298. forduló, 300. forduló, Haláltánc összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. júl. 23. 12h:28'
EZ A 335. JÁTÉKHETED, 299. FORDULÓD
336. játékheted kezdete: júl. 25.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3968
SZÁMLA : XXXX

HALÁLTÁNC KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [143,61] koordinátán.
Berogurgi Szíriusz (2572) ellopott tőled 5 gyíkfüvet.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+17 tvp ). Zu'lit tarsolya termel 8 madártollat. Városi pihenésed alatt nem tudtál ellenállni a csábításnak, így meglátogattál egy szerencsejátékbarlangot. Vagy te vagy a világ legszerencsésebb embere, vagy csak nagyon értesz a kockához (esetleg mindkettő), mert ismét 32 arannyal gazdagabban távoztál. Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+295 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+89 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+12 tudatpont.) 8 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat. Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.

* 1. KP: vv 71 28 26 elmormolod a 71. varázslatot a 28. varázslatot a 26. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 461.]
Fürgén varázsolsz! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+7 erő). [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 459.]
Szupersebesen mormolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 457.]

* 2. KP: le 253 0 0 leveszed/lerakod a 253. tárgyat
Leveszed a nekrofun medált. [0 pontot használtál fel, van még 457.]

* 3. KP: kf 865 0 0 kézbeveszed/felveszed a 865. tárgyat
A nyakadba akasztod a natharion gömböt. [0 pontot használtál fel, van még 457.]

* 4. KP: hh 1100 1133 841 használod az 1100. tárgyat az 1133. tárgyat a 841. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [1 pontot használtál fel, van még 456.]
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [21 pontot használtál fel, van még 435.]
Használod a varkaudar csészét. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 434.]

* 5. KP: kf 441 1527 0 kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat az 1527. tárggyal
Leveszed a kyorg köpenyt, majd felöltöd a láthatatlan köpenyt. Láthatatlanná váltál. [-7 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 434.]
Leveszed a láthatatlan köpenyt, majd felöltöd a Jerome köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 434.]

* 6. KP: vv 165 53 0 elmormolod a 165. varázslatot az 53. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 432.]
Beizzik a turbómágia. Csapásaid erősebbek lesznek! (+6 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 430.]

ek 273 2 10 t. energia kisütése: 273 2 10
Ezentúl minden taumaturgia varázslatod, amelynek költsége 10 VP-nél kevesebb, 10 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még 430.]

vv 147 elmormolod a 147. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Csillogó energiafelhő jelzi, hogy képes vagy a mágikus teremtmények megsebzésére. [-18 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 430.]

h 1618 használod az 1618. tárgyat
Itt az ideje a fenőköved használatának, hogy végre pompázatos formában hozhasd fegyvereidet. (+1 sebzés minden szúró-, vágó- és vízifegyverre a forduló végéig.) [8 pontot használtál fel, van még 422.]

be 704 142 bemész a 704. épületbe
Bent meghitt, barátságos közeg fogad: a tartópillérek itt is bársonyos rózsaszirom színben pompáznak. De a teret nem osztják durva kőfalak: az üzleteket üveggel választották el egymástól. Így már előre látható kirakatokban, hogy melyik boltocska milyen kínálattal várja a kedves vásárlókat. Belépésedkor azonnal megindul feléd egy kedves Múmia, segítő szándéka egyértelmű.
- Üdvözöllek, én Imhotep vagyok, és én leszek segítségedre, hogy gond nélkül tudd nálunk költeni a pénzed.
Ezután röviden elmeséli, hogy a boltban lehetőséged van készleteid feltöltésére, és feleslegessé vált tárgyaid eladására. Felvilágosítást kérsz a boltostól a 142. tárggyal kapcsolatban. Hosszas és részletes információt kapsz arról, hogy mi is ez a tárgy. Megköszönöd a segítséget, és kiperkálsz 20 aranyat. (ld. enc.) [5 pontot használtál fel, van még 417.]

be 704 145 bemész a 704. épületbe
Bent meghitt, barátságos közeg fogad: a tartópillérek itt is bársonyos rózsaszirom színben pompáznak. De a teret nem osztják durva kőfalak: az üzleteket üveggel választották el egymástól. Így már előre látható kirakatokban, hogy melyik boltocska milyen kínálattal várja a kedves vásárlókat. Belépésedkor azonnal megindul feléd egy kedves Múmia, segítő szándéka egyértelmű.
- Üdvözöllek, én Imhotep vagyok, és én leszek segítségedre, hogy gond nélkül tudd nálunk költeni a pénzed.
Ezután röviden elmeséli, hogy a boltban lehetőséged van készleteid feltöltésére, és feleslegessé vált tárgyaid eladására. Felvilágosítást kérsz a boltostól a 145. tárggyal kapcsolatban. Hosszas és részletes információt kapsz arról, hogy mi is ez a tárgy. Megköszönöd a segítséget, és kiperkálsz 20 aranyat. (ld. enc.) [5 pontot használtál fel, van még 412.]

be 704 412 bemész a 704. épületbe
Bent meghitt, barátságos közeg fogad: a tartópillérek itt is bársonyos rózsaszirom színben pompáznak. De a teret nem osztják durva kőfalak: az üzleteket üveggel választották el egymástól. Így már előre látható kirakatokban, hogy melyik boltocska milyen kínálattal várja a kedves vásárlókat. Belépésedkor azonnal megindul feléd egy kedves Múmia, segítő szándéka egyértelmű.
- Üdvözöllek, én Imhotep vagyok, és én leszek segítségedre, hogy gond nélkül tudd nálunk költeni a pénzed.
Ezután röviden elmeséli, hogy a boltban lehetőséged van készleteid feltöltésére, és feleslegessé vált tárgyaid eladására. Felvilágosítást kérsz a boltostól a 412. tárggyal kapcsolatban. Hosszas és részletes információt kapsz arról, hogy mi is ez a tárgy. Megköszönöd a segítséget, és kiperkálsz 20 aranyat. (ld. enc.) [5 pontot használtál fel, van még 407.]

be 704 285 bemész a 704. épületbe
Bent meghitt, barátságos közeg fogad: a tartópillérek itt is bársonyos rózsaszirom színben pompáznak. De a teret nem osztják durva kőfalak: az üzleteket üveggel választották el egymástól. Így már előre látható kirakatokban, hogy melyik boltocska milyen kínálattal várja a kedves vásárlókat. Belépésedkor azonnal megindul feléd egy kedves Múmia, segítő szándéka egyértelmű.
- Üdvözöllek, én Imhotep vagyok, és én leszek segítségedre, hogy gond nélkül tudd nálunk költeni a pénzed.
Ezután röviden elmeséli, hogy a boltban lehetőséged van készleteid feltöltésére, és feleslegessé vált tárgyaid eladására. Felvilágosítást kérsz a boltostól a 285. tárggyal kapcsolatban. Hosszas és részletes információt kapsz arról, hogy mi is ez a tárgy. Megköszönöd a segítséget, és kiperkálsz 20 aranyat. (ld. enc.) [5 pontot használtál fel, van még 402.]

be 704 286 bemész a 704. épületbe
Bent meghitt, barátságos közeg fogad: a tartópillérek itt is bársonyos rózsaszirom színben pompáznak. De a teret nem osztják durva kőfalak: az üzleteket üveggel választották el egymástól. Így már előre látható kirakatokban, hogy melyik boltocska milyen kínálattal várja a kedves vásárlókat. Belépésedkor azonnal megindul feléd egy kedves Múmia, segítő szándéka egyértelmű.
- Üdvözöllek, én Imhotep vagyok, és én leszek segítségedre, hogy gond nélkül tudd nálunk költeni a pénzed.
Ezután röviden elmeséli, hogy a boltban lehetőséged van készleteid feltöltésére, és feleslegessé vált tárgyaid eladására. Felvilágosítást kérsz a boltostól a 286. tárggyal kapcsolatban. Sajnos azt a tárgyat itt nem árulják. [5 pontot használtál fel, van még 397.]

be 704 143 bemész a 704. épületbe
Bent meghitt, barátságos közeg fogad: a tartópillérek itt is bársonyos rózsaszirom színben pompáznak. De a teret nem osztják durva kőfalak: az üzleteket üveggel választották el egymástól. Így már előre látható kirakatokban, hogy melyik boltocska milyen kínálattal várja a kedves vásárlókat. Belépésedkor azonnal megindul feléd egy kedves Múmia, segítő szándéka egyértelmű.
- Üdvözöllek, én Imhotep vagyok, és én leszek segítségedre, hogy gond nélkül tudd nálunk költeni a pénzed.
Ezután röviden elmeséli, hogy a boltban lehetőséged van készleteid feltöltésére, és feleslegessé vált tárgyaid eladására. Felvilágosítást kérsz a boltostól a 143. tárggyal kapcsolatban. Hosszas és részletes információt kapsz arról, hogy mi is ez a tárgy. Megköszönöd a segítséget, és kiperkálsz 20 aranyat. (ld. enc.) [5 pontot használtál fel, van még 392.]

kb 268 2 kiveszel a bankból a 268. tárgyat (2 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 2 gromak bőrt. [0 pontot használtál fel, van még 392.]

kb 11 1 kiveszel a bankból a 11. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 csontkést. [0 pontot használtál fel, van még 392.]

bb 347 1 beraksz a bankba a 347. tárgyat (1 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 súlyzót. [0 pontot használtál fel, van még 392.]

bb 560 1 beraksz a bankba az 560. tárgyat (1 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 őselemek köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 392.]

bb 458 1 beraksz a bankba a 458. tárgyat (1 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 Rhatt páncélját. [0 pontot használtál fel, van még 392.]

bb 975 606 522 beraksz a bankba a 975. tárgyat (606 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 tapasztalatkövet. Beraksz a bank széfjébe 1 vörös zyelt. Beraksz a bank széfjébe 1 tudás gyöngyét. [0 pontot használtál fel, van még 392.]

dd 5 eldobod az 5. tárgyat
Elhajítasz 1 bunkót. [0 pontot használtál fel, van még 392.]

d 4 4 eldobod a 4. tárgyat (4 darabot)
Elhajítasz 4 botot. [0 pontot használtál fel, van még 392.]

ee 528 279 eladod az 528. tárgyat a 279. tárgyat
Eladtál 1 óriásölőt. 500 aranyat kaptál.
Eladtál 1 Mágikus Koponyát. 100 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 392.]

kf 741 kézbeveszed/felveszed a 741. tárgyat
Leveszed a Jerome köpenyét, majd felöltöd a kyorg köpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 392.]

be 702 6 bemész a 702. épületbe
Beljebb merészkedsz az ajtón. A háttérben egy brutális troll emeli Thór pörölyét egy megszeppent árnymanóra. A teremben még néhány páros gyakorol, ki tyrex bunkóval, ki Raia pallosával harcol, de észreveszel egy Daramoula pálcáját szorongató hölgyet is. Odasétál hozzád egy fegyvermester. Az övére pillantva láthatod, hogy a Vérvörös Légió KT tagja. Megkérdezi, miben segíthet. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni dobófegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 dobófegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 170 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 342.]

m 4 mozogsz délre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[198,28] A síkság után kisebb hegyek következnek. Egy óriási piramis magasodik itt. Nem látsz bejáratot. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy hegyi óriás. (ld. enc.) Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Gyógyulsz (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 75 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a hegyi óriás testét. Kritikus ütés! (5 támadással 240 életpontot sebezve.) A szörny egy nagy követ hajít feléd. Eltrafált a lövedék. (75 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Ki-energiákat gyűjtve, Sashoroggal próbálkozol. Ököllel gyengén megütögeted a hegyi óriás testét. (6 támadással 153 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). {HD:} Pengepajzzsal megvagdalod a hegyi óriás vastag lábujját. (4 támadással 172 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzkéz. 36 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A hegyi óriás csapása csak a levegőt találja. Ellenfeled regenerálódik! Ki-energiákat gyűjtve, Sashoroggal próbálkozol. Ököllel párszor megpöccinted a hegyi óriás jobb lábát. (6 támadással 156 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). {HD:} Pengepajzzsal néhányszor megcsapod a hegyi óriás testét. (4 támadással 168 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 37 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Elhajolsz a hegyi óriás ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 78 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! A másodperc törtrészéig koncentrálsz, hogy a Sashoroggal biztos találatot érhess el. Ököllel gyengén megütögeted a hegyi óriás testét. (6 támadással 159 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). {HD:} Pengepajzzsal végigvagdosod a hegyi óriás jobb lábát. (4 támadással 172 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. 24 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A hegyi óriás feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 65 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! A másodperc törtrészéig koncentrálsz, hogy a Sashoroggal biztos találatot érhess el. Ököllel néhányszor épp csak megérinted a hegyi óriás bal lábát. (6 támadással 155 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). {HD:} Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a hegyi óriás testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 15 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Könnyedén félreszökkensz a hegyi óriás csapása elől.
A hegyi óriás még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 50 aranyat. 10 506 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1604, sebződés: 218, gyógyulás: 254, összesen: +36 ÉP}

Utad során felfedezel egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Longnower előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy olvasztókemencét. Észreveszel egy teljesen lerombolt vaskohót. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Oldalt pillantva, meglátsz egy barátság szent tüzét. Bányászat képességeddel fémet (rézdarab) érzel a föld alatt. Ennivaló, hamm, hamm! (-2 kaja.)
[11 pontot használtál fel, van még 331.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Hmm! Már nem is vagy éhes! 1 001 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 329.]

v 205 1 elmormolod a 205. varázslatot
Huss, visszateleportálsz a körre! (25. referenciapontra érkezel.) [0 pontot használtál fel, van még 329.]

kf 475 kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat
Leveszed a tűzúr csizmáját, majd felhúzod a törpe bakancsot. [0 pontot használtál fel, van még 329.]

flh 30 1458 felt. lőfegyver haszn. 30 az 1458. tárggyal
FLH 30 1458 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 329.]

lm 31 36 900 mozogsz 31 36 900
Továbbsuhansz a folyosón. [22. PONT.] Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [19. PONT.] Egy kis szobába érkezel. [18. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. [15. PONT.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [10. PONT.] A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [2. PONT.] Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. [30. PONT.] Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy régi, rozsdás ajtót látsz. Találsz egy kilincset: Szerencsére nyitva van. Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [31. PONT.] Folytatod az utat. [33. PONT.] Elszántan mész előre. Egy nagy vasalt ajtót pillantasz meg. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kulcskarika nyitja az ajtót. Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [36. PONT.] Megbotlasz valamiben: 1 lapockacsont és 1 ezüsttollú nyíl. Felpakolsz. Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [40 pontot használtál fel, van még 289.]

kf 533 kézbeveszed/felveszed az 533. tárgyat
Leveszed a törpe bakancsot, majd felhúzod a tűzúr csizmáját. [0 pontot használtál fel, van még 289.]

lm 40 mozogsz 40
Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [38. PONT.] Egy széles, magas terembe érsz. [39. PONT.] Sziszegést hallasz, és a következő pillanatban apró tüskékkel teli háló zuhan a testedre. Gyorsan letéped, de már érzed a bénító méreg hatását [-6 támadás].
Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Egy pillanatra megállsz fülelni. [40. PONT.] [15 pontot használtál fel, van még 274.]

kpcs 3 kapcsoló 3
Itt sajnos nem találtál semmilyenfajta kapcsolót. [0 pontot használtál fel, van még 274.]

lm 41 41 41 mozogsz 41 41 41
Egy kis szobába érkezel. [41. PONT.] Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[5 pontot használtál fel, van még 269.]

vv 109 elmormolod a 109. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-25 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 267.]

m 6 6 5 mozogsz nyugatra, nyugatra, délnyugatra
[197,28] Laposodnak a hegyek, most már dombok között vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy púdersziklát. Felfedeztél egy teljesen lerombolt vaskohót. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Sheran hívei emelték. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy pordémon előtt. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (rézdarab) kell, hogy legyen! Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Csak egy ongóliant. Megvető mosollyal várod a találkozást. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 30 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ongóliant testét. (5 támadással 184 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (24 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az ongóliant ragyás lábszárát. (4 támadással 348 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+70 életerő). {HD:} Pengepajzzsal megkarcolod az ongóliant testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Az ongóliant feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 pular kristály, egy vasérc és egy ezüst gyűrű. 3 949 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 605, sebződés: 33, gyógyulás: 87, összesen: +54 ÉP}


(Továbbmész...) [196,28] Homokdűnék tűnnek fel: sivatagba érkeztél. A homokdűne alján megpillantasz egy élőlényt. A feléd közeledő kronokukac mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kronokukac bal oldalát. (5 támadással 178 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a kronokukac nyálkás farkát. Kritikus ütés! (1 támadással 105 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {HD:} Pengepajzzsal megvágod a kronokukac testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A kronokukac melléd csap a farkával! A kronokukac melléd csap a farkával! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 2 261 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 313, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve.

(Továbbmész...) [195,29] Bozótos terepre értél. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Azonnal tudod, hogy egy bűbájlidérc volt a rémület okozója. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

[33 pontot használtál fel, van még 234.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[194,29] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy ezoterikus mardel közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ezoterikus mardel testét. Kritikus ütés! (5 támadással 210 életpontot sebezve.) Az ezoterikus mardel összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 9 drótszőrt. 1 752 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 210, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Sheran híveié. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Levadászol két vaddisznókölyköt. Aztán iszkiri, mert jön az anyjuk! (+3 kaja.)

(Továbbmész...) [193,29] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy csápos otagi került az utadba. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. Ellenfeled felkészül egy esetleges mentális támadásra egy láthatatlan védekező pszi felhúzásával. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 59 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy fehérál.roncsolása pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (pszi-acéltorony védett meg.) Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Nem találtad el. A lény igéző tekintetét rád emeli. Akaratodat kasztroplanáris pajzsba tömörítve, ellenállsz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a csápos otagi nyálkás csápját. (6 támadással 651 életpontot sebezve.) Óriási tüskéi sebeznek. (-81 életpont.) Vámpirizálsz (+131 életerő). Pengepajzzsal súrolod a csápos otagi vonagló testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 28 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A csápos otagi csápol, de mindhiába. A csápos otagi csápol, de mindhiába. Csápjával megérint a csápos otagi. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A csápos otagi most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 379 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 778, sebződés: 89, gyógyulás: 146, összesen: +57 ÉP}

Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba).

(Továbbmész...) [192,29] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Sheran híveié. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Skinhead előtt. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy szánalmas pondró közeledik. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 75 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a szánalmas pondró fejét. (5 támadással 248 életpontot sebezve.) A lény tintát köp rád! Bravúrosan félreszökkentél. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a szánalmas pondró csúszó-mászó fejét. (6 támadással 593 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+119 életerő). {HD:} Pengepajzzsal kicsit megvágod a szánalmas pondró összehúzódó redőit. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. 36 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 56 életpontot vesztesz.) A szánalmas pondró összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sólyomcsőrt, szereztél 6 pondróvért. 5 287 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1002, sebződés: 56, gyógyulás: 130, összesen: +74 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Friss kobudera nyomok vezetnek északkeletre. [33 pontot használtál fel, van még 201.]

m 6 mozogsz nyugatra
[191,29] Változik a vidék képe, síkságon vagy.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy friss csatamezőt. Találsz egy kihívás tornyát. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Lecsapsz egy kövér, ám elővigyázatlan sótyúkot. (+2 kaja.) Találsz néhány eldobott tárgyat: 9 púderkő. Elrakod őket. [11 pontot használtál fel, van még 190.]

be 502 3 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 3. szinten. Kifizeted a gnómnak a 15 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy körbejáró ökrök által üzemeltetett lift visz fel a következő szintre. Keleti kényelem! A kalandmester, egy kimondhatatlan nevű gnóm már vár rád. Ismerteti, hogy mi lesz a feladat. Nagyon hadar, úgyhogy csak másodszorra érted meg. Most kiderül, hogy mennyire értesz a csapdákhoz. Egy nagy kőtömbön egy kincsesláda van, de a kőtömb körül csapdák vannak. Ezeket kell hatástalanítanod, és a ládát megszerezned. Habozás nélkül hozzálátsz a feladat végrehajtásához. Kiderül, hogy a csapdák igencsak gyermekdedek, egy fedett verem, egy karócsapda, az egyik falnál egy mérgezett nyíl kilövő - mindegyiket könnyedén hatástalanítod, aztán odasétálsz a ládával a kalandmesterhez. Kinyitja, és kivesz belőle 50 aranyat, amit odaad neked. Részjutalom! Fülig ér a szád. 585 tapasztalati pontot kaptál.
Teljesítetted a kalandot. Mehetsz tovább, még feljebb a gigantikus toronyban. Többszáz foknyi márvány lépcsőfokon kell felcaplatnod, amíg elérkezel a Feladathoz. A kalandmester, egy délceg elf dalia már vár. - Helló! A nevem Quilhyll. A feladatod a következő. Harcolnod kell, ellenfeled egy óriásféreg. Öld meg a szörnyet! A lény már elő is bukkan.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az óriásféreg testét. (3 támadással 320 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). {HD:} Pengepajzzsal végigvágod az óriásféreg ízelt testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az óriásféreg állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
2 709 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 364, sebződés: 0, gyógyulás: 55, összesen: +55 ÉP}


Kiálltad a próbát. Mehetsz tovább, még feljebb a gigantikus toronyban. Végtelennek tűnő lépcsősor vezet a magasba. Haha! Már ez is egyike a próbáknak, az erőnlét próbája. Elmosolyodva indulsz felfelé. Jócskán kifulladsz, mire eléred a "tányérszintet", ahol egy karcsú, égszínkékbe öltözött, barna hajú elf vár. - A nevem Quillena, én leszek a kalandmestered ezen a szinten. - mutatkozik be. - A feladatod a következő lesz. A próba során bizonyítanod kell, hogy sokoldalú ismeretekkel rendelkezel. Mesélj róla részletesen, ezzel bizonyítsd, hogy tudod, milyen egy fekete tű. Úgy látszik, jobban oda kellett volna figyelni az iskolában! Erre a kérdésre nem tudsz válaszolni.
A fenébe, ez nem sikerült! A kalandmester fejét csóválva kiteleportál téged a toronyból. [30 pontot használtál fel, van még 160.]

be 502 3 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 3. szinten. Kifizeted a gnómnak a 15 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Tekergődző csigalépcsőn kell felgyalogolnod. Időnként elmész egy-egy ablak mellett, ahol kibámészkodhatsz. Egyre magasabbra kerülsz! Félelmetes építészeti csoda ez a torony. Amikor felérsz a lépcső tetejére, egy kedvesen mosolygó elf fogad, aki Quilshela néven mutatkozik be. Ő lesz a kalandmestered. Ismerteti a feladatot. A próba során intelligenciádat, tájékozottságodat kell bizonyítanod. Mesélj róla részletesen, ezzel bizonyítsd, hogy tudod, milyen egy árnyékrája. Részletesen ismertetsz mindent, amit tudsz az adott témában. 117 tapasztalati pontot kaptál.
Teljesítetted a kalandot. Mehetsz tovább, még feljebb a gigantikus toronyban. Többszáz foknyi márvány lépcsőfokon kell felcaplatnod, amíg elérkezel a Feladathoz. A kalandmester, egy délceg elf dalia már vár. - Helló! A nevem Quilea. A feladatod a következő. A feladat közepes nehézségű. Egy homokférget kell betörnöd és valamennyire megszelídítened. A feladatot hallva, bólintasz. A padló homokkal borított. A homok megmozdul, és egy homokféreg feje bukkan elő! Lábatlankodsz egy darabig a szörny körül, de amikor majdnem felfal, közlöd a kalandmesterrel, hogy elég volt, nem tudsz mit kezdeni a lénnyel.
Kudarc, a fenébe! Fejedet rázod. Talán majd legközelebb jobban megy - vigasztal a kalandmester, és egy villanás után már a torony előtt találod magad. [20 pontot használtál fel, van még 140.]

ek 503 182 27 t. energia kisütése: 503 182 27
Elteleportálsz a kedvenc táborhelyedre.

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

190 191 192 193 194 195 196 197 198 199
27
28
29
30
(191,29) friss csatamező (#262), kihívás tornya (#502), oltár, óriásféreg (#171)
(192,29) Sheran oltár, művészi porolit (#720), szánalmas pondró (#792)
(193,29) csápos otagi (#395), 46. jellempróba
(194,29) ezoterikus mardelek (#184), Sheran oltár, 31. jellempróba
(195,29) 22. jellempróba, bűbájlidérc (#761)
(196,28) kronokukac (#285), oltár
(197,28) púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), vaskohó (#155), Sheran oltár, művészi porolit (#720), 45. jellempróba, érclelőhely, ongóliant (#159)
(198,28) hegyi óriás (#397), a 95. labirintus bejárata, tündöklő szobor (#1587), oltár, művészi porolit (#720), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), barátság szent tüze (#484), érclelőhely

[182,27] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Találsz egy szent ligetet. A természet tökéletes összhangja feléd is a béke érzetét sugározza. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy alanori csatamén egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy barátság szent tüzét.

Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy erdei bölcs háza (666. épület.). Észreveszel valamit a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre.
[-3 TU.] [5 pontot használtál fel, van még 135.]

be 666 bemész a 666. épületbe
Közelebb mész, és bekopogsz az ajtón. Valami motyogásféle hangzik bentről, amit igennek veszel. Belépsz. Odabent barátságos meleg fogad. Mindenfelé könyvek hevernek, és egy ócska, roskatag asztal mögött egy vénségesen vén öregapót pillantasz meg, orrán hatalmas okuláréval. Éppen egy megsárgult lapokból álló kötetet lapozgat. - Üdv, erdei bölcs! - köszöntöd az apókát, mire ő is feléd biccent. Elmondod neki, hogy mi minden történt veled az utóbbi időben. - No mesélj, mi történt veled! - fogad a bölcs. Hosszasan taglalod neki kalandjaidat, miközben ő buzgón jegyzetel. - Elbúcsúzol a könyvmoly bölcstől, és kilépsz a parányi vályogházikó ajtaján. [5 pontot használtál fel, van még 130.]

szk 760 keresed a 760. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy drakolichek. [0 pontot használtál fel, van még 130.]

v 83 elmormolod a 83. varázslatot
Mormolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a szörnycsábítás varázslatot! Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [3 pontot használtál fel, van még 127.]

* 1. BP: vv 161 0 0 elmormolod a 161. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Következő fordulódban varázsenergiát nyersz ki. [-35 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 125.]

* 2. BP: le 865 0 0 leveszed/lerakod a 865. tárgyat
Leveszed a natharion gömböt. [0 pontot használtál fel, van még 125.]

* 3. BP: kf 253 0 0 kézbeveszed/felveszed a 253. tárgyat
A nyakadba akasztod a nekrofun medált. [0 pontot használtál fel, van még 125.]

* 4. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 122.]
[KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 18, 28, 24.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 4 kaját nyel le a mutáns pók. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 122 pontod maradt, ebből a következő körre 122 pontot vihetsz át. Kapsz még 440 pontot. A következő körben tehát 562 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


NYITOTT SZEM SZIMBÓLUM (142. TÁRGY)
Ez a türkizkék szem, Elenios papjainak szent szimbóluma egy gyönyörű lepkeszárnyból van elkészítve, amelyet egy üveglap alá erősítve raktak be a fehér kő foglalatba. Ha sokáig forgatod a fényben, olyan, mintha a szem kacsintana rád. Amíg viseled, néggyel jobb a mentális támadások elleni védettséged. A szem szimbólum mellett viselhetsz egyéb nyakláncokat is.

VILLÁM SZIMBÓLUM (145. TÁRGY)
A sárgarézből csiszolt villám alakú lemez Fairlight, a mágia istenének szimbóluma. Még arra az időszakra emlékeztet, amikor a főmágus még halandóként, a villámok varázslójaként járta a földet. Amíg viseled, kettővel magasabb az ügyességed. A villám szimbólum mellett viselhetsz egyéb nyakláncokat is.

VÉRVÖRÖS KÖPENY (412. TÁRGY)
Ezt a köpenyt csak a Vérvörös Légió Közös Tudat tagjai készíthetik el, és kizárólag ők viselhetik. A köpenyt ellopni nem lehet. A vérvörös köpeny fontos nemcsak kinézete, de tudati kötődése folytán is a Légió számára, bizonyos tudati képességek működésképtelenek enélkül. A köpeny viseletéhez a KF 412 parancsot kell kiadnod. A köpeny készítésének titkát kizárólag a KT tagjai ismerik.

SZENT KULACS (285. TÁRGY)
Eme ritka relikviát manapság már szinte sehol sem lehet megtalálni. A legendák szerint Sheran főpapjai készítették, még istenük hatalmának csúcsán. A Szent Kulacs egy tökéletesen fehér, soha be nem szennyeződő, ismeretlen anyagból készített palack. Hozzáértő, kellőképpen intelligens személy elkészítheti benne Sheran Főzetét, egy varázslatos italt, amelyből összesen tíz csepp fér a kulacsba.

VIRÁG SZIMBÓLUM (143. TÁRGY)
Ez az egyszerű, fába faragott nyakba akasztható amulett, amely egy virágot ábrázol, Sheran szent szimbóluma. Amikor megtapintod, úgy érzed, mintha az erdők és virágok életereje áradna szét benned. Amíg viseled, kettővel magasabb az egészséged. A virág szimbólum mellett viselhetsz egyéb nyakláncokat is.

HEGYI ÓRIÁS (397. SZÖRNY)
Ahogy egyre jobban remeg a föld, és kövek pattognak le a hegyről, majd egyre nagyobb sziklák, és megkezdődik a hegyomlás és földrengés, az a sejtésed támad, hogy valami HATALMAS közeledik. Aztán megpillantod az óriási lábakat. Próbálsz felfelé nézni, látni, hol az óriás teteje, de csak hunyorogsz a vakító napba nézve. Aztán magadhoz térsz, amikor az óriási méretű ősfából készült buzogány lecsap melletted, vagy az óriás markával utánad kotorászik, hogy ebéd előtt megízesítse a nyelvét... Persze egy tapasztalt kalandozó még egy hegyi óriást is le tud győzni, hiszen az óriás ugyan nagyobb, de a kalandozó fürgébb! Sajnos, a hegyi óriást agyonverni a szó fizikai értelmében nem lehet, legfeljebb egy vérfakasztó szúró vagy vágófegyverrel boldogulhatsz.

KARAKTERLAP

Haláltánc, egy fekete, kontyos hajú, szürke szemű kobudera férfi vagy. A bőröd kreolszínű. Tharr apostola vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 299. fordulód.

Erő: 31 (76) Szint: 39 Merészség: 10/5 Magasság: 145 cm
IQ: 26 (59) Támadás: 72 (75) Agresszió: 3 Testsúly: 61 kg
Ügyesség: 24 (51) Védekezés: 143 (150) Menekülés: 15 % Életkor: 35/230 év
Egészség: 24 (47) Életpont: 1075/1679 Jellem: semleges Tul. pont: 4
Szerencse: 31 (67) Varázspont: 1346/160 Pénz: 15865 arany Kép. pont: 40
Tudatpont: 72/44 Pszi pont: 218/313 Halhatatlanság: 4 %
Eddig összesen 4283 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 32 546 TP-t kaptál. Jelenleg 7 972 785 TP-d van. A következő szinthez még 127 215 TP szükséges. Trófeáid: ezerszemű bestia, Quwaxotix, triklem drakolder. A 279. fordulódban 9349 arany került a bankszámládra. 9442 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 13/54 ökölvívás: 37/93 szúrófegyverek: 9/27
vágófegyverek: 26/1 (+1%) ütőfegyverek: 7/49 lőfegyverek: 20/19
dobófegyverek: 34/1 (+1%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); vas dobónyíl (#189) (15 -24.); mérg. vas dobónyíl (#190) (25 -33.); dzsumbujharcos bóla (#1458) (34 -); ezüstshuriken (#327) (997 .);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
182,27 mezőn táborozol
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 191,29
Kedvenc táborhely: 182,27
Legfeljebb 85 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 61, 59

SZÁMLÁLÓK
Pszi katalizátor 50/16 Max életkor 1329 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 487 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 18/74 (+17%) 2. nyomkövetés: 65/12 (+10%) 3. mászás: 24/14
4. csapdakészítés: 25/76 (+7%) 5. csapdaészlelés: 21/88 (+10%) 6. gyógyítás: 27/66
7. titkosírás: 4/30 8. felderítés: 26/10 9. szörnyidomítás: 5/12 (+10%)
10. teológia: 52/73 (+17%) 11. taumaturgia: 49/48 (+19%) 12. szerencsejáték: 8/13
13. versengés: 25/72 14. harcművészetek: 40/8 15. zene: 11/95
16. szörnyismeret: 43/83 17. pszi: 25/27 (+2%) 18. zárnyitás: 1/60
19. vadászat: 22/69 20. vitalitás: 2/46 21. bányászat: 30/75 (+3%)
22. testépítés: 1/50 23. úszás: 12/34 24. főzés: 12/36 (+11%)
25. csapatmunka: 1/36

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 50

FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ), khatiszon kulcsot (#2323) (max. 1 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 20 darabot, csak egyszer)
mászol max. 150 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 50)
quwargok (#9093), öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), kputtyintó csalán (#247), ezerszemű bestia (#288), triklem drakolder (#275)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
bűbájlidérc (#761), vércápa sámán (#281)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
oldás (#372, 15 VP) Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP)
Tharr haragja (#145, 20 VP) ongóliant tombolás (#146, 40 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP)
becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) planetáris őrdémon (#172, 18 VP)
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
méregfelhő II (#193, 20 VP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP)
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: 10 vp; taumaturgia: 10 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) (951,25) méregsemlegesítés (#14) Pörhemór köre (#205) (95,25,1) szürkeáll. aktiv (#71)
csupasz izom (#28) tulajdonságpajzs (#26) erőpajzs III (#127) hadiszerencse III (#59)
láthatatlanság (#76) esszenciavédelem (#165) óriáserő (#53) mágikus ütés (#147)
szörnycsábítás (#83) varázsenergia (#161)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
21. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20)
hhaar burka II (#162), oldás (#372), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> autentikus vámpír (#154)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 3, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
fürgülés (#92) >> csataremák (#694) hhaar burka II (#162) >> nagyobb vércápa (#246)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Nézzük, elég érett vagy-e már a papi ranglétrán való továbblépésre: IMádkozz úgy, hogy pontosan 600 TVP áll rendelkezésedre!
2.) Az önmegtartóztatás igazi tesztje ez: IMádkozz úgy, hogy előtte legalább 15 körig nem KUTatsz csatamezőn!
3.) Mutasd be trófeáidat - áldozz húsz gromak bőrt!

HŐSTETTEID
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 51, pontszámod: 612.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
konc. könnyítés (132)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
sárkánybölcsesség (230)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
tanítványok (284)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
időfolyamok (394)
megvilágosodás (421)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1174 TU szükséges.)

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 csontkés (#11)
Vágófegyverek
1 kőkés (#6) 1 * pengepajzs (#425)
Ütőfegyverek
1 bot (#4) 3 ryuku kalapács (#724)
Lőfegyverek
1 fúvócső (#20) 1 hosszú íj (#111)
Lövedékek
8 ezüsttollú nyíl (#363) 11 kerek kő (#19) 4 mihlanil nyíl (#597)
22 tüske (#22)
Dobófegyverek
10 dzsumbujharcos bóla (#1458) 18 ezüstshuriken (#327) 8 jégpasztilla (#1566)
10 kábító nyilacska (#1590) 12 * mérg. vas dobónyíl (#190) 12 mihlanil dobótőr (#599)
26 tolmokov-koktél (#351) 106 vas dobónyíl (#189)
Páncélok
1 * játékmesteri palást (#824) 1 * rizspapír-vért (#1366)
Sisakok
1 * bozontfonat (#1563) 1 pszi katalizátor (#610) 1 * rémbőr tarkóvédő (#737)
Köpenyek
1 Jerome köpenye (#1527) 1 * kyorg köpeny (#741) 1 láthatatlan köpeny (#441)
1 szirén köpenye (#820)
Vállvédők
1 * féregíz nyakpánt (#1601)
Kesztyűk
1 * karomkesztyű (#1771) 1 mászókarom (#78) 1 tankány karom (#237)
Övek
1 * füst öv (#1751) 1 * kígyóbőr öv (#410) 1 * medvebőr öv (#1675)
Nadrágok
1 * hoarián bőrnadrág (#1345)
Csizmák
1 törpe bakancs (#475) 1 * tűzúr csizmája (#533)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 hatalom fülbevalója (#817) 1 * ősplazma (#839) $1 * zafír fülbevaló ($477)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+3)
1 gólem talizmán (#811) 1 halálhozó talizmán (#813) 1 * hősiesítő medál (#1558)
1 * két kard szimbólum (#144) 1 natharion gömb (#865) 1 * nekrofun medál (#253)
1 * q. irtó medál (#2301) 2 rothasztó talizmán (#815) 2 * varkaudar szimbólum (#1528)
3 vortex talizmán (#812)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 * arany papi karkötő (#309) 1 Luthius karkötője (#527) 1 mászó-karperec (#392)
1 * Thargodan karkötő (#1249)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2+2)
1 * Acél Öklök gyűrűje (#2105) 4 angyalok gyűrűje (#529) 1 Blounther gyűrűje (#1548)
$1 ezüst gyűrű ($180) 1 * koponya gyűrű (#1733) 1 * kráken gyűrű (#1165)
1 vark. pecsétgyűrű (#1171) 1 * Vlagyimir gyűrűje (#822)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1+4)
1 * fejvadász medál (#1734) 1 * lajstrom medál (#1753) 1 * mind. kristálya (#2264)
1 * q. demoralizátor (#2067) 1 * varkaudar ékkő (#2168)
Nyergek
1 * trikornis nyereg (#1536)
Löttyök és porok, tartóstul
10 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 94 csepp tinta (#101), fér még: 6]
26 fűszertartó (#210) [bennük 9 csepp sáfránypor (#211), fér még: 121]
5 huhogó bibe (#332) [bennük 20 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 40]
6 kavadu iszák (#25) [bennük 60 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 0]
2 mágusszelence (#1076) [bennük 10 csepp jégszilánk (#1128), fér még: 10]
1 molluszk ház (#353) [benne 3 korty degradátor váladék (#354), fér még: 3]
7 sólyomcsőr (#1223) [bennük 29 pondróvér (#1232), fér még: 55]
7 sullár hólyag (#168) [bennük 1 csepp spiritusz (#170), fér még: 139]
4 szent kehely (#257) [bennük 38 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 2]
2 térdeplő tülök (#1440) [bennük 7 korty életvíz (#1500), fér még: 5]
16 uzbány csőr (#169) [bennük 177 csepp ugh méreg (#166), fér még: 15]
3 vizestömlő (#3) [bennük 50 korty víz (#27), fér még: 10]
8 zöld üveg (#82) [bennük 160 csepp ragasztó (#83), fér még: 0]
Eszközök, használati tárgyak
1 A Végzet kulcsa (#2320) 43 áldott kő (#642) 2 amul kulcs (#565)
1 aranyfaló ládikó (#1755) 4 aranypikkely (#415) 49 aranytű (#272)
1 ásó (#34) 1 bányászlámpa (#1687) 2 bunthar zsák (#734)
15 + deus ex machina (#1) 1 dizen kulcs (#472) 1 Éjmágus tükre (#1100)
1 ezüstszelence (#1602) 6 Fairlight szütyője (#2108) 1 fekete könyv (#2234)
4 feneketlen bugyor (#570) 8 fenőkő (#1618) 3 fiatalság itala (#473)
28 gernim balzsam (#1894) 49 gyógykenőcs (#313) 2 + hebrencs csapda (#147)
1 hűségérme (#1141) 9 kaja (#2) 1 kholden kulcs (#470)
3 kis ónixkulcs (#1110) 1 kötél (#92) 1 Kragoru iszákja (#2058)
4 kristályfolyadék (#449) 17 krónika (#1725) 1 kulcskarika (#648)
1 légiós hátizsák (#1560) 5 leviatán hólyag (#2182) 21 manakristály (#500)
1 márványszobor (#2232) 1 mászókampó (#165) 1 megbűvölt utazóláda (#1218)
3 megsemmisítő (#1540) 1 moa töltő (#525) 1 moa varázsdoboz (#1133)
1 Morgan pálcája (#503) 1 Morgan szilánkja (#508) 1 nagy ónixkulcs (#1111)
2 norgat kulcs (#471) 1 ork csodaszer (#1228) 1 plazmagömb (#2235)
1 pszi kő (#248) 1 quwarg katalizátor (#1535) 1 Rodger kezdő üstje (#1167)
4 roxati zárfaló (#314) 1 rúnakavics (#2233) 4 sáfránykő (#979)
30 sámán gyógykenőcs (#1139) 2 szeksztáns (#32) 1 tatu dob (#234)
1 titanitdukát (#1480) 1 trikornis fókusz (#2169) 34 varázskő (#305)
1 varkaudar csésze (#841) 1 zeolitkristály (#2236) 1 Zu'lit tarsolya (#537)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 acélpengőke (#231) 6 álompor (#396) 1 berzerker tüske (#713)
24 borkonyó bibe (#312) 1 cru formázó minta (#300) 16 csillezsályalevél (#1253)
5 csuklyavirág (#133) 1 dözmöng szív (#122) $9 drótszőr ($37)
3 eknozol (#540) 10 Eldereth szilánk (#512) 18 elkarog szőr (#665)
13 ezüstdarab (#326) 2 fémrúd (#104) 2 fenékkavics (#1130)
33 fokhagyma (#403) 5 főnixtoll (#563) 10 galachmit (#310)
2 gromak bőr (#268) 17 gyíkfű (#201) 39 gyöngymangó (#135)
11 halcsont (#390) 1 hro formázó minta (#601) 2 iknegurin (#541)
1 ilkin érc (#232) 10 jégszív (#282) 9 kaktuszbogyó (#429)
6 kaktusztüske (#114) 4 karbin plazma (#199) 2 kék orchidea (#68)
48 kőszem (#304) 20 kreiton esszencia (#892) 4 küklopsz szem (#643)
1 lapockacsont (#33) 3 lélekesszencia (#619) 8 lidércesszencia (#1074)
12 liumbe hajtás (#655) 5 lótuszvirág (#447) 40 madártoll (#112)
19 mákrózsa virág (#56) 1 mammutbőr (#1078) 6 manifeszt.nyúlvány (#214)
2 mithril (#352) 1 moa gyémánt (#385) 1 moa gyöngy (#378)
2 moa jádekő (#382) 1 moa obszidián (#380) 4 moa smaragd (#377)
12 moa üveggömb (#383) 1 moa zafír (#381) 12 mocsári penke (#148)
3 móri gyümölcs (#116) 1 mutáns csont (#331) 9 nektoraf faggyú (#667)
3 párducszem (#1073) 70 pirkit (#153) 9 praglonc hártya (#215)
30 púderkő (#119) $2 pular kristály ($239) 24 purifikátor háj (#269)
4 quwarg tojás (#360) 4 rájabőr (#404) 3 rakolits por (#669)
6 ramit kő (#226) 4 remák szív (#264) 11 rókafarok (#124)
5 rozmárfog (#1069) 2 sámán erszény (#650) 1 sárkányfog (#617)
1 sárkánypikkely (#292) 10 smirglilevél (#29) 1 sünmedve tüske (#14)
8 szárnyas hernyó (#69) 1 szulfagor agyar (#677) 18 szvó-ektoplazma (#151)
1 teknősesszencia (#702) 11 trikornis szarv (#198) 13 tükör (#43)
3 vadász tatu bőr (#15) 1 varkaudar tekercs (#653) $1 vasérc ($152)
6 xirnox szív (#213) 2 yetiszív (#1070)

Összsúly: 207.24 kg Megterheltség: 76%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 37 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 275 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (36 db, BANKSZÉF MÉRETE: 37)
60 amniosz (#203) 1 bányászcsákány (#434) 77 bogyógránát (#430)
1 darázsfarok (#654) 11 esszenciakristály (#350) 29 grifftojás (#179)
1 gromak bőr (#268) 1 gyémántsisak (#467) 150 gyöngymangó (#135)
2 íjászkence (#1225) 2 kampós acélszigony (#455) 1 Morgan kristálya (#659)
60 ork csodaszer (#1228) 1 őselemek köpenye (#560) 39 quwarg kristály (#2238)
484 quwarg tojás (#360) 1 Rhatt páncélja (#458) 1 ryuku csizma (#692)
1 ryuku karvédő (#687) 1 ryuku kesztyű (#690) 1 ryuku köpeny (#693)
1 ryuku mellvért (#689) 2 ryuku sisak (#688) 4 sáska amulett (#668)
1 súlyzó (#347) 1 tapasztalatkő (#975) $104 Thargodan esszencia ($328)
1 Tilnetor kardja (#474) 1 törpe bakancs (#475) 1 Trákin csákánya (#367)
1 trikornis nyereg (#1536) 36 tudás gyöngye (#522) $1 tyrex csont ($280)
4 ulkor gyöngy (#1072) 38 varkaudar pálinka (#1137) 1 vörös zyel (#606)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
4 bot (#4) 1 bunkó (#5) 1 isteni könnycsepp (#260)
2 kaja (#2) 1 Mágikus Koponya (#279) 2 mérg. vas dobónyíl (#190)
1 óriásölő (#528) 1 őselemek köpenye (#560) 1 purifikátor háj (#269)
1 Rhatt páncélja (#458) 1 sallank karom (#128) 1 súlyzó (#347)
1 tapasztalatkő (#975) 1 tudás gyöngye (#522) 10 víz (#27)
1 vörös zyel (#606)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
432 arany (#50) 1 csontkés (#11) 9 drótszőr (#37)
1 ezüst gyűrű (#180) 1 ezüsttollú nyíl (#363) 2 gromak bőr (#268)
1 lapockacsont (#33) 8 madártoll (#112) 9 mákrózsa virág (#56)
1 mocsári penke (#148) 6 pondróvér (#1232) 9 púderkő (#119)
2 pular kristály (#239) 1 vasérc (#152)


Üzenet küldése a karakternek