Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2010. jún. 28. 9h:45' EZ A 434. JÁTÉKHETED, 298. FORDULÓD 435. játékheted kezdete: jún. 30. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4300 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod az 1602. tárgyat |
* 2. KP: | elmormolod a 19. varázslatot |
* 3. KP: | használod az 1534. tárgyat |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 59 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a quwarg királynő testét. (4 támadással 23 életpontot sebezve.) Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a quwarg királynő testét. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a quwarg királynő torát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg királynő. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. Jól harcoltál! (+15 varázspont.) 1233 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 18, gyógyulás: 4, összesen: -14 ÉP}
* 4. KP: | használod a 69. pszi képességet |
* 5. KP: | használod a 70. pszi képességet |
ek 215 4 | t. energia kisütése: 215 4 |
usz 40 | úszol 40 pontért |
Marokra fogva a szigonyt ellenfeledre rontasz. {KCC:} Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd az elektromos angolna farkát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az elektromos angolna farkával megérint. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Kiváló munka volt (+15 varázspont). 222 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 13, gyógyulás: 3, összesen: -10 ÉP}
ef 5 | energia fejlesztése 5 |
ek 289 20 | t. energia kisütése: 289 20 |
fok 1117 1745 | összerendeled az 1117. tárgyat az 1745. tárggyal |
m 6 5 | mozogsz nyugatra, délnyugatra |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 57 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod az ekharion bébi testét. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvagdosod az ekharion bébi testét. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) Egy tockost nyomat Neked az ekharion bébi! (1 támadástól 48 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Mintha egy satuba kerültél volna! Csontjaid recsegnek ropognak. 132 életpontot vesztettél. Úgy döntesz, ebből elég volt. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas.
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 180, gyógyulás: 10, összesen: -170 ÉP}
(Továbbmész...) [127,49] A dombságot elhagyod, bozótos terepen vagy. Felfedeztél egy mínosz-kúpot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Dornodon hívői építették. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy régészeti lelőhelyet. Vajon mit rejthet a föld mélye? Találsz egy álomvirágot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent tölgyfát. Látsz egy templomot. Chara-din hívői építették. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy ryuku gárdista. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 58 életpontot sebeztél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a ryuku gárdista jobb lábát. (4 támadással 63 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Jutalmad nem marad el (+15 varázspont). 794 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
jlk 2529 | jelszó kimondása 2529 |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
[5 pontot használtál fel, van még 201.]
v 15 312 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 25 életpontot sebeztél. A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az élőholt quwarg torát. (6 támadással 125 életpontot sebezve.) Rövid karddal párszor súrolva eltalálod az élőholt quwarg testét. (3 támadással 16 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel többször eltalálod az élőholt quwarg potrohát. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod az élőholt quwarg fejét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad az élőholt quwarg csáprágójával. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Az élőholt quwarg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Kiváló munka volt (+15 varázspont). 1587 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 236, sebződés: 40, gyógyulás: 9, összesen: -31 ÉP}
(Továbbmész...) [127,51] Továbbra is síkságon vagy. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Látsz egy Chara-din monolitját. Találsz egy álomvirágot. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy egy gyilkos mókus orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy quwarg harcos. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 65 életpontot sebeztél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a quwarg harcos torát. (4 támadással 28 életpontot sebezve.) Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a quwarg harcos torát. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a quwarg harcos fejét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kiváló munka volt (+15 varázspont). 1283 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 186, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}
(Továbbmész...) [127,52] Továbbra is síkságon vagy.
kut 30 | kutatsz 30 pontért |
ef 20 513 | energia fejlesztése 20 |
m 3 4 4 | mozogsz délkeletre, délre, délre |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 47 életpontot sebeztél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a ragyás burástya nyakát. (4 támadással 34 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (11 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával felnyitod a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) {GYD:} Rövid karddal kicsit megvágod a ragyás burástya ragyás testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A ragyás burástya megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Feléd sújt a ragyás burástya a farkával, de elhibázta! Csápjaival a ragyás burástya lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. Jutalmad nem marad el (+3 varázspont). 790 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 20, gyógyulás: 3, összesen: -17 ÉP}
(Továbbmész...) [128,54] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: sűrű erdőben vagy.
(Feltételes támadás:) Egy varkaudar bajnok! Ezt kerested. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 12 életpontot sebeztél. Egy jégcsóva varázslatot dob rád a másik. 13 életpontot vesztettél. A lény iszonyatos rikácsolásba kezd. Elő a fülemüle síppal! Mély levegőt véve fújsz bele egy nagyot. Hosszasan párviadaloztok, végül a kellemes muzsikád győzedelmeskedik a vad rikácsolással szemben. Elszántan ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar bajnok testét. (4 támadással 124 életpontot sebezve.) {KCC:} Rövid karddal megvágod a varkaudar bajnok testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A varkaudar bajnok fegyvere végigkarcolja a bal válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 15 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
1065 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 34, gyógyulás: 2, összesen: -32 ÉP}
Elszántan ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a trollfa testét. (3 támadással 109 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a trollfa ágas-bogas fejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A trollfa vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-12 életpont). A trollfa szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 göcsörtös bunkót. 332 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 18, gyógyulás: 2, összesen: -16 ÉP}
(Továbbmész...) [128,55] A terep továbbra is sűrű erdő.
m 3 4 | mozogsz délkeletre, délre |
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a proteinfecske farkát. (4 támadással 44 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {KCC:} Varkaudar szablyával végigmetszed a proteinfecske farkát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a proteinfecske farkát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Csőrével a proteinfecske nem tudott megsebezni. A proteinfecske karmai majdnem eltalálnak! A proteinfecske szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 madártollat. 351 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 11 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. Elszántan a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a sóhajtó dorony farkát. (3 támadással 101 életpontot sebezve.) {KCC:} Rövid karddal megvágod a sóhajtó dorony testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A sóhajtó dorony szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 475 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [129,57] Még mindig füves síkságon vagy. Ananászvirág illatát hozza a szél.
kut 30 | kutatsz 24 pontért |
* 1. BP: | használod az 1167. tárgyat |
* 2. BP: | használod az 1576. tárgyat |
* 3. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 4. BP: | t. energia kisütése: 501 10 |
* 5. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
EKHARION BÉBI (768. SZÖRNY) A kicsi ekharionok (persze csak ha kicsinek lehet nevezni egy tíz ember magas groteszk csecsemőt) nagyon szeretnek játszani. Általában megtermett parasztlegényekkel babáznak, mert azoknak jól lehet csavargatni a karját. Alapvetően az emberek szagát nem nagyon szeretik, így gyakran fürdetik őket folyókban, nagyobb tavakban és különböző pocsolyákban. További dolog, ami a kalandozókkal kapcsolatban zavarja őket, hogy sokat rugdalnak, miközben ők az apjuk hőstetteit játsszák el a kedvenc "babáikkal". Általában ezek a hőstettek olyanok szoktak lenni, hogy a papa fejével kettétört egy nagy sziklát, vagy hogy megevett harminc bárányt és három szűz elflányt reggelire. Szüleikhez képest a pszi képességük még elenyésző így nem is használják igazán, csak különböző dolgokra (például, hogy a szemben álló, következő babának mi a gyenge pontja és hol érdemes megmarkolni ahhoz, hogy könnyebben lehessen lóbálni). Ha sikerülne egy ekharion bébit beidomítanod a saját céljaidra, a kirakókockák iránt is érdeklődő "csöppség" minden bizonnyal pillanatok alatt képes lenne felhúzni neked egy-két épületet. |
Erő: | 27 (29) | Szint: | 23 | Merészség: | 8/3 | Magasság: | 151 cm |
IQ: | 28 (30) | Támadás: | 29 (31) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 78 kg |
Ügyesség: | 30 (34) | Védekezés: | 36 (40) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 28/28 év |
Egészség: | 29 (33) | Életpont: | 318/299 | Jellem: | semleges (+2) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 34 (38) | Varázspont: | 323/1 | Pénz: | 4050 arany | Kép. pont: | 1 |
Tudatpont: | 25/0 | Pszi pont: | 85/43 | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 5/95 (+7%) | ökölvívás: | 25/49 (+2%) | vágófegyverek: | 24/6 (+6%) |
ütőfegyverek: | 3/0 | lőfegyverek: | 20/27 | dobófegyverek: | 25/65 (+4%) |
Feltételes fegyverváltás: varkaudar szablya (#516) << ököl (#28) << ezüstkard (#325) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -16.); vas dobónyíl (#189) (17 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); tolmokov-koktél (#351) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
düh vérvörös köde: 20%; |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 15/54 | 2. nyomkövetés: | 43/65 (+30%) | 3. lopás: | 8/20 |
4. mászás: | 12/4 | 5. csapdakészítés: | 19/73 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 20/34 |
7. gyógyítás: | 69/82 (+48%) | 8. titkosírás: | 3/42 (+22%) | 9. felderítés: | 25/64 (+29%) |
10. szörnyidomítás: | 6/38 | 11. teológia: | 25/43 (+7%) | 12. taumaturgia: | 25/34 (+27%) |
13. szerencsejáték: | 3/79 | 14. versengés: | 5/1 | 15. harcművészetek: | 23/9 |
16. zene: | 40/17 | 17. szörnyismeret: | 4/64 | 18. pszi: | 11/71 (+13%) |
19. zárnyitás: | 3/52 | 20. vadászat: | 9/35 | 21. bányászat: | 24/91 |
22. úszás: | 15/69 (+14%) | 23. főzés: | 13/59 | 24. csapatmunka: | 3/63 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 30% életpont alatt (sámán gyógykenőcs (#1139)) |
gyógyítasz 70% életerő alatt 30 TVP-ért |
udvarolsz a 2582. karakternek |
ásol max. 30 TVP-ért |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 8 darabot ), bumerángot (#249) (max. 4 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 6 darabot ), kulcskarikát (#648) (max. 1 darabot, csak egyszer), móri gyümölcsöt (#116) (max. 3 darabot ) |
mászol max. 301 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 12) |
varkaudar bajnok (#190), csontváz lord (#177), degradátor (#210) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154), tetemember (#123) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 12) |
pattanóböde (#145), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | kí koncentráció (#69) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
9. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
lángcsóva (#31), energiatüskék (#29), villámcsapás (#50), banshee-sikoly (#373), izomernyesztés (#33), agykorbács (#97) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
varázsvédelem (#34), hhaar burka (#32), védelem tűz ellen (#38), örvénykerítés (#42), tükörpajzs (#101) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
banshee-sikoly (#373) | >> | nők (#999) | banshee-sikoly (#373) | >> | férfiak (#998) | |
villámcsapás (#50) | >> | szutykos remák (#191) | banshee-sikoly (#373) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | |
villámcsapás (#50) | >> | 20. szintű lényekre |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +7 védettség;) státusz: OK |
törpemammut (#115) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK |
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], hat mezőn keresztül. |
2.) Kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból] kilenc lépésen keresztül! |
3.) Egy könnyű feladat: imádkozz úgy, hogy megterheltséged 20% alatt van. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) kaszt.kiteljesedés (166) kasztrop.kitágulás (197) a hatalom rúnája (215) önismeret (236) ment.felfrissülés (255) a butaság ára (273) düh (289) vallási öntudat (290) varázstöltődés II. (296) Valentin napja (328) földmágia (357) a mágia szeretete (393) időfolyamok (394) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) OK tudatforrás (505) OK tudati gyorsítás (506) OK kőbőr (507) OK tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 11 TU. szükséges még: 79 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 660 TU szükséges.) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
4 | drótszőr (#37) | 2 | kaja (#2) | 4 | kerek kő (#19) | |||
8 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
41 | arany (#50) | 6 | borkonyó bibe (#312) | 1 | göcsörtös bunkó (#123) | |||
3 | madártoll (#112) | 1 | réz papi karkötő (#307) | 7 | ugh méreg (#166) |