Karakterszám: |
3815 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
31 |
Játékhét: |
39 |
E
forduló ára: |
28 zs. |
Maradék zseton: |
6 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2004. feb. 23. 9h:28' |
A következõ
fordulód táplálható: 2004. feb. 26. |
|
Számládon a zsetonok száma 74 alá esett!
E-mail!
ROGUE KALANDJAI
Pihenésed alatt a következõ történt:
**
1. NAP ** Ajjaj, kiraboltak! Pihenésed alatt eltûnt a barlangodból 1
mézfû.
**
3. NAP ** Ez nem lehet igaz! Valaki ellopott tõled 1 drágakövet. Fejlesztened
kellene az éberségedet!
El sem hiszed, hogy saját barlangodban ér támadás! Ellenfeled egy orgling
kutya (#42).
*** 1. KÖR *** Az orgling kutya irányába mozogsz. Az orgling kutya közelebb
jön, hogy támadhasson. Támadod az orgling kutyát. Benyomsz egyet jobb
mancsoddal.
(26 ép-t sebeztél). Harapásra nyitod szádat.
(28 ép-t sebeztél).
Az orgling kutya kileheli lelkét.
[A csatában összesen 54 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ezt a csatát
te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+37%).
Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Szívesen bekapnál valamit. Gyorsan enni kezdesz. (+18% jóllakottság.) Undorodva
takarítasz ki.
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Maximilian Ûbertáp, egy , a
Lord Akryl-t is térdre kényszerítõ Protolisk Hercegek közül. Egyszerû férfi.
(hírneve 19609.) A te szinteden a legnevesebb
Avvocato Terrasini, egy napszemüveges,
tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 17911.)
Szomszédaidtól helyi híreket hallasz:
*feb. 17.* Shai-Hulud a férgek ura csatában legyõzte Gnosh a Kóborlót.
*feb. 17.* Shai-Hulud a férgek ura felköltözött a következõ szintre.
*feb.
19.* Black Diamond gyõzelmet aratott Run Keledor felett.
*feb. 20.* Viharfelhõ
teljesítette az 5. küldetést, amit a mágustoronyban kapott.
*feb. 20.*
Black Diamond teljesítette az 5. küldetést, amit a mágustoronyban kapott.
*feb. 20.* Black Diamond teljesítette a 2. küldetést, amit a boltban kapott.
*feb. 23.* Avvocato Terrasini csatában legyõzte Run Keledort.
*feb. 23.*
Avvocato Terrasini és Black Diamond megküzdöttek egymással, és Avvocato
Terrasini gyõzött.
*feb. 23.* Avvocato Terrasini átokszórás tulajdonsága
42 lett, elsõként a szinten.
*feb. 23.* Avvocato Terrasini gyõzelmet aratott
Vérescsápú Nald 'Wo felett.
Táborozásod alatt messzi hírek jutottak el hozzád:
*feb. 11.* Köpködõ Méregzsák pszionikus párviadalban legyõzte Rozsdamentes
acélpatkányt.
*feb. 11.* Köpködõ Méregzsák pszionikus küzdelemben diadalt
aratott Nosferatus felett.
*feb. 11.* Köpködõ Méregzsák és Yula Vayniko
pszi párbajt vívtak. Köpködõ Méregzsák került ki gyõztesen.
*feb. 12.*
A Fényhozók szövetség fényes gyõzelmet aratott Takaidia felett!
*feb.
13.* Lord Khalel elsõként ért el 53-as rezisztencia tulajdonságot a Hegy
lakói közül!
*feb. 16.* Fortian szolgálatába állt egy orgling disznó.
*feb. 17.* Akadil Tel Kator gyõzelmet aratott Geri felett.
*feb. 17.*
Fortian csatában legyõzte Gerit.
*feb. 19.* Akadil Tel Kator pszionikus
küzdelemben diadalt aratott Edil Ves Ybesel Tal Ular felett.
*feb. 19.*
Köpködõ Méregzsák és Mosquito Drow pszi párbajt vívtak. Köpködõ Méregzsák
került ki gyõztesen.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 186.]
sza 1015 1 1 |
1 db 1015 tárgy átadása 1. szolgának |
Szolgádnak ajándékozol 1 pikkelyvértet. Womath morálja 20%-kal nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 186.]
A barlangod már túl kicsi számodra: nekilátsz, hogy kibõvítsd! Hosszasan
dolgozol, ásol, hordod ki a köveket a bejárat elé. Végül megszemléled az
eredményt. No, így már mindjárt kényelmesebb lesz! Barlangod új mérete:
64.
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 166.]
kno 9 2 |
9. képességre 2 képességpont |
Elköltesz 2 képességpontot a méreted növelésére (+1 méret).
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 166.]
m 5 5 816 1414 1212 1214 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 5,5) Itt az ideje, hogy tiszteletedet tedd az õsöknél! Elsétálsz a fenséges
Csarnokig.
(M 8 16) A legközelebbi feladat megoldásánál 16 lesz a válaszod.
(M 5,4) A folyosó északra tart. A földön egy fekete nyílást látsz. Egyszercsak
elõsuhan belõle valami. Egy szellem, minden bizonnyal egy õsé! Tudod, hogy
próbatétel következik. A szellem egy kérdést tesz fel, amelyre válaszolnod
kell:
Ha 5 szárnyas bolhedor 6 hét alatt 60 kiló bogarat fal fel, akkor
2 szárnyas bolhedor 4 hét alatt hány kiló bogarat eszik meg?
Haha, ez
könnyû! Megmondod a választ. [16] - Rendben, a válasz tökéletes - hallod
a szellemet. Elégedett az õsöd! (+20% lélekenergia.)
(M 4,4) Mindenre ügyelve, a nyugati járaton mész. Egy nálad majd kétszer
nagyobb galetki lép eléd. Vastag karjaival feléd int. - Próbázni jöttél?
- kérdi. Bólintasz. Elméleti mágiával kapcsolatos kérdéseket tesz fel neked
a galetki.
[Mágia próba 9-es küszöbre: sikeres] - Egy igazi mágus! -
nyilatkozik elismerõen a galetki.
(M 4,3) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 3,4) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 4,3) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 5,4) Keleti irányba folyatod utadat. A szellem persze már nincs itt.
(M 5,3) Merre tovább? Északra! A barlangszobában, ahová az út vezet, nincs
semmi néhány kövön kívül.
(M 6,3) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 5,2) Az északra menõ folyosót követed. Egy zöld pöttyös, gyíkbõrû, oroszlánfejû
galetki lép eléd. - Ha tovább akarsz menni, egy próbát kell kiállnod! -
mennydörgi. Hirtelen a galetki lesújt rád! Testedbõl dõl a vér. Õ int:
lássuk, hogy tudsz gyógyítani! Hozzálátsz a seb ellátásához.
[Egészség
próba 9-es küszöbre: 1 hõsiesség pont árán sikeres] - Ez ám az egészség!
- füttyent a galetki.
(M 6,2) Keletre mész tovább. Egy szögletes testalkatú, csillogó ezüst testû
galetki lép eléd. Kurtán közli, hogy itt csak az mehet tovább, aki arra
alkalmasnak bizonyul. Magabiztosan elmosolyodsz, várod a feladatot. Kétségbeesve
érzed, hogy a galetki belép elmédbe! A mágia fonalát szõni kezded, hogy
bizonyítsd védettségedet.
[Mágia próba 6-os küszöbre: sikeres] - Egyszer
még nagy mágus lesz belõled! - biztat a galetki.
(M 6,1) Rövid vizsgálódás után észak felé indulsz. Amikor belépsz a barlangterembe,
ráébredsz, hogy torzszülöttek szentségtelenítették meg az Õsök Csarnokát.
A te dolgod, hogy rendet tegyél. Ellenfeled egy élõ cseppkõ (#48).
*** 1. KÖR *** Sziklarepesszel meglõ téged az élõ cseppkõ.
(14 ép-t sebzett.)
Megindulsz az élõ cseppkõ felé. Már ott is vagy! A womath az élõ cseppkövet
rohamozza. Az élõ cseppkövet próbálod megsebezni. Odacsapsz jobb mancsoddal.
(19 ép-t sebeztél). Megpróbálod belemélyeszteni fogaidat.
(21 ép-t sebeztél).
Az élõ cseppkõ halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 40 sebzést okoztál, és 14 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a womath: 0/0.] Gyõztél!
Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+32%). Elteszed
a zsákmányt, ami egy sziklarepesz és 24 arany.
[ld. enc.]
(M 5,1) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
[32 TVP-t használtál fel, maradt még 134.]
m 1414 4343 4343 3232 3434 3232 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 6,0) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 5,1) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 6,0) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 5,1) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 5,1) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 6,2) A négy égtáj közül délt választod. Az itt áldogáló galetki csak
biccent feléd, nyilván az újabb próbázókra vár.
(M 5,2) A folyosó nyugatra visz. Hmm, emlékszel még, itt volt az egyik próbatétel!
(M 5,3) Irány dél! Az elhagyatott teremre nyomasztó csend telepszik.
(M 4,3) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 5,4) Dél felé mozogsz. A barlangterem üres, már megoldottad a feladatot.
(M 4,4) Nyugati irányba folyatod utadat. A próbatételt vezetõ galetki most
is itt van. Üdvözöl téged.
(M 4,5) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 4,5) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 5,4) A következõ terem keletre van, így arra mész. Ez egy üres, jellegtelen
barlangterem.
(M 5,5) A folyosó délre visz. A termet valaki megtisztította a torzszülöttektõl.
(M 6,5) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 5,6) Rövid vizsgálódás után dél felé indulsz. Ebben a teremben már gyõzedelmes
csatát vívtál.
(M 4,6) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 5,7) A négy égtáj közül délt választod. Az elhagyatott teremre nyomasztó
csend telepszik.
(M 4,7) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 5,8) Dél felé sétálsz az õsi barlang falai közt. Egy sötét barlangszobába
érkeztél.
(M 6,8) A négy égtáj közül keletet választod. A terem végében, egy emelvényen
egy díszes trónt látsz. Nem riadsz meg a fenyegetõ külsõtõl, tudod, hogy
a mágikus ülõhely jószándékkal készült. Kár, hogy már kisütötted a mágiát.
(M 6,9) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 7,8) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
[11 TVP-t használtál fel, maradt még 123.]
Kimész a Csarnokból. Elhatározod, hogy vadászni mész. Ölésre készen futsz
végig a vadászok számára fenntartott folyosón, le az alsó szintekig. Megérkeztél
az alsó szintekre! Lábadnál a csatorna szennyvize csordogál. Valami mozdul
a sötétben. Igen! Vérszomjas torzszülött(ek)! A csatába veted magad. Ellenfeled
egy elektraton (#34).
*** 1. KÖR *** Az elektraton varázshatalma segítségével elmond egy villámsújtást.
15 ép-t sebzõdtél. A womath az elektratont rohamozza. Megindulsz az elektraton
felé. Már ott is vagy! A womath az elektratont támadja. Az elektratont
próbálod megsebezni. Lecsapsz jobb mancsoddal. Nem találtál. Megpróbálod
megmarni. Mellétrafáltál. Megérzi illatodat
(2 sebzés).
*** 2. KÖR *** Az elektraton rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy
villámsújtás.
23 életpontnyit sebzõdsz. A womath az elektratont támadja.
Megtámadod az elektratont. Lendületet véve ütsz jobb mancsoddal. Félrehajolt.
Elõrehajolva harapni próbálsz. Elkerülte. Illatod elkábítja
(2 sebzés).
[A csatában összesen 4 sebzést okoztál, és 38 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a womath: 0/0.] Megérint
a halál szele. Rettegve menekülsz.
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) A lehetõségekhez képest ellátod sebeidet.
(+33 életpont.)
[26 TVP-t használtál fel, maradt még 97.]
kno 100 11 |
100. képességre 11 képességpont |
Elköltesz 11 képességpontot jobb mancs végtagod méretének növelésére. A
gyakorlásnak köszönhetõen jobb mancs végtagod megnõtt, új mérete 12.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 97.]
h 8 103 |
8. tárgy használata |
Bekapod az õskövet. Máris érzed a hatást! A gyakorlásnak köszönhetõen fog
végtagod megnõtt, új mérete 12.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 97.]
kf 213 1676 |
bekészíted a 213. tárgyat |
Leveszed az erõ márványgyûrûjét. Felveszed az egyensúly gyûrûjét.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 97.]
(14. kaland:) Itt az ideje a rovarirtásnak! A papok megmutatják a lejáratot
a templom pincéjébe. Megindulsz lefelé. Hú, itt tényleg büdös van! A lépcsõn
valami megmozdul. Ellenfeled egy óriáscsótány (#7).
*** 1. KÖR *** Az óriáscsótány feléd rohan. Megközelíted az óriáscsótányt.
A womath az óriáscsótány felé mozog. Az óriáscsótány rád támad. Megpróbál
megmarni.
(7 ép-t sebzõdtél). Az óriáscsótányt próbálod megsebezni. Beversz
egyet jobb mancsoddal.
(23 ép-t sebeztél). Kitátod szádat, harapni próbálsz.
(28 ép-t sebeztél). Az óriáscsótány kileheli lelkét.
[A csatában összesen 51 sebzést okoztál, és 7 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a womath: 0/0.] Ezt a
csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a
lélekenergiát (+11%). A womath zabál. (+20% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Lepihensz, ellazítasz. Koncentrálsz,
és hamarosan érzed, hogy sebeid gyógyulni kezdenek. (+15 életpont.)
Odébbrúgod a széttaposott dögöt, és lejjebb merészkedsz. A milgand fényénél
körülnézel, és azonnal surrogó hangra leszel figyelmes. A fenébe! Ellenfeleid
3 óriáscsótány (#7).
*** 1. KÖR *** Az 1. óriáscsótány feléd rohan. A 3. óriáscsótány a womath
felé mozog. A 2. óriáscsótány feléd mozog. A womath a 3. óriáscsótány felé
mozog. Az 1. óriáscsótány felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Az 1. óriáscsótány
téged támad. Marni próbál. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. A 3. óriáscsótány
és a womath egymással harcolnak. A 2. óriáscsótány rád támad. Marni próbál.
Mellétrafált a balfácán. Az 1. óriáscsótányt próbálod megsebezni. Lecsapsz
jobb mancsoddal.
(32 ép-t sebeztél). Elõrehajolva harapni próbálsz.
(35
ép-t sebeztél). Az 1. óriáscsótány halálhörgés közepette a földre zuhan.
*** 2. KÖR *** A 2. óriáscsótány rád támad. Megpróbál megmarni.
(6 ép-t
sebzõdtél). Támadod a 2. óriáscsótányt. Odacsapsz jobb mancsoddal.
(25
ép-t sebeztél). Megpróbálod megmarni.
(31 ép-t sebeztél). A 2. óriáscsótány
hörögve elterül. A 3. óriáscsótány és a womath egymással harcolnak.
*** 3. KÖR *** A womath és a 3. óriáscsótány egymással harcolnak. A 3. óriáscsótány
kileheli lelkét.
[A csatában összesen 123 sebzést okoztál, és 6 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a womath: 17/10.] Gyõzelmet
arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát
(+32%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
A womath habzsolja az ételt. (+25% jóllakottság.)
No, ez tényleg elég piszkos munka. Undorodva haladsz tovább a szûk pincefolyosón.
A következõ teremben is nyüzsögnek a csótányok. Ideje rendet vágni! Ellenfeleid
4 óriáscsótány (#7).
*** 1. KÖR *** A 2. óriáscsótány feléd rohan. Megrohamozod az 1. óriáscsótányt.
A 3. óriáscsótány megközelíti a womathot. Az 1. óriáscsótány feléd rohan.
A 4. óriáscsótány elindul a womath felé. A womath elindul a 3. óriáscsótány
felé. A 2. óriáscsótány rád veti magát. Csáprágójával agresszívan harap.
Ez mellément. Megtámadod az 1. óriáscsótányt. Lekeversz egyet jobb mancsoddal.
(26 ép-t sebeztél). Harapni próbálsz.
(24 ép-t sebeztél). Az 1. óriáscsótány
halálhörgés közepette a földre zuhan. A 3. óriáscsótány és a womath egymással
harcolnak. A 4. óriáscsótány a womathot támadja. A womath holtan terül
el.
*** 2. KÖR *** A 3. óriáscsótány rád veti magát. Megpróbál megmarni. Nem
talált. A 2. óriáscsótány rád támad. Csáprágójával mar. Kacagsz a nevetséges
próbálkozáson. A 4. óriáscsótány téged támad. Harapni próbál. Mellétrafált
a balfácán. A 2. óriáscsótányt próbálod megsebezni. Lesújtasz jobb mancsoddal.
(28 ép-t sebeztél). Acsarogva harapni próbálsz.
(32 ép-t sebeztél). A 2.
óriáscsótány kileheli lelkét.
*** 3. KÖR *** A 3. óriáscsótányt próbálod megsebezni. Lecsapsz jobb mancsoddal.
(31 ép-t sebeztél). Harapásra nyitod szádat.
(31 ép-t sebeztél). A 3. óriáscsótány
kileheli lelkét. A 4. óriáscsótány rád támad. Elõrehajolva marni próbál.
(9 ép-t sebzõdtél).
*** 4. KÖR *** A 4. óriáscsótány rád támad. Csáprágójával mar.
(7 ép-t sebzõdtél).
A 4. óriáscsótányt próbálod megsebezni. Lendületet véve ütsz jobb mancsoddal.
(26 ép-t sebeztél). A fogaiddal támadsz.
(38 ép-t sebeztél). A 4. óriáscsótány
kileheli lelkét.
[A csatában összesen 236 sebzést okoztál, és 16 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a womath: 0/19.] Ismét
látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi
lélekenergia (+44%). Összegyûjtöd a "kincset": 11 arany.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Lepihensz, ellazítasz. Koncentrálsz,
és hamarosan érzed, hogy sebeid gyógyulni kezdenek. (+13 életpont.)
Pfû! Ez fárasztónak fárasztó volt, ha nem is érezted veszélyesnek. Úgy tûnik,
végeztél! Vagy mégsem? A barlang végében látsz egy korhadt faajtót, mögüle
kaparászást hallasz. Abból nem lehet bajod, ha megnézed! Kitárod az ajtót,
és egy óriási, fekete csótány ugrik feléd! Ellenfeleid egy csótánykirálynõ
(#128) és egy óriáscsótány (#7).
*** 1. KÖR *** A csótánykirálynõ feléd rohan. Az óriáscsótány máris elõtted
terem! Az óriáscsótány irányába mozogsz. A csótánykirálynõ téged támad.
Megpróbál megmarni.
(9 ép-t sebzõdtél). Az óriáscsótány téged támad. A
csáprágójával támad. Hátraugrasz a támadás elõl. Megtámadod az óriáscsótányt.
Odaütsz jobb mancsoddal.
(30 ép-t sebeztél). Pofádat nagyra tátva harapsz.
(33 ép-t sebeztél). Az óriáscsótány kileheli lelkét.
*** 2. KÖR *** A csótánykirálynõ téged támad. Megpróbál megmarni. Ez mellément.
Támadod a csótánykirálynõt. Odacsapsz jobb mancsoddal.
(20 ép-t sebeztél).
Harapni próbálsz.
(26 ép-t sebeztél). A csótánykirálynõ kileheli lelkét.
[A csatában összesen 109 sebzést okoztál, és 9 sebzést kaptál.] Ismét látványosan
gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a
lélekenergiát (+61%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy
kapj egy képességpontot. Elrakod a zsákmányt, ami 17 arany.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Lepihensz, sebeidet nyalogatod, amelyek
hamarosan gyógyulni kezdenek. (+16 életpont.)
Micsoda förtelmes borzalom! No, ebbõl tényleg ki lehet nézni, hogy megevett
egypár papot. Miután meggyõzõdsz róla, hogy nincs több csótány a környéken,
kimész a pincébõl, és jelented a papoknak, hogy teljesítetted a megbízást.
Óvatosan lemerészkednek a pincébe, de amikor látják a sok dögöt, örvendezni
kezdenek. Hivatják a Takarítókat, hogy rendet csináljanak, te pedig megkapod
a jutalmadat - teljesen meggyógyítanak, és még kapsz is útravalóul két
fehér gyógyitalt.
(+2 hõsiesség pont.)
(+1 képességpont.)
(Feltételes gyógyítás templomban:) Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy,
gyertyákkal kivilágított barlang, tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött
galetkik fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak.
Szolgád, womath újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét,
és kifizetsz 10 aranyat.
[69 TVP-t használtál fel, maradt még 28.]
kf 1676 213 |
bekészíted az 1676. tárgyat |
Leveszed az egyensúly gyûrûjét. Felveszed az erõ márványgyûrûjét.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 28.]
vee 152 146 3 |
sok-sok vásárlás |
Elmész a szint középpontjában épült boltba. Elõször is megnézed, mi kapható,
és megtippeled, mit mennyire tudnál lealkudni: kemény bõrpáncél (#3) 40
ap, törpe pikkelyvért (#4) 50 ap, kés (#5) 2 ap, fogazott tõr (#6) 4 ap,
bõrpáncél (#9) 20 ap, parittya (#10) 12 ap, kerek kõ (#11) 2 ap, harci
fejsze (#12) 20 ap, sziklarepesz (#13) 6 ap, üvegcse (#14) 4 ap, kõbalta
(#18) 6 ap, mandolin (#19) 80 ap, winropu moha (#22) 40 ap, ragálygomba
(#26) 40 ap, gyilkos boróka (#27) 40 ap, tejfonál (#28) 40 ap, kötél (#128)
20 ap, rozsdás kard (#131) 12 ap, ében tündekard (#132) 40 ap, díszes fejék
(#135) 20 ap, khaldoran öv (#137) 60 ap, szivárvány karkötõ (#139) 160
ap, nordkristály (#146) 12 ap, pirgamit (#152) 16 ap, mandibula (#157)
8 ap, yeti csont (#160) 22 ap, Xantin bõröve (#169) 80 ap, a Tél ezüstlánca
(#170) 80 ap, fekete nadrág (#171) 80 ap, pókcsatos öv (#173) 80 ap, lelakatolt
ládikó (#310) 600 ap, lemezpáncél (#1000) 100 ap, vas lemezpáncél (#1001)
172 ap, lovagi lemezpáncél (#1002) 256 ap, pikkelyvért (#1015) 40 ap, könnyû
pikkelyvért (#1016) 76 ap, díszes pikkelyvért (#1017) 136 ap, láncing (#1030)
80 ap, könnyû láncing (#1031) 141 ap, bíbor láncing (#1032) 216 ap, mellvért
(#1045) 70 ap, bõr mellvért (#1046) 124 ap, bronz mellvért (#1047) 196
ap, pajzs (#1060) 20 ap, kerek pajzs (#1061) 45 ap, nagy pajzs (#1062)
96 ap, sisak (#1075) 20 ap, vassisak (#1076) 45 ap, szárnyas sisak (#1077)
96 ap, maszk (#1090) 10 ap, halotti maszk (#1091) 28 ap, csontmaszk (#1092)
76 ap, fejpánt (#1105) 10 ap, díszes fejpánt (#1106) 28 ap, ezüst fejpánt
(#1107) 76 ap, csizma (#1120) 10 ap, vándorcsizma (#1121) 28 ap, fekete
csizma (#1122) 76 ap, köpeny (#1135) 6 ap, utazóköpeny (#1136) 24 ap, kék
köpeny (#1137) 69 ap, díszes köpeny (#1138) 144 ap, köntös (#1150) 10 ap,
zöld köntös (#1151) 28 ap, átlátszó köntös (#1152) 76 ap, díszes köntös
(#1153) 153 ap, íj (#1270) 20 ap, könnyû íj (#1271) 45 ap, hosszú íj (#1272)
96 ap, nyílpuska (#1285) 40 ap, könnyû nyílpuska (#1286) 76 ap, nehéz nyílpuska
(#1287) 136 ap, tõr (#1300) 10 ap, csonttõr (#1301) 28 ap, rövid tõr (#1302)
76 ap, kard (#1315) 20 ap, görbekard (#1316) 45 ap, hosszúkard (#1317)
96 ap, lándzsa (#1330) 20 ap, barbár lándzsa (#1331) 45 ap, gyalogos lándzsa
(#1332) 96 ap, hosszú lándzsa (#1333) 177 ap, a szívósság lándzsája (#14830)
120 ap, a tûz barbár lándzsája (#22481) 175 ap, a méreg lándzsája (#24280)
70 ap, a sav könnyû íja (#26921) 175 ap, a sav görbekardja (#26966) 175
ap, az elektromosság gyalogos lándzsája (#27432) 319 ap, a légzés kerek
pajzsa (#27611) 175 ap, a légzés gyalogos lándzsája (#27882) 319 ap, az
angyalok pikkelyvértje (#28015) 90 ap, az angyalok könnyû nyílpuskája (#28286)
206 ap, a sólyom lemezpáncélja (#29350) 150 ap, a sólyom görbekardja (#29666)
175 ap. Veszel 3 pirgamitot 48 aranyért. Veszel 3 nordkristályt 36 aranyért.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 23.]
gy 30 5 0 50 |
felt. gyógyítás 30%-ra |
Hazamész a boltból. Gyógyítani fogsz, ha életpontod a méreted 30 százaléka
alá zuhan. Egy körben max. 5 alkalommal gyógyítasz. Elsõsorban a 50. varázslatot/tárgyat
fogod használni. Végsõ esetben persze marad a hagyományos gyógyítás.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 23.]
(9. kaland:) Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak
a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 23.]
gy 60 20 0 |
felt. gyógyítás 60%-ra |
Gyógyítani fogsz, ha életpontod a méreted 60 százaléka alá zuhan. Egy körben
max. 20 alkalommal gyógyítasz.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 23.]
be 11 |
meglátogatod a 11. épületet |
Elmész a Tudósok Klánjának épületébe.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 18.]
ism 5 |
a következõ parancs ismétlése 5 alkalommal |
Engedélyt kérsz, hogy a templom pincéjében kutathass: állítólag négy templomot
építettek itt egymás helyére, úgyhogy a keresztül-kasul vájt barlangjáratokban
bizonyosan lehet õsi relikviákat találni! A fenébe, megzavartak! Ellenfeled
egy katapulter (#33).
*** 1. KÖR *** A katapulter céloz, és lõ rád. Nem talált. Megindulsz a katapulter
felé. Már ott is vagy! A womath megközelíti a katapultert. Megtámadod a
katapultert. Lendületet véve ütsz jobb mancsoddal. Elhibáztad. Acsarogva
harapni próbálsz.
(33 ép-t sebeztél). Fantasztikus illatod hat rá
(3 sebzés).
A katapulter halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 36 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a womath: 0/0.] Ismét
látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba
szívod a lélekenergiát (+23%). Viszed, ami mozdítható: 2 kerek kõ. Nos,
hol is tartottál az ásatásban? Az izzadságos munkád nem jár eredménnyel.
Talán nem jó helyen keresgéltél...
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 8.]
Ezt a parancsot nincs sok értelme 10 TVP-nél kevesebbért kiadni. [0 TVP-t
használtál fel, maradt még 8.]
Felkészülsz egy kiruccanásra a környékre. Módszeresen kutatsz más galetkik
barlangjai után. Elõbb utóbb csak találsz megfelelõ ellenfelet... Kiválasztasz
egy barlangnyílást, amelybõl némi fényt látsz. A jelzés alapján, a lakóval
baráti társalgás lesz.
Vendéglátód
Helénke, egy kicsit tehénke, méretét vidámsággal ellensúlyozó,
tenyérbemászó arcú nõ. A Tudósok klánjának hallgató rangú tagja. Viselt
tárgyai: bõrpáncél, szivárvány karkötõ, az enyészet vándorcsizmája, a mágia
csepp fülbevalója, bronzmedál, gyalogos lándzsa, köpeny, az egyensúly gyûrûje,
khaldoran öv, a tárgyalás gyûrûje, ezüst fejpánt, a gyorsaság nyaklánca,
a kalmár nyaklánca, Rogan karkötõje. A kölcsönös üdvözlések után kényelembe
helyezitek magatokat a földön, és kirakjátok az ennivalót a padló közepére
terített takaróra. Micsoda finomságok! Nem kell sokáig biztatni: máris
enni kezdtek. Miután alaposan belaktatok, beszélgetni kezdtek a mindkettõtöket
érdeklõ témákról: a varázslatokról, a klánokról... Aztán persze az ellenkezõ
nemû galetkikre terelõdik a szó. Vidáman pletykálkodtok egy kicsit. Hú,
milyen késõ van már! Megköszönöd a vendéglátást, és hazaindulsz. (+10%
jóllakottság) A beszélgetés alatt új ismerettel gyarapodtál, megtudod,
mi az a kos rend szerzetese.
[ld. enc.]
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 8.]
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 8.]
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz.
[ld. enc.]
Ebben a körben +3 galetki erõt és +2 hírnevet kaptál. A kör során összesen
653 sebzést okoztál, és 90 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok
eredményeképp
5 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 8 TVP-t viszel
át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
197 TVP-t költhetsz majd el.
KARAKTERLAP
Rogue, egy a hajában elõl két fehér tincset viselõ, végzetes
érintésû Vadóc nõ vagy. Jelenlegi lakóhelyed: féregszint (3. szint). Táplálkozásod:
micinista. Ez a 31. fordulód.
|
[1] erõ: |
7 (10) / 2.30 |
[2] IQ: |
8 / 0.55 |
[3] ügyesség: |
5 (8) / 0.90 |
[4] egészség: |
6 / 5.80 |
[5] mágia: |
8 / 0.70 |
[6] gyorsaság: |
4 (1) / 1.78 |
[9] Méret/ép: |
63 / 63 |
Min. méret: |
64 |
Barlangméret: |
64 |
|
|
Varázspont: |
76 / 76 |
Képességpont: |
8 / 33% |
Hõsi pont: |
13 (4) |
Tám.bónusz: |
3% |
Véd.bónusz: |
25% |
Galetki erõ: |
200 / 145 |
Hírnév : |
197 |
Jóllakottság: |
168% |
Életkor: |
12 / 12 |
|
|
Galetki csaták: |
9 (0) |
Galetki gyõzelmek: |
6 (0) |
Torzsz. csaták: |
180 (8) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
153 (7) |
Leölt torzszülött: |
211 (13) |
Pszi csaták: |
0 (0) |
Pszi gyõzelmek: |
0
(0) |
Ájulások száma: |
5 (0) |
|
A Tudósok Klánjának (#11) tagja vagy.
Rangod: hallgató (11)
Speciális
képességeid:
+2 gyógynövények, +2 v.ital fõzés, +11% varázstárgy találására;
55%, hogy v.ital fõzés kudarckor a komponensek megmaradnak.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Készíts el két gázlehelet italát! 2.) Érj el 10-es intelligenciát.
3.) Hajtsd végre a 9-es Klánkalandot (KK 9)! (összesen 40 TVP-t igényel)
|
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[17] vastag bõr: |
2 / 0 |
[25] illat: |
5 / 0 |
|
|
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[46] csapdaészlelés: |
3 / 0.21 |
[47] zárnyitás: |
3 / 1.05 |
[48] mászás: |
4 / 0.40 |
[50] meggyõzõkészség: |
3 (5) / 0.65 |
[52] auraészlelés: |
2 / 0.05 |
[54] kereskedelem: |
3 / 0.52 |
[56] varázsitalfõzés: |
2 (4) / 0.15 |
[57] gyógynövények: |
3 (7) / 2.85 |
[58] nyomkeresés: |
4 (6) / 0.50 |
[59] vezetõkészség: |
1 (2) / 0.25 |
[64] átokszórás: |
4 (6) / 2.05 |
[65] álcázás: |
2 / 0.05 |
[66] lopakodás: |
3 / 0.20 |
[67] régészet: |
6 / 3.90 |
[68] zene: |
3 / 0.15 |
[69] tanulás: |
2 / 1.50 |
|
|
|
|
|
VÉGTAGOK |
|
|
jobb mancs |
[100] méret: |
12 (13) / 0 |
[101] szakért.: |
7 (8) / 2.40 |
|
|
fog |
[103] méret: |
12 / 0 |
[104] szakért.: |
9 / 6.52 |
|
|
|
VARÁZSLATOK & PSZIK |
|
|
[10] energiatüske: |
4 / 0.48 |
|
|
|
|
|
SZOLGÁID |
|
|
név |
méret/ép |
morál |
jóllakottság |
szint |
állapot |
[1] womath |
24/24 |
58% |
190% |
1 / 0 |
harcol |
lélekenergia rész |
0% |
jóllakottság határ |
0% |
gyógyítás: |
2 |
|
HARCI PROGRAMOD |
3: energiatüske t.var. ha ellenfeled #111. Prioritás: 100. |
4: energiatüske t.var. ha ellenfeled #28. Prioritás: 100. |
1: védelem itala v.var. ha a harc 1. köre van, Prioritás: 100, és ha ellenfeled
#128. |
FELTÉTELES PARANCSAID GY 60 20;
VI erõ:150% ép:35%;
PV 1 5;
PSZ 48
58 47;
Az
Orgling lázadás során általad legyõzött orglingok száma: 4.
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #7 (4. épület), #19 (1. épület), #51 (20. épület),
#450 (25. forduló), #243 (26. forduló), #331 (27. forduló), #489 (28.
forduló), #389 (28. forduló), #269 (29. forduló), #222 (30. forduló).
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
* |
1 a füvész köpenye (#193) |
* |
1 a nyomkeresés fejpántja (#194) |
* |
1
az ügyesség csatos öve (#2516) |
|
1 díszes fejék (#135) |
|
1 ezüst fejpánt (#1107) |
|
1 khaldoran öv (#137)
|
|
1 köntös (#1150) |
|
1 köpeny (#1135) |
* |
1 láncing (#1030) |
|
1 maszk (#1090) |
|
1 pajzs (#1060) |
|
1 törpe pikkelyvért (#4) |
Ékszerek, kincsek |
* |
1 a tárgyalás gyûrûje (#144) |
|
212 arany (#1) |
|
1 az egyensúly gyûrûje
(#213) |
* |
1 az erõ márványgyûrûje (#1676) |
* |
1 bronzmedál (#207) |
|
14 drágakõ
(#2) |
|
1 fülbevaló (#1255) |
* |
1 kék gömb (#143) |
* |
1 kristályamulett (#130)
|
|
1 márványgyûrû (#1226) |
* |
1 Rogan karkötõje (#145) |
|
1 szivárvány karkötõ
(#139) |
Felszerelés |
|
1 díszes rézkulcs (#129) |
|
1 kötél (#128) |
|
1 varázskõ (#210) |
Fegyverek |
|
5 fogazott tõr (#6) |
|
1 kard (#1315) |
|
12 kerek kõ (#11) |
|
3 kés (#5) |
|
1 lándzsa (#1330) |
|
1 rozsdás kard (#131) |
|
1 sziklarepesz (#13) |
Varázsitalok és füvek |
|
3 csótányláb (#25) |
|
4 fehér gyógyital (#50) |
|
5 gyilkos boróka (#27)
|
|
2 hónakkupók (#30) |
|
1 hõsiesség itala (#52) |
|
1 mátekel gomba (#21)
|
|
2 mézfû (#29) |
|
3 mitulen fû (#20) |
|
1 óriásnövés itala (#60) |
|
3 ragálygomba (#26) |
|
1 savlehelet itala (#55) |
|
1 sötét mák (#23)
|
|
6 tejfonál (#28) |
|
2 üvegcse (#14) |
|
2 winropu moha (#22) |
Egyéb kacatok |
|
5 bolhedor szárny (#15) |
|
1 húsevõ bibe (#151) |
|
15 lemúr hártya (#161)
|
|
2 mandibula (#157) |
|
1 molitár háj (#165) |
|
3 nohnetár gumó (#212)
|
|
8 nordkristály (#146) |
|
5 õsi relikvia (#17) |
|
4 pirgamit (#152) |
|
3 yeti csont (#160) |
|
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
SZIKLAREPESZ (13. TÁRGY) Az élõ cseppkõ által nagy sebességgel kilõtt,
éles sziklarepeszeket te is dobálhatod lõfegyverként, ha úgy tartja kedved:
én azonban a helyedben maradnék a számos, sokkal hatékonyabb harci opciónál
ennek a 3D3+1 sebzésû lõfegyvernek a használata helyett. Már csak azért
is, mert lõfegyvert csak akkor használhatsz, ha nem vagy közelharcban senkivel,
mellette semmi mást nem csinálhatsz, és persze kell, hogy legyen lõfegyver
szakértelmed.
KOS REND SZERZETESE (108. LÉNY) A Fekete Kos Rendje egy sötét vallási
Klán, amely egyesek szerint titkon magát az Ellenséget imádja. Az biztos,
hogy kívülállóknak szinte lehetetlen bekerülni közéjük, azt suttogják,
az új szerzeteseket a szülõi barlangból elrabolt fiatal galetkik közül
nevelik. Mint becsületes és a rendet tisztelõ galetkinek, kötelességed,
hogy szembeszállja a Kos Rend szerzeteseivel, akiket sokan a torzszülöttekkel
egyenrangúnak tekintenek - a Rend teljes elpusztítására azonban eleddig
senki sem vállalkozott, vélt vagy valós hatalma miatt.
REZERVÁTUM (#46) Építési költség: 4000 TVP
Egyéb költség: 1000 arany
Min. építés: 200 TVP
Elõfeltétel: Itató (#23)
Leírás: Mindig is ellene
voltatok a kínzókamrának, s inkább egy menhelyet szerettetek volna kialakítani
a kiöregedett szolgák számára. Ám végül rájöttetek, hogy az sem lehetne
megoldás, mivel csak egy tetszetõs "börtöne" lenne csak nekik. Végül sok
tervezgetés után felötlött bennetek, hogy akkor inkább miért ne lehetne
egy barlangrészleget elkülöníteni számukra, a galetkik szintjeihez hasonlóan?
Ezt tett követte, s az elméleti megtervezést hosszú lobbizás követte a
helytartói hivatalnál, hogy engedélyezzék az építkezést. Eleinte hallani
se akartak róla, de végül a kitartás meghozta eredményét, és elfogadták
a tervet. Így, bár sok elvtelen szövetség nem átallotta szolgáit kegyetlen
és megalázó kínzásnak alávetni, ezentúl - hála az új Rezervátumnak - galetkihez
méltó módon vehettek búcsút kis kedvenceitektõl.
A Rezervátum területét
õrök és felügyelõk biztosítják, akik õrzik a kijáratokat (hogy se egy óvatlan
lakó ne merészkedjen ki, se egy rémség, vagy egy túlbuzgó tisztogató ne
menjen be a rezervátum területére), s elsimítják az esetleges összetûzéseket
a lények között (de jogkörük szigorúan csak ideáig terjed!). A felépülte
után használható a szolga kísérete a rezervátumba: SZKI {szolga sorszáma}
{képességpont} parancs. Ekkor a szolgát elengeded a rezervátum területén,
hogy békében élhesse tovább életét. Elõtte még hosszas búcsúzkodás keretén
belül el kell vele beszélgetned a bejáratnál felállított mágikus fülkében,
hogy ismertesd vele az egyszerû szabályokat (kevésbé intelligens teremtmények
esetén segít a fülke mágikus gondolatátvetítõ varázslata). A folyamat során
a szolga lassan megbarátkozik új otthonával, miközben hála a mágikus eljárásnak
a beléfektetett lélekenergia szép, fokozatosan felszabadul. - elvégre
a Rezervátum jól õrzött, biztos hely, ahol nem lesz szükség a harci jártasságokra.
Minden Kno kinyerése 3 TVP-be kerül, 5 ÉP sebzõdést jelent a szolgádnak
és 7%-kal csökkenti a morálját. Bizony, a hosszas együttlét során alaposan
összebarátkoztatok a kis kedvenccel, íyg nem csoda, ha a búcsút követõen
elszonytyolodik szegényke - ez jelenik meg a morál- és ÉP vesztésben. Ha
szolgád morálja 0% lesz, vagy ÉP-je 0-ra csökken, akkor ott helyben elalszik,
és a búcsút nem tudjátok folytatni. Ha úgy érzed, már minden tudásodat
megosztottad kedvenceddel, ami a rezervátumbeli életét szolgálja, akkor
a hagyományos módon kell elbocsátanod. Ezek után végre nem kell izgulnod
az elbocsátott szolgáid hogyléte felõl, hisz ha tanításod alapos volt,
akkor gond nélkül eltalál a Rezervátumba, ahol nyugalomban, biztonságban,
s mégis szabadon folytathatják életük, s te rendszeresen meglátogathatod
õket.