276. forduló, 278. forduló, Chini összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2010. ápr. 8. 9h:12'
EZ A 423. JÁTÉKHETED, 277. FORDULÓD
424. játékheted kezdete: ápr. 14.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4300
SZÁMLA : XXXX

CHINI KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [83,86] koordinátán.
A táborozás 1. napján egy fekete, copfos hajú, félszemű kobudera férfi lopni próbált tőled, szerencsére sikertelenül. Látva felsülését, elinalt a gyáva. Nyilvánvalóan belelépett a csapdádba!
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 5 borkonyó bibét (500 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Átveszed a sikeresen eladott 5 borkonyó bibe (eladási ár: 500 arany, ebből a kezelési költség: 40 arany), 5 borkonyó bibe (eladási ár: 499 arany, ebből a kezelési költség: 39 arany) ellenértékét.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+1 tvp ). Egy sziklás vidéken bandukolsz, amikor csata zajára leszel figyelmes. Kíváncsian a hang irányába futsz, ahol észreveszed, hogy egy hatalmas, pikkelyes bőrű rémség harcol egy nála jóval kisebb alakkal. Közelebb haladva észreveszed, hogy egy több sebből vérző törpe hadakozik vitézen a démonnal, de már nem bírja sokáig. A vörös szemű szörny hatalmas csapást mér a törpére, akit az ütés ereje messzire repít. A monstrum diadalmasan üvölteni kezd és megindul a törpe felé, hogy kivégezze. A kis alak feltérdel, ujjait a földbe mélyeszti, és számodra hallhatatlanul mormolni kezd valamit. Kisvártatva váratlan dolog történik. Hatalmas robajjal egy láthatatlan erő lesújt a démonra, a földre taszítva azt. Páncélja lerobban testéről újabb sebeket okozva ezzel neki. A csontrepesztő csapásnak még ő sem tudott ellenállni. Összetört testtel fekszik a földön a halál küszöbén. A törpe még mindig zihálva térdel, és a nyakában lévő Tharr szimbólumot markolja vérző tenyerében. Ahogy felnéz rád, észreveszed a páncéljára festett jelet: egy izzó magmából előtörő gránit monolitot ábrázol. A vízió lassan foszlik csak szét, talán csak álom volt az egész?
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+56 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+35 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+33 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) Megfejed az alpesi tehenet. (+3 kaja.)

* 1. KP: használod az 1602. tárgyat
Nem adtál meg második paramétert, vagy nincs nálad a második paraméterként megadott tárgyból. [0 pontot használtál fel, van még 413.]

* 2. KP: elmormolod a 19. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 408.]

* 3. KP: használod az 1534. tárgyat
Működésbe hozod a quwarg teleportgömböt. Szédüléshez hasonlatos érzés fog el, s mire elmúlik, már egy quwarg boly belsejében állsz. Döbbenetes élmény ebbe a mesterséges létesítménybe behatolni. Mindenhol kisebb-nagyobb quwargok nyüzsögnek! Valami hatalmasat csíp beléd hátulról (-8 életerő). Egyszercsak megmozdul valami nagy. Valami ÓRIÁSI. Valami, ami lényegesen nagyobb, mint egy átlag quwarg. Egy quwarg királynő!

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 25 életpontot sebeztél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a quwarg királynő nyakát. (4 támadással 23 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. {KCC:} Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg királynő testét. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg királynő többször is megmar! (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a quwarg királynő potrohát. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. Kiváló munka volt (+14 varázspont). 1233 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 177, sebződés: 20, gyógyulás: 5, összesen: -15 ÉP}

Haha, büdös quwargok! Bőszen taposod őket, miközben kincsre bukkansz. Találtál 13 gyíkfüvet. Elégedetlenül konstatálod, hogy pont most, amikor a legizgalmasabb, ránt vissza a teleportgömb a jelenbe, a biztonságos helyre, ahonnan az utazásodat megkezdted. [40 pontot használtál fel, van még 368.]

* 4. KP: használod a 69. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Kisütöd a kí koncentráció pszi képességet. Érzed, hogy nagyobb a kontrollod a testedben buzgó kí felett. [-14 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 363.]

* 5. KP: használod a 70. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Mentális energia gyűlik benned. Elcsattintod az agyletapogatás pszi képességet. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 361.]

kf 223 kézbeveszed/felveszed a 223. tárgyat
Az ujjadra húzod a smaragd védőgyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 361.]

fvh 8 felt. varázslat haszn. 8
Harci varázslataidat használni fogod minden 8. vagy magasabb szintű ellenfélre. [0 pontot használtál fel, van még 361.]

be 72 bemész a 72. titkos labirintusba
Kutatni kezdesz a bejárat után. Sikerrel! Bepillantasz: teljes a sötétség. Kántálni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Befejezted a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Egészséged TF-elődött. Nincs értelme tovább habozni: bátran belépsz. [5 pontot használtál fel, van még 356.]

lm 2 10 18 mozogsz 2 10 18
Nincs megállás - továbbtotyogsz. [2. PONT.] Egyre erősödő, dummogó hangot hallasz, amikor rálépsz az egyik kőlapra. Szörnyű hideg söpör végig rajtad, és a következő pillanatban az összes varázsenergiád elvész! (-65 varázspont.) Érdemes lett volna jobban odafigyelni a csapdákra.
Hangtalan léptekkel osonsz előre. [5. PONT.] Egy kart látsz a falon. [már meghúztad] Folytatod az utat. [10. PONT.] Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy tömör sziklából kifaragott ajtóba ütközöl. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő rézkulcs nyitja az ajtót. Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [18. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy pszi elementál van előtted! Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy direkt kontaktus I pszi támadást. Ellenfeled elszívta az összes pszi-energiádat! Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agykorbács pszi támadást. 21 életpontot vesztettél. Tolmokov-koktélt küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 tolmokov-koktél. Több lövedéked átfúrja a pszi elementál ködlő zsumókját. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Ajaj! 1 poszogó mösze csatlakozott hozzád pszionikusan. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Varázserőd töltődik (+14 varázspont). 593 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. egy pszi elementál! Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 19 életpontot sebeztél. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agybénítás pszi támadást. A támadás átmenetileg megbénított (nem tudsz lőfegyvert használni). Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy direkt kontaktus I pszi hatás. Szerencsére nem hatott rád. Elszántan ellenfeledre rohansz. {GYD:} Varkaudar szablyával egy hatalmas csapással felmetszed a pszi elementál bal lábát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A pszi elementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-1 pszi pont.) Varkaudar szablyával egy irtózatos ütéssel felvágod a pszi elementál testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-1 pszi pont.) Túl erős az ellenfeled. Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni előle.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 22, gyógyulás: 6, összesen: -16 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 10. pontnál vagy. Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.)
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+24 életerő). [-6 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [33 pontot használtál fel, van még 323.]

lm 18 18 12 mozogsz 18 18 12
Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [18. PONT.] egy pszi elementál lakik itt. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 55 életpontot sebeztél. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agykorbács pszi támadást. 18 életpontot vesztettél. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy direkt kontaktus I pszit. Szerencsére nem hatott rád. A pszi elementál most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Varázserőd töltődik (+14 varázspont). 593 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy pszi elementál van előtted! Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 46 életpontot sebeztél. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agykorbács pszit. 18 életpontot vesztettél. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agykorbács pszi hatás. 23 életpontot vesztettél. Tolmokov-koktélt hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 tolmokov-koktél. Becsapódva, megdöfi a pszi elementál bal lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A pszi elementál még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Jól harcoltál! (+7 varázspont.) 593 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 41, gyógyulás: 0, összesen: -41 ÉP}

Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy pszi elementál. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 54 életpontot sebeztél. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agykorbács pszi támadással. 21 életpontot vesztettél. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy direkt kontaktus I pszit. Semmi eredménye! A pszi elementál összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
593 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

egy pszi elementált veszel észre magad előtt. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 49 életpontot sebeztél. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy direkt kontaktus I pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agykorbács pszi hatás. 18 életpontot vesztettél. Tolmokov-koktélt hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 tolmokov-koktél. Lövedéked átfúrja a pszi elementál ködlő zsumókját. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) A pszi elementál szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 593 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Majdnem elkerülte a figyelmedet egy apró gomb a falon. Ezt nem szabad kihagyni! Óvatosan megnyomod. Nyekergő hang szűrődik el a füledhez a labirintus mélyéről.
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+24 életerő). [-6 varázspont.] Egészséged TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+22 életerő). [-6 varázspont.] Egészséged TF-elődött. Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.)
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+27 életerő). [-6 varázspont.] Egészséged TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+27 életerő). [-6 varázspont.] Egészséged TF-elődött. Egyhelyben toporogsz.
A fenébe! Egy zsákutca. [15. PONT.] Bátran haladsz tovább. Egy tömör sziklából kifaragott ajtó a következő akadály. Elővigyázatosan próbát teszel: Nyitva van! Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [12. PONT.] A fal mellett találsz egy bronzból öntött nagy dobozt. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Kellemetlen csalódás ér: a láda üres. [41 pontot használtál fel, van még 282.]

lm 11 17 19 mozogsz 11 17 19
Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [11. PONT.] A falból egy elforgatható kerék áll ki. Nem tudsz ellenállni a késztetésnek, lassan elforgatod. Tompa dübörgést hallasz a távolból. Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy tömör sziklából kifaragott ajtó a következő akadály. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő rézkulcs nyitja az ajtót. Úgy suhansz, mint az árnyék. [14. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy acélkolosszus. Nem látod jól, milyen fegyver van nála. Kemény ellenfélnek látszik, erre úgy látszik, nem jutsz tovább. Ismét a térkép szerinti 11. pontnál vagy. Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. [14. PONT.] egy acélkolosszus lakik itt. Nem látod jól, milyen fegyver van nála. Nem kockáztatod meg a harcot. Talán van más út is. Ismét a térkép szerinti 11. pontnál vagy. [21 pontot használtál fel, van még 261.]

lm 20 20 19 mozogsz 20 20 19
Mész tovább, előre. [14. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy acélkolosszus. Nem látod jól, milyen fegyver van nála. Nem sok esélyed lenne - a harc helyett inkább a visszavonulást választod. Ismét a térkép szerinti 11. pontnál vagy. Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. [14. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. egy acélkolosszus! Ismeretlen fegyvert szorongat. Túl kockázatos lenne megtámadni - inkább visszavonulsz. Ismét a térkép szerinti 11. pontnál vagy. A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. [14. PONT.] egy acélkolosszus lakik itt. Valamilyen fegyver van nála. Kemény ellenfélnek látszik, erre úgy látszik, nem jutsz tovább. Ismét a térkép szerinti 11. pontnál vagy. [21 pontot használtál fel, van még 240.]

lm 17 5 1 mozogsz 17 5 1
Haladsz az ellenséges labirintusban. [14. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy acélkolosszus van előtted! Ismeretlen fegyvert szorongat. Mérlegelve a helyzeted, úgy határozol, hogy nem érdemes szembeszállni vele. Ismét a térkép szerinti 11. pontnál vagy. Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. [14. PONT.] egy acélkolosszust veszel észre magad előtt. Valamilyen fegyver van nála. Mérlegelve a helyzeted, úgy határozol, hogy nem érdemes szembeszállni vele. Ismét a térkép szerinti 11. pontnál vagy. Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. [14. PONT.] egy acélkolosszust pillantasz meg. Nem látod jól, milyen fegyver van nála. Mérlegelve a helyzeted, úgy határozol, hogy nem érdemes szembeszállni vele. Ismét a térkép szerinti 11. pontnál vagy. [21 pontot használtál fel, van még 219.]

m 6 6 6 mozogsz a 6. ponthoz
Labirintusban/épületben vagy: labirintusban az M parancs nem működik, csak az LM, épületben pedig egyáltalán nem mozoghatsz. [0 pontot használtál fel, van még 219.]

be 1215 3 bemész az 1215. épületbe
Ezt a parancsot épületben nem használhatod. [0 pontot használtál fel, van még 219.]

m 8 mozogsz a 8. ponthoz
Labirintusban/épületben vagy: labirintusban az M parancs nem működik, csak az LM, épületben pedig egyáltalán nem mozoghatsz. [0 pontot használtál fel, van még 219.]

usz 40 úszol 40 pontért
Nincs itt olyan víz, amiben az úszást gyakorolhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 219.]

m 8 7 7 mozogsz a 7. ponthoz
Labirintusban/épületben vagy: labirintusban az M parancs nem működik, csak az LM, épületben pedig egyáltalán nem mozoghatsz. [0 pontot használtál fel, van még 219.]

usz 40 úszol 40 pontért
Nincs itt olyan víz, amiben az úszást gyakorolhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 219.]

v 96 73 59 elmormolod a 96. varázslatot
Ez a varázslat csak szabadban alkalmazható. [0 pontot használtál fel, van még 219.]

be 376 bemész a szentélybe
Ezt a parancsot épületben nem használhatod. [0 pontot használtál fel, van még 219.]

fvh 9 felt. varázslat haszn. 9
Harci varázslataidat használni fogod minden 9. vagy magasabb szintű ellenfélre. [0 pontot használtál fel, van még 219.]

* 1. BP: használod az 1167. tárgyat
Épületben vagy! Itt nem főzhetsz! [0 pontot használtál fel, van még 219.]

* 2. BP: használod az 1576. tárgyat
Dallamos sípolásba kezdesz. Tökéletesen játszol! Ha fellépnél a városban [H <zeneszerszám> parancs lakott területen], biztos, hogy kereshetnél néhány aranyat. Ez jól esett! (+14 varázspont.) [40 pontot használtál fel, van még 179.]

* 3. BP: használod a 243. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 174.]

* 4. BP: t. energia kisütése: 501 10
Portyázni indulsz a tudati térben.
[0 pontot használtál fel, van még 174.]

* 5. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 174.]
A szervezetedet méreg pusztítja (-57 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 1, 8, 3.
Valami nagyon mozgolódik a hasadban. Villámcsapásként hasít beléd a felismerés - terhes vagy! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját habzsol be a törpemammut. 2 kaját nyel le a sullár. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben 174 pontod maradt, ebből a következő körre 174 pontot vihetsz át. Kapsz még 418 pontot. A következő körben tehát 592 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Chini, egy fekete, kontyos hajú, csillogó szemű ember nő vagy. A bőröd kreolszínű. Sheran eljövendő papja vagy. Papi hited: 76. A Káosz Harmóniája (#9170) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 277. fordulód.

Erő: 27 Szint: 22 Merészség: 8/3 Magasság: 151 cm
IQ: 28 Támadás: 28 (30) Agresszió: 3 Testsúly: 78 kg
Ügyesség: 30 Védekezés: 40 (44) Menekülés: 30 % Életkor: 27/27 év
Egészség: 27 (29) Életpont: 310/173 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 32 (1) Varázspont: 287/96 Pénz: 3886 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 22/3 Pszi pont: 69/-1 EFejl: 14
Eddig összesen 1960 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 4198 TP-t kaptál. Jelenleg 891111 TP-d van. A következő szinthez még 108889 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar varázsló, ongóliant, renegát törpe. A 266. fordulódban 29743 arany került a bankszámládra. 30784 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 3 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 4/40 ökölvívás: 25/13 vágófegyverek: 23/9 (+1%)
ütőfegyverek: 3/0 lőfegyverek: 20/27 dobófegyverek: 25/5 (+1%)

Feltételes fegyverváltás: ezüstkard (#325) << varkaudar szablya (#516) << ököl (#28)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -16.); vas dobónyíl (#189) (17 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); tolmokov-koktél (#351) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 2 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 15/32 2. nyomkövetés: 40/59 3. lopás: 8/20
4. mászás: 11/18 5. csapdakészítés: 18/61 (+6%) 6. csapdaészlelés: 15/57 (+6%)
7. gyógyítás: 64/64 8. titkosírás: 3/20 9. felderítés: 24/53 (+11%)
10. szörnyidomítás: 6/20 11. teológia: 23/90 (+15%) 12. taumaturgia: 22/70 (+23%)
13. szerencsejáték: 2/78 14. versengés: 2/31 15. harcművészetek: 23/4
16. zene: 34/66 (+44%) 17. szörnyismeret: 4/64 18. pszi: 9/63 (+15%)
19. zárnyitás: 3/52 20. vadászat: 8/47 21. bányászat: 21/9
22. úszás: 12/82 23. főzés: 12/49 24. csapatmunka: 3/8

FELTÉTELES PARANCSOK (még 0 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt (sámán gyógykenőcs (#1139))
lopsz a törpéktől (3) bármit, az árnymanóktól (4) bármit, a gnómoktól (6) bármit, az elfektől (2) bármit, a trolloktól (5) bármit, az alakváltóktól (7) bármit
gyógyítasz 70% életerő alatt 30 TVP-ért
udvarolsz a 2582. karakternek
ásol max. 30 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 8 darabot ), bumerángot (#249) (max. 4 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 6 darabot ), kulcskarikát (#648) (max. 1 darabot, csak egyszer)
mászol max. 150 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12)
varkaudar bajnok (#190), csontváz lord (#177), degradátor (#210) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 3, max: 12)
pattanóböde (#145), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP)
oldás (#372, 15 VP) banshee-sikoly (#373, 20 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) kí koncentráció (#69) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
9. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 10)
lángcsóva (#31), energiatüskék (#29), izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50), banshee-sikoly (#373)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10)
varázsvédelem (#34), hhaar burka (#32), védelem tűz ellen (#38)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
banshee-sikoly (#373) >> nők (#999) banshee-sikoly (#373) >> férfiak (#998)
villámcsapás (#50) >> szutykos remák (#191) banshee-sikoly (#373) >> több ellenfél elleni harcban (#985)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK
törpemammut (#115) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], hat mezőn keresztül.
2.) Kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból] kilenc lépésen keresztül!
3.) Egy könnyű feladat: imádkozz úgy, hogy megterheltséged 20% alatt van.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
ment.felfrissülés (255)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
varázstöltődés II. (296)
kőbőr (299)
Valentin napja (328)
földmágia (357)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
tudatforrás (505) OK
kőbőr (507) belefejlesztettél: 70 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 0 TU szükséges.)
Az új képesség készen van, de még 1 nap szükséges, hogy használhassátok.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
5 drótszőr (#37) 3 kaja (#2) 6 kerek kő (#19)
4 tolmokov-koktél (#351) 2 varázskő (#305)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
13 gyíkfű (#201) 4 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(83,86) a 72. labirintus bejárata, quwarg királynő (#153), pszi elementál (#221)

Üzenet küldése a karakternek