288. forduló, 290. forduló, Magenta Jade összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. júl. 18. 9h:13'
EZ A 481. JÁTÉKHETED, 289. FORDULÓD
482. játékheted kezdete: júl. 21.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2819
SZÁMLA : XXXX

MAGENTA JADE KALANDJAI


11 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [105,117] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 19. pontnál.
A táborozás 3. napján összefutsz egy hófehér, kontyos hajú, izzóan vörös szemű Tguarkhan férfival. Kecskeszakálla és harcsabajsza van. Pikkelyes a bőre. A kalandozó aurájában mágikus energiák örvénylenek. A harci mágusok rendjének nem egyszerű varázsló rangú tagja. Egy denevér szimbólumot és egy smaragd védőgyűrűt visel. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy Nateilena úrnő trófea és egy Folrang trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: ő is a jó oldalhoz tartozik. Összeismerkedtek. Az ő neve Dögvész. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 nap szimbólumot (350 arany), 1 dorony tüdőt (40 arany), 1 dorony tüdőt (40 arany), 1 vadászkést (126 arany), 10 fűszerkeveréket (300 arany). Mivel nem volt nálad elég készpénz, a maradék összeget a bankszámládról utalod át az Aukciós Háznak.
Ez az idő nem múlt el esemény nélkül:
A legutóbbi forduló óta sok érdekes dolgot tanultál. Elmondták neked, milyen is a troglodita harcos (ld. enc.), az élőholt pöffeteg (ld. enc.), a kóbor mortag (ld. enc.), a karmos behemót (ld. enc.), a groxmati varázstudó (ld. enc.), a sivatagi okerón (ld. enc.) és az elfajzott enkala (ld. enc.). Most már tudod, hogy hogyan kell szerezni (készíteni) Din cséphadaróját (ld. enc.), varkaudar csészét (ld. enc.), hótarantula köpenyt (ld. enc.), hókeresztet (ld. enc.), ében nyílvesszőt (ld. enc.) és ében dobónyilat (ld. enc.).
Már csak két kajád maradt. Nem baj, az egyiket odaadod örökké éhes szörnyecskédnek. De amikor odaérsz a fához, amelyhez kötötted, döbbenten látod, hogy a kötél el van szakítva, s a lény sehol. Dühösen követed a nyomait, de azok elvesznek az aljnövényzetben. Rosszkedvűen térsz nyugovóra. Éjszaka elered az eső, arcodat verik a cseppek. Arra ébredsz, látod, hogy elcsavargott társad nyalogatja az arcodat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+58 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+12 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+39 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked az arató csattanat. (+3 kaja.) A lottó 667. hetének nyerőszámai: 18, 23, 30. 1 db 0 találatos szelvényed volt.

* 1. KP: elmormolod a 88. varázslatot a 24. varázslatot a 12. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 425.]
Gyorsvarázsolsz! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 423.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 421.]

* 2. KP: fejleszted az 1. tulajdonságodat 30 pontért
Előveszed a súlyzódat, és hosszasan pumpálod magad. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [30 pontot használtál fel, van még 391.]

* 3. KP: használod az 1167. tárgyat
Épületben vagy! Itt nem főzhetsz! [0 pontot használtál fel, van még 391.]

kpb 2 kezd. parancs berakása: 2

vv 224 26 78 elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 78. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 391.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 389.]
Beizzik a turbómágia. [-7 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 387.]
[A parancs tárolásra került.]

lm 21 900 9 mozogsz 21 900 9
A következő helyiségből oldalt vezet tovább egy ajtó. Az egyik falat tükrök borítják. Közelebb lépsz, és jól szemügyre veszed magad bennük. Ekkor tűnik fel, hogy itt-ott rések vannak a tükrök között. Gyanakodva megtapogatod, minek következtében a tükörfelületek elmozdulnak egymáson. Mögöttük polcok és fiókok tátongnak garmadával az ürességtől. Ez is egy a moák fura berendezései közül, gondolod, és továbbindulsz. [20. PONT] Az utolsó lépésed után egy kattanást hallasz. Balsejtelem kezd gyötörni, de már későn: zuhansz a rejtett üregbe, amelynek alján hegyes karók vannak! Szerencsédnek köszönhetően csak 36 életpontot vesztettél. Sikerül kimásznod.
Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy robosztus, irtó vastagnak tűnő ajtó! Lenyomod a kilincset: Szerencsére nyitva van. Egy T elágazáshoz érkezel. A fekete színű márványlapokon, melyek a falat alkotják, furcsa karcolásnyomokat fedezel fel... Mintha valamilyen aláírás lenne. Sajnos a nagy kezdő M utáni szöveget már nem sikerül kiböngészni. Talán moa betűkkel írták? [4. PONT] Egyszercsak eltűnik a lábad alatti kőlap, és egy hegyes karókkal teli verembe esel! Szerencsédnek köszönhetően csak 25 életpontot vesztettél. Sikerül kimásznod.
Elszántan haladsz tovább. Két oldalról friss és hűvös levegő borzolja bőrödet. Honnan jöhet? Semmilyen repedést nem látsz a falon. [5. PONT]
Furcsa, nagyon furcsa hely ez. Olyan mintha a folyosó kanyarodna, pedig nem is, és ez a szokatlan tisztaság! Sehol egy szörnypiszok! Hát az nagyon fura! [6. PONT]
Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy robosztus, irtó vastagnak tűnő ajtóba ütközöl. Az ajtóra egy gyanús, nagyon gyanús rúna van rajzolva. Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Energia árad testedbe. Létrehoztad a rúnapukkasztás varázslatot! Némi mágikus vizsgálattal megállapítod, hogy pontosan mekkora mágikus energiára lenne szükség a perfekt rúnapukkasztáshoz. Pukk! Elpukkant a rúna, megszűnt a védővarázslat. [-29 varázspont.] Megpróbálod a kilincset: Könnyen nyílik. A következő szoba valamilyen galéria lehet. Látszik, hogy a moák hódoltak a művészetnek. Bár ízlésük különlegessége eléggé sokkhatásként ér. Sorban végignézed a falakra aggatott festményeket és rajzokat. Hümmögve gondolkozol el azon, hogy mit élvezhettek ezeknek a különböző színű egymásra dobált pacák bámulásában. [21. PONT] Hah, épphogy észrevettél az egyik bemélyedésben egy elrejtett gombot! [már megnyomtad] Egy lépésnél megfordul veled a világ, és a következő pillanatban egészen máshol találod magad. [19. PONTON.]
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. A következő helyiségből oldalt vezet tovább egy ajtó. Az egyik falat tükrök borítják. Közelebb lépsz, és jól szemügyre veszed magad bennük. Ekkor tűnik fel, hogy itt-ott rések vannak a tükrök között. Gyanakodva megtapogatod, minek következtében a tükörfelületek elmozdulnak egymáson. Mögöttük polcok és fiókok tátongnak garmadával az ürességtől. Ez is egy a moák fura berendezései közül, gondolod, és továbbindulsz. [20. PONT]
Egy T elágazáshoz érkezel. A fekete színű márványlapokon, melyek a falat alkotják, furcsa karcolásnyomokat fedezel fel... Mintha valamilyen aláírás lenne. Sajnos a nagy kezdő M utáni szöveget már nem sikerül kiböngészni. Talán moa betűkkel írták? [4. PONT]
Elszántan haladsz tovább. Két oldalról friss és hűvös levegő borzolja bőrödet. Honnan jöhet? Semmilyen repedést nem látsz a falon. [5. PONT]
Furcsa, nagyon furcsa hely ez. Olyan mintha a folyosó kanyarodna, pedig nem is, és ez a szokatlan tisztaság! Sehol egy szörnypiszok! Hát az nagyon fura! [6. PONT]
Megtorpansz egy kicsi, fehér színű láda mellett, ami teljesen idegen anyagból készült. Tapintásra sima és hűvös. Az oldala mintha leszedhető lenne. Addig feszegeted, míg kinyílik. Csak úgy árad belőle a hideg, régi, borzongató emlékeket ébresztve fel benned. Mivel csak kisebb, mozdíthatatlan dobozok vannak benne, gyorsan becsukod. [7. PONT]
Hangosan visszhangoznak az általad vert zajok, ahogy futólépésben megindulsz a következő felderítendő hely felé. [8. PONT]
Bár a legszívesebben mielőbb végeznél itt, most még is megpihensz egy pillanatra a következő ajtó előtt. Már nem is csodálkozol, hogy a falon, egy kapcsolótáblán, közvetlenül az ajtó mellett sokszínű gombok villognak. Egy próbát talán megér, gondolod. Nyomkodod egy darabig az ismeretlen ábrákkal megkülönböztetett gombokat, de a minden mozdulatodat követő hangos prüttyögés kivételével más nem történik. [9. PONT]
[85 pontot használtál fel, van még 302.]

dd 246 eldobod a 246. tárgyat
Sajnos nincs nálad nagy aranykulcs. [0 pontot használtál fel, van még 302.]

lm 905 25 mozogsz 905 25
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy robosztus, irtó vastagnak tűnő ajtó bukkan fel a sötétből. Az ajtót vörösen vibráló mágikus aura védi. Mormolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a rúnapukkasztás varázslatot! Némi mágikus vizsgálattal megállapítod, hogy pontosan mekkora mágikus energiára lenne szükség a perfekt rúnapukkasztáshoz. Pukk! Elpukkant a rúna, megszűnt a védővarázslat. [-29 varázspont.] Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Az ajtó ráérősen csusszan el utadból [-3 TVP]. Itt csak úgy szikrázik a levegő. Szó szerint, ugyanis csillogó, vörös fénygömbök cikáznak faltól falig, amik időnként apró durranás kíséretében szétporladnak a levegőben. [25. PONT] Megpillantasz egy elmozdítható kormányra emlékeztető kereket. Érdeklődve megvizsgálod, majd, miután nem látsz semmi gyanúsat, elfordítod. Nyekergő hang szűrődik el a füledhez a labirintus mélyéről. {A kapcsoló innen 21 lépésre nyugatra és 24 lépésre délre megsemmisített valamit.} Némi kutatás után találsz egy nagy, díszes ládát. Sajnos zárva van. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. A dolog baj nélkül ment, a láda fedele felpattan. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 kis ónixkulcs, 1 réz papi karkötő, 3 vas dobónyíl és 1 bev formázó minta. Gyorsan kiüríted a ládát.
[13 pontot használtál fel, van még 289.]

kpcs 3 kapcsoló 3
Megpillantasz egy elmozdítható kormányra emlékeztető kereket. [már elforgattad] Érdeklődve megvizsgálod, majd, miután nem látsz semmi gyanúsat, elfordítod. Nyekergő hang szűrődik el a füledhez a labirintus mélyéről. {A kapcsoló innen 21 lépésre nyugatra és 24 lépésre délre megsemmisített valamit.} [0 pontot használtál fel, van még 289.]

lm 900 6 905 mozogsz 900 6 905
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Bár a legszívesebben mielőbb végeznél itt, most még is megpihensz egy pillanatra a következő ajtó előtt. Már nem is csodálkozol, hogy a falon, egy kapcsolótáblán, közvetlenül az ajtó mellett sokszínű gombok villognak. Egy próbát talán megér, gondolod. Nyomkodod egy darabig az ismeretlen ábrákkal megkülönböztetett gombokat, de a minden mozdulatodat követő hangos prüttyögés kivételével más nem történik. [9. PONT]
Hangosan visszhangoznak az általad vert zajok, ahogy futólépésben megindulsz a következő felderítendő hely felé. [8. PONT]
Megtorpansz egy kicsi, fehér színű láda mellett, ami teljesen idegen anyagból készült. Tapintásra sima és hűvös. Az oldala mintha leszedhető lenne. Addig feszegeted, míg kinyílik. Csak úgy árad belőle a hideg, régi, borzongató emlékeket ébresztve fel benned. Mivel csak kisebb, mozdíthatatlan dobozok vannak benne, gyorsan becsukod. [7. PONT]
Furcsa, nagyon furcsa hely ez. Olyan mintha a folyosó kanyarodna, pedig nem is, és ez a szokatlan tisztaság! Sehol egy szörnypiszok! Hát az nagyon fura! [6. PONT]
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [20 pontot használtál fel, van még 269.]

lm 21 900 10 mozogsz 21 900 10
A következő szoba valamilyen galéria lehet. Látszik, hogy a moák hódoltak a művészetnek. Bár ízlésük különlegessége eléggé sokkhatásként ér. Sorban végignézed a falakra aggatott festményeket és rajzokat. Hümmögve gondolkozol el azon, hogy mit élvezhettek ezeknek a különböző színű egymásra dobált pacák bámulásában. [21. PONT] Hah, épphogy észrevettél az egyik bemélyedésben egy elrejtett gombot! [már megnyomtad] A fal mellett találsz egy bronzból öntött nagy dobozt. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 8 gyógykenőcs és 1 moa varázsdoboz (ld. enc.). Gyorsan kiüríted a ládát.
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Furcsa, nagyon furcsa hely ez. Olyan mintha a folyosó kanyarodna, pedig nem is, és ez a szokatlan tisztaság! Sehol egy szörnypiszok! Hát az nagyon fura! [6. PONT]
Megtorpansz egy kicsi, fehér színű láda mellett, ami teljesen idegen anyagból készült. Tapintásra sima és hűvös. Az oldala mintha leszedhető lenne. Addig feszegeted, míg kinyílik. Csak úgy árad belőle a hideg, régi, borzongató emlékeket ébresztve fel benned. Mivel csak kisebb, mozdíthatatlan dobozok vannak benne, gyorsan becsukod. [7. PONT]
Hangosan visszhangoznak az általad vert zajok, ahogy futólépésben megindulsz a következő felderítendő hely felé. [8. PONT]
Bár a legszívesebben mielőbb végeznél itt, most még is megpihensz egy pillanatra a következő ajtó előtt. Már nem is csodálkozol, hogy a falon, egy kapcsolótáblán, közvetlenül az ajtó mellett sokszínű gombok villognak. Egy próbát talán megér, gondolod. Nyomkodod egy darabig az ismeretlen ábrákkal megkülönböztetett gombokat, de a minden mozdulatodat követő hangos prüttyögés kivételével más nem történik. [9. PONT]
Most veszed csak észre, hogy a folyosó padlója ezen a részen vérvörösbe váltott az eddigi sötét, feketéhez közeli színből. Aztán majd frászt kapsz, amikor a teljes folyosót betöltő hang azt kiabálja: "Behatoló! Behatoló! Likvidálni! Azonnal!". Menekülve indulsz a következő pont felé. [10. PONT]
[35 pontot használtál fel, van még 234.]

lm 13 905 30 mozogsz 13 905 30
Miközben haladsz előre, valahonnan messziről sziszegő hang üti meg a füledet. Ügyesen be is azonosítod mi ez. Itt ilyen hangok kíséretében nyílnak az ajtók. Vajon miért nyílt ki ott a távolban egy? [11. PONT]
A padló kipepitásodott a folyosó ezen részén. Mivel a fehér padlólapok kicsit mélyebbre süppednek a talajba, mint a feketék, végig a feketéken haladsz, magabiztosan ruganyos léptekkel előre. [12. PONT]
Négyzet alapú oszlopok között haladsz végig. Mindig, amikor elhaladsz két oszlop között, az oszlopon furcsa fény villan fel szemmagasságban. Furcsállod kicsit a dolgot, de mivel folytatása nem következik, nem veszel róla tudomást. [13. PONT]
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Folytatod a felderítést. Egy robosztus, irtó vastagnak tűnő ajtót látsz. Lenyomod a kilincset: Nyitva van! A szemközti falnál dobozok állnak. Ez valami raktárhelyiség lehet. Szemügyre veszed tartalmukat. Különös henger alakú fémedénykék sorakoznak bennük. Többségük üres, viszont óriási mázlival találsz egy telit. Meghúzod a pöcköt a tetején, és kezedre löttyen valamilyen pezsgő, fekete lé a hangos szisszenés miatti ijedtségtől. Nem mered megkóstolni, elvégre ki tudja mióta áll már itt! Inkább visszateszed a többi közé, és hátat fordítasz nekik. [30. PONT] Hah, épphogy észrevettél az egyik bemélyedésben egy elrejtett gombot! [már megnyomtad] Az egyik sarokban találsz egy bronzból öntött nagy dobozt. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Kellemetlen csalódás ér: a láda üres.
[25 pontot használtál fel, van még 209.]

kpcs 3 kapcsoló 3
Hah, épphogy észrevettél az egyik bemélyedésben egy elrejtett gombot! [már megnyomtad] Megnyomod. Miért is ne? Nyekergő hang szűrődik el a füledhez a labirintus mélyéről. {A kapcsoló innen 36 lépésre nyugatra és 21 lépésre északra megsemmisített valamit.} [0 pontot használtál fel, van még 209.]

lm 11 8 6 mozogsz 11 8 6
Négyzet alapú oszlopok között haladsz végig. Mindig, amikor elhaladsz két oszlop között, az oszlopon furcsa fény villan fel szemmagasságban. Furcsállod kicsit a dolgot, de mivel folytatása nem következik, nem veszel róla tudomást. [13. PONT]
A padló kipepitásodott a folyosó ezen részén. Mivel a fehér padlólapok kicsit mélyebbre süppednek a talajba, mint a feketék, végig a feketéken haladsz, magabiztosan ruganyos léptekkel előre. [12. PONT]
Miközben haladsz előre, valahonnan messziről sziszegő hang üti meg a füledet. Ügyesen be is azonosítod mi ez. Itt ilyen hangok kíséretében nyílnak az ajtók. Vajon miért nyílt ki ott a távolban egy? [11. PONT]
Most veszed csak észre, hogy a folyosó padlója ezen a részen vérvörösbe váltott az eddigi sötét, feketéhez közeli színből. Aztán majd frászt kapsz, amikor a teljes folyosót betöltő hang azt kiabálja: "Behatoló! Behatoló! Likvidálni! Azonnal!". Menekülve indulsz a következő pont felé. [10. PONT]
Bár a legszívesebben mielőbb végeznél itt, most még is megpihensz egy pillanatra a következő ajtó előtt. Már nem is csodálkozol, hogy a falon, egy kapcsolótáblán, közvetlenül az ajtó mellett sokszínű gombok villognak. Egy próbát talán megér, gondolod. Nyomkodod egy darabig az ismeretlen ábrákkal megkülönböztetett gombokat, de a minden mozdulatodat követő hangos prüttyögés kivételével más nem történik. [9. PONT]
Megtorpansz egy kicsi, fehér színű láda mellett, ami teljesen idegen anyagból készült. Tapintásra sima és hűvös. Az oldala mintha leszedhető lenne. Addig feszegeted, míg kinyílik. Csak úgy árad belőle a hideg, régi, borzongató emlékeket ébresztve fel benned. Mivel csak kisebb, mozdíthatatlan dobozok vannak benne, gyorsan becsukod. [7. PONT]
Hangosan visszhangoznak az általad vert zajok, ahogy futólépésben megindulsz a következő felderítendő hely felé. [8. PONT]
Megtorpansz egy kicsi, fehér színű láda mellett, ami teljesen idegen anyagból készült. Tapintásra sima és hűvös. Az oldala mintha leszedhető lenne. Addig feszegeted, míg kinyílik. Csak úgy árad belőle a hideg, régi, borzongató emlékeket ébresztve fel benned. Mivel csak kisebb, mozdíthatatlan dobozok vannak benne, gyorsan becsukod. [7. PONT]
Furcsa, nagyon furcsa hely ez. Olyan mintha a folyosó kanyarodna, pedig nem is, és ez a szokatlan tisztaság! Sehol egy szörnypiszok! Hát az nagyon fura! [6. PONT]
[90 pontot használtál fel, van még 119.]

lm 905 36 39 mozogsz 905 36 39
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy robosztus, irtó vastagnak tűnő ajtóba ütközöl. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. A zárnyitó készlet tönkrement, beletört a zárba! Ez talán túl kemény dió a Te tudásodhoz. Nincs más lehetőséged: megpróbálod az ajtót erővel betörni. Percekig feszülsz az ajtónak, de mindhiába. Talán még nem vagy elég erős. Erre nem tudsz továbbjutni: visszafordulsz. Ismét a térkép szerinti 6. pontnál vagy.
Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy robosztus, irtó vastagnak tűnő ajtót pillantasz meg. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. A zárnyitó készlet tönkrement, beletört a zárba! Ez talán túl kemény dió a Te tudásodhoz. Nincs más lehetőséged: megpróbálod az ajtót erővel betörni. Azonban bárhogy is erőlködsz, nem jársz sikerrel. Erre nem tudsz továbbjutni: visszafordulsz. Ismét a térkép szerinti 6. pontnál vagy.
[20 pontot használtál fel, van még 99.]

v 21 12 elmormolod a 21. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a korgó gyomor, huss varázslatot! Terülj, terülj, asztalkám! És íme, előtted van 12 kaja. [-36 varázspont.] Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [5 pontot használtál fel, van még 94.]

ef 4 energia fejlesztése 4
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-2 TU.] A befejezéshez még 3568 TU szükséges. Erőd TF-elődött. [20 pontot használtál fel, van még 74.]

ek 273 2 231 t. energia kisütése: 273 2 231
Ezentúl minden teológia varázslatod, amelynek költsége 2 VP-nél kevesebb, plusz 31 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még 74.]

vv 25 25 25 elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Beizzik a turbómágia. A kézfejed halványan világítani kezd. [-32 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 74.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-32 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 74.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-32 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 74.]

vv 25 25 25 elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-32 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 74.]
Gyorsvarázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-32 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 74.]
Szupersebesen mormolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-32 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 74.]

vv 25 25 25 elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-32 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 74.]
Fürgén varázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-32 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 74.]
Szupersebesen mormolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-32 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 74.]

vv 25 25 25 elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-32 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 74.]
Gyorsvarázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-32 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 74.]
Fürgén varázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-32 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [0 pontot használtál fel, van még 74.]

vv 25 25 25 elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-32 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 74.]
Beizzik a turbómágia. A kézfejed halványan világítani kezd. [-32 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 74.]
15 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 32 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 74.]

vv 25 25 25 elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
15 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 32 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 74.]
15 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 32 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 74.]
15 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 32 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 74.]

lm 38 900 1 mozogsz 38 900 1
Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy robosztus, irtó vastagnak tűnő ajtó bukkan fel a sötétből. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. A zárnyitó készlet tönkrement, beletört a zárba! Ez talán túl kemény dió a Te tudásodhoz. Nincs más lehetőséged: megpróbálod az ajtót erővel betörni. Percekig feszülsz az ajtónak, de mindhiába. Talán még nem vagy elég erős. Erre nem tudsz továbbjutni: visszafordulsz. Ismét a térkép szerinti 6. pontnál vagy.
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Elszántan haladsz tovább. Két oldalról friss és hűvös levegő borzolja bőrödet. Honnan jöhet? Semmilyen repedést nem látsz a falon. [5. PONT]
Egy T elágazáshoz érkezel. A fekete színű márványlapokon, melyek a falat alkotják, furcsa karcolásnyomokat fedezel fel... Mintha valamilyen aláírás lenne. Sajnos a nagy kezdő M utáni szöveget már nem sikerül kiböngészni. Talán moa betűkkel írták? [4. PONT]
Álmélkodva haladsz tovább. Itt minden olyan... olyan... olyan... mi is a jó szó? Futurisztikus? [3. PONT]
Miközben lépésben haladsz előre a félhomályos folyosón, csodálkozva meredsz az idegen kultúra kezenyomaira, ami mindenütt ott van: a különös, halvány fényt árasztó, mennyezetbe süllyesztett lámpákon és a csúcsára állított szögletes, komor színekkel komor hangulatot teremtő téglalap alakú faldíszeken is. [2. PONT] Halk, zümmögő hangot hallasz, amint rálépsz az előtted levő kőlapra, majd a következő pillanatban valami borzasztó szívóerő tapad rád! Dermedten tapasztalod, hogy mágikus energiaforrásaid kimerültek (-15 varázspont).
Szerencsére vannak kiálló pöckök ezen a fémdobozon, amit már a labirintusba érkezésedkor is megcsodáltál, úgyhogy azokban megkapaszkodva kimászol a felszínre. A csapóajtót gondosan becsukod, és a tüskés gaznövény gyökereit visszahajtod rá.
[41 pontot használtál fel, van még 33.]

ek 273 6 203 t. energia kisütése: 273 6 203
Ezentúl minden teológia varázslatod, amelynek költsége 6 VP-nél kevesebb, plusz 3 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még 33.]

ek 273 7 408 t. energia kisütése: 273 7 408
Ezentúl minden taumaturgia varázslatod, amelynek költsége 7 VP-nél kevesebb, plusz 8 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még 33.]

m 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre
[106,116] Fák jelennek meg. Ritka erdőben vagy. Látsz egy Chara-din monolitját.
(Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad előtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak.
- 20 arany - háborodsz fel a belépő drágaságán, de hát nincs mit tenni, mérgesen keresgélni kezdesz zsebeidben. Sajnos nincs nálad ennyi. Talán majd legközelebb.

Oppsz, itt járt már valaki! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 ubuk dobónyílat. Erőd TF-elődött.

(Továbbmész...) [107,115] Tovább barangolsz a fák között. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Úgy gondolod, hogy a közeledő halálmadár nem jelenthet komoly veszélyt. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a halálmadár bal oldalát. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Rövid karddal alaposan megvágod a halálmadár bal szárnyát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A halálmadár feléd csap csőrével, de sikertelenül. A halálmadár karmai majdnem eltalálnak! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 418 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Leah rúnaköve. Utad során felfedezel egy elf kósza házát. Találsz egy szent tölgyfát. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Aránylag régi (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
Összefutsz egy copfos aranyhajú, kék szemű kobudera férfival. Bőre bronzként csillog. Dornodon bíborosa. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bíbor erőövet, egy bundás kabátot, egy denevér szimbólumot, egy fekete bőrcsizmát, egy kvazár sisakot, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy tankány karmot és egy vasvértet visel. Ruházatát egy varkaudar varázsló trófea, egy ongóliant trófea és egy óriásféreg trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy mosolygó angyalka rózsaszín bugyiban. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Hátasa egy idomított aurapollátor. Az állat elkezd hozzád dörgölőzni. Vajon mit akarhat? Ez az, de már túl késő! Az aurapollátor zsebkendőnek használta a ruhádat. Micsoda undorító dög ez! Most vakarhatod le ezt a nedves, sikamlós folyadékot. Legközelebb megpróbálsz óvatosabb lenni. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: sötétlelkű, gonosz teremtmény. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Akhilleusz. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Motyogni kezd: " Ajánlom ne lopj, ne bűvölj tőlem, mert ÁTKOZOTTUL mérges leszek!" A másik barátságos viselkedése belőled is felszabadítja a pozitív energiákat (+1 varázspont). A másik biztatására előveszed hangszered, és egy varázslatos dallamot adsz elő. A hatás fantasztikus! Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
[28 pontot használtál fel, van még 5.]

kt 1168 elkészíted az 1168. tárgyat
Nagyon sajnálom, de még nem tudod, hogyan kell azt a tárgyat elkészíteni. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

h 1168 1 használod az 1168. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

m 8 1 mozogsz északra, északkeletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

usz 30 úszol 5 pontért
Nincs itt olyan víz, amiben az úszást gyakorolhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

usz 30 úszol 5 pontért
Nincs itt olyan víz, amiben az úszást gyakorolhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

usz 30 úszol 5 pontért
Nincs itt olyan víz, amiben az úszást gyakorolhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

usz 30 úszol 5 pontért
Nincs itt olyan víz, amiben az úszást gyakorolhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

m 8 mozogsz északra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

szk 359 184 keresed a 359. szörnyet a 184. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy földsárkányt. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

ftv 60 217 felt. tám/véd. varázslat a 60. varázslatot a 217. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

ftv 42 999 felt. tám/véd. varázslat a 42. varázslatot a nőket
Ok, ezt a védekező varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

* 1. BP: bemész a szentélybe
Nincs itt az az épület, amit keresel. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

* 2. BP: elmormolod a 62. varázslatot
1 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 12 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

* 3. BP: használod a 243. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 0.]

* 4. BP: használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+0 gonoszság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 30, 17, 24.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját bezabál az alpesi tehén. 4 kaját töm magába a törpemammut. Egy kaját fal föl a kardfogú fülemüle. 2 kaját fal föl a tűzfőnix. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, táborhelyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 430 pontot. A következő körben tehát 430 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TROGLODITA HARCOS (556. SZÖRNY)
A trogloditák barbár közösségét vezető varázstudó sámánok se mennének semmire jól képzett testőrök nélkül. A troglodita harcosok egyszerre alkalmazzák kiváló vágófegyver szakértelmüket, valamint vaskos farkuk rettegett ütéseit a közelharc során. Ha találkozol egy ilyen lénnyel, megérted, hogyan maradhattak életben a kyorgok uralma alatt töltött kegyetlen évszázadok alatt. Vágófegyverrel harcolni ellenük reménytelen vállalkozás.

ÉLŐHOLT PÖFFETEG (557. SZÖRNY)
Egy szörny a kyorgok fegyvertárából. A leginkább egy joviális mikroszockóra emlékeztető lény a kyorg nekromanták ténykedéseinek szülöttje. Olyan mágikus erők lakoznak elképesztő gömböctestében, mellyel halandó kalandozó az élete során sosem találkozik. Kivéve persze, ha kyorg ereklyékre ácsingózva a környék mocsarait járja.

KÓBOR MORTAG (558. SZÖRNY)
A humanoid testalkatú mortagok még a kyorgok idejében éltek. Miután felfigyeltek kiemelkedő harci tudásukra, a kevésbé tehetős mágusok testőrként alkalmazták őket. Természetesen ezek az acél csillogású végtagokkal rendelkező katonák is együtt buktak a kyorg birodalommal, ha mégis találkozol eggyel, az a régi mortagoknak csupán egy evilági szellemképe lehet. Mindenesetre jobb, ha nem várod meg, hogy bemutassa, mi mindenre képes a kyorg föld védelmében.

KARMOS BEHEMÓT (559. SZÖRNY)
Ezek a gorillaméretű szerzetek egy különös harci képességgel rendelkeznek: szőrös karjaik éles karmokban végződnek, melyeket veszély esetén több méter hosszúra is meg tudnak nyújtani. Annyira kiválóan vívnak ezekkel a természet nyújtotta, rögtönzött kardokkal, hogy a kyorgok előszeretettel alkalmazták őket a szállásaik őrzésére. Akinek a holmijára egy karmos behemót vigyáz, nem kell félnie senkitől. Csakhogy nem olyan egyszerű egy ilyen lényt fogságba ejteni, ha mégis erre vállalkozol, a hegyek csúcsközeli, hideg levegőjű barlangjaiban keresd áldozatodat.

GROXMATI VARÁZSTUDÓ (560. SZÖRNY)
A groxmati varázstudó otthona a magashegységek eldugott fennsíkja, ahol mindennapjaiban remeteszerű életmódot folytat. Groxmat egy kyorg város volt, ami elsőként vált az elszabadult triklem drakolderek célpontjává. A több éves kyorg befolyás elmúltával öntudatra ébredt szörnyetegek egyetlen élő lelket sem hagytak hátra maguk mögött, miközben eltörölték Groxmat fölényes gazdagsággal díszített föld alatti járatait. A kínhalált halt kyorg mágusok kóborló lelke koncentrált mágia formájában új alakot öltött, majd a hegyekbe vándorolt, hogy ráleljen a végső nyugalomra. Ha megközelítesz egy groxmati varázstudót, meg fogja érezni jelenléted, kár is lenne BA paranccsal próbálkozni. Csak a mágikus fegyver fog élettelen testükön. Ha szúrófegyvert használsz, elképedve fogod tapasztalni: lándzsád hegye akadálytalanul hatol keresztül a groxmati varázstudó testén, úgy, hogy közben semmilyen fájdalmat nem okoz vele. A vámpirizációra immúnis.

SIVATAGI OKERÓN (563. SZÖRNY)
Hat vaskos, tömzsi láb, kopott, redős bőr, alatta pedig mázsányi hájtömeg: igen, egyértelmű a rokonság a Sötét Földön őshonos áldott okerónokkal. Ezeknek a szárazságot jól tűrő állatoknak az élete évszázadok óta azzal telik, hogy a kietlen sivatagokat járják, a homok alatt megbújó rágcsálókkal vagy az itt-ott előforduló oázisok növényeivel táplálkoznak. Még a sivatag mélyére bemerészkedő ragadozó állatok sem merik őket bántani, hiszen ha kell, könnyen meg tudják védeni magukat. Méreteikhez képest meglepő gyorsulásra képesek, főleg ha az életüket féltik. Az ütőfegyver nem a legjobb választás legyőzésükre.

ELFAJZOTT ENKALA (564. SZÖRNY)
Nem ment minden simán, amikor évezredekkel ezelőtt a kyorg mágusok egy nyílt pusztán kaput nyitottak a Sötét Földre, hogy hatalmukat az ott élő lelkek tudásával növeljék. A közelben izgatottan figyelő enkalák (fán élő óriásmajmok) estek áldozatul a felszabaduló mágikus energiáknak, és kis közösségeik hamarosan azt tapasztalhatták: különös képességeik születtek. Többek között a vegetáriánus étrendről áttértek a ragadozó életmódra, mivel nem tartott sokáig, míg rájöttek: akár a náluknál méretesebb trappolók leterítésére is képesek. És ez csak a kezdet volt...

DIN CSÉPHADARÓJA (840. TÁRGY)
Ha sikerült szert tenned Toodrok Din csillogó fényességű ütőfegyverére, ez minden bizonnyal csak azután történhetett, hogy ártatlanná tetted a gazdáját. Ez azért túl valószínű, mert a varkaudar remete önként sosem vált volna meg a fegyverétől, állítólag még alvás közben is mindig a keze ügyében tartotta. Nem is csoda, hiszen ilyen tudással bíró mágikus fegyvertől vétek megválni: amellett, hogy minden ütésed 4D7+3 sebzést okoz, +1 támadást és +4 védettséget ad. Időnként tűzesőt lőhetsz vele ellenfeledre. Csak akkor veheted a kezedbe, ha ütőfegyver szakértelmed legalább 25. szintű, de ekkor akár a bal kezedben is forgathatod.

VARKAUDAR CSÉSZE (841. TÁRGY)
Ez az alig tizenöt centi átmérőjű, díszesre festett porceláncsésze a varkaudar remeték tulajdonából került elő. Régen az Esthar császárság romjai között lehetett ilyen kincseket találni, valószínűleg a visszahúzódóan élő remeték is innen szerezték be a sajátjukat. Ha kezed a jéghideg varkaudar csésze oldalára helyezed, bizsergést érezhetsz az ujjaidban. Ha legalább 25. szintű vagy, a csésze használatával (H 841) egy Hadiszerencse III. varázslatot idézhetsz meg, egy fordulóban egyszer.

HÓTARANTULA KÖPENY (842. TÁRGY)
A Fehér Özvegy széles, gömbölyded potrohából remek köpeny készíthető. A vakítóan fehér, vastag bunda viselése sok előnnyel jár: a +4 védettség, +4 szerencse, +4 IQ és a +30 max. ép. mellett immunitást ad a Háló varázslatra. A hatalmas köpenyt csak a 30. szintet elért kalandozók ölthetik magukra.

HÓKERESZT (843. TÁRGY)
Ez az apró, négy centi átmérőjű fülbevaló valóban keresztet formáz. A négy szára végén elkeskenyedő, a közepén lévő foglalatban zafír ékkövet őrző ékszer mágikus kisugárzása enyhe derengésbe vonja a tárgyat. Kicsiny mérete ellenére tulajdonságai briliánsak: +1 védettséget, +20 max. vp-t, +2 IQ-t ad viselőjének, valamint +1 sebzést okozhat a közelharcban leadott összes ütésével. Csak 30. szintet elért kalandozók akaszthatják fülükbe.

ÉBEN NYÍLVESSZŐ (848. TÁRGY)
Ha Éjvadász tűhegyes karmait használnád egy nyílvessző hegyének, bozótos terepen metszenél magadnak megfelelő vesszőt, a végébe pedig egy madártollat tűznél (a könnyebb célzás érdekében), nagyon értékes hosszú íjjal kilőhető lövedéket kapsz. Az összeillesztés fáradalmai 3 TVP-det emésztik fel. Az így kapott ében nyílvessző Éjvadász nehezen beszerezhető karmai miatt mágikus fegyvernek számít, 6D6+6-t sebez, és használatakor +10 támadást kapsz. A kilőtt nyílvesszőket a harc után szinte biztos, hogy megtalálod, hiszen ha kell, akár hosszú ideig is kutatsz minden egyes darabja után.

ÉBEN DOBÓNYÍL (849. TÁRGY)
Ha Éjvadász tűhegyes karmait használnád egy dobónyíl hegyének, bozótos terepen keresnél megfelelő nyelet a dobónyílnak, és a végébe pedig egy madártollat tűznél (a könnyebb célzás érdekében), nagyon értékes dobófegyvert kapsz. Az összeillesztés fáradalmai 3 TVP-det emésztik fel. Az így kapott ében dobónyíl Éjvadász nehezen beszerezhető karmai miatt mágikus fegyvernek számít, 6D6+6-t sebez, és használatakor +5 támadást kapsz. A csata után, melyben használtad, szinte biztos, hogy megtalálod, hiszen ha kell, akár hosszú ideig is kutatsz minden egyes darabja után.

MOA VARÁZSDOBOZ (1133. TÁRGY)
A moa varázsdoboz díszítése egyedülálló Ghallán. Ha nem tudnád a moákról szerzett ismereteid alapján, hogy a mágiához nem igazán értettek, azt hihetnéd, rúnák sorakoznak körben a láda felületén. Pedig a jelek nagyon hasonlóak, itt van például ez a két helyen ismétlődő minta: "E=mc2". Megrázod a fejed, hogy elhessegesd a tudni akarás okozta fejfájást. Ha a napi 20 órában ezen dolgozó gnóm tudósoknak nem sikerült megfejteni a múlt moa rejtélyeit, neked miért sikerülne. Erre semmi esélyed. Ha viszont a piciny lakatot leakasztod a moa varázsdoboz fedeléről, és feltárod belsejét, még megtalálhatod a reményt. Ehhez a H 1133 parancsot kell kiadnod.

KARAKTERLAP

Magenta Jade, egy vörös, hosszú hajú, zöld szemű alakváltó nő vagy. Bőröd teljesen fehér! Raia nagyhatalmú főpapja vagy. Az Álomőrzők (#9101) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 289. fordulód.

Erő: 33 (37) Szint: 22 Merészség: 7/3 Magasság: 162 cm
IQ: 27 (34) Támadás: 30 Agresszió: 3 Testsúly: 70 kg
Ügyesség: 31 (37) Védekezés: 39 Menekülés: 30 % Életkor: 44/44 év
Egészség: 26 (30) Életpont: 377/316 Jellem: jó (777) Tul. pont: 13
Szerencse: 38 (48) Varázspont: 602/1 Pénz: 0 arany Kép. pont: 24
Tudatpont: 14/0 Pszi pont: 168/294 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 2
Eddig összesen 1824 szörnyet (1 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 418 TP-t kaptál. Jelenleg 947536 TP-d van. A következő szinthez még 52464 TP szükséges. Trófeáid: fagymágus, tyrannoszaurusz rex, varkaudar hadúr. A 289. fordulódban 8473 arany került a bankszámládra. 8473 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 1/33 ökölvívás: 23/65 szúrófegyverek: 25/73
vágófegyverek: 19/61 (+2%) ütőfegyverek: 1/60 lőfegyverek: 17/4
dobófegyverek: 24/41

Feltételes fegyverváltás: varkaudar szablya (#516) (300%) << vashegyű lándzsa (#182) (200%) << ököl (#28) (200%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); bumeráng (#249) (8 -11.); ubuk dobónyíl (#138) (12 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 13/15 2. nyomkövetés: 64/57 (+8%) 3. mászás: 14/73
4. csapdakészítés: 21/54 (+5%) 5. csapdaészlelés: 8/21 (+15%) 6. gyógyítás: 20/69
7. titkosírás: 5/43 8. felderítés: 26/45 (+5%) 9. szörnyidomítás: 9/89
10. teológia: 37/10 (+68%) 11. taumaturgia: 28/23 (+2%) 12. szerencsejáték: 3/65
13. versengés: 9/17 14. harcművészetek: 11/37 15. zene: 49/56 (+2%)
16. szörnyismeret: 26/54 17. pszi: *23/100 18. zárnyitás: 17/74 (-1366%)
19. vadászat: 7/31 20. bányászat: 20/53 21. úszás: 5/81
22. főzés: 1/81

FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (sámán gyógykenőcs (#1139))
udvarolsz a 4449. karakternek
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 3 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 5 darabot ), gyíkfüvet (#201) (max. 20 darabot, csak egyszer)
elfogod trappoló dinymákot (#118) szuper hálócsapdával (#274), áeratikus hasnyákot (#243) fedett veremmel (#219), vadász varkaudart (#108) fedett veremmel (#219)
mászol max. 150 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 5, max: 12)
Idő Porszemei (#9130), Fény Testvérisége (#9134), gonoszok (#988), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
energiafolyam (#136, 24 VP) égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP)
Butaság ára beállítás: teológia: +3 vp 6 költség alatt; taumaturgia: +8 vp 7 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
áldomás (#6) méregsemlegesítés (#14) hadiszerencse II (#24) erőpajzs I (#12)
tulajdonságpajzs (#26) láth. észlelése (#78)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
15. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
vakító fény (#43)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10)
hhaar burka (#32), védelem sav ellen (#36), védelem tűz ellen (#38)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 24, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
energiafolyam (#136) >> gonoszok (#988) lángcsóva (#31) >> semlegesek (#989)
puha ütés (#60) >> nők (#999) tűzeső (#61) >> orgoró (#170)
energiafolyam (#136) >> nómenklatúra (#158) tisztítótűz (#44) >> vark. nekromanta (#173)
tűzeső (#61) >> borzalmas varkaudar (#166) agykorbács (#97) >> áeratikus hasnyák (#243)
tűzeső (#61) >> smaragdgólem (#417) tűzeső (#61) >> Zinthurg (#180)
tűzeső (#61) >> velociraptor (#161) villámcsapás (#50) >> fagymágus (#650)
tűzeső (#61) >> varkaudar varázsló (#271) puha ütés (#60) >> massza (#217)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 24, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
örvénykerítés (#42) >> nők (#999) tompítás (#40) >> varkaudar hadúr (#270)
védelem sav ellen (#36) >> varkaudar varázsló (#271) fehér glóbusz (#47) >> fagymágus (#650)
varázsvédelem (#34) >> Zinthurg (#180) védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)
varázsvédelem (#34) >> gonoszok (#988) örvénykerítés (#42) >> férfiak (#998)
örvénykerítés (#42) >> massza (#217) varázsvédelem (#34) >> sötét gnóm (#132)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
tűzfőnix (#215) státusz: OK
kardfogú fülemüle (#146) (őrzi a holmidat: +12 lopás ellen) státusz: OK
törpemammut (#115) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK
arató csattanat (#144) (vadászik) státusz: OK
alpesi tehén (#91) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Még mindig Thargodanok járják Ghallát. Végezz egy Tguarkhannal, ezzel is ritkítva soraikat!
2.) Papjaimat hajtja a megismerés: kelj át az alanori csatornán, és imádkozz ott egy rúnakövemnél!
3.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyűjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 15% alatt van!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 1 sünmedve tüske (#14) 1 ubuk tüske (#131)
4 víz (#27) 3 zárnyitó készlet (#39)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bev formázó minta (#299) 8 gyógykenőcs (#313) 4 kaja (#2)
1 kis ónixkulcs (#1110) 1 madártoll (#112) 1 moa varázsdoboz (#1133)
1 réz papi karkötő (#307) 1 ubuk dobónyíl (#138) 3 vas dobónyíl (#189)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(105,117) a 126. labirintus bejárata
(106,116) Chara-din monolitja (#534)
(107,115) halálmadár (#351), Leah rúnaköve, elf kósza háza (#681), szent tölgyfa (#393), Akhilleusz (4282. kalandozó)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* A III. Harcosok Ligájában elért dobogós eredmények bekerültek a Karakterlap Hőstettek rovatába.

Üzenet küldése a karakternek