Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2009. dec. 17. 9h:15' EZ A 117. JÁTÉKHETED, 28. FORDULÓD 118. játékheted kezdete: dec. 21. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5631 SZÁMLA : XXXX |
be 10 | bemész a 10. titkos labirintusba |
lm 2 4 2 | mozogsz 2 4 2 |
Teli erőből dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 dárda. Pár lövedéked átjárja a Tugt-ork nyakát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Marokra fogva a bunkósbotot ellenfeledre rontasz. Bunkósbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a Tugt-ork bal oldalát. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal meghorzsolod a Tugt-ork testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A Tugt-ork még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 68 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 6%}
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
lm 3 2 5 | mozogsz 3 2 5 |
Megmarkolva a bunkósbotot a másikra rohansz. Bunkósbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Baar-ork testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a Baar-ork jobb lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyetlen csapása csak apró vágást ejt a válladon. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a Baar-ork száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
25 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a bunkósbotot a másikra támadsz. Bunkósbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Baar-ork ocsmány pofáját. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal meghorzsolod a Baar-ork jobb vállát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) A Baar-ork megvágja a bal lábadat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A Baar-ork összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
25 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
lm 2 1 | mozogsz 2 1 |
m 2 | mozogsz keletre |
kt 92 1 | elkészíted a 92. tárgyat (1 darabot) |
m 3 1 | mozogsz délkeletre, északkeletre |
(Továbbmész...) [35,1] Szűnni nem akar a zöld síkság. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Hirtelen valami nagyon fura dolog történik. Telepatikus üzenetet kapsz, amelyben központi téma Leah neve... (ld. enc.) Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy mély kutat. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Sheran híveié. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy rúnakövet. Délre nézve látsz egy oltárt. Nyugatra egy oltár van. Északnyugatra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
h 92 | használod a 92. tárgyat |
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [10 pontot használtál fel, van még 1.]
h 92 | használod a 92. tárgyat |
m 3 | mozogsz délkeletre |
kt 36 1 | elkészíted a 36. tárgyat (1 darabot) |
m 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre |
be 517 | bemész az 517. épületbe |
m 2 2 3 | mozogsz keletre, keletre, délkeletre |
h 92 | használod a 92. tárgyat |
m 4 | mozogsz délre |
TUGT-ORK (46. SZÖRNY) A háború idején Dornodon, a sötét varázsló számos alattomos és gonosz fajt egyesített a zászlaja alatt. Ezek között voltak a magukat felsőbbrendűnek tartó Tugt-orkok. Ezek a másfél méternél magasabb, izmos orkok képesek voltak az alsóbbrendű ork törzseket engedelmességre kényszeríteni, és a harcmezőkön a mészárszékekre hajtani. A Tugt-orkok talán a leggonoszabbak: önzőek, kapzsiak, nemcsak szükségből, hanem szórakozásból is mindig kaphatóak a gonoszságra. Nem restek akár egymás ellen fordulni sem. A Tugt-orkok jól bánnak a fegyverrel, különösen a csontszablyának mesterei, és általában bőrpáncélt is hordanak. |
BŐRPÁNCÉL (51. TÁRGY) Megtudtad, hogy hogyan készíthetsz magadnak páncélt! Ez egy igen komoly lépés életben maradásod minimális esélyének megnövelése céljából. A dologhoz nem kell természetesen más, mint egy antilopbőr, és 30 pont (a dolog egy kicsit munkaigényes...). Ha viseled, kettővel jobb lesz a védettséged. Sok, nagyobb védettséget nyújtó páncél készítéséhez kiinduló alap a bőrpáncél. Ezért nem árt, ha mindig van nálad egy ilyen, akkor is, ha van már jobb páncélod. |
ZÖLD ÜVEG (82. TÁRGY) Ma már senki sem tudja, hogy a régiek hogyan készítettek üveget, ezért ez a furcsa, kemény anyag kezd egyre értékesebb lenni. A zöld üveg egy kisebb, zárható edény, amelynek megvan az a sajátossága, hogy nem köt meg benne a Technokolin bogár váladéka. Egy ilyen üvegbe 20 csepp ragasztó fér. |
DÍSZES RÉZPAJZS (84. TÁRGY) Ez a nagy, nemesi címerrel díszített pajzs inkább szép, mint praktikus. Nagyon nehéz, ezért harcban kényelmetlen használni, és emellett nem ad valami jó védelmet sem: 4-gyel javítja a védettségedet. |
GYÖNGYMANGÓ BOKOR (134. NÖVÉNY) A gyöngymangó bokor ritkán terem, de olyankor 1-2 édes, dús levű, húsos termést hoz. A gyöngymangó különlegessége, hogy akár hónapokig is elállhat, anélkül, hogy megromlana. Mivel nem tudhatod előre, hogy ha egy ilyen bokorra lépsz, érik-e épp a termés, ezért nem kell külön KT parancsot kiadnod a gyöngymangó begyűjtésre, hanem automatikusan szedsz, TVP költség nélkül, ha tudsz. A gyöngymangót bármikor elfogyaszthatod a H 135 paranccsal, 2 TVP elköltésével. Ezzel éhségedet és szomjúságodat is csillapíthatod. A gyöngymangó tartalékolással egyrészt tudatosan szabályozhatod, hogy mikor eszel, másrészt tudsz majd enni olyan helyen is, ahol másként nem tudnál kajához jutni (pl. egy labirintus mélyén). |
LEAH MEGIDÉZÉSE Az ég mintha kissé elszürkülne, mintha a hirtelen rezzenéstelenné torpant szél hátán egyetlen madárdal sem jutna el a füledhez... Aztán meghallod. Meghallod, amint egy túlvilági, hideg lelkű lény szól hozzád egy másik dimenzióból: "Ah, végre egy halandó, aki meg merte érinteni a követ! Egy vias thurnulhoz, Leah, a Halál és Végtelen Sötétség Istenének szolgájához beszélsz. Lelkem ebbe a kőbe van bezárva, várva, hogy leteljen az ezer év, amelyet gazdám büntetésként kiszabott rám. Feladatom, hogy minden hozzád hasonló vándor előtt felvillantsam, milyen végtelen hatalom, az élők és holtak feletti korlátlan uralom, a sötétség és halálvarázslatok félelmetes ismerete vár arra, aki Leahot, a Halál Urát választja istenének. Az idő elkoptatta az uram rúnaköveit, és a hívők száma egyre kevesebb... Mindenki az ígérgetőt, az alattomos és hatalomra éhes, ámde végtelenül tapasztalatlan új istent, Dornodont választja. Halld hát e nyomorult tolmácson keresztül az Uram ígéretét: ha Leah bármely rúnakövénél egy kellő áldozatot bemutatva imádkozol hozzá, követőjévé, sőt papjává válhatsz... Ne feledd, ez egyben a hatalom és a halhatatlanság ígérete is! Az áldozat egy bordacsont, egy csuklyavirág, és egy fekete gyöngy kell hogy legyen. Lelked, aurád pedig legyen sötét, mint az éj! Leah követői csak gonosz jelleműek lehetnek. Most pedig menj, és terjeszd az igét!" A kapcsolat hirtelen véget ér, és de ott maradsz kábán, magad elé bámulva. |
Erő: | 12 | Szint: | 7 | Merészség: | 3/1 | Magasság: | 176 cm |
IQ: | 16 | Támadás: | 6 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 75 kg |
Ügyesség: | 9 | Védekezés: | 1 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 36/36 év |
Egészség: | 12 | Életpont: | 107/65 | Jellem: | semleges (+4) | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 15 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 41 arany | Kép. pont: | 6 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ütőfegyverek: | 9 | dobófegyverek: | 6 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); dárda (#10) (3 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 3 | 2. nyomkövetés: | 1 | 3. mászás: | 2 |
4. csapdaészlelés: | 1 | 5. gyógyítás: | 15 (+1) | 6. vadászat: | 4 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 13 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
készítesz botot (#4) (max. 1 darabot ), dárdát (#10) (max. 3 darabot ) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Összsúly: 45.16 kg | Megterheltség: 102% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 114 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | fáklya (#36) | 2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | bőrpáncél (#51) | 3 | csontszablya (#64) | 1 | díszes rézpajzs (#84) | |||
1 | zöld üveg (#82) |