Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2010. szept. 24. 9h:48' EZ A 447. JÁTÉKHETED, 315. FORDULÓD 448. játékheted kezdete: szept. 29. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4300 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod az 1602. tárgyat |
* 2. KP: | elmormolod a 19. varázslatot |
* 3. KP: | használod az 1534. tárgyat |
Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 15 életpontot sebeztél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a quwarg harcos potrohát. (5 támadással 34 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg harcos jobb oldalát. (3 támadással 115 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a quwarg harcos testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg harcos csáprágójával. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kiváló munka volt (+16 varázspont). 1082 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 18, gyógyulás: 4, összesen: -14 ÉP}
* 4. KP: | használod a 69. pszi képességet |
* 5. KP: | használod a 70. pszi képességet |
ek 215 3 | t. energia kisütése: 215 3 |
ef 25 520 | energia fejlesztése 25 |
v 11 | elmormolod a 11. varázslatot |
v 13 | elmormolod a 13. varázslatot |
m 2 8 8 | mozogsz keletre, északra, északra |
Elszántan a másikra ugrasz. Szigonnyal több döféssel felnyársalod a vércápa farkát. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) A vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 40, gyógyulás: 9, összesen: -31 ÉP}
(Továbbmész...) [140,62] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás. Keletre az alanori csatorna békésen fodrozódó vizét látod. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt városépítkezést. (ld. enc.) Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy bávatag golombár formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy ryuku futárbérenc került az utadba. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 13 életpontot sebeztél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a ryuku futárbérenc testét. (5 támadással 80 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ryuku futárbérenc testét. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) {KCC:} Rövid karddal megvágod a ryuku futárbérenc testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Nem sikerült a ryuku futárbérenc ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy aranygyűrű. Jól harcoltál! (+16 varázspont.) 1118 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 181, sebződés: 40, gyógyulás: 8, összesen: -32 ÉP}
(Továbbmész...) [140,61] Egy kisebb településhez érkeztél. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy korongfát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy főutcát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy házat. (no:1. építését p.Gagyimir kezdte, eddig 550 TVP épült bele.)
m 2 8 8 | mozogsz keletre, északra, északra |
Marokra fogva a szigonyt ellenfeledre rontasz. {KCC:} Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) {GYD:} Szigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a vércápa testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Jutalmad nem marad el (+14 varázspont). 535 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 43, gyógyulás: 9, összesen: -34 ÉP}
Marokra fogva a szigonyt a másikra támadsz. Szigonnyal több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Szigonnyal több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) A vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 43, gyógyulás: 9, összesen: -34 ÉP}
(Továbbmész...) [140,60] A síkságot ritka erdő váltja fel. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt városépítkezést. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy elf kósza házát. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy vércápa formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Utad során felfedezel egy szent tölgyfát.
(Továbbmész...) [140,59] A terep továbbra is ritka erdő. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. északra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: G'run'dyyg, egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson. Gyanús mozgást látsz a fák között. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy varkaudar behemót. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 24 életpontot sebeztél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar behemót testét. (5 támadással 86 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel megütöd a varkaudar behemót testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a varkaudar behemót bikafejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A varkaudar behemót összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kiváló munka volt (+16 varázspont). 1285 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 160, sebződés: 14, gyógyulás: 3, összesen: -11 ÉP}
m 2 8 8 | mozogsz keletre, északra, északra |
Elszántan a másikra támadsz. {KCC:} Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vércápa uszonyát. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Szigonnyal megdöföd a vércápa sikamlós testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Jól harcoltál! (+12 varázspont.) 535 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 44, gyógyulás: 9, összesen: -35 ÉP}
Meglengetve a szigonyt a másikra támadsz. {KCC:} Szigonnyal tökéletesen perforálod a vércápa testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) {GYD:} Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa bal oldalát. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 37, gyógyulás: 8, összesen: -29 ÉP}
(Továbbmész...) [140,58] Az erdőt síkság váltja fel. Felfedeztél egy szent tölgyfát. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. magad fölött látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: G'run'dyyg, egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson.
(Továbbmész...) [140,57] Továbbra is síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy manaelementál. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a manaelementál testét. (5 támadással 87 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel párszor megpöccinted a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 139 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor súrolod a manaelementál lebernyegét. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Mágikus energia árad beléd (+7 vp). Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel párszor súrolva eltalálod a manaelementál testét. (6 támadással 166 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvagdalod a manaelementál egyik csápját. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Mágikus energia árad beléd (+8 vp). Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 496, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 8 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a halálhozó bal szárnyát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (11 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a halálhozó hosszú csőrét. (6 támadással 158 életpontot sebezve.) {KCC:} Rövid karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a halálhozó jobb lábát. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a halálhozó karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A halálhozó karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A lény elhuhogja magát. 19 életpontot vesztettél. A halálhozó belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 25 életpontot vesztettél. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel néhányszor megcsapod a halálhozó testét. (2 támadással 84 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a halálhozó testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A halálhozó karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Félrehajolsz, de a halálhozó karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A lény elhuhogja magát. 19 életpontot vesztettél. A halálhozó belevágja csőrét a karodba. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 25 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Varázserőd töltődik (+14 varázspont). 2958 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 331, sebződés: 226, gyógyulás: 27, összesen: -199 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 16 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja az ezoterikus mardel bal vállát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A teremtmény hunyorít egyet. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Elszántan ellenfeledre támadsz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel többször kegyetlenül megütöd az ezoterikus mardel testét. (4 támadással 134 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod az ezoterikus mardel bal oldalát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Véres nyál csordul ki az ezoterikus mardel száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 9 drótszőrt. 1375 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 191, sebződés: 29, gyógyulás: 6, összesen: -23 ÉP}
m 2 8 | mozogsz keletre, északra |
Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a vércápa kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
535 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 44, gyógyulás: 9, összesen: -35 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt a másikra rohansz. Szigonnyal több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Szigonnyal tökéletesen perforálod a vércápa testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
535 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 34, gyógyulás: 8, összesen: -26 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt a másikra rohansz. {GYD:} Szigonnyal tökéletesen perforálod a vércápa uszonyát. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Szigonnyal több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
535 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 30, gyógyulás: 7, összesen: -23 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vércápa farkát. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Szigonnyal megdöföd a vércápa sikamlós testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a vércápa kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
535 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 39, gyógyulás: 8, összesen: -31 ÉP}
Meglengetve a szigonyt a másikra rohansz. {GYD:} Szigonnyal több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) A vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Szigonnyal több döféssel felnyársalod a vércápa uszonyát. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 44, gyógyulás: 9, összesen: -35 ÉP}
(Továbbmész...) [140,56] Még mindig füves síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy manaelementál közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a manaelementál hullámzó masszáját. (5 támadással 88 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Összpontosítasz egy kegyetlen Pörölycsapáshoz. Ököllel párszor megpöccinted a manaelementál testét. (4 támadással 123 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolgatod a manaelementál lebernyegét. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Csiklandozó az érintés (+8 vp). Ki-energiádat összegyűjtöd, hogy egy Pörölycsapást alkalmazhass. Ököllel néhányszor súrolod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 114 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor megkarcolod a manaelementál testét. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Mágikus energia árad beléd (+9 vp). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 447, sebződés: 5, gyógyulás: 2, összesen: -3 ÉP}
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 34 életpontot sebeztél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a sírlidérc bal lábát. (4 támadással 62 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 561 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 66 életpontot sebeztél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a dögkeselyű testét. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 7 madártollat. 802 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 66 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod az autentikus vámpír testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Az autentikus vámpír összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 898 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
a 415 2582 1 | átadod a 415. tárgyat a 2582. kalandozónak (1 darabot) |
* 1. BP: | használod az 1167. tárgyat |
* 2. BP: | használod az 1576. tárgyat |
* 3. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 4. BP: | t. energia kisütése: 501 10 |
* 5. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
VÁROSÉPÍTKEZÉS (398. ÉPÍTMÉNY) A Túlélők Földjén nyüzsgő kalandozók úgy döntöttek, hogy felépítik saját városukat! Ez persze rengeteg munkát kíván: a kiválasztott mezőn ki kell vágni a fákat, szabályozni a patakokat, kiirtani a bozótost, felpörkölni a szörnyfészkeket, utakat építeni, stb, stb. Egy mezőn az ilyen munkálatok 3000 TVP-t igényelnek! A munkában az ÉP 398 <TVP> paranccsal vehetsz részt. Minden elhasznált 20 TVP számít, tehát a <TVP> mindenképpen 20-al osztható szám legyen. Ha a városépítkezés elkészül, az adott mező lakott területté válik, ahol a különböző érdekcsoportok (Közös Tudatok) megkezdhetik saját épületek felhúzását! Városépítkezést egy mezőn csak akkor kezdeményezhetsz, ha egy szomszédos mezőn már van kalandozók által befejezett városépítkezés. A városok magját, az első városépítkezést a játékvezető rakja le. |
Erő: | 28 (35) | Szint: | 24 | Merészség: | 8/3 | Magasság: | 151 cm |
IQ: | 27 (31) | Támadás: | 30 (32) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 78 kg |
Ügyesség: | 30 (34) | Védekezés: | 40 (44) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 28/28 év |
Egészség: | 30 (34) | Életpont: | 326/237 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 37 (40) | Varázspont: | 349/60 | Pénz: | 15469 arany | Kép. pont: | 1 |
Tudatpont: | 25/0 | Pszi pont: | 103/73 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 8/78 (+50%) | ökölvívás: | 25/76 (+6%) | vágófegyverek: | 25/15 |
ütőfegyverek: | 3/0 | lőfegyverek: | 20/27 | dobófegyverek: | 26/34 (+5%) |
Feltételes fegyverváltás: varkaudar szablya (#516) << ököl (#28) << ezüstkard (#325) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -16.); vas dobónyíl (#189) (17 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); tolmokov-koktél (#351) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 15/65 | 2. nyomkövetés: | 46/17 (+19%) | 3. lopás: | 8/37 (+9%) |
4. mászás: | 12/81 | 5. csapdakészítés: | 20/67 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 24/17 |
7. gyógyítás: | 76/79 (+80%) | 8. titkosírás: | 3/62 | 9. felderítés: | 27/11 (+2%) |
10. szörnyidomítás: | 6/38 | 11. teológia: | 28/19 (+6%) | 12. taumaturgia: | 27/14 (+21%) |
13. szerencsejáték: | 3/85 | 14. versengés: | 6/54 (+9%) | 15. harcművészetek: | 23/9 |
16. zene: | 44/26 (+44%) | 17. szörnyismeret: | 4/64 | 18. pszi: | 13/82 (+9%) |
19. zárnyitás: | 3/61 | 20. vadászat: | 9/66 | 21. bányászat: | 29/70 |
22. úszás: | 16/50 (+22%) | 23. főzés: | 14/19 (+10%) | 24. csapatmunka: | 4/18 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 30% életpont alatt (sámán gyógykenőcs (#1139)) |
lopsz az elfektől (2) bármit, a törpéktől (3) bármit, az árnymanóktól (4) bármit, a trolloktól (5) bármit |
gyógyítasz 70% életerő alatt 30 TVP-ért |
udvarolsz a 2582. karakternek |
ásol max. 30 TVP-ért |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 8 darabot ), bumerángot (#249) (max. 4 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 6 darabot ), kulcskarikát (#648) (max. 1 darabot, csak egyszer), móri gyümölcsöt (#116) (max. 3 darabot ) |
mászol max. 301 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 12) |
varkaudar bajnok (#190), csontváz lord (#177), degradátor (#210) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154), tetemember (#123), mélység fattya (#199) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 12) |
pattanóböde (#145), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | kí koncentráció (#69) | hadiszerencse I (#13) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
9. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
lángcsóva (#31), energiatüskék (#29), villámcsapás (#50), banshee-sikoly (#373), izomernyesztés (#33), agykorbács (#97) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
varázsvédelem (#34), hhaar burka (#32), védelem tűz ellen (#38), örvénykerítés (#42), tükörpajzs (#101) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
banshee-sikoly (#373) | >> | nők (#999) | banshee-sikoly (#373) | >> | férfiak (#998) | |
villámcsapás (#50) | >> | szutykos remák (#191) | banshee-sikoly (#373) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | |
villámcsapás (#50) | >> | 20. szintű lényekre |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], hat mezőn keresztül. |
2.) Kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból] kilenc lépésen keresztül! |
3.) Egy könnyű feladat: imádkozz úgy, hogy megterheltséged 20% alatt van. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) kaszt.kiteljesedés (166) kasztrop.kitágulás (197) a hatalom rúnája (215) önismeret (236) ment.felfrissülés (255) a butaság ára (273) düh (289) vallási öntudat (290) varázstöltődés II. (296) Valentin napja (328) földmágia (357) a mágia szeretete (393) időfolyamok (394) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) OK tudatforrás (505) OK tudati gyorsítás (506) OK kőbőr (507) OK tudati gyorsítás II (513) OK tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 60 TU. szükséges még: 50 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 132 TU szükséges.) |
Összsúly: 57.34 kg | Megterheltség: 67% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 100% alatt van. | |
Még 46 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | aranypikkely (#415) | 6 | kerek kő (#19) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
12 | arany (#50) | 1 | aranygyűrű (#193) | 1 | bronzhegyű nyíl (#94) | |||
6 | drótszőr (#37) | 1 | fekete bőrcsizma (#247) | 14 | gyíkfű (#201) | |||
1 | kaja (#2) | 7 | madártoll (#112) | 2 | mérg. ubuk tüske (#137) | |||
1 | szvó-ektoplazma (#151) | 13 | víz (#27) |