Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2010. jún. 22. 9h:16' EZ A 433. JÁTÉKHETED, 296. FORDULÓD 434. játékheted kezdete: jún. 23. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4300 SZÁMLA : XXXX |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst.
Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 23 életpontot sebeztél.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a velociraptor jobb oldalát. (4 támadással 71 életpontot sebezve.)
Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a velociraptor vastag bőrét. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) {GYD:} Rövid karddal megkarcolod a velociraptor vastag bőrét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.)
A velociraptor fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Karmával néhányszor a velociraptor megcsapja a fejedet. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Véres nyál csordul ki a velociraptor száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1425 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%} Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 raptor karmot. {Csatastatisztika; sebzés: 188, sebződés: 31, gyógyulás: 7, összesen: -24 ÉP}
Napsugár a biztonság kedvéért felrak egy hhaar burka varázst. Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot.
Napsugár mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiatüskék varázslat. 24 életpontot sebzett. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 6 életpontot sebeztél.
Napsugár teli erőből ubuk dobónyílat dob az ellenfélre. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Pár lövedéke átjárja a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni.
Vashegyű lándzsával Napsugár jól megszurkálja a tyrannoszaurusz rex testét. (4 támadással 123 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal Napsugár néhányszor épp csak megérinti a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tyrannoszaurusz rex testét. (6 támadással 171 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor megkarcolod a tyrannoszaurusz rex testét. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) A tyrannoszaurusz rex beleharap Napsugár kezébe. (1 támadástól 61 életpontot vesztett.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1360 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy vágófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%} Közös döntés alapján te kutatod át a szörnyet. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tyrex csontot. (ld. enc.) {Csatastatisztika; sebzés: 261, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP, összes sebzés: 501, összes sebződés: 61}
Bea Melindre felhúz egy hhaar burka varázslatot. Napsugár a biztonság kedvéért felrak egy hhaar burka varázst. Anathera Tsung egy hhaar burka varázslattal készül a csatára. Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot.
Bea Melindre néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is az ellenfél felé egy lángcsóva. 5 életpontot sebzett. Napsugár néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is az ellenfél felé egy energiatüskék. 23 életpontot sebzett. Anathera Tsung egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy lángcsóva varázslatot. 6 életpontot sebzett. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 9 életpontot sebeztél.
Bea Melindre ubuk dobónyílat markolva becélozza a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeivel perforálja a tyrex egyeduralkodó vastag bőrét. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) Napsugár teli erőből ubuk dobónyílat dob az ellenfélre. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozza a tyrex egyeduralkodó testét. (5 támadással 89 életpontot sebezve.) Anathera Tsung megveti a lábát, és a hosszú íjjal az ellenfélre lő. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeivel perforálja a tyrex egyeduralkodó testét. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a tyrex egyeduralkodó oszlopos lábát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) A szörny támadólag a farkát veti be ellenetek. Kis híján szétrepeszti a páncélod az ütés. (-99 életerő, -8 védekezés, -8 támadás a csata időtartamára.) A támadás a többieket sem kímélte, veled együtt tápászkodnak fel egy újabb rohamra. Ököllel fogsz harcolni.
Varkaudar szablyával Bea Melindre végigvagdossa a tyrex egyeduralkodó testét. (4 támadással 120 életpontot sebezve.) Rövid karddal Bea Melindre kicsit megvagdalja a tyrex egyeduralkodó testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Vashegyű lándzsával Napsugár gyengén megszurkálja a tyrex egyeduralkodó testét. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal Napsugár néhányszor súrolja a tyrex egyeduralkodó vastag bőrét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Ököllel Anathera Tsung néhányszor megcsapja a tyrex egyeduralkodó testét. (4 támadással 149 életpontot sebezve.) Rövid karddal Anathera Tsung kicsit megvagdalja a tyrex egyeduralkodó testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel néhányszor megcsapod a tyrex egyeduralkodó vastag bőrét. (3 támadással 95 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a tyrex egyeduralkodó vastag bőrét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a tyrex egyeduralkodó kitátja a pofáját és Bea Melindre testébe harap! (1 támadástól 93 életpontot vesztett.) A szörny hatalmas farka felétek suhan. Megszédülsz a jókora ütéstől. (-66 életerő, -8 védekezés, -8 támadás a csata időtartamára.) A támadás a többieket sem kímélte, veled együtt tápászkodnak fel egy újabb rohamra. A tyrex egyeduralkodó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1418 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%} Mindannyian egyetértetek, hogy Napsugár kutat át a szörnyet. Talál valamit
(3 tyrex csontot). {Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 165, gyógyulás: 0, összesen: -165 ÉP, összes sebzés: 813, összes sebződés: 807}
* 1. KP: | használod az 1602. tárgyat |
* 2. KP: | elmormolod a 19. varázslatot |
* 3. KP: | használod az 1534. tárgyat |
Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 12 életpontot sebeztél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a quwarg királynő jobb vállát. (4 támadással 23 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg királynő torát. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) {KCC:} Rövid karddal párszor súrolva eltalálod a quwarg királynő bal hátsó lábát. (3 támadással 15 életpontot sebezve.) A quwarg királynő megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Varkaudar szablyával megvágod a quwarg királynő testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) {GYD:} Rövid karddal épp hogy megvágod a quwarg királynő torát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg királynő csáprágójával. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A quwarg királynő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1233 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 167, sebződés: 15, gyógyulás: 4, összesen: -11 ÉP}
* 4. KP: | használod a 69. pszi képességet |
* 5. KP: | használod a 70. pszi képességet |
ek 215 4 | t. energia kisütése: 215 4 |
kf 1645 | kézbeveszed/felveszed az 1645. tárgyat |
tno 6 1 | növeled a 6. tulajdonságodat |
v 96 73 60 | elmormolod a 96. varázslatot |
[73,60] Egy kisebb településhez érkeztél. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy főutcát. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy fellegvárat. (no:1. építését xadornix kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Látsz egy fellegvárat. (no:2. építését Ősi Hajnal Lovagjai kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Oldalt pillantva, meglátsz egy fellegvárat. (no:3. építését magenta Jade kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.)
fa 127 1538 1 | feladod a 127. tárgyat az 1538. kalandozónak (1 darabot) |
fa 90 1538 1 | feladod a 90. tárgyat az 1538. kalandozónak (1 darabot) |
fa 277 1538 1 | feladod a 277. tárgyat az 1538. kalandozónak (1 darabot) |
fa 291 1538 1 | feladod a 291. tárgyat az 1538. kalandozónak (1 darabot) |
fa 309 1538 1 | feladod a 309. tárgyat az 1538. kalandozónak (1 darabot) |
m 7 | mozogsz északnyugatra |
pbe 200 2113 | beraksz a bankba 200 aranyat |
ve 189 10 | megveszed a 189. tárgyat 10 |
m 7 1 2 | mozogsz északnyugatra, északkeletre, keletre |
Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 20 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a homokféreg testét. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a homokféreg testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A homokféreg megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [123,53] Bozótos terepre értél.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem. A csata nem lesz könnyű: célpontod örvénykerítés varázslatot rak magára. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 6 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzgolyó varázslatot lő rád. 112 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a vortexmágus örvénylő köpenyét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vortexmágus örvénylő köpenyét. (4 támadással 161 életpontot sebezve.) {GYD:} Rövid karddal megvagdalod a vortexmágus örvénylő köpenyét. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzgolyó. 115 életpontot vesztettél. Nem akarsz kinyúlni. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 252, sebződés: 227, gyógyulás: 0, összesen: -227 ÉP}
(Továbbmész...) [124,53] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Ramirez Espanza hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral.
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 13 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az erszényes elkarog jobb lábát. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra rohansz. {GYD:} Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed az erszényes elkarog testét. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) {GYD:} Rövid karddal megvágod az erszényes elkarog jobb lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Patájával az erszényes elkarog többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az erszényes elkarog fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Véres nyál csordul ki az erszényes elkarog száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 917 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 179, sebződés: 13, gyógyulás: 4, összesen: -9 ÉP}
(Továbbmész...) [126,51] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Látsz egy móricserjét. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba). Utad során felfedezel egy oltárt. Dornodon hívői építették. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy tüskés harci gromak. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 13 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a tüskés harci gromak testét. (4 támadással 66 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a tüskés harci gromak testét. (3 támadással 106 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a tüskés harci gromak bal első lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A tüskés harci gromak szarvai apró sebet okoznak a jobb lábadon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A tüskés harci gromak patája súrolja a combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Véres nyál csordul ki a tüskés harci gromak száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gromak bőrt. 1018 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 203, sebződés: 7, gyógyulás: 2, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [127,50] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Fairlight híveié. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Anathera Tsung vigyorog kajánul. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy quwarg harcos. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 20 életpontot sebeztél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a quwarg harcos torát. (4 támadással 30 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a quwarg harcos testét. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvagdosod a quwarg harcos bal hátsó lábát. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) A quwarg harcos megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Varkaudar szablyával végigvágod a quwarg harcos jobb középső lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) {KCC:} Rövid karddal súrolod a quwarg harcos jobb első lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Csáprágójával a quwarg harcos megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A quwarg harcos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1082 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 15, gyógyulás: 4, összesen: -11 ÉP}
m 8 | mozogsz északra |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 19 életpontot sebeztél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a tüskés harci gromak tüskés testét. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a tüskés harci gromak testét. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a tüskés harci gromak tüskés testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (4 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A tüskés harci gromak most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gromak bőrt. 1018 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 184, sebződés: 20, gyógyulás: 5, összesen: -15 ÉP}
kut 25 | kutatsz 25 pontért |
m 1 2 | mozogsz északkeletre, keletre |
(Továbbmész...) [129,48] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa.
usz 40 | úszol 40 pontért |
Elszántan a másikra rontasz. Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd az elektromos angolna testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Az elektromos angolna fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Feléd sújt az elektromos angolna a farkával, de elhibázta! Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
222 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 2, gyógyulás: 1, összesen: -1 ÉP}
v 159 245 | elmormolod a 159. varázslatot |
v 15 312 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
* 1. BP: | használod az 1167. tárgyat |
* 2. BP: | használod az 1576. tárgyat |
* 3. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 4. BP: | t. energia kisütése: 501 10 |
* 5. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
TYREX CSONT (280. TÁRGY) Rövid tűnődés után nekilátsz, hogy hosszadalmas munkával kivágd a tyrex lábszárcsontját. Először elég értelmetlennek tűnik a dolog, de a szörnykomponensek kinyerése automatikusan történik, úgyhogy nem sok beleszólásod van a dologba. Amikor végzel a munkával, és lepucolod a csontot, jó ötleted támad: a kemény, de viszonylag könnyű csontból jó ütőfegyvert lehetne készíteni. Ehhez persze valami igazán keménnyel, valami igazán ellenállóval, valami igazán fájdalmassal kéne a megfelelő alakúra faragott csont végét bevonni... Talán egy kvazár megmunkálásában járatos kováccsal kéne konzultálni. |
TYREX EGYEDURALKODÓ (7031. SZÖRNY) Mint minden ragadozó szörnyfajban, a tyrexek közt is akad különösen erős, és hatalmas példány. Bár ez a monstrum első ránézésre nem sokkal nagyobb fajtársainál, de egy olyan tapasztalt túlélőnek, mint amilyen te vagy, rögtön feltűnik néhány apróság. Például, hogy a levesestál méretű szemeiben különös értelem csillog. Bizony! Ez a tyrex nem véletlenül vált a dinópark egyeduralkodójává! Vigyázz, hogy ne tudjon hatalmas állkapcsa közé szorítani, mert alkarnyi fogaival a legkeményebb páncélokat is átlyukasztja, és egyszerűen kettészakít, mire egyet pislanthatnál! Távfegyverrel sebet ejteni rajta szinte lehetetlen, mert egyszerűen félrefújja a lövedékeket. Egyébiránt bármilyen típusú fegyverrel egyaránt megsebezhető. |
DÍSZES NYEREG (1645. TÁRGY) Ehhez hasonló, gazdagon díszített nyerget terített Torgon is a hátasára, miközben a tehéncsorda terelésével voltatok elfoglalva. Hogy honnan szedett még egy ugyanilyet azt konkrétan nem láttad, de nem is ez a lényeg, hanem hogy a csapat még egy ilyen mesés kinccsel gazdagodhatott (történetesen te kaptad, de a közös teljesítményeteket dícséri a jutalom). A díszes nyerget KF paranccsal terítheted hátasállatodra, ami így +2 védettséget ad majd a "lóhátról" vívott harcokban. |
BŐRKANTÁR (1125. TÁRGY) Elégedetlen vagy a hátasoddal, mert nem mindig azt teszi, amit szeretnél? Mondjuk, pont a legkritikusabb helyzetben makacsolja meg magát, és ez sokszor akár végzetes is lehet, például amikor nyakig vagy egy viharóriás lemészárolásában... Van a problémádra megoldás, nem kell rögtön a szörnypiacra sietni, hogy ott potom pénzért megválj a hálátlan dögtől, és aztán hátas nélkül ródd tovább az utadat. Itt az ideje, hogy bőrkantárt készíts. A szíjhoz egy mammutbőrre lesz szükséged, a végére pedig egy hókutya nyakörvre, na meg 27 TVP-nyi időre az elkészítéséhez. Ha ilyen van a birtokodban, hátasod +2 védettséget fog adni (ehhez nem kell KFelni). |
EXTRA TAKARMÁNY (1360. TÁRGY) Nemrégiben gnóm tudósok befejezték egy, az amnioszénál sokkal nagyobb tápanyagértékű takarmány kifejlesztését. Szinte azonnal, a Túlélők Földje összes kereskedője bejelentette igényét a takarmány iránt, s mára már Ghalla összes boltjában kapható belőle. A takarmánynak köszönhetően a vele megetetett állatok csak úgy kicsattannak az egészségtől, és szervezetük termelni kezdi az olyan komponenseket, melyeket gazdájuk is hasznosítani tud. (Pl. a sörényes ubuk elhullajt pár remekül felhasználható ubuk tüskét, a tintacsigából lefejhető néhány csepp tinta, vagy a gitonga megszabadítható néhány meglazult madártolltól stb.) Az extra takarmányt automatikusan adod oda olyan állatodnak, amelynél efféle hatás tapasztalható. Ezt a szokásos kajaadagon felül kapja, éhségét nem csökkenti. Ezután rögtön le is szüretelhetsz pár, számára felesleges komponenst róla. |
RYUKU SISAK (688. TÁRGY) Igen, a ryuku császári testőrség legendás sisakja! Kékre lakkozott, hosszúkás sisak, oldalán két faragott szárnyacskával. Azonban nemcsak díszes viselet, de praktikus is: védettségedet néggyel, egészségedet eggyel növeli meg. 12-nél alacsonyabb szintű kalandozó nem viselheti. |
Erő: | 27 (29) | Szint: | 23 | Merészség: | 8/3 | Magasság: | 151 cm |
IQ: | 28 (30) | Támadás: | 29 (31) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 78 kg |
Ügyesség: | 30 (34) | Védekezés: | 36 (40) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 28/28 év |
Egészség: | 29 (33) | Életpont: | 318/250 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 34 (38) | Varázspont: | 317/71 | Pénz: | 4360 arany | Kép. pont: | 1 |
Tudatpont: | 25/20 | Pszi pont: | 85/55 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 5/81 (+7%) | ökölvívás: | 25/47 (+2%) | vágófegyverek: | *23/100 |
ütőfegyverek: | 3/0 | lőfegyverek: | 20/27 | dobófegyverek: | 25/60 (+6%) |
Feltételes fegyverváltás: varkaudar szablya (#516) << ököl (#28) << ezüstkard (#325) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -16.); vas dobónyíl (#189) (17 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); tolmokov-koktél (#351) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 15/54 | 2. nyomkövetés: | 43/35 (+8%) | 3. lopás: | 8/20 |
4. mászás: | 12/4 (+5%) | 5. csapdakészítés: | 19/61 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 20/34 |
7. gyógyítás: | 69/34 (+32%) | 8. titkosírás: | 3/20 | 9. felderítés: | 25/35 (+27%) |
10. szörnyidomítás: | 6/38 | 11. teológia: | 25/33 (+11%) | 12. taumaturgia: | 24/99 (+12%) |
13. szerencsejáték: | 3/79 | 14. versengés: | 5/1 (+18%) | 15. harcművészetek: | 23/9 |
16. zene: | 40/10 (+42%) | 17. szörnyismeret: | 4/64 | 18. pszi: | 11/49 (+9%) |
19. zárnyitás: | 3/52 | 20. vadászat: | 9/35 (+11%) | 21. bányászat: | 24/91 (+17%) |
22. úszás: | 15/48 (+14%) | 23. főzés: | 13/49 (+10%) | 24. csapatmunka: | 3/63 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 30% életpont alatt (sámán gyógykenőcs (#1139)) |
gyógyítasz 70% életerő alatt 30 TVP-ért |
udvarolsz a 2582. karakternek |
ásol max. 30 TVP-ért |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 8 darabot ), bumerángot (#249) (max. 4 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 6 darabot ), kulcskarikát (#648) (max. 1 darabot, csak egyszer), móri gyümölcsöt (#116) (max. 3 darabot ) |
mászol max. 301 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 12) |
varkaudar bajnok (#190), csontváz lord (#177), degradátor (#210) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154), tetemember (#123) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 12) |
pattanóböde (#145), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) |
oldás (#372, 15 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | kí koncentráció (#69) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
9. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
lángcsóva (#31), energiatüskék (#29), villámcsapás (#50), banshee-sikoly (#373), izomernyesztés (#33), agykorbács (#97) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
varázsvédelem (#34), hhaar burka (#32), védelem tűz ellen (#38), örvénykerítés (#42) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
banshee-sikoly (#373) | >> | nők (#999) | banshee-sikoly (#373) | >> | férfiak (#998) | |
villámcsapás (#50) | >> | szutykos remák (#191) | banshee-sikoly (#373) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | |
villámcsapás (#50) | >> | 20. szintű lényekre |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +7 védettség;) státusz: OK |
törpemammut (#115) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK |
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], hat mezőn keresztül. |
2.) Kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból] kilenc lépésen keresztül! |
3.) Egy könnyű feladat: imádkozz úgy, hogy megterheltséged 20% alatt van. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) kaszt.kiteljesedés (166) kasztrop.kitágulás (197) a hatalom rúnája (215) önismeret (236) ment.felfrissülés (255) a butaság ára (273) düh (289) vallási öntudat (290) varázstöltődés II. (296) Valentin napja (328) földmágia (357) a mágia szeretete (393) időfolyamok (394) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) OK tudatforrás (505) OK tudati gyorsítás (506) OK kőbőr (507) OK tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 10 TU. szükséges még: 80 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 845 TU szükséges.) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | arany karperec (#194) | 1 | arany papi karkötő (#309) | 1 | aranygyűrű (#193) | |||
3 | aurach fog (#657) | 1 | bíbor erőöv (#291) | 1 | bronzhegyű nyíl (#94) | |||
1 | bronzpáncél (#90) | 2 | csontpálca (#329) | 1 | etra hályog (#712) | |||
3 | ezüst karkötő (#158) | 6 | fekete gyöngy (#99) | 5 | kaja (#2) | |||
1 | kőszem (#304) | 1 | kristálygömb (#265) | 4 | magszim bél (#103) | |||
1 | mandibulakasza (#127) | 2 | mandibulapenge (#125) | 3 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | |||
2 | nektoraf faggyú (#667) | 8 | óndarab (#85) | 1 | orgyilkos tőr (#225) | |||
7 | quwarg tojás (#360) | 1 | ramit kő (#226) | 1 | rejtőköpeny (#277) | |||
7 | rézdarab (#70) | 1 | rézsisak (#72) | 6 | sallank karom (#128) | |||
6 | sünmedve tüske (#14) | 1 | téfea-agy (#172) | 1 | Thargodan esszencia (#328) | |||
1 | tüskecsapda (#242) | 18 | ugh méreg (#166) | 1 | umbatari karkötő (#278) | |||
1 | vérvörös rózsa (#1622) | 2 | vas dobónyíl (#189) | 1 | raptor karom (#281) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
152 | arany (#50) | 2 | álompor (#396) | 6 | borkonyó bibe (#312) | |||
1 | ezüsthegyű nyíl (#323) | 2 | gromak bőr (#268) | 4 | kerek kő (#19) | |||
1 | sáfránypor (#211) | 1 | vasérc (#152) | 9 | víz (#27) |