Vissza a Főoldalra
 

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Zén Legendái: Rémháború július 20.
Hatalom Kártyái – Varázsdimenzió június 15.
Zén Legendái: Manaszipoly május 25.
A pillanat képe
Áradás
(Túlélők Földje)
Küldd el képeslapként!
Hogy miért nem települnek a tenger partjára városok? A választ a képen, az időnként ily módon háborgó tenger képében rejtettük el.
Nézz szét a galériában!
A Sötétség Kora - helyzetjelentés 3.
Szombati Tiltott mágia
HKK Legendás cél: Ősi Káosz
XLVII. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés
Ajándéksorsolás augusztus + júliusi eredményhirdetés

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Országjáró feladat 2023
Országjáró feladat 2022
Országjáró feladat 2020

A lista folytatása...
A Sötétség Kora - helyzetjelentés 3. (6)
Mágus Kártya ,avagy jobb mint a HKK (53)
Lapötletek (64995)
HKK kérdés? (47176)
HKK Új Nemzedék reakció lapok és erősségük 2021-2024 (63)
XLVII. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés (2)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Bíbor möszék
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Magenta Jade 279. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2005. nov. 7. 9h:45'
EZ A 445. JÁTÉKHETED, 279. FORDULÓD
446. játékheted kezdete: nov. 11.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #2819
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 114
Extra forduló: 5

MAGENTA JADE KALANDJAI


88 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [130,71] koordinátán. Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 18 álomport (20 arany kikiáltási áron), 1 bruhatagnyelvet (777 arany kikiáltási áron), 1 nagy aranykulcsot (30 arany kikiáltási áron), 1 kis aranykulcsot (20 arany kikiáltási áron), 1 lidércesszenciát (99 arany kikiáltási áron), 3 féregbelet (5000 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 nap szimbólumot (50 arany), 1 szent jogart (100 arany), 15 sallank karmot (180 arany), 10 varkaudar pálinkát (299 arany), 10 szárnyas hernyót (100 arany). Átveszed a sikeresen eladott 18 álompor (eladási ár: 25 arany, ebbõl a kezelési költség: 2 arany), 1 bruhatagnyelv (eladási ár: 777 arany, ebbõl a kezelési költség: 77 arany), 1 nagy aranykulcs (eladási ár: 35 arany, ebbõl a kezelési költség: 3 arany), 1 kis aranykulcs (eladási ár: 35 arany, ebbõl a kezelési költség: 3 arany) ellenértékét. Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 szem szimbólumot (2009 arany). Átveszed a sikeresen eladott 3 féregbél (eladási ár: 5000 arany, ebbõl a kezelési költség: 500 arany) ellenértékét. Mivel nem volt nálad elég készpénz, a maradék összeget a bankszámládról utalod át az Aukciós Háznak.Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 1 lidércesszencia (eladási ár: 1100 arany, ebbõl a kezelési költség: 110 arany) ellenértékét. Nyakadon két apró pont van. Vért szívtak tõled! (-35 életerõ.)Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 varkaudar látógömböt (550 arany).

Az egyik nap megpillantasz egy hosszú, vörös hajú alakváltó férfit. Egyenesen feléd repül! Kék egyenruhát visel, rajta zöld, korona alakú, Yaurr feliratú emblémával. Megszólít téged. - Üdv! Az Alanori Olimpiai játékok követe vagyok. Mindenkit megkeresünk, akinek van (volt) deus ex machinája. Szeretnék átnyújtani egy meghívót a közeljövõben megrendezendõ bajnokságra. köszönettel elfogadod a meghívást. - Még egy kérdés - jegyzed meg. - hogyan juthatok el az Arénába? - Ó, mi sem egyszerûbb ennél! A központi magoflex teleturbulátor a szabványos deus ex machinák varázsrezgéseire van hangolva. Csak megfogod a deus ex machinát, megforgatod háromszor, kimondod az "Alanor" szót, és megnyílik egy teleport-kapu, egyenesen az Arénába! Átlépsz rajta, és azonnal regisztrálják a jelentkezést. És még a D.E.M. is megmarad! (ld. enc.) A mostani olimpián is lehetõség van arra, hogy csak a játékos versenyeken vegyél részt, ha H 1 <tárgy> 9 parancsot írsz, azaz kilencet adsz meg 3. paraméternek. Ezenkívül kérheted azt is, hogy a fordulódat kizárólag emailben kapd meg, a találkozó utáni hétfõn. Ehhez 3. paraméternek 10-et írj, ha base64, 20-at, ha uuencode-val kódolva kéred. Ha nyomtatva és base64-ben is kéred a fordulót, 30-at, ha nyomtatva és uuencode-vel is kéred a fordulót, 40-et írj. Ha mindkét opciót igénybe veszed, tehát az emailes fordulót is kéred, és csak a játékos versenyekben akarsz részt venni, akkor 9-et adj a fenti paraméterekhez (19, 29, 39, 49). [Az Olimpiára való jelentkezés határideje 2005. nov. 22., kedd. Nem árt azonban, ha a jelentkezést MÁR JÓVAL A HATÁRIDÕ ELÕTT megteszed, mert esetleg lemaradsz a nagy eseményrõl! Az olimpiai fordulókat a nov. 26-i TF találkozón veheted át, ill. ha nem tudsz eljönni, postán ill. emailben elküldjük. FIGYELEM: Fontos változás az elõzõ két olimpiákhoz képest, a ti szavazatotok alapján, hogy most a védettséget nem osztjuk le úgy, mint a normál játékban. Vagyis úgy lesz, mint régen.] Miután elbúcsúztál a hírvivõtõl, rögtön tervezgetni kezded a részleteket. A táborozás 19. napján összeakadsz egy fekete, copfos hajú, zöld szemû, körszakállas kobudera férfival. Fekete a bõre. Mintha nem is a nap fénylene ennyire! A délceg lovag fényes páncélján jelképet látsz: Sötét fellegek közül elõtörõ hajnali fénysugár. Tharr eljövendõ papja. Egy arany papi karkötõt, egy Eldaran karkötõjét, egy két kard szimbólumot és egy saválló fülbevalót visel. Ruházatát egy bunthar trófea, egy élõholt quwarg trófea és egy quwarg királynõ trófea ékesíti. Bal kezében egy teknõcpajzsot tart. Számodra jól felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan aura: színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. Bemutatkoztok egymásnak. Az õ neve Chakugan Sho. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+5 varázspont). Meleg kézfogás után elbúcsúztok. A 27. napon összefutsz egy hosszú ezüsthajú, szürke szemû kobudera férfival. Bõre bronzként csillog. Leah fõpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy halálhozó karkötõjét, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy Khór maszkját, egy koponya szimbólumot, egy obszidián karkötõt, egy rothasztó talizmánt, egy smaragd védõgyûrût, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot, egy vark. pecsétgyûrût, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy vasvértet és egy zafír erõövet visel. Felszerelését egy varkaudar hadúr trófea, egy ongóliant trófea és egy tyrannoszaurusz rex trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy kasza. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Bal kezében egy teknõcpajzsot tart. Lõfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy mutáns pók! Holmiját egy zombi cipeli. Számodra jól felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan aura: jelleme gonosz, a Tieddel ellentétben! Összebarátkoztok egymással. Az õ neve Swapo Ric. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. A másik barátságos viselkedése belõled is felszabadítja a pozitív energiákat (+5 varázspont). Meleg kézfogás után elbúcsúztok. A 47. napon egy fekete, tüsi hajú, borostyánszemû, kecskeszakállas árnymanó férfi lopni próbált tõled, szerencsére sikertelenül. Látva felsülését, elinalt a gyáva. Feltehetõen a csapdád okozta kudarcát. Az 55. napon összeakadsz Tûzboszorkával. Mozgása könnyed, szinte már légies. Arca - mely a hûvös sírszobrok szépségét idézi - megmagyarázhatatlan keserûséget kelt benned... Számodra jól felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan aura: semlegesnek tûnik. Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+5 varázspont). Köszöntitek egymást, aztán tovább. Percekkel késõbb is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket. Magenta Junior, amikor összefutottatok, adott neked egy tankány karmot, 6 rozmárfogat, egy párducszemet, 4 bordacsontot, egy kõszemet és egy féregbelet. A legutóbbi forduló óta sok érdekes dolgot tanultál. Elmondták neked, milyen is a Shandul (ld. enc.). Hirtelen magadat látod, amint fent a magasban kiterjesztett szárnyakkal repülve hasítod a kék eget. Mentális képességeddel a látóhatáron túli területeket fürkészed, miközben azon töprengsz, hogy most, hogy túl vagy a kvatáción, valami új és nagyszerû dolgot kéne kifejlesztened. Kiábrándultan térsz magadhoz, mindez csak álom lett volna?

A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+157 életerõ.) Varázserõd regenerálódik. (+107 varázspont.) Mentális erõd regenerálódik. (+39 pszi pont.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked az arató csattanat. (+2 kaja.) Sajnos túl sok idõ telt el legutóbbi lépésed óta, esetleges lottónyereményed elévült.

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erõ! Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetõségek nyílnak meg elõtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [5 pontot használtál fel, van még 443.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Bizsergetõ, csípõs érzés fut végig rajtad. Sikerült elmondanod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat mûködésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 438.]

* 3. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Energia árad testedbe. Befejezted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 438.]

* 4. KP: elmormolod a 88. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erõvel telik meg. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a szopókõpusztítás varázslatot! Szétrobbantottál 1 szopókövet! [-21 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 433.]

* 5. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Bizsergetõ, csípõs érzés fut végig rajtad. Egy végsõ mozdulattal elõhívod a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhetõ. (+2 szerencse forduló végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 428.]


gy 40 gyógyítás 40 pontért
Minden tapasztalatodat latba vetve megtalálod az ideális helyet az ásáshoz. Kezeddel beletúrsz a földbe, majd kiemeled az áhított terlom-gyökeret. Óvatosan lehántod a külsõ burkát, majd piciket harapdálva elfogyasztod. Rögtön rájössz, hogy a faludbéli kuruzslónak ebben is igaza volt. (+22 életerõ.) [40 pontot használtál fel, van még 388.]

kf 820 kézbeveszed/felveszed a 820. tárgyat
Leveszed a bundás kabátot, majd felöltöd a szirén köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 388.]

h 1107 használod az 1107. tárgyat
Mûködésbe hozod a varkaudar látógömböt. Váratlanul egy térkép anyagiasul elõtted a levegõben. Elnagyoltan megrajzolt falak és utak. A látványt elraktározod valahova, a tudatod mélyére, ahonnan bármikor elõbányászhatod, ha szükség lesz rá.

                             
                             
  15   13   12   6   5   16   25  
                             
                             
                             
  14   11   7   4   17   24   26  
                             
                             
                             
  10   8   3   18   23   27   32  
                             
                             
                             
  9   2   19   22   28   31   33  
                             
                             
  1                          
      20   21   29   30   34   35  
                             
                             
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat
Ez a 129. labirintus térképe. A bejárat innen keletre 72, délre 99 mérföldre található. Meglepõdve veszed észre, hogy idõközben a varkaudar látógömb eltûnt a kezedbõl. [10 pontot használtál fel, van még 378.]

h 1107 használod az 1107. tárgyat
Mûködésbe hozod a varkaudar látógömböt. Lassan a szemeid elõtt, a levegõben egy labirintus homályos térképe jelenik meg. Memorizálod gyorsan a szemed elé táruló látványt.

                            
                  30         
  22   24                  33  
          26   28             
                     31      
                            
          25   27   29    32    
  23   21                     
              10  8    6   7 
           14                
    20                       
                 9        2 
                            
        15  13        5       
 19  17                       
                       3    
                  11         
           16              1 
    18         12       4     
                            
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat
Ez a 134. labirintus térképe. A bejárat innen nyugatra 54, délre 117 mérföldre található. A következõ pillanatban a varkaudar látógömb köddé válik. [10 pontot használtál fel, van még 368.]

ftv 47 650 felt. tám/véd. varázslat a 47. varázslatot a 650. szörnyet
Ok, ezt a védekezõ varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 368.]

fvh 16 felt. varázslat haszn. 16
Harci varázslataidat használni fogod minden 16. vagy magasabb szintû ellenfélre. [0 pontot használtál fel, van még 368.]

ef 6 energia fejlesztése 6
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-6 TU.] A befejezéshez még 960 TU szükséges. Erõd TF-elõdött. [60 pontot használtál fel, van még 308.]

e 40 élelemszerzés 40 pontért
A makarónibokor hosszú, csõszerû leveleibõl finom spagettit lehetne készíteni. No, majd ebédidõben nézel valami húst a hátizsákban... (+2 kaja.) Minden szárnyas krokodil, amelyik lassan manõverezik, úgy jár, mint a legutóbbi zsákmányod: vagyis leves lesz belõle. (+5 kaja.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vadászat). Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [40 pontot használtál fel, van még 268.]

h 165 használod a 165. tárgyat
Jónéhány próbálkozás után sikerül csak a kampót megakasztani odafent. Lassan, óvatosan mászni kezdesz. Csak nehogy lezuhanj! Örökkévalóságnak tûnõ idõ után felérsz. Bepréseled magad az ablakon. Odabent félhomály fogad. Lejáratot nem látsz az alsóbb szintekre, és a szoba berendezése egyetlen asztal. Morgást hallasz a fal mellõl. Ahogy odapillantasz, egy sötét alakot látsz megmozdulni. Egy ragyás burástya!

A szörny savat lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (11 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vashegyû lándzsával tökéletesen perforálod a ragyás burástya testét. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a ragyás burástya jobb lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A ragyás burástya megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya farkával melletted a levegõbe suhint. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. 640 tapasztalati pontot kaptál. Rémülten felnyögsz: még egy szörny ront rád! Egy sötét gnóm!

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekezõ varázslat! Egy sötét halál varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyû lándzsát a másikra támadsz. Vashegyû lándzsával tökéletesen perforálod a sötét gnóm bal lábát. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a sötét gnóm jobb oldalát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A sötét gnóm lendületes ütése célt téveszt. A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lõ rád. Alig pörkölõdsz. 5 életpontot vesztettél. A sötét gnóm szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 440 tapasztalati pontot kaptál. A plafonból misztikus, kék színû fény kezd szûrõdni. Döbbenetes! A fénynél keresgélni kezdesz. Az egyik sarokban találsz 29 aranyat. Miután lemászol a torony falán, egy rántással kiakasztod a kampót, és elpakolod. [28 pontot használtál fel, van még 240.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[129,71] Szûnni nem akar a zöld síkság. Észreveszel egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Dornodon rúnaköve. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Észreveszel egy Chara-din monolitját.
(Vándorcirkusz:)
Hirtelen rengeteg összekeveredett lábnyomra leszel figyelmes az út porában. Nagyon nagy lehetett itt a forgalom az utóbbi órákban! Mikor felnézel, megérted miért. A vándorcirkusz épp az út mellé telepedett, színes sátrai hívogatóan állnak elõtted. Mielõtt belépnél, egy törpe lép eléd. Csak addig foglalkozik veled, amíg kifizeted a neki járó 20 aranyat, majd eltûnik a tömegben. A céllövöldéhez sétálsz. Egy nálad három fejjel magasabb óriás befelé invitál, s közben fennhangon az odabent rád váró veszedelmekrõl mesél. El sem jutnak agyadig intelmei, s már a sátor belsejében találod magad. A következõ pillanatban egy lénnyel nézhetsz farkasszemet. Egy vortexmágus.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy védelem tûz ellen varázslatot. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tûzgolyó. A támadása szerencsére hatástalan volt. (védelem tûz ellen védett meg.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Legutolsó sejtjeidbõl is összegyûjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a vortexmágus bal karját. (3 támadással 119 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a vortexmágus ködlõ lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellõ egy tûzgolyó varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (köszönhetõen védelem tûz ellen védelmednek.) Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vortexmágus örvénylõ köpenyét. (4 támadással 133 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a vortexmágus testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellõ egy tûzgolyó varázslatot. Semmi hatás! (mivel védelem tûz ellen van rajtad.) A vortexmágus még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. 2160 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.] Az ajtó elõtt még mindig ott álldogál az óriás. - Legyõztem - mondod neki lihegve, majd a tenyered az orra alá tartod, remélve, hogy a kívánt jutalmat megkaphatod tõle. Õ megrázza a fejét. - Hát nem elég neked az élvezet, ami az iménti testmozgásodat kísérte? - kérdezi, majd morcos arckifejezésedre pillantva, folytatja: - A kincset nem tõlem kapod! Minden legyõzött bestia egy különös ékszert tartogat számodra, csak az a kérdés, megtalálod-e nála. - Ahamm - dörmögöd, majd hátat fordítasz, és továbbindulsz. Hamarosan egy táblára leszel figyelmes, amely busás jutalommal kecsegtetõ kártyacsatára szólít. Alatta egy sötétképû alak ül, kezében egy paklit keverget. Leülsz a vele szemben álló székre, és intesz, hogy osszon. - Van elég pénzed? - méreget gyanús tekintettel ellenfeled, így kénytelen vagy megnyugtatni csilingelõ aranyérméid látványával. 100 darabot belõlük magad elé raksz az asztalra. 1. kör: Kíváncsian megvizsgálod, mi került a kezedbe: 2 Kaszabolósáska, 1 Temetõ, 1 Influenza, 1 Aranyesõ. Ez egy pár! - Egyszer élünk - gondolod, és merészen licitálni kezdesz. Az árnymanó vonakodva tartja a tétet egy darabig, de nem számol kitartásoddal. Megelégelve pénzéhségedet, bosszúsan az asztalra hajítja használhatatlan lapjait. 2. kör: Kíváncsian megvizsgálod, mi került a kezedbe: 1 Piromenyét, 1 Sötét halál, 1 Garokk, 1 Mákrózsa fõzet, 1 Illúziósárkány. Ez sajnos semmit nem ér. Az árnymanó rövid tétovázás után emel a téten. Biztos vagy benne, hogy határozatlansága is csak a színjáték része lehetett, úgyhogy inkább hagyod, hogy kevesebb pénzt nyerjen, eldobod lapjaidat. 528 tapasztalati pontot kaptál. Úgy érzed 62 aranyat kidobtál az ablakon. Mérgesen hagyod ott profin játszó ellenfeled. északra látsz egy viharfelhõt, benne a következõ név rajzolódik ki: Lop-Nessy Eszti. Alaposan körülnézel a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek délkeletre. Megéheztél, elõ az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [128,71] A sík vidék mocsarassá válik. Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Csak egy xirnox. Megvetõ mosollyal várod a találkozást. Úgy tûnik ma Te vagy a fõfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyõzni, jöhetnek a fegyverek.

A szörny nagy levegõt vesz, majd savfelhõt okád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (15 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: elõkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a xirnox bal vállát. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a xirnox farkát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A xirnox feléd szúr agyarával, de nem talál. A xirnox ostorszerû nyelve véres csíkot hagy maga után bõrödön. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldõl. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 xirnox szivet. 480 tapasztalati pontot kaptál. északkeletre látsz egy viharfelhõt, benne a következõ név rajzolódik ki: Lop-Nessy Eszti. Összeakadsz egy barna, hosszú hajú, világoskék szemû elf férfival. Bõre bronzként csillog. A kalandozót mágikus örvények veszik körbe. Fairlight püspöke. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bíbor erõövet, egy fekete bõrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy láncinget, egy obszidián karkötõt, egy örökkéval. rubinját, egy rothasztó talizmánt, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védõgyûrût, egy szirén köpenyét, egy tünde tegezt, egy umbatari karkötõt és egy villám szimbólumot visel. Ruházatát egy ongóliant trófea, egy óriásféreg trófea és egy norpadolótika trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Jobb kezében egy ryuku kopját, bal kezében egy orgyilkos tõrt tart. Lõfegyvere egy tünde íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd mutáns pók. Tárgyainak egy részét egy ryuku ostromteknõs viszi. Auráját érzékelve máris tudod, semleges jellemû. Összebarátkoztok egymással. Az õ neve Radon. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+8 varázspont). Egy mágikus dalba kezdesz, amit láthatóan nagyon élvez a kalandozó. Szinte vibrál a levegõ a pozitív energiáktól. Aztán elköszöntök egymástól.

(Továbbmész...) [127,71] Véget nem akar érni a dögletes bûzû mocsár. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Hmm, csak egy mocsári ácsorgó. Ettõl nincs semmi félnivalód. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vashegyû lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a mocsári ácsorgó sárfoltos bõrét. (4 támadással 127 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a mocsári ácsorgó jobb elsõ lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A mocsári ácsorgó megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Vashegyû lándzsával jól megszúrod a mocsári ácsorgó testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a mocsári ácsorgó nyakát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A mocsári ácsorgó állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A mocsári ácsorgó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Felhasználva a kõkést, szereztél 1 sullár hólyagot. 920 tapasztalati pontot kaptál. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy nekrofunt. nyugatra látsz egy viharfelhõt, benne a következõ név rajzolódik ki: Weasel. [44 pontot használtál fel, van még 196.]

kut 30 kutatsz 30 pontért
Nekiállsz felderíteni a környéket. A keresés eredménnyel járt! Megvizsgálod, mit találtál: 1 mocsári penke. Magadhoz veszed. [30 pontot használtál fel, van még 166.]

m 6 8 8 mozogsz nyugatra, északra, északra
[126,71] Tovább lépkedsz a zsombékok, nádcsomók között a mocsárban. Találsz egy nekrofunt. magad fölött látsz egy viharfelhõt, benne a következõ név rajzolódik ki: Weasel.

(Továbbmész...) [126,70] Tovább gyalogolsz a lápvidéken. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy gyíkfû csomót.

(Továbbmész...) [126,69] Véget nem akar érni a dögletes bûzû mocsár. Megéheztél, elõ az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [24 pontot használtál fel, van még 142.]

kut 30 kutatsz 30 pontért
Részletes és aprólékos kutatásba kezdesz. A munka nem volt hiábavaló! Egy tárgyat találtál: 1 mocsári penke. Magadhoz veszed. [30 pontot használtál fel, van még 112.]

m 2 4 2 mozogsz keletre, délre, keletre
[127,69] Még mindig a süppedõs, szúnyogokkal teli mocsárban vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy lápi hajlékot. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledõt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Magabiztosan nézed a közeledõt. Hiszen csak egy xirnox. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

A szörny nagy levegõt vesz, majd savfelhõt okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bõrödet. (14 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: elõkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a xirnox testét. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a xirnox bal elsõ lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A xirnox sikertelen támadást intéz feléd agyarával. A xirnox nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! A xirnox még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 xirnox szivet. 480 tapasztalati pontot kaptál.

(Továbbmész...) [127,70] Tovább gyalogolsz a lápvidéken. délnyugatra látsz egy viharfelhõt, benne a következõ név rajzolódik ki: Weasel. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Csak egy legyengült szutykos remák. Megvetõ mosollyal várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Fegyvert váltasz: elõkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a szutykos remák testét. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a szutykos remák lebegõ nyúlványait. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Csápok tekergõdznek feléd. Megpróbálod elkerülni õket, de néhány lecsap a testedre. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erõdet. (-15 pszi pont, -3 TU.) Véres nyál csordul ki a szutykos remák száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Felhasználva a kõkést, szereztél 1 remák szivet. 607 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.]

(Továbbmész...) [128,70] Tovább lépkedsz a zsombékok, nádcsomók között a mocsárban. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy nekrofunt. keletre látsz egy viharfelhõt, benne a következõ név rajzolódik ki: Lop-Nessy Eszti. [24 pontot használtál fel, van még 88.]

szk 773 keresed a 773. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy köpködõ bruhatagot. [0 pontot használtál fel, van még 88.]

v 83 elmormolod a 83. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Az erõ gyûlik, egyre csak gyûlik benned. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a szörnycsábítás varázslatot! Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] [3 pontot használtál fel, van még 85.]

ef 4 energia fejlesztése 4
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyûjtõbe ömlesztve tudati energiáidat. [-4 TU.] A befejezéshez még 956 TU szükséges. Erõd TF-elõdött. (+1 erõ.) [40 pontot használtál fel, van még 45.]

kut 30 kutatsz 30 pontért
Részletes és aprólékos kutatásba kezdesz. A keresés eredménnyel járt! Megnézed, mire bukkantál: 1 mocsári penke. Elrakod. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). [30 pontot használtál fel, van még 15.]

hu 436 246 240 hulladék: 436 246 240
Hulladék, ezért nem gyûjtesz réz masszariasztót. Hulladék, ezért nem gyûjtesz nagy aranykulcsot. Hulladék, ezért nem gyûjtesz kis aranykulcsot. [0 pontot használtál fel, van még 15.]

in 1177 499 1207 leírod az 1177. kalandozónak a 499. szörnyet az 1207. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy Iszonyat. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) örökkéval.kristályát. [0 pontot használtál fel, van még 15.]


* 1. BP: bemész a szentélybe
Nincs itt az az épület, amit keresel. [0 pontot használtál fel, van még 15.]

* 2. BP: elmormolod a 62. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Energia árad testedbe. Egy végsõ mozdulattal elõhívod az éber vadászkutya varázslatot! A szárnyas hernyóból lassan fantom kutya lesz. [-12 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 15.]

* 3. BP: használod a 243. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 10.]

* 4. BP: használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlõdtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 10.] Jó lesz minél hamarabb vizet találni, ha nem akarsz a szomjúságtól legyengülni. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+0 gonoszság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 20, 8, 17. Etetési idõ! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját fal föl a törpemammut. Egy kaját habzsol be a kardfogú fülemüle. 2 kaját töm magába a tûzfõnix. Alaposan elfáradva, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tûnik. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Karaktered megállíthatatlanul fejlõdik, a tapasztalatoknak köszönhetõen. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelõ mértékben.) Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása.
Ebben a körben 10 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 10 pontot vihetsz át. Kapsz még 420 pontot. A következõ körben tehát 430 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN
Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az elõzõ olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az elsõ háromban a legfelsõ kategóriában egy korábbi olimpián. Nincsenek elõre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerûen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a hat közül. Azok, akik az elõzõ olimpián helyezettek voltak valamelyik kategóriában, legalább eggyel feljebb fognak indulni. A legmagasabb kategória korábbi helyezettjei számára szokás szerint egy speciális, "felsõligás" kategóriát rendezünk, komoly díjak nélkül. Minden egyes párviadal elõtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az elõzõ harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következõ csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lõfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskõvel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lõfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erõforrásokból. Következménye azonban, hogy a lõfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata. Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem mûködik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny idõtartamára csökkentve van, a lõfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetõi jogtalan elõnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lõ/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lõ/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentõsége. FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetõség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni.

SHANDUL (959. SZÖRNY)
A homokférgek szánalmas másolatai egykori, hatalmas õseiknek. Nem véletlenül - a nagyobb példányokat a dicsõségre vágyó kalandozók már hobbiból is irtják, hogy a hatalmas trófeát mutogathassák. Ezért csak az apróbb, könnyebben elrejtõzõ homokférgek maradtak életben. Persze, nagy ritkán még ma is felbukkan egy-egy hatalmasabb példány. Ezek oly ritkák, hogy a köznyelv általában saját nevet ad nekik, a legismertebb óriás példányt neve Shandul. Persze, lehet, hogy mindig más férget látnak, akit Shandulnak hívnak, mindenesetre az óriási õsféregre már ráragadt ez a név. Ha elég bátor vagy, hogy szembenézz az õsi idõk megelevenedett rémével, tedd, de tudnod kell: már egész sivatagi nomád törzsek tûntek el nyom nélkül eme iszonyatos rém állkapcsai között!



KARAKTERLAP
Magenta Jade, egy vörös, hosszú hajú, zöld szemû alakváltó nõ vagy. Bõröd teljesen fehér! Raia nagyhatalmú fõpapja vagy. Az Álomõrzõk (#9101) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 279. fordulód.

 Erõ:31 (36)  Szint:22  Merészség:7/3 Magasság:162 cm 
 IQ:27 (33)  Támadás:27  Agresszió:3 Testsúly:70 kg 
 Ügyesség:31 (36)  Védekezés:37  Menekülés:30 % Életkor:43/43 év 
 Egészség:26 (29)  Életpont:357/263  Jellem: jó (777) Tul. pont:12 
 Szerencse:38 (45)  Varázspont:566/20  Pénz:4887 arany Kép. pont:22 
 Tudatpont:14/0   Pszi pont:168/209   Halhatatlanság:1 %   EFejl:20 
Eddig összesen 1713 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 6255 TP-t kaptál. Jelenleg 856766 TP-d van. A következõ szinthez még 143234 TP szükséges. Trófeáid: fagyelementál, borzalmas varkaudar, óriásféreg. A 279. fordulódban 5509 arany került a bankszámládra. 5509 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
  víziharc: 1/33   ökölvívás: 23/58 (+2%)   szúrófegyverek:25/36 (+1%)
  vágófegyverek: 17/95 (+11%)   ütõfegyverek: 1/60   lõfegyverek:17/4
  dobófegyverek: 24/2       

Feltételes fegyverváltás: varkaudar szablya (#516) (300%) << vashegyû lándzsa (#182) (200%) << ököl (#28) (200%)
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 -7.); bumeráng (#249) (8 -11.); ubuk dobónyíl (#138) (12 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 13/15   2. nyomkövetés: 62/9 (+4%)   3. mászás:14/24 (+5%)
  4. csapdakészítés: 20/76 (+6%)   5. csapdaészlelés: 7/23   6. gyógyítás:20/69 (+61%)
  7. titkosírás: 5/43   8. felderítés: 26/5 (+102%)   9. szörnyidomítás:9/81
  10. teológia: 35/47 (+210%)   11. taumaturgia: 27/50 (+3%)   12. szerencsejáték:3/43 (+11%)
  13. versengés: 8/81 (+18%)   14. harcmûvészetek: 11/37   15. zene:48/97 (+3%)
  16. szörnyismeret: 25/10   17. pszi: 23/52 (+1%)   18. zárnyitás:14/91 (-200%)
  19. vadászat: 7/31 (+46%)   20. bányászat: 18/55   21. úszás:5/81

FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet)
deus ex machinád 1 mezõre repítsen
totem 70% életpont alatt [azonnali gyógyítás (#58)]
udvarolsz a 4449. karakternek
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 3 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 5 darabot ), gyíkfüvet (#201) (max. 20 darabot , csak egyszer)
elfogod trappoló dinymákot (#118) szuper hálócsapdával (#274), áeratikus hasnyákot (#243) fedett veremmel (#219), vadász varkaudart (#108) fedett veremmel (#219)
mászol max. 150 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27)
maradék TVP-dbõl az erõ (1) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 5, max: 12)
Idõ Porszemei (#9130), Fény Testvérisége (#9134), gonoszok (#988), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP)tüskepajzs (#30, 4 VP)lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP)izomernyesztés (#33, 6 VP)varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP)védelem sav ellen (#36, 12 VP)tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP)örvénykerítés (#42, 10 VP)fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP)elektromos pajzs (#51, 14 VP)láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)a munka gyümölcse (#224, 10 VP) 
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP)auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)erõpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak õrület (#18, 3 VP, 5 TVP)korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)tündérfény (#25, 1 VP)tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tûz ellen (#38, 12 VP)vakító fény (#43, 7 VP)tisztítótûz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP)azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP)tûzesõ (#61, 16 VP)éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erõpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP)vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókõpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)rúnapukkasztás (#94, 0 VP)DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP)élõholt pozdorja (#134, 40 VP)tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
energiafolyam (#136, 24 VP)égetõ tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) 
Pszi képességeid
pszi-ernyõ (#64, 6 PP, 5 TVP)auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP)pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP)kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP)agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP)pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)agykorbács (#97, 6 PP)pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP)kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP)pszi-gyûjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)pszi-ernyõ II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP)  
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tûzlehelet (#110, 2 ÉP)  
Butaság ára beállítás: teológia: +2 vp 6 költség alatt; taumaturgia: +6 vp 7 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVÕ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14)áldomás (#6)szörnycsábítás (#83)éber vadászkutya (#62)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
16. és magasabb szintûek ellen
Védekezõ varázslatok (aktív: 3, max: 10)
hhaar burka (#32), védelem sav ellen (#36), védelem tûz ellen (#38)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 22, max: 59 - védekezõ varázslatokkal együtt)
energiafolyam (#136) >> gonoszok (#988) lángcsóva (#31) >> semlegesek (#989)
puha ütés (#60) >> massza (#217) tûzesõ (#61) >> orgoró (#170)
energiafolyam (#136) >> nómenklatúra (#158) tûzesõ (#61) >> óriásféreg (#171)
tisztítótûz (#44) >> vark. nekromanta (#173) tûzesõ (#61) >> borzalmas varkaudar (#166)
agykorbács (#97) >> áeratikus hasnyák (#243) tûzesõ (#61) >> smaragdgólem (#417)
tûzesõ (#61) >> Zinthurg (#180) tûzesõ (#61) >> gnóm szolgáló (#181)
tûzesõ (#61) >> velociraptor (#161) villámcsapás (#50) >> fagymágus (#650)
Feltételes védekezõ varázslatok (aktív: 22, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> fagymágus (#650) védelem sav ellen (#36) >> gnóm szolgáló (#181)
varázsvédelem (#34) >> Zinthurg (#180) védelem tûz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)
varázsvédelem (#34) >> gonoszok (#988) örvénykerítés (#42) >> férfiak (#998)
örvénykerítés (#42) >> nõk (#999) varázsvédelem (#34) >> sötét gnóm (#132)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
tûzfõnix (#215) (hátas: 10 lépés/kör; 7 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK
kardfogú fülemüle (#146) (õrzi a holmidat: +12 lopás ellen) státusz: OK
törpemammut (#115) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK
arató csattanat (#144) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Még mindig Thargodanok járják Ghallát. Végezz egy Tguarkhannal, ezzel is ritkítva soraikat!
2.) Papjaimat hajtja a megismerés: kelj át az alanori csatornán, és imádkozz ott egy rúnakövemnél!
3.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyûjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 15% alatt van!

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * alligátorbõr cipõ (#662) 1 * bíbor erõöv (#291) 1   bundás kabát (#1068)
1 * láncing (#222) 2   mászókarom (#78) 1 * smaragd koszorú (#252)
1 * szirén köpenye (#820) 1   tankány karom (#237)    
Fegyverek és lövedékek
1   csontpálca (#329) 1   ezüsthegyû nyíl (#323) 7   ezüstshuriken (#327)
1   fúvócsõ (#20) 1   kõkés (#6) 1 * rövid kard (#171)
1   szigony (#389) $1   szöges bunkó ($8) 2   szögletes kõ (#17)
2   tolmokov-koktél (#351) 20   tüske (#22) 13   ubuk tüske (#131)
1   varkaudar szablya (#516) 1   vas dobónyíl (#189) 1 * vashegyû lándzsa (#182)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1   ametiszt medál (#275) 3   aranygyûrû (#193) 1   aranylánc (#191)
1   borostyán függõ (#162) 1 * Eldaran karkötõje (#373) 1 * halálhozó talizmán (#813)
1 * hatalom fülbevalója (#817) 1   jegygyûrû (#736) 1   korinthai talizmán (#814)
3 * nap szimbólum (#141) 2 * obszidián karkötõ (#229) 1 * örökkéval. zafírja (#1116)
1 * regeneráló gyûrû (#254) $1   réz masszariasztó ($436) 3 * rothasztó talizmán (#815)
1 * smaragd védõgyûrû (#223) 1   szem szimbólum (#142) 1   vortex talizmán (#812)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
2   aranytû (#272) 1   ásó (#34) 6 + deus ex machina (#1)
1   dorony duda (#235) 2   fáklya (#36) 3   kaja (#2)
7   kötél (#92) 1   mászókampó (#165) 1 + nyílcsapda (#243)
$4   sötét tekercs ($535) 1   súlyzó (#347) 1   szeksztáns (#32)
1   szent jogar (#150) 1   szuper dobóháló (#273) 1   tudás gyöngye (#522)
10   varkaudar pálinka (#1137) 1   zárnyitó készlet (#39)    
Löttyök és porok, tartóstul
2   aranyló ugarhéj (#100) [bennük 4 csepp tinta (#101), fér még: 16]
2   fûszertartó (#210) [üres, kapacitás: 10]
1   huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 12]
1   kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 10]
10   sullár hólyag (#168) [bennük 5 csepp spiritusz (#170), fér még: 195]
1   szent kehely (#257) [benne 8 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 2]
2   vizestömlõ (#3) [üres, kapacitás: 40]
2   zöld üveg (#82) [üres, kapacitás: 40]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1   alligátorbõr (#661) 19   álompor (#396) 1   arx formázó minta (#298)
$4   bordacsont ($16) 19   drótszõr (#37) 1   féregbél (#1071)
6   fõnixtoll (#563) 9   gyöngymangó (#135) 1   jegesmedve bunda (#1067)
6   karbin plazma (#199) 2   kazmár gyökér (#205) 1   kõszem (#304)
18   madártoll (#112) 2   mákrózsa virág (#56) 1   mandibulapenge (#125)
13   mocsári penke (#148) 1   Morgan kristálya (#659) 3   mutáns csont (#331)
5   párducbõr (#1066) 3   párducszem (#1073) 7   pirkit (#153)
3   polip szívóka (#391) 13   púderkõ (#119) $4   pular kristály ($239)
3 + remák szív (#264) 9   rozmárfog (#1069) 29   sallank karom (#128)
1   sámán erszény (#650) 23   sünmedve tüske (#14) 10   szárnyas hernyó (#69)
$3   téfea-agy ($172) 1   troll csont (#704) 4   tükör (#43)
$1   vasérc ($152) 1   vízionár szem (#102) 2   xirnox szív (#213)
1   yetiszív (#1070)        

Összsúly: 110.03 kgMegterheltség: 98%
GYJ: Legalább 1 arany értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 44 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (BANKSZÉF MÉRETE: 12)
6   bunthar bõr (#733) 1   dobóháló (#221) 5   galachmit (#310)
1   ketrec (#216) 12   kõszem (#304) 40   madártoll (#112)
1   moa jádekõ (#382) 3   purifikátor háj (#269) 2   remák szív (#264)
7   tankány karom (#237) 23   varkaudar csont (#1113) 10   xirnox szív (#213)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
53 arany (#50) 1 álompor (#396) 2 spiritusz (#170)
1 szárnyas hernyó (#69) 1 szopókõ (#259) 2 varkaudar látógömb (#1107)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
3 mocsári penke (#148) 1 remák szív (#264) 1 sullár hólyag (#168)
2 xirnox szív (#213)        



E körben tett lépéseid térképe

(126,70) gyíkfû csomó (#200, belõle készíthetõ: #201)
(126,71) nekrofun (#173)
(127,69) lápi hajlék (#670), xirnoxszal (#122)
(127,70) szutykos remák (#191)
(127,71) mocsári ácsorgó (#774), nekrofun (#173)
(128,70) nekrofun (#173)
(128,71) xirnoxszal (#122), Radon (2169. kalandozó)
(129,71) Dornodon rúnaköve, oltár, Chara-din monolitja (#534), vortexmágus (#418)
(130,71) a 124. labirintus bejárata, egy árnymanó férfi, ragyás burástya (#111), sötét gnóm (#132)

VÁLTOZÁSOK A TÚLÉLÕK FÖLDJÉN A LEGUTÓBBI FORDULÓD ÓTA...

* A tolvajszem varázslat, amennyiben az elmondója láthatatlan volt, nem szolgált információval más kalandozókról. Kijavítottuk a hibát.
* A kiírthoz képest egy héttel késõbb, de véget ért a Beholder találkozón a TF csapat által megnyert kéthónapnyi +10% TP a szörnyekért.
* A pszi fejlesztést nem használja a karakter akkor, ha a pszije már becsillagozódott, vagyis amúgy sem lenne semmi hatása.
* Ha egy labirintusban a karakter életereje menekülés% alá kerül, automatikusan átáll ötösre az óvatossága. Mostantól mûködik a következõ: ha gyógyít magán a karakter, és menekülés% fölé kerül életereje, az óvatossága a következõ mozgás elõtt visszaáll az általa beállított értékre. Ha ez mégsem történt meg (már nem mozog többet, vagy nem tud eleget gyógyítani), a forduló végén mindenképp visszaállítódik az elõzõ óvatosság beállítás.
* Hibásan törlõdött eddig az egyszeri direkt FT parancs az olyan kalandozó-kalandozók közötti találkozásokban, ahol az egyik fél láthatatlan volt, és emiatt nem is került sor csatára. Kijavítottuk.
* Boltban EE-vel történõ eladáskor - ha az utolsó paraméterként megadott tárgy nem volt átadható, csak egy hibaüzenet jelent meg, az elsõ és második paraméterben megadott tárgyról semmi. Ilyenkor eladta õket a program, ahogy kell, csak visszajelzés nem volt. Javítottuk.
* A teleport varázslatok (városi + tiltott) akkor is létrejöttek, ha a karakter ugyanazon a mezõn állt, aminek a célkoordinátákat beírta a varázslat paramétereként. Mostantól hibaüzenetet kap a játékos ehelyett.
* Mostantól a karakterlapon az õrzõ szörnyek mellett az is látszik, mennyi pluszt ad akkor, ha a karaktertõl lopni akarnak.
* A KUT paranccsal csatamezõkön (s egyéb ehhez hasonló tereptárgyakon) való kutatáskor nem vont TVP-t a program a parancsvégi Feltételes Gyógyításokért. A hibát megszüntettük.

JELENTÉS A TANÁCSTAG RÉSZÉRE

A városi tanács számláján jelenleg 9488 arany van. (72,58): város mezõ. Épületek:

(72,59): város mezõ. Épületek: Deanaal (12000 TVP).

(72,60): város mezõ. Épületek:

(72,61): város mezõ. Épületek:

(73,57): város mezõ. Épületek:

(73,58): város mezõ. Épületek: Humán Páholy (12000 TVP), Magenta Jade (10500 TVP).

(73,59): város mezõ. Épületek: Deanaal (12000 TVP).

(73,60): város mezõ. Épületek: Xadornix (12000 TVP), Õsi Hajnal Lovagjai (12000 TVP), Magenta Jade (6200 TVP).

(74,57): város mezõ. Épületek:

(74,58): város mezõ. Épületek: Magenta Jade (2200 TVP).

(74,59): város mezõ. Épületek: Haláltánc (12000 TVP).




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.