314. forduló, 330. forduló, Xilanne összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. szept. 8. 9h:12'
EZ A 324. JÁTÉKHETED, 323. FORDULÓD
325. játékheted kezdete: szept. 10.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3592
SZÁMLA : XXXX

XILANNE KALANDJAI


10 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [190,59] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Kifizetted a megvett 160 kaját (80 arany). Átveszed a sikeresen eladott 23 csalánvirág (eladási ár: 1299 arany, ebből a kezelési költség: 103 arany) ellenértékét.
A táborozás 3. napján találkozol Ron the Greywolffal. Tharr félisten hatalmú felszentelt főpapja. Egy Batharak vállemezét, egy fattylord derékövet, egy háború gyűrűjét, egy jégisten amulettet, egy gránit szimbólumot, egy Morgan sipkáját, egy natharion gömböt, egy óriás fülbevalót, egy őselemek köpenyét, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku csizmát, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy teriádbőr karkötőt, egy torz fülkarikát, egy trix amulettet és egy Vlagyimir-díjat visel. Ruházatát egy Ylgoroth trófea, egy triklem drakolder trófea és egy rubin sárkány trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Jobb kezében egy Daramoula pálcáját, bal kezében egy kőkalapácsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Mentális auráját felismered, semlegesnek tűnik. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Az ügynök visszahozta az eladhatatlan 10 angyalok gyűrűjét.
A 3. napon összefutsz Bundás Süsinnel. A kalandozót mágikus örvények veszik körbe. Raia első számú avatárja. Egy bársony övsálat, egy bozontfonatot, egy dr'thanox gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy Istenek Talizmánját, egy játékmesteri palástot, egy kisebb napkorongot, egy kreiton palástot, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy Luthius karkötőjét, egy mélybíbor álarcot, egy mélybíbor csizmát, egy mélybíbor karvédőt, egy mélybíbor kesztyűt, egy mélybíbor lábvédőt, egy mélybíbor vállpántot, egy mihlanil medált, egy nap szimbólumot, egy Notermanthi amulettet, egy óriás fülbevalót, egy óriások övét, egy örökkéval.kristályát, egy ősmágus fülbevalóját, egy Rettegés Köpenyét, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy Teremtő koronáját, egy tűzhaj diadémet, egy Vlagyimir gyűrűjét és egy Vlagyimir-díjat visel. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy élőholt drakolder trófea és egy Zt'tuzzarxn trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Jobb kezében egy lovagi kardot, bal kezében egy nitmák pengét tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Egy pikkelyes ptog a hátasa. Tárgyainak egy részét egy eszement trappoló viszi. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: ő is a jó oldalhoz tartozik. Már messziről észreveszed a másikon kifinomult mozgását, tekintetében pedig a KÍ mélységes ismeretét látod. Földig hajolsz, majd hangosan köszöntöd, mint régen Mesteredet. Természetesen ő is viszonozza a meghajlást.
Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
A 4. napon találkozol Ramirez Espanzával. A kalandozó aurájában mágikus energiák örvénylenek. Fairlight félisten hatalmú személyes tanácsadója. A villámfókuszálók rendjének nem egyszerű varázsló rangú tagja. Egy che-vállszalagot, egy dalebg.kristályvértet, egy drakolder gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy fűzött kagylósort, egy hakamát, egy hókeresztet, egy hósárkánybőr csizmát, egy kabutót, egy kotét, egy kyorg övcsatot, egy mihlanil medált, egy mithril kesztyűt, egy olimpiai titanitot, egy örökkévaló ametiszét, egy őselemek köpenyét, egy ősmágus fülbevalóját, egy rubin koszorút, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy teriádbőr karkötőt, egy tradicionális övet, egy varkaudar szimbólumot, egy villám szimbólumot, egy Vlagyimir gyűrűjét és egy Vlagyimir-díjat visel. Fegyverzetét egy triklem drakolder trófea, egy entitás manifesztum trófea és egy drótszőrű mópat trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy Din cséphadaróját tart. Lőfegyvere egy mérg. vas dobónyíl. Egy sullár a hátasa. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Auráját érzékelve máris tudod, semleges jellemű. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Kedélyes hangulatban sétálsz a helyszínre, ahova a gyülekezőt beszélted meg a többiekkel. Nagy kaland lesz, és a társaság tagjai is elég jól felkészültnek tűnnek. Eljött még Tankcsapda, Ababo, Shidehara, Vad Dáin Xantox, Fist Fighter, Ebor, Qpica, Tisztítótűz, Tyr Rigel, Lüke Szálybaver és Rek Weasel. Kezet ráztok Lüke Szálybaverrel, korábban még nem találkoztatok. Ebor vezetésével juttok el az idézésre kijelölt helyre. Már csak a főmágust várjátok.
Fellixus hamarosan meg is érkezik, megszemléli a csapatot. - A létszámmal nem lesz gond - mondja. - Remélem, az esszenciákat is elhoztátok.
Kipakolsz 4 entitás esszenciát. Tankcsapda 2 entitás esszenciát, Ababo 8 entitás esszenciát, Vad Dáin Xantox 5 entitás esszenciát, Fist Fighter 8 entitás esszenciát, Ebor 2 entitás esszenciát, Qpica 7 entitás esszenciát, Tisztítótűz 5 entitás esszenciát, Tyr Rigel 1 entitás esszenciát, Lüke Szálybaver 1 entitás esszenciát, Rek Weasel 7 entitás esszenciát esszenciát vesz elő és mutatja meg Fellixusnak. Shidehara nem hozott egyetlen entitás esszenciát sem. Az ilyen kalandozó nem csapatjátékos, nincs helye a megmérettetésben. A főmágus megszámolja, és elégedettnek tűnik. Int, hogy kövessétek. Bevezet titeket egy mellmagasságig álló, kör alakú falszakasz mögé. A falakon mindenfelé friss krétanyomokat, ezernyi rúnát láthattok. Megáll középen, és mormolni kezd. Hangja egyre erősödik, majd szinte már üvöltve kántál. De kell is üvöltenie, mert a szél felerősödik, szinte tépi hajatokat és ruhátokat. Egyre hangosabban zúg. A levegőben sistereg körülöttetek az elektromosság, úgy érzed, mintha egy hatalmas erő gyülekezne. Tudod, hogy ez mindjárt kitör, már csak néhány mágikus szóra van szükség. Az entitás esszenciák felizzanak, felemelkednek és kör alakba rendeződnek a falak fölött. Ekkor mintha felrobbanna a tér, fühasogató dörrenés, akár ezernyi hangcsapás, reszketteti meg a levegőt. Az arénában is látott jelenés testet ölt előttetek.
Tankcsapdával, Ababoval, Vad Dáin Xantox-szal, Fist Fighterrel, Eborral, Qpicával, Tisztítótűzzel, Tyr Rigellel, Lüke Szálybaverrel és Rek Weasellel közösen harcoltok majd. Egy tudati entitás az ellenfeletek! (ld. enc.)

Tankcsapda védekezésképp villámgyorsan felhúz egy védelem tűz ellen varázst. Vad Dáin Xantox egy hhaar burka II varázslattal készül a csatára. Fist Fighter mormolni kezd. Létrejött egy fizikai pajzs körülötte. Fist Fighter életpajzs létrehozásához szükséges szavakat mormol. Qpica védekezésképp villámgyorsan felhúz egy fizikai pajzs varázst. Qpica védelem tűz ellen létrehozásához szükséges szavakat mormol. Tisztítótűz a biztonság kedvéért felrak egy védelem tűz ellen varázst. Tyr Rigel gyorsan felrak egy agytaposás varázslatot. Lüke Szálybaver egy védelem tűz ellen varázslattal készül a csatára. Rek Weasel védekezésképp villámgyorsan felhúz egy hhaar burka varázst. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy elnyelés varázst.
Tankcsapda támadó varázslatot alkalmaz: az ellenfélre istenítélet varázslatot lő. A támadásnak semmi eredménye sem volt. Ababo mentális támadást alkalmaz: bevet egy fehérál.roncsolása pszit. 476 életpontot sebzett. Vad Dáin Xantox mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 372 életpontot sebzett. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy bo'adhun csapás varázslatot. 665 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Fist Fighter néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is az ellenfél felé egy ryuku átokvarázs. 3404 életpontot sebzett. Ebor egy bo'adhun csapás varázslatot dob az ellenfélre. 550 életpontot sebzett. Qpica mélyen koncentrálva megidéz egy pusztító végzet varázslatot, majd az ellenfélre küldi. 6311 életpontot sebzett. Tisztítótűz üdvözlésképpen egy Asylux csapdája varázslatot ereszt meg az ellenfél irányába. Semmi hatás! Tyr Rigel egy Asylux csapdája varázslatot dob az ellenfélre. Az ellenfél támadása csökkent. Lüke Szálybaver egy sötét halál varázslattal köszönti a másikat. Semmi hatás! Rek Weasel néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is az ellenfél felé egy Asylux csapdája. Semmi eredménye! Az ellenfél hangcsapás varázslatot lő. [Tankcsapda:] 86 életpontot vesztett. Szerencsétlen az elviselhetetlen hanggal küszködik. [Ababo:] 54 életpontot vesztett. Szerencsétlen az elviselhetetlen hanggal küszködik. [Vad Dáin Xantox:] 86 életpontot vesztett. Szerencsétlen az elviselhetetlen hanggal küszködik. 86 életpontot vesztettél. Az elviselhetetlen hang még sokáig ott visszhangzik fejedben! [Fist Fighter:] 86 életpontot vesztett. Szerencsétlen az elviselhetetlen hanggal küszködik. [Ebor:] 86 életpontot vesztett. Szerencsétlen az elviselhetetlen hanggal küszködik. [Qpica:] Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. [Tisztítótűz:] 86 életpontot vesztett. Szerencsétlen az elviselhetetlen hanggal küszködik. [Tyr Rigel:] [Lüke Szálybaver:] 86 életpontot vesztett. Szerencsétlen az elviselhetetlen hanggal küszködik. [Rek Weasel:] 86 életpontot vesztett. Szerencsétlen az elviselhetetlen hanggal küszködik. Az ellenfél egy kézmozdulatot tesz Tankcsapda felé, majd ellő egy fekete energia varázslatot. 451 életpontot vesztett. Az ellenfél Daxx csapás varázslatot lő Tankcsapda irányába. 2121 életpontot vesztett. Szerencsétlent letaglózza a csapás. Tankcsapda elvérzett.
Ababo mérg. vas dobónyilat markolva becélozza a mozgó célpontot. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéke átfúrja a tudati entitás testét. (6 támadással 294 életpontot sebezve.)
Vad Dáin Xantox hajító csillagot hajít a másik védtelen testébe. Elrepül 5 hajító csillag. Alaposan megsorozza a tudati entitás gigászi testét. Kritikus ütés! (4 támadással 194 életpontot sebezve.) Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Nem találtad el. Fist Fighter vas dobónyilat ragadva megsorozza az ellenfelet. Elrepül 7 vas dobónyíl. Alaposan megsorozza a tudati entitás gigászi testét. (7 támadással 328 életpontot sebezve.) Ebor hajító csillagot küld az ellenfél felé. Elrepül 5 hajító csillag. Lövedékeivel perforálja a tudati entitás bal szárnyát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Qpica vas dobónyilat küld az ellenfél felé. Elrepül 9 vas dobónyíl. Pár lövedéke átjárja a tudati entitás gigászi testét. Kritikus ütés! (9 támadással 594 életpontot sebezve.) Tisztítótűz vas dobónyilat markolva becélozza a mozgó célpontot. Elrepül 8 vas dobónyíl. Pár lövedéke átjárja a tudati entitás gigászi testét. (7 támadással 268 életpontot sebezve.) Tyr Rigel még az összecsapás előtt a hosszú íjjal kilő néhány lövedéket. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Több lövedéke átfúrja a tudati entitás lábát. (6 támadással 313 életpontot sebezve.) Lüke Szálybaver hajító csillagot markolva becélozza a mozgó célpontot. Elrepül 6 hajító csillag. Lövedékeivel perforálja a tudati entitás lábát. (6 támadással 238 életpontot sebezve.) Rek Weasel mérg. vas dobónyilat markolva becélozza a mozgó célpontot. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeivel perforálja a tudati entitás jobb vállát. Kritikus ütés! (6 támadással 297 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Telibe kapod a lángcsóvát. (867 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid elégtek az iszonyatos tűzben: 11 csuklyavirág, manakristály, 8 vámpírfog, 10 kék orchidea. Megsérültek még: Ababo 206, Ebor 424, Tisztítótűz 213, Lüke Szálybaver 431 életpontot vesztett.
Ököllel Ababo párszor megpöccinti a tudati entitás bal szárnyát. (9 támadással 1071 életpontot sebezve.) Ököllel Ababo néhányszor súrolja a tudati entitás gigászi testét. Kritikus ütés! (7 támadással 476 életpontot sebezve.) Ököllel Vad Dáin Xantox néhányszor súrolja a tudati entitás bal szárnyát. (6 támadással 508 életpontot sebezve.) Ököllel Vad Dáin Xantox néhány helyen meghorzsolja a tudati entitás bal szárnyát. (5 támadással 183 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 116 életpontot sebeztél. Majdnem találtál. De csak MAJDNEM. A fényaura 8 ép-t sebez. Ököllel Fist Fighter párszor súrolva eltalálja a tudati entitás lábát. (9 támadással 1333 életpontot sebezve.) Ököllel Fist Fighter gyengén megüti a tudati entitás bal oldalát. Kritikus ütés! (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Ököllel Ebor csak érinti a tudati entitás testét. Kritikus ütés! (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Ököllel Qpica súrolja a tudati entitás óriási karmát. (1 támadással 156 életpontot sebezve.) Qpica néhány elegáns kézmozdulata után már létre is jött egy ősi hurrikán. [tudati entitás:] 12 életpontot sebzett. [Ababo:] 12 életpontot vesztett. [Vad Dáin Xantox:] 13 életpontot vesztett. 13 életpontot vesztettél. [Fist Fighter:] 12 életpontot vesztett. [Ebor:] 25 életpontot vesztett. [Tisztítótűz:] 11 életpontot vesztett. [Tyr Rigel:] 14 életpontot vesztett. [Lüke Szálybaver:] 11 életpontot vesztett. [Rek Weasel:] 11 életpontot vesztett. Ököllel Qpica gyengén megüti a tudati entitás gigászi testét. (1 támadással 93 életpontot sebezve.)
Ököllel Tisztítótűz súrolja a tudati entitás testét. Kritikus ütés! (1 támadással 119 életpontot sebezve.) Ököllel Tyr Rigel súrolja a tudati entitás gigászi testét. Kritikus ütés! (1 támadással 139 életpontot sebezve.) Ököllel Tyr Rigel súrolja a tudati entitás lábát. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Ököllel Lüke Szálybaver meghorzsolja a tudati entitás óriási karmát. (1 támadással 84 életpontot sebezve.) Ököllel Lüke Szálybaver csak érinti a tudati entitás testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Ököllel Rek Weasel gyengén megüti a tudati entitás lábát. (1 támadással 111 életpontot sebezve.) Ököllel Rek Weasel épp hogy eltalálja a tudati entitás óriási karmát. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a tudati entitás kitátja a pofáját és Ababo testébe harap! (1 támadástól 574 életpontot vesztett.) Farkával végigüt a tudati entitás Ababo hátán. (1 támadástól 329 életpontot vesztett.) A tudati entitás karmaival feltépi Ababo torkát! (2 támadástól 840 életpontot vesztett.) A tudati entitás összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 18209 tapasztalati pontot kaptál. Úgy döntötök, Vad Dáin Xantox kutassa át a szörnyet. Gyorsan elrakja, amit talál {Csatastatisztika; sebzés: 789, sebződés: 966, gyógyulás: 2, összesen: -964 ÉP, összes sebzés: 19113, összes sebződés: 7370}

Tankcsapda amint véget ér a csata, visszatér. Az osztozás után neked 1 tleikan manakő (ld. enc.) jut. (Ababo 1 tleikan manakővel , Vad Dáin Xantox 1 tleikan manakővel , Ebor 1 tleikan manakővel , Qpica 1 tleikan manakővel , Tisztítótűz 1 tleikan manakővel , Tyr Rigel 1 tleikan manakővel , Lüke Szálybaver 1 tleikan manakővel , Rek Weasel 1 tleikan manakővel , Tankcsapda 1 tleikan manakővel távozhat.) Van itt még néhány tárgy, ami szétosztásra vár. A szörnyt legyőztétek. Elpárolgó maradványait nézitek Fellixusszal, akinek láthatóan nehezére esik elhinni amit most látott. Na ja, ő nem találkozott a szörnnyel az olimpián és a kisebb manifesztumokkal sem kellett megküzdenie az esszenciáért. Elégedetten nézel végig győztes csapatodon, dicsőséget és lehetőséget szereztetek Közös Tudatotoknak. A talált kincs mellett a KT-ban mindenkinek jár egy Eldereth kristály, aki részt vett a manifesztálás elősegítésében, ezt Fellixus fogja elküldeni nektek.
(Önanalízis: +34% csapatmunka.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapatmunka). Újabb dolgokat tudsz meg a többszemélyes kalandokról. (ld. enc.) 93380 tapasztalati pontot kaptál. [20 pontot használtál fel, van még 643. Kapsz 12 VP-t.]
Az 5. napon megintcsak összefutsz Ramirez Espanzával. Auráját érzékelve máris tudod, színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Kifizetted a megvett 100 kaját (110 arany).
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Kifizetted a megvett 16 szent jogart (1170 arany). Mivel nem volt nálad elég készpénz, a maradék összeget a bankszámládról utalod át az Aukciós Háznak.
Qpica, amikor összefutottatok, adott neked 2 zyel katalizátort.
Fist Fighter, amikor találkoztál vele, adott neked egy yetifogat (ld. enc.). A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+15 tvp ). A vízparton sétálva tekintetedet a víztükörben kibontakozó vízió ejti rabul. Látod, amint Chara-din görnyed kristálygömbje fölé, s feszülten figyeli a belsejében gomolygó ködöt. Várja, hogy végre egy kalandozó képe bontakozzon ki előtte - olyasvalakié, aki azt a furcsa szimbólumot viseli. Szimbólumot, amilyenről híveitől szokott hallani a hozzá szálló keserves fohászokban: izzó magmából előtörő gránit monolit. És igen! Egy Tharr oltár tövében észrevesz egy imádkozó alakot. "Harcospap! Lássuk, mit tudsz!" - érzed a káoszdémon gondolatait. Szája mosolyra húzódik, miközben a halálvarázs igéit idézi fel. A kasztroplanáris szálak is meglazulnak egy pillanatra, amikor a hatalmas negatív energialöket átszáguld a téren, egyenesen a harcospap tudatát célozva, de semmi! Nem történik semmi! Chara-din döbbenten dobja félre a kristálygömböt, s átkokat szórva visszavonul saját burkába. Tharr fölényes mosollyal nyugtázza a látottakat.
Az aranytermő erszény 62 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+508 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+1150 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+152 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-3 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) A lottó 779. hetének nyerőszámai: 22, 20, 15. 2 db 0 találatos szelvényed volt. 2 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 20 arany nyereményt kapsz. Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda. [A két forduló között 3 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

* 1. KP: elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 19. varázslatot
185 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 300 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 668.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 666. Kapsz 1 VP-t.]
Szupersebesen mormolsz. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 664. Kapsz 1 VP-t.]

* 2. KP: elmormolod a 224. varázslatot az 57. varázslatot a 227. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-55 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 664.]
Szupersebesen mormolsz. Lelked megacélosodik. [-32 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 664.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 ezüstdarab). [0 pontot használtál fel, van még 664.]

* 3. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 654. Kapsz 6 VP-t.]

* 4. KP: használod a 841. tárgyat a 745. tárgyat az 1253. tárgyat
Használod a varkaudar csészét. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 653.]
Használod a bo'adhun idolt. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [1 pontot használtál fel, van még 652.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 652.]

* 5. KP: elmormolod a 16. varázslatot a 161. varázslatot a 138. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Karizmatikusabbá váltál. [-23 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 650. Kapsz 1 VP-t.]
Beizzik a turbómágia. Következő fordulódban varázsenergiát nyersz ki. [-35 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 648. Kapsz 1 VP-t.]
Gyorsvarázsolsz! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-29 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 646. Kapsz 1 VP-t.]

* 6. KP: elmormolod a 165. varázslatot a 139. varázslatot az 57. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-29 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 644. Kapsz 1 VP-t.]
Beizzik a turbómágia. Alkudozni fogsz. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 642. Kapsz 1 VP-t.]
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 642.]

* 7. KP: kézbeveszed/felveszed a 466. tárgyat a 820. tárggyal az 1088. tárgyat
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 642.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 642.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 642.]

* 8. KP: használod az 1133. tárgyat az 1098. tárgyat a 150. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [21 pontot használtál fel, van még 621. Kapsz 12 VP-t.]
Használod a Baghar fétisét. Elhelyezel egy Thargodan illúziót magadon. Megnézed magad egy tükörben - fúj, de ocsmány módon nézel ki! [1 pontot használtál fel, van még 620.]
Minden sebed tökéletesen begyógyult! (+404 életerő.) A szent jogar használat után porrá válik. [3 pontot használtál fel, van még 617. Kapsz 1 VP-t.]

fno 5 2 fejl. pont elköltés 5 2
Elköltesz 100 fejlesztés pontot a varázslat sebzés képesség növelésére. (+10% varázslat sebzés.) [0 pontot használtál fel, van még 617.]

v 75 258 elmormolod a 75. varázslatot
Mivel a paraméterként megadott varázslat nem volt rajtad, nem is volt sok értelme a mágiafeloldásnak. [0 pontot használtál fel, van még 617.]

v 208 2 elmormolod a 208. varázslatot
Kántálni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Elmormoltad a kisebb kívánság varázslatot! Istened meghallgatta imád! (+1 képességpont). Öregedtél 5 évet. [-300 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [30 pontot használtál fel, van még 587. Kapsz 18 VP-t.]

kno 18 1 képesség-növelés 18
Elegendő tapasztalatra tettél szert ahhoz, hogy pszi szakértelmed megnövekedjen! (Ezt a karakterlapon * jelöli.) [0 pontot használtál fel, van még 587.]

vv 53 385 211 elmormolod az 53. varázslatot a 385. varázslatot a 211. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Csapásaid erősebbek lesznek! (+15 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 585. Kapsz 1 VP-t.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (6 szögletes kő). [0 pontot használtál fel, van még 585.]
Fürgén varázsolsz! Ragyogó fényaura öleli körbe a tested. [-40 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 583. Kapsz 1 VP-t.]

vv 209 112 133 elmormolod a 209. varázslatot a 112. varázslatot a 133. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 581. Kapsz 1 VP-t.]
165 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 300 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 581.]
Fürgén varázsolsz! Sebeid gyógyulnak (+1 életerő). [-50 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 579. Kapsz 1 VP-t.]

v 21 50 elmormolod a 21. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Sikerült elmondanod a korgó gyomor, huss varázslatot! Terülj, terülj, asztalkám! És íme, előtted van 50 kaja. [-150 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 574. Kapsz 3 VP-t.]

h 697 3000 használod a 697. tárgyat
Megfújod az Ezüstmágusok kürtjét. Életenergiád mágikus energiává alakul! (+818 varázspont, -1637 életpont.) [0 pontot használtál fel, van még 574.]
Minden sebed tökéletesen begyógyult! (+1624 életerő.) A szent jogar használat után porrá válik. [2 pontot használtál fel, van még 572. Kapsz 1 VP-t.]

ftv 266 443 felt. tám/véd. varázslat a 266. varázslatot a 443. szörnyet
Sajnos nem ismered azt a szörnyet. [0 pontot használtál fel, van még 572.]

v 198 227 36 elmormolod a 198. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED



[227,36] Furcsa átmenet: a fák, a zöld elmarad, és forró sivatagban vagy. Látsz egy Chara-din monolitját.
(Vándorcirkusz:) Törpék, óriások, zsonglőrök, erőművészek és bohócok. Először nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépő gyanánt. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Raia oltárt. Nyugatra nézve látsz egy nothar cserjét. Északnyugatra egy pézsmatök van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy shokara bogár közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. (ld. enc.) Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Egy armageddon varázslatot dobsz ellenfeledre. 509 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A shokara bogár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
3463 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 509, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}

Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)
[-100 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) [10 pontot használtál fel, van még 562. Kapsz 6 VP-t.]

v 96 144 61 elmormolod a 96. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Energia árad testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(227,36) Chara-din monolitja (#534), shokara bogár (#436)

[144,61] Egy kisebb településhez érkeztél. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy főutcát. Észreveszel egy nekrofunt. Itt találkoztál az emberrel, aki egy ősi katedrálist akar felkutatni. (44. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 3, délre 3 mérföldre teljesítheted.)

A következő épületeket látod: egy maffia bank (705. épület.), egy ezüst mágustorony (706. épület.), egy Ördögi Kör (710. épület.) és egy Trikornis Futárszolgálat (712. épület.).
[-50 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 552. Kapsz 6 VP-t.]

pki 1500 kiveszel a bankból 1500 aranyat
Kiveszel a bankból 1500 aranyat. A számládon van még 18203 arany. [0 pontot használtál fel, van még 552.]

be 710 147 bemész a 710. épületbe
Mindig megborzongsz, ha az Ördögi Kör közelébe kerülsz. Erőt véve magadon, határozottan indulsz előre. Lehunyod a szemed, ahogy a fekete gyertyák hideg füstje bekúszik a ruhád alá, de aztán az érzés lassan elmúlik. Bejutottál...
Elindulsz az egyik csuhás alak felé és elmondod, mire lenne szükséged. Ez 50 arany lesz. Szó nélkül kinyújtja a tenyerét, melybe leszámolod a csengő érméket. Az alak felemeli karjait és mély, torokhangú mormogásba kezd. Érzed a mágia lüktetését, mely egyetlen mozdulattal csapódik testedbe, ahogy a varázslat befejeződik! Aktivizálódik rajtad egy mágikus ütés [Csillogó energiafelhő jelzi, hogy képes vagy a mágikus teremtmények megsebzésére.] varázslat! Most ébredsz rá, hogy milyen kétes küllemű, gonosz alakokkal dolgoztattál az imént. Ráadásul az Isteni Paktum szentsége és ezek az Ördögi Körön belül folyó mocskos rituálék... Meggondolatlan dolog volt az épületbe lépni! (+0 gonoszság.) [5 pontot használtál fel, van még 547. Kapsz 3 VP-t.]

be 705 1 bemész a 705. épületbe
Bizalmatlanul lépsz közelebb - hát, innen sem szebb a kép. Épp egy elfhez szól valaki odabentről.
- Hé Asd, vezesd már be azt a szerencsétlent! - mire az közelebb lép hozzád.
- Kerülj beljebb, barátom, s nézz körül! - vezet át egy hatalmas háromfejű Sárkány szobra alatt, mely kinyúlik az ég felé, s alatta fedezed fel az ajtót. - Itt mindent megtalálhatsz, amire csak szükséged van, elvégre ez az a hely, mely igencsak közel áll erszényedhez! - nevet fel, s valóban, a mottó ott virít az ajtófélfa mellett. Igencsak kíváncsi vagy, mit is lehet itt csinálni. Bemutatkozol az egyik bent lévőnek. Átnézi a bank papírját, aztán mosolyogva feléd fordul: - Jelenleg 18203 arany van a számláján. Ki kíván venni valamennyit? Remélem, tudja, hogy ez esetben megszakad a kamatozással töltött napok száma, úgyhogy én a helyében nem tenném! - pillant oldalra egy keménykötésű trollra.
Elmondod, hogy 1 extra széfhelyet szeretnél bérelni a tárgyaidnak. Kibéreled őket: mostantól 23 féle tárgyat rakhatsz a széfedbe. [5 pontot használtál fel, van még 542. Kapsz 3 VP-t.]

bb 1144 578 607 beraksz a bankba az 1144. tárgyat (578 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 tleikan manakövet. Beraksz a bank széfjébe 3 ében tobozt. Beraksz a bank széfjébe 1 vortex amulettjét. [0 pontot használtál fel, van még 542.]

m 4 6 5 mozogsz délre, nyugatra, délnyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[227,36] Homokdűnék között gyalogolsz. Ez már sivatag. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! A feléd közeledő homokcápa mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. (ld. enc.) Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Távolról armageddon varázslatot lősz a másikra. 741 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Vad csatakiáltással, felemelve a Shengoroth karmát a másikra rontasz. Shengoroth karmával mély sebeket nyitva megvagdosod a homokcápa testét. (6 támadással 377 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+76 életerő). Transzformálsz! (+37 varázspont.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 116 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Wakizashival kicsit megvagdalod a homokcápa testét. (2 támadással 119 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) Ellenfeled 6 pontot sebződik a fényaurától. A homokcápa a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 423 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +85 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 cápazsírt. 11059 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1359, sebződés: 423, gyógyulás: 190, összesen: -233 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy Raia oltárt. Nyugatra nézve látsz egy nothar cserjét. Északnyugatra egy pézsmatök van. Jól kivehetőek a távolban.

(Továbbmész...) [226,36] Még mindig a sivatagban vagy. A nap forrón tűz. Egy lény bukkan fel a szomszédos dűnén. Hmm, csak egy greén örvény. Ettől nincs semmi félnivalód. (ld. enc.) Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy armageddon varázslattal köszöntöd a másikat. 687 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pajzszúzás varázslat. 327 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámsújtás varázslatot lő rád. 93 életpontot vesztettél. Egy villámsújtás varázslattal köszönt csatapartnered. 89 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy a hatalom szava varázslatot, majd rád küldi. A greén örvény még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
8552 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 687, sebződés: 509, gyógyulás: 2, összesen: -507 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy nothar cserjét. A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Messze nyugatra látsz egy pézsmatököt. Északnyugatra nézve látsz egy nothar cserjét. Északra egy pézsmatök van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének.

(Továbbmész...) [225,37] A terep változatlan: még mindig homokdűnéket látsz mindenfelé. Egy lény bukkan fel a szomszédos dűnén. Egy greén örvény nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre armageddon varázslatot lősz. 768 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: a hatalom szava varázslatot lő rád. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy inst.szingularitás varázslatot. Semmi hatás! Távolról szerencsétlenség varázslatot lő rád a másik. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Egy a hatalom szava varázslatot dob rád a másik. A greén örvény most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
3172 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 768, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}

A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy nekrofunt. Délre nézve látsz egy gránátkaktuszt. Délnyugatra egy csillagbozótos van. Nyugatra egy hóhérbimbó van. Északra egy pézsmatök van. Jól kivehetőek a távolban. [21 pontot használtál fel, van még 521. Kapsz 12 VP-t.]

m 4 4 2 mozogsz délre, délre, keletre
[225,38] Valahogy nem akar véget érni ez a sivatag. Sehol egy növény, egy állat. A homokdűne alján megpillantasz egy élőlényt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy greén örvény. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre armageddon varázslatot lősz. 773 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: a hatalom szava varázslatot lő rád. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: inst.szingularitás varázslatot lő rád. Szörnyűség, IQ és ügyesség tulajdonságod közelebb került egymáshoz (-2 az elsőre, +2 a másodikra)! Üdvözlésképpen egy inst.szingularitás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szörnyűség, IQ és egészség tulajdonságod közelebb került egymáshoz (-2 az elsőre, +2 a másodikra)! Egy pajzszúzás varázslattal köszönt csatapartnered. 330 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a greén örvény száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
8476 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 773, sebződés: 330, gyógyulás: 2, összesen: -328 ÉP}

Az összes sebed begyógyult, újra max. életerőn vagy! (+1060 életerő.) A szent jogar használat után porrá válik. Találsz egy gránátkaktuszt. Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Messze keletre látsz egy nekrofunt. Délnyugatra nézve látsz egy Leah oltárt. Nyugatra egy csillagbozótos van. Északnyugatra egy hóhérbimbó van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [225,39] A terep változatlan: még mindig homokdűnéket látsz mindenfelé. A homok gyanús sercenése valaki közeledtét jelzi. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy greén örvény. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy armageddon. 765 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról pajzszúzás varázslatot lő rád a másik. 165 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy a hatalom szava varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy szerencsétlenség. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámsújtás varázslatot. 93 életpontot vesztettél. A greén örvény összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 energiamembrán (ld. enc.). 8375 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 765, sebződés: 258, gyógyulás: 2, összesen: -256 ÉP}

Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Messze északkeletre látsz egy nekrofunt. Nyugatra nézve látsz egy Leah oltárt. Északnyugatra egy csillagbozótos van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod.

(Továbbmész...) [226,39] Valahogy nem akar véget érni ez a sivatag. Sehol egy növény, egy állat. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy homokcápa. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy armageddon varázslatot. 780 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Shengoroth karmával néhányszor megcsapod a homokcápa testét. (6 támadással 367 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+74 életerő). Transzformálsz! (+18 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 114 életpontot sebeztél. 114 életpontot gyógyultál. Wakizashival megvagdalod a homokcápa fejét. (3 támadással 145 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) A fényaura 10 ép-t sebez. A homokcápa a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 407 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +82 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 cápazsírt. 11367 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1416, sebződés: 407, gyógyulás: 304, összesen: -103 ÉP}

A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Messze északkeletre látsz egy nekrofunt. Keletre nézve látsz egy nothar cserjét. Északnyugatra egy gránátkaktusz van. Északra egy nekrofun van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. [23 pontot használtál fel, van még 498. Kapsz 13 VP-t.]

m 2 7 2 mozogsz keletre, északnyugatra, keletre
[227,39] Folytatod a gyaloglást a sivatag forró homokjában. Felfedeztél egy nothar cserjét. A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy xantusz-kaktuszt. Keletre nézve látsz egy gránátkaktuszt. Északnyugatra egy nekrofun van. Északra egy nekrofun van. Jól kivehetőek a távolban. Egy lény bukkan fel a szomszédos dűnén. Egy greén örvény nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mélyen koncentrálva, megidézel egy armageddon varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 848 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled a hatalom szava varázslatot lő rád. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámsújtás varázslatot, majd rád küldi. 50 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: inst.szingularitás varázslatot lő rád. Semmi hatás! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámsújtás. 41 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
9011 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 848, sebződés: 91, gyógyulás: 2, összesen: -89 ÉP}


(Továbbmész...) [226,38] Még mindig a sivatagban vagy. A nap forrón tűz. Utad során felfedezel egy nekrofunt. Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy nekrofunt. Nyugatra nézve látsz egy gránátkaktuszt. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. Ösztöneidre hallgatva hátrapillantasz, és így időben észreveszed a közeledő lényt. Úgy gondolod, hogy a közeledő greén örvény nem jelenthet komoly veszélyt. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy armageddon varázslatot. 684 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy inst.szingularitás varázslatot, majd rád küldi. Szörnyűség, szerencse és erő tulajdonságod közelebb került egymáshoz (-2 az elsőre, +2 a másodikra)! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: szerencsétlenség varázslatot lő rád. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: inst.szingularitás varázslatot lő rád. Szörnyűség, IQ és ügyesség tulajdonságod közelebb került egymáshoz (-2 az elsőre, +2 a másodikra)! Egy inst.szingularitás varázslattal köszönt csatapartnered. Szörnyűség, szerencse és IQ tulajdonságod közelebb került egymáshoz (-2 az elsőre, +2 a másodikra)! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
8616 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 684, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}


(Továbbmész...) [227,38] A terep változatlan: még mindig homokdűnéket látsz mindenfelé. Találsz egy nekrofunt. Oldalt pillantva, meglátsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy kék orchidea és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy szervezetedben elmúlt a möszék nyomasztó hatása. Mosolyogva nézel a szoborra. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Sir Basil a Bunkó előtt. A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy xantusz-kaktuszt. Délkeletre nézve látsz egy gránátkaktuszt. Délre egy nothar cserje van. Jól kivehetőek a távolban. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Ráismersz a lényre. Egy homokcápa. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy armageddon. 759 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Shengoroth karmával néhányszor megcsapod a homokcápa jobb vállát. (6 támadással 365 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+74 életerő). Transzformálsz! (+18 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 109 életpontot sebeztél. 109 életpontot gyógyultál. Wakizashival megvagdalod a homokcápa testét. (4 támadással 203 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) Fényaurád működik (8 ép-t sebezve). Vér kezd ömleni a jobb combodból a homokcápa harapása nyomán. (1 támadástól 432 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +87 ÉP.) A homokcápa most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 cápazsírt. 11719 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1444, sebződés: 432, gyógyulás: 315, összesen: -117 ÉP}

Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [21 pontot használtál fel, van még 477. Kapsz 12 VP-t.]

im 0 3 imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 477.]

szk 443 keresed a 443. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy greén örvényt. [0 pontot használtál fel, van még 477.]

* 1. BP: t. energia kisütése: 273 2 265
Ezentúl minden teológia varázslatod, amelynek költsége 2 VP-nél kevesebb, plusz 65 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még 477.]

* 2. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-66 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 477.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-66 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 477.]
Gyorsvarázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-66 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 477.]

* 3. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-66 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 477.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-66 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 477.]
Szupersebesen mormolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-66 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 477.]

* 4. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-66 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 477.]
Gyorsvarázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-66 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 477.]
Gyorsvarázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-66 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 477.]

* 5. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-66 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 477.]
Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Gyorsvarázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-66 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 477.]
Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-66 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 477.]

* 6. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Beizzik a turbómágia. A kézfejed halványan világítani kezd. [-66 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 477.]
Kinyered a manakristály energiáját. (+402 varázspont.) Gyorsvarázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-66 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 477.]
Beizzik a turbómágia. A kézfejed halványan világítani kezd. [-66 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 477.]

* 7. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-66 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 477.]
Gyorsvarázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-66 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 477.]
Beizzik a turbómágia. A kézfejed halványan világítani kezd. [-66 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 477.]

* 8. BP: t. energia kisütése: 273 20 214
Ezentúl minden teológia varázslatod, amelynek költsége 20 VP-nél kevesebb, plusz 14 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még 477.]

* 9. BP: használod a 147. tárgyat a 313. tárgyat a 313. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [4 pontot használtál fel, van még 473. Kapsz 2 VP-t.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 473.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 473.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 433. Kapsz 24 VP-t.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Kitartóan, órákon át légzőgyakorlatokat végzel. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 233 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 393. Kapsz 24 VP-t.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Fogat mosol egy darab fával, napozol egy kicsit, és egyéb módokon növeled szervezeted ellenálló képességét. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 183 TVP-t kell elköltened.] Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy shokara bogár. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy armageddon. 539 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A szörny hősugarat lő ki rád! Villámgyorsan félrepördülsz. Meglengetve a Shengoroth karmát a másikra támadsz. Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 80 életpontot sebeztél. 80 életpontot gyógyultál. Fürge ellenfeled elegánsan elkerülte támadásodat. Fényaurád 6 sebzést okoz. Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 191 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +39 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Mintha egy satuba kerültél volna! Csontjaid recsegnek ropognak. 594 életpontot vesztettél. Túl erős az ellenfeled. A mennydörgő istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepődsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt.
{Csatastatisztika; sebzés: 625, sebződés: 785, gyógyulás: 121, összesen: -664 ÉP}

Az összes sebed begyógyult, újra max. életerőn vagy! (+1191 életerő.) A szent jogar használat után porrá válik. [42 pontot használtál fel, van még 351. Kapsz 25 VP-t.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 133 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 311. Kapsz 24 VP-t.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Fogat mosol egy darab fával, napozol egy kicsit, és egyéb módokon növeled szervezeted ellenálló képességét. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 83 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 271. Kapsz 24 VP-t.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Kitartóan, órákon át légzőgyakorlatokat végzel. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 33 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 231. Kapsz 24 VP-t.]

tf 4 31 fejleszted a 4. tulajdonságodat 31 pontért
Amatőr jóga-gyakorlatokkal próbálod a szervezetedet még ellenállóbbá tenni. Érezhető fejlődést tapasztalsz! (+1 egészség.) [31 pontot használtál fel, van még 200. Kapsz 18 VP-t.]
(Önanalízis: +6% csapdakészítés.) Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+0 gonoszság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 18, 21, 25.
Elvégzed a rituálét, melyre csak igen kevés sámán képes a világon: erőt gyűjtesz az Élet Forrásából. (+1 max. ép.) Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.) Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a széljárás hatása. Elmúlt az alku hatása. Elmúlt a Thargodan illúzió hatása. Elmúlt a vadászat hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 464 pontot. A következő körben tehát 664 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


YETI FOG (863. TÁRGY)
Ha sikerül egy hegyi yetit legyőznöd, hozzájuthatsz tompa, hátsó metszőfogához. A fogat cipelni önmagában eléggé gusztustalan, viszont egyes híresztelések szerint az esthar kutatások alatt több ilyet találtak a romok között, bizonyítva ezzel, hogy már annak idején is gyűjtötték, és minden bizonnyal használták valamire.

TUDATI ENTITÁS (7174. SZÖRNY)
Igen, ez a félelmetes, a tudati teret elzáró entitás anyagi manifesztációja. Hogy mit is jelent ez pontosan? Egy sárkány nagyságú szörnyet, amelyből te már nagyon sokat legyőzhettél. Itt az ideje megnézni, van-e olyan nehéz ellenfél, mint a sárkányok voltak.

TLEIKAN MANAKŐ (1144. TÁRGY)
A szimpla varázskövek szögletes formáihoz képest túl gömbölydednek néz ki ez a kő, pedig ha végighúzod rajta az ujjaidat, közel olyan éles sarkokat és éleket tapinthatsz ki. Persze, mint azt már gondolom sejted is, a tleikan manakövet nem a kinézete miatt hordják maguknál a tleikan mágusok. Igazi értéke a lenyelésében rejlik. Amint benned van, elkezdi áldásos tevékenységét, és manaforrásaidat pillanatok alatt a maximálisba tölti. Ha kevés varázspontod lenne valamilyen varázslat elmondásához, és sem varázskővel, sem manakristállyal nem rendelkezel, automatikusan törni fogsz egyet. Emellett a H 1144 paranccsal bármikor a manakő lenyelése mellett dönthetsz. A kő nem átadható.

MEGTANULHATÓ VARÁZSLATOK
Eléggé sokat tudsz már ahhoz a többszemélyes kalandozásról, hogy sejthesd, léteznek varázslatok a meglévőkön kívül is, melyek pont az ilyesféle kalandokban lehetnek segítségedre. Csak hát ha nem érdeklődsz konkrétan ezek iránt a varázslótornyokban, soha nem jut eszükbe maguktól ilyesmit tanítani neked. Most, hogy ezzel tisztában vagy, a többszemélyes kalandokról is eleget tudsz, hogy tudd, mit kérj, ideje felkeresned a varázslattanító épületeket, és megtanulni az eddig rejtett varázslatokat.

SHOKARA BOGÁR (436. SZÖRNY)
A sivatagok homokjában sohasem tudhatod, hogy egy dűne homokkupacot, vagy egy rejtőzködő shokara bogarat rejt. Ezek az elefánt méretű óriásbogarak hihetetlenül fürgék, ha mozgást érzékelnek maguk fölött, egy szempillantás múlva már roppantják is ketté áldozatukat csáprágójukkal. A shokara bogár kemény kitinpáncéljával szemben egy vágófegyver nem sokat ér.

HOMOKCÁPA (448. SZÖRNY)
Minden fantáziád csődöt mond, amikor megpróbálod elképzelni, ahogy az óceánokból a cápák visszatérnek a szárazföldre, megtanulnak lélegezni, és elkúsznak a sivatagokig, és ugyanúgy lesnek a homok alól a zsákmányra, mint annak idején a vizek mélyéről. Hogyan történhetett ez meg? Hány évezred evolúciója volt ehhez szükséges? Mindenesetre, ezek a vérszomjas teremtmények most már tökéletesen adaptálódtak a szárazföldi életmódhoz, gyorsabban mozognak a homok alatt, mint te a homok fölött, és eközben megőrizték fogaik iszonyatos harapóerejét. A homokcápával szemben ütőfegyvert alkalmazni értelmetlen.

GREÉN ÖRVÉNY (443. SZÖRNY)
Ez a csillogva örvénylő, folyékony mágikus energiaoszlop valamilyen teljesen más létsíkról származik. A rakshallion papjai afféle háziállatként idézték meg őket egy térkapun keresztül. Hogy a mágia fókuszálásában segítettek, őrző feladatokat látták el, vagy a papok fegyverei voltak, ma már nem lehet tudni. Tény, hogy időtlen energiatestük túlélte az Esthar császárságot, és most elhagyatottan, cél nélkül bolyonganak. A vadon élő lények már megtanulták, hogy nagy ívben elkerüljék ezeket a teremtményeket, mert érintésük halált hordoz. A kalandozók is hamar megtanulták, hogy fegyverrel nem sokat érnek vele szemben, legfeljebb a mágiától remélhetnek sikert. Sajnos, BA parancsot nem adhatsz ki rá - messziről megérzi az intelligens lényeket.

ENERGIAMEMBRÁN (861. TÁRGY)
Ha legyőzöl egy greén örvényt, az energiaoszlop egésze szertefoszlik, kivéve ha szerencséd van: ekkor egy energiamembrán maradhat a mágikus lény anyagtalan testéből. Ez egy csillogó, hosszúkás hártya, melyet, ha ujjaiddal megérintesz, áramütéshez hasonlatos, bizsergető érzés fut át testeden. Talán jó lesz még valamire... ezért más karakternek nem vagy hajlandó átadni.

KARAKTERLAP

Xilanne, egy fekete, copfos hajú, kék szemű kobudera nő vagy. A bőröd kreolszínű. Elenios személyes tanácsadója vagy. A Sziklaöklök (#9144) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 323. fordulód.

Erő: 55 (60) Szint: 47 Merészség: 10/3 Magasság: 141 cm
IQ: 56 (81) Támadás: 81 Agresszió: 5 Testsúly: 53 kg
Ügyesség: 55 (59) Védekezés: 111 Menekülés: 30 % Életkor: 9/31 év
Egészség: 55 (73) Életpont: 1636/1636 Jellem: jó (777) Tul. pont: 8
Szerencse: 54 (65) Varázspont: 2873/140 Pénz: 511 arany Kép. pont: 42
Tudatpont: 35/8 Pszi pont: 466/165 Halhatatlanság: 12 %
Eddig összesen 3168 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 83810 TP-t kaptál. Jelenleg 15672453 TP-d van. A következő szinthez még 827547 TP szükséges. Trófeáid: nekromanta kóborló, entitás manifesztum, ködmágus. A 323. fordulódban 18203 arany került a bankszámládra. 18203 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 8 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 12/22 ökölvívás: 11/43 szúrófegyverek: 9/74
vágófegyverek: 43/82 (+3%) ütőfegyverek: 6/36 lőfegyverek: 2/4
dobófegyverek: 36/6

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bumeráng (#249) (5 -19.); mérg. vas dobónyíl (#190) (20 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); tolmokov-koktél (#351) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 20/78 2. nyomkövetés: 71/58 3. lopás: 1/76
4. mászás: 34/15 5. csapdakészítés: 23/8 (+6%) 6. csapdaészlelés: 13/49
7. gyógyítás: 15/86 8. titkosírás: 1/9 9. felderítés: 27/94
10. szörnyidomítás: 6/5 11. teológia: 186/94 (+138%) 12. taumaturgia: 142/3 (+8%)
13. szerencsejáték: 4/76 14. versengés: 16/10 15. harcművészetek: 13/66
16. zene: 12/32 17. szörnyismeret: 49/82 18. pszi: *45/100 (+98%)
19. zárnyitás: 5/82 20. vadászat: 4/67 21. vitalitás: 4/15
22. bányászat: 31/66 23. úszás: 9/6 24. főzés: 11/46
25. csapatmunka: 6/24

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 12
5. varázslat sebzés: 2 10. vp regeneráció: 3

FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (szent jogar (#150))
segítesz max. 5 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot ), tolmokov-koktélt (#351) (max. 6 darabot ), mérg. vas dobónyilat (#190) (max. 10 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 99 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 99 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 30 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 999 darabot )
elfogod pikkelyes ptogot (#470) fedett veremmel (#219)
mászol max. 999 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 14, max: 16)
kputtyintó csalán (#247), Raia szent lovagja (#239), szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), lidércúr (#252), halált okozó lények (#9098), acélkolosszus (#35) (csak egyszer), márvány sárkány (#328), mösze uralkodó (#789), Raia angyala (#333), Tyriel (#777), ében sárkány (#327), rubin sárkány (#330), Eruol (#378) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 4, max: 16)
bűbájlidérc (#761), vércápa sámán (#281), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
speciális védelem (#292, 50 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) oldás (#372, 15 VP)
földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP)
tisztítótűz (#44, 13 VP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
gyóntatás (#56, 10 VP) a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
bájital kreálása (#87, 25 VP, 5 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) agyburok (#90, 11 VP)
agyroppantás (#91, 16 VP) fürgülés (#92, 22 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
energiafolyam (#136, 24 VP) szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP)
alku (#139, 20 VP, 5 TVP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
pszi ragyogás (#166, 21 VP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP)
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 18 VP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP)
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP)
fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) menekülés (#212, 12 VP) lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP)
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) armageddon (#218, 100 VP) Solisar aurája (#240, 18 VP)
fénypajzs (#241, 18 VP) bo'adhun csapás (#266, 60 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP)
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP)
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) gyors pihenés (#194, 0 PP) pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP)
az agy kifacsarása (#197, 14 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +14 vp 20 költség alatt; taumaturgia: +45 vp 20 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
halálkapu (#126) feltámadás (#168) Pörhemór köre (#205) (109,8,1) vámpirizáció (#1)
méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) a lélek védelme (#57) hadiszerencse III (#59)
tulajdonságpajzs (#26) csábmosoly (#16) varázsenergia (#161) esszenciavédelem (#165)
óriáserő (#53) fényaura (#211) mágikus ütés (#147)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
5. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
bo'adhun csapás (#266)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 23, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
bo'adhun csapás (#266) >> nők (#999) bo'adhun csapás (#266) >> férfiak (#998)
élőholt pozdorja (#134) >> noth szellem (#250) háló (#186) >> társak oldalán harcolva (#986)
tűzgolyó (#155) >> viharóriás (#278) tűzgolyó (#155) >> Thargodan mágus (#318)
puha ütés (#60) >> márvány sárkány (#328) tűzgolyó (#155) >> Notermanthi báró (#323)
izomernyesztés (#33) >> térfaló (#783) armageddon (#218) >> 31. szintű lényekre
bo'adhun csapás (#266) >> Strissha (#528) puha ütés (#60) >> ében sárkány (#327)
bo'adhun csapás (#266) >> Eruol (#378) bo'adhun csapás (#266) >> drótszőrű mópat (#426)
bo'adhun csapás (#266) >> lidérctűz (#457)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 23, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
pszi-acéltorony (#98) >> elmeszonda (#487) tükörpajzs (#101) >> őshonos sziklozug (#447)
fürgülés (#92) >> Eruol (#378) fehér glóbusz (#47) >> márvány sárkány (#328)
pszi-acéltorony (#98) >> mösze uralkodó (#789) fehér glóbusz (#47) >> Notermanthi báró (#323)
speciális védelem (#292) >> férfiak (#998) speciális védelem (#292) >> nők (#999)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Lássuk, be tudsz-e jutni az Iszonyat Citadellájába: küldd a Semmibe Molgant!
2.) A pszionikus teret megfertőzik a pszi őselementálok. Végezz közülük hárommal! (számláló: 0)
3.) A gondtalan élet örömeit másnak is meg kell ismerni. Felejtesd el egy fordulóban 3 emberrel a feltételes parancsait!

HŐSTETTEID
Ennyi varkaudarral harcoltál a második varkaudar invázióban a királyság védelmében: 52
2006 II. félévének Vlagyimir díjas harcművésze vagy.

TUDATI ENTITÁS MANIFESZTÁLÁSA
A tudati térben összegyűjtött TU-k: 23700. A kt-d által összegyűjtött TU-k: 1357.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 borkonyó bibe (#312) 3 ében toboz (#578) 11 lótuszvirág (#447)
1 madártoll (#112) 1 manakristály (#500) 1 mocsári penke (#148)
1 nyílvessző (#108) 1 sáfránypor (#211) 1 sallank karom (#128)
4 szent jogar (#150) 2 varázskő (#305) 4 víz (#27)
1 vortex amulettje (#607) 1 tleikan manakő (#1144)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
511 arany (#50) 3 cápazsír (#932) 1 energiamembrán (#861)
47 kaja (#2) 1 kék orchidea (#68) 9 mákrózsa virág (#56)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(225,37) greén örvény (#443)
(225,38) greén örvény (#443), gránátkaktusz (#428, belőle készíthető: #429)
(225,39) greén örvény (#443)
(226,36) greén örvény (#443), nothar cserje (#922, belőle készíthető: #923)
(226,38) nekrofun (#173), greén örvény (#443)
(226,39) homokcápa (#448)
(227,36) Chara-din monolitja (#534), shokara bogár (#436), homokcápa (#448)
(227,38) nekrofun (#173), tündöklő szobor (#1587), művészi porolit (#720), homokcápa (#448), shokara bogár (#436)
(227,39) nothar cserje (#922, belőle készíthető: #923), greén örvény (#443)

Üzenet küldése a karakternek