TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2010. máj. 14. 12h:02'
EZ A 264. JÁTÉKHETED, 32. FORDULÓD
265. játékheted kezdete: máj. 20.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
|
KALANDOZÓ: #1919
SZÁMLA : XXXX
|
MARION KALANDJAI
2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [-28,75] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+17 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+9 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+6 pszi pont.)
* 1. KP: |
elmormolod a 28. varázslatot |
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+1 erő). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 165.]
* 2. KP: |
elmormolod a 12. varázslatot |
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 6 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 165.]
* 3. KP: |
elmormolod a 13. varázslatot |
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 4 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 165.]
* 4. KP: |
használod a 64. pszi képességet |
Megtisztítod tudatodat. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 160.]
* 5. KP: |
kézbeveszed/felveszed a 13. tárgyat a bal kezedbe |
Elrakod a deus ex machinát, majd a bal kezedbe veszed a kőkalapácsot. [0 pontot használtál fel, van még 160.]
ba 355 |
nem támadod a 355. szörnyet |
BA 355 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 160.]
tf 4 20 |
fejleszted a 4. tulajdonságodat 20 pontért |
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. A gyakorlásnak megvan az eredménye! (+1 egészség.) Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy nektoraf. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.
[20 pontot használtál fel, van még 140.]
m 4 4 |
mozogsz délre, délre |
[-28,76] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz.
(Feltételes foglyul ejtés:) Halvány tintacsiga nyomokat fedezel fel! Nekiállsz, és ásol egy gödröt, fél szemmel állandóan a környéket pásztázva. Amikor kész vagy, befeded a vermet gallyakkal. Nagy zajt csapva rohanni kezdesz a csapdád felé. Előbukkan a szörny is, előtted rohanva. Csak sikerüljön! Ó, a francba! Nem sikerült a tintacsiga csapdába ejtése. Vagy a te szakértelmed volt alacsony, vagy a lény volt nagyon éber, vagy egyszerűen csak nem volt szerencséd. Átkozódva állsz odébb. [24 TVP-t emésztett fel ez a móka.]
Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Látsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy tavacskát. Elrakod a távcsövet. Váratlanul csepegni, majd zuhogni kezd az eső. Végre! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Amilyen gyorsan jött, olyan hamar a zápor véget is ér. Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)
(Továbbmész...) [-28,77] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél.
Vízcsobogást hallasz! Közelebb érve, látod, hogy ez egy patak, amely nyugatról folyik keletre. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 140 pontot kell rákölteni.) Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba). [44 pontot használtál fel, van még 96.]
m 7 8 8 |
mozogsz északnyugatra, északra, északra |
[-29,76] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a ritka erdő. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Moloch orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Egy pókvadász közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. {támadása: 6.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Többször meglövöd a pókvadász testét. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Bronzhegyű lándzsával felnyársalod a pókvadász nyúlánk szívókáját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütöd a pókvadász bal hátsó lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Nyelvét a pókvadász feléd löki, de eredménytelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 94 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 6%}
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)
(Továbbmész...) [-29,75] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Elenios rúnaköve. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Sir Bedzsik orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy megsebesített ragyás burástya. {védettsége: 10 szúró, 20 vágó, 28 ütő ellen.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a rövid íjjal. Elrepül 2 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a ragyás burástya farkát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Nincs időd félrehajolni. (28 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a ragyás burástya testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya farkával a kezedre csap. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Letéped magadról. Csápjával megérint a ragyás burástya. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Mosolyogva kidobod a nevetséges sörényes ubuk trófeát, és diadalmasan beszerzel egy ragyás burástya trófeát. 504 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 6%}
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}
(Feltételes gyógyítás:) Kutyaharapást szőrivel, mondja a közmondás. Mivel jobb nem jut eszedbe, a zsákod alján talált állati szőröket a sebeidre helyezed, majd egy lábon állva koncentrálsz tíz percig. Az eredmény még téged is meglep. (+15 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás).
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 nyílvesszőt.
(Továbbmész...) [-29,74] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy szürke rinocérosz. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a rövid íjjal. Elrepül 2 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a szürke rinocérosz jobb első lábát. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a szürke rinocérosz ormótlan fejét . (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Szarvaival a szürke rinocérosz megböki a jobb karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Apró rúgást kapsz a szürke rinocérosz patájától. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a szürke rinocérosz vastag bőrét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Szarvaival a szürke rinocérosz megböki a jobb karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Lábával meglök a szürke rinocérosz. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. {Lőfegyver fejlődés: össz: 6%}
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}
Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rát-fát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent tölgyfát. Utad során felfedezel egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy barátság szent tüzét. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy bávatag golombár, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Utad során felfedezel egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy épületet. Nyugatra egy templom van. Északra egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy sóhajtó dorony került az utadba. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
A közelharc előtt még megeresztesz a rövid íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 nyílvessző. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát a másikra ugrasz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sóhajtó dorony bal vállát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Túl erős az ellenfeled. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)
Összefutsz egy fekete, hosszú hajú, zöld szemű alakváltó nővel. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Dornodon hittérítője. Egy csontamulettet, egy denevér szimbólumot, egy Eldaran karkötőjét, egy féregíz nyakpántot, egy gólem talizmánt, egy grifftoll kesztyűt, egy kvazár sisakot, egy láncinget, egy nodonrod kitűzőt, egy olimpiai rézmedált, egy örökkéval. zafírját, egy párducbőr övtáskát, egy regeneráló gyűrűt, egy szirén köpenyét, egy umbatari karkötőt, egy vark. pecsétgyűrűt és egy varkaudar csizmát visel. Ruházatát egy Mély Grum trófea, egy bávatag golombár trófea és egy Lord Kovács József trófea színesíti. Jobb kezében egy Mallon botját, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Auráját érzékelve máris tudod, fekete, jelezve hogy gonosz. Jó lesz vigyázni! Komoran végigmér Téged, de nem üdvözöl. Folytatod utadat.
Találkozol Matulával. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Sheran eljövendő papja. Egy ezüst papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy féregíz nyakpántot, egy jing-jang fejpántot, egy láncinget, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy Vérmes Amazon trófea, egy varkaudar íjász trófea és egy Mély Grum trófea díszíti. Homlokán a következő jelet látod: Egy Homálylantot tartó, zokogó avatár.. Bal kezében egy kis vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd spagulár. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: színtelen semleges, mint Neked. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
[70 pontot használtál fel, van még 26.]
kt 69 5 |
elkészíted a 69. tárgyat (5 darabot) |
Felhasználva a mászókarmokat, felmászol. Sajnos csak 2 szárnyas hernyó készítéséhez/gyűjtéséhez van elegendő pontod. Begyűjtöttél 2 szárnyas hernyót. [20 pontot használtál fel, van még 6.]
* 1. BP: |
kézbeveszed/felveszed az 1. tárgyat a bal kezedbe |
Elrakod a kőkalapácsot, majd a bal kezedbe veszed a deus ex machinát. [0 pontot használtál fel, van még 6.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 24, 20, 12.
Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 6 pontod maradt, ebből a következő körre 6 pontot vihetsz át. Kapsz még 171 pontot. A következő körben tehát 177 pontot költhetsz el.
KARAKTERLAP
Marion, egy szőke, göndör hajú, kék szemű mutáns nő vagy. Tharr hűséges követője vagy. Ez a 32. fordulód.
Erő: |
16 (21) |
Szint: |
7 |
Merészség: |
8/5 |
Magasság: |
171 cm |
IQ: |
17 |
Támadás: |
6 |
Agresszió: |
4 |
Testsúly: |
129 kg |
Ügyesség: |
18 |
Védekezés: |
20 |
Menekülés: |
40 % |
Életkor: |
1/1 év |
Egészség: |
15 |
Életpont: |
102/40 |
Jellem: |
semleges (+15) |
Tul. pont: |
5 |
Szerencse: |
20 |
Varázspont: |
36/0 |
Pénz: |
96 arany |
Kép. pont: |
5 |
|
|
Pszi pont: |
15/9 |
|
|
|
|
Eddig összesen 24 szörnyet (2 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 598 TP-t kaptál. Jelenleg 3711 TP-d van. A következő szinthez még 289 TP szükséges. Trófeáid:
proteinfecske,
ragyás burástya. A 23. fordulódban 3722 arany került a bankszámládra. 4056 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
HARCI ISMERETEK |
víziharc: |
1 |
ökölvívás: |
1 |
szúrófegyverek: |
7 |
vágófegyverek: |
1 |
ütőfegyverek: |
7 |
lőfegyverek: |
7 |
dobófegyverek: |
1 |
|
|
|
|
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); kerek kő (#19) (1 -5.); nyílvessző (#108) (6 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK |
1. rejtőzködés: |
6 |
2. nyomkövetés: |
1 |
3. lopás: |
1 |
4. mászás: |
1 |
5. csapdakészítés: |
1 |
6. csapdaészlelés: |
1 |
7. gyógyítás: |
10 (+1) |
8. titkosírás: |
1 |
9. felderítés: |
1 |
10. szörnyidomítás: |
1 |
11. teológia: |
2 |
12. szerencsejáték: |
1 |
13. versengés: |
1 |
14. zene: |
1 |
15. szörnyismeret: |
1 |
16. pszi: |
2 |
17. zárnyitás: |
1 |
18. vadászat: |
6 |
19. bányászat: |
1 |
20. főzés: |
1 |
|
|
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 60% életerő alatt 36 TVP-ért |
készítesz kötelet (#92) (max. 1 darabot, csak egyszer), nyílvesszőt (#108) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 29 darabot, csak egyszer), kazmár gyökeret (#205) (max. 15 darabot, csak egyszer) |
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219), sullárt (#101) fedett veremmel (#219), kőszáli disznót (#34) fedett veremmel (#219), goldugart (#65) fedett veremmel (#219), garokkot (#73) fedett veremmel (#219), tintacsigát (#74) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 30 TVP-ért |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
manaelementál (#290), nektoraf (#355) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID |
Papi varázslataid |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
|
Pszi képességeid |
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) |
auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) |
pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Bizonyítsd rátermettséged: apríts fel egy trollfát. |
2.) Hozz egy grifftojást. |
3.) Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább egy szörnyet ütő, egyet vágó, és egyet szúrófegyverrel! |
Összsúly: 36.15 kg |
Megterheltség: 69% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van. |
Még 108 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE
(-29,74) szürke rinocérosz (#346), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), szent tölgyfa (#393), oltár, barátság szent tüze (#484), művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Chara-din monolitja (#534), sóhajtó dorony (#112), egy alakváltó nő, Matula (1601. kalandozó)
(-29,75) Elenios rúnaköve, oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), ragyás burástya (#111)
(-29,76) művészi porolit (#720), pókvadász (#59)
(-28,75) nektoraf (#355)
(-28,76) tintacsiga (#74), oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve
(-28,77) patak, oltár, 23. jellempróba