295. forduló, 297. forduló, Chini összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2010. jún. 22. 9h:16'
EZ A 433. JÁTÉKHETED, 296. FORDULÓD
434. játékheted kezdete: jún. 23.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4300
SZÁMLA : XXXX

CHINI KALANDJAI


6 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [122,54] koordinátán. [Két fordulód között sor került az olimpiai játékokra. Az ezzel kapcsolatos információkat ld. a soronkívüli fordulódban, amit már postáztunk.]
A táborozás 1. napján összeakadsz egy vörös, hosszú hajú, szürke szemű alakváltó nővel. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Elenios főpapja. Egy gyanús porfelleg kavarog mellette. Egy bátorság medálját, egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szem szimbólumot, egy umbatari karkötőt és egy vassisakot visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió vas emlékérmét. Fegyverzetét egy ekharion trófea, egy lábascet trófea és egy tyrannoszaurusz rex trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: kaleidoszkóp. Jobb kezében egy Brod buzogányát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Hátasa egy idomított sullár. Elég egy mentális pillantás aurájára: a jó ártatlan tisztaságával ragyog. Összeismerkedtek. Az ő neve Napsugár. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Azt mondja: " Már nem juttatunk minden új belépőnek 5 MAXTU-t, de a társaság továbbra is jó. Csatlakozz hozzánk!"
Régóta készülsz már erre a kalandra, így nem szalasztasz el a kijelölt időpontban a helyszínen lenni. Addig vártok, míg mindenki megérkezik. Itt van Bea Melindre, Napsugár és Anathera Tsung. Némi unalmas várakozás után Napsugár közli, hogy együtt van a csapat, és más már nem jön. Mehettek, vár a munka. Mikor megpillantod az alpesi tehéncsordát, még a szád is tátva marad. Hogyhogy nem vette eddig észre senki ezt az irgalmatlan sok jószágot. Míg vezetőtök az intézővel tárgyal, megpróbálod összeszámolni, vagy legalábbis megbecsülni a tehenek számát, de ez képtelenség. Végül társatok odalép hozzátok, és tolmácsolja az intézőtől hallottakat. Elmondja, hogy Torgonnak hívják az intézőt, és ő is veletek fog tartani. Hat mérföldet kell majd megtenni a csordával, déli irányba, a kőkarámokig, ahol a fegyveresek átveszik az őrzést. A fizetség 2000 arany, szétosztva. Mielőtt ténylegesen nekifognátok a csorda terelésének, Torgon ragaszkodik egy próbához. Ő maga is nyeregbe száll (egy gyönyörű alanori mén a hátasa), és arra kér titeket, hogy egy negyven marhából álló csoportot tereljetek külön, aztán tartsátok együtt őket néhány percig. Néhány perc is elegendő hozzá, hogy Torgon előtt sikeresen levizsgázzatok szörnyidomításból. Gyorsan, és ügyesen terelitek egyik helyről a másikra az ostoba jószágokat. Aztán az intéző engedélyezi, hogy megkezdjétek a hajtást, és ő is csatlakozik hozzátok. Ostorával pattint néha egyet-egyet, és a marhák - mintha csak varázslatnak engedelmeskednének -, mennek, amerre ő akarja. Hamarosan mozgásba lendül az egész csorda és megindultok dél felé. Az út azonban nem eseménytelen: a távolban sebesen mozgó, nagy testű ragadozókat pillantotok meg. De hiszen ezek raptorok! A csordát üldözik. Gyorsan lemaradtok, és a teheneket Torgon-ra bízva, harci pozícióba helyezkedtek. Egy velociraptor lesz az ellenfeled.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst.
Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 23 életpontot sebeztél.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a velociraptor jobb oldalát. (4 támadással 71 életpontot sebezve.)
Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a velociraptor vastag bőrét. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) {GYD:} Rövid karddal megkarcolod a velociraptor vastag bőrét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.)
A velociraptor fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Karmával néhányszor a velociraptor megcsapja a fejedet. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Véres nyál csordul ki a velociraptor száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1425 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%} Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 raptor karmot. {Csatastatisztika; sebzés: 188, sebződés: 31, gyógyulás: 7, összesen: -24 ÉP}


Bea Melindre két velociraptor, Napsugár egy velociraptor, Anathera Tsung egy velociraptor halálát okozta időközben. (Feltételes gyógyítás:) Gyanús mozgásra figyelsz fel egy bokor levelein. Ahogy közelebbről megvizsgálod, látod, hogy szürke roppantó bogarak roppantják a bokor ágait. Nagyapád tanácsát követve, óvatosan megfogsz egyet, és mielőtt ő roppantaná el az ujjadat, te roppantod össze őt. Vigyázva befalod, és várod a gyógyhatást. (+91 életerő.) A szörnyek nem adják fel! Egy másik csoport dinó is a nyomotokba eredt! Jóformán még ki se fújhattátok magatokat, ismét harcra kényszerültök.
Napsugárral egyszerre néztek farkasszemet az ellenféllel. Ellenfeletek egy tyrannoszaurusz rex!

Napsugár a biztonság kedvéért felrak egy hhaar burka varázst. Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot.
Napsugár mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiatüskék varázslat. 24 életpontot sebzett. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 6 életpontot sebeztél.
Napsugár teli erőből ubuk dobónyílat dob az ellenfélre. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Pár lövedéke átjárja a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni.
Vashegyű lándzsával Napsugár jól megszurkálja a tyrannoszaurusz rex testét. (4 támadással 123 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal Napsugár néhányszor épp csak megérinti a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tyrannoszaurusz rex testét. (6 támadással 171 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor megkarcolod a tyrannoszaurusz rex testét. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) A tyrannoszaurusz rex beleharap Napsugár kezébe. (1 támadástól 61 életpontot vesztett.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1360 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy vágófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%} Közös döntés alapján te kutatod át a szörnyet. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tyrex csontot. (ld. enc.) {Csatastatisztika; sebzés: 261, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP, összes sebzés: 501, összes sebződés: 61}


Napsugár és Chini egy tyrannoszaurusz rex fölött diadalmaskodott. Oh, még nincs vége! Egy minden eddiginél hatalmasabb bestia lép elétek!
Bea Melindrével, Napsugárral és Anathera Tsunggal csapatban küzdesz. Egy tyrex egyeduralkodó lesz az ellenfél! (ld. enc.)

Bea Melindre felhúz egy hhaar burka varázslatot. Napsugár a biztonság kedvéért felrak egy hhaar burka varázst. Anathera Tsung egy hhaar burka varázslattal készül a csatára. Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot.
Bea Melindre néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is az ellenfél felé egy lángcsóva. 5 életpontot sebzett. Napsugár néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is az ellenfél felé egy energiatüskék. 23 életpontot sebzett. Anathera Tsung egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy lángcsóva varázslatot. 6 életpontot sebzett. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 9 életpontot sebeztél.
Bea Melindre ubuk dobónyílat markolva becélozza a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeivel perforálja a tyrex egyeduralkodó vastag bőrét. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) Napsugár teli erőből ubuk dobónyílat dob az ellenfélre. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozza a tyrex egyeduralkodó testét. (5 támadással 89 életpontot sebezve.) Anathera Tsung megveti a lábát, és a hosszú íjjal az ellenfélre lő. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeivel perforálja a tyrex egyeduralkodó testét. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a tyrex egyeduralkodó oszlopos lábát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) A szörny támadólag a farkát veti be ellenetek. Kis híján szétrepeszti a páncélod az ütés. (-99 életerő, -8 védekezés, -8 támadás a csata időtartamára.) A támadás a többieket sem kímélte, veled együtt tápászkodnak fel egy újabb rohamra. Ököllel fogsz harcolni.
Varkaudar szablyával Bea Melindre végigvagdossa a tyrex egyeduralkodó testét. (4 támadással 120 életpontot sebezve.) Rövid karddal Bea Melindre kicsit megvagdalja a tyrex egyeduralkodó testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Vashegyű lándzsával Napsugár gyengén megszurkálja a tyrex egyeduralkodó testét. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal Napsugár néhányszor súrolja a tyrex egyeduralkodó vastag bőrét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Ököllel Anathera Tsung néhányszor megcsapja a tyrex egyeduralkodó testét. (4 támadással 149 életpontot sebezve.) Rövid karddal Anathera Tsung kicsit megvagdalja a tyrex egyeduralkodó testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel néhányszor megcsapod a tyrex egyeduralkodó vastag bőrét. (3 támadással 95 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a tyrex egyeduralkodó vastag bőrét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a tyrex egyeduralkodó kitátja a pofáját és Bea Melindre testébe harap! (1 támadástól 93 életpontot vesztett.) A szörny hatalmas farka felétek suhan. Megszédülsz a jókora ütéstől. (-66 életerő, -8 védekezés, -8 támadás a csata időtartamára.) A támadás a többieket sem kímélte, veled együtt tápászkodnak fel egy újabb rohamra. A tyrex egyeduralkodó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1418 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%} Mindannyian egyetértetek, hogy Napsugár kutat át a szörnyet. Talál valamit
(3 tyrex csontot). {Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 165, gyógyulás: 0, összesen: -165 ÉP, összes sebzés: 813, összes sebződés: 807}

(Feltételes gyógyítás:) Hirtelen elkezdesz körbeforogni. Pár perc múlva, amikor már kellőképpen elszédültél ahhoz, hogy elhidd magadról, hogy képes vagy átstrukturálni sejtállományodat, hozzálátsz a művelethez. Amikor magadhoz térsz, csodálkozva veszed észre, hogy sebeid nagy része begyógyult. (+93 életerő.) (Feltételes gyógyítás:) Összeszedsz néhány teljesen erjedt mingókörtét. Kifacsarod a levét, majd lassan elszürcsölgeted. Az ital szerencsére nem csak a hangulatodat, hanem az egészségedet is javítja. (+92 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Az út hátralévő részében már nem történik semmi szokatlan. Hamarosan feltűnik a dombok mögött a kőkarám. Torgon közli, hogy az út hamarosan véget ér, és nagyon elégedett, ezért jutalomképpen a helytartó által felajánlott fizetséget megtoldja még néhány használati tárggyal. Már alig várjátok, hogy az utolsó alpesi tehén is a karámon belül legyen, mivel most jön a munka legörömtelibb része. Torgon összehív benneteket, és kifizet benneteket. A kincs szétosztását követően neked 1 díszes nyereg (ld. enc.), 1 bőrkantár (ld. enc.), 5 extra takarmány (ld. enc.) és 500 arany jut. (Bea Melindre 1 díszes nyereggel, 5 extra takarmánnyal és 500 arannyal , Napsugár 1 Aritma ostorával, 5 extra takarmánnyal és 500 arannyal , Anathera Tsung 1 pásztorbottal, 1 mászókampóval, 5 extra takarmánnyal és 500 arannyal lett gazdagabb.) Jókat derültök a kaland részletein, miközben visszafelé tartotok a gyülekezőhelyre. Az biztos, hogy emlékezetes esemény volt! Mi tagadás, igazi tehénpásztorokká lettetek! 10100 tapasztalati pontot kaptál. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [140 pontot használtál fel, van még 432.] Az Olimpián kaptál 2 tudatpontot, és 800 tapasztalati pontot.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 5 borkonyó bibét (500 arany kikiáltási áron), 5 borkonyó bibét (501 arany kikiáltási áron), 5 borkonyó bibét (499 arany kikiáltási áron), 1 liumbe hajtást (100 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+1 tvp ). Ostorcsapásként ér az elmédben felbukkanó gondolat: Lázadni az Örökkévalók ellen? Elpusztítani azt, ki ily tökéletest tudott alkotni? Az aranytermő erszény 30 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+1 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+77 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+30 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) Megfejed az alpesi tehenet. (+1 kaja.) A lottó 873. hetének nyerőszámai: 28, 8, 24. 1 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 12 arany nyereményt kapsz. [A két forduló között 5 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

* 1. KP: használod az 1602. tárgyat
Nincs nálad elég abból a tárgyból, amennyi szükséges lenne. Használod az ezüstszelencét. A belsejébe 2 vizet dobsz. Tudod, mikor kell kinyitni - tárgyaid eltűntek, helyükön 2 tintát találsz. (Nincs mibe rakni 2 tintát.) [3 pontot használtál fel, van még 440.]

* 2. KP: elmormolod a 19. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Elmormoltad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 435.]

* 3. KP: használod az 1534. tárgyat
Előkeresed a hátizsákodból a piciny quwarg teleportgömböt, majd kísérletezni kezdesz vele. Még a ruházatodat rendbeszedni, a fegyverzetedet megigazítani sincs időd, olyan hirtelen jön létre a teleport. Egyenest egy quwarg boly közepébe kerültél! Lihegve körbenézel. Minden nyüzsög a quwargoktól. Visszataszító! Ráadásul az összegyűjtött csípések kezdenek fájdalmasak lenni (-9 életerő). Egyszercsak megmozdul valami nagy. Valami ÓRIÁSI. Valami, ami lényegesen nagyobb, mint egy átlag quwarg. Egy quwarg királynő!

Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 12 életpontot sebeztél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a quwarg királynő jobb vállát. (4 támadással 23 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg királynő torát. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) {KCC:} Rövid karddal párszor súrolva eltalálod a quwarg királynő bal hátsó lábát. (3 támadással 15 életpontot sebezve.) A quwarg királynő megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Varkaudar szablyával megvágod a quwarg királynő testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) {GYD:} Rövid karddal épp hogy megvágod a quwarg királynő torát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg királynő csáprágójával. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A quwarg királynő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1233 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 167, sebződés: 15, gyógyulás: 4, összesen: -11 ÉP}

Szétrugdosod a quwargokat, és kincs után kutatsz. Eredménnyel! A földön találsz 3 quwarg tojást. Újabb kavargó, teleportérzés lesz úrrá rajtad, ahogy megtörténik a visszaút. A következő pillanatban a kimerült teleportgömböt a kezedben tartva térsz magadhoz. [40 pontot használtál fel, van még 395.]

* 4. KP: használod a 69. pszi képességet
Koncentrálsz. Hamarosan érzed az erő áramlását. Kiengeded magadból a kí koncentráció pszi képességet. Érzed, hogy nagyobb a kontrollod a testedben buzgó kí felett. [-14 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 390.]

* 5. KP: használod a 70. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Megtelsz energiával. Kiengeded magadból az agyletapogatás pszi képességet. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 388.]

ek 215 4 t. energia kisütése: 215 4
36 varázspont felhasználásával előállítasz 3 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 388.]

kf 1645 kézbeveszed/felveszed az 1645. tárgyat
Hátasodra teríted a díszes nyerget. [0 pontot használtál fel, van még 388.]

tno 6 1 növeled a 6. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. [0 pontot használtál fel, van még 388.]

v 96 73 60 elmormolod a 96. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Megidézted a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(122,54) quwarg királynő (#153)

[73,60] Egy kisebb településhez érkeztél. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy főutcát. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy fellegvárat. (no:1. építését xadornix kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Látsz egy fellegvárat. (no:2. építését Ősi Hajnal Lovagjai kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Oldalt pillantva, meglátsz egy fellegvárat. (no:3. építését magenta Jade kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.)

Van itt egy Trikornis Futárszolgálat (711. épület.).
[-50 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 378.]

fa 127 1538 1 feladod a 127. tárgyat az 1538. kalandozónak (1 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Fehér Szell‹ részére szánod. Átadsz 1 mandibulakaszát. Ennek elküldése 28 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 375.]

fa 90 1538 1 feladod a 90. tárgyat az 1538. kalandozónak (1 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Fehér Szell‹ részére szánod. Átadsz 1 bronzpáncélt. Ennek elküldése 31 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 372.]

fa 277 1538 1 feladod a 277. tárgyat az 1538. kalandozónak (1 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Fehér Szell‹ részére szánod. Átadsz 1 rejtőköpenyt. Ennek elküldése 25 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 369.]

fa 291 1538 1 feladod a 291. tárgyat az 1538. kalandozónak (1 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Fehér Szell‹ részére szánod. Átadsz 1 bíbor erőövet. Ennek elküldése 25 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 366.]

fa 309 1538 1 feladod a 309. tárgyat az 1538. kalandozónak (1 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Fehér Szell‹ részére szánod. Átadsz 1 arany papi karkötőt. Ennek elküldése 25 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 363.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[72,59] Továbbmész a város utcáján.

Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy xantusz-kaktuszt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy főutcát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " Épületeket látsz: egy Fehér Bérc Plaza (669. épület.), egy bank (697. épület.) és egy kvazár kohó (755. épület.).
Eladsz 3 álomport 3 aranyért, 1 arany karperecet 26 aranyért, 1 aranygyűrűt 12 aranyért, 3 aurach fogat 3 aranyért, 1 bronzhegyű nyilat 5 aranyért, 2 csontpálcát 30 aranyért, 1 elkarog szőrt 1 aranyért, 1 etra hályogot 25 aranyért, 3 ezüst karkötőt 42 aranyért, 6 fekete gyöngyöt 36 aranyért, 1 kőszemet 5 aranyért, 1 kristálygömböt 10 aranyért, 4 magszim belet 20 aranyért, 2 mandibulapengét 6 aranyért, 3 mérg. ubuk dobónyilat 21 aranyért, 2 nektoraf faggyút 6 aranyért, 8 óndarabot 16 aranyért, 1 orgyilkos tőrt 8 aranyért, 10 quwarg tojást 20 aranyért, 1 ramit követ 3 aranyért, 7 rézdarabot 7 aranyért, 1 rézsisakot 7 aranyért, 6 sallank karmot 12 aranyért, 6 sünmedve tüskét 6 aranyért, 1 téfea-agyat 8 aranyért, 1 Thargodan esszenciát 20 aranyért, 1 tüskecsapdát 8 aranyért, 23 ugh mérget 46 aranyért, 1 umbatari karkötőt 40 aranyért, 1 raptor karmot 12 aranyért.
Összeakadsz egy kopasz, piros szemű troll férfival. Bőre bronzként csillog. Sheran ministránsa. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy gromak páncélt, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.kristályát, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy orgyilkos trófea, egy proteinfecske trófea és egy sötét gnóm trófea díszíti. Jobb kezében egy szöges bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Tisztán érzed auráját: az ő jelleme is semleges. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Nar Undo Krew. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. {Agyletapogatás: megtudod, hogy milyen egy ryuku sisak (ld. enc.)} Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. " [12 pontot használtál fel, van még 351.]

pbe 200 2113 beraksz a bankba 200 aranyat
Dark San számlájára átutalsz 200 aranyat. [0 pontot használtál fel, van még 351.]

ve 189 10 megveszed a 189. tárgyat 10
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 351.]

m 7 1 2 mozogsz északnyugatra, északkeletre, keletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[122,54] A vidék sivatagosra vált. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Látsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Qulli Brann egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Egy homokféreg nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 20 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a homokféreg testét. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a homokféreg testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A homokféreg megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [123,53] Bozótos terepre értél.

Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Bea Melindre. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport.
(Vándorcirkusz:) Törpék, óriások, zsonglőrök, erőművészek és bohócok. Először nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépő gyanánt. Elveszi a belépőre szánt 20 aranyérmét, majd az utat mutatva előreenged.
A céllövölde felé tartasz. Az óriás, aki a hely tulajdonosa, rád mosolyog és maga előtt tolva a sátor belsejébe lökdös. Mire magadhoz térsz, már egyedül állsz a furcsa levegőjű helyiségben. Egy vortexmágus lesz az ellenfeled.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem. A csata nem lesz könnyű: célpontod örvénykerítés varázslatot rak magára. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 6 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzgolyó varázslatot lő rád. 112 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a vortexmágus örvénylő köpenyét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vortexmágus örvénylő köpenyét. (4 támadással 161 életpontot sebezve.) {GYD:} Rövid karddal megvagdalod a vortexmágus örvénylő köpenyét. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzgolyó. 115 életpontot vesztettél. Nem akarsz kinyúlni. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 252, sebződés: 227, gyógyulás: 0, összesen: -227 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Végre találtál egy hatalmas parasztpáfrányt! A legendás Aranysárkány gyógyfű! Bár még soha nem láttál ilyet, ösztönösen megérzed, hogy hogyan használhatod gyógyerejét. Óvatosan leszakítasz néhány levelet, és leülsz. A levél rágcsálása közben elgondolkozol, miként lehetne a homlokodra tetoválni egy jól látható parasztpáfrányt. Sajnos semmi nem jut az eszedbe, ám a növény gyógyereje ennek ellenére működik. (+128 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Végre hosszas kutatás után sikerült találnod egy blaszterpók-hálót. Miután a pókot sikerült kilakoltatnod, a hálót óvatosan az arcodra rakod. A bőröd azonnal bizseregni kezd, majd ez az érzés lassan szétfut a testeden. Amikor már a bal lábad kisujja is bizsereg, hirtelen letéped a hálót és csinálsz húsz gyors fejkörzést. A szédülés elmúltával jelentős javulást érzel. (+92 életerő.)
Egy csúcsos, fekete színű sátorra lelsz a cirkusz közepén. Előtte egy jókora ember férfi szónokol az őt körülálló kalandozóknak, és eget rengető szenzációként próbálja az odabent található veszélyeket beharangozni. A tétova tömeg látványa magabiztossá tesz. Előrelépsz, hogy tárgyaidat leadva beléphess a labirintusba. Sétálsz egy darabig az össze-vissza kanyargó folyosókon. Hamar kiismered a labirintus építője milyen elvet követett a járatok kialakítása során, így az egyetlen továbbvezető útra is könnyedén rábukkansz. Hamarosan megkordul a gyomrod. Nem éppen a legalkalmasabb a pillanat ilyesmire, gondolod, viszont az éhezés egyre elviselhetetlenné válik. Szomorúan kutatsz élelem után, de sehol semmi felhasználhatót nem találsz. Úgy döntesz, a labirintus felfedezését a következő alkalomra hagyod, most pedig visszafelé indulsz. 580 tapasztalati pontot kaptál. Csüggedten hagyod ott a szirén sátrát, miután visszakaptad a tárgyaidat. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 versengés).
Egy quwarg mozdul a földön. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál.

(Továbbmész...) [124,53] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Ramirez Espanza hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral.

[110 pontot használtál fel, van még 241.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[125,52] Szűnni nem akar a zöld síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy erszényes elkarog került az utadba. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 13 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az erszényes elkarog jobb lábát. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra rohansz. {GYD:} Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed az erszényes elkarog testét. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) {GYD:} Rövid karddal megvágod az erszényes elkarog jobb lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Patájával az erszényes elkarog többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az erszényes elkarog fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Véres nyál csordul ki az erszényes elkarog száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 917 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 179, sebződés: 13, gyógyulás: 4, összesen: -9 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy márványtornyot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját.
(Feltételes mászás:) Megforgatod a mászókampót, és felhajítod. Első alkalommal nem, de másodjára stabilan megakad az ablakban. Mászni kezdesz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 mászás). Felkúszol a márványfalon, a kötélbe kapaszkodva, majd becsusszansz az ablakon. A szoba belseje hűvös. A torony mélyéből misztikus, gurgulázó hangot hallasz. Fegyveredet markolva vársz, amikor valami sötét tömeg emelkedik fel előtted. Egy nyuhaj karbin! A rettegés megsokszorozza az erődet: nyaktörő sebességgel mászol le a toronyfalon. Miután lemászol a torony falán, egy rántással kiakasztod a kampót, és elpakolod. Nocsak, itt van valami érdekes! Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [126,51] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Látsz egy móricserjét. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba). Utad során felfedezel egy oltárt. Dornodon hívői építették. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy tüskés harci gromak. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 13 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a tüskés harci gromak testét. (4 támadással 66 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a tüskés harci gromak testét. (3 támadással 106 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a tüskés harci gromak bal első lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A tüskés harci gromak szarvai apró sebet okoznak a jobb lábadon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A tüskés harci gromak patája súrolja a combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Véres nyál csordul ki a tüskés harci gromak száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gromak bőrt. 1018 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 203, sebződés: 7, gyógyulás: 2, összesen: -5 ÉP}


(Továbbmész...) [127,50] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Fairlight híveié. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Anathera Tsung vigyorog kajánul. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy quwarg harcos. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 20 életpontot sebeztél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a quwarg harcos torát. (4 támadással 30 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a quwarg harcos testét. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvagdosod a quwarg harcos bal hátsó lábát. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) A quwarg harcos megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Varkaudar szablyával végigvágod a quwarg harcos jobb középső lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) {KCC:} Rövid karddal súrolod a quwarg harcos jobb első lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Csáprágójával a quwarg harcos megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A quwarg harcos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1082 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 15, gyógyulás: 4, összesen: -11 ÉP}

[58 pontot használtál fel, van még 183.]

m 8 mozogsz északra
[127,49] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy mínosz-kúpot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Dornodon hívői építették. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy régészeti lelőhelyet. Vigyázol, nehogy belecsússz valamelyik gödörbe! Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát. Felfedeztél egy templomot. Chara-din hívei emelték. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Hmm, csak egy tüskés harci gromak. Ettől nincs semmi félnivalód. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 19 életpontot sebeztél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a tüskés harci gromak tüskés testét. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a tüskés harci gromak testét. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a tüskés harci gromak tüskés testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (4 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A tüskés harci gromak most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gromak bőrt. 1018 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 184, sebződés: 20, gyógyulás: 5, összesen: -15 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 173.]

kut 25 kutatsz 25 pontért
Félve beóvakodsz a mínosz-kúp belsejébe. Félig-meddig arra számítasz, hogy valamilyen szörny fog rád rontani, de erre nem kerül sor. Csak néhány ősi kőszobrot találsz bent. Néhány szobor odébb tologatása (és eltörése) után a földön egy lezárt ajtót látsz, amin írás van.

Odakint is körülnézel. Részletes és aprólékos kutatásba kezdesz. A felderítő munka nem vezetett eredményre. [25 pontot használtál fel, van még 148.]

m 1 2 mozogsz északkeletre, keletre
[128,48] A bozótost dombság váltja fel.

Felfedeztél egy vaskohót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy olvasztókemencét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (vasérc) van!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 vasércet! Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 10 kerek követ.

(Továbbmész...) [129,48] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa.

Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Tharr rúnaköve. Találsz egy oltárt. Leah hívői építették. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. [38 pontot használtál fel, van még 110.]

usz 40 úszol 40 pontért
Leveted magadról a páncélt, és az egyéb, súlyos cuccokkal együtt a parton hagyod. A víz kifejezetten hideg, de mivel rögvest tempózni kezdesz, nem fázol. Úszni kezdesz a vízben, majd lemerülsz, valami kaland után nézve. Kezedben a megbízható szigonyt markolod. Úszik feléd valami. Egy elektromos angolna!

Elszántan a másikra rontasz. Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd az elektromos angolna testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Az elektromos angolna fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Feléd sújt az elektromos angolna a farkával, de elhibázta! Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
222 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 2, gyógyulás: 1, összesen: -1 ÉP}

Levegőd képzelt maradékával még körülnézel, hátha találsz valamit a fenéken. Egy ezüsthegyű nyíl! Felmarkolod. Hatalmas szusszanással érsz a felszínre - már majdnem szétrobbant a tüdőd! Megszárítkozol és felöltözöl. [40 pontot használtál fel, van még 70.]

v 159 245 elmormolod a 159. varázslatot
103 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 120 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 70.]

v 15 312 6 elmormolod a 15. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Létrehoztad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új borkonyó bibe. [-42 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 40.]

* 1. BP: használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. 406 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 38.]

* 2. BP: használod az 1576. tárgyat
Megszólaltatod a sípot. Tökéletesen játszol! Ha fellépnél a városban [H <zeneszerszám> parancs lakott területen], biztos, hogy kereshetnél néhány aranyat. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+16 varázspont.) [38 pontot használtál fel, van még 0.]

* 3. BP: használod a 243. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még -5.]

* 4. BP: t. energia kisütése: 501 10
Portyázni indulsz a tudati térben.
[0 pontot használtál fel, van még -5.]

* 5. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még -5.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 4, 8, 29.
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még -5.]
A nap kalandjaitól megfáradtan, táborozásra alkalmas helyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben -5 pontod maradt, ebből a következő körre -5 pontot vihetsz át. Kapsz még 437 pontot. A következő körben tehát 432 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TYREX CSONT (280. TÁRGY)
Rövid tűnődés után nekilátsz, hogy hosszadalmas munkával kivágd a tyrex lábszárcsontját. Először elég értelmetlennek tűnik a dolog, de a szörnykomponensek kinyerése automatikusan történik, úgyhogy nem sok beleszólásod van a dologba. Amikor végzel a munkával, és lepucolod a csontot, jó ötleted támad: a kemény, de viszonylag könnyű csontból jó ütőfegyvert lehetne készíteni. Ehhez persze valami igazán keménnyel, valami igazán ellenállóval, valami igazán fájdalmassal kéne a megfelelő alakúra faragott csont végét bevonni... Talán egy kvazár megmunkálásában járatos kováccsal kéne konzultálni.

TYREX EGYEDURALKODÓ (7031. SZÖRNY)
Mint minden ragadozó szörnyfajban, a tyrexek közt is akad különösen erős, és hatalmas példány. Bár ez a monstrum első ránézésre nem sokkal nagyobb fajtársainál, de egy olyan tapasztalt túlélőnek, mint amilyen te vagy, rögtön feltűnik néhány apróság. Például, hogy a levesestál méretű szemeiben különös értelem csillog. Bizony! Ez a tyrex nem véletlenül vált a dinópark egyeduralkodójává! Vigyázz, hogy ne tudjon hatalmas állkapcsa közé szorítani, mert alkarnyi fogaival a legkeményebb páncélokat is átlyukasztja, és egyszerűen kettészakít, mire egyet pislanthatnál! Távfegyverrel sebet ejteni rajta szinte lehetetlen, mert egyszerűen félrefújja a lövedékeket. Egyébiránt bármilyen típusú fegyverrel egyaránt megsebezhető.

DÍSZES NYEREG (1645. TÁRGY)
Ehhez hasonló, gazdagon díszített nyerget terített Torgon is a hátasára, miközben a tehéncsorda terelésével voltatok elfoglalva. Hogy honnan szedett még egy ugyanilyet azt konkrétan nem láttad, de nem is ez a lényeg, hanem hogy a csapat még egy ilyen mesés kinccsel gazdagodhatott (történetesen te kaptad, de a közös teljesítményeteket dícséri a jutalom). A díszes nyerget KF paranccsal terítheted hátasállatodra, ami így +2 védettséget ad majd a "lóhátról" vívott harcokban.

BŐRKANTÁR (1125. TÁRGY)
Elégedetlen vagy a hátasoddal, mert nem mindig azt teszi, amit szeretnél? Mondjuk, pont a legkritikusabb helyzetben makacsolja meg magát, és ez sokszor akár végzetes is lehet, például amikor nyakig vagy egy viharóriás lemészárolásában... Van a problémádra megoldás, nem kell rögtön a szörnypiacra sietni, hogy ott potom pénzért megválj a hálátlan dögtől, és aztán hátas nélkül ródd tovább az utadat. Itt az ideje, hogy bőrkantárt készíts. A szíjhoz egy mammutbőrre lesz szükséged, a végére pedig egy hókutya nyakörvre, na meg 27 TVP-nyi időre az elkészítéséhez. Ha ilyen van a birtokodban, hátasod +2 védettséget fog adni (ehhez nem kell KFelni).

EXTRA TAKARMÁNY (1360. TÁRGY)
Nemrégiben gnóm tudósok befejezték egy, az amnioszénál sokkal nagyobb tápanyagértékű takarmány kifejlesztését. Szinte azonnal, a Túlélők Földje összes kereskedője bejelentette igényét a takarmány iránt, s mára már Ghalla összes boltjában kapható belőle.
A takarmánynak köszönhetően a vele megetetett állatok csak úgy kicsattannak az egészségtől, és szervezetük termelni kezdi az olyan komponenseket, melyeket gazdájuk is hasznosítani tud. (Pl. a sörényes ubuk elhullajt pár remekül felhasználható ubuk tüskét, a tintacsigából lefejhető néhány csepp tinta, vagy a gitonga megszabadítható néhány meglazult madártolltól stb.)
Az extra takarmányt automatikusan adod oda olyan állatodnak, amelynél efféle hatás tapasztalható. Ezt a szokásos kajaadagon felül kapja, éhségét nem csökkenti. Ezután rögtön le is szüretelhetsz pár, számára felesleges komponenst róla.

RYUKU SISAK (688. TÁRGY)
Igen, a ryuku császári testőrség legendás sisakja! Kékre lakkozott, hosszúkás sisak, oldalán két faragott szárnyacskával. Azonban nemcsak díszes viselet, de praktikus is: védettségedet néggyel, egészségedet eggyel növeli meg. 12-nél alacsonyabb szintű kalandozó nem viselheti.

KARAKTERLAP

Chini, egy fekete, kontyos hajú, csillogó szemű ember nő vagy. A bőröd kreolszínű. Sheran eljövendő papja vagy. Papi hited: 76. A Káosz Harmóniája (#9170) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 296. fordulód.

Erő: 27 (29) Szint: 23 Merészség: 8/3 Magasság: 151 cm
IQ: 28 (30) Támadás: 29 (31) Agresszió: 3 Testsúly: 78 kg
Ügyesség: 30 (34) Védekezés: 36 (40) Menekülés: 30 % Életkor: 28/28 év
Egészség: 29 (33) Életpont: 318/250 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 34 (38) Varázspont: 317/71 Pénz: 4360 arany Kép. pont: 1
Tudatpont: 25/20 Pszi pont: 85/55
Eddig összesen 2152 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 7007 TP-t kaptál. Jelenleg 1042764 TP-d van. A következő szinthez még 157236 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar hadúr, ongóliant, norpadolótika. A 293. fordulódban 37717 arany került a bankszámládra. 38094 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 4 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 5/81 (+7%) ökölvívás: 25/47 (+2%) vágófegyverek: *23/100
ütőfegyverek: 3/0 lőfegyverek: 20/27 dobófegyverek: 25/60 (+6%)

Feltételes fegyverváltás: varkaudar szablya (#516) << ököl (#28) << ezüstkard (#325)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -16.); vas dobónyíl (#189) (17 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); tolmokov-koktél (#351) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 15/54 2. nyomkövetés: 43/35 (+8%) 3. lopás: 8/20
4. mászás: 12/4 (+5%) 5. csapdakészítés: 19/61 (+5%) 6. csapdaészlelés: 20/34
7. gyógyítás: 69/34 (+32%) 8. titkosírás: 3/20 9. felderítés: 25/35 (+27%)
10. szörnyidomítás: 6/38 11. teológia: 25/33 (+11%) 12. taumaturgia: 24/99 (+12%)
13. szerencsejáték: 3/79 14. versengés: 5/1 (+18%) 15. harcművészetek: 23/9
16. zene: 40/10 (+42%) 17. szörnyismeret: 4/64 18. pszi: 11/49 (+9%)
19. zárnyitás: 3/52 20. vadászat: 9/35 (+11%) 21. bányászat: 24/91 (+17%)
22. úszás: 15/48 (+14%) 23. főzés: 13/49 (+10%) 24. csapatmunka: 3/63

FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt (sámán gyógykenőcs (#1139))
gyógyítasz 70% életerő alatt 30 TVP-ért
udvarolsz a 2582. karakternek
ásol max. 30 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 8 darabot ), bumerángot (#249) (max. 4 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 6 darabot ), kulcskarikát (#648) (max. 1 darabot, csak egyszer), móri gyümölcsöt (#116) (max. 3 darabot )
mászol max. 301 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 12)
varkaudar bajnok (#190), csontváz lord (#177), degradátor (#210) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154), tetemember (#123)
Barátságosság (aktív: 3, max: 12)
pattanóböde (#145), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
időcsere (#285, 5 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP)
oldás (#372, 15 VP) banshee-sikoly (#373, 20 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) kí koncentráció (#69) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
9. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10)
lángcsóva (#31), energiatüskék (#29), villámcsapás (#50), banshee-sikoly (#373), izomernyesztés (#33), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10)
varázsvédelem (#34), hhaar burka (#32), védelem tűz ellen (#38), örvénykerítés (#42)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
banshee-sikoly (#373) >> nők (#999) banshee-sikoly (#373) >> férfiak (#998)
villámcsapás (#50) >> szutykos remák (#191) banshee-sikoly (#373) >> több ellenfél elleni harcban (#985)
villámcsapás (#50) >> 20. szintű lényekre

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +7 védettség;) státusz: OK
törpemammut (#115) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], hat mezőn keresztül.
2.) Kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból] kilenc lépésen keresztül!
3.) Egy könnyű feladat: imádkozz úgy, hogy megterheltséged 20% alatt van.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
ment.felfrissülés (255)
a butaság ára (273)
düh (289)
vallási öntudat (290)
varázstöltődés II. (296)
Valentin napja (328)
földmágia (357)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 10 TU. szükséges még: 80 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 845 TU szükséges.)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 arany karperec (#194) 1 arany papi karkötő (#309) 1 aranygyűrű (#193)
3 aurach fog (#657) 1 bíbor erőöv (#291) 1 bronzhegyű nyíl (#94)
1 bronzpáncél (#90) 2 csontpálca (#329) 1 etra hályog (#712)
3 ezüst karkötő (#158) 6 fekete gyöngy (#99) 5 kaja (#2)
1 kőszem (#304) 1 kristálygömb (#265) 4 magszim bél (#103)
1 mandibulakasza (#127) 2 mandibulapenge (#125) 3 mérg. ubuk dobónyíl (#188)
2 nektoraf faggyú (#667) 8 óndarab (#85) 1 orgyilkos tőr (#225)
7 quwarg tojás (#360) 1 ramit kő (#226) 1 rejtőköpeny (#277)
7 rézdarab (#70) 1 rézsisak (#72) 6 sallank karom (#128)
6 sünmedve tüske (#14) 1 téfea-agy (#172) 1 Thargodan esszencia (#328)
1 tüskecsapda (#242) 18 ugh méreg (#166) 1 umbatari karkötő (#278)
1 vérvörös rózsa (#1622) 2 vas dobónyíl (#189) 1 raptor karom (#281)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
152 arany (#50) 2 álompor (#396) 6 borkonyó bibe (#312)
1 ezüsthegyű nyíl (#323) 2 gromak bőr (#268) 4 kerek kő (#19)
1 sáfránypor (#211) 1 vasérc (#152) 9 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(122,54) quwarg királynő (#153), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), homokféreg (#121)
(123,53) művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), vortexmágus (#418)
(124,53) oltár, művészi porolit (#720)
(125,52) erszényes elkarog (#354), márványtorony (#175), Fairlight oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Chara-din monolitja (#534)
(126,51) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), 44. jellempróba, Dornodon oltár, tüskés harci gromak (#156)
(127,49) mínosz-kúp (#178), Dornodon oltár, régészeti lelőhely (#1208), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), szent tölgyfa (#393), oltár, tüskés harci gromak (#156)
(127,50) Fairlight oltár, művészi porolit (#720), quwarg harcos (#201)
(128,48) vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), oltár, érclelőhely
(129,48) tavacska, Tharr rúnaköve, Leah oltár, 41. jellempróba, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), elektromos angolna (#196)

Üzenet küldése a karakternek