261. forduló, 263. forduló, Bányarigó összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. ápr. 4. 9h:08'
EZ A 511. JÁTÉKHETED, 262. FORDULÓD
512. játékheted kezdete: ápr. 10.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Üzeneted jött!
E-mail!
KALANDOZÓ: #4799
SZÁMLA : XXXX

BÁNYARIGÓ KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [93,110] koordinátán.
Varázserőd regenerálódik. (+79 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) Megfejed az alpesi tehenet. (+2 kaja.)

* 1. KP: elmormolod az 1. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Elmondtad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 5 életpontot tudsz így gyógyulni. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 560.]

* 2. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Egy végső mozdulattal előhívod az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 555.]

* 3. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A földből energia áramlik testedbe. Megidézted a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 550.]

* 4. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A földből energia áramlik testedbe. Sikerült elmondanod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 545.]

* 5. KP: elmormolod a 78. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Egy végső mozdulattal előhívod a láth. észlelése varázslatot! [-7 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 540.]

ek 7 4 2 t. energia kisütése: 7 4 2
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+2 mászás.) [-2 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 540.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[94,111] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy nektoraf került az utadba. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ryuku szablyával párszor kilyukasztod a nektoraf testét. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Ezüsttőrrel megérinted a nektoraf bal vállát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A nektoraf mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Ellenfeled regenerálódik! Ryuku szablyával kilukasztod a nektoraf fejét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Ezüsttőrrel megérinted a nektoraf testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A nektoraf mancsával oldalba lök. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Lerázod magadról! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 nektoraf faggyút. (ld. enc.) 570 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 14, gyógyulás: 29, összesen: +15 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Fairlight rúnaköve. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt.

(Továbbmész...) [95,112] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport.


(Továbbmész...) [96,113] Még mindig füves síkságon vagy. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Felismered a közeledőt. Csak egy megsebzett sörényes ubuk. Nem jelenthet különösebb problémát. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ryuku szablyával többször mélyen végigmetszed a sörényes ubuk jobb oldalát. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Ezüsttőrrel megdöföd a sörényes ubuk tüskés hátát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a sörényes ubuk, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a kőkést, szereztél 7 ubuk tüskét. 145 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 6, gyógyulás: 12, összesen: +6 ÉP}

Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Északra fekszik egy helytartói város. " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy márványtornyot. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Látsz egy oltárt. Sheran híveié. Látsz egy szent tölgyfát. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [39 pontot használtál fel, van még 501.]

m 4 6 5 mozogsz délre, nyugatra, délnyugatra
[96,114] A síkság után kisebb hegyek következnek. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. A feléd közeledő drasmólyom mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ryuku szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a drasmólyom jobb oldalát. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Ezüsttőrrel jól megszúrod a drasmólyom testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Apró csípést ejt rajtad a drasmólyom csőrével. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A drasmólyom még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kőkést, szereztél 5 madártollat. 138 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 3, gyógyulás: 15, összesen: +12 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy mély szakadékot.
(Feltételes mászás:) Keresel egy helyet, ahová a kötelet rögzítheted, azután lemászol a sziklafalon. Nem mersz lepillantani. A kötél szorosan tart - óvatosan bemászol a sötét nyíláson. Odabent sötétség és áporodott bűz fogad. Körbetapogatódzol. Döbbenten érzed meg a forró leheletét valaminek a közvetlen közeledben... Egy téfea magoflux!

Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Meglengetve a ryuku szablyát a másikra ugrasz. Ryuku szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a téfea magoflux testét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Ezüsttőrrel jól megszúrod a téfea magoflux testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A téfea magoflux nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! A téfea magoflux még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
245 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 0, gyógyulás: 15, összesen: +15 ÉP}

Most már egész jól látsz. És nicsak, a földön találsz 1 távcsövet. Miután felmásztál a sziklafalon, elpakolod a kötelet. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (rézdarab) rejt. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze nyugatra látsz egy mély kutat. Északnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

(Továbbmész...) [95,114] A váltás hirtelen, de nem kellemetlen: újra sík terepen vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. A feléd közeledő kérődző etra mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 46 életpontot sebeztél. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-8 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 13 aranyad is. A lény bűzfelhőt lő rád! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ryuku szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a kérődző etra farkát. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Ezüsttőrrel megbököd a kérődző etra foltos testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-7 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 7 aranyad. A kérődző etra összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
700 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 150, sebződés: 22, gyógyulás: 22, összesen: +0 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy mély kutat. Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr híveié.
(Feltételes mászás:) A kötelet egy erősebb bokorhoz kötöd a kút mellett, és erősen kapaszkodva leereszkedsz. A kút mély, de szerencsére a köteled elég hosszú volt. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. Ebben a pillanatban egy fény által nem megvilágított szegletből valami előront! Egy topránypolip!

Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Marokra fogva a ryuku szablyát a másikra ugrasz. Ryuku szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a topránypolip testét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Ezüsttőrrel eltalálod a topránypolip kocsányos fejét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A topránypolip csápol, de mindhiába. A topránypolip összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 189 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 0, gyógyulás: 14, összesen: +14 ÉP}

Találtál valamit! Közelebbről megvizsgálod - szereztél 1 kis bőrpajzsot. Miután elhagytad a sötét helyet, elpakolod a kötelet. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy márványtornyot. Délnyugatra nézve látsz egy márványtornyot. Északra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet.

(Továbbmész...) [94,115] Még mindig füves síkságon vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy márványtornyot. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délre egy rúnakövet. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy kaffogó hebrencs. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ryuku szablyával többször mélyen végigmetszed a kaffogó hebrencs testét. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Ezüsttőrrel épp hogy megszúrod a kaffogó hebrencs testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A kaffogó hebrencs megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 hebrencs állkapcsot. 190 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 0, gyógyulás: 14, összesen: +14 ÉP}

A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy alpesi tehén került az utadba. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Meglengetve a ryuku szablyát a másikra ugrasz. Ryuku szablyával kegyetlenül összevagdalod az alpesi tehén jobb első lábát. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Ezüsttőrrel eltalálod az alpesi tehén nyakát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. Kisebb rúgást kapsz a jobb bokádba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 6 kaját. 287 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

[73 pontot használtál fel, van még 428.]

m 6 5 8 mozogsz nyugatra, délnyugatra, északra
[93,115] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Felismered a közeledőt. Csak egy sérült púpos burástya. Nem jelenthet különösebb problémát. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ryuku szablyával végigmetszed a púpos burástya jobb lábát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Ezüsttőrrel jól megszúrod a púpos burástya bal karját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Csáprágójával a púpos burástya megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A púpos burástya melléd csap a farkával! A púpos burástya összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
117 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}


(Feltételes készítés:) Legyártottál 4 ubuk dobónyílat.

(Továbbmész...) [92,116] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhők száguldanak az égen. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy mély kutat.
(Feltételes mászás:) A kötelet egy erősebb bokorhoz kötöd a kút mellett, és erősen kapaszkodva leereszkedsz. A kút mélyén félhomály honol. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. Ebben a pillanatban egy fény által nem megvilágított szegletből valami előront! Egy mérges nyukmár!

Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ryuku szablyával egy irtózatos ütéssel felvágod a mérges nyukmár csáprágóját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Ezüsttőrrel megdöföd a mérges nyukmár zöld kitinpáncélját. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A mérges nyukmár feléd sújt csáprágóival, de mellé! A mérges nyukmár karmai majdnem eltalálnak! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 4 csepp gyenge mérget. 102 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}

Találtál valamit! Közelebbről megvizsgálod - szereztél 1 lapockacsontot. Elhagyva a kutat, elcsomagolod a kötelet. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre délre megpillantasz egy rúnakövet. Nyugatra nézve látsz egy patakot. Északnyugatra egy mély kút van. Északra egy márványtorony van. Elrakod a távcsövet.

Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.) Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [92,115] Továbbra is síkságon vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy márványtornyot. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre délnyugatra megpillantasz egy patakot. Nyugatra nézve látsz egy mély kutat. Északnyugatra egy tímárkunyhó van. Elteszed a látcsövet. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. A feléd közeledő sérült tintacsiga mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

A lény tintát köp rád! Szerencsére féreugrottál. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Marokra fogva a ryuku szablyát a másikra rontasz. Ryuku szablyával alaposan megvágod a tintacsiga bal oldalát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Ezüsttőrrel eltalálod a tintacsiga nyúlós testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A tintacsiga feléd harap, de sikertelenül. A tintacsiga szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 4 csepp tintát. (Nincs mibe rakni 4 tintát.) 123 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[93 pontot használtál fel, van még 335.]

m 6 mozogsz nyugatra
[91,115] Továbbra is síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy megsebesített vérszomjas csüldő. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku szablyát ellenfeledre rohansz. Ryuku szablyával kilukasztod a vérszomjas csüldő testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Ezüsttőrrel jól megszúrod a vérszomjas csüldő hájas testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A vérszomjas csüldő csápol, de mindhiába. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
250 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy mély kutat. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba).
(Feltételes mászás:) A kötelet egy erősebb bokorhoz kötöd a kút mellett, és erősen kapaszkodva leereszkedsz. Odalent félhomály van. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. Hirtelen a sötétből egy szörny ront elő! Egy százfogú!

Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Megmarkolva a ryuku szablyát ellenfeledre rohansz. Ryuku szablyával egy irtózatos ütéssel felvágod a százfogú testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Ezüsttőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a százfogú szivacsos testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A százfogú feléd harap, de sikertelenül. A százfogú összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Érdemes volt lejönni! A földön találsz 1 kis bőrpajzsot. Miután kijöttél, elrakod a kötelet. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy mély kutat. Délre nézve látsz egy patakot. Nyugatra egy mély kút van. Északnyugatra egy márványtorony van. Északra egy tímárkunyhó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. [27 pontot használtál fel, van még 308.]

szk 361 keresed a 361. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy ryuku légióst. [0 pontot használtál fel, van még 308.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 305.]

* 2. BP: fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 265.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Hosszú időt töltesz azzal, hogy egészséges, tápláló étrendet állíts össze magadnak. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 149 TVP-t kell elköltened.]

[40 pontot használtál fel, van még 225.]

tf 4 25 fejleszted a 4. tulajdonságodat 25 pontért
Sian-no-csung, az ősi kobudera bölcs útmutatásai alapján szervezetedet megedző gyakorlatokba kezdesz. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 124 TVP-t kell elköltened.] [25 pontot használtál fel, van még 200.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+0 jóság.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját fal föl a mutáns pók. Egy kaját fal föl a sörényes ubuk. Lestrapálva a nap eseményeitől, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól borzalmas hatalmú kalandozó helyett iszonyatos hatalmú kalandozó. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +19 max. varázspont, +10 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 3 tulajdonság-pontot, és 2 képesség-pontot.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 403 pontot. A következő körben tehát 603 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


NEKTORAF FAGGYÚ (667. TÁRGY)
A nektoraf bőréről lekapargatva a dús faggyút, félreteheted egy tetszőleges koszos edénybe vagy üvegcsébe, nem lesz semmi baja a dús zsiradéknak. Hogy mire jó? Hát, enni azt biztos nem...

KARAKTERLAP

Bányarigó, egy kopasz, szürke szemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. Leah kisebb papja vagy. A Pusztítás Prófétái (#9113) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 262. fordulód.

Erő: 38 Szint: 20 Merészség: 7/5 Magasság: 119 cm
IQ: 28 Támadás: 24 Agresszió: 3 Testsúly: 62 kg
Ügyesség: 36 Védekezés: 33 Menekülés: 30 % Életkor: 68/68 év
Egészség: 33 Életpont: 272/403 Jellem: gonosz (666) Tul. pont: 3
Szerencse: 25 (27) Varázspont: 353/225 Pénz: 4022 arany Kép. pont: 9
Tudatpont: 20/17 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 10
Eddig összesen 1158 szörnyet (13 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3110 TP-t kaptál. Jelenleg 452627 TP-d van. A következő szinthez még 147373 TP szükséges. Trófeáid: Ayagira Tanaka, ryuku csapásvezető, lábascet. A 213. fordulódban 300 arany került a bankszámládra. 520 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 3/37 ökölvívás: 20/84 szúrófegyverek: 14/64 (+13%)
vágófegyverek: 18/56 (+36%) ütőfegyverek: 14/94 lőfegyverek: 9/50
dobófegyverek: *20/102

Feltételes fegyverváltás: ryuku szablya (#695) (120%) << vashegyű lándzsa (#182) (120%) << ezüsthegyű lándzsa (#324) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); ubuk tüske (#131) (10 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 9/69 2. nyomkövetés: 42/94 3. lopás: 20/75
4. mászás: 6/41 (+15%) 5. csapdakészítés: 17/72 (+5%) 6. csapdaészlelés: 17/55
7. gyógyítás: 56/88 8. titkosírás: 11/16 9. felderítés: 13/76
10. szörnyidomítás: 6/16 11. teológia: 26/22 (+13%) 12. taumaturgia: 22/24 (+4%)
13. versengés: 2/11 14. harcművészetek: 18/20 15. zene: 16/77
16. szörnyismeret: 12/94 17. vadászat: 3/7 18. bányászat: 30/24 (+1%)
19. úszás: 7/76

FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
lopsz a törpéktől (3) aranyat (#50), a kobuderáktól (8) aranyat (#50), a gnómoktól (6) aranyat (#50), az árnymanóktól (4) aranyat (#50), a trolloktól (5) aranyat (#50), az alakváltóktól (7) aranyat (#50), a mutánsoktól (9) aranyat (#50), az emberektől (1) aranyat (#50), az elfektől (2) aranyat (#50)
kutatsz max. 200 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 10 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot )
elfogod trikornist (#104) fedett veremmel (#219)
mászol max. 300 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
éhínség (#39, 7 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
vámpirizáció (#1) erőpajzs I (#12) hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26)
láth. észlelése (#78)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), villámcsapás (#50)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK
sörényes ubuk (#89) (málhás: +6 kg teher) státusz: OK
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Kevesek részesülhetnek a kegyben, hogy e feladatot megkapják: pusztíts el egy kőkorszaki szakit.
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
3.) Pusztítsd el egy jó isten oltárát!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 felderítő.

Összsúly: 149.08 kg Megterheltség: 162%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 10 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
20 arany (#50) 1 drótszőr (#37) 4 sünmedve tüske (#14)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
4 gyenge méreg (#26) 1 hebrencs állkapocs (#130) 7 kaja (#2)
2 kis bőrpajzs (#45) 1 lapockacsont (#33) 1 madártoll (#112)
1 nektoraf faggyú (#667) 1 távcső (#42) 4 ubuk dobónyíl (#138)
3 ubuk tüske (#131) 17 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(91,115) vérszomjas csüldő (#114), mély kút (#93), 37. jellempróba, százfogú (#53)
(92,115) márványtorony (#175), tavacska, tintacsiga (#74)
(92,116) mély kút (#93), mérges nyukmár (#95)
(93,115) 42. jellempróba, púpos burástya (#92)
(94,111) nektoraf (#355), Fairlight rúnaköve, 25. jellempróba, oltár
(94,115) márványtorony (#175), kaffogó hebrencs (#88), alpesi tehén (#91)
(95,114) kérődző etra (#368), mély kút (#93), Tharr oltár, topránypolip (#86)
(96,113) sörényes ubuk (#89), márványtorony (#175), 25. jellempróba, Sheran oltár, szent tölgyfa (#393)
(96,114) drasmólyomok (#60), mély szakadék (#154), téfea magoflux (#98), érclelőhely

Üzenet küldése a karakternek