Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2010. márc. 26. 9h:14' EZ A 421. JÁTÉKHETED, 272. FORDULÓD 422. játékheted kezdete: márc. 31. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4300 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod az 1602. tárgyat |
* 2. KP: | elmormolod a 19. varázslatot |
* 3. KP: | használod az 1534. tárgyat |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiatüskék varázslatot. 24 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a quwarg királynő potrohát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg királynő torát. (4 támadással 128 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg királynő többször is megmar! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A quwarg királynő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. Kiváló munka volt (+14 varázspont). 1233 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}
* 4. KP: | használod a 69. pszi képességet |
* 5. KP: | használod a 70. pszi képességet |
ek 215 3 | t. energia kisütése: 215 3 |
ef 21 507 | energia fejlesztése 21 |
v 15 312 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
d 2 20 | eldobod a 2. tárgyat (20 darabot) |
dd 96 123 396 | eldobod a 96. tárgyat a 123. tárgyat a 396. tárgyat |
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [58,91] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék.
(Továbbmész...) [59,92] Elmarad a göröngyös terep, sűrű bozótos váltja fel. A távolban sakálok üvöltenek. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Hmm, csak egy sünmedve. Ettől nincs semmi félnivalód. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a sünmedve bal karját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A sünmedve összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 sünmedve tüskét. Kiváló munka volt (+14 varázspont). 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 3 4 4 | mozogsz délkeletre, délre, délre |
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a rájanyék nyakát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kiváló munka volt (+14 varázspont). 129 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [60,94] Továbbra is síkságon vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Felismered a közeledőt. Csak egy tigroszlán. Nem jelenthet különösebb problémát. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a tigroszlán bal hátsó lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 tigroszlán fogat. Jól harcoltál! (+14 varázspont.) 45 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [60,95] Síkság, továbbra is csak síkság. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy piromenyét. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a piromenyét nyakát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (10 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod az ezüstkardot. Meglengetve az ezüstkardot ellenfeledre ugrasz. Ezüstkarddal egy hatalmas csapással felmetszed a piromenyét izzó bundáját. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A piromenyét megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A piromenyét szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. Jól harcoltál! (+14 varázspont.) 200 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a sörényes ubuk farkát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az ezüstkardot. Marokra fogva az ezüstkardot a másikra támadsz. {GYD:} Ezüstkarddal párszor kilyukasztod a sörényes ubuk nyakát. (4 támadással 51 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Véres nyál csordul ki a sörényes ubuk száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 ubuk tüskét. Jutalmad nem marad el (+1 varázspont). 307 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
be 1215 7 | bemész az 1215. épületbe |
[52,103] A síkságot sűrű erdő váltja fel. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Hirdesse e tábla az Élet és Halál Urának, Leahnak dicsőségét! Állította: En'Laos " Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent tölgyfát. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy színes dözmöng. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Fegyvert váltasz: előkapod az ezüstkardot. Elszántan a másikra rohansz. Ezüstkarddal egy hatalmas csapással felmetszed a színes dözmöng csillogó hátát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A színes dözmöng csápol, de mindhiába. A színes dözmöng összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 dözmöng szivet. 26 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 2 1 1 | mozogsz keletre, északkeletre, északkeletre |
Fegyvert váltasz: előkapod az ezüstkardot. Marokra fogva az ezüstkardot a másikra rontasz. Ezüstkarddal kilukasztod a gorombilla testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A gorombilla mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A gorombilla összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 lapockacsontot. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [54,102] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Dornodon hívői építették. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba). Észreveszel egy quwargot. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál.
(Továbbmész...) [55,101] A sík vidéket bozótos váltja fel. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Úgy gondolod, hogy a közeledő legyengült púpos burástya nem jelenthet komoly veszélyt. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a púpos burástya testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az ezüstkardot. Marokra fogva az ezüstkardot ellenfeledre rontasz. Ezüstkarddal egy irtózatos ütéssel felvágod a púpos burástya farkát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A púpos burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! Feléd sújt a púpos burástya a farkával, de elhibázta! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 123 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
* 1. BP: | használod az 1167. tárgyat |
* 2. BP: | használod az 1576. tárgyat |
* 3. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 4. BP: | t. energia kisütése: 501 10 |
* 5. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 37 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 37 pontért |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 25 életpontot sebeztél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a vérfürdető magszim húsos törzsét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az ezüstkardot. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ezüstkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a vérfürdető magszim testét. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) A vérfürdető magszim csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 magszim belet. 875 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}
Erő: | 27 | Szint: | 22 | Merészség: | 8/3 | Magasság: | 151 cm |
IQ: | 28 | Támadás: | 28 (30) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 78 kg |
Ügyesség: | 30 | Védekezés: | 40 (44) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 27/27 év |
Egészség: | 26 (28) | Életpont: | 310/247 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 32 (34) | Varázspont: | 287/251 | Pénz: | 3191 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 21/0 | Pszi pont: | 61/6 | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 4/8 | ökölvívás: | 25/10 (+1%) | vágófegyverek: | 22/96 (+2%) |
ütőfegyverek: | 3/0 | lőfegyverek: | 20/27 | dobófegyverek: | *24/100 |
Feltételes fegyverváltás: ezüstkard (#325) << varkaudar szablya (#516) << ököl (#28) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -16.); vas dobónyíl (#189) (17 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 2 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 15/32 | 2. nyomkövetés: | 40/26 (+4%) | 3. lopás: | 8/20 |
4. mászás: | 11/10 | 5. csapdakészítés: | 18/33 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 14/35 |
7. gyógyítás: | 64/32 | 8. titkosírás: | 3/20 | 9. felderítés: | 24/36 |
10. szörnyidomítás: | 6/20 | 11. teológia: | 23/41 (+10%) | 12. taumaturgia: | 22/33 (+2%) |
13. szerencsejáték: | 2/67 | 14. versengés: | 1/95 | 15. harcművészetek: | 23/4 |
16. zene: | 32/78 (+44%) | 17. szörnyismeret: | 4/64 | 18. pszi: | 8/88 (+15%) |
19. zárnyitás: | 3/52 | 20. vadászat: | 8/36 | 21. bányászat: | 20/41 (+17%) |
22. úszás: | 12/14 | 23. főzés: | 12/19 | 24. csapatmunka: | 3/8 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 30% életpont alatt (sámán gyógykenőcs (#1139)) |
lopsz a törpéktől (3) bármit, az árnymanóktól (4) bármit, a gnómoktól (6) bármit, az elfektől (2) bármit, a trolloktól (5) bármit, az alakváltóktól (7) bármit |
gyógyítasz 70% életerő alatt 30 TVP-ért |
udvarolsz a 2582. karakternek |
ásol max. 30 TVP-ért |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 8 darabot ), bumerángot (#249) (max. 4 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 6 darabot ), kulcskarikát (#648) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 150 TVP-ért |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12) |
varkaudar bajnok (#190), csontváz lord (#177) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 12) |
pattanóböde (#145), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | kí koncentráció (#69) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
lángcsóva (#31), energiatüskék (#29), izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50), banshee-sikoly (#373) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
varázsvédelem (#34), hhaar burka (#32), védelem tűz ellen (#38) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
banshee-sikoly (#373) | >> | nők (#999) | banshee-sikoly (#373) | >> | férfiak (#998) | |
villámcsapás (#50) | >> | szutykos remák (#191) | banshee-sikoly (#373) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK |
törpemammut (#115) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK |
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], hat mezőn keresztül. |
2.) Kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból] kilenc lépésen keresztül! |
3.) Egy könnyű feladat: imádkozz úgy, hogy megterheltséged 20% alatt van. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) kaszt.kiteljesedés (166) kasztrop.kitágulás (197) a hatalom rúnája (215) önismeret (236) ment.felfrissülés (255) a butaság ára (273) vallási öntudat (290) varázstöltődés II. (296) kőbőr (299) Valentin napja (328) földmágia (357) a mágia szeretete (393) időfolyamok (394) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) OK tudatforrás (505) OK kőbőr (507) belefejlesztettél: 49 TU. szükséges még: 21 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 401 TU szükséges.) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 1 | bakkura csizma (#96) | 1 | bumeráng (#249) | |||
1 | göcsörtös bunkó (#123) | 24 | kaja (#2) | 2 | kaktusztüske (#114) | |||
3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
6 | borkonyó bibe (#312) | 1 | dözmöng szív (#122) | 2 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | lapockacsont (#33) | 1 | magszim bél (#103) | 2 | pirkit (#153) | |||
4 | quwarg tojás (#360) | 3 | rézdarab (#70) | 6 | sünmedve tüske (#14) | |||
6 | tigroszlán fog (#63) | 6 | ubuk tüske (#131) | 4 | ugh méreg (#166) |