268. forduló, 270. forduló, Romold Thralk összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. ápr. 24. 9h:11'
EZ A 277. JÁTÉKHETED, 269. FORDULÓD
278. játékheted kezdete: ápr. 30.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3471
SZÁMLA : XXXX

ROMOLD THRALK KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [95,83] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Kifizetted a megvett 1 rövid kardot (34 arany), 25 drótszőrt (202 arany).
Nekiállsz, hogy kezeddel lyukat kaparj a földbe. Nem, mégse lesz jó, itt könnyen megtalálhatják pénzedet. Talán ott a bokor tövében. Arrébb szaladsz, de ez a hely se tetszik igazán. "Csak el ne lopják!" rettegsz a gondolattól, és ide-oda futkosol a bozótban. Mikor végre lecsillapodsz, döbbenten veszed észre, hogy egy sereg gnóm gyermek szaladgál a mezőn, és szedegeti össze szétszóródott vagyonodat. "Nnneeeeem!" üvöltöd kétségbeesetten, ahogy észreveszed a lyukat erszényed alján. Riadtan térsz magadhoz, és az éjszaka hátralévő részét álmatlanul virrasztod végig, erszényedet markolászva.
A teremtés zsákja létrehozott 1 gyógykenőcsöt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+125 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+140 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+37 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.) A plusz TU-kat 10 TVP-re váltod. Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy dombi yeti nyomára vezet. Sajnos nem jártál sikerrel - talán majd legközelebb. [7 pontot használtál fel, van még 622.]

* 1. KP: elmormolod a 6. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Egy végső mozdulattal előhívod az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-14 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 617.]

* 2. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 12. varázslatot a 24. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 617.]
Szupersebesen mormolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 615.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 613.]

* 3. KP: használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [20 pontot használtál fel, van még 593.]

* 4. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 88. varázslatot a 86. varázslatot
Beizzik a turbómágia. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 591.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 591.]
Fürgén varázsolsz! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 591.]

* 5. KP: kézbeveszed/felveszed a 820. tárgyat
Leveszed a ryuku vadászinget, majd felöltöd a szirén köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 591.]

vps 14 VP spórolása: 14
Félreraktunk, letiltottunk neked 14 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 591.]

kf 171 2 kézbeveszed/felveszed a 171. tárgyat a bal kezedbe
Mostantól a rövid kardot fogod balkezes fegyverként használni. [0 pontot használtál fel, van még 591.]

m 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra
[94,82] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy rőtmanó berzerker. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a rőtmanó berzerker tüskés bőrét. (3 támadással 108 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a rőtmanó berzerker bal vállát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a rőtmanó berzerker meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
661 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Sheran hívei emelték. Látsz egy vaskohót. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (óndarab) rejt. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze keletre látsz egy rúnakövet. Délre nézve látsz egy világítótornyot. Délnyugatra egy világítótorony van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy Tharr oltár van. Elrakod a távcsövet. Alaposan körülnézel a földön. Friss troll nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [93,81] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Az óriási vonulatokból álló Szürke hegyek nyugati lábaihoz értél. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy északi aurach közeledik. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod az északi aurach testét. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) Rövid karddal alaposan megvágod az északi aurach testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Az északi aurach megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 aurach bőr. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 aurach fogat. 357 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Felfedeztél egy oltárt. Raia hívői építették. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (rézdarab) rejt! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Tharr oltárt. Délre nézve látsz egy vaskohót. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Elteszed a látcsövet. Megvizsgálod a talajt. Még egész friss troll nyomok vezetnek délkeletre. [18 pontot használtál fel, van még 573.]

im imádkozol
Az oltárra helyezel 1 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszú idő telik el csendes meditációban. A szent kehely megtelt! Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+11 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 543.]

bb 260 10 beraksz a bankba a 260. tárgyat (10 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 10 isteni könnycseppet. [0 pontot használtál fel, van még 543.]

im imádkozol
Az oltárra helyezel 1 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Egy óra telik el buzgó mormolással. A szent kehely megtelt! Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. [30 pontot használtál fel, van még 513.]

bb 260 10 beraksz a bankba a 260. tárgyat (10 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 10 isteni könnycseppet. [0 pontot használtál fel, van még 513.]

im imádkozol
Az oltárra helyezel 1 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszú idő telik el csendes meditációban. A szent kehely megtelt! Jóleső meleg fut végig a testeden. [30 pontot használtál fel, van még 483.]

bb 260 10 beraksz a bankba a 260. tárgyat (10 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 10 isteni könnycseppet. [0 pontot használtál fel, van még 483.]

im imádkozol
Az oltárra helyezel 1 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszú idő telik el csendes meditációban. A szent kehely megtelt! Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. [30 pontot használtál fel, van még 453.]

bb 260 10 beraksz a bankba a 260. tárgyat (10 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 10 isteni könnycseppet. [0 pontot használtál fel, van még 453.]

im imádkozol
Az oltárra helyezel 1 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Egy óra telik el buzgó mormolással. A szent kehely megtelt! Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. [30 pontot használtál fel, van még 423.]

bb 260 10 beraksz a bankba a 260. tárgyat (10 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 10 isteni könnycseppet. [0 pontot használtál fel, van még 423.]

im imádkozol
Az oltárra helyezel 1 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszú idő telik el csendes meditációban. A szent kehely megtelt! Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. [30 pontot használtál fel, van még 393.]

m 5 5 4 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délre
[92,82] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Felfedeztél egy oltárt. Tharr hívei emelték. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Már messziről megpillantod a cirkuszos sátrakat, és izgatottan, de határozott léptekkel feléjük indulsz. Mielőtt azonban közéjük léphetnél, egy izgága törpe állja utad, aki jegyet osztogat. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz.
Hamarosan egy táblára leszel figyelmes, amely busás jutalommal kecsegtető kártyacsatára szólít. Alatta egy sötétképű alak ül, kezében egy paklit keverget. Leülsz a vele szemben álló székre, és intesz, hogy osszon. Ellenfeled közli veled, a játék 100 aranyról indul.
- Rendben - mondod, és leszámolod a pénzt az asztalra. 1. kör: Kíváncsian megvizsgálod, mi került a kezedbe: 2 Illúziópalota, 1 Influenza, 1 Kisebb quwarg istenség, 1 Sötét motyogó. Ez egy pár! Az árnymanó kérdőn néz rád. Bambán visszanézel rá. Belelkesedik, emeli a tétet. Sunyi arckifejezése semmi jót nem takar. Nem kockáztatsz, inkább eldobod a lapokat a kezedből. 528 tapasztalati pontot kaptál. Bánatosan állsz fel az asztaltól és továbbindulsz. Még annyi megjegyzést teszel kártyapartnerednek, hogy ezt a 55 aranyat legközelebb visszanyered tőle.
Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (rézdarab) kell, hogy legyen! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy világítótornyot. Délre egy művészi porolit van. Délnyugatra egy púderszikla van. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy manaelementál közeledik. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Mallon botjával néhány helyen meghorzsolod a manaelementál lebernyegét. (4 támadással 147 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 52 életpontot sebeztél. Rövid karddal súrolod a manaelementál testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+5 vp). Mallon botjával néhányszor súrolod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 147 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a manaelementál testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+8 vp). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről.
{Csatastatisztika; sebzés: 386, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Úgy gondolod, hogy a közeledő pattanóböde nem jelenthet komoly veszélyt. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. A lény jeget köp rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (14 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a pattanóböde hólyag testét. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a pattanóböde testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Varkaudar szablyával megvágod a pattanóböde tüskés bőrét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a pattanóböde testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A pattanóböde feléd harap, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 kaktusztüskét. [kaktusztüske ->eldobod] 800 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [91,83] Továbbra is dombság. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy púdersziklát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy bávatag golombár. Találsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (vasérc) találsz. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy világítótornyot. Délre egy vaskohó van. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [91,84] Amerre csak a szem ellát, dombok.

Látsz egy vaskohót. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Hatalmas áldozatot hoztál, de meg is lesz a jutalmad. A gnóm teste eltűnik, de hamarosan újra viszontlátod. Sebei közül sok beforrt. Hálából elvisz a rejtekhelyére, és átadja a saját deus ex machináját. (+2 jóság.)
Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (ilkin érc) van a föld alatt! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy világítótornyot. Délkeletre egy vaskohó van. Délre egy púderszikla van. Délnyugatra egy rúnakő van. Nyugatra egy Tharr oltár van. Elrakod a távcsövet. Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.) Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Friss troll nyomok vezetnek északra. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [37 pontot használtál fel, van még 356.]

m 4 3 4 mozogsz délre, délkeletre, délre
[91,85] Amerre csak a szem ellát, dombok. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Úgy gondolod, hogy a közeledő északi aurach nem jelenthet komoly veszélyt. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

A lény bűzfelhőt lő rád! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed az északi aurach jobb oldalát. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod az északi aurach tömzsi testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Az északi aurach állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az északi aurach most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 aurach fogat. 357 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Felfedeztél egy púdersziklát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy megrongált olvasztókemencét. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 39 pontot kell rákölteni.) A földön meglátsz egy quwargot. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (ilkin érc) közelében vagy. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy világítótornyot. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy vaskohó van. Délre egy mély kút van. Délnyugatra egy rúnakő van. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl régi (maximum néhány napos) elf nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra, friss troll nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [92,86] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Találsz egy krómkaktuszt. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy templomot. Elenios hívei emelték. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Látsz egy Chara-din monolitját. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (vasérc) van a föld alatt! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy mély szakadékot. Délkeletre nézve látsz egy mély szakadékot. Délre egy Leah oltár van. Nyugatra egy mély kút van. Északra egy vaskohó van. Elrakod a távcsövet. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy manaelementál került az utadba. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Elszántan ellenfeledre rohansz. Mallon botjával néhányszor súrolod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 150 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 54 életpontot sebeztél. Rövid karddal épp hogy megvágod a manaelementál testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+5 vp). Mallon botjával néhányszor épp csak megérinted a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 142 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 51 életpontot sebeztél. Rövid karddal kissé megkarcolod a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+6 vp). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 432, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Friss troll nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [92,87] Továbbra is dombság.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy krómkaktuszt. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Leah hívei emelték. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (rézdarab) jelenlétét érzed a föld alól. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy mély szakadékot. Keletre nézve látsz egy mély szakadékot. Délkeletre egy vaskohó van. Délre egy művészi porolit van. Délnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy mély kút van. Elteszed a látcsövet. Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
[27 pontot használtál fel, van még 329.]

m 5 6 mozogsz délnyugatra, nyugatra
[91,88] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Utad során felfedezel egy oltárt. Sheran hívői építették. A távcsővel lassan körülnézel. Messze keletre látsz egy művészi porolitot. Délre nézve látsz egy Elenios oltárt. Délnyugatra egy olvasztókemence van. Nyugatra egy épület van. Elteszed a látcsövet. Oppsz, itt járt már valaki! Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre, friss troll nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [90,88] A növényzet egyre ritkul, kopárabb lesz. Egy sivatag pereménél vagy. Shleff fülig érő szájjal üdvözöl, mikor megpillant. Honnan kerülhetett elő?
- Aáá, barátom! Úgy örülök, hogy újra látom! Nagyszerű előadás volt, nagyszerű, én mondom! Ha gondolja, bármikor szívesen látjuk ám nézőként is - áradozik, és rögtön beljebb invitál. Rákérdezel, van-e újabb feladata számodra, de ő sajnálkozva rázza a fejét.
- Köszönöm a meghívást, Shleff, de dolgom van - mondod erre, és otthagyod.
Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Jo-Lee a Mágus lábát masszírozza. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy Elenios oltárt. Délre nézve látsz egy olvasztókemencét. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Ösztöneidre hallgatva hátrapillantasz, és így időben észreveszed a közeledő lényt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy érző szívű dromedár. A szörny közelebbről nem is tűnik olyan rettenetesnek. Még az is lehet, hogy barátságos. No, ezt azért nem mutatja, csak tüntetően hátat fordítva Neked továbbmegy.

Hirtelen mozogni kezd a föld! Felismered a közeledőt. Csak egy mélységi grittang. Nem jelenthet különösebb problémát. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával kilukasztod a mélységi grittang testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Rövid karddal kilukasztod a mélységi grittang farkát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A mélységi grittang megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy cirkuszi fősátor (714. épület.). Megvizsgálod a talajt. Elég régi (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [18 pontot használtál fel, van még 311.]

szk 356 keresed a 356. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy vörös rakolitset. [0 pontot használtál fel, van még 311.]

vpf 14 VP elővétele: 14
Felszabadítottunk neked 14 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 311.]

vv 83 elmormolod a 83. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] [1 pontot használtál fel, van még 310.]

* 1. BP: használod az 1271. tárgyat
Előveszed Sheran cserepét, és egy borkonyó bibét ledugdosol a benne lévő földbe. Ezután megöntözöd vízzel, majd isteni könnycseppel. Egy apró hajtás azonnal kinő a földből, de míg ebből szüretelhető növény lesz, némi időnek el kell telnie. [5 pontot használtál fel, van még 305.]

* 2. BP: használod a 243. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 300.]

* 3. BP: használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 300.]

* 4. BP: használod az 1269. tárgyat
A szemedhez emeled a kaleidoszkópot, és elmerülsz az üvegszilánkokról visszaverődő fények játékában. Hamarosan eléred a tökéletes transzállapotot. Az idő dimenziói teljesen összekuszálódnak körülötted. (+7 TVP.) Gyorsan elpakolod a kaleidoszkópot. [3 pontot használtál fel, van még 304.]

* 5. BP: kézbeveszed/felveszed az 1158. tárgyat a 254. tárggyal
Leveszed a szirén köpenyét, majd felöltöd a ryuku vadászinget. [0 pontot használtál fel, van még 304.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 304.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Kitartóan, órákon át légzőgyakorlatokat végzel. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 264.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Amatőr jóga-gyakorlatokkal próbálod a szervezetedet még ellenállóbbá tenni. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 126 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 224.]

tf 4 24 fejleszted a 4. tulajdonságodat 24 pontért
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 102 TVP-t kell elköltened.] [24 pontot használtál fel, van még 200.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) Sheran cserepében jókora, szüretelhető növény nőtt. Szereztél 2 borkonyó bibét. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 27, 19, 17.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját habzsol be a Rughar familiárisa. 2 kaját bezabál a hegyi szamár. Egy kaját fal föl a kardfogú fülemüle. 2 kaját töm magába a mutáns pók. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, táborozásra alkalmas helyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 410 pontot. A következő körben tehát 610 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Romold Thralk, egy kopasz, kék szemű troll férfi vagy. Bőröd színe zöld. Raia főpapja vagy. A Kvazársziklák Népe (#9119) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 269. fordulód.

Erő: 39 (46) Szint: 22 Merészség: 7/3 Magasság: 255 cm
IQ: 40 (55) Támadás: 30 Agresszió: 3 Testsúly: 493 kg
Ügyesség: 30 (33) Védekezés: 37 Menekülés: 30 % Életkor: 22/22 év
Egészség: 32 (34) Életpont: 389/343 Jellem: jó (777) Tul. pont: 2
Szerencse: 42 (56) Varázspont: 725/11 Pénz: 4600 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 23/23 Pszi pont: 172/272 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 30
Eddig összesen 1353 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2886 TP-t kaptál. Jelenleg 903381 TP-d van. A következő szinthez még 96619 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar hadúr, acélkolosszus, ongóliant. A 251. fordulódban 8380 arany került a bankszámládra. 8840 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 5 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/10 szúrófegyverek: 8/51 vágófegyverek: 18/70 (+17%)
ütőfegyverek: 27/8 lőfegyverek: 25/65 dobófegyverek: 4/73

Feltételes fegyverváltás: varkaudar szablya (#516) (150%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -12.); tüske (#22) (13 -16.); vashegyű nyíl (#176) (17 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 6/57 2. nyomkövetés: 40/70 (+40%) 3. mászás: 15/43
4. csapdakészítés: 21/20 (+5%) 5. csapdaészlelés: 14/53 6. gyógyítás: 37/36
7. titkosírás: 6/79 8. felderítés: 18/43 9. szörnyidomítás: 12/28
10. teológia: 37/48 (+13%) 11. taumaturgia: 38/79 (+5%) 12. szerencsejáték: 6/79 (+10%)
13. versengés: 13/95 (+7%) 14. zene: 11/46 15. szörnyismeret: 33/62 (+18%)
16. pszi: *22/100 17. zárnyitás: 11/2 18. vadászat: 16/5
19. bányászat: 28/10 (+80%) 20. testépítés: 36/36 21. úszás: 5/4
22. főzés: 7/90 23. csapatmunka: 5/17

FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 20 TVP-ért
udvarolsz az 5. fajúaknak
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 30 darabot, csak egyszer), erőserkentőt (#1405) (max. 1 darabot, csak egyszer)
elfogod dombi yetit (#366) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, kártyabarlang (9)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 12)
kavadu (#19) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), élőholt quwarg (#202)
Barátságosság (aktív: 10, max: 12)
troll (#5), Kvazársziklák Népe (#9119), Idő Porszemei (#9130), Humán Páholy (#9145), Árnymenők (#9153), Raia hívők (#993), Amos Kaelpyr (#3338), purifikátor (#157), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) energiafolyam (#136, 24 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP)
égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +9 vp 7 költség alatt; taumaturgia: +9 vp 7 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) feltámadás (#168) erőpajzs I (#12) hadiszerencse II (#24)
tulajdonságpajzs (#26) szörnycsábítás (#83)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
9. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
izomernyesztés (#33)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10)
fehér glóbusz (#47), védelem tűz ellen (#38), elektromos pajzs (#51), hhaar burka II (#162)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 30, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
tisztítótűz (#44) >> gonoszok (#988) tűzeső (#61) >> semlegesek (#989)
tűzeső (#61) >> szutykos remák (#191) tűzeső (#61) >> jók (#990)
tisztítótűz (#44) >> nómenklatúra (#158) tisztítótűz (#44) >> autentikus vámpír (#154)
lángcsóva (#31) >> 13. szintű lényekre izomernyesztés (#33) >> taalru (#249)
tűzeső (#61) >> ongóliant (#159) tűzeső (#61) >> pszi elementál (#221)
villámcsapás (#50) >> 18. szintű lényekre
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 30, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem sav ellen (#36) >> burástya királynő (#759) fehér glóbusz (#47) >> pattanóböde (#145)
pszi-acéltorony (#98) >> autentikus vámpír (#154) elektromos pajzs (#51) >> varkaudar bajnok (#190)
elektromos pajzs (#51) >> hadroszaurusz (#162) tompítás (#40) >> quwarg szabotőr (#301)
pszi-acéltorony (#98) >> Tguarkhan (#212) fehér glóbusz (#47) >> purifikátor (#157)
védelem sav ellen (#36) >> halálhozó (#419) védelem tűz ellen (#38) >> bíbor szulfagor (#358)
védelem sav ellen (#36) >> xirnox (#122) védelem sav ellen (#36) >> ragyás burástya (#111)
védelem tűz ellen (#38) >> griffőniksz (#106) védelem tűz ellen (#38) >> piromenyét (#99)
örvénykerítés (#42) >> nők (#999) örvénykerítés (#42) >> férfiak (#998)
védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418) védelem tűz ellen (#38) >> ork sámán (#345)
tüskepajzs (#30) >> alattomos manó (#756)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK
kardfogú fülemüle (#146) (őrzi a holmidat: +12 lopás ellen) státusz: OK
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Személyes híveimnek szárnyas doaregekre van szükségük. Te is tudsz segíteni: vezess egy sivatagi doareget egy oltáromhoz, és imádkozz: a doareg felrepül hozzám és itt fog segíteni.
2.) Raia papjai élen járnak a szopókövek és szopógödrök megsemmisítésében: ugorj bele egy szopógödörbe, és semmisíts meg így egy vagy több szopókövet!
3.) Papjaimat hajtja a megismerés: kelj át az alanori csatornán, és imádkozz ott egy rúnakövemnél!

HŐSTETTEID
Ennyi varkaudarral harcoltál a második varkaudar invázióban a királyság védelmében: 11

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
75 arany (#50) 1 álompor (#396) 7 kaja (#2)
18 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 aurach bőr (#658) 6 aurach fog (#657) 1 borkonyó bibe (#312)
1 gyógykenőcs (#313) 5 isteni könnycsepp (#260) 3 spiritusz (#170)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(90,88) cirkuszi fősátor (#714), 9. többszemélyes kaland, oltár, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), érző szívű dromedár (#753), mélységi grittang (#103)
(91,83) púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), oltár, vaskohó (#155), művészi porolit (#720), egy ismeretlen isten rúnaköve, 35. jellempróba, érclelőhely
(91,84) vaskohó (#155), oltár, 30. jellempróba, érclelőhely
(91,85) északi aurach (#350), púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), olvasztókemence (#86), érclelőhely
(91,88) Chara-din monolitja (#534), Sheran oltár
(92,82) Tharr oltár, vaskohó (#155), 37. jellempróba, érclelőhely, manaelementál (#290), pattanóböde (#145)
(92,86) krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), vaskohó (#155), Elenios oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, Chara-din monolitja (#534), érclelőhely, manaelementál (#290)
(92,87) krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), Leah oltár, érclelőhely
(93,81) északi aurach (#350), vaskohó (#155), egy ismeretlen isten rúnaköve, Raia oltár, érclelőhely
(94,82) rőtmanó berzerker (#369), Sheran oltár, vaskohó (#155), érclelőhely

Üzenet küldése a karakternek