31. forduló, 33. forduló, Udzsiro összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2011. jan. 10. 9h:05'
EZ A 34. JÁTÉKHETED, 32. FORDULÓD
35. játékheted kezdete: jan. 12.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1245
SZÁMLA : XXXX

UDZSIRO KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [75,55] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+4 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+10 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+22 pszi pont.) Vadászatod meghozta eredményét (+6 vérpont).
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 164.]

* 2. KP: használod a 64. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Megtelsz pszi energiával! Kisütöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 159.]

* 3. KP: t. energia kisütése: 325 1
Éhségedet csillapítandó felszakítasz egy eret a karodon. A sebre tapasztod ajkaidat, és magadba szívod a hatalommal telített vért. Érzed, ahogy a Szörny megnyugszik benned... (-1 vérpont). [5 pontot használtál fel, van még 154.]

v 6 999 elmormolod a 6. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A földből energia áramlik testedbe. Elmormoltad az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 149.]

ef 5 energia fejlesztése 5
Véred forrni kezd, ahogy hatalmát felhasználva az ősi Tudás kutatására fordítod. Elégettél 5 vérpontot. Öregedtél 5 évet. Még 403 vérpont szükséges az új képesség kifejlesztéséhez. IQ-d TF-elődött. (+1 IQ.) [50 pontot használtál fel, van még 99.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[74,56] Síkság, továbbra is csak síkság. Észreveszel egy oltárt. Fairlight hívői építették.


(Továbbmész...) [73,57] Egy kisebb településhez érkeztél. Ez Hrók erdejének a széle. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Úgy gondolod, hogy a közeledő útonálló nem jelenthet komoly veszélyt. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az útonálló jobb lábát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Az útonálló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 89 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 6%} Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Maitreya, Beren, Elendil, Authoricus! Táborozásainkra emlékezve állította Álomutas Alex " Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy főutcát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szent tölgyfát.
Találkozol egy kontyos ősz hajú, barna szemű törpe férfival. Hosszú szakálla és rövid bajsza van. Bőre teljesen fehér! Tharr hittérítője. Egy bíbor erőövet, egy két kard szimbólumot, egy örökkéval. rubinját, egy réz papi karkötőt, egy ryuku csizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot és egy ryuku sisakot visel. Ruházatát egy nukleáris cickány trófea, egy ryuku légiós trófea és egy pattanóböde trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: mindent elsöprő hömpölygő ármádia. Jobb kezében egy ryuku buzogányt, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy nyu-shuriken. Teherhordója is van: egy hegyi szamár! Szegény állat majd megszakad. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Tanir Dogmar. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Szemfogaidat kivillantva, az áldozathoz közelítesz. Áldozatod képtelen ellenállni a belőled áradó természetfölötti kisugárzásnak... A magadhoz vett vér elég esszenciát tartalmaz, hogy csillapítsa éhségedet. Áldozatod vesztett 23 életpontot. Átadtál egy vérvörös rózsát. Azt mondod: - Tiszteletem mester. - Erre ő büszkén kihúzza magát. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
Találkozol egy barna, hosszú hajú, barna szemű törpe férfival. Körszakálla és harcsabajsza van. Bőre bronzként csillog. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy féregíz nyakpántot, egy hatalom fülbevalóját, egy Khór kesztyűjét, egy Khór maszkját, egy korinthai talizmánt, egy kreiton palástot, egy szirén köpenyét, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy quwarg ölész trófea, egy triklem drakolder trófea és egy élőholt drakolder trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Lelkekben élő Igaz Barátság. Jobb kezében egy bronzpengét, bal kezében egy varkaudar korbácsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd szőrös azuka. Teherhordója is van: egy ryuku ostromteknős! Szegény állat majd megszakad. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Frank Onestein. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Megpróbálsz vért szívni. Áldozatod képtelen ellenállni a belőled áradó természetfölötti kisugárzásnak... A magadhoz vett vér elég esszenciát tartalmaz, hogy csillapítsa éhségedet. Áldozatod vesztett 126 életpontot. Átadtál egy vérvörös rózsát. A másik barátságos viselkedése belőled is felszabadítja a pozitív energiákat (+8 varázspont). Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.

(Továbbmész...) [72,58] Továbbmész a város utcáján. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy orgyilkos. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy energiatüskék varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 4 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az orgyilkos jobb lábát. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az orgyilkos bal karját. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Kőkéssel épp hogy eltalálod az orgyilkos testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ellenfeled lelassítása érdekében felkészülsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel eltalálod az orgyilkos testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Kőkéssel épp hogy eltalálod az orgyilkos testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Kisebb sebet ejt oldaladon az orgyilkos. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az orgyilkos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. Eldobod az értéktelenné vált sörényes ubuk trófeát, és kiszedsz egy orgyilkos trófeát. 336 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 6%}
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Kutyaharapást szőrivel, mondja a közmondás. Mivel jobb nem jut eszedbe, a zsákod alján talált állati szőröket a sebeidre helyezed, majd egy lábon állva koncentrálsz tíz percig. Az eredmény még téged is meglep. (+24 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy xantusz-kaktuszt. Utad során felfedezel egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy főutcát.
Találkozol Mulas Muertasszal. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Raia ministránsa. Egy bronzpáncélt, egy fekete bőrcsizmát, egy korinthai talizmánt, egy lánckesztyűt, egy nap szimbólumot, egy sárga erőövet és egy vassisakot visel. Ruházatát egy halálmadár trófea, egy ork sámán trófea és egy ryuku gárdista trófea színesíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy ezüsttőrt tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Holmiját egy hegyi szamár cipeli. Érzékeled auráját: fehér, jelezve, hogy jó. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Összefutsz egy hosszú ősz hajú, kék szemű alakváltó férfival. Bőre teljesen fehér! Egy dorony duda van nála, ami csodálatos motívumokkal van ékesítve. Egy bíbor erőövet, egy gromak páncélt, egy halálhozó talizmánt, egy harci maszkot, egy hatalom fülbevalóját, egy kir.érd.műv. kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.gyémántját, egy rothasztó talizmánt, egy szem szimbólumot, egy szirén köpenyét, egy umbatari karkötőt és egy varkaudar csizmát visel. Felszerelését egy varkaudar felderítő trófea, egy bunthar trófea és egy ryuku csapásvezető trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Lant, mit angyal s ördög tart. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Málhásállata egy hegyi szamár. Összeismerkedtek. Az ő neve Hurpi. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
Összeakadsz egy fekete, hosszú hajú, kék szemű ember férfival. Fekete a bőre. Sheran püspöke. Egy arany masszariasztót, egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy örökkéval.gyémántját, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy borzalmas varkaudar trófea, egy bányarém trófea és egy varkaudar íjász trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egybeolvadó szent szimbólumok. Jobb kezében egy Brod buzogányát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd mutáns pók. Teherhordója is van: egy hegyi szamár! Szegény állat majd megszakad. Tisztán érzed auráját: semleges jellemű, mint ahogy Te is. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Aram Baksh. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
[70 pontot használtál fel, van még 29.]

m 4 mozogsz délre
[72,59] Továbbmész a város utcáján. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy Quirov. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Quirov fejét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a Quirov nyakát. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Ököllel néhányszor megcsapod a Quirov testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Kőkéssel kicsit megvágod a Quirov testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Csúf sebeket ejt a Quirov karodon és lábadon. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Úgy döntesz, ebből elég volt. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra. {Lőfegyver fejlődés: össz: 6%}
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 58, gyógyulás: 0, összesen: -58 ÉP}

Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy xantusz-kaktuszt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy főutcát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Fairlight hívői építették. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " A következő épületeket látod: egy Fehér Bérc Plaza (669. épület.), egy bank (697. épület.) és egy kvazár kohó (755. épület.). Utad során felfedezed egy vörös, kontyos hajú, félszemű árnymanó nő táborát. Fekete a bőre. A Halál, a Tűz és a Káosz Angyala kíséri. Egy fejvadász medált, egy féregíz nyakpántot, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy káosz szimbólumot, egy koponya gyűrűt, egy lajstrom medált, egy Métely páncélját, egy olimpiai aranymedált, egy örökkéval.smaragdját, egy szirén köpenyét, egy varkaudar fétist és egy Vlagyimir-díjat visel. Rangja: Inkvizítori krónikás. Felszerelését egy Quwargamanga trófea, egy ongóliant trófea és egy elf mesterharcos trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Jobb kezében egy inkvizítori korbácsot tart. Holmiját egy nektoraf cipeli. Auráját érzékelve máris tudod, fekete, jelezve hogy gonosz. Jó lesz vigyázni! Nálad ő jóval tapasztaltabbnak látszik - a harcban biztos, hogy alulmaradnál. Nagy ívben elkerülöd a táborhelyét, mielőtt még felfigyelne rád.
Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. " [10 pontot használtál fel, van még 19.]

ve 171 1 megveszed a 171. tárgyat 1
Vásároltál 1 rövid kardot. 24 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 19.]

ve 1264 1 megveszed az 1264. tárgyat 1
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 19.]

ve 64 1 megveszed a 64. tárgyat 1
Vásároltál 1 csontszablyát. 3 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 19.]

ve 151 2 megveszed a 151. tárgyat 2
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 19.]

ve 189 10 megveszed a 189. tárgyat 10
Mindössze 1 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. Vásároltál 1 vas dobónyilat. 10 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 19.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[73,59] Továbbmész a város utcáján. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Ez itt egy koszos porfészek, Szénaszag, ahova nézek... " Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy fény szentélyét. Találsz egy főutcát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt vaskohót. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy fellegvárat. (no:1. építését deanaal kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Megpillantasz egy csinos tekerős kutat. A polgárőrség strázsál mellette. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " Hatodik érzéked veszélyt jelez. Megpróbálsz eggyé válni egy árnyékos kapualjjal. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Azonnal tudod, hogy egy útonálló volt a rémület okozója. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Sheran szeret téged - miért fordulsz el tőle mégis? " Van itt egy fogadó a Zöldfülű Kalandozóhoz. (684. épület.), egy városháza (685. épület.) és egy piroslámpás ház (696. épület.). Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Melyik tárggyal menjen el, melyik tárgy az, ami érdekel... ÁRNYMENŐK by U.M.A. "

(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [10 pontot használtál fel, van még 9.]

be 670 bemész a 670. épületbe
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 9.]

vtn 32 varázslat tanulás: a 32. varázslatot
Sajnos itt nincs fekete mágustorony. [0 pontot használtál fel, van még 9.]

szk 130 keresed a 130. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy útonállót. [0 pontot használtál fel, van még 9.]

ext visszadátumozás kérelem
Ez a 34. játékheted és a 32. fordulód. Nem használhatod a parancsot, hiszen lemaradásod van a játékhetedhez képest. [0 pontot használtál fel, van még 9.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 6.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 6 pontod maradt, ebből a következő körre 6 pontot vihetsz át. Kapsz még 170 pontot. A következő körben tehát 176 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Udzsiro , egy fekete, copfos hajú, kék szemű kobudera férfi vagy. Bőröd mint a hold sápadt ezüstje. Tharr követője vagy. A Vértestvérek (#9146) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 32. fordulód.

Erő: 21 (23) Szint: 9 Merészség: 10/5 Magasság: 139 cm
IQ: 19 Támadás: 8 Agresszió: 3 Testsúly: 44 kg
Ügyesség: 15 Védekezés: 18 Menekülés: 30 % Életkor: 1/11 év
Egészség: 14 Életpont: 117/11 Jellem: semleges (+15) Tul. pont: 0
Szerencse: 20 Varázspont: 63/1 Pénz: 1151 arany Kép. pont: 0
Vérpont: 43/0 Pszi pont: 38/1 EFejl: 10
Eddig összesen 48 szörnyet (2 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 425 TP-t kaptál. Jelenleg 8432 TP-d van. A következő szinthez még 3568 TP szükséges. Trófeáid: bibircsók-óriás, kérődző etra, orgyilkos. Jóllakottság: 96%.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 1/0 ökölvívás: 8/94 (+10%) szúrófegyverek: 1/0
vágófegyverek: 6/94 (+4%) ütőfegyverek: 1/0 lőfegyverek: 1/0
dobófegyverek: 8/31 (+18%)

Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 7/60 (+16%) 2. nyomkövetés: 1/0 3. lopás: 1/0
4. mászás: 3/33 5. csapdakészítés: 2/29 (+19%) 6. csapdaészlelés: 1/0
7. gyógyítás: 10/10 (+46%) 8. titkosírás: 1/0 9. felderítés: 1/0
10. szörnyidomítás: 1/0 11. teológia: 1/91 (+5%) 12. taumaturgia: 2/30 (+6%)
13. szerencsejáték: 1/0 14. versengés: 1/0 15. harcművészetek: 12/30
16. zene: 1/0 17. szörnyismeret: 3/40 18. pszi: 7/66 (+12%)
19. zárnyitás: 2/0 20. vadászat: 4/56 21. vitalitás: 1/0
22. bányászat: 1/54 23. főzés: 1/0

FELTÉTELES PARANCSOK (még 14 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
mászol max. 32 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
garokk (#73) (csak egyszer)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP)
Papi varázslataid
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
savlehelet (#225, 10 ÉP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) pszi-ernyő (#64)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
energiatüskék (#29)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
tüskepajzs (#30)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank.
2.) (teljesítve)
3.) Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább egy szörnyet ütő, egyet vágó, és egyet szúrófegyverrel!

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
vámpír születése (241)
a butaság ára (273)
csepp a vérteng. (281)
fejleszt.gyümölcse (292)
halandóság álcája (325)
a vámpír álma (347)
halhatatlanság ára (358)
vérmágia (366)
a Szörny érintése (375)
hármas szövetség (383)
a mágia szeretete (393)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 7 TU. szükséges még: 23 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1036 TU szükséges.)
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.

Összsúly: 32.93 kg Megterheltség: 58%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 112 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
37 arany (#50) 1 kaktusztüske (#114) 2 ubuk dobónyíl (#138)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 csontszablya (#64) 1 orgyilkos tőr (#225) 1 rövid kard (#171)
1 vas dobónyíl (#189) 9 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(72,58) orgyilkos (#131), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), Fairlight oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), főutca (#399), Mulas Muertas (1774. kalandozó), Hurpi (2692. kalandozó), Aram Baksh (4003. kalandozó)
(72,59) Quirov (#975), Fehér Bérc Plaza (#669), bank (#697), kvazár kohó (#755), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), főutca (#399), Fairlight oltár, egy alakváltó férfi
(73,57) útonálló (#130), főutca (#399), szent tölgyfa (#393), Tanir Dogmar (2297. kalandozó), Frank Onestein (3588. kalandozó)
(73,59) fogadó # (#684), városháza (#685), piroslámpás ház (#696), fény szentélye (#376), főutca (#399), vaskohó (#155), oltár, ház (#400), városi kút, útonálló (#130)
(74,56) Fairlight oltár

Üzenet küldése a karakternek