Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. jan. 27. 10h:14' EZ A 422. JÁTÉKHETED, 296. FORDULÓD 423. játékheted kezdete: febr. 1. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! E-mail! |
KALANDOZÓ: #3977 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 2. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 161. varázslatot a 182. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot az 57. varázslatot az 59. varázslatot |
* 4. KP: | használod az 1133. tárgyat |
* 5. KP: | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 127. varázslatot |
v 9 1 18 | elmormolod a 9. varázslatot |
v 9 2 20 | elmormolod a 9. varázslatot |
v 9 3 3 | elmormolod a 9. varázslatot |
vv 23 | elmormolod a 23. varázslatot |
fm 350 | feltételes mászás 350 |
fku 240 | felt. kutatás 240 |
kf 610 | kézbeveszed/felveszed a 610. tárgyat |
h 248 | használod a 248. tárgyat |
h 248 | használod a 248. tárgyat |
h 248 | használod a 248. tárgyat |
kf 531 | kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat |
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 118 életpontot sebeztél. Mérg. vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a woorgard testét. Kritikus ütés! (4 támadással 96 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Tyrex bunkóval többször eltalálod a woorgard idétlen masszáját. (5 támadással 212 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Transzformálsz! (+21 varázspont.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1050 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 426, sebződés: 8, gyógyulás: 53, összesen: +45 ÉP}
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 50 életpontot sebeztél. Mérg. vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ongóliant testét. (4 támadással 115 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (22 életpontot vesztettél.) Meglengetve a tyrex bunkót a másikra ugrasz. Tyrex bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az ongóliant testét. (7 támadással 408 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+102 életerő). Transzformálsz! (+40 varázspont.) Nem sikerült az ongóliant ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Az ongóliant szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy szent jogar [szent jogar ládikóba-> (183,31)-> 50 arany, -2 ÉP], egy ezüstshuriken, egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> (183,31)-> 14 arany, -2 ÉP] és egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP]. 2924 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 573, sebződés: 71, gyógyulás: 102, összesen: +31 ÉP}
(Továbbmész...) [176,28] A dombságot elhagyod, bozótos terepen vagy.
(Továbbmész...) [175,27] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Észreveszel egy grok-képződményt. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Mókár előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél.
(Feltételes mászás:) Megidézed a Szörny erejét, érzékelésed kiteljesedik, ahogy magad leszel a gomolygó köd. A bejáratnál találod magadat. Bekapaszkodsz egy nagyobb repedésen keresztül a felső, üreges burokba. A burok belseje puha, kellemetlen tapintású. Körbenézel. A hely egész tágas - csak sajnos nem teljesen üres. Valami rád ront. Egy bundás csirmáz!
Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Tyrex bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a bundás csirmáz bal első lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) A bundás csirmáz mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A bundás csirmáz feléd harap, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
100 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 0, gyógyulás: 19, összesen: +19 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. Semmi hatás! Ellenfeled mágiatörés varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Egy melletted levő bokor indái megnyúlnak, megnőnek, nyálkától csöpögve köréd tekerednek. Borzalmas erővel szorítják testedet. Nem menekülhetsz, csontjaid ropogni kezdenek... Tudomást sem véve a halálos veszélyről, szülőhelyedre, valamilyen jó emlékre koncentrálsz. Ahogy tudatod tovaszáll a békés gondolatok világa felé, úgy foszlik semmivé a szörnyű illúzió. Leküzdötted a tudatodat ért támadást! Most már talán a fegyvereké a szó. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Tyrex bunkóval többször kegyetlenül megütöd az áeratikus hasnyák egyik lábát. (3 támadással 153 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Transzformálsz! (+15 varázspont.) Nyelvét az áeratikus hasnyák feléd löki, de eredménytelenül. Az áeratikus hasnyák farkával megérint. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Letéped magadról. Az áeratikus hasnyák belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 43 életpontot vesztettél. Csápjával megérint az áeratikus hasnyák. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 5 csepp spirituszt. 1368 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 58, gyógyulás: 38, összesen: -20 ÉP}
m 6 1 1 | mozogsz nyugatra, északkeletre, északkeletre |
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 55 életpontot sebeztél. Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (4 támadással 117 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a tyrex bunkót ellenfeledre támadsz. Tyrex bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tyrannoszaurusz rex jobb lábát. (7 támadással 374 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+93 életerő). Transzformálsz! (+37 varázspont.) A tyrannoszaurusz rex a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 60 életpontot vesztesz.) A tyrannoszaurusz rex összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2567 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 546, sebződés: 60, gyógyulás: 93, összesen: +33 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a Mnebolath kutyafejét. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-8 életerő.) A dolgot még 14 aranyad bánja. A lény jeget köp rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (36 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Tyrex bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Mnebolath jobb lábát. Kritikus ütés! (2 támadással 156 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Transzformálsz! (+15 varázspont.) A Mnebolath csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-6 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 7 aranyad is. A Mnebolath összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy fűszertartó. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2084 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 249, sebződés: 73, gyógyulás: 39, összesen: -34 ÉP}
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 112 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy varázslatlopás varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Mérg. vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Chara-din fattya lila testét. (4 támadással 123 életpontot sebezve.) Megmarkolva a tyrex bunkót ellenfeledre rohansz. Tyrex bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a Chara-din fattya testét. (7 támadással 398 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+99 életerő). Transzformálsz! (+19 varázspont.) A 7 Chara-din fattya megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (7 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Tyrex bunkóval épp hogy eltalálod a Chara-din fattya testét. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az 1 Chara-din fattya szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2730 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 694, sebződés: 41, gyógyulás: 115, összesen: +74 ÉP}
Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 104 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sorvasztás varázslatot lő rád. Semmi hatás! A Zinthurg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (184,32)-> 14 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 995 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. A támadás sajnos hatástalan volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy háló. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a taalru fejét. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Marokra fogva a tyrex bunkót a másikra ugrasz. Tyrex bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a taalru egyik lábát. (5 támadással 284 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+71 életerő). Transzformálsz! (+14 varázspont.) A seb azonnal beforr! A taalru mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Mielőtt észbe kapnál, a taalru megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a taalru, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Varázsenergiád szökik! (-12 varázspont.) Tyrex bunkóval többször kegyetlenül megütöd a taalru testét. (5 támadással 271 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+68 életerő). Transzformálsz! (+13 varázspont.) A seb azonnal beforr! A taalru leken néhány pofont. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A taalru mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A taalru fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-11 varázspont.) Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 64, gyógyulás: 139, összesen: +75 ÉP}
(Továbbmész...) [175,26] A sík vidéket bozótos váltja fel.
Elszántan a másikra rohansz. Tyrex bunkóval kegyetlenül megütöd a légirozmár mellső uszonyát. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) A légirozmár feléd szúr agyarával, de nem talál. Feléd sújt a légirozmár a farkával, de elhibázta! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
165 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 0, gyógyulás: 16, összesen: +16 ÉP}
(Továbbmész...) [176,25] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Felismered a közeledőt. Csak egy csapat qwarg rohamosztagos. Nem jelenthet különösebb problémát. Itt csata lesz.
Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 102 életpontot sebeztél. Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a qwarg rohamosztagos testét. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) Meglengetve a tyrex bunkót a másikra rohansz. Tyrex bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a qwarg rohamosztagos jobb vállát. (6 támadással 340 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Transzformálsz! (+17 varázspont.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2000 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 523, sebződés: 13, gyógyulás: 36, összesen: +23 ÉP}
m 8 7 | mozogsz északra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [175,23] A síkságot ritka erdő váltja fel. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy legyengült drakolich. Itt csata lesz.
Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 92 életpontot sebeztél. Egyet pislantasz, és ellenfeled sehol sincs! El-deus-ex-machinázott, vagy mifene?
Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 101 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Tyrex bunkóval többször kegyetlenül megütöd a vadász quwarg bal első lábát. (3 támadással 170 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Hiába próbálsz hátrálni, a vadász quwarg többször is megmar! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A vadász quwarg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
1634 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 271, sebződés: 18, gyógyulás: 13, összesen: -5 ÉP}
m 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [173,21] A talaj homokossá válik, feltűnnek a sivatag első dűnéi. Észreveszel egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Ásódat marokra ragadva, buzgón ásni kezdesz a csatamezőn. Egy borzalmas reccsenést hallasz, és majd összepisiled magad! De semmi nem történik. Hmmm... semmi. Odébbállsz, néhány rémisztő Thargodan csontváz mellett folytatod a munkát. A Thargodanok mellkasából valami hatalmas erő tépett ki valamit. Nem is érzed már a karod, talán egy órája kutatsz? Két órája? Nem baj, a kincs mindent megér. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy Mnebolath készül a lemészárlásodra.
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a Mnebolath kutyafejét. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-7 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 2 aranyad. A szörny hideget lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (30 életpontot vesztettél.) Meglengetve a tyrex bunkót a másikra rohansz. Tyrex bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a Mnebolath bal lábát. (2 támadással 119 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-8 életerő.) A Mnebolath most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (184,32)-> 20 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2084 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 212, sebződés: 73, gyógyulás: 29, összesen: -44 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. Semmi hatás! Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a Mnebolath rücskös testét. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-4 életerő.) A dolgot még 8 aranyad bánja. A lény jeget köp rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (32 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a tyrex bunkót ellenfeledre ugrasz. Tyrex bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a Mnebolath rücskös testét. (2 támadással 117 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A Mnebolath csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-7 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 8 aranyad. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (183,31)-> 14 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2084 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 205, sebződés: 68, gyógyulás: 29, összesen: -39 ÉP}
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 105 életpontot sebeztél. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy direkt kontaktus I pszit. Semmi hatás! Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a pszi őselementál farkát. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Ajaj! 6 poszogó mösze csatlakozott hozzád pszionikusan. A pszi őselementál összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2026 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
szk 256 | keresed a 256. szörnyet |
bb 680 686 313 | beraksz a bankba a 680. tárgyat (686 darabot) |
* 1. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 2. BP: | használod az 507. tárgyat |
* 3. BP: | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
TÉRKÉPELEMZÉS I. (104. PSZI KÉPESSÉG) Ezt a pszi képességet akkor érdemes alkalmazni, ha birtokodba kerül valamilyen megsárgult, ősi pergamen, mely egy labirintus térképét ábrázolja. A térképelemzés I. segítségével "olvashatsz" a térkép készítőjének mentális lenyomatából: nagyon halványan, csak nyomelemekben, de megtudhatsz néhány foszlányt a gondolatokból, amelyek a rajzolót foglalkoztatták a térkép készítése alatt. Mindehhez a P 104 <labirintus szám> parancsot kell kiadnod. A <labirintus szám> helyére egy olyan labirintus sorszámát írd, amelynek a karaktered már megkapta a térképét. A térképelemzés I. igen fejletlen pszi képesség, általában csak annyit sikerül vele megállapítani, hogy a labirintusban található ajtók közül melyiket vagy képes kulccsal kinyitni, melyik az, amelyiknél esélyed van a zárnyitó készlettel és melyik az, ahol csak ajtóbetöréssel juthatsz be. Az ajtók helyét koordinátákkal jelöljük, ahol a koordináta-rendszer (0,0) pontja az adott térkép-szint bal felső sarka. (A koordinátáknak nincs köze a referenciapontokhoz.) Ha az ajtó nincs bezárva, "nyitott" üzenetet kapsz, ha van hozzá kulcsod, "kulcs" üzenetet, ha zárnyitó készlettel ki tudod nyitni (van esélyed a sikerre), "zárnyitás" az üzenet, ha csak az ajtóbetörés megy (és van esélyed a sikerre) "betörni" az üzenet, egyébként "zárt" lesz a felirat. A "zárt" ajtóknak közelébe se menj (ámbár lehet, hogy a labirintus belsejében találsz hozzá kulcsot) a "betörni" ajtóknál pedig vigyázz, mert ezeknél nagyon könnyen odaveszhet a zárnyitó készleted. Vigyázat, a térképelemzés I. nem jelzi a varázslattal zárt/védett ajtókat! A térképelemzés sikeres használatához 20 pszi pont és 10 TVP szükségeltetik, és azon a mezőn kell állnod, ahol a labirintus van (vagy bent a labirintusban). |
Erő: | 48 (50) | Szint: | 26 | Merészség: | 7/6 | Magasság: | 260 cm |
IQ: | 35 (52) | Támadás: | 40 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 493 kg |
Ügyesség: | 22 (24) | Védekezés: | 76 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 23/27 év |
Egészség: | 23 (37) | Életpont: | 496/639 | Jellem: | gonosz (485) | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 37 (39) | Varázspont: | 667/44 | Pénz: | 28 arany | Kép. pont: | 11 |
Tudatpont: | 21/2 | Pszi pont: | 140/45 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 8/20 | ökölvívás: | 2/96 | szúrófegyverek: | 3/28 |
vágófegyverek: | 17/15 | ütőfegyverek: | 31/16 (+11%) | lőfegyverek: | 11/79 |
dobófegyverek: | 27/9 (+7%) |
Feltételes fegyverváltás: tyrex bunkó (#421) (200%) << mandibulakasza (#127) (200%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -18.); mérg. vas dobónyíl (#190) (19 -997.); bűvös shuriken (#562) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 23/28 (+10%) | 2. nyomkövetés: | 70/14 (+20%) | 3. lopás: | 1/36 |
4. mászás: | 10/33 (+6%) | 5. csapdakészítés: | 21/26 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 5/94 |
7. gyógyítás: | 11/41 | 8. titkosírás: | 8/55 | 9. felderítés: | 24/78 (+5%) |
10. szörnyidomítás: | 12/98 (+5%) | 11. teológia: | 50/7 (+22%) | 12. taumaturgia: | 57/21 (+16%) |
13. szerencsejáték: | 1/77 | 14. versengés: | 7/14 | 15. zene: | 6/58 |
16. szörnyismeret: | 30/63 (+18%) | 17. pszi: | 14/4 (+82%) | 18. zárnyitás: | 1/35 (+8%) |
19. vadászat: | 14/59 (+6%) | 20. vitalitás: | 1/9 | 21. bányászat: | 9/74 (+16%) |
22. testépítés: | 49/86 (+20%) | 23. úszás: | 8/81 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 45% életpont alatt (sötét ital (#284)) |
udvarolsz az 5. fajúaknak |
kutatsz max. 240 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 20 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 50 darabot ), tükröt (#43) (max. 20 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 30 darabot, csak egyszer), bűvös shurikent (#562) (max. 14 darabot ), mérg. vas dobónyilat (#190) (max. 14 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 20 darabot ), sötét italt (#284) (max. 10 darabot ) |
gonoszkodsz max. 120 TVP-ért |
mászol max. 350 TVP-ért |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 16) |
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), bávatag golombár (#165), kputtyintó csalán (#247), szubreális vámpír (#223), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 16) |
Chris Huff (#4956), 9375. szövetség (#9375), bűbájlidérc (#761), átokmurgattyú (#225) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) |
vérbeli borzongás (#46, 9 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
sorvasztás (#102, 20 VP) | pusztító végzet (#106, 30 VP) | halálvarázslat (#124, 50 VP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +3 vp 11 költség alatt; taumaturgia: +3 vp 11 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) | méregsemlegesítés (#14) | varázsenergia (#161) | jellemrejtés (#23) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
13. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
villámcsapás (#50), sötét halál (#45) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
varázsvédelem (#34) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | pszi elementál (#221) | villámcsapás (#50) | >> | massza (#217) | |
villámcsapás (#50) | >> | autentikus vámpír (#154) | sötét halál (#45) | >> | jók (#990) | |
sötét halál (#45) | >> | semlegesek (#989) | villámcsapás (#50) | >> | gonoszok (#988) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 8, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
varázsvédelem (#34) | >> | Chara-din fattya (#236) | tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: éhes |
bölcs szilmill (#343) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A legsötétebb titkok a vizek mélyén rejtőznek. Ereszkedj le oda, és belezz ki kettőt a mélység fattyai közül! (számláló: 0) |
2.) Nézzük, milyen közel tudsz kerülni hozzám! Imádkozz úgy, hogy ÉP-d 10-nél kevesebb! |
3.) Látogass meg birodalmamban! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 3 felderítő, 3 harcos, 1 királynő. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
14 | drótszőr (#37) | 10 | gyógykenőcs (#313) | 1 | hibátlan gyémánt (#680) | |||
1 | mérg. vas dobónyíl (#190) | 1 | mocsári penke (#148) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
1 | rókafarok (#124) | 11 | spiritusz (#170) | 1 | tükör (#43) | |||
1 | tűzfény (#686) | 3 | pszi kő (#248) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
28 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 1 | bűvös shuriken (#562) | |||
1 | fűszertartó (#210) | 1 | rézdarab (#70) | 1 | sáfránypor (#211) | |||
3 | Thargodan esszencia (#328) | 2 | zöld üveg (#82) |