261. forduló, 263. forduló, Next Generation összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. febr. 29. 9h:22'
EZ A 272. JÁTÉKHETED, 262. FORDULÓD
273. játékheted kezdete: márc. 2.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1829
SZÁMLA : XXXX

NEXT GENERATION KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [152,46] koordinátán. Egy labirintusban vagy, a 2. szinten/térképen, a 4. pontnál.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+10 tvp ). Az aranytermő erszény 44 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 kerek követ.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+31 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+364 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+79 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-4 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.) A plusz TU-kat 30 TVP-re váltod. A táborozás alatt vadászott neked az arató csattanat. (+3 kaja.) Famulusod táplálkozik (-1 varázspont).

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 12. varázslatot a 24. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 447.]
Beizzik a turbómágia. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-12 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 445.]
Beizzik a turbómágia. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-12 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 443.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 224. varázslatot a 86. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 441.]
Szupersebesen mormolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-15 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 441.]
Fürgén varázsolsz! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-14 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 441.]

* 3. KP: elmormolod a 165. varázslatot a 182. varázslatot a 156. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 439.]
Szupersebesen mormolsz. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 437.]
Ezt a varázslatot nem mondhatod el páncélban. [0 pontot használtál fel, van még 437.]

* 4. KP: elmormolod a 88. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 437.]

* 5. KP: használod az 1167. tárgyat
Ezen a tereptípuson nem tudsz/nem lenne értelme főzni! [0 pontot használtál fel, van még 437.]

* 6. KP: beraksz a bankba a 347. tárgyat (1 darabot)
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 437.]

bb 2 50 beraksz a bankba a 2. tárgyat (50 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 50 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 437.]

ek 273 10 207 t. energia kisütése: 273 10 207
Ezentúl minden teológia varázslatod, amelynek költsége 10 VP-nél kevesebb, plusz 7 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még 437.]

lm 11 23 26 mozogsz 11 23 26
Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [5. PONT.] Haladsz előre. Megtorpansz: kanyarodik az út! [6. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. Újabb kanyar! [7. PONT.] A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [8. PONT.] Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [9. PONT.] Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Megtorpansz: kanyarodik az út! [10. PONT.] A folyosó végén egy lefelé vezető lépcső van. Izgi! Lemászol rajta. [11. PONT. --> 1. SZINT, 19. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Megtorpansz: kanyarodik az út! [20. PONT.] Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Az út ismét kanyarodik. [21. PONT.] Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. A szűk járat megint csak kanyarodik. [22. PONT.] Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [23. PONT.] Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [24. PONT.] Folytatod az utat. Az út itt elkanyarodik. [25. PONT.] Belépsz a térképen is jelölt szobába. [26. PONT.] [42 pontot használtál fel, van még 395.]

lm 30 34 39 mozogsz 30 34 39
Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. [27. PONT.] Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [28. PONT.] Hirtelen eltűnik alólad a talaj, és zuhanni kezdesz! Egy csapóajtós csapdába pottyantál. Szerencsédnek köszönhetően csak 8 életpontot vesztettél. Nagy nehezen kikecmeregsz.
(Önanalízis: +6% csapdaészlelés.) Haladsz az ellenséges labirintusban. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [29. PONT.] Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [30. PONT.] Haladsz előre. Egy pillanatra megállsz fülelni. [31. PONT.] Egyszercsak megnyílik alattad a föld, és zuhansz! Alaposan megütötted magadat - ez egy csapóajtós csapda volt. Szerencsédnek köszönhetően csak 12 életpontot vesztettél. Nagy nehezen kikecmeregsz.
(Önanalízis: +6% csapdaészlelés.) Továbbsuhansz a folyosón. Innen csak egy út van: előre! [32. PONT.] Egyszercsak megnyílik alattad a föld, és zuhansz! Alaposan megütötted magadat - ez egy csapóajtós csapda volt. Szerencsédnek köszönhetően csak 8 életpontot vesztettél. Bosszankodva kimászol.
(Önanalízis: +6% csapdaészlelés.) Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. A folyosó kanyarodik. [33. PONT.] Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [34. PONT.] Folytatod az utat. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [35. PONT.] Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. A folyosó kanyarodik. [38. PONT.] Majdnem elkerülöd a sötét szegletben megbúvó lépcsőt. Magad előtt világítva lassan fellépkedsz rajta a fenti szintre. [39. PONT. --> 2. SZINT, 12. PONT.] [33 pontot használtál fel, van még 362.]

lm 16 20 22 mozogsz 16 20 22
Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [13. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [14. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. A folyosó kanyarodik. [16. PONT.] Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Az út itt elkanyarodik. [17. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. Az út ismét kanyarodik. [18. PONT.] Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. A szűk járat megint csak kanyarodik. [19. PONT.] Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. A szűk járat megint csak kanyarodik. [20. PONT.] Egy kis szobába érkezel. [21. PONT.] Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Kanyarodik a járat. [22. PONT.] [27 pontot használtál fel, van még 335.]

lm 22 23 12 mozogsz 22 23 12
Egyhelyben toporogsz.
Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [23. PONT.] Mész tovább, előre. Az út itt elkanyarodik. [22. PONT.] A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [21. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. Kanyarodik a járat. [20. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. Újabb kanyar! [19. PONT.] Mész tovább, előre. Az út ismét kanyarodik. [18. PONT.] Haladsz az ellenséges labirintusban. Újabb kanyar! [17. PONT.] Folytatod az utat. Elérted a következő kanyart. [16. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [14. PONT.] Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [13. PONT.] Elértél egy lefelé vezető lépcsőhöz. Lemész. [12. PONT. --> 1. SZINT, 39. PONT.] [33 pontot használtál fel, van még 302.]

lm 37 28 32 mozogsz 37 28 32
Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Kanyarodik a járat. [38. PONT.] Ahogy továbbmész, megpillantod a felfelé vezető lépcsőt. Kis habozás után felmész rajta - és már a következő szinten vagy! [37. PONT. --> 2. SZINT, 24. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. Egy kanyarhoz érkeztél. [25. PONT.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Az út ismét kanyarodik. [26. PONT.] Mész tovább, előre. A szűk járat megint csak kanyarodik. [27. PONT.] Bekukkantasz a kis terembe. [28. PONT.] Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [29. PONT.] Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [30. PONT.] Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [31. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. Egy kanyarhoz érkeztél. [32. PONT.] [30 pontot használtál fel, van még 272.]

lm 35 39 42 mozogsz 35 39 42
Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [33. PONT.] Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [34. PONT.] Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. A folyosó kanyarodik. [35. PONT.] Bekukkantasz a kis terembe. [36. PONT.] Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [37. PONT.] A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [38. PONT.] Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [39. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. A folyosó kanyarodik. [40. PONT.] Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Az egyenes folyosó közepén vagy. [41. PONT.] A folyosó végén egy lefelé vezető lépcső van. Izgi! Lemászol rajta. [42. PONT. --> 1. SZINT, 40. PONT.] [30 pontot használtál fel, van még 242.]

lm 44 48 52 mozogsz 44 48 52
Nincs megállás - továbbtotyogsz. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [41. PONT.] Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [42. PONT.] Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [43. PONT.] Bah! Egy zsákutcába jutottál! [44. PONT.] Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [43. PONT.] Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [42. PONT.] A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [41. PONT.] A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [48. PONT.] Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Megtorpansz: kanyarodik az út! [49. PONT.] Hirtelen eltűnik alólad a talaj, és zuhanni kezdesz! Egy csapóajtós csapdába pottyantál. Szerencsédnek köszönhetően csak 11 életpontot vesztettél. Bosszankodva kimászol.
(Önanalízis: +6% csapdaészlelés.) A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [50. PONT.] Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. A folyosó kanyarodik. [51. PONT.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [52. PONT.] Hirtelen eltűnik alólad a talaj, és zuhanni kezdesz! Egy csapóajtós csapdába pottyantál. Szerencsédnek köszönhetően csak 8 életpontot vesztettél. Bosszankodva kimászol.
(Önanalízis: +6% csapdaészlelés.) [36 pontot használtál fel, van még 206.]

lm 57 59 46 mozogsz 57 59 46
Bekukkantasz a kis terembe. [54. PONT.] Egy kis szobába érkezel. [55. PONT.] Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [56. PONT.] Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Egy kanyarhoz érkeztél. [57. PONT.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. A folyosó kanyarodik. [58. PONT.] Egyszercsak megnyílik alattad a föld, és zuhansz! Alaposan megütötted magadat - ez egy csapóajtós csapda volt. Szerencsédnek köszönhetően csak 8 életpontot vesztettél. Nagy nehezen kikecmeregsz.
(Önanalízis: +6% csapdaészlelés.)
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Sebeid gyógyulnak (+117 életerő). [-50 varázspont.] Igen, elérted a lépcsőt, ami a térképen is rajta van! Izgatottan felkapaszkodsz a felsőbb szintre. [59. PONT. --> 2. SZINT, 43. PONT.] Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [44. PONT.] Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. A folyosó kanyarodik. [45. PONT.] Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [46. PONT.] Valamit észreveszel a földön! Szerzeményed: 20 víz [*]. Felpakolsz. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) [32 pontot használtál fel, van még 174.]

lm 47 62 63 mozogsz 47 62 63
Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Egy kanyarhoz érkeztél. [45. PONT.] A lépcső, amelyhez elértél, lefelé vezet. Felméred a terepet, majd némi önbizalmat hipnotizálva magadnak, lemész. [47. PONT. --> 1. SZINT, 60. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. Megtorpansz: kanyarodik az út! [61. PONT.] A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [62. PONT.] Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [63. PONT.] [15 pontot használtál fel, van még 159.]

lm 67 74 76 mozogsz 67 74 76
Mész tovább, előre. Egy kanyarhoz érkeztél. [64. PONT.] A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [65. PONT.] Hirtelen eltűnik alólad a talaj, és zuhanni kezdesz! Egy csapóajtós csapdába pottyantál. Szerencsédnek köszönhetően csak 12 életpontot vesztettél. Nagy nehezen kikecmeregsz.
(Önanalízis: +6% csapdaészlelés.) Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Megtorpansz: kanyarodik az út! [67. PONT.] A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [69. PONT.] Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [70. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. Az út itt elkanyarodik. [71. PONT.] Folytatod az utat. A szűk járat megint csak kanyarodik. [72. PONT.] Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. A szűk járat megint csak kanyarodik. [73. PONT.] Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [74. PONT.] Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [75. PONT.] Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [76. PONT.] [33 pontot használtál fel, van még 126.]

lm 78 51 57 mozogsz 78 51 57
Haladsz előre. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [75. PONT.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. A folyosó kanyarodik. [77. PONT.] Igen, elérted a lépcsőt, ami a térképen is rajta van! Izgatottan felkapaszkodsz a felsőbb szintre. [78. PONT. --> 2. SZINT, 48. PONT.] Egy széles, magas terembe érsz. [49. PONT.] Haladsz előre. Megtorpansz: kanyarodik az út! [50. PONT.] A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [51. PONT.] Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [52. PONT.] Haladsz az ellenséges labirintusban. Megtorpansz: kanyarodik az út! [54. PONT.] Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Egy újabb kanyarnál vagy. [55. PONT.] Egyszercsak megnyílik alattad a föld, és zuhansz! Alaposan megütötted magadat - ez egy csapóajtós csapda volt. Szerencsédnek köszönhetően csak 13 életpontot vesztettél. Nagy nehezen kikecmeregsz.
(Önanalízis: +6% csapdaészlelés.) Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Egy újabb kanyarnál vagy. [56. PONT.] Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. [57. PONT.] [33 pontot használtál fel, van még 93.]

lm 60 63 mozogsz 60 63
Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [58. PONT.] Hirtelen eltűnik alólad a talaj, és zuhanni kezdesz! Egy csapóajtós csapdába pottyantál. Szerencsédnek köszönhetően csak 15 életpontot vesztettél. Nagy nehezen kikecmeregsz.
(Önanalízis: +6% csapdaészlelés.) Ahogy tovább gyalogolsz, észreveszed egy fekete, hosszú hajú, szürke szemű troll férfi táborát. Bőre bronzként csillog. Tharr személyes tanácsadója. Egy che-vállszalagot, egy csodálatos nyakláncot, egy drakolder gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy fűzött kagylósort, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy kyorg övcsatot, egy ogre övet, egy ryuku csizmát, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy Vlagyimir gyűrűjét és egy Xanathal karkötőjét visel. Ruházatát egy élőholt ősmágus trófea, egy őrjáratozó katona trófea és egy kisebb quwarg isten trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egybeolvadó szent szimbólumok. Jobb kezében egy ent pásztorbotot, bal kezében egy Zarknod szemét tart. Lőfegyvere egy bűvös shuriken. Málhásállata egy sivatagi doareg. Elég egy mentális pillantás aurájára: az ő jelleme semleges. Rögtön látod, hogy senki és semmi vagy az ő hatalmához képest. Semmi esélyed sem lenne harcban. Elkerülöd a táborhelyet, mielőtt a másik még észrevenne.
Hangtalan léptekkel osonsz előre. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [59. PONT.] Bekukkantasz a kis terembe. [60. PONT.] Mész tovább, előre. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [59. PONT.] Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [58. PONT.]
Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [62. PONT.] Keskeny, szűk lépcső vezet innét lefelé. Vigyázva arra, hogy meg ne csússzál, lemászol. [63. PONT. --> 1. SZINT, 79. PONT.] [21 pontot használtál fel, van még 72.]

t 213 támadod a 213. szörnyet
FT 213 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 72.]

lm 80 80 mozogsz 80 80
Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [80. PONT.] Egy kisebb quwarg istent veszel észre magad előtt. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzvihar varázslat. 100 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy energiafolyam. Felfénylik Fairlight botja, és zöldesen vibráló aurát von köréd, teljesen megvédve a varázslattól! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: éhínség varázslatot lő rád. Fairlight varázspálcájából sárga sugár csap ki, és megakadályozza a quwarg istenség varázslatát. Egy pusztító végzet varázslatot dob rád a másik. Felfénylik Fairlight botja, és zöldesen vibráló aurát von köréd, teljesen megvédve a varázslattól! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kisebb quwarg isten nyakát. (5 támadással 282 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (57 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a kisebb quwarg isten testét. (2 támadással 300 életpontot sebezve.) A kisebb quwarg isten csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 pular kristály [pular kristály ládikóba-> (143,61)-> 16 arany, -2 ÉP], egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (143,61)-> 10 arany, -2 ÉP], egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (143,61)-> 16 arany, -2 ÉP], egy sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> (143,61)-> 25 arany, -2 ÉP], egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (143,61)-> 12 arany, -2 ÉP], egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (143,61)-> 14 arany, -2 ÉP] és egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (143,61)-> 20 arany, -2 ÉP]. Danton amulettje porrá omlik. Danton vértje darabokra esik. Nem gondoltad volna, hogy ez a vacak páncél így megvéd! Xswytyyzlidjxat teste lassan vízzé válik, csak a tárgyai maradnak vissza. Pedig szép trófea lett volna... Eldobod az értéktelenné vált vezérfarkas trófeát, és kiszedsz egy kisebb quwarg isten trófeát. 12705 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 682, sebződés: 71, gyógyulás: 0, összesen: -71 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 tyrex bunkót, 1 mágusölőt és 1200 aranyat. És igen! A sok quwarg mocsok között előfénylik a bot ötödik darabja! Félve teszed el: a quwarg istenséggel szemben már láttad, mire is képes a bot.
Egyhelyben toporogsz.
[3 pontot használtál fel, van még 69.]

vv 109 elmormolod a 109. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-25 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 67.]

kf 533 812 kézbeveszed/felveszed az 533. tárgyat a 812. tárggyal
Leveszed a törpe bakancsot, majd felhúzod a tűzúr csizmáját. [0 pontot használtál fel, van még 67.]
A nyakadba akasztod a vortex talizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 67.]

v 198 182 27 elmormolod a 198. varázslatot
Túl nagy távolságot adtál meg. [0 pontot használtál fel, van még 67.]

be 666 bemész a 666. épületbe
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 67.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[153,46] A terep változik: ismét síkságon vagy.

Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.)

(Továbbmész...) [154,46] Még mindig füves síkságon vagy. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy quwarg harcos. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 bumeráng. Alaposan megsorozod a quwarg harcos fejét. (5 támadással 29 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg harcos torát. (3 támadással 148 életpontot sebezve.) A quwarg harcos feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg harcos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1179 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 177, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy élőholt quwarg lehet. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt quwarg bal középső lábát. (5 támadással 92 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt quwarg torát. Kritikus ütés! (2 támadással 89 életpontot sebezve.) Az élőholt quwarg csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Az élőholt quwarg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1508 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 181, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.)

(Továbbmész...) [155,46] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy púdersziklát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Látsz egy quwargot. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy. (Önanalízis: +11% bányászat.)

Körbevizsgálódsz. Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.) [39 pontot használtál fel, van még 28.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[156,46] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy smirglibokrot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Fairlight hívői építették.


(Továbbmész...) [157,46] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr hívei emelték. Találsz egy álomvirágot. [26 pontot használtál fel, van még 2.]

kut 50 kutatsz 2 pontért
Részletes és aprólékos kutatásba kezdesz. A felderítő munka nem vezetett eredményre. (Önanalízis: +3% felderítés.) [2 pontot használtál fel, van még 0.]

m 4 mozogsz délre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

kut 50 kutatsz
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

h 449 használod a 449. tárgyat
Itt az ideje, hogy megszabadulj a kasztroplanáris rákfenéktől: behörpinted a kristályfolyadékot. Megszabadultál a poszogó möszéktől. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

kt 392 1 elkészíted a 392. tárgyat (1 darabot)
Nincs annyi pontod, hogy akár egyetlen mászó-karperecet is készíthess/gyűjthess. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

hu 107 160 291 hulladék: 107 160 291
Hulladék, ezért nem gyűjtesz rövid íjat. Hulladék, ezért nem gyűjtesz vassisakot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz bíbor erőövet. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

hu 229 39 133 hulladék: 229 39 133
Hulladék, ezért nem gyűjtesz obszidián karkötőt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz zárnyitó készletet. Hulladék, ezért nem gyűjtesz csuklyavirágot. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

m 3 mozogsz délkeletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

szk 765 234 keresed a 765. szörnyet a 234. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy ryuku futárbérencet. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

vv 83 elmormolod a 83. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

bb 315 1 beraksz a bankba a 315. tárgyat (1 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 optiri agysisakot. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: használod a 243. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még -5.]

* 2. BP: használod a 396. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még -5.]

* 3. BP: visszadátumozás kérelem
Ez a 272. játékheted és a 262. fordulód. Nem használhatod a parancsot, hiszen lemaradásod van a játékhetedhez képest. [0 pontot használtál fel, van még -5.]

* 4. BP: fejleszted a 4. tulajdonságodat -5 pontért
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.
(Önanalízis: +6% csapdakészítés.) Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) Az aranypikkelyek szaporodnak. Micsoda öröm! [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 18, 6, 14.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját töm magába a sivatagi doareg. 4 kaját fal föl a mutáns pók. Egy kaját habzsol be a Rughar familiárisa. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása.
Ebben a körben -5 pontod maradt, ebből a következő körre -5 pontot vihetsz át. Kapsz még 403 pontot. A következő körben tehát 398 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Next Generation, egy fekete, kontyos hajú, szürke szemű, rövid bajszú kobudera férfi vagy. Bőröd sárga. Raia főpapja vagy. Papi hited: 277. Az Aranysárkány (#9126) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 262. fordulód.

Erő: 30 (37) Szint: 28 Merészség: 7/5 Magasság: 144 cm
IQ: 36 (43) Támadás: 33 Agresszió: 3 Testsúly: 50 kg
Ügyesség: 32 (41) Védekezés: 73 Menekülés: 30 % Életkor: 35/47 év
Egészség: 32 (37) Életpont: 486/375 Jellem: jó (686) Tul. pont: 9
Szerencse: 42 (58) Varázspont: 921/520 Pénz: 11126 arany Kép. pont: 6
Tudatpont: 21/21 Pszi pont: 199/79 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 20
Eddig összesen 1904 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 15393 TP-t kaptál. Jelenleg 2332097 TP-d van. A következő szinthez még 267903 TP szükséges. Trófeáid: Kitaszított, kisebb quwarg isten, szánalmas pondró. A 221. fordulódban 6136 arany került a bankszámládra. 7209 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 14/35 ökölvívás: 32/8 (+3%) szúrófegyverek: 14/56
dobófegyverek: 30/6 (+1%)

Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) (210%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bumeráng (#249) (10 -15.); vas dobónyíl (#189) (16 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); hajító csillag (#939) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 22/19 2. nyomkövetés: 53/18 (+15%) 3. mászás: 11/82
4. csapdakészítés: 19/71 (+6%) 5. csapdaészlelés: 18/95 (+54%) 6. gyógyítás: 42/40
7. titkosírás: 3/87 8. felderítés: 26/16 (+3%) 9. szörnyidomítás: 11/87
10. teológia: 72/13 (+11%) 11. taumaturgia: 57/78 (+806%) 12. versengés: 12/61
13. harcművészetek: 27/36 14. zene: 12/89 15. szörnyismeret: 28/69
16. pszi: 23/7 (+4%) 17. zárnyitás: 15/10 18. vadászat: 4/46
19. vitalitás: 1/31 20. bányászat: 16/24 (+11%) 21. úszás: 7/64
22. főzés: 13/30

FELTÉTELES PARANCSOK (még 0 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 75% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 25 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz csillezsályát (#1252) (max. 3 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 8 darabot ), amnioszt (#203) (max. 5 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 3 darabot ), hajító csillagot (#939) (max. 10 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 5 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 15 darabot ), púderkövet (#119) (max. 5 darabot ), ezüstshurikent (#327) (max. 10 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 15 darabot ), kristályfolyadékot (#449) (max. 2 darabot )
mászol max. 70 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, kártyabarlang (9)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 16)
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), borzalmas varkaudar (#166), mélység fattya (#199) (csak egyszer), noth szellem (#250), szubreális vámpír (#223), bávatag golombár (#165), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 4, max: 16)
bűbájlidérc (#761), purifikátor császár (#393), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) tompítás (#40, 8 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) energiafolyam (#136, 24 VP) életpajzs (#142, 16 VP)
mágikus ütés (#147, 18 VP) égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) tűzvihar (#175, 24 VP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +7 vp 10 költség alatt; taumaturgia: +5 vp 11 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
állatvédelem (#192) méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) erőpajzs I (#12)
hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26) esszenciavédelem (#165) Symulf rúnája (#182)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
19. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10)
lángcsóva (#31), tisztítótűz (#44), villámcsapás (#50), puha ütés (#60), energiafolyam (#136), tűzvihar (#175)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 30, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
vakító fény (#43) >> fémbontó szójer (#150) tűzeső (#61) >> szürke rinocérosz (#346)
tűzeső (#61) >> halálhozó (#419) tisztítótűz (#44) >> autentikus vámpír (#154)
villámcsapás (#50) >> csontváz lord (#177) tűzeső (#61) >> smaragdgólem (#417)
tűzeső (#61) >> borzalmas varkaudar (#166) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
tűzeső (#61) >> gnóm szolgáló (#181) tűzeső (#61) >> ongóliant (#159)
tisztítótűz (#44) >> szintszívó (#96) villámcsapás (#50) >> élőholt mágus (#175)
villámcsapás (#50) >> pszi elementál (#221) gyóntatás (#56) >> gonoszok (#988)
izomernyesztés (#33) >> kronokukac (#285) villámcsapás (#50) >> ősdentor (#282)
villámcsapás (#50) >> Orkhan Thai (#238)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 30, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> Tguarkhan (#212) védelem tűz ellen (#38) >> Orkhan Thai (#238)
tompítás (#40) >> zoloboo sámán (#230) fehér glóbusz (#47) >> Mnebolath (#237)
tompítás (#40) >> Ek'Hor (#977) tompítás (#40) >> őrült varázsló (#255)
fehér glóbusz (#47) >> drakolich (#760) tompítás (#40) >> gnóm szolgáló (#181)
tompítás (#40) >> borzalmas varkaudar (#166) védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)
tompítás (#40) >> csontváz lord (#177) tompítás (#40) >> óriás csontváz (#176)
tüskepajzs (#30) >> halálhozó (#419)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
arató csattanat (#144) (vadászik) státusz: OK
Famulusod egy aranysárkány.

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Már nem sok kell hozzá, hogy arkangyaljaim közé kerülj. Oldj meg egy jellempróbát, és érd el a 777-es jóságot!
2.) A Thargodan csatamezők a Sötét Létsíkból érkezett gonosz kór legtöményebb fertőgócai. Oltsd ki itt egy Orkhan Thai lángját!
3.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 0)

HŐSTETTEID
2005 I. félévének Vlagyimir díjas harcművésze vagy.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 borkonyó bibe (#312) 1 Dantor amulettje (#468) 1 Dantor vértje (#469)
54 kaja (#2) 1 kristályfolyadék (#449) 1 optiri agysisak (#315)
1 quwarg tojás (#360) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1357 arany (#50) 2 aranypikkely (#415) 1 kerek kő (#19)
1 mágusölő (#422) 1 tyrex bunkó (#421)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(152,46) a 78. labirintus bejárata, egy troll férfi, kisebb quwarg isten (#213)
(153,46) Dornodon oltár, Chara-din monolitja (#534)
(154,46) 24. jellempróba, oltár, quwarg harcosok (#201), élőholt quwarg (#202)
(155,46) púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), vaskohó (#155), érclelőhely
(156,46) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), Fairlight oltár
(157,46) Tharr oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Ha a fogadóba a BE <épület száma> <40> paranccsal lép be a karakter, ezentúl megkapja az általa ismert, illetve teljesített TK-k listáját. Első belépésnél továbbra is csak az ismertető szöveg olvasható, tehát a 40-es paraméter használatának feltétele, hogy járt már abban az épületben.

Üzenet küldése a karakternek