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[43,-1] Szűnni nem akar a zöld síkság. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy gyilkos sallank. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, dárdát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 dárda. Pár lövedéked átjárja a gyilkos sallank fejét. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a gyilkos sallank jobb első lábát. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal eltalálod a gyilkos sallank izmos hátát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A gyilkos sallank néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Göcsörtös bunkóval iszonyatosan megcsapod a gyilkos sallank izmos hátát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted a gyilkos sallank izmos hátát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sallank karmot. 163 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 5%}
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy mély kutat. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Raia hívői építették. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északnyugatra egy Raia oltárt. Elrakod a távcsövet. [8 pontot használtál fel, van még 28.]

h 92 használod a 92. tárgyat
A kötelet egy erősebb bokorhoz kötöd a kút mellett, és erősen kapaszkodva leereszkedsz. Odalent félhomály van. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. Mozgást észlelsz a szemed sarkából. Egy mérges nyukmár!

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, dárdát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 dárda. Lövedékeiddel perforálod a mérges nyukmár fejét. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Göcsörtös bunkóval iszonyatosan megcsapod a mérges nyukmár jobb lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod a mérges nyukmár jobb karját. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Csáprágójával a mérges nyukmár megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Karmait felemelve, a mérges nyukmár meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a mérges nyukmár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 3 csepp gyenge mérget. (Nincs mibe rakni 3 gyenge mérget.) 107 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 5%}
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Találtál valamit! Közelebbről megvizsgálod - szereztél 1 kis bőrpajzsot. Miután elhagytad a sötét helyet, elpakolod a kötelet. [14 pontot használtál fel, van még 14.]

h 147 használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 11.]
Iszol a vizestömlőből. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 11 pontod maradt, ebből a következő körre 11 pontot vihetsz át. Kapsz még 174 pontot. A következő körben tehát 185 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KAFFOGÓ HEBRENCS (88. SZÖRNY)
A síkságok nagytestű, félelmetes dögevője inkább kitartásáról híres, mint nagy erejéről. Jókora, különösen rugalmas állkapcsával a zsákmányába kapaszkodik, és húzni kezdi hátrafelé - a dög azé a hebrencsé lesz, aki a legerősebben és a legállhatatosabban húz. Ha nincs dög, az élő zsákmány is megfelel - amibe egyszer belekapaszkodnak fogukkal, csak akkor engedik el, ha elpusztítják őket (bár gyakran még akkor sem). Ezért aztán rengeteg csapást kell rá mérni (lehetőleg ütőfegyverrel), amíg a szívós szervezet felmondja a szolgálatot. A kaffogó hebrencs sárgás szőrű, oroszlánsörényű de sakálfejű, gyors mozgású szörnyeteg.

KARAKTERLAP

Lex Hunter, egy kopasz, szürke szemű alakváltó férfi vagy. Fekete a bőröd. Ez a 33. fordulód.

Erő: 12 Szint: 8 Merészség: 3/1 Magasság: 176 cm
IQ: 16 Támadás: 7 Agresszió: 3 Testsúly: 75 kg
Ügyesség: 9 Védekezés: 10 Menekülés: 30 % Életkor: 36/36 év
Egészség: 12 Életpont: 116/65 Jellem: semleges (+4) Tul. pont: 5
Szerencse: 15 Varázspont: 0/0 Pénz: 6 arany Kép. pont: 7
Eddig összesen 127 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1131 TP-t kaptál. Jelenleg 5648 TP-d van. A következő szinthez még 1352 TP szükséges. Trófeáid: topránypolip, kaffogó hebrencs.

HARCI ISMERETEK
ütőfegyverek: 10 dobófegyverek: 8 (+1)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); dárda (#10) (3 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 4 (+1) 2. nyomkövetés: 1 3. mászás: 2
4. csapdakészítés: 1 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 17 (+1)
7. vadászat: 4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 13 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
készítesz botot (#4) (max. 1 darabot ), dárdát (#10) (max. 3 darabot )
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled

Összsúly: 38.59 kg Megterheltség: 87%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 109 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bot (#4) 1 bunkósbot (#9) 1 dárda (#10)
1 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 evaporőr háj (#105) 1 gyenge méreg (#26) 1 hebrencs állkapocs (#130)
1 kaja (#2) 1 kis bőrpajzs (#45) 1 magszim bél (#103)
6 sallank karom (#128) 1 zöld üveg (#82)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(43,-1) gyilkos sallankok (#85), mély kút (#93), Raia oltár, mérges nyukmár (#95)
(44,0) mély kút (#93), oltár, 15. jellempróba, tintacsigák (#74), kaffogó hebrencs (#88), topránypolip (#86)
(44,1) evaporőrök (#69), 6. jellempróba, oltár
(45,1) húsevő magszimok (#67), smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), oltár, manifesztátor (#124)
(47,1) mérges nyukmár (#95)

Üzenet küldése a karakternek