262. forduló, 264. forduló, Bányarigó összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. okt. 24. 9h:14'
EZ A 540. JÁTÉKHETED, 263. FORDULÓD
541. játékheted kezdete: okt. 30.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Üzeneted jött!
E-mail!
KALANDOZÓ: #4799
SZÁMLA : XXXX

BÁNYARIGÓ KALANDJAI


203 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [91,115] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 pszi követ (1899 arany).
A táborozás 82. napján összeakadsz egy hófehér, kontyos hajú, homokóra szemű, rövid bajszú kobudera férfival. A bőre sötétbarna. A Halál, a Tűz és a Káosz Angyala kíséri. Leah inkvizítora. Egy féregíz nyakpántot, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy jing-jang fejpántot, egy koponya szimbólumot, egy kvazár páncélt, egy obszidián karkötőt, egy rothasztó talizmánt, egy ryuku karvédőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy zafír erőövet visel. Rangja: Inkvizíció fejlesztőbajnoka. Fegyverzetét egy ongóliant trófea, egy varkaudar hadúr trófea és egy elf mesterharcos trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Bal kezében egy kvazár pajzsot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Hátasállata egy mutáns pók! Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: ugyanolyan sötét, mint a Tied. Összeismerkedtek. Az ő neve Morogva Chen. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn.
A két forduló között sor került istened templomának felszentelésére. Ezért méltán várhatsz dicséretet istenedtől. Ennivalód fogytán van, elindulsz vadászni, hogy legyen valami vacsorára. Ahogy próbálod becserkészni a kiszemelt vadat, egyszer csak valami különös érzés kerít hatalmába: mintha túlvilági erők töltenék be a levegőt. Megállsz. Monoton mormogásra leszel figyelmes. A hang irányába fordítod a fejed. Egy harcost látsz - imádkozik. Ruháját furcsa szimbólum ékesíti: izzó magmából előtörő gránit monolit. Nagy harcban vehetett részt - árulkodnak a testét borító, vérző sebek. Próbálsz halkan elosonni, nehogy megzavard a meditációban, amikor szemed hirtelen megakad valamin a földön: egy, a sártól alig felismerhető, széttört káosz szimbólum...
Varázserőd regenerálódik. (+79 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) Megfejed az alpesi tehenet. (+1 kaja.) [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy ryuku légiós nyomára bukkanj. Megérte kutatni - találsz egy kifejlett példányt.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 52 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku szablyát ellenfeledre rohansz. Ryuku szablyával többször mélyen végigmetszed a ryuku légiós páncélos testét. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Ezüsttőrrel meghorzsolod a ryuku légiós fejét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A ryuku légiós kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A ryuku légiós összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
770 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 15, gyógyulás: 6, összesen: -9 ÉP}

A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 596.]

* 1. KP: elmormolod az 1. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Ereidben a vér forrón lendül előre. Sikerült elmondanod a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 5 életpontot tudsz így gyógyulni. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 591.]

* 2. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Sikerült elmondanod az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 586.]

* 3. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Sikerült elmondanod a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 581.]

* 4. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Ereidben a vér forrón lendül előre. Sikerült elmondanod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 576.]

* 5. KP: elmormolod a 78. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Energia árad testedbe. Elmondtad a láth. észlelése varázslatot! [-7 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 571.]

m 3 1 2 mozogsz délkeletre, északkeletre, keletre
[92,116] Szűnni nem akar a zöld síkság. Fehér mandula illatát hozza a szél. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy mély kutat. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Odaerősíted a kötelet a kút széléhez, és ügyesen lemászol. A kút mély, de szerencsére a köteled elég hosszú volt. Egy pillanatig feszülten figyelsz, majd kutatni kezdesz. Érdemes volt lejönni! A földön találsz 1 rézkulcsot. Miután elhagytad a sötét helyet, elpakolod a kötelet. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre délre megpillantasz egy rúnakövet. Nyugatra nézve látsz egy patakot. Északra egy márványtorony van. Elrakod a távcsövet.


(Továbbmész...) [93,115] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől.

Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [94,115] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Vad szamóca illatát hozza a szél.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy márványtornyot. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy mély kutat. Délre nézve látsz egy rúnakövet. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. [53 pontot használtál fel, van még 518.]

m 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre
[95,114] Síkság, továbbra is csak síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Ananászvirág illatát hozza a szél. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy mély kutat. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr hívői építették. Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba).
(Feltételes mászás:) A kötelet a kút széléhez rögzíted, és óvatosan leereszkedsz. Odalent félhomály van. Egy pillanatig feszülten figyelsz, majd kutatni kezdesz. Találtál valamit! Közelebbről megvizsgálod - szereztél 8 aranyat. Miután elhagytad a sötét helyet, elpakolod a kötelet. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy márványtornyot. Keletre nézve látsz egy mély szakadékot. Északra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Felismered a közeledőt. Csak egy törpemammut. Nem jelenthet különösebb problémát. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Megmarkolva a ryuku szablyát a másikra támadsz. Ryuku szablyával kegyetlenül összevagdalod a törpemammut ormányát. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Ezüsttőrrel jól megszúrod a törpemammut testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Mellkasodba bök a törpemammut néhányszor agyarával! (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ryuku szablyával végigvágod a törpemammut bal első lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Ezüsttőrrel megbököd a törpemammut testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Kisebb sebet ejt a törpemammut agyarával a testeden. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A törpemammut patája súrolja a combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A törpemammut még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kőkést, szereztél 5 kaját. 610 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 19, gyógyulás: 24, összesen: +5 ÉP}

Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [96,113] Síkság, továbbra is csak síkság. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Csak egy erszényes elkarog. Megvető mosollyal várod a találkozást. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 52 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ryuku szablyával párszor kilyukasztod az erszényes elkarog fejét. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Ezüsttőrrel megkarcolod az erszényes elkarog fejét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 865 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 15, gyógyulás: 10, összesen: -5 ÉP}

Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Északra fekszik egy helytartói város. " Találsz egy márványtornyot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Sheran hívői építették. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent tölgyfát. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert délre fordítod, megpillantasz egy mély szakadékot. Nyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Elteszed a látcsövet. [40 pontot használtál fel, van még 478.]

m 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre
[97,112] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Ez Valik erdeje. Találsz egy szent tölgyfát. Gyanús mozgást látsz a fák között. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy kardfogú fülemüle. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 42 életpontot sebeztél. A lény iszonyatos rikácsolásba kezd. Szép muzsikával próbálod a kibírhatatlan hangot kivédeni. A tehetség! A harmonikus zene legyőzi és elhallgattatja a szörnyet. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ryuku szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a kardfogú fülemüle tollpihés hasát. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Ezüsttőrrel megkarcolod a kardfogú fülemüle testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Sikeres döféseket ejt testeden a kardfogú fülemüle. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A kardfogú fülemüle szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 fülemüle agyart. 695 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 10, gyógyulás: 15, összesen: +5 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [98,111] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy kérődző etra közeledik. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 20 életpontot sebeztél. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-2 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 9 aranyad. Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ryuku szablyával többször mélyen végigmetszed a kérődző etra foltos testét. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Ezüsttőrrel megérinted a kérődző etra testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Időben félreugrasz a kérődző etra rúgása elől. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-5 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 8 aranyad is. Véres nyál csordul ki a kérődző etra száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
700 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 7, gyógyulás: 12, összesen: +5 ÉP}

Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Raia hívői építették. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északnyugatra megpillantasz egy Tharr oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek délnyugatra. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [26 pontot használtál fel, van még 452.]

m 7 8 mozogsz északnyugatra, északra
[97,110] Még mindig füves síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Egy gátvakond közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ryuku szablyával egy hatalmas csapással felmetszed a gátvakond jobb vállát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Ezüsttőrrel felnyársalod a gátvakond jobb első lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Karmaival a gátvakond megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy xantusz-kaktuszt. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délnyugatra egy Fairlight oltárt. Nyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Északnyugatra egy épület van. Északra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

(Továbbmész...) [97,109] Még mindig füves síkságon vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Raia rúnaköve. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szent tölgyfát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Leah hívői építették. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor délnyugatra nézel, észreveszel egy rúnakövet. Nyugatra nézve látsz egy épületet. Északnyugatra egy épület van. Északra egy erődítmény van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Úgy gondolod, hogy a közeledő törpemammut nem jelenthet komoly veszélyt. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Meglengetve a ryuku szablyát ellenfeledre támadsz. Ryuku szablyával többször mélyen végigmetszed a törpemammut fejét. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Ezüsttőrrel megbököd a törpemammut oszlopos lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Agyarával a törpemammut a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ryuku szablyával egy hatalmas csapással felmetszed a törpemammut testét. Kritikus ütés! (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel megdöföd a törpemammut testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Beléd öklel a törpemammut! bal karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Lábával meglök a törpemammut. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a kőkést, szereztél 5 kaját. 610 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra. [26 pontot használtál fel, van még 426.]

szk 978 keresed a 978. szörnyet
Sajnos nem ismered azt a szörnyet. [0 pontot használtál fel, van még 426.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 423.]

* 2. BP: fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Légzőgyakorlatokat, a szervezetet megedző tornagyakorlatokat végzel. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 84 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 383.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Fogat mosol egy darab fával, napozol egy kicsit, és egyéb módokon növeled szervezeted ellenálló képességét. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 44 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 343.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 4 TVP-t kell elköltened.] Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Csak egy arató csattanat. Megvető mosollyal várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 13 életpontot sebeztél. Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku szablyát ellenfeledre rohansz. Ryuku szablyával többször mélyen végigmetszed az arató csattanat zöld masszáját. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Ezüsttőrrel meghorzsolod az arató csattanat bal vállát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Előremozdulva, az arató csattanat kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Ryuku szablyával párszor kilyukasztod az arató csattanat zöld masszáját. Kritikus ütés! (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Ezüsttőrrel meghorzsolod az arató csattanat egyik lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az arató csattanat, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az arató csattanat most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
805 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 33, gyógyulás: 28, összesen: -5 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 303.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Kitartóan, órákon át légzőgyakorlatokat végzel. Ah! Micsoda eredménye volt a gyakorlásnak! (+1 egészség.) [40 pontot használtál fel, van még 263.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Hosszú időt töltesz azzal, hogy egészséges, tápláló étrendet állíts össze magadnak. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 223.]

tf 4 23 fejleszted a 4. tulajdonságodat 23 pontért
Hosszú időt töltesz azzal, hogy egészséges, tápláló étrendet állíts össze magadnak. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [23 pontot használtál fel, van még 200.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+0 jóság.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját fal föl a mutáns pók. Egy kaját bezabál a sörényes ubuk. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 404 pontot. A következő körben tehát 604 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


PSZI KŐ (248. TÁRGY)
Hosszasan nézegeted ezt az alaktalan, szürke követ, de semmi okosat sem tudsz kisütni. Egyszercsak furcsa tapogatást érzel a fejedben - mintha más gondolatait hallanád.
- Kapj be! Nyelj le! - sugározza a kő. Mohón az esetleg megszerezhető mentális képességekre gondolsz. Hirtelen azonban fájdalmat érzel az agyadban - mintegy figyelmeztetésképp. Ráébredsz, hogy bár a kő hozzájuttathat a pszi képességhez (illetve, ha már birtoklod, azt fejlesztheti) úgy, hogy a követ lenyeled, azonban a kőbe zárt energia aktiválódása iszonyatos sebeket okozhat. Nem mersz felesleges kockázatot vállalni - tehát, ha kiadod a H 248 parancsot a kő elnyelésére (5 TVP-ért) a parancs nem fog végrehajtódni, ha nincs legalább 90 életpontod.

KARAKTERLAP

Bányarigó, egy kopasz, szürke szemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. Leah kisebb papja vagy. A Pusztítás Prófétái (#9113) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 263. fordulód.

Erő: 38 Szint: 20 Merészség: 7/5 Magasság: 119 cm
IQ: 28 Támadás: 24 Agresszió: 3 Testsúly: 62 kg
Ügyesség: 36 Védekezés: 33 Menekülés: 30 % Életkor: 68/68 év
Egészség: 34 Életpont: 272/376 Jellem: gonosz (666) Tul. pont: 3
Szerencse: 25 (27) Varázspont: 353/149 Pénz: 2114 arany Kép. pont: 9
Tudatpont: 20/20 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 10
Eddig összesen 1166 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 5109 TP-t kaptál. Jelenleg 457736 TP-d van. A következő szinthez még 142264 TP szükséges. Trófeáid: Ayagira Tanaka, ryuku csapásvezető, lábascet. A 213. fordulódban 300 arany került a bankszámládra. 525 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 3/37 ökölvívás: 20/84 szúrófegyverek: 14/72 (+8%)
vágófegyverek: 18/77 (+21%) ütőfegyverek: 14/94 lőfegyverek: 9/50
dobófegyverek: *20/102

Feltételes fegyverváltás: ryuku szablya (#695) (120%) << vashegyű lándzsa (#182) (120%) << ezüsthegyű lándzsa (#324) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); ubuk tüske (#131) (10 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 9/69 2. nyomkövetés: 43/6 (+12%) 3. lopás: 20/75
4. mászás: 4/51 (-190%) 5. csapdakészítés: 17/77 (+5%) 6. csapdaészlelés: 17/55
7. gyógyítás: 56/88 8. titkosírás: 11/16 9. felderítés: 13/76
10. szörnyidomítás: 6/16 11. teológia: 26/33 (+11%) 12. taumaturgia: 22/34 (+10%)
13. versengés: 2/11 14. harcművészetek: 18/20 15. zene: 16/77
16. szörnyismeret: 13/24 (+30%) 17. vadászat: 3/7 18. bányászat: 30/24
19. úszás: 7/76

FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
lopsz a törpéktől (3) aranyat (#50), a kobuderáktól (8) aranyat (#50), a gnómoktól (6) aranyat (#50), az árnymanóktól (4) aranyat (#50), a trolloktól (5) aranyat (#50), az alakváltóktól (7) aranyat (#50), a mutánsoktól (9) aranyat (#50), az emberektől (1) aranyat (#50), az elfektől (2) aranyat (#50)
kutatsz max. 200 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 10 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot )
elfogod trikornist (#104) fedett veremmel (#219)
mászol max. 300 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
éhínség (#39, 7 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
vámpirizáció (#1) erőpajzs I (#12) hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26)
láth. észlelése (#78)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), villámcsapás (#50)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK
sörényes ubuk (#89) (málhás: +6 kg teher) státusz: OK
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Kevesek részesülhetnek a kegyben, hogy e feladatot megkapják: pusztíts el egy kőkorszaki szakit.
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
3.) Pusztítsd el egy jó isten oltárát!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 felderítő.

Összsúly: 151.75 kg Megterheltség: 164%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 10 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
9 arany (#50) 3 drótszőr (#37) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 elkarog szőr (#665) 2 fülemüle agyar (#267) 7 kaja (#2)
1 rézkulcs (#75)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(91,115) ryuku légiós (#361)
(92,116) mély kút (#93), 22. jellempróba
(93,115) 42. jellempróba
(94,115) márványtorony (#175)
(95,114) mély kút (#93), Tharr oltár, 23. jellempróba, törpemammut (#115)
(96,113) erszényes elkarog (#354), márványtorony (#175), Sheran oltár, szent tölgyfa (#393)
(97,109) Raia rúnaköve, szent tölgyfa (#393), Leah oltár, törpemammut (#115), arató csattanat (#144)
(97,110) gátvakondok (#57), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), Tharr oltár
(97,112) szent tölgyfa (#393), kardfogú fülemüle (#146)
(98,111) kérődző etra (#368), 48. jellempróba, Raia oltár

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Az újszülöttek szüleiktől több képességet is örökölhettek, köztük az ősteológiát és őstaumaturgiát, ami természetesen hiba volt. Ezeket a képességeket minden karakternek magának kell megszereznie. Ezentúl már nem öröklődik.
* Manó Qpica kedvese megküzdött Toborzásgátló Vlagyimirral. A küzdelmet Manó nyerte meg.
* Karakterek találkozásakor előfordult, hogy a karakter táborozás alatt a szöveg szerint ugyan összeismerkedett valakivel, de azzal később mégsem tudott interakcióba lépni. Ezt a hibát javítottuk, barátságos találkozás esetén mindkét karakter kölcsönösen megismeri a másikat.
* Borax király felmérné a kalandozók harcértékét és hadrafoghatóságát, ezért úgy döntött próbára teszik őket. Aki szeretne részt venni a próbán, jelentkezzen valamelyik toborzóirodában. A megmérettetésen jutalomérem nyerhető, és azt a KT-t, amelynek a legtöbb tagja gyűjt ilyen medált, elismerésben és királyi jutalomban részesíti. Ezennel tehát verseny hirdettetik, a verseny szeptember végéig tart. Amely KT addigra a legtöbb olyan taggal büszkélkedhet, aki szerzett már ilyen medált, annak minden tagja jutalmat kap. Szeksztánssal rendelkezőknek a toborzóirodák koordinátái: (98,21) (93,55) (96,109) (183,33) (186,62) (188,108) (273,27) (447,97)
* A táborozás alatt kapott információkat a karakter csak a fordulója elején ismeri meg, vagyis akkor kerül nála tárolásra. Ezért a táborozás alatt megtudott információkat a forduló megkezdéséig nem tudja használni, még az akkor lefutó többszemélyes kalandban sem. Kérünk erre ügyeljetek, mert az ezzel kapcsolatos reklamációt nem tudjuk elfogadni.
* Borax király ünnepélyes bejelentést tett: A toborzóirodákban meghirdetett verseny véget ért. Seregébe a Holtidő Társaság és a Kvazársziklák népe közös tudatokból csatlakoztak a legtöbben. A király utasította udvari mágusait, hogy jutalmazzák meg ezen Közös Tudatokat. A mágusok bűvöletének köszönhetően mostantól a tagok (és ez által a yaurri sereg) aktivitása kicsivel megnőtt, vagyis mindkét KT tagjai fordulónként +5 % tvp-ből gazdálkodhatnak két hónapon keresztül. A király nagy bölcsességében nem záratta be a toborzóirodák kapuit a lelkes kalandozók előtt, aki akarja, továbbra is próbálkozhat a lajstrom medál kiérdemlésével, immár versenyen kívül.
* A jelenlét bónusszal rendelkező karakterek ezentúl akkor is megkapják a +5% tapasztalati pontot, ha az aktuális hónapban még nem léptek négy fordulót, csak az előző hónapban. A zsetonkedvezmény viszont továbbra is az ötödik emailes fordulótól kezdve jár.

Üzenet küldése a karakternek