310. forduló, 312. forduló, Xilanne összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. aug. 4. 9h:04'
EZ A 319. JÁTÉKHETED, 311. FORDULÓD
320. játékheted kezdete: aug. 6.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3592
SZÁMLA : XXXX

XILANNE KALANDJAI


5 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [238,105] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 1 manakristályt (1 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Az ügynök visszahozta az eladhatatlan 1 angyalok kesztyűjét.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 10 angyalok gyűrűjét (4299 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Kifizetted a megvett 1 Sshreakza amulettjét (1550 arany).
Ababo, amikor összefutottatok, adott neked 2 wakizashit (ld. enc.). A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+15 tvp ). Elkeseredett harc folyt, de már csak egy terem, egy szarkofág van hátra... Nem törődve a tiltó rúnákkal, berontotok. Az elsők két vérrel teli medencét és egy díszes sírt találnak; mire mindenki beér a terembe a medencék vére forrni látszik, mintha valami a felszín felé törne. Aztán kirobbannak (a pajzsokkal véditek magatokat, amennyire tudjátok) imbolygó alakot öltve: két vérgólem áll ott. A padlóra fröccsent vér megindul, csorog a gólemek felé, majd beolvad a testükbe. Lassan, komótosan indulnak meg, végül is nekik nem sietős... De nektek igen! Rátámadtok a gólemekre, szinte minden ütés talál, de a sebzés elenyésző. Az ütések nyomán szétválik a vértest, de majdnem azonnal össze is záródik. Ekkor csap le a gólemek ökle, ahol embert ér csont ropog, vér fröccsen. A sebesültek vére pedig megindul a gólem felé, és csatlakozva növeli életerejüket. Látványosan nő a méretük...és csapásaik ereje. Fizikai erő itt nem győzhet. A csata hamarosan véget ér... A kétszeresükre nőtt gólemek visszatérnek és belemerülnek a medencékbe; a kriptára újra a halotti csend borul...
Az aranytermő erszény 61 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+341 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+1024 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+145 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) A lottó 775. hetének nyerőszámai: 23, 30, 16. 1 db 0 találatos szelvényed volt. Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy fekélyes hernyó nyomok után kutattál. Már majdnem feladod, amikor egy kifejlett példányra bukkansz!

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy bo'adhun csapás varázslat. 632 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a fekélyes hernyó széles száját. Kritikus ütés! (5 támadással 250 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-13 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Shengoroth karmával végigvagdosod a fekélyes hernyó testét. (6 támadással 478 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+96 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 100 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal néhányszor megkarcolod a fekélyes hernyó testét. (4 támadással 179 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 49 életpontot sebeztél. A fényaura 11 ép-t sebez. A fekélyes hernyó harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 152 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +31 ÉP.) Borzalmas fejfájásod lesz. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-9 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Shengoroth karmával végigvagdosod a fekélyes hernyó széles száját. Kritikus ütés! (2 támadással 206 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 73 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal megkarcolod a fekélyes hernyó testét. Kritikus ütés! (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 56 életpontot sebeztél. A fényaura 12 ép-t sebez. A fekélyes hernyó harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 138 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +28 ÉP.) Szörnyű fejfájás vesz erőt rajtad. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-3 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A fekélyes hernyó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 hernyópete. 11995 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2092, sebződés: 315, gyógyulás: 249, összesen: -66 ÉP}

(Önanalízis: +25% szörnyismeret.) [7 pontot használtál fel, van még 494. Kapsz 2 VP-t.]

* 1. KP: elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 19. varázslatot
145 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 300 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 494.]
Szupersebesen mormolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 492.]
Fürgén varázsolsz! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 490.]

* 2. KP: elmormolod a 224. varázslatot az 57. varázslatot a 227. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-55 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 490.]
Szupersebesen mormolsz. Lelked megacélosodik. [-32 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 490.]
Gyorsvarázsolsz! [-36 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 488.]

* 3. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 478. Kapsz 4 VP-t.]

* 4. KP: használod a 841. tárgyat a 745. tárgyat az 1253. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 478.]
Használod a bo'adhun idolt. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [1 pontot használtál fel, van még 477.]
Az orrod alá dugod, és belélegzed a csillezsályalevélből áradó kellemes illataromát. Egy rövid időre teljesen el is bódulsz tőle. (Hatása a kör végéig maradandó: +153 max. életerő, +153 életerő.) [6 pontot használtál fel, van még 471. Kapsz 2 VP-t.]

* 5. KP: elmormolod a 16. varázslatot a 161. varázslatot a 138. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Karizmatikusabbá váltál. [-23 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 469.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Következő fordulódban varázsenergiát nyersz ki. [-35 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 467.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-29 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 465.]

* 6. KP: elmormolod a 165. varázslatot a 139. varázslatot az 57. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-29 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 463.]
Gyorsvarázsolsz! Alkudozni fogsz. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 461.]
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 461.]

* 7. KP: kézbeveszed/felveszed a 466. tárgyat a 820. tárggyal az 1088. tárgyat
Leveszed a lidérckoronát, majd a fejedre teszed a Morgan sipkáját. [0 pontot használtál fel, van még 461.]
Leveszed a ryuku vadászinget, majd felöltöd a szirén köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 461.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 461.]

* 8. KP: használod az 1133. tárgyat az 1098. tárgyat a 150. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [21 pontot használtál fel, van még 440. Kapsz 8 VP-t.]
Használod a Baghar fétisét. Elhelyezel egy Thargodan illúziót magadon. Megnézed magad egy tükörben - fúj, de ocsmány módon nézel ki! [1 pontot használtál fel, van még 439.]
Mivel kevesebb, mint 50 ép-d hiányzik, ennek most nem sok értelme lenne. [0 pontot használtál fel, van még 439.]

tno 1 2 növeled az 1. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Erősebbnek érzed magad. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Erősebbnek érzed magad. [0 pontot használtál fel, van még 439.]

tno 2 2 növeled a 2. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Okosabbnak érzed magad. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Okosabbnak érzed magad. [0 pontot használtál fel, van még 439.]

tno 3 2 növeled a 3. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Ügyesebbnek, fürgébbnek érzed magad. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Ügyesebbnek, fürgébbnek érzed magad. [0 pontot használtál fel, van még 439.]

tno 4 2 növeled a 4. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Még frissebbnek, egészségesebbnek érzed magad, mint korábban. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Még frissebbnek, egészségesebbnek érzed magad, mint korábban. [0 pontot használtál fel, van még 439.]

p 195 50 használod a 195. pszi képességet
Csak 6 Tudatpont előállításához elég pszi pontod van. Koncentrálsz. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi-konverzió II pszi képességet. Pszi energiáidat konvertálva, előállítottál 6 Tudatpontot. [-120 pszi pont.] [15 pontot használtál fel, van még 424. Kapsz 6 VP-t.]

ek 500 50 t. energia kisütése: 500 50
A tudati entitás manifesztálására költesz 10 TU-t A tudati térben már 10521 tudatpontot raktároztatok el. [5 pontot használtál fel, van még 419. Kapsz 2 VP-t.]

v 1 999 15 elmormolod az 1. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 15 életpontot tudsz így gyógyulni. [-22 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 414. Kapsz 2 VP-t.]

vv 53 385 211 elmormolod az 53. varázslatot a 385. varázslatot a 211. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Csapásaid erősebbek lesznek! (+14 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 412.]
Gyorsvarázsolsz! Megidéztél egy földelementált, most egy darabig téged fog szolgálni. [-80 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 402. Kapsz 4 VP-t.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Ragyogó fényaura öleli körbe a tested. [-40 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 400.]

v 96 144 61 elmormolod a 96. varázslatot
Kántálni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Létrehoztad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(238,105) fekélyes hernyók (#489)

[144,61] Lakott területre érkeztél. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy főutcát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy nekrofunt. Itt találkoztál az emberrel, aki egy ősi katedrálist akar felkutatni. (44. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 3, délre 3 mérföldre teljesítheted.)

Épületeket látsz: egy maffia bank (705. épület.), egy ezüst mágustorony (706. épület.), egy Ördögi Kör (710. épület.) és egy Trikornis Futárszolgálat (712. épület.).
[-50 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 390. Kapsz 4 VP-t.]

be 710 147 bemész a 710. épületbe
Mindig megborzongsz, ha az Ördögi Kör közelébe kerülsz. Erőt véve magadon, határozottan indulsz előre. Lehunyod a szemed, ahogy a fekete gyertyák hideg füstje bekúszik a ruhád alá, de aztán az érzés lassan elmúlik. Bejutottál...
Elindulsz az egyik csuhás alak felé és elmondod, mire lenne szükséged. Ez 50 arany lesz. Szó nélkül kinyújtja a tenyerét, melybe leszámolod a csengő érméket. Az alak felemeli karjait és mély, torokhangú mormogásba kezd. Érzed a mágia lüktetését, mely egyetlen mozdulattal csapódik testedbe, ahogy a varázslat befejeződik! Aktivizálódik rajtad egy mágikus ütés [Csillogó energiafelhő jelzi, hogy képes vagy a mágikus teremtmények megsebzésére.] varázslat! [5 pontot használtál fel, van még 385. Kapsz 2 VP-t.]

m 5 mozogsz délnyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[238,105] Síkság, továbbra is csak síkság. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Elenios híveié. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent tölgyfát. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Skinhead formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Néhány mérföldre délre megpillantasz egy Tharr oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy Chara-din oltár van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének.
[6 pontot használtál fel, van még 379. Kapsz 2 VP-t.]

v 198 228 111 elmormolod a 198. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Egy végső mozdulattal előhívod a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(238,105) fekélyes hernyók (#489), Elenios oltár, 43. jellempróba, szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720)

[228,111] A növényzet egyre ritkul, kopárabb lesz. Egy sivatag pereménél vagy.

Utad során felfedezel egy manilla-fát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent ligetet. Valami furcsát érzel: békesség és harmónia uralja a tájat. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Felfedeztél egy szent tölgyfát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy pézsmatököt. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Little Negró irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Látsz egy csillagbozótost. Van itt egy barbár barlang (692. épület.). Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délre vezetnek. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.)
(láthatatlan észlelése:) Egyszercsak megpillantod egy világoskék, copfos hajú, égszínkék szemű elf férfi táborát. Bőre teljesen fehér! Leah személyes testőrként szolgáló avatárja. Egy bozontfonatot, egy drakolder gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy gólem talizmánt, egy háború gyűrűjét, egy játékmesteri palástot, egy koponya szimbólumot, egy kotét, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy mihlanil medált, egy mithril kesztyűt, egy óriás fülbevalót, egy óriások övét, egy örökkévaló ametiszét, egy őselemek köpenyét, egy ősmágus fülbevalóját, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku nadrágot, egy sodét, egy törpe bakancsot és egy Vlagyimir-díjat visel. Fegyverzetét egy quwarg b.háborító trófea, egy khrak behemót trófea és egy triklem drakolder trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy kasza. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy Zarknod szemét tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasállata egy élőholt sullár! Tárgyainak egy részét egy Thargodan csontváz viszi. Érzékeled auráját: jelleme gonosz, a Tieddel ellentétben! Nálad ő jóval tapasztaltabbnak látszik - a harcban biztos, hogy alulmaradnál. Elkerülöd a táborhelyet, mielőtt a másik még észrevenne.
[-100 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 369. Kapsz 4 VP-t.]

be 692 bemész a 692. épületbe
Végigsétálsz a boltív alatt, és mélyre hatolsz a barlang belsejébe. A hosszú és szűk folyosó egy nagyobb terembe torkollik, a közepén egy koponyákból kirakott totemoszlop áll. Besétálsz a barlang belsejében álló hatalmas csarnokba. A totemoszlop még mindig ugyanabban a mozdulatlan pozícióban áll a terem közepén. Elmondod neki, hogy mi minden történt veled az utóbbi időben. Semmi reakció. Szólítgatod a bo'adhun sámánúr lelkét még egy darabig, de mivel semmi válasz nem érkezik, egy idő után bánatosan továbbállsz. Gyors léptekkel magad mögött hagyod a barlangot. [5 pontot használtál fel, van még 364. Kapsz 2 VP-t.]

hh 150 használod a 150. tárgyat
Mivel kevesebb, mint 50 ép-d hiányzik, ennek most nem sok értelme lenne. [0 pontot használtál fel, van még 364.]

h 697 3000 használod a 697. tárgyat
Megfújod az Ezüstmágusok kürtjét. Életenergiád mágikus energiává alakul! (+822 varázspont, -1644 életpont.) [0 pontot használtál fel, van még 364.]
Az összes sebed begyógyult, újra max. életerőn vagy! (+1680 életerő.) A szent jogar használat után porrá válik. [2 pontot használtál fel, van még 362.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[227,112] Bozótos terepre értél. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy nothar cserjét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. A feléd közeledő bo'adhun lidérc mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Itt csata lesz.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy bo'adhun csapás varázslatot. 630 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a bo'adhun lidérc testét. Kritikus ütés! (5 támadással 250 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (13 életpontot sebezve.) Meglengetve a Shengoroth karmát ellenfeledre ugrasz. Shengoroth karmával megvagdalod a bo'adhun lidérc testét. (6 támadással 464 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+93 életerő). Transzformálsz! (+46 varázspont.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (24 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 84 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal kissé megkarcolgatod a bo'adhun lidérc testét. (4 támadással 174 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Transzformálsz! (+17 varázspont.) Földelementálod támad. (24 életpontot sebezve.) Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 76 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (8 ép-t sebezve). Egy jégcsóva varázslatot dob rád a másik. 30 életpontot vesztettél. Egy sorvasztás varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! A bo'adhun lidérc egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 48 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +10 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! A teremtmény fülsiketítő robbanással szakad darabokra (-71 életerő). A bo'adhun lidérc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14268 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1747, sebződés: 149, gyógyulás: 145, összesen: -4 ÉP}

Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.) Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Ráismersz a lényre. Egy harcos hárpia. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy bo'adhun csapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 630 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Több lövedéked átfúrja a harcos hárpia testét. (5 támadással 189 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (54 életpontot sebezve.) Félelmetes, démoni lény jelenik meg előtted. Majdnem négy méter magas, ébenfekete karmai fél méter hosszúak. Rád emeli vörösen izzó szemeit, kitátja savas nyáltól csöpögő pofáját, és rád ront. Ahogy minden elsötétedik előtted, agyad egy parányi porcikája még mindig tiltakozik a borzalmas vég ellen. Ahogy az igazi fájdalom beléd hasít, tudatod lassan ráébred, hogy alaposan átejtették. A legrosszabb azonban már bekövetkezett. [4 életpontod maradt.] Nem akarsz kinyúlni. Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése.
{Csatastatisztika; sebzés: 873, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

Minden sebed tökéletesen begyógyult! (+1686 életerő.) A szent jogar használat után porrá válik. Alaposan körülnézel a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.)

(Továbbmész...) [226,113] Változik a vidék képe, síkságon vagy.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy nothar cserjét. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy Leah oltárt. Délre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délnyugatra egy Dornodon oltár van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. Eszel valamit. (-1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.)

(Továbbmész...) [225,114] Szűnni nem akar a zöld síkság.

Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Dornodon híveié. A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Messze keletre látsz egy Chara-din monolitját. Délkeletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Nyugatra egy quwarg ikerboly van. Jól kivehetőek a távolban. Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.) [20 pontot használtál fel, van még 342. Kapsz 8 VP-t.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[224,115] A sík vidéket bozótos váltja fel. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba).
(Feltételes segítség:) - Áldozd fel ezt a virágot! - mondod neki, és átnyújtod a mocsári penkét. Az öreg hálálkodik. Elmeséli, hogy most orkokat fog keresni, mert náluk van csontszablya, és úgy tudja, hogy következő küldetésként csontszablyákat kell feláldozni. (+2 jóság.)
Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Leah hívei emelték. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy elmeszonda közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. (ld. enc.) Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Döbbenten érzékeled, hogy ravasz ellenfeled kifeszít egy láthatatlan védekező pszit. Egy bo'adhun csapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 630 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról pszi ragyogás varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Egy agyroppantás varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Egy agyroppantás varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: agyroppantás varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. A lény irtózatos robbanással semmisül meg (-117 életerő). Az elmeszonda most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
3728 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 630, sebződés: 117, gyógyulás: 4, összesen: -113 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délre vezetnek. (Önanalízis: +4% nyomkövetés.)

(Továbbmész...) [223,116] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy nothar cserjét. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr hívői építették. A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Néhány mérföldre nyugatra megpillantasz egy nekrofunt. Északra nézve látsz egy Fairlight oltárt. Jól kivehetőek a távolban.

Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. (Önanalízis: +4% nyomkövetés.)

(Továbbmész...) [222,117] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél.

Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Önfeláldozóan odaszaladsz, és átveszed a szopókövet. [szerencséd 1 lett.] A következő pillanatban a sav az elf nyakába zúdul! A pajzs azonban tökéletesen védi a támadást. Az elf ezután néhány pillanat alatt végez ellenfelével. Ezután feléd fordul. Amikor meglátja, mit tettél, könnybe lábad a szeme. - Ezt nem fogadhatom el. - gyorsan kiveszi a kezedből az átkozott tárgyat, és tovainal, mielőtt még tiltakozhatnál. (+2 jóság.)
Találsz egy oltárt. Dornodon hívői építették. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szent tölgyfát. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Dark Angel hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.) [23 pontot használtál fel, van még 319. Kapsz 9 VP-t.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[221,118] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy bo'adhun éjhozó nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. A lény immúnis erre a varázslatra! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámsújtás. 86 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a bo'adhun éjhozó testét. Kritikus ütés! (5 támadással 200 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (23 életpontot sebezve.) A szörny villámokat lehel! Villámgyorsan lehajolsz, de még így is görcsbe rándulnak az izmaid. (51 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 72 életpontot sebeztél. 72 életpontot gyógyultál. Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 69 életpontot sebeztél. Oopssz, ez mellément! A fényaura 10 ép-t sebez. Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 160 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Egy energiaspirál varázslatot dob rád a másik. 135 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 81 életpontot sebeztél. 81 életpontot gyógyultál. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 61 életpontot sebeztél. Nem találtad el! Ellenfeled 12 pontot sebződik a fényaurától. Egy jégoszlop varázslattal köszönt csatapartnered. 194 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Üdvözlésképpen egy energiaspirál varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 122 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 528, sebződés: 748, gyógyulás: 157, összesen: -591 ÉP}

Utad során felfedezel egy oltárt. Elenios híveié. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Anram Salle előtt. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre vezetnek. (Önanalízis: +4% nyomkövetés.) [6 pontot használtál fel, van még 313. Kapsz 2 VP-t.]

be 109 bemész a 109. titkos labirintusba
Hosszasan kutatsz bármilyen fajta bejárat után. Hogy csak Te nem voltál elég figyelmes, vagy teljesen rossz nyomon jársz, nem tudhatod. Végül feladod a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 313.]

kf 475 kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat
Leveszed a hósárkánybőr csizmát, majd felhúzod a törpe bakancsot. [0 pontot használtál fel, van még 313.]

lm 4 8 8 mozogsz 4 8 8
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 313.]

vv 205 elmormolod a 205. varázslatot
Ez a varázslat csak labirintusokban alkalmazható. [0 pontot használtál fel, van még 313.]

hh 883 150 használod a 883. tárgyat a 150. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 313.]
Az összes sebed begyógyult, újra max. életerőn vagy! (+674 életerő.) A szent jogar használat után porrá válik. [3 pontot használtál fel, van még 310. Kapsz 1 VP-t.]

fno 5 1 fejl. pont elköltés 5 1
Sajnos nincs elég fejlesztési pontod (legalább 100 kell). [0 pontot használtál fel, van még 310.]

lm 22 14 14 mozogsz 22 14 14
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 310.]

lm 19 19 24 mozogsz 19 19 24
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 310.]

lm 24 13 13 mozogsz 24 13 13
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 310.]

lm 18 18 18 mozogsz 18 18 18
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 310.]

lm 2 19 19 mozogsz 2 19 19
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 310.]

lm 21 21 21 mozogsz 21 21 21
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 310.]

lm 12 12 12 mozogsz 12 12 12
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 310.]

lm 15 15 15 mozogsz 15 15 15
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 310.]

v 205 1 elmormolod a 205. varázslatot
A visszateleportáláshoz a labirintusban ill. annak mezőjén kell lenned. [0 pontot használtál fel, van még 310.]

lm 9 9 11 mozogsz 9 9 11
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 310.]

lm 11 11 11 mozogsz 11 11 11
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 310.]

lm 12 12 12 mozogsz 12 12 12
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 310.]

vv 109 79 167 elmormolod a 109. varázslatot a 79. varázslatot a 167. varázslatot
Ez a varázslat csak labirintusokban alkalmazható. [0 pontot használtál fel, van még 310.]
Sajnos ezen a mezőn nincs olyan felszentelt oltár, amit elpusztíthatnál. [0 pontot használtál fel, van még 310.]
Ezen a mezőn már áll oltár ill. templom. [0 pontot használtál fel, van még 310.]

im 0 3 imádkozol
Az oltárra helyezel 5 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Egy óra telik el buzgó mormolással. A szent kehely megtelt! Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy elmeszonda.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Döbbenten érzékeled, hogy ravasz ellenfeled kifeszít egy láthatatlan védekező pszit. Mélyen koncentrálva, megidézel egy bo'adhun csapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 630 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról pszi ragyogás varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy tudatrombolás pszi hatás. Semmi hatás! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy agyroppantás varázslatot. (-1 IQ, permanensen, ah!) Üdvözlésképpen egy agyroppantás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. A célpont mellett süvít el a lövedéked. A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Vad csatakiáltással, felemelve a Shengoroth karmát a másikra ugrasz. Shengoroth karmával többször mélyen végigmetszed az elmeszonda láthatatlan testét. (6 támadással 471 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+95 életerő). Transzformálsz! (+47 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (54 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 102 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal épp hogy eltalálod az elmeszonda testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Földelementálod támad. (70 életpontot sebezve.) Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. (pszi-acéltorony tette ezt számára lehetővé.) Fényaurád 5 sebzést okoz. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 120 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +24 ÉP.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-5 pszi pont.) (-1 TU.) Üdvözlésképpen egy pszi ragyogás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 104 életpontot vesztettél. Kábán tántorogsz (-4 támadás). A lény irtózatos robbanással semmisül meg (-120 életerő). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11240 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1376, sebződés: 344, gyógyulás: 135, összesen: -209 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 280. Kapsz 12 VP-t.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Jóleső meleg fut végig a testeden. (+118 életerő.) Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy elmeszonda.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled felkészül egy esetleges mentális támadásra egy láthatatlan védekező pszi felhúzásával. Egy bo'adhun csapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 630 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Egy pszi ragyogás varázslattal köszönt csatapartnered. 114 életpontot vesztettél. Kábán tántorogsz (-4 támadás). Üdvözlésképpen egy pszi ragyogás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Távolról agyroppantás varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pszi ragyogás varázslat. 102 életpontot vesztettél. Kábán tántorogsz (-4 támadás). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Nem találtad el. A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Marokra fogva a Shengoroth karmát a másikra támadsz. Shengoroth karmával hatalmas csapásokat adva felmetszed az elmeszonda láthatatlan testét. (6 támadással 453 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+91 életerő). Transzformálsz! (+22 varázspont.) Földelementálod támad. (21 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 71 életpontot sebeztél. 71 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal kissé megkarcolod az elmeszonda testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (61 életpontot sebezve.) Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. (pszi-acéltorony védelmezte.) Fényaurád működik (10 ép-t sebezve). Az elmeszonda csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 101 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +21 ÉP.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-2 pszi pont.) (-2 TU.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pszi ragyogás varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A szörny hatalmas detonáció közepette darabokra robban (-71 életerő). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11428 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1290, sebződés: 388, gyógyulás: 198, összesen: -190 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 250. Kapsz 12 VP-t.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+118 életerő.) Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy ro'galhal kísértet.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Mélyen koncentrálva, megidézel egy bo'adhun csapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 630 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a ro'galhal kísértet nyakát. (5 támadással 215 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (34 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Shengoroth karmát a másikra rontasz. Shengoroth karmával hatalmas csapásokat adva felmetszed a ro'galhal kísértet fejét. Kritikus ütés! (6 támadással 612 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+123 életerő). Transzformálsz! (+30 varázspont.) Földelementálod támad. (42 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 85 életpontot sebeztél. 36 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal megkarcolod a ro'galhal kísértet áttetsző karját. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (58 életpontot sebezve.) Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 61 életpontot sebeztél. Fényaurád 9 sebzést okoz. A ro'galhal kísértet kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 277 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +56 ÉP.) A ro'galhal kísértet összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12102 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1790, sebződés: 277, gyógyulás: 230, összesen: -47 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 220. Kapsz 12 VP-t.]

fog 470 219 elfogod a 470. szörnyet a 219. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 220.]

szk 470 keresed a 470. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy pikkelyes ptogot. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 220.]

* 1. BP: t. energia kisütése: 273 2 265
Ezentúl minden teológia varázslatod, amelynek költsége 2 VP-nél kevesebb, plusz 65 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még 220.]

* 2. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-66 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 220.]
Fürgén varázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-66 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 220.]
Fürgén varázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-66 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 220.]

* 3. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-66 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 220.]
Szupersebesen mormolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-66 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 220.]
Gyorsvarázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-66 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 220.]

* 4. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-66 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 220.]
Beizzik a turbómágia. A kézfejed halványan világítani kezd. [-66 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 220.]
Manára van szükséged, elhasználod a manakristályt. (+627 varázspont.) Fürgén varázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-66 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 220.]

* 5. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-66 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 220.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-66 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 220.]
Gyorsvarázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-66 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 220.]

* 6. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-66 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 220.]
Fürgén varázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-66 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 220.]
Szupersebesen mormolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-66 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [0 pontot használtál fel, van még 220.]

* 7. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Beizzik a turbómágia. A kézfejed halványan világítani kezd. [-66 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 220.]
Gyorsvarázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-66 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 220.]
Beizzik a turbómágia. A kézfejed halványan világítani kezd. [-66 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 220.]

* 8. BP: t. energia kisütése: 273 20 214
Ezentúl minden teológia varázslatod, amelynek költsége 20 VP-nél kevesebb, plusz 14 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még 220.]

* 9. BP: használod a 147. tárgyat a 313. tárgyat a 313. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [4 pontot használtál fel, van még 216. Kapsz 1 VP-t.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 216.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 216.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 16 fejleszted a 4. tulajdonságodat 16 pontért
Sian-no-csung, az ősi kobudera bölcs útmutatásai alapján szervezetedet megedző gyakorlatokba kezdesz. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [16 pontot használtál fel, van még 200. Kapsz 6 VP-t.]
(Önanalízis: +6% csapdakészítés.) Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-153 max. életerő). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 16, 28, 13.
Egy pillanatra a "testen kívüliség" érzete fut át tudatodon, ahogy kapcsolatba lépsz az Élet Forrásával. (+1 max. ép.) Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, táborozásra alkalmas helyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.) Földelementálod elhagy. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a széljárás hatása. Elmúlt az alku hatása. Elmúlt a Thargodan illúzió hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 452 pontot. A következő körben tehát 652 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


WAKIZASHI (1370. TÁRGY)
A wakizashi a szamurájok kardkészletének legrövidebb darabja. A kb. 20 hüvelyk hosszú kard markolata fából, pengéje a legélesebb acélból készült. Ha elég ügyes vagy (azaz vágófegyver szakértelmed legalább 40), a wakizashit a kezedbe veheted, akár a balba is. Ezáltal egy nem mágikus, 5D9+3 sebzésű fegyverhez jutsz, amelynek használatával azért lesznek még nehézségeid: forgatásához -3 támadás is jár.

SSHREAKZA AMULETTJE (836. TÁRGY)
Sshreakza a testzabálók legismertebbje. Bár ez az ősöreg lény mindig is utálta az ékszereket, ez az apró varázstárgy különösen a szívéhez nőtt. Pedig ez is "csak egy" az Esthar császárság idején készült csecsebecsék közül, mely minden bizonnyal Sshreakza egyik áldozatának ruhatárából került elő. Aranyszín csillogású, kerek medalionról van szó, melyet megtapintva derűs sugárzás árad szét testedben. Ha ezt az amulettet viseled, sebző varázslataid +20% sebzést okoznak (de legfeljebb +200 sebzést). Csak 30. szintet elért kalandozók akaszthatják nyakukba.

ELMESZONDA (487. SZÖRNY)
Az elmeszonda egyike azoknak a lényeknek, melyeket a kyorgok szabadítottak a bo'adhun barbárság területére, hogy végezzenek ádáz ellenségükkel. Nagyon erős pszionikus képességekkel rendelkezik, sőt az általa gerjesztett átmeneti tudatzavar sokszor rövid emlékezetkiesést is okozhat (elveszted a fordulóban szerzett tapasztalati pontjaid egy részét). S hogy miről ismersz fel egy elmeszondát: halvány, rövid és szelvényes teste könnyedén szeli a levegőt, vékony és átlátszó csápjai engedelmesen úsznak utána a levegőben; kurta arccal rendelkezik, melyből csak két átható tekintetű szeme kivehető, a többit homály fedi. Ha viszont még ekkor sem vagy biztos abban, hogy egy elmeszondával találkoztál, az agyadra erősödő nyomás majd tudatosítja benned, hogy mégis. Csak mágikus fegyverrel tudod megsebezni, azok közül is inkább vágó vagy ütőfegyverrel.

KARAKTERLAP

Xilanne, egy fekete, copfos hajú, kék szemű kobudera nő vagy. A bőröd kreolszínű. Elenios korlátlan hatalmú főpapja vagy. A Sziklaöklök (#9144) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 311. fordulód.

Erő: 52 (59) Szint: 46 Merészség: 10/3 Magasság: 141 cm
IQ: 59 (84) Támadás: 82 Agresszió: 5 Testsúly: 53 kg
Ügyesség: 51 (55) Védekezés: 96 Menekülés: 30 % Életkor: 8/13 év
Egészség: 50 (63) Életpont: 1509/1488 Jellem: jó (777) Tul. pont: 2
Szerencse: 58 (66) Varázspont: 2463/27 Pénz: 2 arany Kép. pont: 67
Tudatpont: 35/-3 Pszi pont: 447/-2 Halhatatlanság: 11 % EFejl: 35
Eddig összesen 3053 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 64761 TP-t kaptál. Jelenleg 14272739 TP-d van. A következő szinthez még 827261 TP szükséges. Trófeáid: rubin sárkány, Strissha, bosszantó apróság. A 310. fordulódban 27531 arany került a bankszámládra. 27668 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 6 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 12/22 ökölvívás: 11/28 szúrófegyverek: 9/74
vágófegyverek: 43/13 (+4%) ütőfegyverek: 6/36 lőfegyverek: 2/4
dobófegyverek: 35/56 (+2%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bumeráng (#249) (5 -19.); mérg. vas dobónyíl (#190) (20 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); tolmokov-koktél (#351) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 20/14 2. nyomkövetés: 69/50 (+37%) 3. lopás: 1/76
4. mászás: 33/46 5. csapdakészítés: 22/24 (+6%) 6. csapdaészlelés: 12/4
7. gyógyítás: 15/86 8. titkosírás: 1/9 9. felderítés: 27/52
10. szörnyidomítás: 6/5 11. teológia: 175/10 (-700%) 12. taumaturgia: 109/55 (-770%)
13. szerencsejáték: 4/76 14. versengés: 16/10 15. harcművészetek: 13/66
16. zene: 12/17 17. szörnyismeret: 48/97 (-175%) 18. pszi: 43/4 (+2%)
19. zárnyitás: 5/78 20. vadászat: 4/67 (-200%) 21. vitalitás: 4/15
22. bányászat: 31/61 23. úszás: 9/6 24. főzés: 11/46
25. csapatmunka: 5/44

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 46
10. vp regeneráció: 2

FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (szent jogar (#150))
segítesz max. 5 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot ), tolmokov-koktélt (#351) (max. 6 darabot ), mérg. vas dobónyilat (#190) (max. 10 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 99 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 99 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 30 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 999 darabot )
elfogod pikkelyes ptogot (#470) fedett veremmel (#219)
mászol max. 999 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 14, max: 16)
kputtyintó csalán (#247), Raia szent lovagja (#239), szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), lidércúr (#252), halált okozó lények (#9098), acélkolosszus (#35) (csak egyszer), márvány sárkány (#328), mösze uralkodó (#789), Raia angyala (#333), Tyriel (#777), ében sárkány (#327), rubin sárkány (#330), Eruol (#378) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 4, max: 16)
bűbájlidérc (#761), vércápa sámán (#281), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
speciális védelem (#292, 50 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) oldás (#372, 15 VP)
földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP)
tisztítótűz (#44, 13 VP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
gyóntatás (#56, 10 VP) a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
bájital kreálása (#87, 25 VP, 5 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) agyburok (#90, 11 VP)
agyroppantás (#91, 16 VP) fürgülés (#92, 22 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
energiafolyam (#136, 24 VP) szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP)
alku (#139, 20 VP, 5 TVP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
pszi ragyogás (#166, 21 VP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
méregfelhő II (#193, 18 VP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP)
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) armageddon (#218, 100 VP)
Solisar aurája (#240, 18 VP) fénypajzs (#241, 18 VP) bo'adhun csapás (#266, 60 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP)
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP)
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) gyors pihenés (#194, 0 PP) pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +14 vp 20 költség alatt; taumaturgia: +45 vp 20 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
halálkapu (#126) feltámadás (#168) bűvölés (#20) (211,5) Pörhemór köre (#205) (98,37,2)
vámpirizáció (#1) méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) a lélek védelme (#57)
villámmágia (#227) tulajdonságpajzs (#26) csábmosoly (#16) varázsenergia (#161)
esszenciavédelem (#165) óriáserő (#53) fényaura (#211) mágikus ütés (#147)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
19. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
tűzgolyó (#155), élőholt pozdorja (#134), bo'adhun csapás (#266)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10)
fénypajzs (#241), varázsvédelem (#34), pszi-acéltorony (#98), fehér glóbusz (#47)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 21, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
bo'adhun csapás (#266) >> nők (#999) bo'adhun csapás (#266) >> férfiak (#998)
élőholt pozdorja (#134) >> noth szellem (#250) háló (#186) >> társak oldalán harcolva (#986)
tűzgolyó (#155) >> viharóriás (#278) tűzgolyó (#155) >> Thargodan mágus (#318)
puha ütés (#60) >> márvány sárkány (#328) tűzgolyó (#155) >> Notermanthi báró (#323)
izomernyesztés (#33) >> térfaló (#783) armageddon (#218) >> 31. szintű lényekre
bo'adhun csapás (#266) >> Strissha (#528) puha ütés (#60) >> ében sárkány (#327)
bo'adhun csapás (#266) >> Eruol (#378) bo'adhun csapás (#266) >> drótszőrű mópat (#426)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 21, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tükörpajzs (#101) >> őshonos sziklozug (#447) fürgülés (#92) >> Eruol (#378)
fehér glóbusz (#47) >> márvány sárkány (#328) pszi-acéltorony (#98) >> mösze uralkodó (#789)
fehér glóbusz (#47) >> Notermanthi báró (#323) speciális védelem (#292) >> férfiak (#998)
speciális védelem (#292) >> nők (#999)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Nézzük, elég érett vagy-e már a papi ranglétrán való továbblépésre: IMádkozz úgy, hogy pontosan 600 TVP áll rendelkezésedre!
2.) A pszi elementálok sok mentálmágus életét keserítik meg. Téríts el hármat attól a szándékától, hogy még egyszer Ghallára merészkedjen! (számláló: 2)
3.) A gondtalan élet örömeit másnak is meg kell ismerni. Felejtesd el egy fordulóban 3 emberrel a feltételes parancsait!

HŐSTETTEID
Ennyi varkaudarral harcoltál a második varkaudar invázióban a királyság védelmében: 52
2006 II. félévének Vlagyimir díjas harcművésze vagy.

TUDATI ENTITÁS MANIFESZTÁLÁSA
A tudati térben összegyűjtött TU-k: 10521. A kt-d által összegyűjtött TU-k: 486.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
10 arany (#50) 1 csillezsályalevél (#1253) 1 ezüstdarab (#326)
25 kaja (#2) 1 madártoll (#112) 1 manakristály (#500)
2 mocsári penke (#148) 1 sáfránypor (#211) 1 sallank karom (#128)
3 szent jogar (#150) 6 szögletes kő (#17) 5 vas dobónyíl (#189)
9 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 hernyópete (#878)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(221,118) bo'adhun éjhozó (#468), Elenios oltár, művészi porolit (#720), 29. jellempróba, Chara-din monolitja (#534), elmeszonda (#487), ro'galhal kísértet (#463)
(222,117) 44. jellempróba, Dornodon oltár, szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720)
(223,116) nothar cserje (#922, belőle készíthető: #923), 43. jellempróba, Tharr oltár
(224,115) 37. jellempróba, Leah oltár, elmeszonda (#487)
(225,114) 49. jellempróba, Dornodon oltár
(226,113) nothar cserje (#922, belőle készíthető: #923), 47. jellempróba, Tharr oltár
(227,112) nothar cserje (#922, belőle készíthető: #923), oltár, 49. jellempróba, Chara-din monolitja (#534), bo'adhun lidérc (#467), harcos hárpia (#485)
(228,111) barbár barlang (#692), manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92), szent liget (#439), 255. jellempróba, oltár, szent tölgyfa (#393), pézsmatök (#933, belőle készíthető: #934), művészi porolit (#720), csillagbozótos (#928, belőle készíthető: #929), egy elf férfi

Üzenet küldése a karakternek