312. forduló, 314. forduló, Xilanne összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. aug. 6. 9h:11'
EZ A 320. JÁTÉKHETED, 313. FORDULÓD
321. játékheted kezdete: aug. 13.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3592
SZÁMLA : XXXX

XILANNE KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [221,118] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 8. pontnál.
A táborozás 1. napján összefutsz Ch'Boyoval. Mozgása könnyed, szinte már légies. Arca - mely a hűvös sírszobrok szépségét idézi - megmagyarázhatatlan keserűséget kelt benned... Érzékeled auráját: semleges jellemű. Látod rajta, hogy a KÍ nagy ismerője, ezért a kellő tisztelettel közeledsz hozzá, majd meghajoltok egymással szemben. Á, szóval, ő is meglátta benned a tudás szikráját! "Üdvözöllek, nagy tudású mester!" - köszöntöd, majd megkérded, hogy nem tanítana-e. Sajnos, nemet mond. Régóta gondolkozol azon, hogy jó lenne néha gyakorlásképpen harcolni, mint régen a kolostorokban. Most úgy látszik, összejön egy kis barátságos bunyó. Igen! Láthatóan vigyáztok nagyon egymásra, nehogy sérülést okozzatok. Az edzés végeztével felfrissülve, testben-lélekben megerősödve elbúcsúzol fajtársadtól. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Kifizetted a megvett 1 vortex amulettjét (1250 arany). Átveszed a sikeresen eladott 1 manakristály (eladási ár: 1200 arany, ebből a kezelési költség: 96 arany) ellenértékét. Mivel nem volt nálad elég készpénz, a maradék összeget a bankszámládról utalod át az Aukciós Háznak.
Az 1. napon összefutsz egy szőke, rövid hajú, zöld szemű ember férfival. Fekete a bőre. A Halál, a Tűz és a Káosz Angyala kíséri. Egy adamantit kesztyűt, egy Batharak vértjét, egy bo'adhun gyűrűt, egy drakolder gyűrűt, egy Emma kötényét, egy fattylord derékövet, egy hósárkánybőr csizmát, egy jégisten amulettet, egy kabutót, egy káosz szimbólumot, egy kyorg köpenyt, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy Luthius karkötőjét, egy örökkéval. topázát, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy sodét, egy teriádbőr karkötőt és egy torz fülkarikát visel. Rangja: legfőbb inkvizítor. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy ősféreg trófea és egy quwarg b.háborító trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Jobb kezében egy inkvizítori korbácsot, bal kezében egy Zarknod szemét tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Teherhordója is van: egy Thargodan csontváz! Szegény állat majd megszakad. Mentális auráját felismered, ő is a jó oldalhoz tartozik. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Smylie-tt. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot.
Ez az idő nem múlt el esemény nélkül:
A legutóbbi forduló óta sok érdekes dolgot tanultál. Elmondták neked, milyen is az Ovgun (ld. enc.) és a Chara-din avatárja (ld. enc.). Most már tudod, hogy hogyan kell szerezni (készíteni) bolondok aranyát (ld. enc.) és kyorgölő buzogányt (ld. enc.). Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+15 tvp ). Az aranytermő erszény 61 aranyat termelt. Varázserőd regenerálódik. (+1000 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+145 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.

* 1. KP: elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 19. varázslatot
239 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 300 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 478.]
Fürgén varázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 476.]
Szupersebesen mormolsz. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 474.]

* 2. KP: elmormolod a 224. varázslatot az 57. varázslatot a 227. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-55 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 474.]
Szupersebesen mormolsz. Lelked megacélosodik. [-32 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 474.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 ezüstdarab). [0 pontot használtál fel, van még 474.]

* 3. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 464. Kapsz 4 VP-t.]

* 4. KP: használod a 841. tárgyat a 745. tárgyat az 1253. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 464.]
Használod a bo'adhun idolt. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [1 pontot használtál fel, van még 463.]
Beszippantod a csillezsálya levelének illatát, mely rövid ideig különösen intenzív hatást kelt benned. De aztán a bódulat elmúlik. (Nem volt maradandó hatása.) [6 pontot használtál fel, van még 457. Kapsz 2 VP-t.]

* 5. KP: elmormolod a 16. varázslatot a 161. varázslatot a 138. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Karizmatikusabbá váltál. [-23 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 455.]
Fürgén varázsolsz! Következő fordulódban varázsenergiát nyersz ki. [-35 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 453.]
Szupersebesen mormolsz. Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-29 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 451.]

* 6. KP: elmormolod a 165. varázslatot a 139. varázslatot az 57. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-29 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 449.]
Beizzik a turbómágia. Alkudozni fogsz. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 447.]
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 447.]

* 7. KP: kézbeveszed/felveszed a 466. tárgyat a 820. tárggyal az 1088. tárgyat
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 447.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 447.]
Leveszed a törpe bakancsot, majd felhúzod a hósárkánybőr csizmát. [0 pontot használtál fel, van még 447.]

* 8. KP: használod az 1133. tárgyat az 1098. tárgyat a 150. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [21 pontot használtál fel, van még 426. Kapsz 8 VP-t.]
Használod a Baghar fétisét. Elhelyezel egy Thargodan illúziót magadon. Megnézed magad egy tükörben - fúj, de ocsmány módon nézel ki! [1 pontot használtál fel, van még 425.]
Mivel kevesebb, mint 50 ép-d hiányzik, ennek most nem sok értelme lenne. [0 pontot használtál fel, van még 425.]

vv 53 385 211 elmormolod az 53. varázslatot a 385. varázslatot a 211. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Csapásaid erősebbek lesznek! (+14 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 423.]
Gyorsvarázsolsz! Megidéztél egy földelementált, most egy darabig téged fog szolgálni. [-80 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 413. Kapsz 4 VP-t.]
Szupersebesen mormolsz. Ragyogó fényaura öleli körbe a tested. [-40 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 411.]

vv 109 elmormolod a 109. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-25 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 409.]

v 96 144 61 elmormolod a 96. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Megidézted a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(221,118) a 109. labirintus bejárata

[144,61] Lakott területre érkeztél. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy főutcát. Oldalt pillantva, meglátsz egy nekrofunt. Itt találkoztál az emberrel, aki egy ősi katedrálist akar felkutatni. (44. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 3, délre 3 mérföldre teljesítheted.)

Épületeket látsz: egy maffia bank (705. épület.), egy ezüst mágustorony (706. épület.), egy Ördögi Kör (710. épület.) és egy Trikornis Futárszolgálat (712. épület.).
Összeakadsz Jennifer Lopezzel. Tharr korlátlan hatalmú főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy árnygyűrűt, egy csodálatos nyakláncot, egy derit láncvértt, egy drakolder gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy hatalom fülbevalóját, egy hősi övcsatot, egy karomkesztyűt, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy kráken gyűrűt, egy kyorg övcsatot, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy medvebőr övet, egy mihlanil medált, egy őselemek köpenyét, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy sodét, egy teriádbőr karkötőt, egy topáz erényövet, egy tűzúr csizmáját, egy varkaudar szimbólumot, egy Vlagyimir gyűrűjét és egy Vlagyimir-díjat visel. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy tleikan főbíra trófea és egy ezeréves lélek trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: földbe szúrt kard. Bal kezében egy ryuku menetpajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy pikkelyes ptog! Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Auráját érzékelve máris tudod, semleges jellemű. (Csábmosoly.) Jennifer Lopez kihívott egy barátságos szkander-partira! Egy sima kőlapra könyököltök, jobb híján. Kezdetben előnyre teszel szert, de ellenfeled fokozatosan visszajön a vesztesnek látszó pozícióból, és végül lenyom, mint a bélyeget. Már messziről észreveszed a másikon kifinomult mozgását, tekintetében pedig a KÍ mélységes ismeretét látod. Földig hajolsz, majd hangosan köszöntöd, mint régen Mesteredet. Természetesen ő is viszonozza a meghajlást. Ajjaj, van mit tanulnod e nagy harcművésztől! Köszöntitek egymást, aztán tovább.
[-50 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 399. Kapsz 4 VP-t.]

pki 300 kiveszel a bankból 300 aranyat
Kiveszel a bankból 300 aranyat. A számládon van még 26246 arany. [0 pontot használtál fel, van még 399.]

be 710 147 bemész a 710. épületbe
Mindig megborzongsz, ha az Ördögi Kör közelébe kerülsz. Erőt véve magadon, határozottan indulsz előre. Lehunyod a szemed, ahogy a fekete gyertyák hideg füstje bekúszik a ruhád alá, de aztán az érzés lassan elmúlik. Bejutottál...
Elindulsz az egyik csuhás alak felé és elmondod, mire lenne szükséged. Ez 50 arany lesz. Szó nélkül kinyújtja a tenyerét, melybe leszámolod a csengő érméket. Az alak felemeli karjait és mély, torokhangú mormogásba kezd. Érzed a mágia lüktetését, mely egyetlen mozdulattal csapódik testedbe, ahogy a varázslat befejeződik! Aktivizálódik rajtad egy mágikus ütés [Csillogó energiafelhő jelzi, hogy képes vagy a mágikus teremtmények megsebzésére.] varázslat! [5 pontot használtál fel, van még 394. Kapsz 2 VP-t.]

m 5 mozogsz délnyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[221,118] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr híveié. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Anram Salle lábát masszírozza. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Felismered a közeledőt. Csak egy bo'adhun lidérc. Nem jelenthet különösebb problémát. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy bo'adhun csapás varázslatot. 665 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Távolról sorvasztás varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a bo'adhun lidérc testét. (5 támadással 192 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (41 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Shengoroth karmával néhányszor megcsapod a bo'adhun lidérc szellemalakját. (6 támadással 444 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+44 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (14 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 113 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Wakizashival végigvagdosod a bo'adhun lidérc testét. (3 támadással 181 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+18 varázspont.) Földelementálod támad. (31 életpontot sebezve.) A fényaura 11 ép-t sebez. Ellenfeled jégcsóva varázslatot lő rád. 29 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sorvasztás varázslat. Semmi hatás! A bo'adhun lidérc feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 59 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +12 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! A lény irtózatos robbanással semmisül meg (-90 életerő). A bo'adhun lidérc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13167 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1692, sebződés: 178, gyógyulás: 17, összesen: -161 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek délre. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre vezetnek. (Önanalízis: +4% nyomkövetés.)
[5 pontot használtál fel, van még 389. Kapsz 2 VP-t.]

hh 150 522 522 használod a 150. tárgyat az 522. tárgyat az 522. tárgyat
Az összes sebed begyógyult, újra max. életerőn vagy! (+165 életerő.) A szent jogar használat után porrá válik. [3 pontot használtál fel, van még 386. Kapsz 1 VP-t.]
Elnyeled a gyöngyöt, és kíváncsian várod a hatást. Agyad bizseregni kezd! (+1 IQ.) [1 pontot használtál fel, van még 385.]
Bekapod a gyöngyöt, és izgatottan várod, mi lesz az eredmény. Izmaid megduzzadnak! (+1 erő.) [1 pontot használtál fel, van még 384.]

h 697 3000 használod a 697. tárgyat
Megfújod az Ezüstmágusok kürtjét. Életenergiád mágikus energiává alakul! (+765 varázspont, -1531 életpont.) [0 pontot használtál fel, van még 384.]
Az összes sebed begyógyult, újra max. életerőn vagy! (+1531 életerő.) A szent jogar használat után porrá válik. [2 pontot használtál fel, van még 382.]

vps 500 VP spórolása: 500
Félreraktunk, letiltottunk neked 500 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 382.]

v 21 60 elmormolod a 21. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Ereidben a vér forrón lendül előre. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a korgó gyomor, huss varázslatot! Terülj, terülj, asztalkám! És íme, előtted van 60 kaja. [-180 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [5 pontot használtál fel, van még 377. Kapsz 2 VP-t.]

v 205 1 elmormolod a 205. varázslatot
Huss, visszateleportálsz a körre! (8. referenciapontra érkezel.) [0 pontot használtál fel, van még 377.]

lm 9 9 11 mozogsz 9 9 11
Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy minden fényt elnyelő vortex ajtó a következő akadály. Találsz egy kilincset: Szerencsére nyitva van. Folyosók kereszteződésébe érkezel. Minden irányból idegesítő zajok érkeznek éles füledhez. [7. PONT.]
Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy minden fényt elnyelő vortex ajtó bukkan fel a sötétből. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Szégyenletes kudarcot vallottál. (Önanalízis: +1% zárnyitás.) Nincs más lehetőséged: megpróbálod az ajtót erővel betörni. Teljes erővel próbálod az ajtót benyomni, de sikertelenül. Erre nem tudsz továbbjutni: visszafordulsz. Ismét a térkép szerinti 7. pontnál vagy.
Bátran haladsz tovább. Egy minden fényt elnyelő vortex ajtóban végződik az út. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Szégyenletes kudarcot vallottál. (Önanalízis: +1% zárnyitás.) Nincs más lehetőséged: megpróbálod az ajtót erővel betörni. Percekig feszülsz az ajtónak, de mindhiába. Talán még nem vagy elég erős. Erre nem tudsz továbbjutni: visszafordulsz. Ismét a térkép szerinti 7. pontnál vagy.
Folytatod a felderítést. Egy minden fényt elnyelő vortex ajtóban végződik az út. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Szégyenletes kudarcot vallottál. (Önanalízis: +1% zárnyitás.) Nincs más lehetőséged: megpróbálod az ajtót erővel betörni. Azonban bárhogy is erőlködsz, nem jársz sikerrel. Erre nem tudsz továbbjutni: visszafordulsz. Ismét a térkép szerinti 7. pontnál vagy.
[44 pontot használtál fel, van még 333. Kapsz 17 VP-t.]

lm 11 12 12 mozogsz 11 12 12
Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy minden fényt elnyelő vortex ajtó jelent átmeneti akadályt. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Szégyenletes kudarcot vallottál. (Önanalízis: +1% zárnyitás.) Nincs más lehetőséged: megpróbálod az ajtót erővel betörni. Percekig feszülsz az ajtónak, de mindhiába. Talán még nem vagy elég erős. Erre nem tudsz továbbjutni: visszafordulsz. Ismét a térkép szerinti 7. pontnál vagy.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[11 pontot használtál fel, van még 322. Kapsz 4 VP-t.]

vv 109 79 167 elmormolod a 109. varázslatot a 79. varázslatot a 167. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-25 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 320.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Irtóztató detonáció kíséretében tűnik el a nyomorúságos tákolmány. Helyén csak por és füst marad. [-60 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 315. Kapsz 2 VP-t.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Sikeresen létrehoztál egy felszentelt oltárt! Áldott legyen az istened! [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 310. Kapsz 2 VP-t.]

m 1 1 8 mozogsz északkeletre, északkeletre, északra
[222,117] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy bo'adhun éjhozó. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy bo'adhun csapás varázslatot. A lény immúnis erre a varázslatra! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agybénítás pszi hatás. A támadás átmenetileg megbénított (nem tudsz lőfegyvert használni). A lény villámokat köp rád. Villámgyorsan lehajolsz, de még így is görcsbe rándulnak az izmaid. (53 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a Shengoroth karmát a másikra támadsz. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 102 életpontot sebeztél. 43 életpontot gyógyultál. Majdnem találtál. De csak MAJDNEM. Fényaurád működik (12 ép-t sebezve). Távolról jégoszlop varázslatot lő rád a másik. 176 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy energiaspirál varázslatot, majd rád küldi. 125 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 106 életpontot sebeztél. 106 életpontot gyógyultál. Ezt a támadást elhibáztad! Fényaurád működik (10 ép-t sebezve). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégoszlop varázslatot, majd rád küldi. 181 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy energiaspirál. 125 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Túl sok sebet kaptál. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült.
{Csatastatisztika; sebzés: 230, sebződés: 660, gyógyulás: 151, összesen: -509 ÉP}

Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba).
(Feltételes segítség:) - Arra van észak, és most ezen a ponton vagyunk. - mutatod a térképen. A kobold hálából megfelezi veled az uzsonnáját. (+2 jóság.)
Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Dornodon hívői építették. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent tölgyfát. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Dark Angel irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Oppsz, itt járt már valaki! Elég régi (kb. 3 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [223,116] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Oldalt pillantva, meglátsz egy nothar cserjét. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Találsz egy oltárt. Tharr híveié. A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel nyugatra egy nekrofunt. Északra nézve látsz egy Fairlight oltárt. Még jó, hogy ilyen remek a látásod.

Nocsak, itt van valami érdekes! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.)

(Továbbmész...) [223,115] Még mindig füves síkságon vagy. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy quwarg ikerbolyt. Délnyugatra nézve látsz egy nekrofunt. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Jól kivehetőek a távolban. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy ro'galhal kísértet lehet. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Távolról bo'adhun csapás varázslatot lősz a másikra. 665 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sorvasztás. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a ro'galhal kísértet testét. Kritikus ütés! (5 támadással 230 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (34 életpontot sebezve.) Meglengetve a Shengoroth karmát a másikra ugrasz. Shengoroth karmával többször mélyen végigmetszed a ro'galhal kísértet áttetsző karját. (6 támadással 481 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+48 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (57 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 105 életpontot sebeztél. 105 életpontot gyógyultál. Wakizashival kicsit megvágod a ro'galhal kísértet áttetsző karját. (1 támadással 74 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Földelementálod támad. (32 életpontot sebezve.) Ellenfeled 10 pontot sebződik a fényaurától. A ro'galhal kísértet újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 248 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +50 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12218 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1688, sebződés: 248, gyógyulás: 159, összesen: -89 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Aránylag régi (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délre vezetnek. (Önanalízis: +4% nyomkövetés.) Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Tested lassan sorvadozik (-1 életerő). [23 pontot használtál fel, van még 287. Kapsz 9 VP-t.]

m 7 1 7 mozogsz északnyugatra, északkeletre, északnyugatra
[222,114] Továbbra is síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr hívei emelték. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját.
(Vándorcirkusz:) Már messziről megpillantod a cirkuszos sátrakat, és izgatottan, de határozott léptekkel feléjük indulsz. Mielőtt azonban közéjük léphetnél, egy izgága törpe állja utad, aki jegyet osztogat. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Messze északkeletre látsz egy Leah oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Északnyugatra egy kristálypalota van. Jól kivehetőek a távolban. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy harcos hárpia nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 665 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a harcos hárpia szélfútta haját. (5 támadással 172 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (44 életpontot sebezve.) Izzó tűzlény nő ki előtted a földből. Lángoló karmait feléd lendíti, meggyújtva a ruhádat! Tudatodat megacélozva, legyőzöd az illúzióvarázst! A következő pillanatban már a valódi ellenfeled áll előtted. Elszántan a másikra rohansz. Shengoroth karmával néhányszor megcsapod a harcos hárpia szélfútta haját. (6 támadással 429 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+42 varázspont.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (21 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 84 életpontot sebeztél. 84 életpontot gyógyultál. Wakizashival néhányszor megcsapod a harcos hárpia testét. (4 támadással 241 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+24 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (32 életpontot sebezve.) A fényaura 9 ép-t sebez. A harcos hárpia csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 263 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +53 ÉP.) A lény elhuhogja magát. 50 életpontot vesztettél. A harcos hárpia most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 15 madártollat. 12661 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1697, sebződés: 313, gyógyulás: 141, összesen: -172 ÉP}

Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy fekélyes hernyó. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 665 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a fekélyes hernyó testét. (5 támadással 191 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (54 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-17 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Visszafojtod lélegzetedet. Marokra fogva a Shengoroth karmát ellenfeledre ugrasz. Shengoroth karmával többször mélyen végigmetszed a fekélyes hernyó testét. Kritikus ütés! (6 támadással 606 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+60 varázspont.) Földelementálod támad. (43 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 86 életpontot sebeztél. 86 életpontot gyógyultál. Wakizashival megvagdalod a fekélyes hernyó jobb oldalát. (3 támadással 198 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+19 varázspont.) Földelementálod támad. (43 életpontot sebezve.) A fényaura 10 ép-t sebez. A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 148 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +30 ÉP.) Borzalmas fejfájásod lesz. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-2 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A fekélyes hernyó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11927 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1896, sebződés: 167, gyógyulás: 120, összesen: -47 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Elég régi (kb. 3 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délkeletre. (Önanalízis: +4% nyomkövetés.) Tested lassan sorvadozik (-1 életerő).

(Továbbmész...) [223,113] Síkság, továbbra is csak síkság. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban. Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Előhalászol erszényed mélyéről egy aranyat, és odaadod a trollnak. Elmeséli, hogy őt manyulával és nyunyóval gyógyították, ami igen jónak bizonyult. (+2 jóság.)
Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Leah híveié. A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Messze délkeletre látsz egy quwarg ikerbolyt. Északnyugatra nézve látsz egy Fairlight oltárt. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy ében tigris lehet. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy fehér glóbusz varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy bo'adhun csapás. 665 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ében tigris jobb hátsó lábát. (5 támadással 198 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (66 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Fürdesz a hópelyhek özönében. Vad csatakiáltással, felemelve a Shengoroth karmát a másikra ugrasz. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 104 életpontot sebeztél. 104 életpontot gyógyultál. Nem találtad el! Fényaurád 13 sebzést okoz. Az ében tigris néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 232 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +47 ÉP.) Az ében tigris harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 120 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +24 ÉP.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-7 támadás.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 113 életpontot sebeztél. 113 életpontot gyógyultál. Támadásodat elkerülte ellenfeled. Fényaurád 10 sebzést okoz. Az ében tigris néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 259 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +52 ÉP.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 44 életpontot vesztettél. Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 129 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +26 ÉP.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-7 támadás.) Túl erős az ellenfeled. Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Nekilátsz a varázslat elmondásának. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1169, sebződés: 784, gyógyulás: 372, összesen: -412 ÉP}

Minden sebed tökéletesen begyógyult! (+1223 életerő.) A szent jogar használat után porrá válik. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Még egész friss troll nyomok vezetnek északnyugatra. (Önanalízis: +4% nyomkövetés.) A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-1 életerő).

(Továbbmész...) [222,112] Szűnni nem akar a zöld síkság.

Felfedeztél egy oltárt. Fairlight hívői építették. Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Messze délnyugatra látsz egy kristálypalotát. Jól kivehetőek a távolban. A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-1 életerő). Alaposan körülnézel a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) troll nyomok vezetnek északnyugatra. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.) [20 pontot használtál fel, van még 267. Kapsz 8 VP-t.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[221,111] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy leviathán lárva nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy bo'adhun csapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 665 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A leviathán lárva összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 xirnox szivet. 4628 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 665, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Friss troll nyomok vezetnek északnyugatra. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.) Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-2 életerő). [6 pontot használtál fel, van még 261. Kapsz 2 VP-t.]

v 198 185 121 elmormolod a 198. varázslatot
Kinyered a manakristály energiáját. (+576 varázspont.) Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Befejezted a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(221,111) leviathán lárvák (#476)
(221,118) a 109. labirintus bejárata, Tharr oltár, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), bo'adhun lidérc (#467)
(222,112) Fairlight oltár
(222,114) Tharr oltár, 43. jellempróba, Chara-din monolitja (#534), harcos hárpiák (#485), fekélyes hernyó (#489)
(222,117) bo'adhun éjhozó (#468), 33. jellempróba, Dornodon oltár, szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720)
(223,113) 39. jellempróba, Leah oltár, ében tigrisek (#488)
(223,115) Fairlight oltár, 28. jellempróba, ro'galhal kísértetek (#463)
(223,116) nothar cserje (#922, belőle készíthető: #923), 43. jellempróba, Tharr oltár

[185,121] Homokos tengerpartra érkeztél. Délről a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Einstein, a troll egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Amikor keletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy nekrofunt. Északnyugatra egy friss csatamező van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod.


Találkozol Jennifer Lopezzel. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy csodálatos nyakláncot, egy drakolder gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy gyémánt védőgyűrűt, egy hakamát, egy haramakit, egy Hatalom Karkötőjét, egy hósárkánybőr csizmát, egy kabutót, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy kráken gyűrűt, egy lajstrom medált, egy lánghordozó gyűrűt, egy lovagi övcsatot, egy Luthius karkötőjét, egy natharion talizmánt, egy örökkéval.kristályát, egy ősi kígyóbőr övet, egy ősplazmát, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy ryuku vadászinget, egy sodét, egy torz fülkarikát, egy vámpírkesztyűt és egy Vlagyimir-díjat visel. Felszerelését egy kisebb jégisten trófea, egy kyorg szolgasárkány trófea és egy triklem drakolder trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy koronára fonódó kígyó. Bal kezében egy ezüstveretes pajzsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasa egy idomított pikkelyes ptog. Teherhordója is van: egy bazaltelementál! Szegény állat majd megszakad. Érzékeled auráját: semlegesnek tűnik. (Csábmosoly.) Tanítod a másik kalandozót, amiért ő viszonzásképp téged tanít. Kis mértékben fejlődött taumaturgia szakértelmed, míg te őt a teológia szakértelemre oktattad. Látod rajta, hogy a KÍ nagy ismerője, ezért a kellő tisztelettel közeledsz hozzá, majd meghajoltok egymással szemben. Á, szóval, ő is meglátta benned a tudás szikráját! "Üdvözöllek, nagy tudású mester!" - köszöntöd, majd megkérded, hogy nem tanítana-e. Sajnos, nemet mond. Ajjaj, van mit tanulnod e nagy harcművésztől! Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Összeakadsz Blyth the Surviverrel. Fairlight félisten hatalmú szolgája. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy che-vállszalagot, egy csillogó karkötőt, egy gólem talizmánt, egy hoarián bőrnadrágot, egy hósárkánybőr csizmát, egy játékmesteri palástot, egy Korrissh sisakját, egy Luthius karkötőjét, egy mihlanil övet, egy mithril kesztyűt, egy óriás fülbevalót, egy őselemek köpenyét, egy Ovgun nyakláncát, egy rubin fülbevalót, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy villám szimbólumot és egy zafír védőgyűrűt visel. Fegyverzetét egy Thargodan raktfőnök trófea, egy Folrang trófea és egy triklem drakolder trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy tűzförgetegből kilépő ember. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy cápafogat tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd pikkelyes ptog. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Elég egy mentális pillantás aurájára: semlegesnek tűnik. (Csábmosoly.) Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Sorvadsz (-1 életerő).
[-100 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 251. Kapsz 4 VP-t.]

tk 41 1701 többszemélyes kaland 41 1701
Nézzük, hányan érkeztek már meg: Thuravindol, Lendrin Vellian, Blyth the Surviver. Amint ideér Zanarchista, a szervező, a csapat indulhat is kalandra. [0 pontot használtál fel, van még 251.]

fno 10 1 fejl. pont elköltés 10 1
Sajnos nincs elég fejlesztési pontod (legalább 100 kell). [0 pontot használtál fel, van még 251.]

* 1. BP: t. energia kisütése: 273 2 265
Ezentúl minden teológia varázslatod, amelynek költsége 2 VP-nél kevesebb, plusz 65 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még 251.]

* 2. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Beizzik a turbómágia. A kézfejed halványan világítani kezd. [-66 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 251.]
Szupersebesen mormolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-66 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 251.]
Szupersebesen mormolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-66 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 251.]

* 3. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-66 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 251.]
Beizzik a turbómágia. A kézfejed halványan világítani kezd. [-66 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 251.]
Szupersebesen mormolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-66 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 251.]

* 4. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-66 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 251.]
Gyorsvarázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-66 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 251.]
21 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 66 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 251.]

* 5. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
21 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 66 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 251.]
21 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 66 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 251.]
21 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 66 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 251.]

* 6. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
21 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 66 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 251.]
21 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 66 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 251.]
21 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 66 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 251.]

* 7. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
21 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 66 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 251.]
21 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 66 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 251.]
21 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 66 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 251.]

* 8. BP: t. energia kisütése: 273 20 214
Ezentúl minden teológia varázslatod, amelynek költsége 20 VP-nél kevesebb, plusz 14 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még 251.]

* 9. BP: használod a 147. tárgyat a 313. tárgyat a 313. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [4 pontot használtál fel, van még 247. Kapsz 1 VP-t.]
Szinte tökéletesen jól vagy, kár lenne most egy ilyen tárgyat elpazarolni. [0 pontot használtál fel, van még 247.]
Szinte tökéletesen jól vagy, kár lenne most egy ilyen tárgyat elpazarolni. [0 pontot használtál fel, van még 247.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Légzőgyakorlatokat, a szervezetet megedző tornagyakorlatokat végzel. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön.

A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-2 életerő). [40 pontot használtál fel, van még 207. Kapsz 16 VP-t.]

tf 4 7 fejleszted a 4. tulajdonságodat 7 pontért
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [7 pontot használtál fel, van még 200. Kapsz 2 VP-t.]
(Önanalízis: +6% csapdakészítés.) Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 18, 9, 26.
Az egyszerű halandó számára elérhetetlen tudati állapotban kapcsolatba lépsz a benned rejlő Élet Forrásával. (+1 max. ép.) Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Földelementálod elhagy. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a széljárás hatása. Elmúlt az alku hatása. Elmúlt a Thargodan illúzió hatása. Elmúlt a sorvasztás hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 454 pontot. A következő körben tehát 654 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


OVGUN (325. VIHARÓRIÁS)
Ovgun egyike a legtehetségesebb és leghatalmasabb viharóriás sámánoknak. Számos varázstárgyat készített, ezek egyike a lélekkristály: ha Ovgunt elpusztítja egy rosszkedvű Thargodan herceg, Ovgun lelke a lélekkristályba menekül, amely lassan új testet is készít neki. Így gyakorlatilag Ovgun halhatatlan! Persze a lélekkristályt egy távoli, tökéletesen biztos helyen őrzi, ahol ellenfelei nem találhatnak rá.

CHARA-DIN AVATÁRJA (387. LÉNY)
Mióta Chara-din az istenek közötti helyét követelve visszatért Ghalla hétköznapi életébe, számtalan hívőre és követőre talált a jelenkor nagyjai közül. Azok a kitüntetettek pedig, akik tőle kapták meg a halhatatlanságra emelkedés kiváltságát, hirtelen elérhetetlenek lettek; már csupán a legmegoldhatatlanabb helyzetekben avatkoznak az anyagi síkon történt csip-csup történésekbe - például ha egy Chara-din hívő a halandók közül, jogosan a segítségüket kéri. Ilyenkor azonban kínos precizitással számolnak le vallásuk ellenségeivel, gonosz jellemükhöz hűen, feldúlt földeket hagyva hátra emlékeztetőül.

A BOLONDOK ARANYA (506. TÁRGY)
A bolondok aranya nem más, mint egy mágikus érme, ami mindig visszakerül hozzád, ha fizetsz vele a boltban. Ez a gyakorlatban annyit jelent, hogy például a boltosnak eggyel kevesebb aranyat fizetsz. A csalásra nem jöhet rá, mert csak azután kerül vissza hozzád, hogy berakta a többi aranyhoz - ha fizetésedkor számolja meg, még minden stimmel. (De nem vásárolhatsz így meg 1 arany értékű tárgyat 0 aranyért.) A bolondok aranya az Illúzió Mesterei KT tárgya, amennyiben megszűnik a tagságod, az érme rejtélyes módon eltűnik. A bolondok aranyát akkor kapod meg, ha a KT tagja vagy, és nem ismered ezt a tárgyat. Ha már IN paranccsal átadták az információt, és úgy lépsz be a KT-ba, az aranyat nem kapod meg, ezért az INfót ne adogassátok át IN paranccsal az eljövendő KT tagoknak.

KYORGÖLŐ BUZOGÁNY (881. TÁRGY)
A bo'adhun a kyorg fenyegetés idején tettek némi kísérletet arra, hogy megtalálják a megfelelő fegyvert a legyőzhetetlennek hitt mágusok népe ellen. Ennek eredményeképp rengeteg speciális fegyver készült, ezek egyik darabja a kyorgölő buzogány is. Bal kézben is használható ütőfegyverről van szó, melynek használatakor +5-öt kapsz a támadásodra, 3D4+4-et sebzel, ha pedig a kyorg területeken élő lények ellen harcolsz, kapsz még +8 sebzést. Nem adhatod át másik karakternek.

KARAKTERLAP

Xilanne, egy fekete, copfos hajú, kék szemű kobudera nő vagy. A bőröd kreolszínű. Elenios korlátlan hatalmú főpapja vagy. A Sziklaöklök (#9144) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 313. fordulód.

Erő: 53 (60) Szint: 46 Merészség: 10/3 Magasság: 141 cm
IQ: 60 (85) Támadás: 78 Agresszió: 5 Testsúly: 53 kg
Ügyesség: 51 (55) Védekezés: 98 Menekülés: 30 % Életkor: 8/13 év
Egészség: 50 (68) Életpont: 1542/1557 Jellem: jó (777) Tul. pont: 2
Szerencse: 58 (66) Varázspont: 2469/540 Pénz: 1393 arany Kép. pont: 67
Tudatpont: 35/4 Pszi pont: 447/211 Halhatatlanság: 11 % EFejl: 35
Eddig összesen 3077 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 54601 TP-t kaptál. Jelenleg 14538878 TP-d van. A következő szinthez még 561122 TP szükséges. Trófeáid: rubin sárkány, Strissha, bosszantó apróság. A 313. fordulódban 26246 arany került a bankszámládra. 26246 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 6 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 12/22 ökölvívás: 11/30 szúrófegyverek: 9/74
vágófegyverek: 43/33 (+4%) ütőfegyverek: 6/36 lőfegyverek: 2/4
dobófegyverek: 35/71 (+4%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bumeráng (#249) (5 -19.); mérg. vas dobónyíl (#190) (20 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); tolmokov-koktél (#351) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 20/14 2. nyomkövetés: 70/27 (+36%) 3. lopás: 1/76
4. mászás: 33/46 5. csapdakészítés: 22/42 (+6%) 6. csapdaészlelés: 12/82
7. gyógyítás: 15/86 8. titkosírás: 1/9 9. felderítés: 27/64
10. szörnyidomítás: 6/5 11. teológia: 176/63 (+71%) 12. taumaturgia: 110/45 (+35%)
13. szerencsejáték: 4/76 14. versengés: 16/10 15. harcművészetek: 13/66
16. zene: 12/17 17. szörnyismeret: 48/97 18. pszi: 43/9 (+2%)
19. zárnyitás: 5/82 (+4%) 20. vadászat: 4/67 21. vitalitás: 4/15
22. bányászat: 31/61 23. úszás: 9/6 24. főzés: 11/46
25. csapatmunka: 5/44

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 92
5. varázslat sebzés: 1 10. vp regeneráció: 2

FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (szent jogar (#150))
segítesz max. 5 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot ), tolmokov-koktélt (#351) (max. 6 darabot ), mérg. vas dobónyilat (#190) (max. 10 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 99 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 99 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 30 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 999 darabot )
elfogod pikkelyes ptogot (#470) fedett veremmel (#219)
mászol max. 999 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 14, max: 16)
kputtyintó csalán (#247), Raia szent lovagja (#239), szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), lidércúr (#252), halált okozó lények (#9098), acélkolosszus (#35) (csak egyszer), márvány sárkány (#328), mösze uralkodó (#789), Raia angyala (#333), Tyriel (#777), ében sárkány (#327), rubin sárkány (#330), Eruol (#378) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 4, max: 16)
bűbájlidérc (#761), vércápa sámán (#281), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
speciális védelem (#292, 50 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) oldás (#372, 15 VP)
földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP)
tisztítótűz (#44, 13 VP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
gyóntatás (#56, 10 VP) a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
bájital kreálása (#87, 25 VP, 5 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) agyburok (#90, 11 VP)
agyroppantás (#91, 16 VP) fürgülés (#92, 22 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
energiafolyam (#136, 24 VP) szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP)
alku (#139, 20 VP, 5 TVP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
pszi ragyogás (#166, 21 VP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
méregfelhő II (#193, 18 VP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP)
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) armageddon (#218, 100 VP)
Solisar aurája (#240, 18 VP) fénypajzs (#241, 18 VP) bo'adhun csapás (#266, 60 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP)
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP)
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) gyors pihenés (#194, 0 PP) pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +14 vp 20 költség alatt; taumaturgia: +45 vp 20 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
halálkapu (#126) feltámadás (#168) bűvölés (#20) (211,5) Pörhemór köre (#205) (109,8,1)
szürkeáll. aktiv (#71) a lélek védelme (#57) tulajdonságpajzs (#26) csábmosoly (#16)
varázsenergia (#161) esszenciavédelem (#165) óriáserő (#53) fényaura (#211)
mágikus ütés (#147) méregsemlegesítés (#14)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
19. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
tűzgolyó (#155), élőholt pozdorja (#134), bo'adhun csapás (#266)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10)
fénypajzs (#241), varázsvédelem (#34), pszi-acéltorony (#98), fehér glóbusz (#47)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 22, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
bo'adhun csapás (#266) >> nők (#999) bo'adhun csapás (#266) >> férfiak (#998)
élőholt pozdorja (#134) >> noth szellem (#250) háló (#186) >> társak oldalán harcolva (#986)
tűzgolyó (#155) >> viharóriás (#278) tűzgolyó (#155) >> Thargodan mágus (#318)
puha ütés (#60) >> márvány sárkány (#328) tűzgolyó (#155) >> Notermanthi báró (#323)
izomernyesztés (#33) >> térfaló (#783) armageddon (#218) >> 31. szintű lényekre
bo'adhun csapás (#266) >> Strissha (#528) puha ütés (#60) >> ében sárkány (#327)
bo'adhun csapás (#266) >> Eruol (#378) bo'adhun csapás (#266) >> drótszőrű mópat (#426)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 22, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
pszi-acéltorony (#98) >> elmeszonda (#487) tükörpajzs (#101) >> őshonos sziklozug (#447)
fürgülés (#92) >> Eruol (#378) fehér glóbusz (#47) >> márvány sárkány (#328)
pszi-acéltorony (#98) >> mösze uralkodó (#789) fehér glóbusz (#47) >> Notermanthi báró (#323)
speciális védelem (#292) >> férfiak (#998) speciális védelem (#292) >> nők (#999)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Nézzük, elég érett vagy-e már a papi ranglétrán való továbblépésre: IMádkozz úgy, hogy pontosan 600 TVP áll rendelkezésedre!
2.) A pszi elementálok sok mentálmágus életét keserítik meg. Téríts el hármat attól a szándékától, hogy még egyszer Ghallára merészkedjen! (számláló: 2)
3.) A gondtalan élet örömeit másnak is meg kell ismerni. Felejtesd el egy fordulóban 3 emberrel a feltételes parancsait!

HŐSTETTEID
Ennyi varkaudarral harcoltál a második varkaudar invázióban a királyság védelmében: 52
2006 II. félévének Vlagyimir díjas harcművésze vagy.

TUDATI ENTITÁS MANIFESZTÁLÁSA
A tudati térben összegyűjtött TU-k: 11235. A kt-d által összegyűjtött TU-k: 496.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 csillezsályalevél (#1253) 1 manakristály (#500) 1 sáfránypor (#211)
1 sallank karom (#128) 2 spiritusz (#170) 3 szent jogar (#150)
6 szögletes kő (#17) 2 tudás gyöngye (#522) 5 vas dobónyíl (#189)
4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
289 arany (#50) 1 isteni könnycsepp (#260) 37 kaja (#2)
14 madártoll (#112) 6 mákrózsa virág (#56) 1 xirnox szív (#213)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(185,121) tündöklő szobor (#1587), művészi porolit (#720), Jennifer Lopez (1620. kalandozó), Blyth the Surviver (3522. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek