Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. okt. 31. 12h:06' EZ A 601. JÁTÉKHETED, 266. FORDULÓD 602. játékheted kezdete: nov. 7. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4540 SZÁMLA : XXXX |
Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja a nyuhaj karbin jobb lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a nyuhaj karbin jobb vállát. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigmetszed a nyuhaj karbin jobb oldalát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A nyuhaj karbin csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). A tulajdonságpajzs védelmez. Véres nyál csordul ki a nyuhaj karbin száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 342 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 19. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
p 71 | használod a 71. pszi képességet |
p 73 | használod a 73. pszi képességet |
p 73 | használod a 73. pszi képességet |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a fémbontó szójer testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra rohansz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a fémbontó szójer testét. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a fémbontó szójer kitinpáncélját. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (3 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő lánckesztyű felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. A fémbontó szójer összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 2 vasércet. 495 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}
Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja az ekharion bébi jobb lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az ekharion bébi jobb karját. (4 támadással 70 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor súrolod az ekharion bébi fejét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Egy tockost nyomat Neked az ekharion bébi! (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+6 ÉP). A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed az ekharion bébi testét. (4 támadással 68 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvagdalod az ekharion bébi testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Az ekharion bébi lekever egyet a mancsával. (1 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+9 ÉP). Megpróbál megragadni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Messze hajítod a vacak kis élőholt quwarg trófeát, és kiszedsz egy ekharion bébi trófeát. 1368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 176, sebződés: 73, gyógyulás: 15, összesen: -58 ÉP}
(Továbbmész...) [116,76] Továbbra is alacsonyhegység. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Sheran híveié. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém van a föld alatt!
(Továbbmész...) [117,76] Továbbra is alacsonyhegység. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy móleon. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a móleon egyik karját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával egy hatalmas csapással felmetszed a móleon jobb vállát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Rövid karddal alaposan megvágod a móleon fémes gerincét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fémrudat. 74 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
(Továbbmész...) [119,76] Továbbra is alacsonyhegység.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a smaragdgólem testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a smaragdgólem bal oldalát. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor megcsapod a smaragdgólem testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) A smaragdgólem mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 55 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+11 ÉP). A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Lerázod magadról! Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a smaragdgólem jobb oldalát. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a smaragdgólem nyakát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A smaragdgólem mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 60 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+12 ÉP). Megpróbál karjaival összeroppantani. A hatalmas karok iszonyú erővel ragadnak meg, és préselni kezdenek. 83 életpontot vesztettél. A smaragdgólem még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1638 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 228, sebződés: 198, gyógyulás: 23, összesen: -175 ÉP}
(Továbbmész...) [120,76] Az igazi hegyek végképp eltűnnek, dombvidéken vagy.
v 58 | elmormolod az 58. varázslatot |
m 1 2 1 | mozogsz északkeletre, keletre, északkeletre |
Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az emberevő testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed az emberevő vizenyős szemét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod az emberevő testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Karmaival az emberevő megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Az emberevő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 360 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [122,75] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy kardszárnyú pocok közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a kardszárnyú pocok bal oldalát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a kardszárnyú pocok testét. (4 támadással 124 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a kardszárnyú pocok testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A kardszárnyú pocok nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt bal kezeden. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). Megnyirbálja a kardszárnyú pocok ollója a jobb karodat. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). A kardszárnyú pocok összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 890 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 20, gyógyulás: 5, összesen: -15 ÉP}
(Továbbmész...) [123,74] Amerre csak a szem ellát, dombok.
m 3 | mozogsz délkeletre |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
szk 124 | keresed a 124. szörnyet |
h 233 400 | használod a 233. tárgyat |
* 1. BP: | használod a 242. tárgyat |
EKHARION BÉBI (768. SZÖRNY) A kicsi ekharionok (persze csak ha kicsinek lehet nevezni egy tíz ember magas groteszk csecsemőt) nagyon szeretnek játszani. Általában megtermett parasztlegényekkel babáznak, mert azoknak jól lehet csavargatni a karját. Alapvetően az emberek szagát nem nagyon szeretik, így gyakran fürdetik őket folyókban, nagyobb tavakban és különböző pocsolyákban. További dolog, ami a kalandozókkal kapcsolatban zavarja őket, hogy sokat rugdalnak, miközben ők az apjuk hőstetteit játsszák el a kedvenc "babáikkal". Általában ezek a hőstettek olyanok szoktak lenni, hogy a papa fejével kettétört egy nagy sziklát, vagy hogy megevett harminc bárányt és három szűz elflányt reggelire. Szüleikhez képest a pszi képességük még elenyésző így nem is használják igazán, csak különböző dolgokra (például, hogy a szemben álló, következő babának mi a gyenge pontja és hol érdemes megmarkolni ahhoz, hogy könnyebben lehessen lóbálni). Ha sikerülne egy ekharion bébit beidomítanod a saját céljaidra, a kirakókockák iránt is érdeklődő "csöppség" minden bizonnyal pillanatok alatt képes lenne felhúzni neked egy-két épületet. |
Erő: | 28 | Szint: | 21 | Merészség: | 5/3 | Magasság: | 157 cm |
IQ: | 37 | Támadás: | 20 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 46 kg |
Ügyesség: | 26 | Védekezés: | 25 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 7/7 év |
Egészség: | 35 | Életpont: | 328/100 | Jellem: | semleges (+13) | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 31 | Varázspont: | 580/23 | Pénz: | 122 arany | Kép. pont: | 4 |
Tudatpont: | 7/7 | Pszi pont: | 223/89 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 24/41 | szúrófegyverek: | 8/47 | vágófegyverek: | *24/100 |
ütőfegyverek: | 1/0 | lőfegyverek: | 6/38 | dobófegyverek: | 26/10 (+3%) |
Feltételes fegyverváltás: varkaudar szablya (#516) (100%) << bronzhegyű lándzsa (#87) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); ubuk dobónyíl (#138) (1 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 23/99 | 2. nyomkövetés: | 68/65 (+19%) | 3. mászás: | 4/22 |
4. csapdakészítés: | 25/87 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 2/8 | 6. gyógyítás: | 38/80 |
7. titkosírás: | 6/29 | 8. felderítés: | 20/69 | 9. szörnyidomítás: | 11/37 |
10. teológia: | 31/9 (+8%) | 11. taumaturgia: | 34/0 (+1%) | 12. versengés: | 1/88 (+45%) |
13. harcművészetek: | 15/30 | 14. zene: | 5/96 (+121%) | 15. szörnyismeret: | 30/13 (+27%) |
16. pszi: | 37/14 (+12%) | 17. vadászat: | 8/94 | 18. bányászat: | 12/97 (+66%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
kutatsz max. 300 TVP-ért |
készítesz szárnyas hernyót (#69) (max. 100 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 100 darabot, csak egyszer), vashegyű nyilat (#176) (max. 20 darabot ), kőkalapácsot (#13) (max. 1 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 2 darabot ), vapár ágat (#110) (max. 1 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 25 darabot, csak egyszer), Sheran cserepét (#1271) (max. 3 darabot, csak egyszer) |
elfogod óriás patkányt (#42) fedett veremmel (#219), ezoterikus mardelt (#184) fedett veremmel (#219) |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
oldás (#372, 15 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
felejtés (#68) (1022) | méregsemlegesítés (#14) | tulajdonságpajzs (#26) | szürkeáll. aktiv (#71) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
agykorbács (#97) | >> | pszi elementál (#221) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
villámcsapás (#50) | >> | autentikus vámpír (#154) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant (#159) | tompítás (#40) | >> | Tharr hívők (#996) | |
tompítás (#40) | >> | Dornodon hívők (#992) | védelem tűz ellen (#38) | >> | piromenyét (#99) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
törpemammut (#115) (málhás: +20 kg teher) státusz: éhhalál küszöbén van |
bibircsók-óriás (#120) (építő: +30% segítség ÉP parancsnál) státusz: nagyon éhezik |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet! |
2.) Egy feladat, amit a többihez hasonlóan, örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 4 darab szopókövet! |
3.) Lássuk, mennyire vagy tapasztalt az élelemszerzésben: szerezz egyetlen E paranccsal legalább 10 kaját! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 3 harcos, 2 királynő, 2 élőholt, 1 vadász, 1 nagymester, 2 parafenomén, 1 rohamosztagos. |
Összsúly: 59.57 kg | Megterheltség: 69% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 93 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
68 | arany (#50) | 1 | gyöngymangó (#135) | 4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | csuklyavirág (#133) | 1 | fémrúd (#104) | 2 | vasérc (#152) |