311. forduló, 313. forduló, Zoat összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. jún. 26. 9h:16'
EZ A 462. JÁTÉKHETED, 312. FORDULÓD
463. játékheted kezdete: jún. 30.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
E-mail!
KALANDOZÓ: #1589
SZÁMLA : XXXX

ZOAT KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [201,78] koordinátán.
A kinemfogyó tegez termelt 7 mérgezett tüskét. Az aranytermő erszény 60 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 ezüstdarabot. A teremtés zsákja létrehozott 1 borkonyó bibét. A teremtés zsákja létrehozott 1 smirglilevelet.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+51 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+216 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+40 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-3 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A lottó 665. hetének nyerőszámai: 30, 20, 7. 2 db 0 találatos szelvényed volt.
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy ősdentor nyomok után kutattál. Táborhelyedhez egészen közel találsz egyet!

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre Tharr haragja varázslatot lősz. 99 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja az ősdentor tüskés hátát. (5 támadással 127 életpontot sebezve.) Meglengetve a bronz taidert a másikra támadsz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod az ősdentor tüskés hátát. (5 támadással 307 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerő). Sárkánytőrrel meghorzsolod az ősdentor fejét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Az ősdentor csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Távolról méregfelhő II varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Az ősdentor szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az óriásölőt, szereztél 1 dentor bőrt. [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.] 3400 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 573, sebződés: 31, gyógyulás: 78, összesen: +47 ÉP}

A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 655.]

* 1. KP: kézbeveszed/felveszed a 820. tárgyat
Leveszed a mágusköpenyt, majd felöltöd a szirén köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 655.]

* 2. KP: használod a 71. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Megtelsz pszi energiával! Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 650.]

* 3. KP: elmormolod a 28. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Befejezted a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+10 erő). [-17 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 645.]

* 4. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Mormolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Befejezted a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-13 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 640.]

* 5. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Elmormoltad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-13 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 635.]

* 6. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Elmondtad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 635.]

* 7. KP: elmormolod az 53. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Egy végső mozdulattal előhívod az óriáserő varázslatot! Csapásaid erősebbek lesznek! (+9 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 630.]

* 8. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 620.]

* 9. KP: használod a 745. tárgyat
Használod a bo'adhun idolt. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [0 pontot használtál fel, van még 620.]

im 3 1 imádkozol
Isteni kapcsolatot létesítesz. Az oltárra helyezel 2 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Egy óra telik el buzgó mormolással. A szent kehely megtelt! Aztán előveszed a 2 rejtőköpenyt, és az oltárra helyezed. Hatalmas lobbanással eltűnik az áldozat - úgy látszik, elfogadta az isten! Ünnepélyes hang szólal meg.
- Tehát nem csalódtam benned, hűséges hívem vagy! (+1 max. életerő, +16 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve áldomás II. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Híveim egyformán hatékonyan harcolnak hegyen, vízben, levegőben. Imádkozz, amint víziharc szakértelmed elérte a 12-t! 2.) Tudom, hogy szükség van lazító küldetésekre. Ezért most egy komoly feladat helyett csak annyit kérek, üss le 3 hegyi góliátot. 3.) Ejts el egyetlen fordulóban 3 tyrexet! Ha nem megy, elfogadom több fordulóból is... :-) (-2 TU) [30 pontot használtál fel, van még 590.]

v 169 9999 20 elmormolod a 169. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Befejezted az áldomás II varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni (+6 támadás). [-17 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 585.]

v 58 elmormolod az 58. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Sikerült elmondanod az azonnali gyógyítás varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+111 életerő). [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 580.]

v 58 elmormolod az 58. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 575.]

v 58 elmormolod az 58. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmormoltad az azonnali gyógyítás varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 570.]

p 65 1 használod a 65. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+2 jóság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 560.]

p 65 1 használod a 65. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Akaratoddal irányítva, létrehozod az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+2 jóság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 550.]

v 96 185 60 elmormolod a 96. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Egy végső mozdulattal előhívod a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(201,78) ősdentor (#282)

[185,60] Épületek tűnnek fel. Megpillantasz egy körberajzolt ötszöget, amely furcsa lánggal ég. délkeletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson; látsz északnyugatra egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf.

A következő épületeket látod: egy vegyesbolt (616. épület.) és egy fegyverbolt (619. épület.).
Találkozol egy fekete, tüsi hajú, barna szemű kobudera férfival. A bőre kreolszínű. Raia nagyhatalmú főpapja. Egy cápabőr csizmát, egy che-vállszalagot, egy háború gyűrűjét, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens kesztyűjét, egy mágusköpenyt, egy Morgan sipkáját, egy nap szimbólumot, egy örökkéval.smaragdját, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku ökölgyolcsot, egy szerencsetalizmánt, egy tükörpáncélt, egy Xanathal karkötőjét, egy zafír erőövet, egy zafír fülbevalót és egy zafír védőgyűrűt visel. Ruházatát egy magnetikus praglonc trófea, egy kamionoszaurusz trófea és egy ősquwarg trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy kolostort védelmező Jáde- sárkány. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Huddens alkarvédőjét, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Hátasa egy idomított tüskés gigaféreg. Tisztán érzed auráját: tiszta fehérrel ragyog, jelezve, hogy ő jó. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Vay Decker. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Mélyen meghajolsz előtte, hiszen már messziről lerí róla, hogy nagy harcművész. "Tiszteletem, Mester!" - köszöntöd, majd nagy megtiszteltetés ér: Ő is meghajol előtted. Ez volt aztán a nagy esemény! Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 540.]

ee 322 129 276 eladod a 322. tárgyat a 129. tárgyat a 276. tárgyat
Eladtál 2 ezüsttőrt. 16 aranyat kaptál.
Eladtál 3 sallank nyilat. 9 aranyat kaptál.
Eladtál 2 sárga erőövet. 50 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 540.]

ee 184 265 185 eladod a 184. tárgyat a 265. tárgyat a 185. tárgyat
Eladtál 1 ezüst kulcsot. 12 aranyat kaptál.
Eladtál 2 kristálygömböt. 20 aranyat kaptál.
Eladtál 3 nagy bronzkulcsot. 42 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 540.]

ee 348 95 326 eladod a 348. tárgyat a 95. tárgyat a 326. tárgyat
Eladtál 1 shinai gömböt. 40 aranyat kaptál.
Eladtál 1 bakkura bőrt. 2 aranyat kaptál.
Eladtál 4 ezüstdarabot. 16 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 540.]

ee 239 226 299 eladod a 239. tárgyat a 226. tárgyat a 299. tárgyat
Eladtál 4 pular kristályt. 32 aranyat kaptál.
Eladtál 10 ramit követ. 30 aranyat kaptál.
Eladtál 1 bev formázó mintát. 25 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 540.]

ee 232 385 312 eladod a 232. tárgyat a 385. tárgyat a 312. tárgyat
Eladtál 1 ilkin ércet. 3 aranyat kaptál.
Eladtál 1 moa gyémántot. 80 aranyat kaptál.
Eladtál 12 borkonyó bibét. 60 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 540.]

ee 198 219 eladod a 198. tárgyat a 219. tárgyat
Eladtál 1 trikornis szarvat. 12 aranyat kaptál.
Sajnos nincs nálad fedett verem. [0 pontot használtál fel, van még 540.]
[0 pontot használtál fel, van még 540.]

ve 1 5 megveszed az 1. tárgyat 5
Vásároltál 5 deus ex machinát. 250 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 540.]

m 7 7 4 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, délre
[184,59] Még mindig a városban vagy. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " A cirkusz támogatókat keres! A részletekért keresd Russlant, innen 24 mérföldre nyugatra, 60 mérföldre északra. " magad fölött látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy őrült varázsló. Itt csata lesz.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tompítás varázst. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Kitátod a szádat, és lehelsz. 39 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sötét rítus varázslatot lő rád. 24 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy energiafolyam varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az őrült varázsló testét. (5 támadással 113 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az őrült varázsló törékeny testét. (2 támadással 84 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) Sárkánytőrrel eltalálod az őrült varázsló bal oldalát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Az őrült varázsló újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az őrült varázsló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: egy téfea-agy és egy xirnox szív. 2020 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-17 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 275, sebződés: 40, gyógyulás: 3, összesen: -37 ÉP}


(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[201,78] Még mindig füves síkságon vagy.

Látsz egy rát-fát. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy friss csatamezőt. Délkeletre nézve látsz egy Leah oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [201,79] Síkság, továbbra is csak síkság. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy ősdentor közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy Tharr haragja varázslat. 97 életpontot sebeztél. Távolról méregfelhő II varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja az ősdentor testét. (5 támadással 112 életpontot sebezve.) Meglengetve a bronz taidert ellenfeledre ugrasz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd az ősdentor bal oldalát. (5 támadással 289 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Transzformálsz! (+28 varázspont.) Sárkánytőrrel megbököd az ősdentor nyakát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Karmával néhányszor az ősdentor megcsapja a fejedet. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az óriásölőt, szereztél 1 dentor bőrt. 3400 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Megújítod az áldomás II varázslatot. [-17 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 538, sebződés: 30, gyógyulás: 73, összesen: +43 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy borkonyó cserjét. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy friss csatamezőt. Keletre nézve látsz egy Leah oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. [27 pontot használtál fel, van még 513.]

m 4 4 3 mozogsz délre, délre, délkeletre
[201,80] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Látsz egy phua-kúpot.
(Vándorcirkusz:) Először egy törpét pillantasz meg, amint egy kátyúba szorult szekér előtt parancsokat osztogat az ott szorgoskodó embereknek. Aztán észreveszed a kicsit arrébb felhúzott sátoregyüttest, és rájössz, kik ezek: a vándorcirkusz. A törpe, amint észrevesz, eléd siet, és pirospozsgás arccal befelé mutogat. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. A feléd közeledő megsebzett kronotapír mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Kitátod a szádat, és lehelsz. 17 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy káosz szava. Semmi hatás! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kronotapír tekergő ormányát. (5 támadással 124 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-16 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Marokra fogva a bronz taidert a másikra támadsz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a kronotapír testét. (3 támadással 190 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Transzformálsz! (+19 varázspont.) Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a kronotapír tekergő ormányát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a kronotapír, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Maga az idő szivárog el (-6 TVP). A kronotapír ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A lény idődet lopja (-5 TVP). A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-10 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 3 csepp sáfrányport. 2168 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Megújítod az áldomás II varázslatot. [-17 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 375, sebződés: 42, gyógyulás: 51, összesen: +9 ÉP}

Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [201,81] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Oldalt pillantva, meglátsz egy rát-fát. Észreveszel egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy márványtornyot. Délre nézve látsz egy ősi csatamezőt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

Egy elhullott vaddisznó tetemére bukkansz. Félretéve a finnyáskodást, lebontasz mindent, ami még emészthető. (+2 kaja.)

(Továbbmész...) [202,82] Szűnni nem akar a zöld síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla.

Felfedeztél egy márványtornyot. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba).
(Feltételes mászás:) A kötelet úgy bűvölöd, hogy kényelmesen tudj rajta mászni. Felkúszol a márványfalon, a kötélbe kapaszkodva, majd becsusszansz az ablakon. Meghatottan nézel körbe az ősi torony legfelső szobájában. Mielőtt hozzálátnál az alaposabb kutatáshoz, a torony lakóját a másvilágra kell küldened. Egy kőkorszaki szaki!

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Kitátod a szádat, és lehelsz. 52 életpontot sebeztél. A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. Ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mint a kí mesteri alkalmazója, felkészültél egy Kabal-sújtásra. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a kőkorszaki szaki sziklafejét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Sárkánytőrrel megdöföd a kőkorszaki szaki jobb lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A kőkorszaki szaki mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A kőkorszaki szaki most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva az óriásölőt, szereztél 1 kőszemet. 594 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Csak ennyi? nézel körül fitymálva. NEM! - kapod a világos választ a hely egy másik lakójától. Egy sötét gnóm!

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A másik mormol valamit: egy örvénykerítés varázslat! Tüzet köpsz ellenfeledre. 36 életpontot sebeztél. Ellenfeled jégcsóva varázslatot lő rád. 8 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Mint a kí mesteri alkalmazója, felkészültél egy Kabal-sújtásra. Ököllel iszonyatosan megcsapod a sötét gnóm bal lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 47 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Sárkánytőrrel felnyársalod a sötét gnóm bal karját. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) A sötét gnóm lendületes ütése célt téveszt. A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 6 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a sötét gnóm száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 440 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

A kutatás eredménytelen - nem találsz semmi érdekeset. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. A távcsővel lassan körülnézel. Messze nyugatra látsz egy ősi csatamezőt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) [55 pontot használtál fel, van még 447.]

m 4 4 5 mozogsz délre, délre, délnyugatra
[202,83] A síkságot sűrű erdő váltja fel.

Látsz egy fekete lótuszt. Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [202,84] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy.
(Feltételes támadás:) Egy Raia szent lovagja! Ezt kerested. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Kitátod a szádat, és lehelsz. 24 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a Raia szent lovagja bal oldalát. (5 támadással 112 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Marokra fogva az óriásölőt ellenfeledre támadsz. Óriásölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Raia szent lovagja testét. (4 támadással 215 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) Sárkánytőrrel megdöföd a Raia szent lovagja nyakát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Sajnos nem sikerült a Raia szent lovagja minden csapását hárítanod. (4 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Papi rangod egy IMádkozásnyit csökkent. A Raia szent lovagja összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 ezüsttőrt. 2485 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod az áldomás II varázslatot. [-17 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 391, sebződés: 36, gyógyulás: 60, összesen: +24 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy márványtornyot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Zenéddel kötelet bűvölsz. Remegsz, ahogy a kötélbe kapaszkodva, a sima márványfalon mászol. Amikor felérsz, gyorsan bemászol az ablakon. A szoba belseje hűvös. A torony mélyéből misztikus, gurgulázó hangot hallasz. Mielőtt hozzálátnál az alaposabb kutatáshoz, a torony lakóját a másvilágra kell küldened. Egy ragyás burástya!

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 49 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod a ragyás burástya jobb vállát. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) A ragyás burástya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Egy kupacot látsz. Biztos kincs! Megpiszkálod. A kupac megmozdul. Egy sötét gnóm!

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeled örvénykerítés varázslattal készül a csatára. Kitátod a szádat, és lehelsz. 41 életpontot sebeztél. Ellenfeled jégcsóva varázslatot lő rád. 7 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel kegyetlenül megütöd a sötét gnóm bal karját. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Sárkánytőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a sötét gnóm bal karját. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A sötét gnóm csapása csak a levegőt találja. A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 3 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 440 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

A kutatás eredménytelen - nem találsz semmi érdekeset. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [201,85] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Közeledtedre madárcsapat rebben fel.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy nekrofunt. Látsz egy oltárt. Tharr híveié. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 tüskét. Erőd TF-elődött. [57 pontot használtál fel, van még 390.]

im 2 4 imádkozol
Az oltárra helyezel 2 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Egy óra telik el buzgó mormolással. A szent kehely megtelt! Jóleső meleg fut végig a testeden. (+1 szerencse.) Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy bűbájlidérc. Sikoltozva menekülsz, rettegve a végső pusztulástól... Hirtelen istened hangja tölti be a teret: Kudarcot vallottál! Sokat kell tanulnod, hogy jóvátehesd hibád! [-3171 TP] [30 pontot használtál fel, van még 360.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy csápos otagi.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled szemöldökét összehúzva koncentrál, ahogy felrak egy láthatatlan védekező pszit. Tüzet köpsz ellenfeledre. 44 életpontot sebeztél. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 202 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. A célpont mellett süvít el a lövedéked. A lény igéző tekintetét rád emeli. Akaratodat kasztroplanáris pajzsba tömörítve, ellenállsz. Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Marokra fogva az óriásölőt ellenfeledre rohansz. Óriásölővel végigvagdosod a csápos otagi bal hátsó lábát. (3 támadással 139 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) A csápos otagi csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 33 életpontot vesztettél. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) Csápjával megérint a csápos otagi. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 20 életpontot vesztettél. Óriásölővel mély sebeket nyitva megvagdosod a csápos otagi egyik csápját. (3 támadással 131 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Csápjával megérint a csápos otagi. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A lény elhuhogja magát. 36 életpontot vesztettél. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) A csápos otagi csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 20 életpontot vesztettél. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Megújítod az áldomás II varázslatot. [-17 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 314, sebződés: 390, gyógyulás: 72, összesen: -318 ÉP}

Sikoltozva menekülsz, rettegve a végső pusztulástól... Hirtelen istened hangja tölti be a teret: Kudarcot vallottál! Sokat kell tanulnod, hogy jóvátehesd hibád! [-3241 TP]
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+105 életerő). [-15 varázspont.] [35 pontot használtál fel, van még 325.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Jóleső meleg fut végig a testeden. Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy kputtyintó csalán.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Tüzet köpsz. 42 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kputtyintó csalán testét. Kritikus ütés! (5 támadással 80 életpontot sebezve.) Egek! Mekkorát kputtyintott ez a mocsok! Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Elszántan a másikra rontasz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a kputtyintó csalán jobb oldalát. (5 támadással 227 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a kputtyintó csalán egyik csápját. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csápjaival a kputtyintó csalán csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A kputtyintó csalán csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 8 csepp ragasztót. 2359 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod az áldomás II varázslatot. [-17 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 376, sebződés: 28, gyógyulás: 58, összesen: +30 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 295.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy pszi őselementál.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Egy Tharr haragja varázslatot dobsz ellenfeledre. 97 életpontot sebeztél. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy direkt kontaktus I pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a pszi őselementál ködlő zsumókját. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) A pszi őselementál összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2026 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-17 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 175, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 265.]

szk 286 keresed a 286. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy kronotapírt. [0 pontot használtál fel, van még 265.]

* 1. BP: kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat
Leveszed a szirén köpenyét, majd felöltöd a mágusköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 265.]

* 2. BP: használod a 234. tárgyat
Dobolni kezdesz, és közben fütyörészel. Tökéletesen játszol! Ha fellépnél a városban [H <zeneszerszám> parancs lakott területen], biztos, hogy kereshetnél néhány aranyat. [20 pontot használtál fel, van még 245.]

* 3. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-13 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 245.]

* 4. BP: használod a 243. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 240.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Óriási súlyzóddal fekve- és ülvenyomást végzel. Szinte érzed, ahogy izmaid hatalmasra duzzadnak. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 200.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 3, 16, 13.
Tested megpihen fárasztó kalandjaid után, lelked szomját oltod az Élet Forrásával... (+1 max. ép.) Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. A kavicselementál megeteti hatalmas társát. Alaposan elfáradva, táborozásra alkalmas helyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 453 pontot. A következő körben tehát 653 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ÁLDOMÁS II. (169. VARÁZSLAT)
Az áldomás II természetesen az áldomás erősebb kiadása. Használata mindenben megegyezik az eredeti varázslatéval, de felrakása 10 VP-be kerül és a kapott bónusz nem +4, hanem +6 támadás. Anyagi komponense egy isteni könnycsepp. Az áldomás II nem működik együtt az áldomással, tehát ha az egyiket felrakod, a másik automatikusan törlődik.

KARAKTERLAP

Zoat, egy fekete, copfos hajú, szürke szemű, kecskeszakállas alakváltó férfi vagy. Bőröd gránitszürke. Tharr félisten hatalmú uralkodó papja vagy. Papi hited: 651. A Földelem Urai (#9154) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 312. fordulód.

Erő: 42 (67) Szint: 26 Merészség: 10/5 Magasság: 184 cm
IQ: 43 (48) Támadás: 39 Agresszió: 3 Testsúly: 87 kg
Ügyesség: 31 Védekezés: 67 Menekülés: 38 % Életkor: 44/51 év
Egészség: 34 (40) Életpont: 431/247 Jellem: semleges (-6) Tul. pont: 0
Szerencse: 54 (61) Varázspont: 713/41 Pénz: 3798 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 21/15 Pszi pont: 155/316 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 2156 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 13560 TP-t kaptál. Jelenleg 1928692 TP-d van. A következő szinthez még 71308 TP szükséges. Trófeáid: kisebb quwarg isten, ryuku gólem, kentaurusz. A 299. fordulódban 1219 arany került a bankszámládra. 1377 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 7/94 ökölvívás: 18/57 (+14%) szúrófegyverek: 31/71 (+5%)
vágófegyverek: 20/66 (+8%) ütőfegyverek: 8/57 lőfegyverek: 12/35 (+4%)
dobófegyverek: 28/15 (+5%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (200%) << óriásölő (#528) (190%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); tüske (#22) (10 -18.); ubuk dobónyíl (#138) (19 -22.); vas dobónyíl (#189) (23 -997.); bűvös shuriken (#562) (998 .); vas dobónyíl (#189) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 15/86 2. nyomkövetés: 63/67 3. lopás: 1/109
4. mászás: 16/76 (+8%) 5. csapdakészítés: 18/76 (+6%) 6. csapdaészlelés: 6/0
7. gyógyítás: 64/91 8. titkosírás: 2/11 9. felderítés: 13/25
10. szörnyidomítás: 3/99 11. teológia: 78/52 (+40%) 12. taumaturgia: 40/36 (+20%)
13. szerencsejáték: 5/72 14. versengés: 8/85 15. harcművészetek: 12/82
16. zene: 15/33 (+23%) 17. szörnyismeret: 13/3 (+34%) 18. pszi: 21/25 (+3%)
19. zárnyitás: 1/14 20. vadászat: 16/11 21. bányászat: 31/84
22. úszás: 9/24

FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 35% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz a 7. fajúaknak
kutatsz max. 150 TVP-ért
ásol max. 100 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 30 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 5 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 20 darabot ), csillezsályát (#1252) (max. 3 darabot )
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 16)
gonoszok (#988), adószedő (#234), trikornis herceg (#261), Raia szent lovagja (#239), bávatag golombár (#165), kputtyintó csalán (#247), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 3, max: 16)
semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP)
Tharr haragja (#145, 16 VP) ongóliant tombolás (#146, 40 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP)
becsületjel (#158, 14 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) kényszerport (#183, 8 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +7 vp 12 költség alatt; taumaturgia: +3 vp 7 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) vámpirizáció (#1) szürkeáll. aktiv (#71) csupasz izom (#28)
hadiszerencse II (#24) erőpajzs I (#12) óriáserő (#53) tulajdonságpajzs (#26)
áldomás II (#169) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
6. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
nagyobb tűzlehelet (#150)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10)
hhaar burka (#32), elektromos pajzs (#51), tükörpajzs (#101)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 30, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
Tharr haragja (#145) >> férfiak (#998) Tharr haragja (#145) >> nők (#999)
puha ütés (#60) >> kultúrmasztodon (#227) puha ütés (#60) >> tyrannoszaurusz rex (#160)
Tharr haragja (#145) >> ongóliant (#159) puha ütés (#60) >> norpadolótika (#226)
tűzeső (#61) >> Zinthurg (#180) puha ütés (#60) >> Chara-din fattya (#236)
tűzeső (#61) >> taalru (#249) tűzeső (#61) >> áeratikus hasnyák (#243)
puha ütés (#60) >> qwarg rohamosztagos (#242) Tharr haragja (#145) >> ősdentor (#282)
Tharr haragja (#145) >> Tguarkhan (#212) Tharr haragja (#145) >> pszi őselementál (#258)
Tharr haragja (#145) >> Mnebolath (#237) puha ütés (#60) >> tüskés gigaféreg (#256)
Tharr haragja (#145) >> átokmurgattyú (#225) Tharr haragja (#145) >> nanda (#224)
Tharr haragja (#145) >> woorgard (#231)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 30, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
pszi-acéltorony (#98) >> őrjáratozó katona (#274) tompítás (#40) >> Blounther apó (#972)
tompítás (#40) >> Tguarkhan (#212) fehér glóbusz (#47) >> Mnebolath (#237)
varázsvédelem (#34) >> taalru (#249) tompítás (#40) >> zoloboo sámán (#230)
tompítás (#40) >> őrült varázsló (#255) fehér glóbusz (#47) >> fagymágus (#650)
fehér glóbusz (#47) >> jégtroll (#164) örvénykerítés (#42) >> nők (#999)
örvénykerítés (#42) >> férfiak (#998)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
bazaltelementál (#204) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK
kavicselementál (eteti elementáljaidat) státusz: OK;

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Híveim egyformán hatékonyan harcolnak hegyen, vízben, levegőben. Imádkozz, amint víziharc szakértelmed elérte a 12-t!
2.) Tudom, hogy szükség van lazító küldetésekre. Ezért most egy komoly feladat helyett csak annyit kérek, üss le 3 hegyi góliátot. (számláló: 2)
3.) Ejts el egyetlen fordulóban 3 tyrexet! Ha nem megy, elfogadom több fordulóból is... :-) (számláló: 0)

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: első hely a 2. kategóriában a XV. olimpián, első hely a 3. kategóriában a XXI. olimpián.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bakkura bőr (#95) 1 bev formázó minta (#299) 11 borkonyó bibe (#312)
1 ezüst kulcs (#184) 3 ezüstdarab (#326) 1 ezüsttőr (#322)
4 gyöngymangó (#135) 1 ilkin érc (#232) 2 kristálygömb (#265)
1 moa gyémánt (#385) 3 nagy bronzkulcs (#185) 4 pular kristály (#239)
10 ramit kő (#226) 2 rejtőköpeny (#277) 1 sallank karom (#128)
3 sallank nyíl (#129) 2 sárga erőöv (#276) 1 shinai gömb (#348)
1 szögletes kő (#17) 1 trikornis szarv (#198) 1 ubuk dobónyíl (#138)
2 varázskő (#305) 5 vas dobónyíl (#189) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
259 arany (#50) 1 dentor bőr (#551) 5 deus ex machina (#1)
3 isteni könnycsepp (#260) 4 kaja (#2) 1 kőszem (#304)
7 mérgezett tüske (#23) 8 ragasztó (#83) 3 sáfránypor (#211)
1 smirglilevél (#29) 6 spiritusz (#170) 1 téfea-agy (#172)
4 ugh méreg (#166) 1 xirnox szív (#213)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(201,78) ősdentor (#282), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69)
(201,79) ősdentor (#282), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312)
(201,80) phua-kúp (#372), kronotapír (#286)
(201,81) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Dornodon oltár
(201,85) nekrofun (#173), Tharr oltár, csápos otagi (#395), kputtyintó csalán (#247), pszi őselementál (#258)
(202,82) márványtorony (#175), 38. jellempróba, kőkorszaki szaki (#109), sötét gnóm (#132)
(202,83) fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447)
(202,84) Raia szent lovagja (#239), márványtorony (#175), Dornodon oltár, 24. jellempróba, ragyás burástya (#111), sötét gnóm (#132)

Üzenet küldése a karakternek