TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2010. máj. 31. 11h:05'
EZ A 430. JÁTÉKHETED, 289. FORDULÓD
431. játékheted kezdete: jún. 2.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
|
KALANDOZÓ: #4300
SZÁMLA : XXXX
|
CHINI KALANDJAI
6 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [104,100] koordinátán.
A táborozás 1. napján találkozol Bracallone . Leah követője. Egy bronzpáncélt, egy bronzsisakot, egy fekete bőrcsizmát, egy koponya szimbólumot, egy obszidián karkötőt és egy szürke bőrkesztyűt visel. Ruházatát egy északi aurach trófea és egy varkaudar kölyök trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy kis vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: sötét, akárcsak a lelke. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Az 1. napon Lolita lopni próbált tőled, szerencsére sikertelenül. Rögtön elszaladt a sunyi. Nyilvánvalóan belelépett a csapdádba!
Az 1. napon összeakadsz Fehér Hollóval. Fairlight nagyhatalmú főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy angyalok gyűrűjét, egy féregíz nyakpántot, egy halálhozó talizmánt, egy kreiton fókuszt, egy lajstrom medált, egy mithril láncinget, egy örökkéval. rubinját, egy rinóbőr övet, egy ryuku csizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku nadrágot, egy smaragd karkötőt, egy tünde tegezt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy villám szimbólumot, egy Vlagyimir-díjat, egy harci maszkot és egy varkaudar szimbólumot visel. Felszerelését egy Quwargamanga trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy varkaudar katona trófea teszi egyedivé. Ő is a te K.T.-dbe tartozik. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Egy tangi óriásféreg a hátasa. Málhásállata egy ryuku ostromteknős. Mindkettőtöknek kockázni támad kedve. Még eldöntitek, hogy a győztes a vesztes 10 aranyát viszi majd. Ellenfeled dob először, hatos. Te egy ötöst gurítasz. Vesztettél! 10 aranyad bánta a dolgot. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Az 1. napon összeakadsz Lolitával. Leah tanítványa. Egy bozontfonatot, egy grifftoll kesztyűt, egy harci maszkot, egy hatalom fülbevalóját, egy Khór maszkját, egy koponya szimbólumot, egy korinthai talizmánt, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy regeneráló gyűrűt, egy ryuku karvédőt, egy ryuku nadrágot, egy ryuku vadászinget, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot, egy zafír erőövet és egy ryuku futárcsizmát visel. Felszerelését egy Poomr Ko trófea, egy varkaudar íjász trófea és egy szutykos remák trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy kincsekben dúskáló, vicsorgó Árnymanó. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy árnyéktőrt tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Hátasa egy idomított sullár. Érzékeled auráját: feketén vibrál. Egy alattomos gonosz!
Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Az 1. napon ismét találkozol Lolitával. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: sötét, jelezve, hogy a másik gonosz. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Az 1. napon megintcsak találkozol Fehér Hollóval. Itt az ideje előkapni a szerencsekockákat. Még eldöntitek, hogy a győztes a vesztes 10 aranyát viszi majd. Ellenfeled dob először, négyes. Te egy egyest gurítasz. Vesztettél! 10 aranyad bánta a dolgot. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Az 1. napon megintcsak összeakadsz Lolitával. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: sötét, mert gonosz. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját. Qusaimódó átadott neked a 1. napon 15 TU-t.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 5 borkonyó bibét (500 arany kikiáltási áron), 2 rakolits port (500 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Átveszed a sikeresen eladott 5 remák szív (eladási ár: 1550 arany, ebből a kezelési költség: 124 arany) ellenértékét.
A 2. napon megintcsak összeakadsz Fehér Hollóval. Mindkettőtöknek kockázni támad kedve. Még eldöntitek, hogy a győztes a vesztes 10 aranyát viszi majd. Kezdődhet a játék, ellenfeled kezd: hatos. Koncentrálsz, majd gurítasz: kettes. Vesztettél! 10 aranyad bánta a dolgot. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
A 2. napon összeakadsz egy szőke, hosszú hajú, kék szemű árnymanó férfival. A bőre kreolszínű. A Halál, a Tűz és a Káosz Angyala kíséri. Leah inkvizítora. Egy bíbor erőövet, egy koponya szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt és egy varkaudar csizmát visel. Felszerelését egy bandita trófea, egy pattanóböde trófea és egy purifikátor trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Jobb kezében egy inkvizítori korbácsot, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Elég egy mentális pillantás aurájára: feketén vibrál. Egy alattomos gonosz! Komoran végigmér Téged, de nem üdvözöl. Odébbállsz.
A 2. napon találkozol NaUgyanKiivel. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Fairlight főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy féregíz nyakpántot, egy Khór kesztyűjét, egy Khór maszkját, egy lajstrom medált, egy lánghordozó gyűrűt, egy Métely páncélját, egy örökkéval.gyémántját, egy rothasztó talizmánt, egy rubin koszorút, egy smaragd karkötőt és egy villám szimbólumot visel. Fegyverzetét egy varkaudar katona trófea, egy Quwargamanga trófea és egy ongóliant trófea teszi egyedivé. Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te. Lőfegyvere egy hosszú íj. Málhásállata egy hegyi szamár. Kockázni fogtok! Még eldöntitek, hogy a győztes a vesztes 10 aranyát viszi majd. Kezdődhet a játék, ellenfeled kezd: kettes. Koncentrálsz, majd gurítasz: egyes. Vesztettél! 10 aranyad bánta a dolgot. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+1 tvp ). Nocsak, kaptál egy sötét tekercset! Különös álmod volt: A zsákmány mellett térdelve belemeríted a már hervadt vérvörös rózsát a sebbe. Elégedettséggel tölt el a látvány, ahogy a gyönyörű virág élettel telik meg.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+11 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+77 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+36 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A plusz TU-kat 15 TVP-re váltod. Megfejed az alpesi tehenet. (+3 kaja.) A lottó 870. hetének nyerőszámai: 4, 18, 10. 1 db 0 találatos szelvényed volt.
* 1. KP: |
használod az 1602. tárgyat |
Használod az ezüstszelencét. Beleraksz 4 vizet. Tudod, mikor kell kinyitni - tárgyaid eltűntek, helyükön 4 tintát találsz. [3 pontot használtál fel, van még 437.]
* 2. KP: |
elmormolod a 19. varázslatot |
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmormoltad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 432.]
* 3. KP: |
használod az 1534. tárgyat |
Működésbe hozod a quwarg teleportgömböt. Még a ruházatodat rendbeszedni, a fegyverzetedet megigazítani sincs időd, olyan hirtelen jön létre a teleport. Egyenest egy quwarg boly közepébe kerültél! Nyögve körbepillantasz. Száraz, tág helyen vagy, de minden zsizseg a rovaroktól. És a sok csípés, iszonyú fájdalmas! (-10 életerő). Hirtelen ráébredsz, hogy miért van itt ekkora hely: egy óriási test mozdul el a fal mellől. Egy quwarg nagymester!
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 11 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg nagymester potrohát. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Visszafojtod lélegzetedet. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg nagymester testét. (4 támadással 158 életpontot sebezve.) {GYD:} Rövid karddal kissé megkarcolgatod a quwarg nagymester torát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 21 életpontot vesztettél. A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel megütöd a quwarg nagymester jobb hátsó lábát. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) {KCC:} Rövid karddal épp hogy eltalálod a quwarg nagymester testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. Varázserőd töltődik (+15 varázspont). 1901 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 250, sebződés: 90, gyógyulás: 17, összesen: -73 ÉP}
Haha, büdös quwargok! Bőszen taposod őket, miközben kincsre bukkansz. Találtál 1 ezüsttőrt. A quwarg teleportgömb ekkor repít vissza a mezőre, ahonnan érkeztél. Elégedetten csomagolod el az elsötétedő, kimerült eszközt. [40 pontot használtál fel, van még 392.]
* 4. KP: |
használod a 69. pszi képességet |
Koncentrálsz. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Kisütöd a kí koncentráció pszi képességet. Érzed, hogy nagyobb a kontrollod a testedben buzgó kí felett. [-14 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 387.]
* 5. KP: |
használod a 70. pszi képességet |
Fókuszálod mentális energiáidat. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Akaratoddal irányítva, létrehozod az agyletapogatás pszi képességet. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 385.]
kf 249 |
kézbeveszed/felveszed a 249. tárgyat |
Előkészíted a bumerángot. [0 pontot használtál fel, van még 385.]
v 159 |
elmormolod a 159. varázslatot |
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Energia árad testedbe. Létrehoztad a familiáris idézése varázslatot! Sajnos semmilyen új familiárisról nem tudtál információt szerezni. [-40 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [20 pontot használtál fel, van még 365.]
ek 215 3 |
t. energia kisütése: 215 3 |
0 varázspont felhasználásával előállítasz 0 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 365.]
v 15 312 6 |
elmormolod a 15. varázslatot |
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Ereidben a vér forrón lendül előre. Elmondtad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új borkonyó bibe. [-42 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 335.]
Leveszel mindent, ami az úszásban akadályozhat, aztán gyerünk a fürdeni! Először csak a bokádat dugod be, de aztán fokozatosan beljebb merészkedsz. Úszni kezdesz a vízben, majd lemerülsz, valami kaland után nézve. Kezedben a megbízható szigonyt markolod. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy hínárevő piranha!
Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt a másikra ugrasz. {KCC:} Szigonnyal tökéletesen perforálod a hínárevő piranha bal oldalát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) A hínárevő piranha fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. Jutalmad nem marad el (+15 varázspont). 94 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}
Gyorsan körülnézel a fenéken, hátha találsz valami tavi kincset. Egy csontpálca! Felmarkolod. Már az utolsó korty levegőd is elfogyott, mire a felszínre kiérsz. Gyorsan megtörlöd magad és felöltözködsz. [30 pontot használtál fel, van még 305.]
m 6 5 |
mozogsz nyugatra, délnyugatra |
[103,100] Továbbra is síkságon vagy. Egy haldokló varkaudar hírnökre bukkansz. Lehajolsz hozzá, és agresszív, de tehetetlen tekintetétől kísérve átvizsgálod holmiját. Valószínűleg mások már kirabolták, de vajon miért hagyták életben? Az övére tűzött rozsdás késsel végzel a gonosszal. (Tapasztalatot nem szereztél ezzel a kegyes gyilkossággal.) Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. A feléd közeledő uzbány mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az uzbány testét. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) Az uzbány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. Jól harcoltál! (+15 varázspont.) 328 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megpillantasz egy tiszta vizű patakot, amely nyugatról folyik keletre. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mákrózsa virág ->eldobod] Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Dornodon híveié. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy manaelementál. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a manaelementál testét. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel párszor megpöccinted a manaelementál testét. (4 támadással 143 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor megkarcolod a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Mágikus energia árad beléd (+4 vp). A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel néhány helyen meghorzsolod a manaelementál hullámzó masszáját. (5 támadással 166 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor meglegyinted a manaelementál lebernyegét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Csiklandozó az érintés (+6 vp). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 451, sebződés: 12, gyógyulás: 4, összesen: -8 ÉP}
(Feltételes gyógyítás:) Eszedbe jut, hogy láttál egyszer egy ork sámánt munka közben. Terpeszbe állsz, két karod a magasba emeled, és megpróbálod utánozni a sámán szavait: "I szkúsná, i grúsztna, i nyékámu vrúku pádágy vminútu dusévnuj nyezgódu...". Kicsit nehezen mondod ki a nyelvtörő szavakat, de mire a végére érsz, érzed jótékony hatását. (+84 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
(Továbbmész...) [102,101] Még mindig füves síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy vadász varkaudar. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a vadász varkaudar bal lábát. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Jól harcoltál! (+15 varázspont.) 391 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Oldalt pillantva, meglátsz egy varkaudar falut. Felfedeztél egy oltárt. Sheran hívői építették. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy régészeti lelőhelyet. Vigyázol, nehogy belecsússz valamelyik gödörbe! Észreveszel egy szent tölgyfát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mákrózsa virág ->eldobod] Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy barátság szent tüzét. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Találsz néhány fincsi földigilisztát. (+1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
Találkozol Promising Angel lel . Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. A kalandozó aurájában mágikus energiák örvénylenek. Tharr ministránsa. A gyógyítók rendjének tanonc rangú tagja. Egy arany papi karkötőt, egy gromak páncélt, egy két kard szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy regeneráló gyűrűt, egy rejtőköpenyt, egy smaragd védőgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy bíbor szulfagor trófea, egy khór darázs trófea és egy ork sámán trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Jobb kezében egy szöges bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. {Agyletapogatás: megtudod, hogy milyen egy Notermanthi (ld. enc.)} Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
[50 pontot használtál fel, van még 255.]
kut 45 |
kutatsz 45 pontért |
Minden mozdulatod a vakmerőséget sugall, miközben berontasz a varkaudar sátrak közé. Hamar megtalálod a főteret, és megállsz a közepén. Hamarosan a falu megtelik élettel, és morcos varkaudarok gyűrűjében találod magad. Egy varkaudar támad rád.
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a varkaudar testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. Jól harcoltál! (+15 varázspont.) 129 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A varkaudarok valahogy elszántabbnak tűnnek, pihenni sincs időd, máris újabb ellenfeled akad. Egy varkaudar intéz feléd kihívást.
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a varkaudar testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. Jól harcoltál! (+2 varázspont.) 129 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Látszik a köréd gyűlt varkaudar seregen, hogy már kicsit óvatosabban mozognak körülötted. Egy élőholt mirg jön feléd.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az élőholt mirg bal oldalát. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 173 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A varkaudar szimbólumod gyűlölt látványából erőt merítve rögvest újabb ellenfeled akad. Egy varkaudar készül a lemészárlásodra.
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a varkaudar jobb oldalát. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 129 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Egyszercsak szétnyílik a tömeg, hogy utat engedjen egy nagyobb teremtésnek. Nincs cécó, itt harc lesz. Egy élőholt mirg intéz feléd kihívást.
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az élőholt mirg fejét. (4 támadással 47 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 173 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A legerősebb, legtermetesebb falulakó előrelép az egyik sátor tövéből, ahonnan eddig ráérősen a harcstílusodat figyelte, hogy végre véget vessen életednek. Egy varkaudar bajnok támad rád.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 19 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámcsapás varázslatot, majd rád küldi. 20 életpontot vesztettél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a varkaudar bajnok nyakát. (4 támadással 68 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Villámgyorsan félrepördülsz. Elszántan ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával egy hatalmas csapással felmetszed a varkaudar bajnok jobb oldalát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) {KCC:} Rövid karddal végigvágod a varkaudar bajnok testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a varkaudar bajnok gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 14 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1065 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 44, gyógyulás: 3, összesen: -41 ÉP}
Néma csend borul a tájra, egyedül maradtál. Végigjárod a sátrakat, hátha találsz valami használhatót. Sok rozsdás és használhatatlan vacakot eldobsz, miközben kiszűröd az értékesebbeket. Nézzük, melyek az utóbbiak: A következő kincseket találtad: egy nagy vaskulcs, egy arany papi karkötő, egy ezüst karkötő, egy bíbor erőöv, egy umbatari karkötő és egy sámán gyógykenőcs. Szánalmas jutalom ezért a mészárlásért, amit rendeztél. Legközelebb keményebben megvámolod a falut! Továbbindulsz. [45 pontot használtál fel, van még 210.]
[101,102] Továbbra is síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy piromenyét közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a piromenyét testét. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) A piromenyét összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 200 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " A Barátokért érdemes élni és meghalni. Egy idézet az Éjharcos-kódexből. " Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy királyi őrsáncot. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy régészeti lelőhelyet. Ghalla múltjának kutatása igazán nemes feladat! Felfedeztél egy szent tölgyfát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy az elme hatalma varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. [mákrózsa virág ->eldobod] A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Hayamu Oyabura, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Alaposan körülnézel a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. Utad során felfedezed Kalasnyikov táborát. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bíbor erőövet, egy féregíz nyakpántot, egy Khór kesztyűjét, egy korinthai talizmánt, egy lajstrom medált, egy rothasztó talizmánt, egy ryuku csizmát, egy saválló fülbevalót, egy smaragd karkötőt, egy szirén köpenyét, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar fétist és egy varkaudar szimbólumot visel. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy Friedurgonoma trófea és egy bámulatos zombi trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Jobb kezében egy véres csatabárdot, bal kezében egy kőkést tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Nálad ő jóval tapasztaltabbnak látszik - a harcban biztos, hogy alulmaradnál. Vigyázva elkerülöd a veszélyes kalandozó táborhelyét.
[10 pontot használtál fel, van még 200.]
hu 57 226 328 |
hulladék: 57 226 328 |
Hulladék, ezért nem gyűjtesz bőrsisakot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz ramit követ. Hulladék, ezért nem gyűjtesz Thargodan esszenciát. [0 pontot használtál fel, van még 200.]
a 310 2582 1 |
átadod a 310. tárgyat a 2582. kalandozónak (1 darabot) |
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 galachmitot Kalhid részére. [5 pontot használtál fel, van még 195.]
Leveted magadról a páncélt, és az egyéb, súlyos cuccokkal együtt a parton hagyod. A víz kicsit hideg, de azért hamar hozzászoksz. Szinte azonnal a víz alá merülsz, kalandra éhesen. Kezedben a megbízható szigonyt markolod. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy hínárevő piranha!
Meglengetve a szigonyt a másikra rohansz. {GYD:} Szigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a hínárevő piranha testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 94 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}
Körbepislantasz, hátha megcsillan valahol valami kincs a tó alján. De semmi! Hatalmas szusszanással érsz a felszínre - már majdnem szétrobbant a tüdőd! Megszárítkozol és felöltözöl. [40 pontot használtál fel, van még 155.]
m 6 5 5 |
mozogsz nyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
[100,102] A síkságot sűrű erdő váltja fel. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Raia rúnaköve. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent tölgyfát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mákrózsa virág ->eldobod] Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Jo-Lee a Mágus. Találsz egy barátság szent tüzét. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy megsebzett ongóliant. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 18 életpontot sebeztél. A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (16 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az ongóliant testét. (6 támadással 174 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor meglegyinted az ongóliant hatalmas bokáját. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Nem sikerült az ongóliant ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 64 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Ököllel néhányszor megcsapod az ongóliant hatalmas bokáját. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) {GYD:} Rövid karddal súrolod az ongóliant testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Az ongóliant nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 56 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Az ongóliant összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 fekete gyöngy, egy rejtőköpeny, egy arany karperec és 3 gyöngymangó. 1550 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 275, sebződés: 136, gyógyulás: 25, összesen: -111 ÉP}
(Feltételes gyógyítás:) Kifinomult érzékeid segítségével kiválasztod azt a helyet, ahol a legerősebb a földsugárzás. Karodon egy kis bemetszést csinálsz, hogy az áttranszformált sugárzást minél hatékonyabban használhasd fel életenergiád növelésére. Még a nagyanyádnak sem sikerült soha ilyen jól ez a művelet. (+82 életerő.) Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy liumbe. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 20 életpontot sebeztél. A lény zöld felhőt fúj rád. Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (5 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra támadsz. {GYD:} Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a liumbe bal oldalát. (2 támadással 76 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a liumbe egyik csápját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A liumbe elhibázza az ütést csápjával. A liumbe meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Nyelvét a liumbe feléd löki, de eredménytelenül. A liumbe még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 liumbe hajtást. 609 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 9, gyógyulás: 1, összesen: -8 ÉP}
(Feltételes gyógyítás:) Szerencsére találsz néhány alkalmas mungrotüskét. Hanyattfekszel, relaxálsz egy kicsit, majd a tüskéket óvatosan beszurkálod a kézfejedbe és a hónod alá. Az eredmény csodálatos! (+91 életerő.) Alaposan körülnézel a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
(Továbbmész...) [99,103] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Raia híveié. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Vemhes Guppi egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. A feléd közeledő manifesztátor mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. Ebben a pillanatban a lény köddé foszlik. De néhány másodperc elteltével, újra itt van! Mancsával a manifesztátor megpöcköli a bal válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. A manifesztátor mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Túl erős az ellenfeled. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: -4, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}
Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
(Továbbmész...) [98,104] Egyre több a fa. Sűrű erdőben vagy.
Utad során felfedezel egy vapár cserjét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Nocsak, itt van valami érdekes! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délre vezetnek. [90 pontot használtál fel, van még 65.]
m 5 5 5 |
mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
[97,105] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. Felfedeztél egy nekrofunt. Találsz egy oltárt. Leah híveié. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben A Tűzhajú irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Észreveszel egy szent tölgyfát. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy manifesztátor közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ebben a pillanatban a lény köddé foszlik. De néhány másodperc elteltével, újra itt van! A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. A manifesztátor mancsával oldalba lök. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ebben a pillanatban a lény köddé foszlik. De néhány másodperc elteltével, újra itt van! A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. A manifesztátor mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Elmegy a kedved a harctól. Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: -4, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}
Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
(Továbbmész...) [96,106] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.
délre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Van itt egy fegyvermester háza (574. épület.) és egy fekete mágustorony (599. épület.).
(Továbbmész...) [95,107] Továbbmész a város utcáján. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " A High Density sivatag innen 276 mérföld nyugatra. " Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Arénagödröt. keletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor.
Van itt egy jósda (577. épület.). [30 pontot használtál fel, van még 35.]
be 497 9 |
bemész a 497. épületbe |
Az arénát övező kerítéshez lépsz. A púpos varkaudar egy aknához vezet, amelyben egy létrát látsz. Bíztat hogy mássz le rajta. Legyőzve rossz érzésed lemászol, az akna aljából egy alagút vezet az arénába. Belépsz a porondra, a varkaudar közönség lelkesen felkiált, előre élvezik a várható vérengzést.
Nincs elég tvp. [5 pontot használtál fel, van még 30.]
[95,108] Még mindig a városban vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. északkeletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor.
Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy fogadó a Vérhez és Pálinkához. (613. épület.). [10 pontot használtál fel, van még 20.]
be 613 30 7 |
bemész a 613. épületbe |
Belépsz a fogadó ajtaján. A varkaudarok alaposan átrendeztek mindent a Rozoga Csontváz Lordhoz címzett fogadóban, ez már első ránézésre jól látszik. Igazából csakis a pult maradt a helyén. Az asztalokat nagyobb és erősebb, nyersfából ácsoltakra cserélték. A különböző fajok számára készíttetett különböző méretű székeket kihajították, és gyalulatlan, széles padokat állítottak be helyettük. Természetesen a csapos és a törzsközönség is megváltozott. A pult mögött egy agyafúrt púposhátú varkaudar töltögeti a csöbörnek is beillő sörös kupákat, a vendégsereg pedig szinte kizárólag hangosan tivornyázó fajtájabeliekből áll. Akárhogy is, a kocsmákra vonatkozó íratlan szabályokat még a púpos kocsmáros is betartja. Mikor a pulthoz lépsz, otrombán megkérdi, hogy mit akarsz.
- Megszállok nálad, de ne hidd, hogy átverhetsz! A legjobb szobádat kérem és két lakat legyen az ajtón! A fogadós bólint, jelezve, hogy a kérésed teljesíthető. Előre kell fizetned a szállásdíjat, 16 aranyat. Miután megtetted, elvezetnek a szállásodra. Útközben megkapod a szobakulcsot. A szoba kényelmesnek tűnik, az ágy puha, frissen vetett, a széken mosdótálat látsz, szappannal. A szállás megtekintése után visszatérsz a söntésbe. [0 pontot használtál fel, van még 20.]
kf 325 1 |
kézbeveszed/felveszed a 325. tárgyat a jobb kezedbe |
Elrakod a varkaudar szablyát, majd a jobb kezedbe veszed az ezüstkardot. [0 pontot használtál fel, van még 20.]
h 1 50 10 |
használod az 1. tárgyat |
Háromszor megforgatod a deus ex machinát, majd azt mondod: "Alanor". Egy vibráló, zöld kapu nyílik meg előtted! Átlépsz rajta. [Az Olimpián történt események leírását egy külön fordulóban kapod meg, amelyet az Olimpia szimulálása után postázunk.] ...Hosszú idő elteltével érkezel vissza. [0 pontot használtál fel, van még 20.]
kf 516 1 |
kézbeveszed/felveszed az 516. tárgyat a jobb kezedbe |
Elrakod az ezüstkardot, majd a jobb kezedbe veszed a varkaudar szablyát. [0 pontot használtál fel, van még 20.]
* 1. BP: |
használod az 1167. tárgyat |
Ezen a tereptípuson nem tudsz/nem lenne értelme főzni! [0 pontot használtál fel, van még 20.]
* 2. BP: |
használod az 1576. tárgyat |
Megszólaltatod a sípot. "Szó bennszakad, hang fennakad, lehelet megszegik..." mondanák egyesek, ha hallanák, milyen gyönyörűen játszol. [20 pontot használtál fel, van még 0.]
* 3. BP: |
használod a 243. tárgyat |
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még -5.]
* 4. BP: |
t. energia kisütése: 501 10 |
Portyázni indulsz a tudati térben.
[0 pontot használtál fel, van még -5.]
* 5. BP: |
elmormolod a 3. varázslatot |
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még -5.]
1 aranypikkely és 1 sötét tekercs megsemmisítette egymást. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 19, 2, 25.
Elfogyasztod a fenséges vacsorát, malacpecsenyét és egy kupa bort, majd felmész a szobádba. Alapos mosakvás után levetkőzöl, és pillanatok alatt álomba merülsz a kényelmes ágyban. A fogadós közben feljegyezte, hogy majd ébresztést kérsz, hiszen szeretnél a vendégekkel szkanderezni, kockázni és dartozni. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben -5 pontod maradt, ebből a következő körre -5 pontot vihetsz át. Kapsz még 430 pontot. A következő körben tehát 425 pontot költhetsz el.
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
NOTERMANTHI (257. SZÖRNY)
A Notermanthi óriási termetű Thargodan, izmos embertesttel és kosfejjel. A Notermanthi a holtak negatív energiájából táplálkozik, így leginkább csatamezőkön akadhatsz össze vele. Megsebzéséhez legalábbis ezüstfegyver szükséges. Vigyázz, a Notermanthi egyike a legfélelmetesebb Thargodanoknak, amelyekkel Ghallán találkozhatsz: a legendák szerint egyetlen lélegzetvétele elég ahhoz, hogy a hús összeaszalódva pöndörödjön le csontjaidról. |
KARAKTERLAP
Chini, egy fekete, kontyos hajú, csillogó szemű ember nő vagy. Bőröd a sírok márvány fehérjét idézi. Sheran eljövendő papja vagy. Papi hited: 77. A Káosz Harmóniája (#9170) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 289. fordulód.
Erő: |
27 (29) |
Szint: |
22 |
Merészség: |
8/3 |
Magasság: |
151 cm |
IQ: |
28 (30) |
Támadás: |
28 (30) |
Agresszió: |
3 |
Testsúly: |
78 kg |
Ügyesség: |
30 (32) |
Védekezés: |
35 (39) |
Menekülés: |
30 % |
Életkor: |
28/28 év |
Egészség: |
28 (32) |
Életpont: |
309/299 |
Jellem: |
semleges (+1) |
Tul. pont: |
0 |
Szerencse: |
32 (36) |
Varázspont: |
299/232 |
Pénz: |
7961 arany |
Kép. pont: |
2 |
Tudatpont: |
23/23 |
Pszi pont: |
77/21 |
|
|
EFejl: |
30 |
Eddig összesen 2090 szörnyet (14 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 6965 TP-t kaptál. Jelenleg 975006 TP-d van. A következő szinthez még 24994 TP szükséges. Trófeáid:
varkaudar varázsló,
ongóliant,
norpadolótika. A 266. fordulódban 29743 arany került a bankszámládra. 32419 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 3 többszemélyes kalandot teljesítettél.
HARCI ISMERETEK |
víziharc: |
5/46 (+14%) |
ökölvívás: |
25/37 (+4%) |
vágófegyverek: |
23/57 (+3%) |
ütőfegyverek: |
3/0 |
lőfegyverek: |
20/27 |
dobófegyverek: |
25/27 (+2%) |
EGYÉB ISMERETEK |
1. rejtőzködés: |
15/54 |
2. nyomkövetés: |
42/82 (+30%) |
3. lopás: |
8/20 |
4. mászás: |
11/73 |
5. csapdakészítés: |
19/25 (+5%) |
6. csapdaészlelés: |
15/73 |
7. gyógyítás: |
67/42 (+48%) |
8. titkosírás: |
3/20 |
9. felderítés: |
24/98 (+4%) |
10. szörnyidomítás: |
6/20 |
11. teológia: |
24/72 (+11%) |
12. taumaturgia: |
24/46 (+8%) |
13. szerencsejáték: |
3/65 |
14. versengés: |
4/2 |
15. harcművészetek: |
23/4 |
16. zene: |
37/54 (+22%) |
17. szörnyismeret: |
4/64 |
18. pszi: |
10/86 (+9%) |
19. zárnyitás: |
3/52 |
20. vadászat: |
9/2 |
21. bányászat: |
23/22 |
22. úszás: |
14/84 (+22%) |
23. főzés: |
12/99 |
24. csapatmunka: |
3/8 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 30% életpont alatt (sámán gyógykenőcs (#1139)) |
gyógyítasz 70% életerő alatt 30 TVP-ért |
udvarolsz a 2582. karakternek |
ásol max. 30 TVP-ért |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 8 darabot ), bumerángot (#249) (max. 4 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 6 darabot ), kulcskarikát (#648) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 301 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 12) |
varkaudar bajnok (#190), csontváz lord (#177), degradátor (#210) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154), tetemember (#123) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 12) |
pattanóböde (#145), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID |
Varázslói varázslataid |
energiatüskék (#29, 5 VP) |
lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) |
oldás (#372, 15 VP) |
banshee-sikoly (#373, 20 VP) |
Papi varázslataid |
éber kakukk (#3, 6 VP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
szárazság (#48, 6 VP) |
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
|
|
Pszi képességeid |
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) |
auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) |
pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) |
kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) |
agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) |
pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
|
|
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK |
feltámadás (#168) |
kí koncentráció (#69) |
az elme hatalma (#123) |
éber kakukk (#3) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK |
törpemammut (#115) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK |
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], hat mezőn keresztül. |
2.) Kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból] kilenc lépésen keresztül! |
3.) Egy könnyű feladat: imádkozz úgy, hogy megterheltséged 20% alatt van. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
ment.felfrissülés (255)
a butaság ára (273)
düh (289)
vallási öntudat (290)
varázstöltődés II. (296)
Valentin napja (328)
földmágia (357)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 70 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 81 TU szükséges.)
kőbőr (507) OK
|
E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE
(95,107) jósda (#577), Arénagödör (#497)
(95,108) fogadó # (#613), oltár, 17. többszemélyes kaland
(96,106) fegyvermester háza (#574), fekete mágustorony (#599)
(97,105) nekrofun (#173), Leah oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, 47. jellempróba, művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), manifesztátor (#124)
(98,104) vapár cserje (#109, belőle készíthető: #110), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(99,103) Raia oltár, művészi porolit (#720), manifesztátor (#124)
(100,102) Raia rúnaköve, oltár, szent tölgyfa (#393), tündöklő szobor (#1587), művészi porolit (#720), barátság szent tüze (#484), ongóliantok (#159), liumbe (#349)
(101,102) piromenyétek (#99), tavacska, királyi őrsánc (#1140), oltár, régészeti lelőhely (#1208), szent tölgyfa (#393), tündöklő szobor (#1587), művészi porolit (#720), 48. jellempróba, Kalasnyikov (5625. kalandozó), hínárevő piranha (#194)
(102,101) vadász varkaudar (#108), varkaudar falu (#1109), Sheran oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, régészeti lelőhely (#1208), szent tölgyfa (#393), tündöklő szobor (#1587), barátság szent tüze (#484), 42. jellempróba, Promising Angel (3562. kalandozó), varkaudar (#64), élőholt mirg (#135), varkaudar bajnok (#190)
(103,100) uzbányok (#102), patak, tündöklő szobor (#1587), Dornodon oltár, manaelementál (#290)
(104,100) quwarg nagymester (#214), hínárevő piranha (#194)