31. forduló, 33. forduló, Lirian összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. máj. 1. 10h:05'
EZ A 59. JÁTÉKHETED, 32. FORDULÓD
60. játékheted kezdete: máj. 7.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4521
SZÁMLA : XXXX

LIRIAN KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [88,54] koordinátán.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+25 tvp ). Betolakodók vannak a területeden. Szolgáid már harcolnak ellenük, érzed, ahogy sorban elbuknak. A támadók arcán undor és gyűlölet, lerázzák magukról elméd erejét. Védekeznél, fogaddal marnál beléjük, hogy vérükből nyerjél erőt; de testedet átjárja fegyverük. A lándzsa szíveddel együtt a földhöz szögez - ez hát a vég. Az utolsó kép egy csizma, mely fejedre tapos, amikor kihúzzák belőled a fegyvert... a kalandozók már kincseid kutatják. Te csak a felkelő nap pusztító tüzét érzed, s az évszázadok tapasztalatából egy szakadt fekete köpeny és a csatamező sarával keveredő hamu marad...
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+105 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+101 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+30 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.)

hu 338 94 72 hulladék: 338 94 72
Hulladék, ezért nem gyűjtesz királyi koronát. Hulladék, ezért nem gyűjtesz bronzhegyű nyilat. Hulladék, ezért nem gyűjtesz rézsisakot. [0 pontot használtál fel, van még 208.]

h 1576 1 használod az 1576. tárgyat
Dallamos sípolásba kezdesz. Iszonyatosan hamis hangok jönnek ki a zeneszerszámból! Azért szorgalmasan gyakorolsz. Valami egészen új dolgot tanultál, egy új képességet szereztél (zene: 1. szint). (ld. enc.) [1 pontot használtál fel, van még 207.]

kb 64 1 kiveszel a bankból a 64. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 csontszablyát. [0 pontot használtál fel, van még 207.]

ff 64 felt. fegyverváltás: 64
Felt. fegyverváltás: << csontszablya. [0 pontot használtál fel, van még 207.]

cir 30 vándorcirkusz látogatása 30
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 207.]

bb 2 30 beraksz a bankba a 2. tárgyat (30 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 30 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 207.]

d 5 eldobod az 5. tárgyat
Elhajítasz 1 bunkót. [0 pontot használtál fel, van még 207.]

d 123 eldobod a 123. tárgyat
Elhajítasz 1 göcsörtös bunkót. [0 pontot használtál fel, van még 207.]

p 71 használod a 71. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Pszi energia árad szét testedben. Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 202.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Pszi energia árad szét testedben. Elcsattintod a pszi fejlesztés pszi képességet. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 192.]

v 12 elmormolod a 12. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Megidézted az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-8 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 187.]

v 24 elmormolod a 24. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A forró energia testedbe áramlik. Elmormoltad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-8 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 182.]

v 224 elmormolod a 224. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Elmormoltad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-12 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 182.]

m 7 8 1 mozogsz északnyugatra, északra, északkeletre
[87,53] Továbbra is síkságon vagy. Találsz egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 1 gyöngymangót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Sheran hívei emelték. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy halálbokort. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy uzbány közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az uzbány pikkelyes nyakát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Meglengetve a ryuku kopját ellenfeledre rontasz. Ryuku kopjával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az uzbány testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöföd az uzbány pikkelyes nyakát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (9 életpontot sebezve). Az uzbány néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 406 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Az első ellenfél egy óriás csontváz.

Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 12 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az óriás csontváz bal karját. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Meglengetve a ryuku kopját a másikra rontasz. Ryuku kopjával tökéletesen perforálod az óriás csontváz jobb lábát. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megbököd az óriás csontváz testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (7 életpontot sebezve). A szörny hegyes karmait mellkasodba vájja. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Ryuku kopjával néhányszor teljesen átdöföd az óriás csontváz sárga bordáit. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megérinted az óriás csontváz testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (8 életpontot sebezve). Az óriás csontváz karmait belevágja a bal lábszáradba. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Eldobod az értéktelenné vált láplidérc trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő óriás csontváz trófeát. 1 087 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 56, gyógyulás: 0, összesen: -56 ÉP}

Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy csontlepke.

Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Csontszablyával alaposan megvágod a csontlepke jobb oldalát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Agyartőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a csontlepke testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (9 életpontot sebezve). A csontlepke feléd harap, de sikertelenül. A csontlepke még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 70 tapasztalati pontot kaptál. Egy új harcmodor távlatai nyílnak meg előtted (vágófegyver: 1. szint).
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találsz nála 5 madártollat.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 116 (limit: 525), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 11965.
A vadszőlő még egy kicsit éretlen, de azért Te érdemesnek tartod egy kis előszüretre. Mazsola lesz belőle vagy bor? Hmm, inkább ebéd. (+2 kaja.)

(Továbbmész...) [87,52] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy korongfát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Egy lajhárlord közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. (ld. enc.) Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 10 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy puha ütés varázslat. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a lajhárlord jobb lábát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku kopját a másikra rontasz. Ryuku kopjával tökéletesen perforálod a lajhárlord szőrcsomós testét. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöföd a lajhárlord bamba arcát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (10 életpontot sebezve). Mancsával a lajhárlord végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A lajhárlord összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 lajhár csontot. (ld. enc.) 761 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Az első ellenfél egy zombi.

Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Marokra fogva a csontszablyát a másikra ugrasz. Csontszablyával egy irtózatos ütéssel felvágod a zombi testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Agyartőrrel felnyársalod a zombi rotható húsát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (7 életpontot sebezve). A zombi karma a fejed mellett suhan el! A zombi most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 35 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A következő ellenfél egy autentikus vámpír.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 15 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az autentikus vámpír testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku kopját ellenfeledre támadsz. Ryuku kopjával tökéletesen perforálod az autentikus vámpír testét. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszúrod az autentikus vámpír bal karját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (9 életpontot sebezve). A szörny több karmával is a lábadra csap. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Az autentikus vámpír összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. Elhajítod a vacak kérődző etra trófeát, és kinyersz egy alkalmas autentikus vámpír trófeát. 1 112 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 gyöngysort. (ld. enc.)
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 118 (limit: 525), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 12165.

(Továbbmész...) [88,51] Még mindig az erdőben vagy. keletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Martenzit. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Gyanús mozgást látsz a fák között. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy kardfogú fülemüle került az utadba. (ld. enc.) Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 7 életpontot sebeztél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a kardfogú fülemüle testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) A szörny fültépő hangon sivítozni kezd. Semmi gond, gondolod, és előkapod a fülemüle sípot! A hang, amit kiad, talán előbb megy a szörny idegeire, mint a tiedre. Felsültél! A bárdi képességeid nem elegendőek a hang ellensúlyozására. Túl erős az ellenfeled. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Elsőnek egy óriás csontváz száll szembe veled.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 8 életpontot sebeztél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod az óriás csontváz bal lábát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Meglengetve a ryuku kopját a másikra rohansz. Ryuku kopjával megdöfködöd az óriás csontváz zörgő csontjait. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Agyartőrrel meghorzsolod az óriás csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (6 életpontot sebezve). Az óriás csontváz karmait belevágja a jobb lábszáradba. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Ryuku kopjával néhányszor teljesen átdöföd az óriás csontváz zörgő csontjait. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megbököd az óriás csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (9 életpontot sebezve). Az óriás csontváz karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 53, gyógyulás: 0, összesen: -53 ÉP}

A menekülés az egyetlen épeszű választás. Futsz, amíg bírsz, s nem nézel hátra. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +98 életerő.) Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [24 pontot használtál fel, van még 158.]

m 8 7 8 mozogsz északra, északnyugatra, északra
[88,50] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy ragyás burástya nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 18 életpontot sebeztél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a ragyás burástya testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (11 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a ryuku kopját a másikra rontasz. Ryuku kopjával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Agyartőrrel eltalálod a ragyás burástya fejét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (8 életpontot sebezve). A ragyás burástya megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Letéped magadról. Csápjaival a ragyás burástya csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. (ld. enc.) 840 tapasztalati pontot kaptál. Istened elvárásainak megfelelően cselekedtél.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Elsőnek egy sírlidérc száll szembe veled.

Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 17 életpontot sebeztél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a sírlidérc testét. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) Megmarkolva a ryuku kopját a másikra rohansz. Ryuku kopjával tökéletesen perforálod a sírlidérc foszladozó testét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszúrod a sírlidérc testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (9 életpontot sebezve). A sírlidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 695 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy autentikus vámpír.

Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 13 életpontot sebeztél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az autentikus vámpír testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ryuku kopjával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az autentikus vámpír bal vállát. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Agyartőrrel eltalálod az autentikus vámpír jobb karját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (7 életpontot sebezve). Az autentikus vámpír többször végigkarmolja a derekadat. (3 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az autentikus vámpír száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1 112 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 trikornis szarvat.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 120 (limit: 525), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 12365.
Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy templomot. (ld. enc.) Valamilyen ismeretlen istené lehet. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. délkeletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Martenzit. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Ráismersz a lényre. Egy nektoraf. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. (ld. enc.) Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a nektoraf bal vállát. (3 támadással 30 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ryuku kopjával tökéletesen perforálod a nektoraf bal lábát. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megkarcolod a nektoraf viaszos testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (6 életpontot sebezve). A szörny mancsával apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Mintha egy satuba kerültél volna! Csontjaid recsegnek ropognak. 63 életpontot vesztettél. A nektoraf most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 nektoraf faggyút. (ld. enc.) 747 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 67, gyógyulás: 0, összesen: -67 ÉP}


(Továbbmész...) [87,49] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy ryuku gárdista. (ld. enc.) Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 22 életpontot sebeztél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a ryuku gárdista bal lábát. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) Marokra fogva a ryuku kopját ellenfeledre támadsz. Ryuku kopjával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a ryuku gárdista nyakát. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Agyartőrrel eltalálod a ryuku gárdista testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (8 életpontot sebezve). Sajnos nem sikerült a ryuku gárdista minden csapását hárítanod. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 ryuku karvédő (ld. enc.). 878 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Egy élőholt mirg áll veled szemben.

Elszántan a másikra ugrasz. Ryuku kopjával néhányszor teljesen átdöföd az élőholt mirg testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöföd az élőholt mirg jobb oldalát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (8 életpontot sebezve). Az élőholt mirg belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 215 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

A következő ellenfél egy élőholt mágus.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 24 életpontot sebeztél. Egy jégcsóva varázslatot dob rád a másik. 15 életpontot vesztettél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az élőholt mágus bal oldalát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Ryuku kopjával tökéletesen perforálod az élőholt mágus testét. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Agyartőrrel eltalálod az élőholt mágus testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (7 életpontot sebezve). Az élőholt mágus kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 11 életpontot vesztettél. Az élőholt mágus szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 210 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}

Találsz nála 1 rejtőköpenyt. (ld. enc.)
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 122 (limit: 525), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 12565.
Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy nekrofunt. Észreveszel egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.

(Továbbmész...) [87,48] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy ryuku gárdista közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 14 életpontot sebeztél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a ryuku gárdista fejét. (3 támadással 30 életpontot sebezve.) Marokra fogva a ryuku kopját a másikra támadsz. Ryuku kopjával több döféssel felnyársalod a ryuku gárdista bal lábát. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Agyartőrrel eltalálod a ryuku gárdista fejét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (7 életpontot sebezve). Sajnos nem sikerült a ryuku gárdista minden csapását hárítanod. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 878 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Ellenfeled ezúttal egy szintszívó.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a szintszívó jobb vállát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Meglengetve a csontszablyát a másikra ugrasz. Csontszablyával végigmetszed a szintszívó testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Agyartőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a szintszívó testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (8 életpontot sebezve). A szintszívó karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a szintszívó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 367 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

A következő ellenfél egy zombi.

Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Csontszablyával egy hatalmas csapással felmetszed a zombi jobb lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Agyartőrrel teljesen átszúrod a zombi fejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (8 életpontot sebezve). Karmaival a zombi megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A zombi összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 35 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találsz nála 1 ork csodaszert. (ld. enc.)
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 124 (limit: 525), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 12765.
Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [24 pontot használtál fel, van még 134.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[86,47] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Az első ellenfél egy élőholt mirg.

Marokra fogva a ryuku kopját a másikra rontasz. Ryuku kopjával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az élőholt mirg testét. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Agyartőrrel eltalálod az élőholt mirg bal oldalát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (9 életpontot sebezve). Az élőholt mirg feléd csap csőrével, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki az élőholt mirg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 215 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találsz nála 1 éjkövet. Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy autentikus vámpír.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod az autentikus vámpír testét. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Marokra fogva a ryuku kopját a másikra ugrasz. Ryuku kopjával néhányszor teljesen átdöföd az autentikus vámpír testét. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszúrod az autentikus vámpír bal oldalát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (6 életpontot sebezve). Az autentikus vámpír többször végigkarmolja a derekadat. (3 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1 158 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Találsz nála 2 rókafarkat. (ld. enc.)
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 126 (limit: 525), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 12970.
[8 pontot használtál fel, van még 126.]

ep 146 20 építed a 146. tárgyat 20 pontért
Nekilátsz, hogy felépíts egy oltárt. Szögletes köveket gyűjtesz, és egymásra pakolod. Még sokat kell dolgoznod, hogy kész legyen az oltár. 18 tapasztalati pontot kaptál. IQ-d TF-elődött. [20 pontot használtál fel, van még 106.]

m 2 1 4 mozogsz keletre, északkeletre, délre
[87,47] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Észreveszel egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Fairlight hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy nektoraf közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a nektoraf bal lábát. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ryuku kopjával több döféssel felnyársalod a nektoraf testét. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megérinted a nektoraf jobb lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (9 életpontot sebezve). Mancsával a nektoraf végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. A hatalmas karok iszonyú erővel ragadnak meg, és préselni kezdenek. 34 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a nektoraf száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 nektoraf faggyút. 747 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Megpillantasz egy hasadékot, amiből kis gőzfelhő tör elő. Hatalmas rutinoddal azonnal megállapítod, hogy egy kénes mini-gyógyforrásra bukkantál. Gyorsan inhalálsz egy kicsit, majd könyékig belemártod a két kezed. Egy órányi áztatás után sokkal jobban érzed magad. (+23 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Első ellenfeled egy élőholt mirg.

Elszántan ellenfeledre támadsz. Ryuku kopjával tökéletesen perforálod az élőholt mirg testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszúrod az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (7 életpontot sebezve). Az élőholt mirg feléd csap csőrével, de sikertelenül. Az élőholt mirg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 223 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy szintszívó.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a szintszívó bal lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Elszántan a másikra támadsz. Csontszablyával egy hatalmas csapással felmetszed a szintszívó testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Agyartőrrel felnyársalod a szintszívó bal lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (8 életpontot sebezve). Karmaival a szintszívó megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 381 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 2 mutáns csontot. (ld. enc.)
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 128 (limit: 525), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 13180.
Előtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [88,46] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban.

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Egy élőholt mágus áll veled szemben.

Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sorvasztás varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az élőholt mágus testét. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) Meglengetve a ryuku kopját ellenfeledre rontasz. Ryuku kopjával több döféssel felnyársalod az élőholt mágus bal lábát. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszúrod az élőholt mágus fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (9 életpontot sebezve). Nem sikerült az élőholt mágus ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 10 életpontot vesztettél. Az élőholt mágus most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 263 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy sírlidérc.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a sírlidérc testét. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) Marokra fogva a ryuku kopját a másikra rohansz. Ryuku kopjával néhányszor teljesen átdöföd a sírlidérc jobb lábát. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszúrod a sírlidérc testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (7 életpontot sebezve). A sírlidérc csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A sírlidérc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 725 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Találsz nála 3 tintát.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 130 (limit: 525), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 13390.
Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [88,47] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Felfedeztél egy oltárt. Leah híveié. Felfedeztél egy szent tölgyfát. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Ráismersz a lényre. Egy púpos burástya. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a púpos burástya nyakát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Elszántan a másikra rohansz. Csontszablyával megvágod a púpos burástya zselés testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Agyartőrrel felnyársalod a púpos burástya jobb vállát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (7 életpontot sebezve). Csáprágójával a púpos burástya megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A púpos burástya melléd csap a farkával! Véres nyál csordul ki a púpos burástya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 307 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy tetemember. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Hmm, csak egy garokk. Ettől nincs semmi félnivalód. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ryuku kopjával tökéletesen perforálod a garokk testét. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Agyartőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a garokk testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (7 életpontot sebezve). Agyarával a garokk felkarcolja a combodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a garokk száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 207 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

[64 pontot használtál fel, van még 42.]

h 2107 használod a 2107. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 37.]

ef 7 energia fejlesztése 7
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-3 TU.] IQ-d TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 7.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 5, 4, 26.
Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel táborhelyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 7 pontod maradt, ebből a következő körre 7 pontot vihetsz át. Kapsz még 171 pontot. A következő körben tehát 178 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ZENE
Végre egy szakértelem, amit nem a harcban hasznosíthatsz! Minden kalandozó jobban érzi magát, ha időnként előveheti kedvenc lantját vagy furulyáját, és játszhat rajta, ha bánat vagy öröm éri, vagy akkor is, ha esetleg csak mulatni akar. A zene szakértelmed akkor fejlődik, ha egy hangszeren játszol - ehhez a HASZNÁL: H <hangszer> <TVP> parancsot kell kiadnod. Kezdetben csak nagyon hamisan fogsz játszani, később egyre jobban. Amíg nincs kellő tapasztalatod a zenélésben, csak magadnak játszhatsz, hiszen nem találsz senkit, aki végighallgatna egy hamis nyekergést. Később, ha már több tapasztalatod lesz, kiállhatsz a nagyközönség elé, igazi bárdként.

LAJHÁRLORD (757. SZÖRNY)
Bár a szőrlajhárok nem élnek, és soha nem is éltek hierarchikus társadalomban, mégis vannak egyedeik, akik valahogy mások, előkelőbbek társaiknál. A napjaikat a fák ágairól csimpaszkodással töltik, és nem is igazán vágynak többre, így az erdőkön kívül kicsi az esélye, hogy találkoznál velük. A lajhárok lordjai jóval nagyobbat ütnek alacsonyabbrendű fajtársainál, ráadásul némi mentális képességekkel is rendelkeznek, legyőzésüket nehezítendő.

LAJHÁR CSONT (236. TÁRGY)
Leölve egy szőrlajhárt, kimetszheted félkör alakú, furcsán sima gerinccsontját. Miután kiszárítod a csontot, kiderül, hogy meglepően fehér, és még meglepőbben könnyű! Majd csak jó lesz valamire.

GYÖNGYSOR (192. TÁRGY)
Ez a lélegzetelállítóan gyönyörű ékszer tíz, ezüstláncra fűzött igazgyöngyből áll. Egy ékszerboltos hatalmas összeget fizetne érte. Bár mutogathatod a KF 192 paranccsal, de ezzel inkább irigységet kelthetsz más kalandozókban, mint elismerést.

KARDFOGÚ FÜLEMÜLE (146. SZÖRNY)
A kardfogú fülemüle, az erdők első pillantásra békésnek tűnő énekesmadara igen veszélyes ragadozó. Ezek az aránylag apró, szende kinézetű madarak először fülrepesztő sivításukkal kergetik áldozatukat az őrületbe. Ez ellen csak egyetlen védekezés van: ha zene szakértelmed elég magas, és van a birtokodban valamilyen zeneszerszám, ellensúlyozni tudod az iszonyatos rikácsolást. Ellenkező esetben nincs más megoldás, mint a menekülés. Ha a madár látja, hogy hangtámadása hatástalan, döbbenetes és irtóztató kardfogával, agyarával támad. A csontszerű nyúlvány úgy lékeli a koponyát, mint kés a dinnyét. Ha egyáltalán eljutsz odáig, hogy fegyvert használj, a fülemüle halott hús - bármilyen fegyverrel egyforma könnyű leölni.

RAGYÁS BURÁSTYA (111. SZÖRNY)
A ragyás burástya olyan, mint a púpos burástya, csak sokkal nagyobb és erősebb. Sokak ezért a púpos burástyák királynőjének nevezik. Amellett, hogy tojócsövével képes petét rakni beléd, savas köpettel rendelkezik, amely tönkreteheti a testedet védelmező páncélt. Hogy még kevésbé érezd magad jól, ha egy ilyennel szembekerülsz, nem árt, ha tudod, hogy harapása erősen mérgező. Legyőzéséhez, akárcsak a púpos burástyához, elengedhetetlen a szúrófegyver.

UGH MÉREG (166. TÁRGY)
Az ugh méreg jóval erősebb a gyenge méregnél, kiválasztása is rettentően nagy elővigyázatossággal, egy uzbány csőr felhasználásával kell, hogy történjen. Egy kavadu lebenyt vagy más tartót szinte azonnal szétmarna, amikor egy mérges csípésű lény fogáról vagy fullánkjáról lecseppen, de ebben a tartóban biztonságosan tárolhatod. Az ugh méreggel csak nagyon kevés fegyvert lehet bekenni, mert a legtöbb anyagot azonnal tönkreteszi. Hogy melyik az a fegyver alapanyag, amely ellenálló az ugh méreggel szemben, arra neked kell rájönnöd. Az ugh méreg hatása azonnali.

TEMPLOM (256. ÉPÍTMÉNY)
Magas rangú, istenükhöz közel álló papok előbb-utóbb útnak indulnak, hogy végrehajtsák az egyik legszentebb küldetést, a templomépítést. Ez minden szempontból igen nehéz és időigényes feladat. Először is meg kell keresni azt a szent helyet, amely a legalkalmasabb a templomépítésre. Ehhez a papnak állandó kapcsolatot kell tartania istenével, buzgó imádságok útján. Ehhez az IM 1 parancsot kell kiadnod, egy olyan mezőn, ahol még nincs oltár, (és már istened megadta a templomépítés küldetést) instrukciókat kapsz, hogy milyen messze vagy a templomépítésre legalkalmasabb mezőtől (de az IMádkozás más előnyökkel ilyenkor nem jár). Minden nagyobb területen van egyetlen mező, amely alkalmas arra, hogy templomot építs rajta a te istened számára. Más istenek más helyszínt preferálnak. Ha megtaláltad az alkalmas helyszínt, hozzáláthatsz az építkezéshez. Az építkezés az ÉP 256 <TVP> paranccsal történik, és minden 20 TVP-nyi elvégzett munkának van látható hatása (tehát 19 TVP-ért a munka semmit sem halad). A templom teljes felépítéséhez összesen 3000 TVP szükséges. (Igen, nem 300, hanem HÁROMEZER. Elvégre nem egy hétvégi bungaló felhúzásáról van szó.) Nyilvánvaló, hogy egyetlen hívő számára egy templom felépítése majdhogynem az örökkévalóságig tartana: mindenképp szükség van több hívő együttes munkájára. Arra azonban vigyázz, hogy a munkálatban résztvevőknek legalábbis tanítványnak kell lenniük. Javasolt az építkezésben hatékonyan segíteni tudó szörnyek befogása, és használata.
Ha a templom felépült, a H <szent szimbólum> paranccsal lehet felszentelni, 10 TVP-ért. A szentelés folyamán szükséged van 20 kajára, isteni áldozatnak. A szentelő pappal együtt minimum öt olyan pap jelenléte szükséges, akinek aktuális küldetése a templom felszentelése, ill. már teljesítette ezt a feladatot, és legalább 300 TVP erejéig részt vett a munkában. Mivel minden isten templomát más mezőn kell felépíteni, ezért természetesen senki elől sem lehet a fáradtságos munkával felépített oltárt "ellopni", "elszentelni" egy másik isten híve által.
Ha egy templom felszentelésre kerül, minden hívőt, aki megkapta a templomépítő küldetést, és megfelelő mértékben részt vett az építkezésben, az istene úgy tekinti, mint aki teljesítette a feladatát - még akkor is, ha esetleg a templomtól távol van. [Megjegyzés: ha esetleg egyszerre istened több templomának munkálataiban akarsz részt venni nem árt, ha tudod, hogy kizárólag az a munka számít, amit a legutolsó templomnál építettél! Más isten templomába meg se próbálj építkezni, mert ezért istened nagyon haragos lesz.] Egy templom felépítése ÉS felszentelése előremenetelt jelent a papi ranglétrán minden hívő számára, bármilyen rangúak is.

NEKTORAF (355. SZÖRNY)
Sárgás, viaszos testű, szőrnélküli óriásmajmok - rettenetesen agresszívek és sunyik. A bozótosban lapítva várják, hogy arra járjon valami, ami náluk jóval gyengébb, és aztán lesből támadnak. Különleges regenerációs képességük miatt nagyon nehéz őket elpusztítani, viaszos testükről a szúrófegyver könnyedén lecsúszik, további problémákat eredményezve - talán az vágófegyver a legjobb választás.

NEKTORAF FAGGYÚ (667. TÁRGY)
A nektoraf bőréről lekapargatva a dús faggyút, félreteheted egy tetszőleges koszos edénybe vagy üvegcsébe, nem lesz semmi baja a dús zsiradéknak. Hogy mire jó? Hát, enni azt biztos nem...

RYUKU GÁRDISTA (360. ELLENFÉL)
Ennyi évvel a világégés után kiderült, hogy máshol is túlélték a katasztrófát - igaz, ez egy távoli kontinens! Az öröm azonban nem tart sokáig - a díszes, tarkabarka hajók nem kereskedőket, hanem hadsereget hoztak, akik készen állnak a Túlélők Földjének meghódítására. A félsziget északi partját elborítják az idegenek sátortáborai. Az alacsony, ferde szemű, sárga bőrű katonák rettenetesen fegyelmezettek. Szívósságuk, kitartásuk és katonai képzettségük messze felülmúlja az alanori katonákét. Szerencsére úgy tűnik, a seregek még nem indulnak el a kontinens belsejébe - talán várnak valamire? Le kell sújtani rájuk, megvédeni a szülőhazádat! Az elit gárdisták a különlegesen képzett ryuku katonák - előfordulhat, hogy korábbi hőstetteikért a ryuku császári testőrség egy-egy mágikus páncélját vagy fegyverét kapják jutalmul. Egy ilyen megszerzése igazi trófea számodra!

RYUKU KARVÉDŐ (687. TÁRGY)
Ez a kék fényben csillogó, lakkozott karvédő mágikus erejének köszönhetően kettővel megnöveli a védettségedet, ha a KF 687 paranccsal viseled (karkötőként). 12-nél alacsonyabb szintű kalandozó nem viselheti.

REJTŐKÖPENY (277. TÁRGY)
Ez a szürke színű, dísztelen köpeny viseléskor (KF 277) mutatja meg igazi értékét: segít beleolvadni, belelapulni a környezetbe azáltal, hogy bizonyos mértékben felveszi a környezet mintázatát. Ez annyit jelent, hogy amíg a köpenyt viseled, rejtőzködés szakértelmed kettővel magasabb.

ORK CSODASZER (1228. TÁRGY)
Egy fiolát tartasz a kezedben, valamilyen ismeretlen rendeltetésű folyadékkal a belsejében. Valószínűleg egy ork sámán műve lehet a benne lévő zöldes folyadék. Egy kicsi már hiányzik is az üvegből, valószínűleg az az ork kortyolt belőle, amelyik megtámadott. Na de legalább a maradék megvan! Vajon milyen hatással lenne a te szervezetedre, ha meginnád? Vajon elég bátor vagy-e ahhoz, hogy kipróbáld? (Ha egyszerre többet szeretnél elfogyasztani, adj meg második paramétert is a H parancsnak, a következőképpen: H 1228 <mennyiség>.)

RÓKAFAROK (124. TÁRGY)
Sokak szerint a tazunka farka szerencsét hoz, de hogy ehhez mit és hogyan kellene tenned, egyenlőre fogalmad sincs. Varázserejű vagy sem, mindenesetre mutatós hadizsákmány.

MUTÁNS CSONT (331. TÁRGY)
Normális esetben a karakterek nem gyűjtenek össze minden hulladékot (rongyot, csontokat, fadarabokat, hasznavehetetlen, törött tárgyak), és ezeknek nincs is külön sorszáma. Van azonban néhány, nem esztétikus, nem használható, semmire se jó vacak, amit időnként meg kell engedni a kalandozóknak, hogy összeszedjenek, mert az ilyen kacatok nélkül nem életszerű a játék. Mutáns csontot nem szerezhetsz úgy, hogy kicsontozol egy leölt mutánst, az ilyen véres hentesmunka nem kalandozónak való, a magoflux agy kioperálása és hasonló műtétek már így is elég visszataszítóak. Mutáns csontot viszont - a mutánsok megjelenése óta - találhatsz is. Mire jó? Semmire, hidd el, semmire! D 331 az egyetlen dolog, amit csinálhatsz vele.

KARAKTERLAP

Lirian, egy vörös, hosszú hajú, zöld szemű alakváltó nő vagy. A bőröd kreolszínű. Fairlight hűséges követője vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 32. fordulód.

Erő: 16 (25) Szint: 15 Merészség: 5/5 Magasság: 166 cm
IQ: 18 (25) Támadás: 29 Agresszió: 3 Testsúly: 66 kg
Ügyesség: 12 (21) Védekezés: 29 Menekülés: 30 % Életkor: 30/30 év
Egészség: 14 (21) Életpont: 329/116 Jellem: semleges Tul. pont: 5
Szerencse: 21 (32) Varázspont: 302/5 Pénz: 1507 arany Kép. pont: 3
Tudatpont: 14/4 Pszi pont: 59/9 EFejl: 18
Eddig összesen 369 szörnyet (25 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 15 692 TP-t kaptál. Jelenleg 113 073 TP-d van. A következő szinthez még 6 927 TP szükséges. Trófeáid: óriás csontváz, élőholt mágus, autentikus vámpír. A 28. fordulódban 7360 arany került a bankszámládra. 7507 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 18/56 (+49%) vágófegyverek: 1/69 (+169%) ütőfegyverek: 1/96
dobófegyverek: 12/62 (+80%)

Feltételes fegyverváltás: csontszablya (#64)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); bumeráng (#249) max. 1 db (6 -8.); bumeráng (#249) (9 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
88,47 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 88

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 172 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 5/93 (+12%) 2. nyomkövetés: 7/71 3. csapdakészítés: 12/60 (+39%)
4. csapdaészlelés: 1/10 5. gyógyítás: 6/15 (+56%) 6. titkosírás: 2/10
7. felderítés: 5/94 8. teológia: 1/47 (+14%) 9. taumaturgia: 11/109 (+84%)
10. zene: 1/0 (+100%) 11. pszi: 8/78 (+33%) 12. zárnyitás: 3/41
13. vadászat: 1/52 14. bányászat: 3/93 15. főzés: 2/13

FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
kutatsz max. 200 TVP-ért
készítesz szögletes követ (#17) (max. 7 darabot )
cirkusz: ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (30)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
szintszívó (#96), szintszívó lények (#9097)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
csapda álcázása (#460, 20 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: 8 vp; taumaturgia: 12 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) erőpajzs I (#12) hadiszerencse II (#24)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
lángcsóva (#31)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Építs számomra újabb oltárt.
2.) Hah, ezt nem fogod egyhamar megcsinálni! Ölj meg egy ragyás burástyát. (teljesítve)
3.) Azt hiszem, ennél nem kaphatnál egyszerűbb feladatot: fürödj meg a tengerben! [lépj TENGER mezőre.]

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. szürke kastély (547): 33. labirintus (63,12). városháza (685): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 21, 22, 24, 25, 33.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 5.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
mest. gerjesztés (184)
kasztrop.kitágulás (197)
mágikus kisülés (218)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
fejleszt.gyümölcse (292)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
szórd két kézzel (397)
jégrúna (398)
jégvihar generálása (407)
testvéri segítség (411)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1180 TU szükséges.)
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 bumeráng (#249) 1 bunkó (#5) 1 göcsörtös bunkó (#123)
1 gyógykenőcs (#313) 28 kaja (#2) 8 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 álompor (#396) 1 csontszablya (#64) 1 éjkő (#2369)
1 gyöngymangó (#135) 1 gyöngysor (#192) 2 lajhár csont (#236)
11 madártoll (#112) 2 mutáns csont (#331) 2 nektoraf faggyú (#667)
1 ork csodaszer (#1228) 1 rejtőköpeny (#277) 2 rókafarok (#124)
1 ryuku karvédő (#687) 5 szvó-ektoplazma (#151) 3 tinta (#101)
1 trikornis szarv (#198) 4 ugh méreg (#166) 1 uzbány csőr (#169)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

85 86 87 88 89
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
(86,47) élőholt mirg (#135), autentikus vámpír (#154)
(87,47) egy ismeretlen isten rúnaköve, Fairlight oltár, nektoraf (#355), élőholt mirg (#135), szintszívó (#96)
(87,48) Tharr oltár, 34. jellempróba, ryuku gárdista (#360), szintszívó (#96), zombi (#49)
(87,49) ryuku gárdista (#360), élőholt mirg (#135), élőholt mágus (#175), nekrofun (#173), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(87,52) korongfa (#79, belőle készíthető: #80), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), lajhárlord (#757), zombi (#49), autentikus vámpír (#154)
(87,53) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), Sheran oltár, halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), uzbány (#102), óriás csontváz (#176), csontlepke (#746)
(88,46) élőholt mágus (#175), sírlidérc (#172), oltár
(88,47) Leah oltár, szent tölgyfa (#393), 21. jellempróba, púpos burástyák (#92), garokk (#73)
(88,50) ragyás burástyák (#111), sírlidérc (#172), autentikus vámpír (#154), 28. jellempróba, Tharr oltár, oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, nektoraf (#355)
(88,51) kardfogú fülemüle (#146), óriás csontváz (#176)

Üzenet küldése a karakternek