Karakterszám: |
3120 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
29 |
Játékhét: |
47 |
E
forduló ára: |
28 zs. |
Maradék zseton: |
88 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2004. nov. 16. 9h:43' |
A következõ
fordulód táplálható: 2004. nov. 19. |
|
E-mail!
DRAIN KALANDJAI
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Avvocato Terrasini, egy napszemüveges,
tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 23107.)
A következõ híreket kaptad a szintedrõl:
*feb. 9.* Shai-Hulud a férgek ura IQ tulajdonsága 24 lett, elsõként a szinten.
*feb. 9.* Black Diamond teljesítette a 10. küldetést, amit a palotában
kapott.
*feb. 19.* Black Diamond gyõzelmet aratott Run Keledor felett.
*már. 8.* Szél Szárnyán Járó felköltözött a következõ szintre.
*ápr. 1.*
Dark Night a Gonosz szolgálatába állt egy hájas worpel.
*máj. 10.* Dark
Night a Gonosz és Galóca megküzdöttek egymással, és Dark Night a Gonosz
gyõzött.
*jún. 1.* Avvocato Terrasini átokszórás tulajdonsága 43 lett,
elsõként a szinten.
*jún. 14.* Zorthen Nezoferis és Marconi megküzdöttek
egymással, és Zorthen Nezoferis gyõzött.
*júl. 6.* Avvocato Terrasinit
kis híján megölte egy sziklaóriás.
*júl. 22.* Józsi, a Vállalkozó felköltözött
a következõ szintre.
Eljut hozzád néhány morzsa abból, hogy mi hír a nagyvilágban:
*aug. 2.* Köpködõ Méregzsák pszionikus küzdelemben diadalt aratott Helior
felett.
*aug. 10.* Maximilian Ûbertáp pszionikus küzdelemben diadalt aratott
Dart Mahul felett.
*aug. 13.* Alba Regina pszionikus küzdelemben diadalt
aratott Minor Death felett.
*aug. 19.* Alba Regina és Galarin Thorfel
pszi párbajt vívtak. Alba Regina került ki gyõztesen.
*aug. 27.* Alba
Regina pszionikus párviadalban legyõzte Rip Imhotep Kázmért.
*aug. 30.*
Alba Regina pszionikus párviadalban legyõzte Zorander, a mágust.
*szept.
1.* Fortian pszionikus küzdelemben diadalt aratott Aranea felett.
*szept.
3.* Clow és Álmaid Nõje pszi párbajt vívtak. Clow került ki gyõztesen.
*szept. 6.* Avvocato Terrasini és Galóca megküzdöttek egymással, és Avvocato
Terrasini gyõzött.
*szept. 20.* Endyr csatában legyõzte Tomit.
Zavartalanul és eseménytelenül pihentél barlangodban. A barlangod már túl
kicsi számodra: nekilátsz, hogy kibõvítsd! Hosszasan dolgozol, ásol, hordod
ki a köveket a bejárat elé. Végül megszemléled az eredményt. No, így már
mindjárt kényelmesebb lesz! Barlangod új mérete: 71.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 190.]
ad 10 |
aranydukát szerzése |
Munkára jelentkezel a dukátbanknál. Takarítanod kell! Hosszú és kemény munka,
de legalább nem annyira undorító, mint a latrinapucolás. Seprûvel, vödörrel,
felmosóronggyal hozzálátsz, hogy tisztára suvickold a szobák padlóját.
A hivatalnok elégedett veled! 1 aranydukátot kaptál.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 180.]
pv 5 3 8 |
portyázás viselkedés |
Portyázás során elõször is megkérdezed a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni
egyet. Ha ez nem megy, szakértelem próbára hívod ki a másik galetkit. Ha
te mész portyázni, harcolni semmiképp sem szeretnél!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 180.]
ism 6 |
a következõ parancs ismétlése 6 alkalommal |
Kalandra fel! Portyára indulsz. Izgatottan lépkedsz. Itt is, ott is barlangnyílások
sötétlenek, hozzád hasonló (vagy teljesen más) galetkiket rejtve! Nini,
ez a barlang pont jónak tûnik. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás
lesz.
Vendéglátód
Fapuma, egy hihetetlenül gyors mozgású, hangosan nyikorgó férfi.
A Halhatatlanok klánjának sekrestyés rangú tagja. A következõket látod
nála: az ellenállás íja, a nyomkeresés fejpántja, az energia köpenye, az
egyensúly gyûrûje, a küzdelem fülbevalója, a káosz égszínkék csizmája,
villámöv, az erõ karkötõje, bõrpáncél, az erõ nyaklánca, org.lázadás emlékérme,
a tárgyalás gyûrûje, a Kõ Kardja, Rogan karkötõje, kék gömb, a kalmár nyaklánca.
Vendéglátod hellyel kínál, amit örömmel elfogadsz. Kényelembe helyezitek
magatokat, és elõkerülnek az elemózsiás csomagok: élvezettel fogyasztotok
a másik galetki által kínált ínyencségekbõl. A véleménycsere ezúttal egy
kicsit nehezen indul: úgy tûnik, a másik galetki most nincs túlságosan
beszédes kedvében. Vagy mégsem vagy annyira rokonszenves neki? Végül elbúcsúzol
vendéglátódtól, és jókedvûen hazasétálsz. (+10% jóllakottság) Ismét tanultál
valamit - megtudod, mi az az ichinedar.
[ld. enc.]
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 180.]
Felkészülsz egy kiruccanásra a környékre. Izgatottan lépkedsz. Itt is, ott
is barlangnyílások sötétlenek, hozzád hasonló (vagy teljesen más) galetkiket
rejtve! Némi válogatás után elégedetten indulsz meg az egyik nyílás felé.
A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
A galetki, aki itt lakik
Galóca, egy csúf, kopasz, vizenyõs szemû, nyálkás
bõrû, torztestû, galetki férfi. A Tolvajok klánjának lopakodó rangú tagja.
Végignézed a felszerelését: csontmaszk, fekete csizma, csonttõr, pókcsatos
öv, kék köpeny, bronzmedál, az egyensúly gyûrûje, az elfek lemezpáncélja,
szivárvány karkötõ, parittya, zsugorító gyûrû, a káosz fekete nyaklánca.
Galóca körbevezet a barlangban, megmutogatja trófeáit, majd leültet a hátsó
falnál elhelyezett bõr ülõpárnákra, és elõhozza az ételt. A lakomához te
is hozzájárulsz némi hazaival. Jóízûen falatoztok. Misztikus, szörnyûséges
dolgokról kezdtek el beszélgetni: a Thargodanok, az Ellenség... Még a Kimondhatatlan
Nevûekrõl is ejtetek néhány bátortalan szót. Mintha kicsit lehûlt volna
a barlang levegõje... Jóllaktatok és kibeszéltétek magatokat: búcsút intesz
vendéglátódnak. (+7% jóllakottság) Megjegyzel valamit a Galóca által meséltekbõl,
megtudod, mi az a vörös mösze.
[ld. enc.]
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 170.]
Itt az ideje, hogy felkeresd a szint többi lakóját egy baráti megmérettetés
céljából. Izgatottan lépkedsz. Itt is, ott is barlangnyílások sötétlenek,
hozzád hasonló (vagy teljesen más) galetkiket rejtve! Egy furcsa dolgot
pillantasz meg: egy hatalmas méretû, rák alakú kõszobor (esetleg kõvéváltoztatott
óriásrák?), amelynek aljából egy lépcsõ vezet a bejárathoz. Semmi kétség,
ez egy bizarr - és talán mágikus - lakóépület!
(343. kaland, összköltsége
35 TVP.) Nem telik sok idõbe, hogy kiválassz egy barlangnyílást. A jelzés
alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
Vendéglátód
Oriznya Triznyák, egy drabális testû, brutális fejû, bazinagy
fogakkal elláttott, sokmancsú férfi. A Halhatatlanok klánjának felvilágosult
halandó rangú tagja. A Bölcsek Köre szövetségbe tartozik. Felszerelése:
a sav bõr mellvértje, szivárvány karkötõ, az egyensúly gyûrûje, üvegszimbólum,
Rogan karkötõje, suhanó csizma, kék gömb, a mentát öve, a tárgyalás gyûrûje,
a kalmár nyaklánca, vassisak, a küzdelem köpenye, a küzdelem amulettje.
Oriznya Triznyák mosolyogva tessékel beljebb, és leültök a bõrbõl készült
ülõpárnákra. Milyen kellemes meleg van itt! Elõveszed az ételt, amit hoztál,
míg Oriznya Triznyák finomságai már a földre terített takarón gõzölögnek.
Jó étvággyal falatoztok. A véleménycsere ezúttal egy kicsit nehezen indul:
úgy tûnik, a másik galetki most nincs túlságosan beszédes kedvében. Vagy
mégsem vagy annyira rokonszenves neki? Hú, milyen késõ van már! Megköszönöd
a vendéglátást, és hazaindulsz. (+5% jóllakottság) Megjegyzel valamit az
Oriznya Triznyák által meséltekbõl, megtudod, mi az a quwarg katona.
[ld.
enc.]
Karaktered megállíthatatlanul fejlõdik:
+1 meggyõzõkészség; [10 TVP-t használtál
fel, maradt még 160.]
Kalandra fel! Portyára indulsz. A kolónia egy olyan szegletét keresed fel,
ahol nagyon sok barlang van, így könnyû lesz választani. Némi válogatás
után elégedetten indulsz meg az egyik nyílás felé. A jelzés alapján, a
lakóval baráti társalgás lesz.
Vendéglátód
TT, egy nagy zongorát cipelõ bárd férfi. A Bárdok klánjának
kedves barát rangú tagja. Tárgyai: a kalmár nyaklánca, a Tél aranylánca,
utazóköpeny, bronzmedál, szivárvány karkötõ, az egyensúly gyûrûje, a jég
sárgaréz nyaklánca, Végzetpenge, a káosz harmadik kardja, a tárgyalás gyûrûje,
a bérmágus csontmaszkja. TT körbevezet a barlangban, megmutogatja trófeáit,
majd leültet a hátsó falnál elhelyezett bõr ülõpárnákra, és elõhozza az
ételt. A lakomához te is hozzájárulsz némi hazaival. Jóízûen falatoztok.
Hosszasan társalogtok a világban történt eseményekrõl, szüleitekrõl, legutóbbi
vadászataitokról. No, most már ideje indulni! Elköszönsz vendéglátódtól.
(+6% jóllakottság) Elmédben elraktározol egy keveset a hallottakból, megtudod,
mi az a nekropoid.
[ld. enc.]
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 150.]
Kinyújtózol, majd vidáman fütyörészve kilépesz a barlang ajtaján. Elhaladsz
néhány elhagyatott barlang mellett - a lakók nyilván már feljebb költöztek
- de a következõ soron a barlangokból már fény szûrõdik ki. Nem telik sok
idõbe, hogy kiválassz egy barlangnyílást. A jelzés alapján, a lakóval baráti
társalgás lesz.
Vendéglátód
Marconi, egy sok csápú, fekete bõrû, fénylõ szemû férfi. A Mágusok
klánjának mágustanonc rangú tagja. Végignézed a felszerelését: az elektromosság
pajzsa, villámöv, szivárvány karkötõ, az egyensúly gyûrûje, bronz mellvért,
az Örökkévalóság Rubinja, vándorcsizma, szárnyas sisak, a füvész köpenye,
ezüstmedál, üvegszimbólum, a bérmágus amulettje, a ragadozó csepp fülbevalója.
Máris otthonosan érzed magad vendéglátód barlangjában. Marconi mosolyogva
hellyel kínál, majd õ maga is lehuppan. Hohó, micsoda finomságok vannak
itt elõkészítve! Máris falatozni kezdtek. Az evés befejeztével izgalmas
beszélgetésbe bonyolódtok, a téma: vajon hogyan nézhet ki az Ellenség?
Mit csinál most odakint? A szó aztán a közelmúlt kalandjaira terelõdik,
mindketten eldicsekedtek gyõzelmeitekkel. No, most már ideje indulni! Elköszönsz
vendéglátódtól. (+9% jóllakottság) Megjegyzel valamit a Marconi által meséltekbõl,
megtudod, mi az az árnyékmester.
[ld. enc.]
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 140.]
Úgy döntesz, hogy keresve sem találhatnál jobb idõpontot egy kis portyára.
Nincs más dolgod, mint végigsétálni a település egyik széles ösvényén,
és megfelelõ barlangok után nézelõdni. Odamész az egyik "galetkitanyához".
A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
A galetki, aki itt lakik
Izomagyú Jocó, egy egy magas kétajtós szekrény
nagyságú, enyhén büdös kisfejû, kopasz férfi. A Katonák klánjának kisdobos
rangú tagja. Tárgyai: a bûz könnyû pikkelyvértje, bronzmedál, ezüst fejpánt,
az egyensúly gyûrûje, suhanó csizma, khaldoran öv, a majom gyûrûje. Vendéglátód
barlangja otthonosan van berendezve. Helyet foglaltok a bõr ülõpárnákon,
és falatozni kezdtek az elõkészített és az általad hozott ételbõl. A szokásos
témák - torzszülöttek, kalandok - után a családotokra terelõdik a szó,
és egy pillanatnyi csönd támad. Te is eltûnõdsz, mit csinálhatnak most
a szüleid. Végül elbúcsúzol vendéglátódtól, és jókedvûen hazasétálsz. (+6%
jóllakottság) A beszélgetés alatt új ismerettel gyarapodtál, megtudod,
mi az az óriás patkány.
[ld. enc.]
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 130.]
kf 15537 |
bekészíted a 15537. tárgyat |
Leveszed a füvész köpenyét. Felveszed a gepárd kék köpenyét.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 130.]
kno 1015 10 |
1015. képességre 10 képességpont |
Elköltesz 10 képességpontot jégpajzs varázslatod erejének növelésére. A
gyakorlásnak köszönhetõen jégpajzs varázslatod ereje 5. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 130.]
ho 5 |
hõsiesség pont használata |
Szükség esetén egy próbánál max. 5 hõsiesség pontot költesz el.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 130.]
(3. kaland:) Hosszú ideig tart az út, míg végül elérkezel a yeti barlangjához.
Húh, micsoda hideg van itt! És egyre hidegebb lesz. Szükséged van minimum
5-ös szintû jégpajzsra, ha nem akarsz csonttá fagyni. Magadban motyogva,
létrehozol egy jégpajzsot. (-4 vp.)
Ezután óvatosan belépsz. A járat meredeken felfelé vezet. Jó darabig gyalogolsz.
A jégpajzs elmúlik, mire elérsz a barlang végéhez, de ennyi idõt talán
kibírsz a hidegben. Különben is, most más dolog miatt kell aggódnod: egy
üvöltõ szörnyeteg emelkedik fel elõtted! Ellenfeled egy göthös yeti (#110).
*** 1. KÖR *** Megindulsz a göthös yeti felé. Már ott is vagy! A göthös
yeti feléd mozog. Megtámadod a göthös yetit. Benyomsz neki jobb mancsoddal.
Elkerülte. Pofádat nagyra tátva harapsz.
(25 ép-t sebeztél). Lélekenergiát
szívsz el (+2%). A göthös yeti téged támad. Nagy levegõt vesz, és a következõ
pillanatban dermesztõ hideget köp rád.
(9 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz
(+1 ép)
*** 2. KÖR *** A göthös yetit próbálod megsebezni. Lesújtasz jobb mancsoddal.
(23 ép-t sebeztél). Fogaidat próbálod belemélyeszteni.
(25 ép-t sebeztél).
Lélekenergiát szívsz el (+2%). A göthös yeti halálhörgés közepette a földre
zuhan. Regenerálsz (+1 ép)
[A csatában összesen 73 sebzést okoztál, és 9 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+41%). Elegendõ
lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elteszed
a zsákmányt, ami egy yeti csont. Piknik idõ! A legfinomabb falatokkal
kezdesz. (+19% jóllakottság.)
No, ez a csata sem izzasztott meg, hanem inkább megdermesztett... Most pedig
lássuk azt a fehér zuzmót!
[Gyógynövények próba 4-es küszöbre: sikeres]
Némi keresgélés után rábukkansz a fehér zuzmóra. Ez az! Begyûjtesz egy adagot,
és visszatész a varázslóhoz. A mágus örömmel tanítja meg neked az ellenáll.megtörése
varázslatot! Boldogan távozol.
(+2 hõsiesség pont.)
(+2 képességpont.)
[25 TVP-t használtál fel, maradt még 105.]
be 3 |
meglátogatod a 3. épületet |
Rettegve óvakodsz el a mágusok nagyhatalmú tornyába. Az irdatlan épület
tövében álldogálsz, amíg egy szürke köpenyes figura nem kísér beljebb.
Megkapod a szinten megtanulható új varázslatok listáját. Ezeken felül persze
minden, korábbi szinten is ismert varázslat tanulható (ha volt ilyen).
Zárójelben a varázslat sorszáma, a szükséges Intelligencia szint, és az
arany ár látható: tûzpajzs (#16, IQ8, 50ap) gránitbõr (#17, IQ14, 200ap)
sorvasztás (#30, IQ10, 100ap) gigaököl (#40, IQ12, 90ap) agyroppantás (#43,
IQ12, 120ap) alkímia (#147, IQ9, 250ap) láthatatlanság (#157, IQ12, 350ap)
szellemidézés (#159, IQ7, 50ap) kineport (#163, IQ10, 120ap) tombolás (#167,
IQ6, 320ap) villámpajzs (#170, IQ8, 50ap) savpajzs (#171, IQ8, 50ap) gázpajzs
(#172, IQ8, 50ap) Ismét ugyanaz az õsz galetki lép hozzád, aki a múltkor
a fehér zuzmó megszerzésével bízott meg. Aha, valami Magimicsodának hívták.
Megszólít téged:
- Á, barátom, Drain! Ha van kedved hozzá, esetleg ismét
lenne egy megbízásom számodra.
- Örömmel! - feleled. A varázsló sugárzó
arccal folytatja:
Szükségem lenne egy segédre egy varázsfõzet elkészítéséhez
- a komponensek beszerzésétõl egészen az ital elkészítéséig! Lássuk csak,
mire is van szükségem: egy hónakkupók, egy sziklarepesz és két elektronit!
Ha megszerezted mindezt, gyere el hozzám!
(4. kaland, összesen 15 TVP-t
igényel.)
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 100.]
ho |
hõsiesség pont használata |
Szükség esetén egy próbánál max. 0 hõsiesség pontot költesz el.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 100.]
(353. kaland:) Felkeresed a védett és rejtett tanyát. Megkerülve a gombatenyészetet,
odalépsz a bejárathoz, félrehajtod az indákat és belépsz. Nocsak, úgy tûnik
ellenfélre akadtál! Ellenfeleid 3 polipfej (#14).
*** 1. KÖR *** A 2. polipfej feléd mozog. A 3. polipfej odajön hozzád. Az
1. polipfej odajön hozzád. Az 1. polipfej felé mozogsz, hogy megtámadhasd.
A 2. polipfej téged támad. Rád vág bal csápjával. Félrehajoltál. Rád vág
bal csápjával. Mellé! Villámgyorsan elõrevág jobb csápjával. Félrehajoltál.
Odacsap neked jobb csápjával. Félrehajoltál. A 3. polipfej rád veti magát.
Ostorként csattant bal csápjával. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson.
Körbe-körbe forgatva üt bal csápjával. Elhibázta. Ostorként csattant
jobb csápjával. El sem talált, haha. Lecsap rád jobb csápjával.
(1 ép-t
sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Az 1. polipfej téged támad. Ostorként csattant
bal csápjával. Nem talált. Ostorként csattant bal csápjával. Elkerülted.
Ostorként csattant jobb csápjával. Elkerülted. Körbe-körbe forgatva üt
jobb csápjával. Mellé! Megtámadod az 1. polipfejet. Benyomsz egyet jobb
mancsoddal. Mellétrafáltál. Pofádat nagyra tátva harapsz.
(27 ép-t sebeztél).
Lélekenergiát szívsz el (+2%). Az 1. polipfej kileheli lelkét. Regenerálsz
(+1 ép)
*** 2. KÖR *** Támadod a 2. polipfejet. Lesújtasz jobb mancsoddal.
(20
ép-t sebeztél). Érintésed rothaszt. Megpróbálod belemélyeszteni fogaidat.
Elkerülte. A 2. polipfej halálhörgés közepette a földre zuhan. A 3. polipfej
téged támad. Tekergetve suhint bal csápjával. Ez mellément. Villámgyorsan
elõrevág bal csápjával. Hátraugrasz a támadás elõl. Lesújt rád jobb csápjával.
Ez mellément. Elõresuhint jobb csápjával. Ez mellément. Regenerálsz (+1
ép)
*** 3. KÖR *** Megtámadod a 3. polipfejet. Lendületet véve ütsz jobb mancsoddal.
(20 ép-t sebeztél). Megpróbálod megmarni. Mellé! A 3. polipfej halálos
sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+1 ép)
[A csatában összesen 71 sebzést okoztál, és 1 sebzést kaptál.] Ismét látványosan
gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a
lélekenergiát (+33%). Magadhoz veszed a zsákmányt, ami 12 arany.
Nocsak, úgy tûnik ellenfélre akadtál! Ellenfeleid 3 márvány atka (#17).
*** 1. KÖR *** Az 1. márvány atka felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A 2.
márvány atka feléd rohan. Az 1. márvány atka feléd mozog. A 3. márvány
atka közelebb jön, hogy támadhasson. Támadod az 1. márvány atkát. Beversz
egyet jobb mancsoddal.
(20 ép-t sebeztél). Harapni próbálsz.
(24 ép-t
sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+2%). Az 1. márvány atka hörögve elterül.
A 2. márvány atka téged támad. Ocsmány csáprágójával harap. Mellétrafált
a balfácán. A 3. márvány atka téged támad. Elõrehajolva marni próbál.
(4
ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Regenerálsz (+1 ép)
*** 2. KÖR *** Megtámadod a 2. márvány atkát. Beversz egyet jobb mancsoddal.
(16 ép-t sebeztél). Elõrehajolva harapni próbálsz.
(20 ép-t sebeztél).
Lélekenergiát szívsz el (+2%). A 2. márvány atka kileheli lelkét. A 3.
márvány atka rád támad. Csáprágójával mar.
(5 ép-t sebzõdtél). Tüskéid
sebzik. Regenerálsz (+1 ép)
*** 3. KÖR *** Megtámadod a 3. márvány atkát. Odakensz neki jobb mancsoddal.
(15 ép-t sebeztél). A fogaiddal támadsz.
(18 ép-t sebeztél). Lélekenergiát
szívsz el (+2%). A 3. márvány atka hörögve elterül. Regenerálsz (+1 ép)
[A csatában összesen 121 sebzést okoztál, és 9 sebzést kaptál.] Ezt a csatát
te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+36%).
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Szíved hevesen kalapálni kezd, amikor ellenséget pillantasz meg. Ellenfeleid
3 womath (#16).
*** 1. KÖR *** Megindulsz az 1. womath felé. Már ott is vagy! A 3. womath
közelebb jön, hogy támadhasson. A 2. womath máris elõtted terem! Az 1.
womath feléd mozog. Az 1. womathot próbálod megsebezni. Odakensz neki
jobb mancsoddal.
(24 ép-t sebeztél). Pofádat nagyra tátva harapsz.
(22
ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+2%). Az 1. womath halálhörgés
közepette a földre zuhan. A 3. womath téged támad. Célozni próbál bal
lábával. El sem talált, haha. Megpróbál felbuktatni jobb lábával.
(2 ép-t
sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. A 2. womath téged támad. Érzékeny
pontodat próbálja eltalálni bal lábával. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson.
Lendít egy nagyot jobb lábával. El sem talált, haha. Regenerálsz (+1 ép)
*** 2. KÖR *** A 2. womathot próbálod megsebezni. Odacsapsz jobb mancsoddal.
(18 ép-t sebeztél). A fogaiddal támadsz. Fürgén elhajolt. A 3. womath rád
veti magát. Elõrerúg bal lábával.
(2 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják.
Hasba próbál rúgni jobb lábával. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. A
2. womath rád támad. Hasba próbál rúgni bal lábával. Mellé! Megereszt
egy jól irányzott rúgást jobb lábával. Félrehajoltál. Regenerálsz (+1
ép)
*** 3. KÖR *** A 2. womathot próbálod megsebezni. Odakensz neki jobb mancsoddal.
(20 ép-t sebeztél). A fogaiddal támadsz.
(27 ép-t sebeztél). Lélekenergiát
szívsz el (+2%). A 2. womath halálos sebet kapva a földre zuhan. A 3. womath
rád támad. Elõrerúg bal lábával.
(5 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják.
Megereszt egy jól irányzott rúgást jobb lábával. El sem talált, haha.
Regenerálsz (+1 ép)
*** 4. KÖR *** Megtámadod a 3. womathot. Beversz egyet jobb mancsoddal.
(24 ép-t sebeztél). Fogaidat próbálod belemélyeszteni.
(21 ép-t sebeztél).
Lélekenergiát szívsz el (+2%). A 3. womath holtan terül el. Regenerálsz
(+1 ép)
[A csatában összesen 162 sebzést okoztál, és 9 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+37%).
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Kihasználva gyógyítói tudásodat, gyógyítasz
magadon. (+16 életpont.)
Keresgélsz egy kicsit, és aki keres, talál: a szellemek karkötõje.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 1 képességpont.
[38 TVP-t használtál fel, maradt még 62.]
kf 194 |
bekészíted a 194. tárgyat |
Leveszed a törpék halotti maszkját. Felveszed a nyomkeresés fejpántját.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 62.]
ism 4 |
a következõ parancs ismétlése 4 alkalommal |
[Protolisk lárva torzszülöttet próbálsz elejteni.] A legjobb, amit tehetsz,
egy élvezetes vadászat. A déli kõbányák egyik elfeledett járatán keresztül
ereszkedsz le a torzszülöttek nyomorúságos csatornaszintjére. Egy hatalmas
cseppkõbarlangba érsz, de a szép cseppkövek nagy többségét a torszülöttek
letörték, akár fegyvernek, akár csak azért, hogy a galetkiket bosszantsák.
A barlangfolyosó fala az egyik helyen be van omolva, mögötte feneketlen
mélység tárul fel. Ahogy behallgatódzol, valamilyen hangot hallasz onnét.
Hoppá, van odalent valami! Esetleg le lehetne mászni, ha van elég merszed...
Nem most, rázod meg a fejed.
(394. kaland, összköltsége 20 TVP.) A szemed
sarkából mozgást pillantasz meg. Torzszülött! Hangos csatakiáltással ráveted
magad. Ellenfeled egy kisebb agyszívó (#37).
*** 1. KÖR *** A kisebb agyszívó ellõ egy gránitbõr varázslatot. A kisebb
agyszívó ellõ egy ellenáll.megtörése varázslatot. Megindulsz a kisebb agyszívó
felé. Már ott is vagy! Megtámadod a kisebb agyszívót. Savat lehelsz ellenfeledre.
(9 ép-t sebeztél).
*** 2. KÖR *** A kisebb agyszívó elmond egy egokínzás varázslatot. Gyengülsz
(-12% támadás).
6 ép-t sebzõdtél. Támadod a kisebb agyszívót. Nagy levegõt
veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz felé.
(9 ép-t sebeztél). Regenerálsz
(+1 ép)
*** 3. KÖR *** A kisebb agyszívó rád veti magát. Odacsap neked bal csápjával.
(9 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Elszívja 6 vp-det. Körbe-körbe
forgatva üt jobb csápjával.
(8 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Elszívja
6 vp-det. A kisebb agyszívó kileheli lelkét. Regenerálsz (+1 ép)
[A csatában összesen 26 sebzést okoztál, és 23 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+38%).
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Lepihensz, ellazítasz. Koncentrálsz,
és hamarosan érzed, hogy sebeid gyógyulni kezdenek. (+21 életpont.)
[23 TVP-t használtál fel, maradt még 39.]
[Protolisk lárva torzszülöttet próbálsz elejteni.] A következõ programod
egy baráti vadászkirándulás lesz. Rövid keresés után találsz egy szûk járatot,
ami az alsó csatornákba vezet. Egy észak-dél irányú folyosó közepén állsz,
amely enyhén lejt dél felé. Befordulva egy folyosón, ráébredsz, hogy nem
vagy egyedül. Ellenfeled egy elektraton (#34).
*** 1. KÖR *** Az elektraton elmormol egy villámsújtás varázslatot.
Sebzõdsz
8 ép-t. Megközelíted az elektratont. Támadod az elektratont. Odaütsz jobb
mancsoddal. Elkerülte. Kitátod szádat, harapni próbálsz. Elhibáztad. Regenerálsz
(+1 ép)
*** 2. KÖR *** Az elektraton varázshatalma segítségével elmond egy villámsújtást.
12 ép-t sebzõdtél. Az elektratont próbálod megsebezni. Lekeversz egyet
jobb mancsoddal.
(24 ép-t sebeztél). Kitátod szádat, harapni próbálsz.
Elkerülte. Az elektraton holtan terül el. Regenerálsz (+1 ép)
[A csatában összesen 24 sebzést okoztál, és 20 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+39%). Elegendõ
lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elrakod
a zsákmányt, ami egy elektronit és 23 arany.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Szakszerû gyógyító módjára gyógyfüveket
veszel elõ, és sebeidre tapasztod. A hatás hamarosan mutatkozik. (+18 életpont.)
[26 TVP-t használtál fel, maradt még 13.]
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 13.]
be 14 |
meglátogatod a 14. épületet |
Ellátogatsz a Tisztogatók Klánjának épületébe. [Érj el 300-as hírnevet.]
Ezt a küldetést sikeresen teljesítetted! Jutalmad egy képességpont és plusz
egy rangpont. A következõ feladat, amivel meg szeretnénk bízni téged: 3.)
Itt az ideje, hogy átess a tisztogatók Tûzpróbáján. Ha torzszülöttek irtásával
akarsz foglalkozni, akkor megfelelõ állóképességgel és ellenállással kell
rendelkezned! Ha készen állsz, ad ki a KK 26 parancsot.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 8.]
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +6 galetki
erõt és +19 hírnevet kaptál. A kör során összesen 477 sebzést okoztál,
és 71 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp
5 képességpontot
kapsz. Errõl a fordulóról 8 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt,
amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
195 TVP-t költhetsz majd el.
KARAKTERLAP
Drain, egy enyhén kristályos, a környezetébe olvadó, prizmaszemû
férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: féregszint (3. szint). Táplálkozásod:
kõevõ. Ez a 29. fordulód.
|
[1] erõ: |
6 / 0.90 |
[2] IQ: |
6 (8) / 4.90 |
[3] ügyesség: |
4 (6) / 1.10 |
[4] egészség: |
9 (15) / 5.49 |
[5] mágia: |
8 / 0.80 |
[6] gyorsaság: |
5 (6) / 1.48 |
[9] Méret/ép: |
71 (77) / 77 |
Min. méret: |
68 |
Barlangméret: |
71 |
|
|
Varázspont: |
77 / 61 |
Képességpont: |
16 / 34% |
Hõsi pont: |
13 (0) |
Tám.bónusz: |
0% |
Véd.bónusz: |
37% |
Galetki erõ: |
204 / 159 |
Hírnév : |
310 |
Jóllakottság: |
200% |
Életkor: |
12 / 12 |
|
|
Galetki csaták: |
9 (0) |
Galetki gyõzelmek: |
4 (0) |
Torzsz. csaták: |
145 (6) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
131 (6) |
Leölt torzszülött: |
179 (12) |
Pszi csaták: |
0 (0) |
Pszi gyõzelmek: |
0
(0) |
Ájulások száma: |
3 (0) |
|
A Tisztogatók Klánjának (#14) tagja vagy.
Rangod: torzszülött ivadék (4)
Speciális képességeid:
+2 sebzés torzszülöttek ellen ütésre és leheletre.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Terminálj öt protolisk lárvát. [számláló:
1] 2.) Arass 150 gyõzelmet torzszülöttek felett. 3.) Hajtsd végre a 26-os
Klánkalandot (KK 26)! (összesen 30 TVP-t igényel) |
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[12] savlehelet: |
4 (6) / 3.16 |
[15] regeneráció: |
2 / 0 |
[16] tüskés bõr: |
4 / 0 |
[17] vastag bõr: |
2 / 0 |
[21] elkt.immunitás: |
2 (5) / 0 |
[25] bûz: |
1 / 0 |
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[45] csapdakészítés: |
2 / 0.20 |
[46] csapdaészlelés: |
4 / 0.84 |
[47] zárnyitás: |
4 / 1.78 |
[48] mászás: |
4 / 2.78 |
[50] meggyõzõkészség: |
3 / 0.70 |
[57] gyógynövények: |
2 / 1.90 |
[58] nyomkeresés: |
4 (6) / 0.82 |
[59] vezetõkészség: |
2 / 0.10 |
[64] átokszórás: |
4 (6) / 3.15 |
[65] álcázás: |
2 / 0.29 |
[66] lopakodás: |
3 (5) / 0.35 |
[67] régészet: |
2 / 1.92 |
[68] zene: |
3 / 0.15 |
|
|
|
|
|
VÉGTAGOK |
|
|
jobb mancs |
[100] méret: |
9 / 0 |
[101] szakért.: |
5 / 4.62 |
[102] rothasztás: |
2
/ 0 |
|
fog |
[103] méret: |
9 / 0 |
[104] szakért.: |
5 / 4.47 |
[105] energiaszívás: |
4 / 0 |
|
|
VARÁZSLATOK & PSZIK |
|
|
[48] ellenáll.megtörése: |
1 / 0 |
[15] jégpajzs: |
5 / 0.06 |
[158] láth. észlelése: |
1 / 0 |
HARCI PROGRAMOD |
1: Közelharc támadás ha ellenfeled #34. Prioritás: 50. |
2: savlehelet használata ha ellenfeled #37. Prioritás: 50. |
3: savlehelet itala v.var. ha ellenfeled #28. Prioritás: 99. |
FELTÉTELES PARANCSAID GY 80;
VI erõ:300% ép:20%;
PV 5 3 8;
PSZ 58
48 47 46;
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #4 (3. épület), #7 (4. épület), #9 (7. épület),
#19 (1. épület), #51 (20. épület), #394 (29. forduló), #395 (26. forduló),
#495 (23. forduló), #491 (25. forduló), #343 (29. forduló).
SZÖVETSÉGED:
15018 (#15018). Szavazataid száma: 0. A te szavazatod jelenleg
a 4479. karakternél van.
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
|
1 a füvész köpenye (#193) |
* |
1 a gepárd kék köpenye (#15537) |
* |
1 a
nyomkeresés fejpántja (#194) |
|
1 a törpék halotti maszkja (#6491) |
* |
1 az élet kerek pajzsa (#5111)
|
|
1 bõrpáncél (#9) |
|
1 csizma (#1120) |
|
1 díszes fejék (#135) |
|
1 díszes fejpánt (#1106)
|
* |
1 ében láncing (#134) |
* |
1 fekete nadrág (#171) |
* |
1 khaldoran öv
(#137) |
|
1 nagy pajzs (#1062) |
|
1 öv (#1165) |
|
1 sisak (#1075) |
* |
1 suhanó csizma (#195) |
|
5 törpe pikkelyvért (#4) |
Ékszerek, kincsek |
* |
1 a küzdelem amulettje (#20545) |
|
1 a szellemek karkötõje (#15190)
|
|
1 a tárgyalás gyûrûje (#144) |
|
240 arany (#1) |
* |
1 az egyensúly gyûrûje (#213) |
* |
1 az elektromosság
márványgyûrûje (#27326) |
* |
1 az entek malachit karkötõje (#9791) |
* |
1 bronzmedál (#207) |
|
12
drágakõ (#2) |
|
1 kristályamulett (#130) |
* |
1 szivárvány karkötõ (#139) |
Felszerelés |
|
3 aranydukát (#437) |
|
1 díszes rézkulcs (#129) |
|
3 fekete dukát (#218)
|
|
1 kötél (#128) |
|
1 õskõ (#8) |
|
1 varázskõ (#210) |
Fegyverek |
|
2 fogazott tõr (#6) |
|
4 harci fejsze (#12) |
|
10 kerek kõ (#11) |
|
2 kés (#5) |
|
1 rozsdás kard (#131) |
|
1 sziklarepesz (#13) |
Varázsitalok és füvek |
|
2 csótányláb (#25) |
|
3 elonotichlan (#31) |
|
1 fehér gyógyital (#50)
|
|
4 gyilkos boróka (#27) |
|
4 liánvirág (#24) |
|
2 mézfû (#29) |
|
1 mitulen fû (#20) |
|
2 óriásnövés itala (#60) |
|
1 ragálygomba (#26)
|
|
3 sötét mák (#23) |
|
1 tejfonál (#28) |
|
30 üvegcse (#14) |
|
1 védelem itala (#59) |
|
1 winropu moha (#22) |
Egyéb kacatok |
|
1 bolhedor szárny (#15) |
|
2 duzzadt xenópete (#479) |
|
4 elektronit
(#141) |
|
1 húsevõ bibe (#151) |
|
1 lemúr hártya (#161) |
|
6 mandibula (#157) |
|
1 molad púp (#16) |
|
2 molitár háj (#165) |
|
6 nordkristály (#146) |
|
3 pirgamit (#152) |
|
4 yeti csont (#160) |
|
Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 35 arany (#1), 1 a szellemek karkötõje
(#15190), 1 elektronit (#141), 1 yeti csont (#160), 1 aranydukát (#437).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
ICHINEDAR (75. LÉNY) Ezek a nyálkás, zselés állagú, fekete testû magas
lények igazi rejtélyt jelentenek. Egy teória szerint egy halott Ellenség
testébõl származó néhány csepp fertõzött meg egy torzszülöttet, és így
jött létre az ichinedar. Az ichinedarok fantasztikus mágikus képességekkel
és mágikus ellenállással rendelkeznek, de elég egyetlen csapás egy fegyverrel
vagy egy végtaggal, és holtan rogynak össze. Nem véletlen, hogy az ichinedar
gyakorlatilag szimbiózisban él a nedonkutyával: a nagytestû, hegyesfogú
nedon kutyák megvédik gazdájukat a fizikai támadásoktól, míg a mágikusokkal
az ichinedar néz farkasszemet. [Táplálék: puhányok és mágiahasználók számára,
csak aztán nehogy belõled is ichinedar váljék!]
VÖRÖS MÖSZE (56. PSZIONIKUS LÉNY) A möszék fajai benépesítik az asztrális
teret, fõként más lényeken élõsködve. Elõfordul, hogy más létsíkon élõ
lényeket is megtámadnak, ha pszionikus tevékenységet észlelnek, de az elmúlt
századok során legtöbb fajuk elvesztette a képességet, amellyel más síkban
élõ lényekre is rá tudnak tapadni. A vörös mösze mind közül a legártatlanabb,
legéletképtelenebb, könnyû célpont pszionikus gyakorláshoz.
QUWARG KATONA (69. LÉNY) A quwarg egy õsi rovarfajta, amely a hangyához
hasonlóan, bolyokban él. Riasztó mesék szólnak arról, hogy a hegy gyomrában,
ismeretlen járatok mélyén vannak barlangok, amelyek több ezernyi quwargnak
adnak otthont. A quwarg dolgozókkal ugyan nem fogsz találkozni, de a méteresre
nõtt quwarg harcosokkal annál inkább! Rovarevõk és micinisták számára jelenthet
a quwarg táplálékot.
NEKROPOID (70. LÉNY) A nekropoid a mikropoid nagyobb méretû, mágikus
képességekkel rendelkezõ rokona. Nagy, fényes, fekete gömbök, amelyek a
talaj felett levitálva közlekednek. Szájuk aránylag apró, fogaik nem nagyobbak
egy mikropoidénál, a nekropoid azonban nem is ezért veszedelmes, mint majd
meglátod. Táplálék: zöldvérûek, micinisták számára.
ÁRNYÉKMESTER (71. LÉNY) Az árnyékmesterek sötétlelkû mágusok, õseik hajdan
igazvérû galetkik voltak, de gonosztetteik miatt számûzték õket a torzszülöttek
közé. Tehetségükbõl azonban keveset vesztettek, így az árnyékmester mindenképpen
veszélyes ellenfél lesz. A torz, zöld bõrû, vörösen izzó tekintetû lények
kedvenc varázslata a tûzgolyó.
ÓRIÁS PATKÁNY (123. LÉNY) A hegy mélyén a patkányok hatalmasra nõnek,
és néha még a gyengébb galetkiket is meg merik támadni. Az óriás patkánnyal
legfeljebb a lárvaszintre való beköltözésed elsõ napjaiban fogsz találkozni
- az óriás patkányok hamar megtanulják tisztelni a tapasztalt galetkit,
és elbújnak elõle. Az óriás patkányok finom húsa a micinisták és piromádok
számára jelent csemegét.