262. forduló, 264. forduló, Next Generation összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. márc. 5. 9h:10'
EZ A 273. JÁTÉKHETED, 263. FORDULÓD
274. játékheted kezdete: márc. 9.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1829
SZÁMLA : XXXX

NEXT GENERATION KALANDJAI


5 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [157,46] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 3 purifikátor háj (eladási ár: 160 arany, ebből a kezelési költség: 16 arany) ellenértékét.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 50 gyöngymangó (eladási ár: 250 arany, ebből a kezelési költség: 25 arany) ellenértékét. Az ügynök visszahozta az eladhatatlan 1 harci kalapácsot, 1 roxati üvegszemet, 50 ugh mérget, 1 roxati zárfalót, 1 szeksztánst.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+10 tvp ). Gyenge vagy, a betegség halálosan kimerített. Nem hiszed, hogy fel tudnál épülni belőle, s a gyógyítók sem hisznek benne - látod a szemükön. Egyedül a fogadós bizakodó, mintha valami csodában hinne. Megkörnyékez, füledbe suttog. Végül - nincs más választásod - elfogadod, amit kínál. Az alak, akivel visszatér, rád néz, izzó tekintete összekapcsolódik a tiéddel. Beszéd nélkül hallod a hangját: egészséget, erőt, ifjúságot kínál; cserébe hűséges szolgálatot kíván mindössze... Ereit felszakítva vérét adja neked, eleinte furcsa, kellemetlen íze miatt majdnem rosszul leszel... égeti torkodat - megnyugtat, hogy csak a felesleg pusztul el -, de aztán érzed, hogy erővel tölt el, meggyógyít, megváltoztat a vér... Lelkedbe égett a bélyeg: egy vámpír szolgája lettél.
Épp a tábort kezded bontani, amikor egyszercsak nagy füstfelhő jelenik meg. Amint a füst oszlani kezd, egy négy méter magas alak bontakozik ki előtted. Rossz előérzeted van... A füst teljesen eloszlik. Egy hatalmas, fémtestű behemót bontakozik ki előtted. Egy acélkolosszus! (ld. enc.)
- Az adósságért jöttem - recsegi színtelen hangon.
- Valakivel össze teccik keverni! - sipítod vékony hangon. A lény nem szól semmit, csak megragad két lábadnál fogva, és rázni kezd. Amikor az Összes tárgyad előpotyogott, elégedetten felnyalábolja őket, téged a földre hajít, és a következő pillanatban köddé válik. Sírni volna kedved - minden tárgyat, amit eddig összegyűjtöttél! Evvel az erővel akár meg is halhattál volna... Szerencsére azonban felébredsz, és rájössz, hogy mindez álom volt. Az álom gyorsan szertefoszlik, így nem kapod meg az acélkolosszus leírását sem. Két fordulód között meglátogatott a húsvéti nyuszi! Örömmel teszed el a két hímes tojást (+2 kaja). Hohó, van itt egy csomag is! Gyorsan kibontod. Egy fiatalság itala van benne! És egy cédula: sok szeretettel a <<itt egy furcsa, golyó alakú, egyszemű lény rajza látható, a feje tetején sok pici csápos szemmel>> munkatársaitól! Furcsállva csóválod a fejedet, de azért örülsz az ajándéknak. Az aranytermő erszény 41 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 polip szívókát. A teremtés zsákja létrehozott 1 púderkövet.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+48 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+384 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+78 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) A plusz TU-kat 25 TVP-re váltod. A táborozás alatt vadászott neked az arató csattanat. (+3 kaja.) A lottó 753. hetének nyerőszámai: 8, 5, 30. 1 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 13 arany nyereményt kapsz. Famulusod táplálkozik (-1 varázspont).
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy ryuku futárbérenc nyomára vezet. Táborhelyedhez egészen közel találsz egyet!

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a ryuku futárbérenc testét. (5 támadással 64 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. {KCC:} Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a ryuku futárbérenc testét. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) A ryuku futárbérenc újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (143,61)-> 12 arany, -2 ÉP]. 1217 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 142, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

(Önanalízis: +34% szörnyismeret.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 436.]

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 12. varázslatot a 24. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 434.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-13 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 432.]
Gyorsvarázsolsz! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-13 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 430.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 224. varázslatot a 86. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 428.]
Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-15 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 428.]
Beizzik a turbómágia. Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-15 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 428.]

* 3. KP: elmormolod a 165. varázslatot a 182. varázslatot a 156. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 426.]
Beizzik a turbómágia. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 424.]
Beizzik a turbómágia. [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 419.]

* 4. KP: elmormolod a 88. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 419.]

* 5. KP: használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. (Önanalízis: +10% főzés.) 646 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 417.]

* 6. KP: beraksz a bankba a 347. tárgyat (1 darabot)
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 417.]

v 96 144 61 elmormolod a 96. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Megidézted a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(157,46) ryuku futárbérenc (#765)

[144,61] Lakott területre érkeztél. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Találsz egy főutcát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy nekrofunt. Itt találkoztál az emberrel, aki egy ősi katedrálist akar felkutatni. (44. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 3, délre 3 mérföldre teljesítheted.) magad fölött látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf.

A következő épületeket látod: egy maffia bank (705. épület.), egy ezüst mágustorony (706. épület.), egy Ördögi Kör (710. épület.) és egy Trikornis Futárszolgálat (712. épület.).
(Feltételes készítés:) Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Elmormoltad a varázsital főzése varázslatot! Miközben forralod a főzetet, illatos füveket szórsz bele. De még így is nagyon büdös lesz, amikor beledobod a fő komponenseket és kimondod a megfelelő varázsszavakat. Elkészült a nagy mű! [-30 varázspont.] Legyártottál 1 kristályfolyadékot. Egészséged TF-elődött.
[-50 varázspont.] [15 pontot használtál fel, van még 402.]

fa 475 5895 1 feladod a 475. tárgyat az 5895. kalandozónak (1 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Doc Tódor részére szánod. Átadsz 1 törpe bakancsot. Ennek elküldése 25 arany lesz. Mielőtt továbbindulnál, már látod is a futárt visszafelé vágtatni. Lélegzetvételnyi idő múlva visszaadja a küldeményt, mivel a címzett kalandozó tartózkodási helye teljesen ismeretlen. A pénzedet szerencsére visszakapod. [3 pontot használtál fel, van még 399.]

ek 7 7 10 t. energia kisütése: 7 7 10
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+10 titkosírás.) [-10 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 399.]

m 2 4 4 mozogsz keletre, délre, délre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[157,46] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy kputtyintó csalán került az utadba. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzvihar varázslatot lősz. 172 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a kputtyintó csalán testét. (5 támadással 30 életpontot sebezve.) Ajjaj! A szörny kputtyintott egyet! Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (5 támadással 172 életpontot sebezve.) A kputtyintó csalán csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Csápjaival a kputtyintó csalán lecsap a bal karodra. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 6 csepp ragasztót. 2723 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 374, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Látsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport.

(Továbbmész...) [157,47] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy márványtornyot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Dornodon híveié. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Jónéhány próbálkozás után sikerül csak a kampót megakasztani odafent. Lassan, óvatosan mászni kezdesz. Csak nehogy lezuhanj! (Önanalízis: +8% mászás.) Örökkévalóságnak tűnő idő után felérsz. Bepréseled magad az ablakon. Odabent félhomály fogad. Lejáratot nem látsz az alsóbb szintekre, és a szoba berendezése egyetlen asztal. Mielőtt hozzálátnál az alaposabb kutatáshoz, a torony lakóját a másvilágra kell küldened. Egy ragyás burástya!

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a ragyás burástya ragyás testét. (5 támadással 33 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (9 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan ellenfeledre támadsz. {KCC:} Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a ragyás burástya testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) A ragyás burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! A ragyás burástya melléd csap a farkával! A ragyás burástya csápol, de mindhiába. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 3 ugh mérget.) 739 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

A kutatás eredménytelen - nem találsz semmi érdekeset. Leérve a földre, elpakolod a kampót, és továbbindulsz. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. (Önanalízis: +16% rejtőzködés.) A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Azonnal rájössz, hogy egy élőholt tigris ijesztett meg. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [157,48] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy ősdentor. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 95 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. Semmi eredménye! Ezüstshurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 ezüstshuriken. Ellenfeled könnyedén félreüti! Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ősdentor testét. (5 támadással 255 életpontot sebezve.) Az ősdentor csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Távolról méregfelhő II varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az ősdentor fejét. Kritikus ütés! (4 támadással 207 életpontot sebezve.) Az ősdentor csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. Szerencsére nem hatott rád. Az ősdentor még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 dentor bőrt. 3927 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 557, sebződés: 47, gyógyulás: 0, összesen: -47 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Befejezted a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Sebeid gyógyulnak (+158 életerő). [-50 varázspont.] Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Thargodan csatamezőt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gyilkos csalánt. Találsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Apa Tifusz hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral.
(Vándorcirkusz:) Törpék, óriások, zsonglőrök, erőművészek és bohócok. Először nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépő gyanánt. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz.
Megállsz a céllövölde előtt. Épp egy kalandor lép ki a sátorból, egyik kezében kardot szorongat, a másikban pedig egy felismerhetetlenül véres szörnytrófeát. Az ismeretlen hős sikerén felbuzdulva neked is kedved támad próbára tenni tudásod. Az ajtónálló óriás kérdések nélkül a sátorba enged. A smaragdgólem csak a pillanatra várt, hogy belépj hozzá.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 107 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a smaragdgólem testét. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a smaragdgólem testét. (5 támadással 262 életpontot sebezve.) A smaragdgólem leken néhány pofont. (2 támadástól 106 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel néhányszor megcsapod a smaragdgólem nyakát. (2 támadással 109 életpontot sebezve.) A smaragdgólem Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 104 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A smaragdgólem összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 gólem talizmán. 4936 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 552, sebződés: 210, gyógyulás: 0, összesen: -210 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Sebeid gyógyulnak (+210 életerő). [-50 varázspont.] (Önanalízis: +8% versengés.)
Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Aránylag régi (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.) [87 pontot használtál fel, van még 312.]

kut 50 kutatsz 50 pontért
Nem foglalkozva a Thargodan csatamező baljóslatú hangulatával, ásni kezdesz. Egy szénné égett Thargodan tetemét látod, amelyen furcsa, elektromos szikrák futnak végig. Összeszorított foggal, lankadás nélkül dolgozol. Jó ideje dolgozol már, amikor a távolból sejtelmes, csikorogva zörgő hangot hallasz. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy csapat Chara-din fattya támad rád.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiafolyam varázslatot lősz. 194 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: varázslatlopás varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Chara-din fattya jobb lábát. (5 támadással 81 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Chara-din fattya testét. (6 támadással 371 életpontot sebezve.) A 6 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (6 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A 6 Chara-din fattya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3152 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 646, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}

Letörölgeted magadról a lény iszamlós testnedveit, aztán folytatod a munkát, ahol abbahagytad. Előgördül egy Thargodan koponya, és valami megcsillan benne! Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy orgyilkos tőr [orgyilkos tőr ládikóba-> (185,60)-> 8 arany, -2 ÉP] és egy bőrsisak [bőrsisak ládikóba-> (185,60)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy pszi őselementál jön feléd.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzvihar varázslatot lősz. 156 életpontot sebeztél. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy teljes őrület pszit. Szerencsére nem hatott rád. Hoppálé! 4 pszi élősködő, poszogó mösze kapcsolódott a tudatodhoz. A pszi őselementál szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
2339 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ez már igazán bosszantó! Az embert egyáltalán nem hagyják dolgozni. Megmarkolod az ásót, és bőszen kutatsz tovább. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy Zinthurg jön feléd.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pusztító végzet varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ezüstshurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 ezüstshuriken. Lövedékeiddel perforálod a Zinthurg bikafejét. (5 támadással 70 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a Zinthurg bikafejét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) A Zinthurg állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A Zinthurg karmai majdnem eltalálnak! Karmaival a Zinthurg megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A Zinthurg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 3 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (143,61)-> 18 arany, -2 ÉP]. 1148 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

No! Kezdesz kifáradni. Essünk túl a végső összecsapáson! Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy Orkhan Thai támad rád.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A csata nem lesz könnyű: célpontod fehér glóbusz varázslatot rak magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 44 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 35 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az Orkhan Thai tűztestét. (5 támadással 87 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (45 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az Orkhan Thai jobb lábát. (4 támadással 209 életpontot sebezve.) Az Orkhan Thai mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 18 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 24 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 vasérc, 2 ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (143,61)-> 20 arany, -2 ÉP], egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (143,61)-> 10 arany, -2 ÉP], 2 ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (143,61)-> 24 arany, -2 ÉP] és egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (143,61)-> 6 arany, -2 ÉP]. 3095 tapasztalati pontot kaptál. Teljesítettél egy isteni küldetést!
{Csatastatisztika; sebzés: 254, sebződés: 155, gyógyulás: 0, összesen: -155 ÉP}

Hihetetlen teljesítmény volt! Büszke vagy magadra. Megvizslatod, hogy honnét bújt elő a szörny, és ott kutakodsz tovább. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (143,61)-> 16 arany, -2 ÉP], egy manakristály, egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (143,61)-> 12 arany, -2 ÉP], egy aranytű és egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (143,61)-> 6 arany, -2 ÉP]. A földön a csontvázak kezdenek megmozdulni, és életre kelni. Ennek fele se tréfa! Menekülsz a kinccsel.
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Sebeid gyógyulnak (+197 életerő). [-50 varázspont.] (Önanalízis: +6% felderítés.) [55 pontot használtál fel, van még 257.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[158,48] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gyilkos csalánt.
(Feltételes támadás:) Egy bávatag golombár! Ezt kerested. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy gigaököl varázslatot, majd rád küldi. 11 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a bávatag golombár bal lábát. (5 támadással 86 életpontot sebezve.) Ellenfeled sziklát dob rád. Nem talált! Elszántan ellenfeledre rohansz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bávatag golombár testét. (2 támadással 95 életpontot sebezve.) A bávatag golombár egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Körülötted minden elcsendesedik. Szinte hallod a fű növését... Az lenne ilyen hangos? Megdöbbenve tapasztalod, hogy Blligates vérszopó indái rád tekeredtek. Eszed vesztve próbálsz kiszabadulni, miközben a növény a véredet szívja.... Sikerült!! Lelked mélyén érzed, ez Sheran büntetése volt... (39 életpontot vesztettél) Véres nyál csordul ki a bávatag golombár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1478 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 181, sebződés: 62, gyógyulás: 0, összesen: -62 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.)

(Továbbmész...) [159,48] Nocsak! Hiszen már ritka erdőben vagy! Oldalt pillantva, meglátsz egy mínosz-kúpot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Dr. Dragon egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gyilkos csalánt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy borkonyó cserjét.


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 borkonyó bibét. Egészséged TF-elődött. [56 pontot használtál fel, van még 201.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Lassan, óvatosan bemászol a mínosz-kúp alacsony bejáratán. Semmi különös nincs bent, csak amire számítottál volna. Azért kapirgálsz a poros kőszobrok között, hátha valami elfeledett kincsre bukkansz. Már épp menni készülsz, amikor valamit megpillantasz egy szobor háta mögött. Odébb tolva a kőalakot, egy furcsa írás válik láthatóvá!

Odakint is körülnézel. (Önanalízis: +23% felderítés.) [20 pontot használtál fel, van még 181.]

tim 80 titkosírás megfejtése 80 pontért
Bár nem vagy írásszakértő, azért megpróbálkozol a kúp titkosírásának megfejtésével. Több jelet is sikerült megfejtened.

a á b c d e é f g h i j k l m n o ö p q r s t u ü v w x y z . ,
? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?
(Önanalízis: +46% titkosírás.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 titkosírás). [80 pontot használtál fel, van még 101.]

m 2 1 1 mozogsz keletre, északkeletre, északkeletre
[160,48] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás. Közeledtedre madárcsapat rebben fel. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gyilkos csalánt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Fairlight hívői építették.


(Továbbmész...) [161,47] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől.


(Továbbmész...) [162,46] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Utad során felfedezel egy Thargodan csatamezőt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gyilkos csalánt. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Felkészültök az alany befogásához. A csalétket leteszed a nyílástól mintegy fél méterre, ezután te és a biológus lehasaltok az átellenes oldalon. Feszülten figyeltek. A görény egy fél óra múlva feladja: kimerészkedik a lukból. Ti azonnal rávetitek magatokat, mielőtt megpattanna a csemegével. A gnóm hálálkodik, majd buzgón hozzáfog a kutatáshoz. Te fülig érő szájjal indulsz tovább és csak arra gondolsz, hol lehetne kezet mosni. (+2 jóság.)
Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Dornodon híveié. Hopssz, egyszercsak megindul alattad a talaj! Villámgyorsan előre vetődsz, nehogy beleess a rejtett csapdába. Miután kiliheged magadat, hátranézel. Egy szopógödör! Nagy mázli, hogy nem estél bele. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját.

[49 pontot használtál fel, van még 52.]

kut 50 kutatsz 50 pontért
Nem foglalkozva a Thargodan csatamező baljóslatú hangulatával, ásni kezdesz. Rossz előérzeted van: túl nagy a csend. Összeszorított foggal, lankadás nélkül dolgozol. Nem is érzed már a karod, talán egy órája kutatsz? Két órája? Nem baj, a kincs mindent megér. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy Zinthurg készül a lemészárlásodra.

A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Egy pusztító végzet varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Ezüstshurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ezüstshuriken. Több lövedéked átfúrja a Zinthurg testét. (4 támadással 57 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a Zinthurg testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) A Zinthurg állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A Zinthurg karmai majdnem eltalálnak! A Zinthurg karmai majdnem eltalálnak! A Zinthurg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (143,61)-> 20 arany, -2 ÉP]. 1148 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Hol is tartottál? Aha, az ásás! Tovább túrod a földet. Találsz egy szakadt köpenyt. Valami van belecsavarva! A következő kincseket találtad: egy ubuk dobónyíl, egy mérg. ubuk tüske [mérg. ubuk tüske ládikóba-> (183,31)-> 2 arany, -2 ÉP] és egy szöges páncél [szöges páncél ládikóba-> (183,31)-> 24 arany, -2 ÉP]. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy csapat Chara-din fattya készül a lemészárlásodra.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Egy energiafolyam varázslatot dobsz ellenfeledre. 201 életpontot sebeztél. Ellenfeled varázslatlopás varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Chara-din fattya nyakát. (5 támadással 91 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a Chara-din fattya lila testét. (7 támadással 340 életpontot sebezve.) A 6 Chara-din fattya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (6 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel gyengén megütöd a Chara-din fattya jobb oldalát. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Az 1 Chara-din fattya állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3152 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 698, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}

Ez már igazán bosszantó! Az embert egyáltalán nem hagyják dolgozni. Újabb adag követ és csontot sikerül előtúrnod. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy pszi őselementál készül a lemészárlásodra.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzvihar. 143 életpontot sebeztél. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy teljes őrület pszi támadást. Semmi hatás! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a pszi őselementál párolgó héját. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Elszántan ellenfeledre ugrasz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel eltalálod a pszi őselementál párolgó héját. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Csápjaival a pszi őselementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-15 pszi pont.) A pszi őselementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-11 pszi pont.) A pszi őselementál most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2339 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 190, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}

Lassan elég lesz a bemelegítésből. Elüvöltöd magad: "HOL A FŐSZÖRNY???" Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy Tguarkhan védelmezi a vadászterületét.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tompítás vibrál körülötted. Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled villámsújtás varázslatot lő rád. 26 életpontot vesztettél. Teli erőből ezüstshurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ezüstshuriken. Lövedékeiddel perforálod a Tguarkhan bal lábát. (4 támadással 52 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Tguarkhan kutyafejét. (2 támadással 95 életpontot sebezve.) A Tguarkhan megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A szörny mancsával apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny mancsával apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 16 életpontot vesztettél. A Tguarkhan szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (143,61)-> 6 arany, -2 ÉP], 5 gyöngymangó, egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (143,61)-> 10 arany, -2 ÉP] és egy aranytű. 1743 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 57, gyógyulás: 0, összesen: -57 ÉP}

Egy kósza gondolattól vezérelve, ott nézel körül, ahonnét a démon előugrott. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy kvazár pajzs, 9 arany és egy ugh méreg (Nincs mibe rakni 1 ugh mérget.). A levegő remegni kezd: a teleportáció ózonillata! Nem szívesen bunyóznál most egy Thargodan herceggel, úgyhogy hanyatt-homlok menekülsz.
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Sebeid gyógyulnak (+185 életerő). [-50 varázspont.] [55 pontot használtál fel, van még -3.]

m 6 5 8 mozogsz nyugatra, délnyugatra, északra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -3.]

szk 765 keresed a 765. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy ryuku futárbérencet. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még -3.]

vv 83 elmormolod a 83. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -3.]

kt 392 1 elkészíted a 392. tárgyat (1 darabot)
Nincs annyi pontod, hogy akár egyetlen mászó-karperecet is készíthess/gyűjthess. [0 pontot használtál fel, van még -3.]

p 65 1 használod a 65. pszi képességet
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -3.]

hu 421 hulladék: 421
Hulladék, ezért nem gyűjtesz tyrex bunkót. [0 pontot használtál fel, van még -3.]

h 504 használod az 504. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -3.]

* 1. BP: használod a 243. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még -8.]

* 2. BP: használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még -8.]

* 3. BP: visszadátumozás kérelem
Ez a 273. játékheted és a 263. fordulód. Nem használhatod a parancsot, hiszen lemaradásod van a játékhetedhez képest. [0 pontot használtál fel, van még -8.]

* 4. BP: fejleszted a 4. tulajdonságodat -8 pontért
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.
(Önanalízis: +6% csapdakészítés.) Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 1, 10, 3.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját nyel le a sivatagi doareg. 4 kaját habzsol be a mutáns pók. Egy kaját habzsol be a Rughar familiárisa. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, táborhelyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása.
Ebben a körben -8 pontod maradt, ebből a következő körre -8 pontot vihetsz át. Kapsz még 404 pontot. A következő körben tehát 396 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Next Generation, egy fekete, kontyos hajú, szürke szemű, rövid bajszú kobudera férfi vagy. Bőröd sárga. Raia főpapja vagy. Papi hited: 277. Az Aranysárkány (#9126) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 263. fordulód.

Erő: 30 (37) Szint: 28 Merészség: 7/5 Magasság: 144 cm
IQ: 36 (43) Támadás: 33 Agresszió: 3 Testsúly: 50 kg
Ügyesség: 32 (41) Védekezés: 89 Menekülés: 30 % Életkor: 35/47 év
Egészség: 32 (37) Életpont: 486/486 Jellem: jó (690) Tul. pont: 9
Szerencse: 42 (58) Varázspont: 927/238 Pénz: 11732 arany Kép. pont: 6
Tudatpont: 21/11 Pszi pont: 199/111 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 20
Eddig összesen 1918 szörnyet (14 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 33782 TP-t kaptál. Jelenleg 2365879 TP-d van. A következő szinthez még 234121 TP szükséges. Trófeáid: Kitaszított, kisebb quwarg isten, szánalmas pondró. A 221. fordulódban 6136 arany került a bankszámládra. 7240 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 14/35 ökölvívás: 32/16 (+8%) szúrófegyverek: 14/62 (+6%)
dobófegyverek: 30/13 (+7%)

Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) (210%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bumeráng (#249) (10 -15.); vas dobónyíl (#189) (16 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); hajító csillag (#939) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 22/35 (+16%) 2. nyomkövetés: 53/28 (+10%) 3. mászás: 11/90 (+8%)
4. csapdakészítés: 19/77 (+6%) 5. csapdaészlelés: 18/95 6. gyógyítás: 42/40
7. titkosírás: 14/33 (+1046%) 8. felderítés: 26/45 (+29%) 9. szörnyidomítás: 11/87
10. teológia: 72/50 (+37%) 11. taumaturgia: 58/2 (+24%) 12. versengés: 12/69 (+8%)
13. harcművészetek: 27/36 14. zene: 12/89 15. szörnyismeret: 29/3 (+34%)
16. pszi: 23/11 (+4%) 17. zárnyitás: 15/10 18. vadászat: 4/46
19. vitalitás: 1/31 20. bányászat: 16/24 21. úszás: 7/64
22. főzés: 13/40 (+10%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 0 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 75% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 25 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz csillezsályát (#1252) (max. 3 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 8 darabot ), amnioszt (#203) (max. 5 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 3 darabot ), hajító csillagot (#939) (max. 10 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 5 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 15 darabot ), púderkövet (#119) (max. 5 darabot ), ezüstshurikent (#327) (max. 10 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 15 darabot ), kristályfolyadékot (#449) (max. 2 darabot )
mászol max. 70 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, kártyabarlang (9)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 16)
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), borzalmas varkaudar (#166), mélység fattya (#199) (csak egyszer), noth szellem (#250), szubreális vámpír (#223), bávatag golombár (#165), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 4, max: 16)
bűbájlidérc (#761), purifikátor császár (#393), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) tompítás (#40, 8 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) energiafolyam (#136, 24 VP) életpajzs (#142, 16 VP)
mágikus ütés (#147, 18 VP) égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) tűzvihar (#175, 24 VP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +7 vp 10 költség alatt; taumaturgia: +5 vp 11 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
állatvédelem (#192) méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) erőpajzs I (#12)
hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26) esszenciavédelem (#165) Symulf rúnája (#182)
varázspáncél (#156)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
19. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10)
lángcsóva (#31), tisztítótűz (#44), villámcsapás (#50), puha ütés (#60), energiafolyam (#136), tűzvihar (#175)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 30, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
vakító fény (#43) >> fémbontó szójer (#150) tűzeső (#61) >> szürke rinocérosz (#346)
tűzeső (#61) >> halálhozó (#419) tisztítótűz (#44) >> autentikus vámpír (#154)
villámcsapás (#50) >> csontváz lord (#177) tűzeső (#61) >> smaragdgólem (#417)
tűzeső (#61) >> borzalmas varkaudar (#166) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
tűzeső (#61) >> gnóm szolgáló (#181) tűzeső (#61) >> ongóliant (#159)
tisztítótűz (#44) >> szintszívó (#96) villámcsapás (#50) >> élőholt mágus (#175)
villámcsapás (#50) >> pszi elementál (#221) gyóntatás (#56) >> gonoszok (#988)
izomernyesztés (#33) >> kronokukac (#285) villámcsapás (#50) >> ősdentor (#282)
villámcsapás (#50) >> Orkhan Thai (#238)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 30, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> Tguarkhan (#212) védelem tűz ellen (#38) >> Orkhan Thai (#238)
tompítás (#40) >> zoloboo sámán (#230) fehér glóbusz (#47) >> Mnebolath (#237)
tompítás (#40) >> Ek'Hor (#977) tompítás (#40) >> őrült varázsló (#255)
fehér glóbusz (#47) >> drakolich (#760) tompítás (#40) >> gnóm szolgáló (#181)
tompítás (#40) >> borzalmas varkaudar (#166) védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)
tompítás (#40) >> csontváz lord (#177) tompítás (#40) >> óriás csontváz (#176)
tüskepajzs (#30) >> halálhozó (#419)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
arató csattanat (#144) (vadászik) státusz: OK
Famulusod egy aranysárkány.

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Már nem sok kell hozzá, hogy arkangyaljaim közé kerülj. Oldj meg egy jellempróbát, és érd el a 777-es jóságot!
2.) A Thargodan csatamezők a Sötét Létsíkból érkezett gonosz kór legtöményebb fertőgócai. Oltsd ki itt egy Orkhan Thai lángját!
3.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 0)

HŐSTETTEID
2005 I. félévének Vlagyimir díjas harcművésze vagy.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 amniosz (#203) 1 borkonyó bibe (#312) 2 drótszőr (#37)
1 ezüstshuriken (#327) 1 fokhagyma (#403) 3 kaja (#2)
1 quwarg tojás (#360) 1 szögletes kő (#17) 18 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
237 arany (#50) 1 álompor (#396) 2 aranytű (#272)
1 dentor bőr (#551) 1 fiatalság itala (#473) 1 gólem talizmán (#811)
5 gyöngymangó (#135) 1 kristályfolyadék (#449) 1 kvazár pajzs (#296)
1 manakristály (#500) 1 polip szívóka (#391) 6 ragasztó (#83)
1 ubuk dobónyíl (#138) 2 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(157,46) ryuku futárbérenc (#765), kputtyintó csalán (#247), Tharr oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(157,47) márványtorony (#175), Dornodon oltár, 47. jellempróba, ragyás burástya (#111), élőholt tigris (#766)
(157,48) ősdentor (#282), Thargodan csatamező (#432), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár, 255. jellempróba, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), smaragdgólem (#417), Chara-din fattya (#236), pszi őselementál (#258), Zinthurg (#180), Orkhan Thai (#238)
(158,48) oltár, gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), bávatag golombár (#165)
(159,48) mínosz-kúp (#178), oltár, művészi porolit (#720), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312)
(160,48) gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), Fairlight oltár, 255. jellempróba
(162,46) Thargodan csatamező (#432), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), 48. jellempróba, Dornodon oltár, szopógödör (#177), Chara-din monolitja (#534), Zinthurg (#180), Chara-din fattya (#236), pszi őselementál (#258), Tguarkhan (#212)

Üzenet küldése a karakternek