260. forduló, 262. forduló, Bányarigó összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. ápr. 2. 9h:29'
EZ A 510. JÁTÉKHETED, 261. FORDULÓD
511. játékheted kezdete: ápr. 3.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Üzeneted jött!
E-mail!
KALANDOZÓ: #4799
SZÁMLA : XXXX

BÁNYARIGÓ KALANDJAI


6 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [84,105] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 harci kalapácsot (100 arany), 1 láncinget (150 arany).
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 1 ryuku csizma (eladási ár: 2222 arany, ebből a kezelési költség: 222 arany) ellenértékét.
Két fordulód között meglátogatott a húsvéti nyuszi! Örömmel teszed el a két hímes tojást (+2 kaja). Hohó, van itt egy csomag is! Gyorsan kibontod. Egy moa üveggömb van benne! És egy cédula: sok szeretettel a <<itt egy furcsa, golyó alakú, egyszemű lény rajza látható, a feje tetején sok pici csápos szemmel>> munkatársaitól! Furcsállva csóválod a fejedet, de azért örülsz az ajándéknak.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+12 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+158 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) Megfejed az alpesi tehenet. (+1 kaja.) [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: elmormolod az 1. varázslatot
Kántálni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Megidézted a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 5 életpontot tudsz így gyógyulni. [-8 varázspont.] Figyelmeztetés: megterheltséged 150 % fölé emelkedett! [5 pontot használtál fel, van még 533.]

* 2. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Energia árad testedbe. Elmondtad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 528.]

* 3. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Létrehoztad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 523.]

* 4. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Elmormoltad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [5 pontot használtál fel, van még 518.]

* 5. KP: elmormolod a 78. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Sikerült elmondanod a láth. észlelése varázslatot! [-7 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 513.]

fl 2 50 lopsz a 2. fajúaktól az 50. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 513.]

ek 7 4 2 t. energia kisütése: 7 4 2
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+2 mászás.) [-2 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 513.]

m 2 mozogsz keletre
[85,105] Elhagyod a bokrokat, dombok között vagy.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy krómkaktuszt. Utad során felfedezel egy vaskohót. Találsz egy phua-kúpot. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (óndarab) kell, hogy legyen! Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [13 pontot használtál fel, van még 500.]

rm 17 155 100 rombolsz a 17. tárggyal a 155. tárgyat 100 pontért
Üvöltve látsz hozzá az építmény szétveréséhez. Elfáradsz, mielőtt végleges lenne a pusztítás. [A teljes pusztításhoz még kb. 11 TVP-t kell elköltened.] (+10 gonoszság.) Hát, ez különösen jó érzés volt. (+67 varázspont.) [100 pontot használtál fel, van még 400.]

tim 30 titkosírás megfejtése 30 pontért
Hosszasan gondolkozol, hogy vajon mi lehet a megoldás. HURRÁ! Megvan a megoldás (de nem kötöd a saját orrodra). Hangosan kimondod a szót. Úgy látszik, a megoldás tökéletes: az ajtó feltárul. Az izgalomtól remegve léped át az ősi Moa szentély küszöbét. A tojás belsejét különös fény világítja meg. Oppálá, le kell küzdeni először is a masszát, ami idebent lapít.

Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: szárazság varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ryuku szablyával párszor kilyukasztod a massza testét. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Ezüsttőrrel jól megszúrod a massza fekete fejét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A massza csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
515 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 2, gyógyulás: 21, összesen: +19 ÉP}

Keresgélni kezdesz, hátha képes vagy valamiféle táp detektálására. Bár kincset találsz, a falon ősi titkokról szóló szövegre bukkansz: Létezik egy iszonyatos ragály, amit csak mutánsok kaphatnak meg. Hát, nem volt nagy szám ez a phua-kúp. Kitotyogsz. [30 pontot használtál fel, van még 370.]

m 4 3 2 mozogsz délre, délkeletre, keletre
[85,106] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy mély kutat.
(Feltételes mászás:) Odaerősíted a kötelet a kút széléhez, és ügyesen lemászol. Lent eléggé sötét van, a napfényből csak kevés szűrődik le. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. Rosszat sejtve megfordulsz - valami megindult feléd! Egy százfogú!

Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Marokra fogva a ryuku szablyát ellenfeledre rohansz. Ryuku szablyával egy hatalmas csapással felmetszed a százfogú testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Ezüsttőrrel felnyársalod a százfogú testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A százfogú állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
54 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 0, gyógyulás: 10, összesen: +10 ÉP}

Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 1 zöld üveget. Elhagyva a kutat, elcsomagolod a kötelet.
(Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad előtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy erszényes elkarog. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 24 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Meglengetve a ryuku szablyát ellenfeledre támadsz. Ryuku szablyával többször mélyen végigmetszed az erszényes elkarog farkát. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Ezüsttőrrel épp hogy megszúrod az erszényes elkarog testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Az erszényes elkarog szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ryuku szablyával megcsapod az erszényes elkarog testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Ezüsttőrrel meghorzsolod az erszényes elkarog szőrös testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Patájával az erszényes elkarog többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az erszényes elkarog, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 865 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 150, sebződés: 33, gyógyulás: 28, összesen: -5 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem valami friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [86,107] Dombos terepre érkeztél. Az óriási vonulatokból álló Szürke hegyek nyugati lábaihoz értél. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (óndarab) közelében vagy.

Körbevizsgálódsz. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek északnyugatra. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [87,107] A dombvidék átvált alacsonyabb hegyekbe. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt világítótornyot. Találsz egy oltárt. Sheran híveié. Felfedeztél egy vaskohót. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (rézdarab) jelenlétét érzed a föld alól. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy hegyi rák lehet. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ryuku szablyával végigmetszed a hegyi rák testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Ezüsttőrrel jól megszúrod a hegyi rák testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A hegyi rák ollója centiméterekre tőled záródik össze. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 rákpáncélt. 97 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 0, gyógyulás: 9, összesen: +9 ÉP}

Figyelmeztetés: megterheltséged 150 % fölé emelkedett! [50 pontot használtál fel, van még 320.]

m 2 2 3 mozogsz keletre, keletre, délkeletre
[88,107] Már a hóhatár közelében jársz! A hegyek itt már nagyon magasak. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy nyuhaj karbin közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Elszántan a másikra támadsz. Ryuku szablyával többször mélyen végigmetszed a nyuhaj karbin kocsonyás csápját. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Ezüsttőrrel eltalálod a nyuhaj karbin fejét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Csápjaival a nyuhaj karbin csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
342 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 5, gyógyulás: 15, összesen: +10 ÉP}


(Továbbmész...) [89,107] Többet mész már lefelé, mint felfelé. Ez már alacsonyhegység. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy megsebzett bíbor szulfagor. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (10 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ryuku szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a bíbor szulfagor testét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Ezüsttőrrel eltalálod a bíbor szulfagor testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Agyarával a bíbor szulfagor felkarcolja a combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A bíbor szulfagor összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 szulfagor agyart. 431 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 14, gyógyulás: 14, összesen: +0 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy mély szakadékot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Raia hívői építették. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy világítótornyot.
(Feltételes mászás:) Odaerősíted a kötelet egy csenevész, de erős bokorhoz, azután lassan és erősen kapaszkodva lemászol. Megkapaszkodsz a falon tátongó sötét üreg peremében, és bemászol. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. Döbbenten érzed meg a forró leheletét valaminek a közvetlen közeledben... Egy púpos burástya!

Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ryuku szablyával többször mélyen végigmetszed a púpos burástya jobb lábát. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Ezüsttőrrel eltalálod a púpos burástya hosszú tojócsövét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A púpos burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! A púpos burástya melléd csap a farkával! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
235 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 0, gyógyulás: 14, összesen: +14 ÉP}

Most már egész jól látsz. És nicsak, a földön találsz 2 bronzhegyű nyilat. Elcsomagolod a kötelet, és elhagyod a veszélyes sziklaperemet. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (rézdarab) rejt. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Felismered a közeledőt. Csak egy emberevő. Nem jelenthet különösebb problémát. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ryuku szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed az emberevő fejét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Ezüsttőrrel kicsit megsebzed az emberevő ragyás irháját. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az emberevő karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az emberevő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
360 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 3, gyógyulás: 13, összesen: +10 ÉP}


(Továbbmész...) [90,108] A hegység kopársága után üdítő a szemnek az élettel teli síkság. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt.

Belebotlasz valamibe: 1 rézdarab. Elrakod. [59 pontot használtál fel, van még 261.]

m 3 2 3 mozogsz délkeletre, keletre, délkeletre
[91,109] A sík vidéket bozótos váltja fel. Észreveszel egy grok-képződményt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Sheran híveié. Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Egy nagy sóhajjal feltekintesz a grok-képződményre, majd lassan, óvatosan felmászol. Bekapaszkodsz egy nagyobb repedésen keresztül a felső, üreges burokba. Idebent félhomály van. Egy pillanatig vársz, hogy szemed hozzászokjon. A vizsgálódás meghozza eredményét - kincs! Találtál 1 dözmöng szivet. Hátra sem nézel, amint elhagyod a grok-képződményt. Nini, egy quwarg! Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál.

Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [92,109] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a ritka erdő.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy templomot. Raia hívei emelték.

(Továbbmész...) [93,110] Az erdőt síkság váltja fel. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy márványtornyot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba).

[55 pontot használtál fel, van még 206.]

szk 978 keresed a 978. szörnyet
Sajnos nem ismered azt a szörnyet. [0 pontot használtál fel, van még 206.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 203.]

* 2. BP: fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 163.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+0 jóság.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját nyel le a mutáns pók. Egy kaját habzsol be a sörényes ubuk. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 163 pontod maradt, ebből a következő körre 163 pontot vihetsz át. Kapsz még 402 pontot. A következő körben tehát 565 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


LÁNCING (222. TÁRGY)
Ez az apró fémkarikákból készített páncél nagyon jó védettséget ad (8-as), és emellett nagyon könnyű. Elkészítése azonban borzalmas sok időt (majdnem egy évet) és nagyon nagy szakértelmet igényel, ezért te nem állhatsz neki összekohászkodni vasércből vagy valami másból.

KARAKTERLAP

Bányarigó, egy kopasz, szürke szemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. Leah kisebb papja vagy. A Pusztítás Prófétái (#9113) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 261. fordulód.

Erő: 38 Szint: 19 Merészség: 7/5 Magasság: 119 cm
IQ: 28 Támadás: 23 Agresszió: 3 Testsúly: 62 kg
Ügyesség: 36 Védekezés: 33 Menekülés: 30 % Életkor: 68/68 év
Egészség: 33 Életpont: 262/317 Jellem: gonosz (666) Tul. pont: 0
Szerencse: 25 (27) Varázspont: 334/252 Pénz: 4042 arany Kép. pont: 7
Tudatpont: 20/16 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 10
Eddig összesen 1145 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2900 TP-t kaptál. Jelenleg 449517 TP-d van. A következő szinthez még 483 TP szükséges. Trófeáid: Ayagira Tanaka, ryuku csapásvezető, lábascet. A 213. fordulódban 300 arany került a bankszámládra. 516 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 3/37 ökölvívás: 20/84 szúrófegyverek: 14/51 (+8%)
vágófegyverek: 18/20 (+24%) ütőfegyverek: 14/94 lőfegyverek: 9/50
dobófegyverek: *20/102

Feltételes fegyverváltás: ryuku szablya (#695) (120%) << vashegyű lándzsa (#182) (120%) << ezüsthegyű lándzsa (#324) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); ubuk tüske (#131) (10 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 9/69 2. nyomkövetés: 42/94 (+12%) 3. lopás: 20/75
4. mászás: 6/26 (+214%) 5. csapdakészítés: 17/67 (+5%) 6. csapdaészlelés: 17/55
7. gyógyítás: 56/88 8. titkosírás: 11/16 (+10%) 9. felderítés: 13/76
10. szörnyidomítás: 6/16 11. teológia: 26/9 (+13%) 12. taumaturgia: 22/20 (+4%)
13. versengés: 2/11 14. harcművészetek: 18/20 15. zene: 16/77
16. szörnyismeret: 12/94 17. vadászat: 3/7 18. bányászat: 30/23 (+4%)
19. úszás: 7/76

FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
lopsz a törpéktől (3) aranyat (#50), a kobuderáktól (8) aranyat (#50), a gnómoktól (6) aranyat (#50), az árnymanóktól (4) aranyat (#50), a trolloktól (5) aranyat (#50), az alakváltóktól (7) aranyat (#50), a mutánsoktól (9) aranyat (#50), az emberektől (1) aranyat (#50), az elfektől (2) aranyat (#50)
kutatsz max. 200 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 10 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot )
elfogod trikornist (#104) fedett veremmel (#219)
mászol max. 300 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
éhínség (#39, 7 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
vámpirizáció (#1) erőpajzs I (#12) hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26)
láth. észlelése (#78)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), villámcsapás (#50)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK
sörényes ubuk (#89) (málhás: +6 kg teher) státusz: OK
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Kevesek részesülhetnek a kegyben, hogy e feladatot megkapják: pusztíts el egy kőkorszaki szakit.
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
3.) Pusztítsd el egy jó isten oltárát!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 felderítő.

Összsúly: 140.55 kg Megterheltség: 152%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 15 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 drótszőr (#37) 2 kaja (#2) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 bronzhegyű nyíl (#94) 1 dözmöng szív (#122) 1 elkarog szőr (#665)
1 moa üveggömb (#383) 1 rákpáncél (#97) 1 rézdarab (#70)
2 szulfagor agyar (#677) 1 zöld üveg (#82)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(85,105) krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), vaskohó (#155), phua-kúp (#372), oltár, érclelőhely, massza (#217)
(85,106) mély kút (#93), százfogú (#53), erszényes elkarog (#354)
(86,107) 46. jellempróba, vaskohó (#155), érclelőhely
(87,107) világítótorony (#156), Sheran oltár, vaskohó (#155), érclelőhely, hegyi rák (#61)
(88,107) nyuhaj karbinok (#110)
(89,107) bíbor szulfagor (#358), mély szakadék (#154), Raia oltár, vaskohó (#155), világítótorony (#156), púpos burástya (#92), érclelőhely, emberevő (#119)
(90,108) oltár
(91,109) grok-képződmény (#149), Sheran oltár, 23. jellempróba
(92,109) Raia oltár
(93,110) márványtorony (#175), Tharr oltár, 26. jellempróba

Üzenet küldése a karakternek