Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. febr. 7. 9h:35' EZ A 423. JÁTÉKHETED, 297. FORDULÓD 424. játékheted kezdete: febr. 8. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3977 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 2. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 161. varázslatot a 182. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot az 57. varázslatot az 59. varázslatot |
* 4. KP: | használod az 1133. tárgyat |
* 5. KP: | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 127. varázslatot |
cir 63 | vándorcirkusz látogatása 63 |
vv 70 71 128 | elmormolod a 70. varázslatot a 71. varázslatot a 128. varázslatot |
kb 2 37 | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (37 darabot) |
hu 445 279 | hulladék: 445 279 |
kf 190 | kézbeveszed/felveszed a 190. tárgyat |
kut 60 | kutatsz 60 pontért |
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 103 életpontot sebeztél. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. 167 életpontot vesztettél. Elkábultál! (-10 támadás, -10 védekezés a harc végéig.) Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a pszi őselementál farkát. Kritikus ütés! (2 támadással 60 életpontot sebezve.) A pszi őselementál szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2026 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 163, sebződés: 167, gyógyulás: 0, összesen: -167 ÉP}
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 102 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy varázslatlopás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Mérg. vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Chara-din fattya nyakát. (4 támadással 118 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Tyrex bunkóval többször kegyetlenül megütöd a Chara-din fattya testét. (7 támadással 401 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+101 életerő). Transzformálsz! (+40 varázspont.) A 7 Chara-din fattya megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (7 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Tyrex bunkóval épp hogy eltalálod a Chara-din fattya bal lábát. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Az 1 Chara-din fattya belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az 1 Chara-din fattya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2730 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 685, sebződés: 41, gyógyulás: 117, összesen: +76 ÉP}
Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 108 életpontot sebeztél. Egy sorvasztás varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Véres nyál csordul ki a Zinthurg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (184,32)-> 12 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 995 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 104 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzeső. 48 életpontot vesztettél. Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja az Orkhan Thai jobb lábát. Kritikus ütés! (4 támadással 120 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (44 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a tyrex bunkót ellenfeledre támadsz. Tyrex bunkóval megütöd az Orkhan Thai jobb lábát. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) A seb azonnal beforr! Az Orkhan Thai Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. Mielőtt észbe kapnál, az Orkhan Thai megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 18 életpontot vesztettél. Tyrex bunkóval megcsapod az Orkhan Thai lángoló karját. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) A seb azonnal beforr! Az Orkhan Thai mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 22 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai leken néhány pofont. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 226, sebződés: 223, gyógyulás: 30, összesen: -193 ÉP}
m 8 8 7 | mozogsz északra, északra, északnyugatra |
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 53 életpontot sebeztél. Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Raia szent lovagja testét. (4 támadással 117 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Tyrex bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a Raia szent lovagja jobb lábát. Kritikus ütés! (2 támadással 156 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Transzformálsz! (+15 varázspont.) Sajnos nem sikerült a Raia szent lovagja minden csapását hárítanod. (4 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Isteni hited kicsit megrendült! A Raia szent lovagja összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 ezüsttőrt. [ezüsttőr ládikóba-> (183,31)-> 8 arany, -2 ÉP] 2485 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 326, sebződés: 29, gyógyulás: 39, összesen: +10 ÉP}
(Továbbmész...) [173,19] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy krómkaktuszt. Utad során felfedezel egy oltárt. Sheran híveié. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Ez jó móka lesz. Egy követ dobsz a kobra felé. A hirtelen zajra a gazdája felé kap, és megmarja azt. A kígyóbűvölő azonnal meghal. Miután elmászik a kígyó, megnézed, hogy mi van még a kosárban. Még egy kobrát látsz. Elmenekülsz, mielőtt a turbános férfi sorsára jutnál. (+2 gonoszság.)
Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet rejt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre délnyugatra megpillantasz egy márványtornyot. Nyugatra nézve látsz egy Dornodon oltárt. Északnyugatra egy friss csatamező van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elteszed a látcsövet. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. A feléd közeledő kétfejű troll mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 104 életpontot sebeztél. Megmarkolva a tyrex bunkót ellenfeledre rohansz. Tyrex bunkóval kegyetlenül megütöd a kétfejű troll jobb lábát. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) A kétfejű troll karmai majdnem eltalálnak! A kétfejű troll feléd harap, de sikertelenül. A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-18 életpont)! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
930 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 18, gyógyulás: 13, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [172,18] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy friss csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Nekikezdesz a friss csatamező véletlenszerű átkutatásának. A vért már felszívta a föld, de a bűz még nem oszlott el. Nem szívesen vettél volna részt ebben az öldöklésben! Eleget nézelődtél, elkezded a hullákat felfordítgatni, értékek után kutatva. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy tetemember intéz feléd kihívást.
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Tyrex bunkóval iszonyatosan megcsapod a tetemember bal vállát. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A tetemember mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A tetemember összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
360 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 0, gyógyulás: 14, összesen: +14 ÉP}
Megmarkolva a tyrex bunkót a másikra ugrasz. Tyrex bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a tetemember bal karját. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A tetemember mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
360 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 0, gyógyulás: 14, összesen: +14 ÉP}
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 118 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő varázslatot. Semmi hatás! A nómenklatúra most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
918 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
vv 17 17 17 | elmormolod a 17. varázslatot a 17. varázslatot a 17. varázslatot |
vv 17 17 17 | elmormolod a 17. varázslatot a 17. varázslatot a 17. varázslatot |
m 7 7 8 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északra |
(Továbbmész...) [170,16] Egyre több a fa. Ritka erdőben vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy manilla-fát.
(Vándorcirkusz:)
- Itt a cirkusz, itt a cirkusz - hallod a kántálást, és mire feleszmélsz, már sátrak tömkelege terül szét körülötted. Egy mélynövésű, kék színűre festett alak állja utad, és a tenyerét a belépésre jogosító összegért tartja feléd. Kifizeted a 20 aranyat, majd besétálsz a cirkuszi sátrak közé.
Az ötpróba sátor előtt egy ifjú alakváltó áll. Valószínűleg felfigyel kiemelkedő tulajdonságaidra, mert a megmérettetések kipróbálására unszol. Úgy döntesz, belevágsz. Az alakváltó a terem egyik sarkába vezet, majd rámutat az egyik földön fekvő súlyzóra. Nevetve a magasba emeled a kiválasztott tárgyat, majd intesz a fiúnak, hogy jöhet a következő akadály... Egy gnóm adja a következő feladatot: öt különböző rajzolt arcképet mutat, neked pedig fel kell ismerned a rajta ábrázolt személyeket. Hosszas gondolkozás után mindegyik neve eszedbe jut: felbukkannak Ghalla híres emberei, akiknek neve már szinte fogalommá vált hőstetteik nyomán... Most zsonglőrködnöd kell. Magabiztosan veszed a kezedbe a labdákat, de azok - mihelyt elhagyják kezed - szanaszét gurulnak a földön. 728 tapasztalati pontot kaptál. Szomorúan hagyod ott az alakváltó suhancot az összes elvetemült próbájával együtt.
Megkeresed a boszorka sátrát, majd belépsz a nyíláson. A boszorka tüzetesen átvizsgálja a cókmókod, mielőtt bármit is mondhatnál. Amikor a rókafarok a kezébe akad, elmosolyodik, de ez nem tart sokáig. Amint rájön, hogy nem hoztál el mindent, amit kért, mérgesen rád rivall. A boszorka utánad szól, mielőtt távoznál:
- Lehet, hogy meghaladja a tudásod ezeket a tárgyakat idehozni. Akkor adok másik feladatot, hozd a következőket: 1 bunthar bőr, 11 sünmedve tüske, 1 nagy vaskulcs, 2 csuklyavirág, 28 smirglilevél.
Hamarosan egy táblára leszel figyelmes, amely busás jutalommal kecsegtető kártyacsatára szólít. Alatta egy sötétképű alak ül, kezében egy paklit keverget. Leülsz a vele szemben álló székre, és intesz, hogy osszon. Az árnymanó közli veled, hogy ha nem raksz ki 100 aranyat az asztal szélére, nem játszik veled. Mivel tudod, hogy nincs annyid, és belátod, hogy a kártyás határozott viselkedése mellett minden győzködés felesleges volna, behúzott nyakkal odébbállsz.
Gyanús mozgást látsz a fák között. Észrevétlenül meglapulsz egy hatalmas fatörzs mögött. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Azonnal tudod, hogy egy bűbájlidérc volt a rémület okozója. Amikor elhal a zaj, előmászol.
(Továbbmész...) [170,15] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Ananászvirág illatát hozza a szél. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy quwarg harcos. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 105 életpontot sebeztél. Marokra fogva a tyrex bunkót ellenfeledre rontasz. Tyrex bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a quwarg harcos bal első lábát. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
1021 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 0, gyógyulás: 14, összesen: +14 ÉP}
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 91 életpontot sebeztél. Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Vad csatakiáltással, felemelve a tyrex bunkót a másikra ugrasz. Tyrex bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt quwarg torát. (2 támadással 95 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Az élőholt quwarg feléd sújt csáprágóival, de mellé! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
1306 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 186, sebződés: 0, gyógyulás: 24, összesen: +24 ÉP}
usz 20 | úszol 20 pontért |
Meglengetve a szigonyt a másikra rohansz. Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd az elektromos angolna testét. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az elektromos angolna, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az elektromos angolna farkával a kezedre csap. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
210 tapasztalati pontot kaptál. Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 14, gyógyulás: 16, összesen: +2 ÉP}
usz 20 | úszol 20 pontért |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Szigonnyal teljesen átszúrod a hínárevő piranha testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A hínárevő piranha megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
90 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
usz 20 | úszol 20 pontért |
Elszántan ellenfeledre ugrasz. Szigonnyal teljesen átszúrod a trosnyogó szakóca jobb középső lábát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
m 8 7 7 | mozogsz északra, északnyugatra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [169,13] Még mindig füves síkságon vagy.
(Továbbmész...) [168,12] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Észreveszel egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Leah rúnaköve. Gyanús mozgást látsz a fák között. Úgy gondolod, hogy a közeledő kardfogú fülemüle nem jelenthet komoly veszélyt. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Zenélni kezdesz, hogy ellensúlyozd a gyilkos hanghullámokat. Hosszasan párviadaloztok, végül a kellemes muzsikád győzedelmeskedik a vad rikácsolással szemben. Megmarkolva a tyrex bunkót ellenfeledre támadsz. Tyrex bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kardfogú fülemüle jobb lábát. (2 támadással 111 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A kardfogú fülemüle agyarával feléd döf, de félrehajolsz. A kardfogú fülemüle még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
695 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 0, gyógyulás: 28, összesen: +28 ÉP}
m 1 | mozogsz északkeletre |
szk 153 | keresed a 153. szörnyet |
bb 328 214 326 | beraksz a bankba a 328. tárgyat (214 darabot) |
f 152 | kísérletezel a 152. tárggyal |
f 152 | kísérletezel a 152. tárggyal |
* 1. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 2. BP: | használod az 507. tárgyat |
* 3. BP: | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
EXTRA SZÉFHELYEK A BANKOKBAN A Fairlight bank az igazán hűséges és megbízható ügyfeleik számára extra széfhely bérlésére kínál lehetőséget. Ez azt jelenti, hogy többféle tárgyadat is tarthatod a bankban. A 12 alap tárgyhelyen felül tehát további tárgyhelyek lelhetnek gazdára. Egy-egy plusz hely 1000 aranyba kerül, és a kibérléséhez személyesen meg kell jelenni a bankban. Vagyis: add ki a bank mezőjén a BE <banképület száma> <mennyi extra széfhelyet szeretnél> parancsot, és máris létrejön az üzlet. Annyiszor 1000 aranyat kell fizetned, amennyi széfhelyet szeretnél. Alapból ezt a karaktered készpénz formájában nyújtja át, de ha inkább a bankszámládról szeretnél fizetni, a harmadik paraméternek adj meg egy 1-est. Ha ezt megtetted, a bankba tárgyakat pakolni továbbra is a BB paranccsal tudsz, kivenni őket onnan a KB parancsot kell használnod. Ezeket a széfhelyeket örök életedre adják, tehát a későbbiekben, vagy rendszeres időközönként nem kell érte fizetned. A fenti szolgáltatást csakis azok számára ajánlja fel a bank, akik a csatorna keleti oldalán vannak, és forduló végén tele van a széfjük, azaz 12 különféle tárgyat tartanak benne. Ha a szolgáltatást felajánlották neked, attól fogva bármikor igénybe veheted, függetlenül attól, hogy hányféle tárgyat tartasz a széfben. |
Erő: | 49 (51) | Szint: | 26 | Merészség: | 7/6 | Magasság: | 260 cm |
IQ: | 35 (52) | Támadás: | 40 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 493 kg |
Ügyesség: | 22 (24) | Védekezés: | 76 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 23/27 év |
Egészség: | 23 (37) | Életpont: | 496/444 | Jellem: | gonosz (503) | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 37 (39) | Varázspont: | 667/83 | Pénz: | 76 arany | Kép. pont: | 11 |
Tudatpont: | 21/3 | Pszi pont: | 140/15 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 34 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 8/35 (+15%) | ökölvívás: | 2/96 | szúrófegyverek: | 3/28 |
vágófegyverek: | 17/15 | ütőfegyverek: | 31/21 (+5%) | lőfegyverek: | 11/79 |
dobófegyverek: | 27/12 (+3%) |
Feltételes fegyverváltás: tyrex bunkó (#421) (200%) << mandibulakasza (#127) (200%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -18.); mérg. vas dobónyíl (#190) (19 -997.); bűvös shuriken (#562) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 23/39 (+11%) | 2. nyomkövetés: | 70/39 (+25%) | 3. lopás: | 1/36 |
4. mászás: | 10/33 | 5. csapdakészítés: | 21/32 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 5/94 |
7. gyógyítás: | 11/41 | 8. titkosírás: | 8/55 | 9. felderítés: | 24/85 (+7%) |
10. szörnyidomítás: | 12/98 | 11. teológia: | 50/34 (+27%) | 12. taumaturgia: | 57/33 (+12%) |
13. szerencsejáték: | 1/77 | 14. versengés: | 7/41 (+27%) | 15. zene: | 6/58 |
16. szörnyismeret: | 30/81 (+18%) | 17. pszi: | 14/38 (+34%) | 18. zárnyitás: | 1/35 |
19. vadászat: | 14/59 | 20. vitalitás: | 1/9 | 21. bányászat: | 9/92 (+18%) |
22. testépítés: | 50/9 (+23%) | 23. úszás: | 8/99 (+18%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 45% életpont alatt (sötét ital (#284)) |
udvarolsz az 5. fajúaknak |
kutatsz max. 240 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 20 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 50 darabot ), tükröt (#43) (max. 20 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 30 darabot, csak egyszer), bűvös shurikent (#562) (max. 14 darabot ), mérg. vas dobónyilat (#190) (max. 14 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 20 darabot ), sötét italt (#284) (max. 10 darabot ) |
gonoszkodsz max. 120 TVP-ért |
mászol max. 350 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 16) |
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), bávatag golombár (#165), kputtyintó csalán (#247), szubreális vámpír (#223), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 16) |
Chris Huff (#4956), 9375. szövetség (#9375), bűbájlidérc (#761), átokmurgattyú (#225) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) |
vérbeli borzongás (#46, 9 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
sorvasztás (#102, 20 VP) | pusztító végzet (#106, 30 VP) | halálvarázslat (#124, 50 VP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +3 vp 11 költség alatt; taumaturgia: +3 vp 11 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) | méregsemlegesítés (#14) | varázsenergia (#161) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
13. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
villámcsapás (#50), sötét halál (#45) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
varázsvédelem (#34) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | pszi elementál (#221) | villámcsapás (#50) | >> | massza (#217) | |
villámcsapás (#50) | >> | autentikus vámpír (#154) | sötét halál (#45) | >> | jók (#990) | |
sötét halál (#45) | >> | semlegesek (#989) | villámcsapás (#50) | >> | gonoszok (#988) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 8, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
varázsvédelem (#34) | >> | Chara-din fattya (#236) | tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: éhes |
bölcs szilmill (#343) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A legsötétebb titkok a vizek mélyén rejtőznek. Ereszkedj le oda, és belezz ki kettőt a mélység fattyai közül! (számláló: 0) |
2.) Nézzük, milyen közel tudsz kerülni hozzám! Imádkozz úgy, hogy ÉP-d 10-nél kevesebb! |
3.) Látogass meg birodalmamban! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 3 felderítő, 3 harcos, 1 királynő. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
9 | drótszőr (#37) | 6 | ezüstdarab (#326) | 1 | isteni könnycsepp (#260) | |||
9 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 2 | mérg. vas dobónyíl (#190) | 1 | mocsári penke (#148) | |||
1 | quwarg tojás (#360) | 2 | rókafarok (#124) | 1 | sáfránypor (#211) | |||
4 | spiritusz (#170) | 9 | Thargodan esszencia (#328) | 1 | tükör (#43) | |||
1 | varázskő (#305) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
48 | arany (#50) | 1 | fáklya (#36) | 4 | gyöngymangó (#135) | |||
39 | kaja (#2) | 1 | rézdarab (#70) | 1 | shinai gömb (#348) |