268. forduló, 270. forduló, Next Generation összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. márc. 20. 9h:33'
EZ A 275. JÁTÉKHETED, 269. FORDULÓD
276. játékheted kezdete: márc. 23.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1829
SZÁMLA : XXXX

NEXT GENERATION KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [195,87] koordinátán.
Beváltottál egy Alanori Krónika kupont, cserébe kaptál egy Krónikát.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 10 kőszemet (100 arany kikiáltási áron), 5 Thargodan esszenciát (100 arany kikiáltási áron), 20 aranytűt (45 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Kifizetted a megvett 1 ryuku kesztyűt (750 arany), 1 ryuku karvédőt (500 arany), 1 ryuku sisakot (700 arany), 1 ryuku függőt (266 arany), 1 ryuku vadászinget (1000 arany), 1 térhajlító kavicsot (666 arany).
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+11 tvp ). Az aranytermő erszény 52 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 kaktusztüskét. A teremtés zsákja létrehozott 1 tükröt. Varázserőd regenerálódik. (+289 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+38 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.) A plusz TU-kat 5 TVP-re váltod. A táborozás alatt vadászott neked az arató csattanat. (+2 kaja.) Famulusod táplálkozik (-1 varázspont). [A két forduló között 6 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy ryuku futárbérenc nyomára bukkansz. Keresgélésedet, hála szakértelmednek, siker koronázza.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a ryuku futárbérenc jobb lábát. (5 támadással 84 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. {KCC:} Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a ryuku futárbérenc testét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) A ryuku futárbérenc feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüst nyaklánc, ezenkívül 1 ryuku buzogány (ld. enc.). 1228 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

(Önanalízis: +34% szörnyismeret.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 506.]

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 12. varázslatot a 24. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 504.]
Szupersebesen mormolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-13 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 502.]
Szupersebesen mormolsz. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-13 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 500.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 224. varázslatot a 86. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 498.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-15 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 498.]
Fürgén varázsolsz! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-15 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 498.]

* 3. KP: elmormolod a 165. varázslatot a 182. varázslatot a 156. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 496.]
Szupersebesen mormolsz. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 494.]
Szupersebesen mormolsz. [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 489.]

* 4. KP: elmormolod a 88. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 489.]

* 5. KP: használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. (Önanalízis: +10% főzés.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 főzés). 745 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 487.]

* 6. KP: beraksz a bankba a 347. tárgyat (1 darabot)
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 487.]

ftv 40 166 felt. tám/véd. varázslat a 40. varázslatot a 166. szörnyet
Ok, a megadott védekező varázslat-lény feltétel törölve. [0 pontot használtál fel, van még 487.]

ek 7 5 5 t. energia kisütése: 7 5 5
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+5 csapdaészlelés.) [-5 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 487.]

v 198 211 99 elmormolod a 198. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Egy végső mozdulattal előhívod a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(195,87) ryuku futárbérenc (#765)

[211,99] A bozótos után most hegyek között vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Találsz egy oltárt. Elenios hívői építették. Észreveszel egy vaskohót. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy barátság szent tüzét. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Anna Bella hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém van a föld alatt! (Önanalízis: +11% bányászat.)

[-100 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 477.]

be 79 bemész a 79. titkos labirintusba
Megkezded a felderítést. Munkádat siker koronázta! Megvan a bejárat. A járatban sötétség van. Varázsolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Elmondtad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-8 varázspont.] Ahogy belépsz, furcsa hang fogad odabentről. [5 pontot használtál fel, van még 472.]

kf 475 kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat
Leveszed a tűzúr csizmáját, majd felhúzod a törpe bakancsot. [0 pontot használtál fel, van még 472.]

fvh 8 felt. varázslat haszn. 8
Harci varázslataidat használni fogod minden 8. vagy magasabb szintű ellenfélre. [0 pontot használtál fel, van még 472.]

lm 26 15 5 mozogsz 26 15 5
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Egy széles, magas terembe érsz. [2. PONT.] Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [7. PONT.] Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Egy kanyarhoz érkeztél. [11. PONT.] Belépsz a térképen is jelölt szobába. [12. PONT.] Hirtelen kicsusszan a lábad alól a talaj, és egy gonosz csapdába esel. A verem alján maró sav van! Szerencsédnek köszönhetően csak 27 életpontot vesztettél. A fájdalom megsokszorozza az erődet: sikerül kikapaszkodnod.
(Önanalízis: +6% csapdaészlelés.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdaészlelés). Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [13. PONT.] Haladsz előre. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [14. PONT.] Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [15. PONT.] Egy Orkhan Thait pillantasz meg. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A másik mormol valamit: egy fehér glóbusz varázslat! Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 105 életpontot sebeztél. Egy tűzeső varázslattal köszönt csatapartnered. 27 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az Orkhan Thai tűztestét. (5 támadással 88 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny tüzet lehel! A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (45 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az Orkhan Thai fejét. (3 támadással 156 életpontot sebezve.) Az Orkhan Thai Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 22 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (187,107)-> 12 arany, -2 ÉP], 2 gyöngymangó, egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP], 12 arany és egy vas dobónyíl. 3123 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 262, sebződés: 144, gyógyulás: 0, összesen: -144 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 500 aranyat. Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.)
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Sebeid gyógyulnak (+181 életerő). [-50 varázspont.] Továbbsuhansz a folyosón. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [14. PONT.] A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [13. PONT.] A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [12. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. Az út itt elkanyarodik. [11. PONT.] Belépsz a térképen is jelölt szobába. [7. PONT.] Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [2. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. [3. PONT.] Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [5. PONT.] Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Elmondtad a kényszerport varázslatot! [-15 varázspont.] Egy lépésnél megfordul veled a világ, és a következő pillanatban egészen máshol találod magad. [23. PONTON.] [50 pontot használtál fel, van még 422.]

lm 24 40 43 mozogsz 24 40 43
Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [24. PONT.] Kántálni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a kényszerport varázslatot! [-15 varázspont.] Zutty! Mi volt ez? Ahá, teleportáltál! [39. PONTON vagy.] Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [40. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy Zinthurg van előtted! Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Egy energiafolyam varázslatot dobsz ellenfeledre. Semmi hatás! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pusztító végzet. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ezüstshurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 ezüstshuriken. Lövedékeiddel perforálod a Zinthurg egyik karját. (5 támadással 73 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a Zinthurg testét. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) A Zinthurg megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A Zinthurg csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A Zinthurg karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A Zinthurg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 8 arany és egy vasérc. 1158 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Egy Zinthurg lakik itt. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Távolról tisztítótűz varázslatot lősz a másikra. Semmi eredménye! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sorvasztás varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Teli erőből ezüstshurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 ezüstshuriken. Alaposan megsorozod a Zinthurg bikafejét. (5 támadással 87 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a Zinthurg ébenfekete testét. Kritikus ütés! (1 támadással 56 életpontot sebezve.) A Zinthurg feléd harap, de sikertelenül. A Zinthurg karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Karmaival a Zinthurg megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A Zinthurg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (186,106)-> 14 arany, -2 ÉP]. 1158 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Megbotlasz valamiben: 1 ezüsthegyű lándzsa [ezüsthegyű lándzsa ládikóba-> (186,106)-> 15 arany, -2 ÉP] és 3 ezüsttollú nyíl. Felpakolsz. Haladsz az ellenséges labirintusban. A folyosót egy másik járat keresztezi. [39. PONT.] Egy kis szobába érkezel. [43. PONT.] Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Megidézted a kényszerport varázslatot! [-15 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Zutty! Mi volt ez? Ahá, teleportáltál! [8. PONTON vagy.] [12 pontot használtál fel, van még 410.]

lm 9 32 905 mozogsz 9 32 905
A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [9. PONT.] Különös érzés lesz rajtad úrrá. Mintha istened személyes jelenlétét éreznéd! Hirtelen egy erőt és végtelen elégedettséged sugárzó hang szólal meg a fejedben: Fantasztikus, hogy idáig eljutottál! Ha bármikor úgy érzed, hogy szükséged van személyes áldásomra, térj vissza ebbe a labirintusba, erre a pontra, és itt mindig megtalálsz! Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [3 pontot használtál fel, van még 407.]

lm 33 900 38 mozogsz 33 900 38
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[0 pontot használtál fel, van még 407.]

lm 50 51 72 mozogsz 50 51 72
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[0 pontot használtál fel, van még 407.]

lm 76 78 84 mozogsz 76 78 84
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[0 pontot használtál fel, van még 407.]

vv 109 elmormolod a 109. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-25 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 405.]

kf 533 kézbeveszed/felveszed az 533. tárgyat
Leveszed a törpe bakancsot, majd felhúzod a tűzúr csizmáját. [0 pontot használtál fel, van még 405.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[210,100] A váltás hirtelen, de nem kellemetlen: újra sík terepen vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy Raia szent lovagja közeledik. A szörny nem viselkedik ellenségesen. Tartva azért a távolságot, elmentek egymás mellett.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Kihúzod a tüskét a talpából. Az ormánygőte vidáman elszalad. (+2 jóság.)
Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő ősdentor nem jelenthet komoly veszélyt. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 127 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Teli erőből ezüstshurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 ezüstshuriken. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Elszántan a másikra rohansz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ősdentor ragyás testét. (7 támadással 341 életpontot sebezve.) Az ősdentor néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. Szerencsére nem hatott rád. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel párszor keményen megütöd az ősdentor testét. (2 támadással 99 életpontot sebezve.) Az ősdentor néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Távolról méregfelhő II varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Az ősdentor szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 dentor bőrt. 3962 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 567, sebződés: 65, gyógyulás: 0, összesen: -65 ÉP}


(Továbbmész...) [209,101] Vált a terep: alacsonyhegységben vagy.

Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 ramit követ! (Önanalízis: +6% bányászat.) (Önanalízis: +11% bányászat.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat).

(Továbbmész...) [208,102] A váltás hirtelen, de nem kellemetlen: újra sík terepen vagy. Ananászvirág illatát hozza a szél. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Találsz egy oltárt. Tharr hívői építették.

Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.) [50 pontot használtál fel, van még 355.]

m 5 6 mozogsz délnyugatra, nyugatra
[207,103] A sík vidéket bozótos váltja fel. Utad során felfedezel egy oltárt. Raia hívői építették.
(Vándorcirkusz:) Már messziről megpillantod a cirkuszos sátrakat, és izgatottan, de határozott léptekkel feléjük indulsz. Mielőtt azonban közéjük léphetnél, egy izgága törpe állja utad, aki jegyet osztogat. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).]


(Továbbmész...) [206,103] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy nekrofunt. Felfedeztél egy oltárt. Dornodon hívei emelték. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint A Vándor, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy régészeti lelőhelyet. Egy pillanatra megfordul a fejedben, hogy átléped az ásatást körbeölelő, törékeny korlátot. Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.) [26 pontot használtál fel, van még 329.]

szk 765 keresed a 765. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy ryuku futárbérencet. [0 pontot használtál fel, van még 329.]

vv 83 elmormolod a 83. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] [1 pontot használtál fel, van még 328.]

* 1. BP: használod a 243. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 323.]

* 2. BP: használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 323.]

* 3. BP: visszadátumozás kérelem
Ez a 275. játékheted és a 269. fordulód. Nem használhatod a parancsot, hiszen lemaradásod van a játékhetedhez képest. [0 pontot használtál fel, van még 323.]

* 4. BP: fejleszted a 4. tulajdonságodat 10 pontért
Légzőgyakorlatokat, a szervezetet megedző tornagyakorlatokat végzel. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 141 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 313.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 101 TVP-t kell elköltened.]

[40 pontot használtál fel, van még 273.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Légzőgyakorlatokat, a szervezetet megedző tornagyakorlatokat végzel. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 61 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 233.]

tf 4 33 fejleszted a 4. tulajdonságodat 33 pontért
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 28 TVP-t kell elköltened.] [33 pontot használtál fel, van még 200.]
(Önanalízis: +6% csapdakészítés.) Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 3, 28, 26.
Figyelem: 1 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját habzsol be a sivatagi doareg. 4 kaját bezabál a mutáns pók. Egy kaját fal föl a Rughar familiárisa. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 410 pontot. A következő körben tehát 610 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


RYUKU KESZTYŰ (690. TÁRGY)
A díszes, kékre lakkozott ryuku kesztyűk meglepően kényelmesek ahhoz képest, hogy mennyire nehezek és kemények. Persze, észlelhető rajtuk a mágiának halvány nyoma... Védettségedet kettővel növeli, ezenkívül támadásodhoz is ad egyet. Harcművészek +3 sebzést tudnak vele okozni. 12-nél alacsonyabb szintű kalandozó nem viselheti.

RYUKU KARVÉDŐ (687. TÁRGY)
Ez a kék fényben csillogó, lakkozott karvédő mágikus erejének köszönhetően kettővel megnöveli a védettségedet, ha a KF 687 paranccsal viseled (karkötőként). 12-nél alacsonyabb szintű kalandozó nem viselheti.

RYUKU SISAK (688. TÁRGY)
Igen, a ryuku császári testőrség legendás sisakja! Kékre lakkozott, hosszúkás sisak, oldalán két faragott szárnyacskával. Azonban nemcsak díszes viselet, de praktikus is: védettségedet néggyel, egészségedet eggyel növeli meg. 12-nél alacsonyabb szintű kalandozó nem viselheti.

RYUKU FÜGGŐ (1322. TÁRGY)
A ryuku függő egy piciny kék szalra drágakő, melyet egy vékony csiptetővel bárki a fülébe akaszthat. Szalrát már ezer éve nem bányásznak a ryuku anyaországban sem, és előtte is csupán nagy ritkán bukkantak egy-egy gyorsan kimerülő lelőhelyre. Így hát a szalra az idő múlásával egyre értékesebbé válik. Másrészt a ryukuk általában semmilyen fülbevalót nem hordanak, így most ritka nagy szerencséd van, hogy egy ryuku függőt zsákmányoltál. Ha a varázslatos ékszert a füledbe akasztod, +1 sebzést, +2 támadást, +2 védekezést kapsz, valamint minden tulajdonságod megnő eggyel. A függőt csak a 25. tapasztalati szintet elért kalandozók viselhetik.

RYUKU VADÁSZING (1158. TÁRGY)
Ez a terepmintás ing egy a ryukuk azon holmijai közül, melyet szigorúan csak szabadidejükben hordhatnak, szolgálatban sosem. Azokon a leigázott kontinenseken, ahol az ő törvényeik élnek, gyakoriak a lakomába fulladó egész napos hajtóvadászatok, és ilyenkor a résztvevők tiszteletsorrendjét bizony az elejtett vadak száma határozza meg - és az élen kivétel nélkül mindig efféle holmit viselő ryuku vadászok végeznek. Csak a leghatalmasabb ryuku nemesek engedhetik meg maguknak, hogy saját vadászingük legyen, hiszen az előállítás maga eléggé egyedi technikát igényel, költségei pedig igencsak borsosak. A köpenyként KFelhető tárgy maga azonban csodálatos tulajdonságokkal bír, elég csak magadra öltened ahhoz, hogy vadászat és szörnyismeret szakértelmed egyaránt megnőjön 2-vel, szerencséd pedig 6-tal. Igazi haszna persze csak akkor tapasztalható meg, ha arra használod, amire tervezték, az E (élelemszerzés) paranccsal becserkészett ennivalóból dupla annyit fogsz találni, a táborozás alatt lezajló vadászataid során pedig van némi esélyed arra, hogy kettőt is találsz a keresett állatból (ez az esély annál nagyobb, minél nagyobb az eredeti esélyed is a sikeres szörnykeresésre).
A ryuku vadászing viseléséhez legalább 13. szintűnek kell lenned.

TÉRHAJLÍTÓ KAVICS (1539. TÁRGY)
Nem tudni, hogy ez a tárgy hogyan került a quwarg ősmágusok birtokába. Lehet, hogy közvetlenül a Quwargok Földjének nevezett síkról származik, vagy lehet, hogy a quwargok által elpusztított számtalan civilizáció egyikének alkotása. Nem is lényeges. Annál inkább figyelemre méltóbb a tárgy hatása a különféle teleportáló mágiákra. A térhajlító kavics ugyanis - különleges kisugárzásának köszönhetően - duplájára növeli a városi teleportok és a tiltott teleport hatótávolságát. Ahhoz, hogy a hatását kifejtse, a teleport varázslat elmondásakor a térhajlító kavicsnak a hátizsákodban kell lennie. Több kavics hatása nem adódik össze.

RYUKU BUZOGÁNY (696. TÁRGY)
A ryuku nehézgyalogság elitjeinek fegyvere, ez a különlegesen kemény tüskés buzogány. Könnyen forgatható, és bezúzhatja akár a legkeményebb páncélt is - ezért használatakor +3 támadást kapsz. A fegyver sebzése 4D6+2. Forgatásához legalább 10-es fegyver szakértelem szükséges.

KARAKTERLAP

Next Generation, egy fekete, kontyos hajú, szürke szemű, rövid bajszú kobudera férfi vagy. Bőröd sárga. Raia főpapja vagy. Papi hited: 284. Az Aranysárkány (#9126) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 269. fordulód.

Erő: 30 (37) Szint: 28 Merészség: 7/5 Magasság: 144 cm
IQ: 36 (43) Támadás: 33 Agresszió: 3 Testsúly: 50 kg
Ügyesség: 32 (40) Védekezés: 90 Menekülés: 30 % Életkor: 35/47 év
Egészség: 33 (38) Életpont: 487/399 Jellem: jó (718) Tul. pont: 9
Szerencse: 42 (56) Varázspont: 939/17 Pénz: 6226 arany Kép. pont: 6
Tudatpont: 21/16 Pszi pont: 199/257 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 30
Eddig összesen 1976 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 11374 TP-t kaptál. Jelenleg 2500413 TP-d van. A következő szinthez még 99587 TP szükséges. Trófeáid: Kitaszított, kisebb quwarg isten, szánalmas pondró. A 221. fordulódban 6136 arany került a bankszámládra. 7332 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 14/35 ökölvívás: 32/41 (+4%) szúrófegyverek: 14/98 (+3%)
dobófegyverek: 30/36 (+3%)

Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) (210%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bumeráng (#249) (10 -15.); vas dobónyíl (#189) (16 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); hajító csillag (#939) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 23/31 2. nyomkövetés: 54/44 3. mászás: 12/26
4. csapdakészítés: 20/13 (+6%) 5. csapdaészlelés: 24/1 (+506%) 6. gyógyítás: 42/40
7. titkosírás: 4/52 8. felderítés: 28/33 9. szörnyidomítás: 11/87
10. teológia: 74/1 (+20%) 11. taumaturgia: 58/94 (+16%) 12. versengés: 12/85
13. harcművészetek: 27/36 14. zene: 12/89 15. szörnyismeret: 30/5 (+34%)
16. pszi: 23/20 (+1%) 17. zárnyitás: 15/10 18. vadászat: 4/46
19. vitalitás: 1/31 20. bányászat: 17/2 (+28%) 21. úszás: 7/64
22. főzés: 14/0 (+10%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 75% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 25 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz amnioszt (#203) (max. 8 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 15 darabot )
mászol max. 70 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, kártyabarlang (9)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 16)
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), borzalmas varkaudar (#166), mélység fattya (#199) (csak egyszer), noth szellem (#250), szubreális vámpír (#223), bávatag golombár (#165), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 4, max: 16)
bűbájlidérc (#761), purifikátor császár (#393), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) tompítás (#40, 8 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) energiafolyam (#136, 24 VP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP)
életpajzs (#142, 16 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP) égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP)
tűzvihar (#175, 24 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +7 vp 10 költség alatt; taumaturgia: +5 vp 11 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
állatvédelem (#192) méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) erőpajzs I (#12)
hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26) esszenciavédelem (#165) Symulf rúnája (#182)
varázspáncél (#156) szörnycsábítás (#83)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
8. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10)
lángcsóva (#31), tisztítótűz (#44), villámcsapás (#50), puha ütés (#60), energiafolyam (#136), tűzvihar (#175)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 26, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
vakító fény (#43) >> fémbontó szójer (#150) tűzeső (#61) >> szürke rinocérosz (#346)
tűzeső (#61) >> halálhozó (#419) tisztítótűz (#44) >> autentikus vámpír (#154)
villámcsapás (#50) >> csontváz lord (#177) tűzeső (#61) >> smaragdgólem (#417)
tűzeső (#61) >> borzalmas varkaudar (#166) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
tűzeső (#61) >> gnóm szolgáló (#181) tűzeső (#61) >> ongóliant (#159)
tisztítótűz (#44) >> szintszívó (#96) villámcsapás (#50) >> élőholt mágus (#175)
villámcsapás (#50) >> pszi elementál (#221) gyóntatás (#56) >> gonoszok (#988)
izomernyesztés (#33) >> kronokukac (#285) villámcsapás (#50) >> ősdentor (#282)
villámcsapás (#50) >> Orkhan Thai (#238)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 26, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> Tguarkhan (#212) védelem tűz ellen (#38) >> Orkhan Thai (#238)
tompítás (#40) >> zoloboo sámán (#230) fehér glóbusz (#47) >> Mnebolath (#237)
tompítás (#40) >> őrült varázsló (#255) fehér glóbusz (#47) >> drakolich (#760)
tompítás (#40) >> gnóm szolgáló (#181) védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)
tüskepajzs (#30) >> halálhozó (#419)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
arató csattanat (#144) (vadászik) státusz: OK
Famulusod egy aranysárkány.

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Már nem sok kell hozzá, hogy arkangyaljaim közé kerülj. Oldj meg egy jellempróbát, és érd el a 777-es jóságot!
2.) Várlak a hozzám vezető ösvény végén: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 5%!
3.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 0)

HŐSTETTEID
2005 I. félévének Vlagyimir díjas harcművésze vagy.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 borkonyó bibe (#312) 2 drótszőr (#37) 5 kaja (#2)
1 quwarg tojás (#360) 2 varázskő (#305) 8 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
623 arany (#50) 1 dentor bőr (#551) 1 ezüst nyaklánc (#117)
3 ezüsttollú nyíl (#363) 2 gyöngymangó (#135) 1 kaktusztüske (#114)
2 ramit kő (#226) 1 ryuku buzogány (#696) 1 tükör (#43)
1 vas dobónyíl (#189) 1 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(206,103) nekrofun (#173), Dornodon oltár, művészi porolit (#720), régészeti lelőhely (#1208)
(207,103) Raia oltár
(208,102) 31. jellempróba, Tharr oltár
(209,101) érclelőhely
(210,100) Raia szent lovagja (#239), Tharr oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 29. jellempróba, ősdentor (#282)
(211,99) a 79. labirintus bejárata, olvasztókemence (#86), Elenios oltár, vaskohó (#155), barátság szent tüze (#484), művészi porolit (#720), érclelőhely, Orkhan Thai (#238), Zinthurg (#180)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* A Fejvadászcéh Wargpinban nyitotta meg irodáját, melyet Huertolban be kellett zárnia. Az épület száma változatlanul 758.

Üzenet küldése a karakternek