Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2010. okt. 4. 9h:24' EZ A 448. JÁTÉKHETED, 316. FORDULÓD 449. játékheted kezdete: okt. 6. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4300 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod az 1602. tárgyat |
* 2. KP: | elmormolod a 19. varázslatot |
* 3. KP: | használod az 1534. tárgyat |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 54 életpontot sebeztél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a quwarg királynő potrohát. (5 támadással 34 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg királynő testét. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) {KCC:} Rövid karddal kissé megkarcolod a quwarg királynő testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A quwarg királynő megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A quwarg királynő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1174 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 178, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}
* 4. KP: | használod a 69. pszi képességet |
* 5. KP: | használod a 70. pszi képességet |
ek 215 4 | t. energia kisütése: 215 4 |
kno 6 1 | képesség-növelés 6 |
tno 1 1 | növeled az 1. tulajdonságodat |
a 415 2582 1 | átadod a 415. tárgyat a 2582. kalandozónak (1 darabot) |
m 2 8 8 | mozogsz keletre, északra, északra |
Marokra fogva a szigonyt ellenfeledre ugrasz. Szigonnyal tökéletesen perforálod a vércápa uszonyát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) A vércápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Szigonnyal több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 50, gyógyulás: 11, összesen: -39 ÉP}
(Továbbmész...) [140,55] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Keletre az alanori csatorna békésen fodrozódó vizét látod. Oldalt pillantva, meglátsz egy álomvirágot. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy bávatag golombár előtt. Hoppsz, egy quwarg! Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy kardfogú fülemüle. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 64 életpontot sebeztél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a kardfogú fülemüle testét. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 fülemüle agyart. 701 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 68 életpontot sebeztél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a varkaudar behemót testét. (5 támadással 91 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1225 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 159, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [140,54] Fák, mindenütt csak fák. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy varkaudar behemót lehet. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 72 életpontot sebeztél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar behemót bal lábát. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1225 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 2 7 7 | mozogsz keletre, északnyugatra, északnyugatra |
Marokra fogva a szigonyt a másikra támadsz. Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vércápa uszonyát. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
510 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 35, gyógyulás: 8, összesen: -27 ÉP}
Meglengetve a szigonyt ellenfeledre támadsz. {GYD:} Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa uszonyát. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) A vércápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Szigonnyal több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
510 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 55, gyógyulás: 12, összesen: -43 ÉP}
Meglengetve a szigonyt a másikra rohansz. {GYD:} Szigonnyal tökéletesen perforálod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a vércápa kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
510 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 39, gyógyulás: 9, összesen: -30 ÉP}
Marokra fogva a szigonyt ellenfeledre rohansz. Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa uszonyát. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
510 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc).
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 57, gyógyulás: 12, összesen: -45 ÉP}
Elszántan ellenfeledre rontasz. {GYD:} Szigonnyal tökéletesen perforálod a vércápa farkát. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 22, gyógyulás: 5, összesen: -17 ÉP}
(Továbbmész...) [139,53] Fák, mindenütt csak fák.
(Továbbmész...) [138,52] Tovább barangolsz a fák között. Felfedeztél egy kék orchideacserjét.
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [136,50] A bozótost ritka erdő váltja fel.
(Továbbmész...) [135,49] A terep továbbra is ritka erdő.
m 7 | mozogsz északnyugatra |
ef 25 | energia fejlesztése 25 |
* 1. BP: | használod az 1167. tárgyat |
* 2. BP: | használod az 1576. tárgyat |
* 3. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 4. BP: | t. energia kisütése: 501 10 |
* 5. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
PARTRAVETETT MEDÚZA (363. SZÖRNY) Néha a tengerparton sétálva, megpillanthatsz egy-egy partravetett medúzát, amint a szárazon haldoklik. Még ezeknek a mozdulatlan monstrumoknak sem érdemes a közelébe menni, mert hatalmas csápjaikkal elkaphatnak, túlélésük utolsó reménységét látva benned. És mivel ezek a csápok erősen mérgezők... Nos, valószínűleg nem érdemes ecsetelni, miért is nem jó a medúzákat piszkálni. |
Erő: | 29 (36) | Szint: | 24 | Merészség: | 8/3 | Magasság: | 151 cm |
IQ: | 27 (31) | Támadás: | 30 (32) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 78 kg |
Ügyesség: | 30 (34) | Védekezés: | 40 (44) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 28/28 év |
Egészség: | 30 (34) | Életpont: | 326/236 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 37 (39) | Varázspont: | 349/86 | Pénz: | 15605 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 25/0 | Pszi pont: | 103/73 | EFejl: | 7 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/8 (+30%) | ökölvívás: | 25/77 (+1%) | vágófegyverek: | 25/15 |
ütőfegyverek: | 3/0 | lőfegyverek: | 20/27 | dobófegyverek: | 26/37 (+3%) |
Feltételes fegyverváltás: varkaudar szablya (#516) << ököl (#28) << ezüstkard (#325) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -16.); vas dobónyíl (#189) (17 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); tolmokov-koktél (#351) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 15/65 | 2. nyomkövetés: | 46/25 (+8%) | 3. lopás: | 8/37 |
4. mászás: | 12/81 | 5. csapdakészítés: | 20/72 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 25/17 (+100%) |
7. gyógyítás: | 76/95 (+16%) | 8. titkosírás: | 3/62 | 9. felderítés: | 27/11 |
10. szörnyidomítás: | 6/38 | 11. teológia: | 28/23 (+4%) | 12. taumaturgia: | 27/31 (+17%) |
13. szerencsejáték: | 3/85 | 14. versengés: | 6/54 | 15. harcművészetek: | 23/9 |
16. zene: | 44/70 (+44%) | 17. szörnyismeret: | 4/64 | 18. pszi: | 13/91 (+9%) |
19. zárnyitás: | 3/61 | 20. vadászat: | 9/66 | 21. bányászat: | 29/70 |
22. úszás: | 16/64 (+14%) | 23. főzés: | 14/19 | 24. csapatmunka: | 4/18 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 30% életpont alatt (sámán gyógykenőcs (#1139)) |
lopsz az elfektől (2) bármit, a törpéktől (3) bármit, az árnymanóktól (4) bármit, a trolloktól (5) bármit |
gyógyítasz 70% életerő alatt 30 TVP-ért |
udvarolsz a 2582. karakternek |
ásol max. 30 TVP-ért |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 8 darabot ), bumerángot (#249) (max. 4 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 6 darabot ), kulcskarikát (#648) (max. 1 darabot, csak egyszer), móri gyümölcsöt (#116) (max. 3 darabot ) |
mászol max. 301 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 12) |
varkaudar bajnok (#190), csontváz lord (#177), degradátor (#210) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154), tetemember (#123), mélység fattya (#199) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 12) |
pattanóböde (#145), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | kí koncentráció (#69) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
9. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
lángcsóva (#31), energiatüskék (#29), villámcsapás (#50), banshee-sikoly (#373), izomernyesztés (#33), agykorbács (#97) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
varázsvédelem (#34), hhaar burka (#32), védelem tűz ellen (#38), örvénykerítés (#42), tükörpajzs (#101) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
banshee-sikoly (#373) | >> | nők (#999) | banshee-sikoly (#373) | >> | férfiak (#998) | |
villámcsapás (#50) | >> | szutykos remák (#191) | banshee-sikoly (#373) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | |
villámcsapás (#50) | >> | 20. szintű lényekre |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], hat mezőn keresztül. |
2.) Kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból] kilenc lépésen keresztül! |
3.) Egy könnyű feladat: imádkozz úgy, hogy megterheltséged 20% alatt van. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) kaszt.kiteljesedés (166) kasztrop.kitágulás (197) a hatalom rúnája (215) önismeret (236) ment.felfrissülés (255) a butaság ára (273) düh (289) vallási öntudat (290) varázstöltődés II. (296) Valentin napja (328) földmágia (357) a mágia szeretete (393) időfolyamok (394) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) OK tudatforrás (505) OK tudati gyorsítás (506) OK kőbőr (507) OK tudati gyorsítás II (513) OK tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 60 TU. szükséges még: 50 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 17 TU szükséges.) |
Összsúly: 58.21 kg | Megterheltség: 66% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 100% alatt van. | |
Még 44 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | aranypikkely (#415) | 4 | drótszőr (#37) | 13 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
136 | arany (#50) | 2 | fülemüle agyar (#267) | 2 | kaja (#2) | |||
1 | kék orchidea (#68) | 4 | quwarg tojás (#360) | 4 | ugh méreg (#166) |