Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2010. nov. 12. 9h:14' EZ A 454. JÁTÉKHETED, 322. FORDULÓD 455. játékheted kezdete: nov. 17. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4300 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod az 1602. tárgyat |
* 2. KP: | elmormolod a 19. varázslatot |
* 3. KP: | használod az 1534. tárgyat |
Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 18 életpontot sebeztél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a quwarg királynő jobb középső lábát. (5 támadással 29 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg királynő torát. (3 támadással 117 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a quwarg királynő bal középső lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. Kiváló munka volt (+17 varázspont). 1233 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 171, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
* 4. KP: | használod a 69. pszi képességet |
* 5. KP: | használod a 70. pszi képességet |
* 6. KP: | elmormolod a 13. varázslatot |
kf 425 2 | kézbeveszed/felveszed a 425. tárgyat a bal kezedbe |
ek 215 4 | t. energia kisütése: 215 4 |
hu 74 184 240 | hulladék: 74 184 240 |
hu 186 75 76 | hulladék: 186 75 76 |
hu 40 185 183 | hulladék: 40 185 183 |
le 1533 | leveszed/lerakod az 1533. tárgyat |
kf 900 | kézbeveszed/felveszed a 900. tárgyat |
v 96 143 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[143,61] Egy kisebb településhez érkeztél. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Oldalt pillantva, meglátsz egy főutcát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy fekete lótuszt. Észreveszel egy sárkánytanyát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy borkonyó cserjét. Oldalt pillantva, meglátsz egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. [Nem szedsz a GYJ miatt.] Felfedeztél egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 2500 TVP épült bele.) Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent tölgyfát.
be 702 1 | bemész a 702. épületbe |
m 2 | mozogsz keletre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 9 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pszi ragyogás varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Távolról energiafolyam varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az őrült varázsló hosszú szakállát. (5 támadással 102 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az őrült varázsló jobb oldalát. (3 támadással 125 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod az őrült varázsló jobb karját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az őrült varázsló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: 2 sáfránypor és 2 sallank karom. Jutalmad nem marad el (+17 varázspont). 2142 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 254, sebződés: 10, gyógyulás: 2, összesen: -8 ÉP}
bb 313 950 | beraksz a bankba a 313. tárgyat (950 darabot) |
bb 1336 1 | beraksz a bankba az 1336. tárgyat (1 darabot) |
be 497 6 6 | bemész a 497. épületbe |
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem varázslatot. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 11 életpontot sebeztél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a quwarg királynő torát. (5 támadással 28 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg királynő torát. (4 támadással 156 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A quwarg királynő csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg királynő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. Jutalmad nem marad el (+17 varázspont). 1233 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 201, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [152,47] Még mindig füves síkságon vagy. Látsz egy oltárt. Leah hívei emelték. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy bávatag golombár hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral.
(Továbbmész...) [153,48] Szűnni nem akar a zöld síkság. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy magger. (ld. enc.) Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 7 életpontot sebeztél. Ellenfeled puha ütés varázslatot lő rád. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a magger fejét. (5 támadással 52 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Fókuszpengével párszor kilyukasztod a magger éles mandibuláját. (4 támadással 98 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a magger éles mandibuláját. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Túlbuzgó szabó módjára a magger összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Megnyirbálja a magger ollója a jobb karodat. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) {GYD:} Fókuszpengével mély sebeket nyitva megvagdosod a magger bal lábát. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre háló varázslatot lősz. Sajnos nem hatott ellenfeledre. {KCC:} Pengepajzzsal kicsit megvágod a magger jobb vállát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Kemény ollójával a magger végigsebzi a bal combodat és lábszáradat. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Megnyirbálja a magger ollója a bal karodat. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Véres nyál csordul ki a magger száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 mandibulapengét. Jutalmad nem marad el (+17 varázspont). 2048 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 249, sebződés: 85, gyógyulás: 18, összesen: -67 ÉP}
usz 30 | úszol 30 pontért |
Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt a másikra rontasz. Szigonnyal felnyársalod a hínárevő piranha uszonyát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A hínárevő piranha fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. Varázserőd töltődik (+14 varázspont). 94 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 16 életpontot sebeztél. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. 162 életpontot vesztettél. Elkábultál! (-10 támadás, -10 védekezés a harc végéig.) Tolmokov-koktélt küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 tolmokov-koktél. Alaposan megsorozod a pszi őselementál párolgó héját. (5 támadással 152 életpontot sebezve.) Ajaj! 7 poszogó mösze csatlakozott hozzád pszionikusan. A pszi őselementál összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Jutalmad nem marad el (+6 varázspont). 2148 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 168, sebződés: 162, gyógyulás: 0, összesen: -162 ÉP}
(Továbbmész...) [155,48] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Nem messze tőled három szarka veszekszik valami fénylő kavicsdarabon. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy gumifát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Dornodon hívei emelték. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Gort Grán, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Épp virágzik! [Nem szedsz a GYJ miatt.]
(Továbbmész...) [156,48] Még mindig füves síkságon vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Épp virágzik! [Nem szedsz a GYJ miatt.] Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba).
m 2 | mozogsz keletre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 18 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kultúrmasztodon jobb oldalát. (5 támadással 92 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Fókuszpengét ellenfeledre ugrasz. Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a kultúrmasztodon jobb vállát. (4 támadással 146 életpontot sebezve.) Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Pengepajzzsal néhányszor súrolod a kultúrmasztodon testét. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fókuszpengével néhányszor megcsapod a kultúrmasztodon testét. (2 támadással 77 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal megkarcolod a kultúrmasztodon bal oldalát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Mellkasodba bök a kultúrmasztodon néhányszor agyarával! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A kultúrmasztodon összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 22 kaját. 2354 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 357, sebződés: 40, gyógyulás: 9, összesen: -31 ÉP}
kut 50 | kutatsz 50 pontért |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 15 életpontot sebeztél. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy teljes őrület pszi támadást. Semmi eredménye! Tolmokov-koktélt markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 tolmokov-koktél. Lövedékeiddel perforálod a pszi őselementál ködlő zsumókját. (5 támadással 147 életpontot sebezve.) A pszi őselementál még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 2148 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 162, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 23 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ezüstshurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 ezüstshuriken. Lövedékeiddel perforálod a Mnebolath rücskös testét. (5 támadással 80 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-6 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A szörny hideget lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (32 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a Fókuszpengét ellenfeledre rohansz. {KCC:} Fókuszpengével többször mélyen végigmetszed a Mnebolath testét. (3 támadással 147 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod a Mnebolath kutyafejét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A Mnebolath csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (4 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-8 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy gyöngymangó és 6 arany. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2209 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 271, sebződés: 63, gyógyulás: 4, összesen: -59 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 10 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sorvasztás varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből ezüstshurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 ezüstshuriken. Lövedékeiddel perforálod a Zinthurg testét. (5 támadással 81 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Fókuszpengével alaposan megvágod a Zinthurg testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) {KCC:} Pengepajzzsal végigvágod a Zinthurg testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A Zinthurg állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A Zinthurg karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) A Zinthurg karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) Véres nyál csordul ki a Zinthurg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 6 arany és egy obszidián függő. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1054 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 11 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy sötét rítus varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 29 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ezüstshurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 ezüstshuriken. Lövedékeiddel perforálod a Tguarkhan sziklatestét. (5 támadással 81 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Fókuszpengével végigmetszed a Tguarkhan sziklatestét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal megvágod a Tguarkhan egyik karját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A Tguarkhan állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A Tguarkhan meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A Tguarkhan mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 15 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy umbatari karkötő és egy ametiszt medál. 1600 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 51, gyógyulás: 2, összesen: -49 ÉP}
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
(Továbbmész...) [159,48] Egyre több fényt engednek át a lombok, sűrűbb az aljnövényzet: ritka erdőben vagy.
kut 25 | kutatsz 25 pontért |
* 1. BP: | használod az 1167. tárgyat |
* 2. BP: | használod az 1576. tárgyat |
* 3. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 4. BP: | t. energia kisütése: 501 10 |
* 5. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
* 6. BP: | használod a 135. tárgyat |
MOA STUKI (413. TÁRGY) Elavult, szétrozsdállt Moa relikvia: egy vascső, végén bonyolult mechanikus szerkezettel és kallantyúval. Hosszasan tanulmányozod a szerkezet működését, míg végül rájössz: a szerkezet végén található pöcköt hátrahúzva, meghúzhatod az eszköz alján levő kallantyút, mire fölül egy bigyó ráüt egy tartókára. De mi értelme ennek az egésznek? A relikvia mellett van két hengerszerű valami: pont beillenek a tartóba! Kipróbálod, mi történik: BUMMM!!! Döbbenten meredsz magad elé: no mi a fene? A hengerszerű izé eltűnt a relikviából, viszont a szemben levő fában egy mély lyuk keletkezett. Hahá! Felfedeztél egy Moa fegyvert! Izgatottan vizsgálod meg a hengerszerű lövedéket, hogy pontosan miből is van, hátha magad is el tudod készíteni. A lövedék gyakorlatilag egy henger alakú rézgolyó, a végén egy üreges résszel, amelyben fekete por van. Höhö, ezentúl ilyen rézgolyókat kell gyártanod! Csak az a kérdés, hogy hogyan lehet a fekete port előállítani? A port vizsgálgatva, szagolgatva rájössz, hogy sehogy: ez valami igazán ismeretlen dolog. De akkor hogyan lehetne helyettesíteni? A por funkciója nyilván az, hogy amikor a bigyó ráüt, a por felrobban, és ez lövi ki a golyót. De akkor esetleg a tűzgyújtásnál használt kovafű reszeléke is megteszi! És innen már könnyű dolgod van... A játék szempontjából: a puskapor helyett használt "kovafű reszelék" igen szegényes helyettesítés, de most azért megteszi. A lövedék elkészítéséhez nem szükséges több munka, mint a rézgolyóhoz. Tehát semmi más dolgod nincs, mint a KF 413 paranccsal bekészítened a Moa stukit, és máris lődözhetsz vele. A gyenge helyettesítő technológia miatt a stukilövedék sebzése nem fog jelentősen megnőni a rézgolyóhoz képest, de viszont a Moa stuki használatakor +8 támadást kapsz, hiszen a nagyobb erő miatt még a legkeményebb páncélon, legvastagabb bőrön is átmehet a golyó. A Moa stuki lőfegyvernek számít. |
PENGEPAJZS (425. TÁRGY) A pengepajzs valójában nem pajzs, hanem egy balkezes vágófegyver, amely azonban 8-cal növeli a védettségedet is, ha a kezedbe veszed. Alakjában egy kis fémpajzsra emlékeztet, szélén azonban körbe-körbe éles pengék állnak ki, amelyekkel alaposan oda lehet sújtani az ellenfélnek. A pengepajzzsal olyan ellenfelet is meg tudsz sebezni, amely csak mágikus úton sebezhető. Sebzése 2D4+4, használatának alapfeltétele a 15-ös vágófegyver szakértelem. A pengepajzs előállítható mágikus úton, varázsfegyver készítésével, ha felhasználsz egy cru formázó mintát, 6 mandibulapengét és 4 kvazárt, valamint 100 arany értékű egyéb alapanyagot és 100 TVP-t. |
ARANYFALÓ LÁDIKÓ (1755. TÁRGY) Egy élelmes bérvarázsló az aranytermő ládikó mintájára megalkotta ezt a varázstárgyat. A működése egyszerű és majdhogynem fordított a termő ládikáéval. Ha éppen varázserőre lenne szükséged, csak tegyél aranyat a ládikóba, és az azonnal elteleportálódik a ládát üzemeltető varázslóhoz. A varázsló az arany fejében megosztja veled mágikus erejét, mégpedig a fizettségnek megfelelő mértékben. Minden aranyért egy VP-t kapsz így, bár ügyelj arra, hogy maximális varázspotenciálodat, vagyis max vp-id számát így sem tudod túllépni. Ha esetleg több aranyat raknál ennél a ládikóba, a varázsló akkor is elküldi a vp-ket, de azok kárba vesznek. A ládikó használata: H 1755 <arany> |
MAGGER (747. SZÖRNY) A magger leginkább egy hatalmas szöcskére emlékeztet. Izmos hátsó lábaival elrugaszkodva, a levegőben vitorlázva támad, s közben óriási mandibuláinak keresztirányú csapásaival szinte felszabdalja áldozatát. S ha mindez még nem lenne elég ahhoz, hogy az ellenfél deus ex machinája működésbe lépjen, messzire rugaszkodik, majd újra támad, kivédhetetlenül, halálosan. Ha te vagy az áldozat, örülhetsz, ha sikerül egyáltalán eltalálod. |
PSZI ŐSELEMENTÁL (258. SZÖRNY) Ez az! Már nem tudtad, hogy mi hiányzott! Az Álomvilágból nagy ritkán átkerülő pszi elementál nagyon ritkán érik el a begubódzás korát, mert már sokkal előtte lemészárolják őket a kalandozók. Ha azonban nagy ritkán a pszi elementál eléri a megfelelő kort, begubódzik, és egy hét múlva kikel belőle a pszi őselementál. A fentieknél persze sokkal gyakoribb, hogy egy kifejlett pszi őselementál látogat át a létsíkunkra, mert kalandozók vagy Thargodanok öldösésével akar tapasztalati ponthoz jutni. A pszi őselementálnak több csápja van, nehezebb megölni, több mösze élősködik rajta, és persze fejlettebbek a pszi képességei, mint fiatalkori verziója. A hatalmas, medúzaszerű, kissé ködös plazmajelenség sajnos csak közvetlen közelből vehető általában észre, ezért még BA paranccsal sem tudsz előle elmenekülni. |
GYILKOS CSALÁN (581. NÖVÉNY) A kalandozók szinte egyöntetűen egyetértenek abban, hogy ez a közel két méter magas, óriási, mérgező indákat lóbáló növényszerű teremtmény nem más, mint egy mozgásra képtelen Thargodan. Persze sokan megpróbálták már kiirtani (már csak a tapasztalat miatt is), de a villámgyorsan regenerálódó, kiterjedt gyökérhálózattal rendelkező teremtény alaposan összecsípte a próbálkozót, más nem történt. A növény belsejében nyíló csalánvirág lemetszéséhez igen bátornak kell lenned, és hihetetlenül ellenálló kell, hogy legyél a csaláncsípésekkel szemben - így aztán 20. szint alatt nem is próbálkozhatsz a KT 582 paranccsal (amely 10 TVP-be kerül, és körönként egyszer használható egy csalánra). Kevés szép dolog van a Sötét Földön, és ez a gyönyörű, türkizkék csalánvirág ezek egyike. Mi sem bizonyítja, hogy nem igazán növényi eredetű, hogy több hónap után sem hervad el ez a csodaszép tünemény. Sokak szerint azért, mert önállóan is él, és lassan megmérgezi a tőle megszabadulni nem képes kalandozó lelkét. Hogy igaz-e vagy sem, döntsd el te... |
KULTÚRMASZTODON (227. SZÖRNY) Megremeg a föld, a dübörgés fülsiketítő, amikor a kultúrmasztodon közeledik, hogy agyontaposson. Ez a gigászi húsevő mindentől ideges lesz, ami mozog, és ilyenkor egyszerűen rárohan, és letiporja. És kevés dolog van, amit ez a gigantikus masztodon nem tud letiporni! Egyébként azért hívják kultúrmasztodonnak, mert igen válogatós, mondhatni ínyenc: általában csak az agyvelőt szokta ormányával kiszippantani a szilánkokra tört koponyákból. Különösen vastag hája miatt igazándiból csak szúrófegyverrel lehet komolyan megsebezni. |
Erő: | 28 (35) | Szint: | 24 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 151 cm |
IQ: | 25 (29) | Támadás: | 36 (38) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 78 kg |
Ügyesség: | 29 (51) | Védekezés: | 79 (83) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 29/29 év |
Egészség: | 29 (33) | Életpont: | 335/312 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 37 (42) | Varázspont: | 343/94 | Pénz: | 15006 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 25/7 | Pszi pont: | 132/96 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/68 (+5%) | ökölvívás: | 26/3 (+3%) | vágófegyverek: | 25/52 (+13%) |
ütőfegyverek: | 3/0 | lőfegyverek: | 20/27 | dobófegyverek: | 26/72 (+10%) |
Feltételes fegyverváltás: varkaudar szablya (#516) << ököl (#28) << ezüstkard (#325) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -16.); vas dobónyíl (#189) (17 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); tolmokov-koktél (#351) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 15/76 | 2. nyomkövetés: | 47/7 | 3. lopás: | 13/46 |
4. mászás: | 13/7 (+6%) | 5. csapdakészítés: | 21/7 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 27/18 |
7. gyógyítás: | 79/35 (+64%) | 8. titkosírás: | 3/62 | 9. felderítés: | 29/11 (+33%) |
10. szörnyidomítás: | 6/38 | 11. teológia: | 28/32 (+2%) | 12. taumaturgia: | 28/3 (+9%) |
13. szerencsejáték: | 3/85 | 14. versengés: | 6/90 | 15. harcművészetek: | 23/9 |
16. zene: | 47/13 (+23%) | 17. szörnyismeret: | 4/64 | 18. pszi: | 14/53 (+11%) |
19. zárnyitás: | 3/61 | 20. vadászat: | 9/66 | 21. bányászat: | 30/11 |
22. úszás: | 17/7 (+7%) | 23. főzés: | 14/59 (+10%) | 24. csapatmunka: | 4/18 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 30% életpont alatt (sámán gyógykenőcs (#1139)) |
lopsz a törpéktől (3) bármit, az árnymanóktól (4) bármit, a trolloktól (5) bármit |
gyógyítasz 70% életerő alatt 30 TVP-ért |
udvarolsz a 2582. karakternek |
ásol max. 30 TVP-ért |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 8 darabot ), bumerángot (#249) (max. 4 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 6 darabot ), kulcskarikát (#648) (max. 1 darabot, csak egyszer), móri gyümölcsöt (#116) (max. 3 darabot ) |
mászol max. 301 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 16) |
varkaudar bajnok (#190), csontváz lord (#177), degradátor (#210) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154), tetemember (#123), mélység fattya (#199) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 16) |
pattanóböde (#145), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
kí koncentráció (#69) | hadiszerencse I (#13) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
9. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
lángcsóva (#31), energiatüskék (#29), villámcsapás (#50), banshee-sikoly (#373), izomernyesztés (#33), agykorbács (#97) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
varázsvédelem (#34), hhaar burka (#32), védelem tűz ellen (#38), örvénykerítés (#42), tükörpajzs (#101) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
banshee-sikoly (#373) | >> | nők (#999) | banshee-sikoly (#373) | >> | férfiak (#998) | |
villámcsapás (#50) | >> | szutykos remák (#191) | banshee-sikoly (#373) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | |
villámcsapás (#50) | >> | 20. szintű lényekre |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], hat mezőn keresztül. |
2.) Kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból] kilenc lépésen keresztül! |
3.) Egy könnyű feladat: imádkozz úgy, hogy megterheltséged 20% alatt van. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) kaszt.kiteljesedés (166) kasztrop.kitágulás (197) a hatalom rúnája (215) önismeret (236) ment.felfrissülés (255) a butaság ára (273) düh (289) vallási öntudat (290) varázstöltődés II. (296) Valentin napja (328) földmágia (357) a mágia szeretete (393) időfolyamok (394) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) OK tudatforrás (505) OK tudati gyorsítás (506) OK kőbőr (507) OK mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 631 TU szükséges.) tudati gyorsítás II (513) OK tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 90 TU. szükséges még: 20 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | bronzkulcs (#76) | 1 | csontkulcs (#74) | 1 | deus ex machina (#1) | |||
5 | ezüst kulcs (#184) | 2 | fülemüle agyar (#267) | 950 | gyógykenőcs (#313) | |||
1 | gyöngysor (#192) | 1 | hoarián nyereg (#1336) | 3 | kerek kő (#19) | |||
2 | kis aranykulcs (#240) | 3 | kis vaskulcs (#40) | 4 | nagy bronzkulcs (#185) | |||
4 | nagy vaskulcs (#186) | 2 | rézkulcs (#75) | 8 | spiritusz (#170) | |||
10 | tolmokov-koktél (#351) | 1 | varázskő (#305) | 1 | vas dobónyíl (#189) | |||
2 | vaskulcs (#183) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
300 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 1 | ametiszt medál (#275) | |||
2 | aranypikkely (#415) | 1 | aranytű (#272) | 1 | ezüsthegyű nyíl (#323) | |||
1 | gyöngymangó (#135) | 27 | kaja (#2) | 2 | mandibulapenge (#125) | |||
1 | nyu-shuriken (#157) | 1 | obszidián függő (#195) | 1 | réz papi karkötő (#307) | |||
2 | sáfránypor (#211) | 2 | sallank karom (#128) | 6 | ugh méreg (#166) | |||
1 | umbatari karkötő (#278) | 1 | varkaudar lándzsa (#224) | 13 | víz (#27) |