Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2009. dec. 21. 9h:29' EZ A 118. JÁTÉKHETED, 29. FORDULÓD 119. játékheted kezdete: dec. 28. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5631 SZÁMLA : XXXX |
kf 51 | kézbeveszed/felveszed az 51. tárgyat |
d 64 1 | eldobod a 64. tárgyat (1 darabot) |
m 3 2 3 | mozogsz délkeletre, keletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [38,2] Szűnni nem akar a zöld síkság. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Sheran rúnaköve. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy xantusz-kaktuszt. Egyszercsak megpillantasz egy mély üreget. Ahogy közeledsz, a fekete lukból segélykérő kiáltásokat hallasz. A csapdába egy törpe esett bele, és nem tud kimászni! Ahhoz, hogy segíteni tudj a szerencsétlenen, egy kötélre van szükséged, és 10 TVP-re (1. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Sheran hívei emelték. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor délre nézel, észreveszel egy tímárkunyhót. Északnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hmm, csak egy kaszabolósáska. Ettől nincs semmi félnivalód. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Teli erőből dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 dárda. Pár lövedéked átjárja a kaszabolósáska összetett szemét. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Bunkósbottal többször kegyetlenül megütöd a kaszabolósáska testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod a kaszabolósáska összetett szemét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a kaszabolósáska minden csapását hárítanod. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Bunkósbottal kegyetlenül megütöd a kaszabolósáska mandibuláját. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal meghorzsolod a kaszabolósáska testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A kaszabolósáska összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 mandibulapengét. 71 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 6%}
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
(Továbbmész...) [39,3] A sík vidéket bozótos váltja fel. Két manógyerek vív előtted játékcsatát husángokkal, harsány kiáltásokkal. Nem látják, nem is láthatják a bozótban meglapuló, a húsos manoncokat nyálát csöpögtetve szemlélő bolhakutyát. Ha közbeavatkozol a gyerekeket segítve, 5 TVP-t kell elköltened (7. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Hmm, csak egy sünmedve. Ettől nincs semmi félnivalód. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Teli erőből dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 dárda. Alaposan megsorozod a sünmedve tüskés hátát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a bunkósbotot ellenfeledre rontasz. Bunkósbottal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a sünmedve fejét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal iszonyatosan megcsapod a sünmedve tüskés hátát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A sünmedve leken néhány pofont. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A sünmedve fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 6 sünmedve tüskét. (ld. enc.) 54 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 6%}
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [41,5] Tovább barangolsz a fák között. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Egy mérges pók nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Itt csata lesz.
Elszántan ellenfeledre rohansz. Bunkósbottal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a mérges pók testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal iszonyatosan megcsapod a mérges pók szőrös testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Véres nyál csordul ki a mérges pók száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 4 csepp gyenge mérget. 10 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [42,6] Lakott területre érkeztél. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Ráismersz a lényre. Egy útonálló. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. (ld. enc.) Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Dárdát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 dárda. Becsapódva, megdöfi az útonálló nyakát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Bunkósbottal halálos csapásokat osztva péppé vered az útonálló testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod az útonálló jobb vállát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Az útonálló egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az útonálló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 89 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 6%} A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
m 4 | mozogsz délre |
be 538 | bemész az 538. épületbe |
deus ex machina (#1) 50 ap /db, | kaja (#2) 2 ap /db, | sünmedve tüske (#14) 2 ap /db, | vadász tatu bőr (#15) 2 ap /db, |
bordacsont (#16) 4 ap /db, | ormánygőte csont (#21) 6 ap /db, | varányszem (#30) 2 ap /db, | lapockacsont (#33) 8 ap /db, |
fáklya (#36) 1 ap /db, | drótszőr (#37) 4 ap /db, | kis vaskulcs (#40) 6 ap /db, | grákóbőr (#41) 6 ap /db, |
királygyík bőr (#44) 6 ap /db, | surranó kígyó bőr (#47) 4 ap /db, | antilopbőr (#48) 6 ap /db, | tigroszlán fog (#63) 2 ap /db, |
kék orchidea (#68) 8 ap /db, | rézdarab (#70) 2 ap /db, | rézkulcs (#75) 12 ap /db, | lapkorong (#80) 4 ap /db, |
óndarab (#85) 4 ap /db, | kötél (#92) 2 ap /db, | bakkura bőr (#95) 4 ap /db, | rákpáncél (#97) 8 ap /db, |
fekete gyöngy (#99) 12 ap /db, | vízionár szem (#102) 6 ap /db, | magszim bél (#103) 10 ap /db, | fémrúd (#104) 16 ap /db, |
evaporőr háj (#105) 10 ap /db, | fabontó (#106) 10 ap /db, | vapár ág (#110) 20 ap /db, | mandibulapenge (#125) 6 ap /db, |
sallank karom (#128) 4 ap /db, | hebrencs állkapocs (#130) 8 ap /db, | csuklyavirág (#133) 2 ap /db, | mocsári penke (#148) 2 ap /db, |
vasérc (#152) 4 ap /db, | uzbány csőr (#169) 12 ap /db, | téfea-agy (#172) 16 ap /db, | ezüst kulcs (#184) 24 ap /db, |
nagy bronzkulcs (#185) 28 ap /db, | karbin plazma (#199) 20 ap /db, | dorony tüdő (#212) 16 ap /db, | dobóháló (#221) 16 ap /db, |
acélpengőke (#231) 6 ap /db, | márványkulcs (#245) 32 ap /db, | kristálygömb (#265) 20 ap /db, | fülemüle agyar (#267) 10 ap /db, |
gromak bőr (#268) 16 ap /db, | tyrex csont (#280) 60 ap /db, | raptor karom (#281) 24 ap /db, | jégszív (#282) 30 ap /db, |
huhogó bibe (#332) 16 ap /db, | shinai gömb (#348) 240 ap /db, | molluszk ház (#353) 4 ap /db, | szockó hólyag (#355) 6 ap /db, |
aranytoll (#572) 80 ap /db, | rinóbőr (#651) 10 ap /db, | darázsszárny (#652) 8 ap /db, | elkarog szőr (#665) 2 ap /db, |
szulfagor agyar (#677) 8 ap /db, | troll csont (#704) 8 ap /db, | etra hályog (#712) 50 ap /db, | jegygyűrű (#736) 100 ap /db, |
rozmárfog (#1069) 6 ap /db, | yetiszív (#1070) 16 ap /db, | varkaudar csont (#1113) 8 ap /db, | fűszerkeverék (#1170) 20 ap /db, |
extra takarmány (#1360) 36 ap /db. |
bordacsont (#16) 2 ap /db, | deus ex machina (#1) 25 ap /db, | drótszőr (#37) 2 ap /db, | fekete gyöngy (#99) 6 ap /db, |
fémrúd (#104) 8 ap /db, | kavadu iszák (#25) 2 ap /db, | királygyík bőr (#44) 3 ap /db, | kis vaskulcs (#40) 3 ap /db, |
magszim bél (#103) 5 ap /db, | mandibulapenge (#125) 3 ap /db, | rákpáncél (#97) 4 ap /db, | szárnyas hernyó (#69) 2 ap /db, |
távcső (#42) 16 ap /db, | tigroszlán fog (#63) 1 ap /db, | vadász tatu bőr (#15) 1 ap /db, | varányszem (#30) 1 ap /db, |
vizestömlő (#3) 7 ap /db, | zöld üveg (#82) 3 ap /db, | sünmedve tüske (#14) 1 ap /db áron. |
ea 16 3 | eladod a 16. tárgyat 3 |
ea 104 1 | eladod a 104. tárgyat 1 |
ea 44 1 | eladod a 44. tárgyat 1 |
ea 125 2 | eladod a 125. tárgyat 2 |
ea 97 1 | eladod a 97. tárgyat 1 |
ea 63 2 | eladod a 63. tárgyat 2 |
ve 92 1 | megveszed a 92. tárgyat 1 |
ve 130 1 | megveszed a 130. tárgyat 1 |
be 537 | bemész az 537. épületbe |
szöges bunkó (#8) 20 ap /db, | bunkósbot (#9) 2 ap /db, | csontkés (#11) 4 ap /db, | csontszurony (#12) 4 ap /db, |
fúvócső (#20) 8 ap /db, | mérgezett tüske (#23) 2 ap /db, | kis bőrpajzs (#45) 10 ap /db, | kígyóbőr kesztyű (#49) 10 ap /db, |
bőrpáncél (#51) 10 ap /db, | bőrsisak (#57) 10 ap /db, | csontszablya (#64) 4 ap /db, | szöges páncél (#65) 48 ap /db, |
szöges bőrpajzs (#66) 32 ap /db, | rézpáncél (#71) 48 ap /db, | rézsisak (#72) 14 ap /db, | mászókarom (#78) 20 ap /db, |
díszes rézpajzs (#84) 30 ap /db, | bronzhegyű lándzsa (#87) 20 ap /db, | bronzsisak (#88) 18 ap /db, | bronzpajzs (#89) 32 ap /db, |
bakkura csizma (#96) 22 ap /db, | rákpajzs (#98) 20 ap /db, | rövid íj (#107) 16 ap /db, | hosszú íj (#111) 40 ap /db, |
göcsörtös bunkó (#123) 16 ap /db, | bronzpenge (#126) 24 ap /db, | mandibulakasza (#127) 50 ap /db, | ubuk tüske (#131) 2 ap /db, |
mérg. ubuk tüske (#137) 4 ap /db, | nyu-shuriken (#157) 24 ap /db, | kis vaspajzs (#159) 32 ap /db, | vassisak (#160) 36 ap /db, |
vasvért (#164) 120 ap /db, | vashegyű nyíl (#176) 10 ap /db, | mérg. ubuk dobónyíl (#188) 14 ap /db, | mérg. vas dobónyíl (#190) 20 ap /db, |
láncing (#222) 400 ap /db, | varkaudar lándzsa (#224) 10 ap /db, | orgyilkos tőr (#225) 16 ap /db, | tankány karom (#237) 20 ap /db, |
tatu ködmön (#255) 8 ap /db, | ezüsttőr (#322) 16 ap /db, | ezüsthegyű nyíl (#323) 8 ap /db, | csontpálca (#329) 75 ap /db, |
rézgolyó (#343) 2 ap /db, | réz fejpánt (#406) 14 ap /db, | rőtmanó kacagány (#714) 10 ap /db. |
bőrpáncél (#51) 5 ap /db, | bunkósbot (#9) 1 ap /db, | csontszablya (#64) 2 ap /db, | díszes rézpajzs (#84) 15 ap /db, |
kígyóbőr kesztyű (#49) 5 ap /db, | kis bőrpajzs (#45) 5 ap /db, | mászókarom (#78) 10 ap /db áron. |
ea 84 1 | eladod a 84. tárgyat 1 |
ea 45 1 | eladod a 45. tárgyat 1 |
ea 64 3 | eladod a 64. tárgyat 3 |
ea 6 2 | eladod a 6. tárgyat 2 |
be 607 20 7 | bemész a 607. épületbe |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 9 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 9 pontért |
SÓHAJTÓ DORONY (112. SZÖRNY) A sóhajtó dorony bivaly méretű, recés tüskéjű óriásgyík. Gyűlöli, ha lőfegyvert vagy dobófegyvert használnak ellene, ezért, ha ilyet lát meg ellenfelénél, gyorsan fúj egyet, és így eltéríti a lövedéket. Támadásnál hatalmas fogakkal teli állkapcsát használja. Leghatékonyabb fegyver egy doronnyal szemben egy szúrófegyver lehet. |
SÜNMEDVE TÜSKE (14. TÁRGY) Ha leöltél egy sünmedvét, nekieshetsz kőkéssel, és levághatod a legjobb minőségű, acélkeménységű tüskéit. A mindkét végükön hegyes, egyenként mintegy 10 cm hosszú tüskéknek talán még jó hasznát látod. |
ÚTONÁLLÓ (130. ELLENFÉL) A városokban jobb a közbiztonság, mint a vadonban: az utcán nem mászkálnak sünmedvék és vadász tatuk. Azonban itt is előfordul, hogy kóbor kalandozók táboroznak a tereken vagy egy sötét sikátorban, akik csupán arra várnak, hogy megszabadíthassanak az erszényedtől. Az ilyen útonállókkal persze egy tapasztalt vándor könnyedén elbánik. Az útonállók igen primitív bunkót használnak, páncélzatuk rongyokból, cserzett bőrökből áll. |
SÖRSÁTOR (486. ÉPÍTMÉNY) Nagy sürgés-forgás fogad a főtéren, amikor kilépsz az épületek közül. Egy hatalmas sátrat pillantasz meg. Közelebb mész: alapja sárga színű, teteje meg fehér, nem tudod, miért, de egy korsó sör jut róla eszedbe. Egy tábla hirdeti mi is ez: Ghallai Sörfesztivál. Jó lenne bemenni, hisz ahogy hallod ingyen van! [BE 486 - Talán a legjobb lesz legutolsónak kiadni, mivel ezek után már nem lesz erőd továbbkúszni.] |
BOLTOK Ha egy boltban vásárolni akarsz, egyszerűen csak oda kell menned arra a mezőre, ahol a bolt van. Itt a vesz (VE) paranccsal vásárolhatsz, paraméterként az árucikket és a mennyiséget megadva. Pl. VE 29 3 hatására veszel 3 db 29-es tárgyat. [A korábbi változattal ellentétben, a bolt sorszámát NEM kell megadni.] Ilyenkor automatikusan be is mész a boltba, majd elhagyod. Ha akarod, persze kiadhatod a BE (épület) parancsot, ilyenkor részletes listát fogsz arról kapni, hogy mit kínál a bolt, mit venne, és mennyiért. Eladni az EA paranccsal lehet, hasonlóképpen kell paraméterezni, mint a VE parancsot: EA (tárgy, mennyiség). Bár a boltos nem mondja meg, mennyi van az adott cikből raktáron, lehet, hogy nem lesz annyi, amennyit kérsz. A boltban mindent kétszer annyiért árulnak, mint amennyit neked fizetnek érte. |
MANILLA-FA (91. NÖVÉNY) A sűrű erdőkben gyakran találkozhatsz olyan részekkel, ahol a továbbjutást manilla-fák lelógó indái teszik még nehezebbé. Ezek az indák nagyon erősek, szívósak és rugalmasak, és emellett könnyűek! Igen, kitaláltad: vágni akarsz egyet kötélnek. Ehhez nem kell más a manilla-fán kívül, csak egy kőkés, no meg a KT 92 parancs, 6 pontért. Mire jó a kötél? Igen, nagyon sok dologra jó. Ha egy adott helyzetben kötelet használhatsz, erről mindig tájékoztatni fog az ENCYCLOPEDIA FANTASIA. |
HEBRENCS ÁLLKAPOCS (130. TÁRGY) A kaffogó hebrencs hegyes fogú, rugalmas állkapcsát kivágni nem könnyű feladat. Nem beszélve arról, hogy látszólag semmi értelme. Vagy egy találékonyabb kalandozó mégiscsak használni tudná? |
Erő: | 12 | Szint: | 7 | Merészség: | 3/1 | Magasság: | 176 cm |
IQ: | 16 | Támadás: | 6 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 75 kg |
Ügyesség: | 9 | Védekezés: | 3 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 36/36 év |
Egészség: | 12 | Életpont: | 108/64 | Jellem: | semleges (+4) | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 15 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 86 arany | Kép. pont: | 6 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ütőfegyverek: | 9 | dobófegyverek: | 7 (+1) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); dárda (#10) (3 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 3 | 2. nyomkövetés: | 1 | 3. mászás: | 2 |
4. csapdaészlelés: | 1 | 5. gyógyítás: | 15 | 6. vadászat: | 4 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 13 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
készítesz botot (#4) (max. 1 darabot ), dárdát (#10) (max. 3 darabot ) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Összsúly: 27.50 kg | Megterheltség: 62% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 119 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
3 | bordacsont (#16) | 1 | bot (#4) | 4 | csontszablya (#64) | |||
1 | díszes rézpajzs (#84) | 1 | fémrúd (#104) | 2 | kaja (#2) | |||
1 | királygyík bőr (#44) | 1 | kis bőrpajzs (#45) | 1 | rákpáncél (#97) | |||
2 | tigroszlán fog (#63) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
45 | arany (#50) | 4 | gyenge méreg (#26) | 1 | hebrencs állkapocs (#130) | |||
1 | kötél (#92) | 6 | sünmedve tüske (#14) | 2 | víz (#27) |