Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2009. dec. 29. 11h:33' EZ A 119. JÁTÉKHETED, 31. FORDULÓD 120. játékheted kezdete: jan. 4. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló ingyenes E-mail! |
KALANDOZÓ: #5631 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 0 |
kf 96 | kézbeveszed/felveszed a 96. tárgyat |
t 33 | támadod a 33. szörnyet |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, dárdát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 dárda. Pár lövedéked átjárja a sünmedve tüskés hátát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Göcsörtös bunkóval kegyetlenül megütöd a sünmedve testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal iszonyatosan megcsapod a sünmedve bal lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A sünmedve mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A sünmedve állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sünmedve tüskét. 54 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 6%}
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 1 2 2 | mozogsz északkeletre, keletre, keletre |
(Továbbmész...) [41,2] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt.
(Továbbmész...) [42,2] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy csontlepke. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Teli erőből dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 dárda. Több lövedéked átfúrja a csontlepke bordás testét. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Megmarkolva a göcsörtös bunkót ellenfeledre támadsz. Göcsörtös bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a csontlepke fejét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod a csontlepke bordás testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A csontlepke megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A csontlepke most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 56 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 6%}
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
kt 36 2 | elkészíted a 36. tárgyat (2 darabot) |
m 2 1 8 | mozogsz keletre, északkeletre, északra |
Vad csatakiáltással, felemelve a göcsörtös bunkót ellenfeledre rontasz. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a woor-antilop testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted a woor-antilop testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja a woor-antilop szarva. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 antilopbőrt. (ld. enc.) 18 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 12, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [44,1] Továbbra is síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy evaporőr. (ld. enc.) Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, dárdát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 dárda. Több lövedéked átfúrja az evaporőr jobb oldalát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Göcsörtös bunkóval többször kegyetlenül megütöd az evaporőr testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütöd az evaporőr gumiszerű szenzorát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (3 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Göcsörtös bunkóval kegyetlenül megütöd az evaporőr testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted az evaporőr hengertestét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Az evaporőr még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 evaporőr hájat. (ld. enc.) Eldobod az értéktelenné vált kőevő trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő evaporőr trófeát. 117 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 6%}
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
(Továbbmész...) [44,0] Még mindig füves síkságon vagy. Találsz egy mély kutat. Találsz egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Apró, csetlő-botló kavadut pillantasz meg. Leölt szülője, lebenyétől megfosztva, mellette hever. Éhesen csipog a szerencsétlen. Ha megszánod, adj neki egy kaját. Ez a segítség nem kerül TVP-be (15. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délnyugatra egy Raia oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy mély kutat. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy tintacsiga. (ld. enc.) Itt csata lesz.
Dárdát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 dárda. Alaposan megsorozod a tintacsiga testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Fekete, nyúlós folyadék spriccel rád a lény szájából. Rád ömlik az egész! A bőröd színe normálisról sötétre változott. Megmarkolva a göcsörtös bunkót a másikra rontasz. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tintacsiga testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütöd a tintacsiga vékony szarvát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) A tintacsiga fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Göcsörtös bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a tintacsiga vékony szarvát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütöd a tintacsiga nyúlós testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A tintacsiga még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Magad mögé lököd a pitiáner evaporőr trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes tintacsiga trófeát. 173 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver). {Lőfegyver fejlődés: össz: 6%}
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
h 92 | használod a 92. tárgyat |
m 7 | mozogsz északnyugatra |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, dárdát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 dárda. Pár lövedéked átjárja a gyilkos sallank izmos hátát. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a gyilkos sallank hatalmas mancsát. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted a gyilkos sallank bal oldalát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A gyilkos sallank többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Göcsörtös bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a gyilkos sallank jobb oldalát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod a gyilkos sallank jobb első lábát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) A gyilkos sallank csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sallank karmot. (ld. enc.) 163 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 6%}
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}
h 92 | használod a 92. tárgyat |
Dárdát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 dárda. Alaposan megsorozod a százfogú puha lebernyegét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Meglengetve a göcsörtös bunkót ellenfeledre ugrasz. Göcsörtös bunkóval kegyetlenül megütöd a százfogú szivacsos testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd a százfogú szivacsos testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a százfogú, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A százfogú összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 56 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 6%}
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
h 147 | használod a 147. tárgyat |
TETEMEMBER (123. SZÖRNY) A bozótosok mélyén sötét, gonosz mágia lapul. Néha ez az anyagtalan, sötét gáz belesuhan egy elesett kalandozó testébe, és "lelket" ad neki. Ez az abszolút gonosz, csak a vérre szomjazó, az életet minden formájában gyűlölő lény igen veszélyes ellenfél. Érintése olyan rothadást képes előidézni, amely permanens egészségkárosodást idézhet elő. E miatt a veszélyes tulajdonsága miatt SOHA nem fogod megtámadni, bármekkora is legyen a merészséged, csak akkor, ha direkt feltételes támadást adsz ki rá. Legyőzéséhez ütőfegyver szükséges. |
RAIA MEGIDÉZÉSE Kellemesen bizsergető érzés fut végig testeden: mintha valaki simogatna, mintha csillogó aranyszemek kacsáznának végig boldogan a szervezetedben. Aztán a fejedben megszólal egy mély zengésű, határtalanul bölcsnek tűnő hang: "Raia, a jóság és fény istenének szilmaurja vagyok. Feladatom, hogy mindenkinek, aki nem hordja túl magasan az orrát ahhoz, hogy észrevegye ezt a követ, terjesszem istenem igéit. Raia békét és boldogságot ígér mindenkinek, és cserébe nem kér mást, csak az emberek egymás iránti szeretetét, és néha egy-egy imát az ő oltáránál. Ha Raia papja leszel, varázslatokat kapsz, amelyekkel gyógyíthatsz, jobbá teheted a világot. Nem szabad azonban megfeledkeznünk a sötét oldal jelenlétéről, a gonosz istenekről, Dornodonról és Leahról, akik a világ pusztulását akarják. Hogy az ő követőikkel felvehessék a harcot, Raia papjai félelmetes tűzvarázslatokat és védő varázslatokat kapnak. Ahhoz, hogy az istenemhez beszélj, nem kell mást tenned, minthogy áldozatot mutass be Raia egy rúnakövénél: egy aranyló ugarhéjat, egy madártollat és egy púderkövet, a tisztaság jelképeit használd fel. Feltétel még, hogy aurád tiszta, fehér legyen, ne terheljék bűnök, viszont megannyi csillagként lobogtassák jótetteid. Ég veled, vándor!" Megilletődve álldogálsz még egy darabig a földöntúli tapasztalat után. |
ANTILOPBŐR (48. TÁRGY) Egy woor-antilop megnyúzása kemény munka, de nyilván megéri a fáradtságot. Az antilopbőr, mint minden tárgy ebben a játékban, nyilván jó valamire. És hogy mire? Hisz ez nyilvánvaló... |
EVAPORŐR (69. SZÖRNY) Ez a lebegő, henger alakú, gumiszerű lény talán valamilyen másik létsíkról vagy planétáról csöppenhetett ide, annyira nem illik az itteni faunába. Nagy távolságról megérzi az élőlények közelségét, és tétovázás nélkül a zsákmány közelébe lebeg. Ezután fura szenzor-csápjaival megpróbál minél több vizet kinyerni az áldozat testéből. Hogy ezt hogyan is csinálja pontosan, az mindenki számára rejtély, de az biztos, hogy mindezt igen hatékonyan teszi. Megfigyelések szerint a szenzorok működése általában abbamarad, ha az evaporőrt apró miszlikekre vágják. |
EVAPORŐR HÁJ (105. TÁRGY) Igen, ez az, amiről annak idején a nagyapád beszélt! A fura evaporőr háját lenyúzva, egy tökéletesen szigetelő bőrdarabhoz jutsz. Ha ebből vizestömlőt akarsz csinálni, akkor a KT 3 parancsot kell kiadnod, 20 pontért (nincs szükség ezúttal F parancsra). |
TINTACSIGA (74. SZÖRNY) Ez az óriásira megnőtt csiga lehet, hogy a tintahal szárazföldi rokona. Ugyanis képes igen nagy távolságra is fekete, nyúlós folyadékot köpni, ezzel nem ritkán elvakítva ellenfelét. A "befeketített" ellenfelet ezután meglepően éles zúzófogaival aprítja szét. Puha testét jól fogják az éles és szúrófegyverek, de ahhoz, hogy a tintacsiga elpusztuljon, nagyon sok pontosan bevitt csapás szükséges. |
GYILKOS SALLANK (85. SZÖRNY) A sík vidékek medve nagyságú, szőrös testű cammogó ragadozója nem fél úgyszólván senkitől és semmitől. Lapos, macskaszerű fejét ha kitátja, láthatóvá válnak hegyes fogai, a mészárlást azonban általában nem ezekkel, hanem tűhegyes karmaival végzi. A testét eltalálni nem nehéz feladat, de rengeteg sikeres csapást igényel, hogy kimúljon. És közben... hát igen, nem csak nézelődik ez az izé. |
SALLANK KAROM (128. TÁRGY) Leölve a gyilkos sallankot, lemetszheted azokat a karmait, amelyek elég egyenesek, hegyesek és épek ahhoz, hogy később felhasználhasd. |
SZÁZFOGÚ (53. SZÖRNY) Ez a hatalmas, hólyagszerű, négy lábon álló szörny méltán kapta nevét: Testének nagy részét egy óriásira kinyitható száj foglalja el, rengeteg foggal. Mivel otromba lábain aránylag nehezen tud mozogni, ezért hajszálvékony csápjait használja arra, hogy az áldozatot megharapható közelbe húzza. Leginkább sötét, nyirkos helyeken szeret tenyészni. |
Erő: | 12 | Szint: | 7 | Merészség: | 3/1 | Magasság: | 176 cm |
IQ: | 16 | Támadás: | 6 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 75 kg |
Ügyesség: | 9 | Védekezés: | 8 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 36/36 év |
Egészség: | 12 | Életpont: | 110/57 | Jellem: | semleges (+4) | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 15 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 6 arany | Kép. pont: | 6 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ütőfegyverek: | 10 (+1) | dobófegyverek: | 7 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); dárda (#10) (3 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 3 | 2. nyomkövetés: | 1 | 3. mászás: | 2 |
4. csapdakészítés: | 1 | 5. csapdaészlelés: | 1 | 6. gyógyítás: | 15 |
7. vadászat: | 4 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 13 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
készítesz botot (#4) (max. 1 darabot ), dárdát (#10) (max. 3 darabot ) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Összsúly: 40.54 kg | Megterheltség: 92% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 111 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | kaja (#2) | 8 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | antilopbőr (#48) | 1 | bot (#4) | 1 | evaporőr háj (#105) | |||
2 | fáklya (#36) | 6 | sallank karom (#128) | 6 | sünmedve tüske (#14) |