Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2010. aug. 3. 9h:35' EZ A 439. JÁTÉKHETED, 307. FORDULÓD 440. játékheted kezdete: aug. 4. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4300 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod az 1602. tárgyat |
* 2. KP: | elmormolod a 19. varázslatot |
* 3. KP: | használod az 1534. tárgyat |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 24 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg királynő potrohát. (4 támadással 137 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvagdosod a quwarg királynő fejét. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ököllel megütöd a quwarg királynő jobb középső lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a quwarg királynő bal vállát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg királynő csáprágójával. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A quwarg királynő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. Kiváló munka volt (+15 varázspont). 1448 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 220, sebződés: 22, gyógyulás: 5, összesen: -17 ÉP}
* 4. KP: | használod a 69. pszi képességet |
* 5. KP: | használod a 70. pszi képességet |
ek 215 4 | t. energia kisütése: 215 4 |
ef 25 513 | energia fejlesztése 25 |
m 4 3 3 | mozogsz délre, délkeletre, délkeletre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 19 életpontot sebeztél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a tüskés harci gromak testét. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. {KCC:} Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a tüskés harci gromak csupasz tőgyét. (3 támadással 112 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a tüskés harci gromak tüskés testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Patájával a tüskés harci gromak többször megrúgja az oldaladat. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A tüskés harci gromak még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gromak bőrt. Varázserőd töltődik (+15 varázspont). 1193 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 224, sebződés: 14, gyógyulás: 4, összesen: -10 ÉP}
(Továbbmész...) [112,77] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel. Ezt a hatalmas hegyvonulatot a Sárkány Hátának hívják, mert állítólag egy óriási, alvó sárkány hátára rakódott kőrétegből áll. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy krómkaktuszt. Felfedeztél egy vaskohót. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Látsz egy oltárt. Dornodon híveié. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (rézdarab) kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 rézdarabot! Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Úgy gondolod, hogy a közeledő mélységi grittang nem jelenthet komoly veszélyt. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) Rövid karddal alaposan megvágod a mélységi grittang testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A mélységi grittang állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A mélységi grittang összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. Jutalmad nem marad el (+15 varázspont). 183 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [113,78] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy kardszárnyú pocok. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 16 életpontot sebeztél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a kardszárnyú pocok testét. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a kardszárnyú pocok bal oldalát. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a kardszárnyú pocok testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A kardszárnyú pocok nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. Nevetséges támadást hajt végre a szörny ollójával. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A kardszárnyú pocok most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kiváló munka volt (+15 varázspont). 1111 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%} Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy dobófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 181, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 19 életpontot sebeztél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a quwarg harcos testét. (4 támadással 24 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {GYD:} Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg harcos jobb első lábát. (4 támadással 111 életpontot sebezve.) {KCC:} Rövid karddal megvagdalod a quwarg harcos bal vállát. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Jutalmad nem marad el (+15 varázspont). 1233 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 178, sebződés: 13, gyógyulás: 3, összesen: -10 ÉP}
(Továbbmész...) [115,80] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, zöld bokrokkal és cserjékkel benőtt síkság. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Tharr rúnaköve. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent tölgyfát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy barátság szent tüzét. Látsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy a lélek védelme varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. [mákrózsa virág ->eldobod] Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy ragyás burástya közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 19 életpontot sebeztél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a ragyás burástya fejét. (4 támadással 26 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (10 életpontot vesztettél.) Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) {KCC:} Rövid karddal súrolod a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A ragyás burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Feléd sújt a ragyás burástya a farkával, de elhibázta! A ragyás burástya elhibázza az ütést csápjával. A ragyás burástya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. Jutalmad nem marad el (+4 varázspont). 798 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
(Továbbmész...) [116,81] Egyre több a fa. Sűrű erdőben vagy. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy gorombilla. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával alaposan megvágod a gorombilla fejét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a gorombilla bal oldalát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A gorombilla mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A gorombilla összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 lapockacsontot. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a trollfa jobb karját. (2 támadással 76 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a trollfa testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A trollfa lendületes ütése célt téveszt. Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-11 életpont). A trollfa összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 göcsörtös bunkót. 337 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
m 4 | mozogsz délre |
be 502 1 | bemész az 502. épületbe |
be 502 2 | bemész az 502. épületbe |
be 502 3 | bemész az 502. épületbe |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 13 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sorvasztás varázslatot. Semmi hatás! Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a vark. nekromanta fejét. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra rohansz. Varkaudar szablyával egy irtózatos ütéssel felvágod a vark. nekromanta bal lábát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a vark. nekromanta testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A vark. nekromanta kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 9 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1010 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 21, gyógyulás: 3, összesen: -18 ÉP}
be 502 4 | bemész az 502. épületbe |
m 3 4 | mozogsz délkeletre, délre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 19 életpontot sebeztél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a fémbontó szójer testét. (4 támadással 26 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {GYD:} Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a fémbontó szójer farkát. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a fémbontó szójer farkát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő aranygyűrű felületére. Iszonyodva látod, hogy a tárgy szétfolyik! A lény felnyalja a finom csemegét. A fémbontó szójer még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az öklöd, szereztél 2 vasércet. 811 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [117,84] A váltás hirtelen, de nem kellemetlen: újra sík terepen vagy.
be 1215 15 | bemész az 1215. épületbe |
[102,69] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél.
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az alpesi tehén lila foltos testét. (4 támadással 54 életpontot sebezve.) Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával alaposan megvágod az alpesi tehén lila foltos testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod az alpesi tehén lila foltos testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. Az alpesi tehén megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. Az alpesi tehén szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 14 kaját. 339 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
a 415 2582 1 | átadod a 415. tárgyat a 2582. kalandozónak (1 darabot) |
v 15 312 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
* 1. BP: | használod az 1167. tárgyat |
* 2. BP: | használod az 1576. tárgyat |
* 3. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 4. BP: | t. energia kisütése: 501 10 |
* 5. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
QUWARG BOLY (359. TEREPTÁRGY) A termeszekhez hasonlóan a quwargok is építenek bolyt maguknak. Ezek az óriási méretű várak igen impresszívek, mind méretben, mind pedig a rajta nyüzsgő quwargok számát illetően. Persze egy élelmes kalandozó ezt a várat is képes meghódítani és kifosztani, ehhez azonban először is minimum 30-as védettségre van szükség, hogy a kis quwargok zaklatása ellen meg tudja védeni magát, és csak ezután mászhat fel egy mászókarommal (H 78), ha mászása legalább 11-es, és van erre a célra 35 felesleges TVP-je. Hogy a quwarg várban vajon mit lehet találni a sok kis élősködőn kívül, arról csak sejtésed van, de már ezek a sejtések is igen félelmetesek... |
Erő: | 27 (34) | Szint: | 23 | Merészség: | 8/3 | Magasság: | 151 cm |
IQ: | 28 (30) | Támadás: | 29 (31) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 78 kg |
Ügyesség: | 30 (34) | Védekezés: | 51 (55) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 28/28 év |
Egészség: | 30 (34) | Életpont: | 320/288 | Jellem: | semleges (+2) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 34 (38) | Varázspont: | 328/53 | Pénz: | 3954 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 25/0 | Pszi pont: | 94/60 | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 7/25 | ökölvívás: | 25/56 (+1%) | vágófegyverek: | 24/73 (+8%) |
ütőfegyverek: | 3/0 | lőfegyverek: | 20/27 | dobófegyverek: | *25/100 (+2%) |
Feltételes fegyverváltás: varkaudar szablya (#516) << ököl (#28) << ezüstkard (#325) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -16.); vas dobónyíl (#189) (17 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); tolmokov-koktél (#351) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
düh vérvörös köde: 20 százalék; |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 15/54 | 2. nyomkövetés: | 44/90 (+31%) | 3. lopás: | 8/28 (+8%) |
4. mászás: | 12/54 (+7%) | 5. csapdakészítés: | 20/23 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 21/17 |
7. gyógyítás: | 72/84 (+16%) | 8. titkosírás: | 3/62 | 9. felderítés: | 26/97 (-1200%) |
10. szörnyidomítás: | 6/38 | 11. teológia: | 25/94 (+8%) | 12. taumaturgia: | 26/25 (+8%) |
13. szerencsejáték: | 3/81 | 14. versengés: | 6/0 | 15. harcművészetek: | 23/9 |
16. zene: | 41/65 (+26%) | 17. szörnyismeret: | 4/64 | 18. pszi: | 12/84 (+9%) |
19. zárnyitás: | 3/61 (+9%) | 20. vadászat: | 9/55 (+9%) | 21. bányászat: | 28/1 (+59%) |
22. úszás: | 15/90 | 23. főzés: | 13/79 | 24. csapatmunka: | 4/18 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 0 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 30% életpont alatt (sámán gyógykenőcs (#1139)) |
lopsz az elfektől (2) bármit, a törpéktől (3) bármit, az árnymanóktól (4) bármit, a trolloktól (5) bármit, a gnómoktól (6) bármit |
gyógyítasz 70% életerő alatt 30 TVP-ért |
udvarolsz a 2582. karakternek |
ásol max. 30 TVP-ért |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 8 darabot ), bumerángot (#249) (max. 4 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 6 darabot ), kulcskarikát (#648) (max. 1 darabot, csak egyszer), móri gyümölcsöt (#116) (max. 3 darabot ) |
mászol max. 301 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 12) |
varkaudar bajnok (#190), csontváz lord (#177), degradátor (#210) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154), tetemember (#123) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 12) |
pattanóböde (#145), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | kí koncentráció (#69) | a lélek védelme (#57) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
9. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
lángcsóva (#31), energiatüskék (#29), villámcsapás (#50), banshee-sikoly (#373), izomernyesztés (#33), agykorbács (#97) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
varázsvédelem (#34), hhaar burka (#32), védelem tűz ellen (#38), örvénykerítés (#42), tükörpajzs (#101) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
banshee-sikoly (#373) | >> | nők (#999) | banshee-sikoly (#373) | >> | férfiak (#998) | |
villámcsapás (#50) | >> | szutykos remák (#191) | banshee-sikoly (#373) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | |
villámcsapás (#50) | >> | 20. szintű lényekre |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +7 védettség;) státusz: OK |
törpemammut (#115) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK |
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], hat mezőn keresztül. |
2.) Kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból] kilenc lépésen keresztül! |
3.) Egy könnyű feladat: imádkozz úgy, hogy megterheltséged 20% alatt van. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) kaszt.kiteljesedés (166) kasztrop.kitágulás (197) a hatalom rúnája (215) önismeret (236) ment.felfrissülés (255) a butaság ára (273) düh (289) vallási öntudat (290) varázstöltődés II. (296) Valentin napja (328) földmágia (357) a mágia szeretete (393) időfolyamok (394) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) OK tudatforrás (505) OK tudati gyorsítás (506) OK kőbőr (507) OK tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 77 TU. szükséges még: 13 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 198 TU szükséges.) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
15 | arany (#50) | 1 | aranygyűrű (#193) | 1 | bumeráng (#249) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 1 | aranytű (#272) | 6 | borkonyó bibe (#312) | |||
1 | göcsörtös bunkó (#123) | 1 | gromak bőr (#268) | 11 | kaja (#2) | |||
1 | lapockacsont (#33) | 5 | rézdarab (#70) | 1 | shinai gömb (#348) | |||
3 | spiritusz (#170) | 9 | ugh méreg (#166) | 2 | vasérc (#152) |