31. forduló, 33. forduló, Moolvyg összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. nov. 25. 9h:12'
EZ A 97. JÁTÉKHETED, 32. FORDULÓD
98. játékheted kezdete: nov. 26.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3474
SZÁMLA : XXXX

MOOLVYG KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [45,25] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+5 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+8 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)

go 29 gonoszkodsz: 29
Könnyű elintézni egy védekezésre képtelen ormánygőtét. (+2 gonoszság.) Szereztél egy ormánygőte csontot. [10 pontot használtál fel, van még 162.]

v 2 elmormolod a 2. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tolvajszem varázslatot! Felkészülsz, hogy a mágia segítségével majd más motyóját kileshesd. [-8 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 162.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[44,26] Egy kisebb településhez érkeztél. Egy magából tiszta vizet előköpő, szépen megmunkált szökőkút van itt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy sörsátrat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy útonálló. Itt csata lesz.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Csontszuronnyal néhányszor teljesen átdöföd az útonálló bal lábát. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Csontkéssel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az útonálló jobb lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az útonálló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Leah hithű követője! Állj közénk, az egyesült ÖRDÖGI KÖR-be. TOUR-MIX. " Épületeket látsz: egy városháza (Gatin) (540. épület.), egy vegyesbolt (541. épület.), egy fegyverbolt (542. épület.) és egy fogadó a Vak Orgoróhoz. (609. épület.).
Összefutsz Vidám Gorkával. Fairlight követője. Egy bakkura csizmát, egy bronzpáncélt, egy bronzsisakot, egy kígyóbőr kesztyűt, egy örökkéval. rubinját és egy villám szimbólumot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Ruházatát egy sörényes ubuk trófea, egy gyilkos tetű trófea és egy varkaudar kölyök trófea díszíti. Jobb kezében egy varkaudar lándzsát, bal kezében egy bronzpajzsot tart. Lőfegyvere egy rövid íj. Auráját érzékelve máris tudod, semleges jellemű a hitvány!
A tolvajszem működésbe lép! Néhány, a zsákban lapuló tárgy: fúvócső, gernim balzsam, gyöngymangó, hebrencs csapda, mocsári penke, óndarab, ragasztó, rézkulcs. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Utad során felfedezed egy fekete, hosszú hajú, zöld szemű kobudera férfi táborát. A bőre világosabb az átlagosnál. Raia hűséges követője. Egy bakkura csizmát, egy bronzpáncélt, egy nap szimbólumot, egy tankány karmot és egy vassisakot visel. Fegyverzetét egy ork sámán trófea, egy vérszomjas csüldő trófea és egy mutáns pók trófea színesíti. Bal kezében egy csontkést tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Elég egy mentális pillantás aurájára: undorító fehér! Egy jó! Rögtön látod, hogy senki és semmi vagy az ő hatalmához képest. Semmi esélyed sem lenne harcban. Elkerülöd a táborhelyet, mielőtt a másik még észrevenne.
Összefutsz egy fekete, tüsi hajú, szürke szemű, harcsabajszos troll férfival. Bőre színe zöld. Egy bakkura csizmát, egy bronzpáncélt, egy bronzsisakot, egy kígyóbőr kesztyűt és egy koponya szimbólumot visel. Fegyverzetét egy alpesi tehén trófea, egy agglomerátor trófea és egy sörényes ubuk trófea díszíti. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy bronzpajzsot tart. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: éjfekete, akárcsak a Tiéd.
Összeismerkedtek. Az ő neve Karamon. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. A tolvajszem működésbe lép! Néhány, a zsákban lapuló tárgy: ragasztó, rézdarab, rövid íj, acélpengőke. Aztán elköszöntök egymástól.
Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " [12 pontot használtál fel, van még 150.]

ea 128 22 eladod a 128. tárgyat 22
Eladtál 22 sallank karmot. 44 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 150.]

ea 33 2 eladod a 33. tárgyat 2
Eladtál 2 lapockacsontot. 8 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 150.]

ea 80 6 eladod a 80. tárgyat 6
Eladtál 6 lapkorongot. 12 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 150.]

ea 40 1 eladod a 40. tárgyat 1
Eladtál 1 kis vaskulcsot. 3 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 150.]

ea 75 2 eladod a 75. tárgyat 2
Eladtál 2 rézkulcsot. 12 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 150.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[43,27] Szűnni nem akar a zöld síkság. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy sörényes ubuk. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Marokra fogva a csontszuronyt a másikra rohansz. {CSTT:} Csontszuronnyal néhányszor teljesen átdöföd a sörényes ubuk tüskés hátát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Csontkéssel jól megszúrod a sörényes ubuk testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal tökéletesen perforálod a sörényes ubuk tüskés hátát. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Csontkéssel jól megszúrod a sörényes ubuk nyakát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 ubuk tüskét. (ld. enc.) Messze hajítod a vacak kis púpos burástya trófeát, és kinyersz egy alkalmas sörényes ubuk trófeát. 304 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Utad során felfedezel egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 2 gyöngymangót. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy mély kutat. Látsz egy tűzrakó helyet. Az apró alak a tűz körül gyanúsan méreget, láthatóan nem szívlel. Sebaj, nem kell jóban lenned vele. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Raia híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. [12 pontot használtál fel, van még 138.]

h 92 használod a 92. tárgyat
A kötelet a kút széléhez rögzíted, és óvatosan leereszkedsz. Lent eléggé sötét van, a napfényből csak kevés szűrődik le. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. Mozgást észlelsz a szemed sarkából. Egy topránypolip!

Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Csontszuronnyal több döféssel felnyársalod a topránypolip puha testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Csontkéssel megbököd a topránypolip kocsányos fejét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A topránypolip csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal tökéletesen perforálod a topránypolip puha testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Csontkéssel jól megszúrod a topránypolip kocsányos fejét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 198 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}

A kút üres. Miután kijöttél, elrakod a kötelet. [14 pontot használtál fel, van még 124.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[42,28] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Felfedeztél egy olvasztókemencét. Felfedeztél egy oltárt. Dornodon hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Csak egy északi aurach. Megvető mosollyal várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

A lény bűzfelhőt lő rád! Hosszú sugárban hányod ki a legutóbbi étkezés tárgyát. Marokra fogva a csontszuronyt a másikra rontasz. Csontszuronnyal néhányszor teljesen átdöföd az északi aurach fejét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Csontkéssel megkarcolod az északi aurach testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 6 életpontot vesztettél. Csontszuronnyal több döféssel felnyársalod az északi aurach testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Csontkéssel megérinted az északi aurach tömzsi testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Az északi aurach fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 7 életpontot vesztettél. A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}

Mohón zabálni kezdesz. (-3 kaja.) [12 pontot használtál fel, van még 112.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy jó nagy lukat ástál. Sajnos semmi érdekeset nem találtál. [8 pontot használtál fel, van még 104.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
[41,28] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Utad során felfedezel egy oltárt. Leah hívei emelték. Egy nagy, kőszerű lényt pillantasz meg. Közelebbről megismered, egy sziklozug. Ezek ártalmatlan lények, követ esznek, és port választanak ki. Ez a sziklozug láthatóan megsérült, mozdulni sem tud. Itt fog éhen pusztulni, ha csak valaki nem ad neki enni - ekkor viszont a törött lába gyorsan visszaregenerálódik, és nem lesz már annyira magára hagyatva! Ehhez 3 szögletes kőre van szükség. A segítség 0 TVP-be kerül (13. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Látva, hogy a lény magatehetetlen, nekiállsz darabokra szétverni. Nagyon kemény, kőszerű teste van, így a dolog eltart egy darabig. A sziklozug nem ad ki hangot, de borzasztóan tekergődzik, amíg a végső csapást meg nem adod neki. (+2 gonoszság.)
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy woor-antilop. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Meglengetve a csontszuronyt a másikra ugrasz. {CSTT:} Csontszuronnyal tökéletesen perforálod a woor-antilop testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Csontkéssel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a woor-antilop testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 antilopbőrt. 37 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy kaffogó hebrencs. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Csontszuronnyal néhányszor teljesen átdöföd a kaffogó hebrencs csíkos hátát. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Csontkéssel megérinted a kaffogó hebrencs jobb első lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal tökéletesen perforálod a kaffogó hebrencs bal hátsó lábát. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Csontkéssel megérinted a kaffogó hebrencs testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Ennivaló, hamm, hamm! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [40,28] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Elenios rúnaköve. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy mákrózsa bokrot. Látsz egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 160 pontot kell rákölteni.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy manaelementál közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. (ld. enc.) Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Meglengetve a csontszuronyt a másikra rontasz. Csontszuronnyal párszor épp hogy megérintgeted a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Csontkéssel megkarcolod a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal valamennyire megsebezgeted a manaelementál lebernyegét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Csontkéssel kicsit megsebzed a manaelementál bal oldalát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy vízionár. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Már majdnem éhen haltál! Az ételre veted magad. (-1 kaja.) [39 pontot használtál fel, van még 65.]

rm 6 55 rombolsz a 6. tárggyal az 55. tárgyat
Kivágod a növényt - ez sem fog többé virágozni, nem lesz többé termése! Ezen a mezőn megszűnt a mákrózsa bokor. Istened ennek örülni fog. [50 pontot használtál fel, van még 15.]

m 4 mozogsz délre
[40,29] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Észreveszel egy mély kutat. Észreveszel egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Jajgatásra leszel figyelmes. Látod, hogy a földön egy troll nő fekszik. Fél lába hiányzik! A nyomokat megvizsgálva, gyorsan rájössz, hogy a szerencsétlent valószínűleg egy tigroszlán vagy valamilyen hasonló vadállat támadta meg, de vagy a troll lady bunkózása, vagy viszonylagos jóllakottsága következtében "csak" a lábát harapta le. A seb, hála a trollok lassú regenerációs képességének, már begyógyult, de valószínűleg még hónapok kellenek ahhoz, hogy a lába újra kinőjön. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy botra, amelyből mankót készítesz neki, 20 TVP-ért (2. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy csontlepke nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Marokra fogva a csontszuronyt a másikra rohansz. Csontszuronnyal több döféssel felnyársalod a csontlepke fejét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Csontkéssel eltalálod a csontlepke testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a csontlepke száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.) Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [12 pontot használtál fel, van még 3.]

h 92 használod a 92. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

m 3 1 mozogsz délkeletre, északkeletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

h 243 használod a 243. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még -2.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. A nap kalandjaitól megfáradtan, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól életképes felfedező helyett tapasztalt kalandozó. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +10 max. varázspont, +4 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 2 tulajdonság-pontot, és 1 képesség-pontot.
Elmúlt a tolvajszem hatása.
Ebben a körben -2 pontod maradt, ebből a következő körre -2 pontot vihetsz át. Kapsz még 173 pontot. A következő körben tehát 171 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


UBUK TÜSKE (131. TÁRGY)
A sörényes ubuk hosszú, hegyes tüskéi kiválóan alkalmasak arra, hogy fúvócsőből kilődd őket. Ha van fúvócsöved, add ki a KF 20 131 parancsot, és máris ezekkel a kiváló d8 sebzésű lövedékekkel fogsz mészárolni.

MANAELEMENTÁL (290. SZÖRNY)
Gigantikus méretű, tömény mágikus esszenciából álló entitások, amelyek valamilyen dimenziótörésnek köszönhetően átkerültek a mi világunkra. Ártalmatlan teremtmények, amelyek jelenlétének a varázslók még örülnek is, hiszen fokozzák a világ mágikus potenciálját. Sajnos, minden bizonnyal lesznek olyan barbár kalandozók, akik nekilátnak a manaelementálok kiirtásának, csak azért, hogy lássák, "hogy néz ki belülről". Persze, a több tonnányi fénylő esszencia, annak ellenére, hogy ezen a létsíkon normál fegyverekkel is megsebezhető, nem olyan könnyen elpusztítható, mint sokan gondolják.

KARAKTERLAP

Moolvyg, egy rövid ősz hajú, csillogó szemű gnóm férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Dornodon követője vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 32. fordulód.

Erő: 9 Szint: 10 Merészség: 5/3 Magasság: 122 cm
IQ: 19 (21) Támadás: 11 Agresszió: 4 Testsúly: 41 kg
Ügyesség: 13 Védekezés: 7 Menekülés: 30 % Életkor: 95/95 év
Egészség: 11 Életpont: 127/95 Jellem: gonosz (41) Tul. pont: 2
Szerencse: 15 Varázspont: 33/25 Pénz: 240 arany Kép. pont: 10
Tudatpont: 19/11
Eddig összesen 147 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 684 TP-t kaptál. Jelenleg 12 106 TP-d van. A következő szinthez még 4 894 TP szükséges. Trófeáid: gyilkos tetű, sóhajtó dorony, sörényes ubuk.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 12/86 (+40%) ütőfegyverek: 1/78 dobófegyverek: 4/35

Óvatosság (labirintusokban): 0
40,101 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 875 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3/90 (+11%) 2. nyomkövetés: 2/80 3. mászás: 3/74 (+7%)
4. csapdakészítés: 6/76 (+25%) 5. csapdaészlelés: 1/9 6. gyógyítás: 14/34
7. teológia: 1/19 (+9%) 8. zárnyitás: 1/5 9. vadászat: 1/23
10. bányászat: 2/44

FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 45% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
gonoszkodsz max. 30 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
vízionár (#66), süvítő rája (#113)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
tolvajszem (#2, 8 VP)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Hozz egy fekete gyöngyöt, és törd össze az oltáromon.
2.) Irts ki egy mákrózsa bokrot, írmagja se maradjon! (teljesítve)
3.) Végezz ki egy békésen legelésző alpesi tehenet, ne adjon több tejet!

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 30 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 514 TU szükséges.)
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.

Összsúly: 31.66 kg Megterheltség: 113%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 111 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 kaja (#2) 1 kis vaskulcs (#40) 6 lapkorong (#80)
2 lapockacsont (#33) 2 rézkulcs (#75) 22 sallank karom (#128)
2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
79 arany (#50) 1 antilopbőr (#48) 2 gyöngymangó (#135)
1 ormánygőte csont (#21) 5 ubuk tüske (#131)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

39 40 41 42 43 44 45 46
24
25
26
27
28
29
30
(40,28) Elenios rúnaköve, mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), oltár, manaelementál (#290), vízionár (#66)
(40,29) mély kút (#93), oltár, 2. jellempróba, csontlepke (#746)
(41,28) Leah oltár, 13. jellempróba, woor-antilop (#31), kaffogó hebrencs (#88)
(42,28) vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), Dornodon oltár, északi aurach (#350)
(43,27) sörényes ubuk (#89), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), mély kút (#93), tűzrakó hely (#1169), Raia oltár, topránypolip (#86)
(44,26) városháza (Gatin) (#540), vegyesbolt (#541), fegyverbolt (#542), fogadó # (#609), szökőkút, sörsátor (#486), útonálló (#130), Vidám Gorka (6109. kalandozó), egy kobudera férfi, Karamon (6115. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek