270. forduló, 272. forduló, Next Generation összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. márc. 28. 9h:17'
EZ A 276. JÁTÉKHETED, 271. FORDULÓD
277. játékheted kezdete: márc. 30.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1829
SZÁMLA : XXXX

NEXT GENERATION KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [206,103] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 ryuku mellvértet (1998 arany). Átveszed a sikeresen eladott 10 gyógykenőcs (eladási ár: 797 arany, ebből a kezelési költség: 79 arany), 1 roxati zárfaló (eladási ár: 300 arany, ebből a kezelési költség: 30 arany), 10 kőszem (eladási ár: 100 arany, ebből a kezelési költség: 10 arany), 5 Thargodan esszencia (eladási ár: 100 arany, ebből a kezelési költség: 10 arany) ellenértékét.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+11 tvp ). Az aranytermő erszény 51 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 kerek követ. A teremtés zsákja létrehozott 1 fokhagymát.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+26 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+14 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+40 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-7 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A plusz TU-kat 15 TVP-re váltod. A táborozás alatt vadászott neked az arató csattanat. (+3 kaja.) Famulusod táplálkozik (-1 varázspont). [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy ryuku futárbérenc nyomára vezet. A hosszas kutatás, amelyet a pihenés rovására folytattál, eredménytelen maradt. (Önanalízis: +20% szörnyismeret.) [7 pontot használtál fel, van még 606.]

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 12. varázslatot a 24. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 604.]
Szupersebesen mormolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-13 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 602.]
Szupersebesen mormolsz. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-13 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 600.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 224. varázslatot a 86. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 598.]
Gyorsvarázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-15 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 598.]
Fürgén varázsolsz! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-15 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 598.]

* 3. KP: elmormolod a 165. varázslatot a 182. varázslatot a 156. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 596.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 594.]
Beizzik a turbómágia. [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 589.]

* 4. KP: elmormolod a 88. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 589.]

* 5. KP: használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Hmm! Már nem is vagy éhes! (Önanalízis: +10% főzés.) 745 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 587.]

* 6. KP: beraksz a bankba a 347. tárgyat (1 darabot)
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 587.]

bb 551 152 733 beraksz a bankba az 551. tárgyat (152 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 4 dentor bőrt. Beraksz a bank széfjébe 29 vasércet. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 587.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[207,102] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Fehér mandula illatát hozza a szél. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő ősdentor nem jelenthet komoly veszélyt. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 124 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből ezüstshurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 ezüstshuriken. Ellenfeled könnyedén félreüti! Elszántan a másikra rontasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ősdentor ragyás testét. (5 támadással 261 életpontot sebezve.) Az ősdentor néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel párszor keményen megütöd az ősdentor ragyás testét. (3 támadással 155 életpontot sebezve.) Az ősdentor csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. Semmi hatás! Az ősdentor még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 dentor bőrt. 3962 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 540, sebződés: 42, gyógyulás: 0, összesen: -42 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Raia hívei emelték.

(Továbbmész...) [208,101] Síkság, továbbra is csak síkság. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy Raia szent lovagja. Rád bámul, de nem mutatsz ellenséges szándékot. Továbbcsörtet.

Találsz egy Chara-din monolitját. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Tharr hívői építették.

(Továbbmész...) [209,100] A sík vidéket bozótos váltja fel. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy csápos otagi. Itt csata lesz.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Ellenfeled felkészül egy esetleges mentális támadásra egy láthatatlan védekező pszi felhúzásával. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzvihar varázslatot. 174 életpontot sebeztél. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 205 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. A célpont mellett süvít el a lövedéked. A lény igéző tekintetét rád emeli. Kacagsz: rajtad nem fog a bűbáj! Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Kí energiáidat fókuszálva, készen állsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a csápos otagi vonagló testét. (5 támadással 246 életpontot sebezve.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 51 életpontot vesztettél. Csápjával megérint a csápos otagi. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 25 életpontot vesztettél. Te itt életveszélyben vagy. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől.
{Csatastatisztika; sebzés: 420, sebződés: 308, gyógyulás: 0, összesen: -308 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Befejezted a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Sebeid gyógyulnak (+382 életerő). [-50 varázspont.] Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy mákrózsa bokrot. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Találsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. [44 pontot használtál fel, van még 543.]

m 8 2 2 mozogsz északra, keletre, keletre
[209,99] Elhagyod a bokrokat, dombok között vagy. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy kétfejű troll. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzvihar. 166 életpontot sebeztél. Furcsa dolog történik: a troll teste kővé válik, majd felrobban (-19 életpont). A kétfejű troll szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
1083 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy púdersziklát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr hívői építették. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém van!
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 vasércet! (Önanalízis: +6% bányászat.) (Önanalízis: +11% bányászat.)

(Továbbmész...) [210,99] Még mindig dombos terepen vagy.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Dornodon rúnaköve. Látsz egy oltárt. Leah híveié. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba).
(Feltételes segítség:) - Boldog születésnapot! - mondod neki, és átadod az ajándékodat. Elmosolyodik, de aztán megrázza a fejét: - Nem fogadhatok el ilyen drága ajándékod, de azért kedves tőled. - mondja, és elbúcsúzik. (+2 jóság.)
Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 ezüstdarabot! (Önanalízis: +6% bányászat.) (Önanalízis: +11% bányászat.)

(Továbbmész...) [211,99] Meredekebbek már a lejtők: itt már kisebb hegyek vannak. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Elenios hívői építették. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Találsz egy barátság szent tüzét. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Anna Bella egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész.
(Vándorcirkusz:) Nahát! Az orrod előtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földből. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielőtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet rejt. (Önanalízis: +11% bányászat.) Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. A feléd közeledő orbitális mackósajt mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzvihar varázslatot lősz. 151 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az orbitális mackósajt testét. (5 támadással 41 életpontot sebezve.) A mackósajt hirtelen felfalja saját magát! Röhögsz a szerencsétlen állaton, aki megszégyenülten áll előtted. A mackósajt a következő pillanatban villámgyorsan odarohan hozzád, felemel, és feldob a sztratoszféra irányába! Szerencsére bele tudod akasztani a mackósajt gallérgombjába a cipőfűződet, így visszaesel, mielőtt túl magasra emelkednél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az orbitális mackósajt testét. Kritikus ütés! (4 támadással 156 életpontot sebezve.) Az orbitális mackósajt jobb combodat és térdedet célozta a nyelvével, és méghozzá milyen hatékonyan! (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 46 életpontot vesztettél. Az orbitális mackósajt összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3281 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 348, sebződés: 67, gyógyulás: 0, összesen: -67 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. (Önanalízis: +4% nyomkövetés.) [59 pontot használtál fel, van még 484.]

be 79 bemész a 79. titkos labirintusba
A kutakodás eredménnyel járt: megtalálod a labirintus bejáratát! Bepillantasz: teljes a sötétség. Varázsolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Sikerült elmondanod a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-8 varázspont.] Jóleső borzongás fut végig rajtad, ahogy a várható izgalmakra, a labirintus képzelt titkaira gondolsz. Beóvakodsz, rettegve az odabent váró rémségektől. [5 pontot használtál fel, van még 479.]

kf 475 kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat
Leveszed a tűzúr csizmáját, majd felhúzod a törpe bakancsot. [0 pontot használtál fel, van még 479.]

ef 5 energia fejlesztése 5
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-5 TU.] A befejezéshez még 2866 TU szükséges. Erőd TF-elődött. [50 pontot használtál fel, van még 429.]

lm 6 28 905 mozogsz 6 28 905
Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [2. PONT.] Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. [3. PONT.] A fenébe! Egy zsákutca. [6. PONT.] Mormolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Elmormoltad a kényszerport varázslatot! [-15 varázspont.] Oopsz! Elfordul körülötted a világ. Teleportáltál egyet! [27. PONTRA.] A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [28. PONT.] Kántálni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Elmondtad a kényszerport varázslatot! [-15 varázspont.] Oopsz! Elfordul körülötted a világ. Teleportáltál egyet! [25. PONTRA.] Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [12 pontot használtál fel, van még 417.]

lm 26 900 15 mozogsz 26 900 15
Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [26. PONT.] Egy kart látsz a falon. Valamire biztosan jó! Magabiztosan meghúzod. Tompa dübörgést hallasz a távolból. (Önanalízis: +6% felderítés.) Nekilátsz a varázslat elmondásának. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Egy végső mozdulattal előhívod a kényszerport varázslatot! [-15 varázspont.] Hirtelen gyomorkavaró érzésed lesz, a levegő cuppan egyet, és elteleportálsz a 18. PONTRA. Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Továbbsuhansz a folyosón. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [16. PONT.] Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [15. PONT.] [14 pontot használtál fel, van még 403.]

lm 5 24 40 mozogsz 5 24 40
Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [14. PONT.] Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [13. PONT.] Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [12. PONT.] Hirtelen kicsusszan a lábad alól a talaj, és egy gonosz csapdába esel. A verem alján maró sav van! Szerencsédnek köszönhetően csak 27 életpontot vesztettél. A fájdalom megsokszorozza az erődet: sikerül kikapaszkodnod.
(Önanalízis: +6% csapdaészlelés.) Továbbsuhansz a folyosón. Egy kanyarhoz érkeztél. [11. PONT.] Belépsz a térképen is jelölt szobába. [7. PONT.] Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [2. PONT.] A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. [3. PONT.] A fenébe! Egy zsákutca. [5. PONT.] Mormolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Megidézted a kényszerport varázslatot! [-15 varázspont.] Oopsz! Elfordul körülötted a világ. Teleportáltál egyet! [23. PONTRA.] Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [24. PONT.] Varázsolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a kényszerport varázslatot! [-15 varázspont.] Hirtelen gyomorkavaró érzésed lesz, a levegő cuppan egyet, és elteleportálsz a 39. PONTRA. A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [40. PONT.] [30 pontot használtál fel, van még 373.]

lm 43 9 32 mozogsz 43 9 32
Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Halvány szellő simítja végig az arcodat egy oldaljáratból: egy kereszteződésnél vagy. [39. PONT.] Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [43. PONT.] Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A földből energia áramlik testedbe. Egy végső mozdulattal előhívod a kényszerport varázslatot! [-15 varázspont.] Oopsz! Elfordul körülötted a világ. Teleportáltál egyet! [8. PONTRA.] Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [9. PONT.] Különös érzés lesz rajtad úrrá. Mintha istened személyes jelenlétét éreznéd! Hirtelen egy erőt és végtelen elégedettséged sugárzó hang szólal meg a fejedben: Fantasztikus, hogy idáig eljutottál! Ha bármikor úgy érzed, hogy szükséged van személyes áldásomra, térj vissza ebbe a labirintusba, erre a pontra, és itt mindig megtalálsz! Folytatod az utat. A folyosó kanyarodik. [8. PONT.] A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [7. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Megtorpansz: kanyarodik az út! [11. PONT.] Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [12. PONT.] Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [29. PONT.] Egy Zinthurg lakik itt. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiafolyam. A támadás sajnos hatástalan volt. Távolról sorvasztás varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből ezüstshurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 ezüstshuriken. Több lövedéked átfúrja a Zinthurg ébenfekete testét. (5 támadással 90 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a Zinthurg testét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) A Zinthurg megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A Zinthurg karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A Zinthurg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (187,107)-> 6 arany, -2 ÉP] és egy fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (186,106)-> 6 arany, -2 ÉP]. 1158 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 142, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Sebeid gyógyulnak (+136 életerő). [-50 varázspont.] Nincs megállás - továbbtotyogsz. Az út itt elkanyarodik. [30. PONT.] Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [31. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy degradátor. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzvihar varázslatot lősz. 125 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a degradátor testét. Kritikus ütés! (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a molluszk házat, szereztél 3 degradátor váladékot. 971 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Mész tovább, előre. Kanyarodik a járat. [32. PONT.] [38 pontot használtál fel, van még 335.]

lm 905 33 900 mozogsz 905 33 900
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [33. PONT.] Óvatosan megtapogatod a falat, és nem is hiába! Egy mozgatható kőre bukkantál. Lassan, vigyázva elmozdítod a követ. Távoli dübörgést hallasz, aztán semmi. (Önanalízis: +6% felderítés.) Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [8 pontot használtál fel, van még 327.]

lm 38 50 51 mozogsz 38 50 51
Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Az út itt elkanyarodik. [32. PONT.] Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [31. PONT.] Folytatod az utat. Kanyarodik a járat. [30. PONT.] Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [29. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. A folyosó kanyarodik. [34. PONT.] Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [35. PONT.] Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [38. PONT.] Egy lépésnél megfordul veled a világ, és a következő pillanatban egészen máshol találod magad. [44. PONTON.] Haladsz az ellenséges labirintusban. Innen csak egy út van: előre! [46. PONT.] Nincs megállás - továbbtotyogsz. Innen csak egy út van: előre! [47. PONT.] Morajt hallasz a távolból. Vajon mi lehet ez? Aztán megpillantod a folyosón a feléd guruló óriási kőgolyót. Pánikszerűen menekülni kezdesz! Szerencsédnek köszönhetően csak 12 életpontot vesztettél. A golyó utolér, és a falnak présel. Uuuuhhhhh!
(Önanalízis: +6% csapdaészlelés.) Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [48. PONT.] A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. [50. PONT.] Hah! Egy lépcsőhöz értél, amely a mélybe vezet. Elővigyázatosan lelopakodsz. [51. PONT. --> 52. PONT.] [36 pontot használtál fel, van még 291.]

lm 54 65 68 mozogsz 54 65 68
Nincs megállás - továbbtotyogsz. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [53. PONT.] Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [54. PONT.] Egy ősi, elsárgult könyvet pillantasz meg. Izgatottan vizsgálod meg. Egy varázslat! A neve háló. Némi időt szánsz rá, és sikerrel megtanulod a varázslatot! (ld. enc.) Nincs megállás - továbbtotyogsz. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [53. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. A folyosó kanyarodik. [55. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy Zinthurg. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Mélyen koncentrálva, megidézel egy energiafolyam varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Távolról pusztító végzet varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből ezüstshurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 ezüstshuriken. Alaposan megsorozod a Zinthurg ébenfekete testét. (5 támadással 81 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a Zinthurg testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) A Zinthurg megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Karmaival a Zinthurg megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Karmait felemelve, a Zinthurg meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A Zinthurg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (187,107)-> 12 arany, -2 ÉP] és 5 arany. 1158 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 sullár hólyagot és 12 spirituszt. Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [56. PONT.] Nincs megállás - továbbtotyogsz. Egy kanyarhoz érkeztél. [57. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [58. PONT.] Rövid szisszenés, de mire felkapod a fejed, már egy apró, nedves tüskékkel teli finom háló zuhant rád. Nem okoz komoly sebet, kacagsz. Aztán érezni kezded a bénító mérget, amely a tüskékre volt kenve... [-6 támadás]
(Önanalízis: +6% csapdaészlelés.) Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Megtorpansz: kanyarodik az út! [59. PONT.] Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [60. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. A folyosó kanyarodik. [61. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy Tguarkhan. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiafolyam varázslat. Semmi eredménye! Ellenfeled végigsöpör rajtad egy tudatrombolás pszi támadással. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ezüstshurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 ezüstshuriken. Lövedékeiddel perforálod a Tguarkhan sziklatestét. (5 támadással 70 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel kegyetlenül megütöd a Tguarkhan jobb lábát. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) A Tguarkhan feléd harap, de sikertelenül. A szörny mancsával apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A Tguarkhan mancsával oldalba lök. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 14 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> (187,107)-> 40 arany, -2 ÉP], egy vasérc és egy fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (186,106)-> 6 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1759 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}

Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [62. PONT.] Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. A folyosó kanyarodik. [63. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. Innen csak egy út van: előre! [64. PONT.] Egy kattanást hallasz, és a következő pillanatban egy hatalmas dárdahegy siklik elő a falból. Gyors reflexeidnek köszönhető, hogy félre tudtál ugrani.
(Önanalízis: +6% csapdaészlelés.) Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Kanyarodik a járat. [65. PONT.] Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Egy végső mozdulattal előhívod a kényszerport varázslatot! [-15 varázspont.] Oopsz! Elfordul körülötted a világ. Teleportáltál egyet! [69. PONTRA.] Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[42 pontot használtál fel, van még 249.]

lm 72 76 78 mozogsz 72 76 78
Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Az út itt elkanyarodik. [70. PONT.] Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Az egyenes folyosó közepén vagy. [71. PONT.] Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [72. PONT.] Egy Tguarkhant veszel észre magad előtt. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Üdvözlésképpen egy energiafolyam varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Semmi eredménye! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámsújtás varázslatot, majd rád küldi. 28 életpontot vesztettél. Ezüstshurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 ezüstshuriken. Lövedékeiddel perforálod a Tguarkhan jobb lábát. (5 támadással 91 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a Tguarkhan jobb lábát. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) A Tguarkhan feléd harap, de sikertelenül. A Tguarkhan mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Mancsával a Tguarkhan megpöcköli a bal válladat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 18 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy pular kristály [pular kristály ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> (187,107)-> 20 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1759 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 142, sebződés: 70, gyógyulás: 0, összesen: -70 ÉP}

Egy Orkhan Thait pillantasz meg. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem tűz ellen. A mészárlásra kiszemelt áldozat fehér glóbusz varázst lök magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 62 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzgolyó varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. (köszönhetően védelem tűz ellen védelmednek.) Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az Orkhan Thai bal karját. (5 támadással 92 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az Orkhan Thai tűztestét. (4 támadással 212 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, az Orkhan Thai megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 24 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 17 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy gyöngysor [gyöngysor ládikóba-> (187,107)-> 48 arany, -2 ÉP], egy ezüst nyaklánc, 8 arany és egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (187,107)-> 12 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 3123 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 275, sebződés: 67, gyógyulás: 0, összesen: -67 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 tudás gyöngyét.
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Sebeid gyógyulnak (+189 életerő). [-50 varázspont.] Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [73. PONT.] A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [74. PONT.] Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [75. PONT.] Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [76. PONT.] Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Megidézted a kényszerport varázslatot! [-15 varázspont.] Egy lépésnél megfordul veled a világ, és a következő pillanatban egészen máshol találod magad. [77. PONTON.] Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [78. PONT.] Egy Chara-din fattyát veszel észre magad előtt. Itt csata lesz.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiafolyam. 246 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy varázslatlopás varázslatot. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Chara-din fattya bal oldalát. (5 támadással 104 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Chara-din fattya bal oldalát. (6 támadással 314 életpontot sebezve.) Az 5 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (5 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Az 5 Chara-din fattya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3181 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 664, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}

[29 pontot használtál fel, van még 220.]

lm 84 84 84 mozogsz 84 84 84
A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [79. PONT.] Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [80. PONT.] Egy Chara-din fattya lakik itt. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiafolyam varázslatot. 249 életpontot sebeztél. Ellenfeled varázslatlopás varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Chara-din fattya testét. (5 támadással 110 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a Chara-din fattya testét. (5 támadással 264 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (5 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel épp hogy eltalálod a Chara-din fattya testét. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Az 1 Chara-din fattya fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3181 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 686, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}

Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [81. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy taalru. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Üdvözlésképpen egy energiafolyam varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 262 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy háló varázslatot. Semmi eredménye! A taalru szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy shinai gömb, 3 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (186,106)-> 18 arany, -2 ÉP], egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (187,107)-> 14 arany, -2 ÉP] és egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (187,107)-> 6 arany, -2 ÉP]. 4108 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 262, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [82. PONT.] Rövid szisszenés, de mire felkapod a fejed, már egy apró, nedves tüskékkel teli finom háló zuhant rád. Nem okoz komoly sebet, kacagsz. Aztán érezni kezded a bénító mérget, amely a tüskékre volt kenve... [-6 támadás]
(Önanalízis: +6% csapdaészlelés.) Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [83. PONT.] Egy Mnebolathot pillantasz meg. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy fehér glóbusz varázslatot. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiafolyam varázslatot. 248 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). A Mnebolath szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (187,107)-> 14 arany, -2 ÉP] és egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (187,107)-> 10 arany, -2 ÉP]. 2428 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 248, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Egy Mnebolathot veszel észre magad előtt. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy fehér glóbusz. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy energiafolyam varázslatot dobsz ellenfeledre. 267 életpontot sebeztél. A Mnebolath összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy aranytű, egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (187,107)-> 6 arany, -2 ÉP] és egy ezüst nyaklánc. 2428 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 267, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy taalru. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 23 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy háló varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a taalru testét. (5 támadással 89 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan a másikra támadsz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a taalru póklábát. Kritikus ütés! (5 támadással 276 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a taalru megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A taalru mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A taalru fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel eltalálod a taalru testét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) A taalru mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Mielőtt észbe kapnál, a taalru megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A taalru összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (187,107)-> 6 arany, -2 ÉP], egy ezüst papi karkötő [ezüst papi karkötő ládikóba-> (187,107)-> 30 arany, -2 ÉP], egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (187,107)-> 20 arany, -2 ÉP] és egy obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> (187,107)-> 30 arany, -2 ÉP]. 4108 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 353, sebződés: 72, gyógyulás: 0, összesen: -72 ÉP}

Egy taalrut pillantasz meg. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy háló varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a taalru testét. (5 támadással 79 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a taalru jobb vállát. (6 támadással 324 életpontot sebezve.) A taalru mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A taalru mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A taalru belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A taalru most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (187,107)-> 12 arany, -2 ÉP] és egy Eldaran karkötője. 4108 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 325, sebződés: 42, gyógyulás: 0, összesen: -42 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 márványkulcsot [márványkulcs ládikóba-> (186,106)-> 16 arany, -2 ÉP] és 2 tudás gyöngyét. Némi kutatás után találsz egy bronzból öntött nagy dobozt. Sajnos zárva van. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. A dolog baj nélkül ment, a láda fedele felpattan. (Önanalízis: +16% zárnyitás.) Mohón felnyitod a ládát, és drágán fizetsz óvatlanságodért: fehér lángnyelvek csapnak ki, alaposan összeégetve. (-9 életerő.) (Önanalízis: +6% csapdaészlelés.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 mithril pajzs (ld. enc.), 800 arany, 15 varázskő, 2 galachmit, 5 pular kristály [pular kristály ládikóba-> (186,106)-> 40 arany, -2 ÉP], 1 roxati zárfaló, 1 sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> (186,106)-> 25 arany, -2 ÉP], 1 topáz erényöv (ld. enc.), 1 gór formázó minta és 8 tolmokov-koktél. Gyorsan kiüríted a ládát. A zöldesfekete Thargodan trutyiból előásod a bot 6. darabját, és egy ronggyal megtisztítod. Hát, kemény munka volt megszerezni, de megérte! Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.)
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Sebeid gyógyulnak (+195 életerő). [-50 varázspont.] Visszatérve a bejárathoz, magad mögött hagyod a labirintusrendszert. [23 pontot használtál fel, van még 197.]

vv 109 elmormolod a 109. varázslatot
Ez a varázslat csak labirintusokban alkalmazható. [0 pontot használtál fel, van még 197.]

v 198 189 101 elmormolod a 198. varázslatot
Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Ereidben a vér forrón lendül előre. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(207,102) ősdentor (#282), Raia oltár
(208,101) Raia szent lovagja (#239), Chara-din monolitja (#534), Tharr oltár
(209,99) kétfejű trollok (#163), púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), Tharr oltár, érclelőhely
(209,100) csápos otagi (#395), mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), 47. jellempróba, Tharr oltár
(210,99) Dornodon rúnaköve, Leah oltár, 38. jellempróba, érclelőhely
(211,99) a 79. labirintus bejárata, olvasztókemence (#86), Elenios oltár, vaskohó (#155), barátság szent tüze (#484), művészi porolit (#720), érclelőhely, orbitális mackósajt (#229), Zinthurg (#180), degradátor (#210), Tguarkhan (#212), Orkhan Thai (#238), Chara-din fattya (#236), taalru (#249), Mnebolath (#237)

[189,101] A hegy lábánál kezdődő ritka erdőben vagy. A ritkás lombozaton itt-ott sugárnyi napfény szűrődik be. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy manilla-fát. Észreveszel egy oltárt. Sheran hívői építették. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy régészeti lelőhelyet. Kíváncsian bámulsz bele a kiásott gödrök egyikébe. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Killer.

Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy erdei bölcs háza (668. épület.).
[-100 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 187.]

be 668 bemész a 668. épületbe
Közelebb mész, és bekopogsz az ajtón. Valami motyogásféle hangzik bentről, amit igennek veszel. Belépsz. Odabent barátságos meleg fogad. Mindenfelé könyvek hevernek, és egy ócska, roskatag asztal mögött egy vénségesen vén öregapót pillantasz meg, orrán hatalmas okuláréval. Éppen egy megsárgult lapokból álló kötetet lapozgat. - Üdv, erdei bölcs! - köszöntöd az apókát, mire ő is feléd biccent. Mesélsz arról, hogy mi mindent láttál kalandjaid során. - Sikerült! - közlöd az apókával mosolyogva. [11100 tapasztalati pontot kaptál.]
- Ezek szerint nem volt a Thargodan herceg egyik taalru bőrében sem! Hatalmas szerencséd van! - Kivonultok a ház elé, és a bölcs ott érinti össze a darabokat. Az ég beborul, villámlani kezd, és lassan elered az eső. A föld megremeg, és a ház mellett egy repedés nyílik. A bölcs megrázza a fejét, és a kezedbe nyomja a relikviát.
- Attól tartok, hogy az utolsó darab helyre illesztése kisebb kataklizmával fog járni, márpedig én abból nem kérek. Az utolsó darabot illeszd te a helyére (bár szívesen fogadlak, mert kíváncsi vagyok a történtekre). - megvizsgálod a botot. A hosszú, több mint egy méteres száron valamilyen ismeretlen, kékes kőzetből faragott sárkány kúszik végig, szembe vele egy hatalmas kalapácsot lóbáló, szakállas, izmos alak. A bot végén egy karomszerű markolat ül, nyilván az utolsó darab egy drágakő lesz, azt kell a helyére illeszteni. Érzed a botban buzgó energiát. Felemeled, és megjelenik a labirintus képe. Majd a botot elteszed a hátizsákba - kicsit félsz a lehetőségektől.

8 9 10 12 13 14
33 36 38 40 42
11
7 34 31 32 35 37 39 41
15
60 61 62 63 64 43
6 30 59
70 71
16
75 76 72 65 44
29 58 79
4 5 69
17
78 77
28 27 57 74 73 45
3 68 67 66 18
26 24 56 54 52 50 48 46
25
2 55 53 51 49 47
1 23 22 21 20 19
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat
79: 2. térkép 1. pont
38 39 29 31 33 35
27
40 41
28 30 32 34
42 43
37 23 24 25 26
44 10 9
3
16
36
22 17
2 1
21 18 15 8
11
45 4 20
19
48 12 13 14
47
46 5 6 7
lépcsõk hova visznek:
1: 1. térkép 79. pont
20: 3. térkép 1. pont
9 7 6
8
10 22 26
25 21
24
11 23 5
20
12 18 19 4
15 16 17
1
3
13 14 2
lépcsõk hova visznek:
1: 2. térkép 20. pont
26: kijárat

Ez a 80. labirintus térképe. A bejárat innét nyugatra 75, északra 138 mérföldre található.

- Elbúcsúzol a könyvmoly bölcstől, és kilépsz a parányi vályogházikó ajtaján. [5 pontot használtál fel, van még 182.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[189,102] Tovább barangolsz a fák között. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy kék orchideacserjét. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyanús mozgást látsz a fák között. A feléd közeledő trikornis herceg mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. A szörny nem látszik barátságtalannak. Azért óvatosan elkerülöd.

A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy kronokukac. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kronokukac testét. (5 támadással 93 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a kronokukac nyálkás farkát. (4 támadással 163 életpontot sebezve.) A kronokukac farkával a kezedre csap. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Elszenveded a kronoérintést (-4 TVP). A kronokukac összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1950 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 256, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}


(Továbbmész...) [189,103] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy.

Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Odarohansz, és visszarántod a fickót, aki már épp ugrani készült. A troll hangosan bőgni kezd és elpanaszolja tengersok gondját. Te figyelmesen hallgatod, és hosszasan taglalod neki az élet szépségeit. Úgy látszik, ez hatott. Megrázza a kezedet, és újult erővel indul tovább. Hálából azért még neked adja a kötelét, hátha te jobb hasznát veszed. (+2 jóság.)

(Továbbmész...) [189,104] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. (Önanalízis: +16% rejtőzködés.) Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Ez nem lehet más, mint egy bűbájlidérc. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy borkonyó cserjét. Látsz egy szent tölgyfát. Látsz egy oltárt. Raia hívői építették. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Syrac Hold hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy kputtyintó csalán. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 19 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a kputtyintó csalán testét. (5 támadással 27 életpontot sebezve.) A lény kputtyint! Micsoda szörnyűség! Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Elszántan a másikra ugrasz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (7 támadással 253 életpontot sebezve.) A kputtyintó csalán csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A kputtyintó csalán csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel többször eltalálod a kputtyintó csalán testét. (2 támadással 102 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Csápjaival a kputtyintó csalán csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A kputtyintó csalán most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 6 csepp ragasztót. 2748 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 401, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Kicsit régi (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.) Egyszercsak megpillantod egy kopasz, piros szemű troll férfi táborát. Bőre bronzként csillog. Chara-din félisten hatalmú személyes tanácsadója. Egy árnygyűrűt, egy drakolder gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy hősi övcsatot, egy játékmesteri palástot, egy káosz szimbólumot, egy Korrissh sisakját, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy Luthius karkötőjét, egy Natharion amulettet, egy óriás fülbevalót, egy örökkévaló ametiszét, egy Ovgun nyakláncát, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku derékszíjat, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku vadászinget, egy smaragd karkötőt, egy sodét, egy tűzúr csizmáját, egy ulkor kötényt és egy Urgod kesztyűjét visel. Fegyverzetét egy triklem drakolder trófea, egy Shengoroth trófea és egy quwarg széltáncos trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Jobb kezében egy véres csatabárdot, bal kezében egy Zarknod szemét tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasa egy idomított pikkelyes ptog. Tárgyainak egy részét egy Thargodan csontváz viszi. Elég egy mentális pillantás aurájára: sötétlelkű, gonosz teremtmény. Erősnek, nagy hatalmúnak látszik - nincs értelme leöletni magadat vele. Nagy ívben elkerülöd a táborhelyét, mielőtt még felfigyelne rád.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 borkonyó bibét. Erőd TF-elődött. [74 pontot használtál fel, van még 104.]

szk 765 keresed a 765. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy ryuku futárbérencet. [0 pontot használtál fel, van még 104.]

* 1. BP: használod a 243. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 99.]

* 2. BP: használod a 396. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 99.]

* 3. BP: visszadátumozás kérelem
Ez a 276. játékheted és a 271. fordulód. Nem használhatod a parancsot, hiszen lemaradásod van a játékhetedhez képest. [0 pontot használtál fel, van még 99.]
(Önanalízis: +6% csapdakészítés.) Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 25, 16, 4.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját nyel le a sivatagi doareg. 4 kaját töm magába a mutáns pók. Egy kaját bezabál a Rughar familiárisa. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása.
Ebben a körben 99 pontod maradt, ebből a következő körre 99 pontot vihetsz át. Kapsz még 412 pontot. A következő körben tehát 511 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


RYUKU MELLVÉRT (689. TÁRGY)
Ez a díszes páncéldarab a ryuku vértezet fő ékessége. Ha kellően karbantartod, gyönyörűen csillog a napfényben, ahogy csatába masírozol. Persze, egy szörny becserkészésénél ez nem akkora előny, mint például egy császári díszszemlén. Amellett, hogy védettségedet 8-cal növeli, egyet ad az erődhöz, és 5-öt a max. ép-dhez. 12-nél alacsonyabb szintű kalandozó nem viselheti.

HÁLÓ (186. TÁMADÓ VARÁZSLAT)
A háló egy igen brutális és hatékony támadó varázslat, annak ellenére, hogy sebzést nem okoz. Elmondásakor egy vastag, ragacsos háló repül ellenfeledre, aki - ha nem tud félreugrani előle - teljesen belegabalyodik. A harc következő fázisában, a lőfegyver használatkor, a lőfegyver használat (szörnyeknél az egyik speciális támadás) helyett megpróbálhat kibújni a hálóból - a siker esélye főként az ügyességtől és a varázsló szintjétől függ. Ha kudarcot vall, akkor ismét próbálkozhat az első kör harci fázisában, majd a második harci fázisban. A harc végére a háló varázslat mindenképpen elmúlik, ezért fogolyejtésre sajnos a varázslat nem alkalmas, csak arra, hogy a magatehetetlen ellenfelet csépelhesd. A varázslat anyagi komponense egy csepp ragasztó, elmondása 24 VP-be kerül.

MITHRIL PAJZS (460. TÁRGY)
Kis, kerek pajzs, amely könnyű, ámde hihetetlenül kemény, és éppen ezért hatékonyan és fürgén lehet vele védekezni. A mithril pajzs 11-el megnöveli a védettségedet, és eggyel az ügyességedet. Elkészítése - a varázstárgy készítésen kívül - egy cru formázó mintát, 8 mithrilt, 4 ezüstöt, 1 moa zafírt (a pajzs közepére, dísznek), 100 aranyat, egy vaskohót és 100 TVP-t igényel. Mithril pajzsot csak legalább 17. szintű kalandozó használhat.

TOPÁZ ERÉNYÖV (731. TÁRGY)
Még egy erényöv is lehet esztétikus viselet - ha kényelmes nem is - ha képzett ékszerész dolgozik együtt a kováccsal. A vaspántokat ezüstözik, és gyönyörű topázkövekkel rakják ki. A topáz erényöv nadrágként KF-elhető, és eggyel növeli a védettségedet, már ha van képed viselni - a legtöbben inkább elpasszolják a boltosnak.

KARAKTERLAP

Next Generation, egy fekete, kontyos hajú, szürke szemű, rövid bajszú kobudera férfi vagy. Bőröd sárga. Raia főpapja vagy. Papi hited: 286. Az Aranysárkány (#9126) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 271. fordulód.

Erő: 30 (37) Szint: 28 Merészség: 7/5 Magasság: 144 cm
IQ: 36 (43) Támadás: 33 Agresszió: 3 Testsúly: 50 kg
Ügyesség: 32 (40) Védekezés: 84 Menekülés: 30 % Életkor: 35/47 év
Egészség: 40 (45) Életpont: 487/446 Jellem: jó (730) Tul. pont: 4
Szerencse: 42 (56) Varázspont: 945/7 Pénz: 7047 arany Kép. pont: 7
Tudatpont: 21/16 Pszi pont: 199/264 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 5
Eddig összesen 2009 szörnyet (18 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 58340 TP-t kaptál. Jelenleg 2590378 TP-d van. A következő szinthez még 9622 TP szükséges. Trófeáid: Kitaszított, kisebb quwarg isten, szánalmas pondró. A 221. fordulódban 6136 arany került a bankszámládra. 7393 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 14/35 ökölvívás: 32/59 (+11%) szúrófegyverek: 15/4
dobófegyverek: 30/55 (+11%)

Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) (210%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bumeráng (#249) (10 -15.); vas dobónyíl (#189) (16 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); hajító csillag (#939) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 23/47 (+16%) 2. nyomkövetés: 54/63 (+9%) 3. mászás: 12/45
4. csapdakészítés: 20/25 (+6%) 5. csapdaészlelés: 19/37 (+36%) 6. gyógyítás: 42/40
7. titkosírás: 4/52 8. felderítés: 28/51 (+12%) 9. szörnyidomítás: 11/87
10. teológia: 75/7 (+71%) 11. taumaturgia: 51/52 (-768%) 12. versengés: 12/85
13. harcművészetek: 27/36 14. zene: 12/89 15. szörnyismeret: 30/45 (+20%)
16. pszi: 23/22 (+1%) 17. zárnyitás: 15/26 (+16%) 18. vadászat: 4/46
19. vitalitás: 1/31 20. bányászat: 17/47 (+45%) 21. úszás: 7/64
22. főzés: 14/20 (+10%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 75% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 25 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz amnioszt (#203) (max. 8 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 15 darabot )
mászol max. 70 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, kártyabarlang (9)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 16)
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), borzalmas varkaudar (#166), mélység fattya (#199) (csak egyszer), noth szellem (#250), szubreális vámpír (#223), bávatag golombár (#165), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 4, max: 16)
bűbájlidérc (#761), purifikátor császár (#393), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) tompítás (#40, 8 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP)
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) energiafolyam (#136, 24 VP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP)
életpajzs (#142, 16 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP) égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP)
tűzvihar (#175, 24 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +7 vp 10 költség alatt; taumaturgia: +5 vp 11 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
állatvédelem (#192) szürkeáll. aktiv (#71) erőpajzs I (#12) hadiszerencse II (#24)
tulajdonságpajzs (#26) esszenciavédelem (#165) Symulf rúnája (#182) varázspáncél (#156)
méregsemlegesítés (#14)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
8. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10)
lángcsóva (#31), tisztítótűz (#44), villámcsapás (#50), puha ütés (#60), energiafolyam (#136), tűzvihar (#175)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 22, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
vakító fény (#43) >> fémbontó szójer (#150) tűzeső (#61) >> szürke rinocérosz (#346)
tűzeső (#61) >> halálhozó (#419) tisztítótűz (#44) >> autentikus vámpír (#154)
villámcsapás (#50) >> csontváz lord (#177) tűzeső (#61) >> smaragdgólem (#417)
tűzeső (#61) >> borzalmas varkaudar (#166) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
tűzeső (#61) >> gnóm szolgáló (#181) tűzeső (#61) >> ongóliant (#159)
tisztítótűz (#44) >> szintszívó (#96) villámcsapás (#50) >> élőholt mágus (#175)
villámcsapás (#50) >> pszi elementál (#221) gyóntatás (#56) >> gonoszok (#988)
izomernyesztés (#33) >> kronokukac (#285) villámcsapás (#50) >> ősdentor (#282)
villámcsapás (#50) >> Orkhan Thai (#238)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 22, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> Orkhan Thai (#238) fehér glóbusz (#47) >> Mnebolath (#237)
fehér glóbusz (#47) >> drakolich (#760) védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)
tüskepajzs (#30) >> halálhozó (#419)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
arató csattanat (#144) (vadászik) státusz: OK
Famulusod egy aranysárkány.

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Már nem sok kell hozzá, hogy arkangyaljaim közé kerülj. Oldj meg egy jellempróbát, és érd el a 777-es jóságot!
2.) Várlak a hozzám vezető ösvény végén: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 5%!
3.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 0)

HŐSTETTEID
2005 I. félévének Vlagyimir díjas harcművésze vagy.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 amniosz (#203) 1 borkonyó bibe (#312) 3 dentor bőr (#551)
2 drótszőr (#37) 1 ezüstshuriken (#327) 6 kaja (#2)
1 quwarg tojás (#360) 1 spiritusz (#170) 6 vas dobónyíl (#189)
25 vasérc (#152) 11 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1261 arany (#50) 1 aranytű (#272) 3 degradátor váladék (#354)
1 Eldaran karkötője (#373) 2 ezüst nyaklánc (#117) 1 ezüstdarab (#326)
1 fokhagyma (#403) 2 galachmit (#310) 1 gór formázó minta (#444)
1 kerek kő (#19) 1 kötél (#92) 1 mithril pajzs (#460)
6 ragasztó (#83) 1 roxati zárfaló (#314) 1 sáfránypor (#211)
1 shinai gömb (#348) 1 sullár hólyag (#168) 3 Thargodan esszencia (#328)
8 tolmokov-koktél (#351) 1 topáz erényöv (#731) 3 tudás gyöngye (#522)
13 varázskő (#305)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(189,101) erdei bölcs háza (#668), manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92), Sheran oltár, régészeti lelőhely (#1208), művészi porolit (#720)
(189,102) kék orchideacserje (#67, belőle készíthető: #68), trikornis herceg (#261), kronokukac (#285)
(189,103) 50. jellempróba, 255. jellempróba
(189,104) bűbájlidérc (#761), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), szent tölgyfa (#393), Raia oltár, művészi porolit (#720), 34. jellempróba, Chara-din monolitja (#534), kputtyintó csalán (#247), egy troll férfi

Üzenet küldése a karakternek