258. forduló, 260. forduló, Bányarigó összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. márc. 23. 15h:04'
EZ A 509. JÁTÉKHETED, 259. FORDULÓD
510. játékheted kezdete: márc. 27.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Üzeneted jött!
E-mail!
KALANDOZÓ: #4799
SZÁMLA : XXXX

BÁNYARIGÓ KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [89,100] koordinátán.
Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+79 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) Megfejed az alpesi tehenet. (+2 kaja.)

* 1. KP: elmormolod az 1. varázslatot
Kántálni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Befejezted a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 5 életpontot tudsz így gyógyulni. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 429.]

* 2. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Létrehoztad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 424.]

* 3. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Ereidben a vér forrón lendül előre. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 419.]

* 4. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 414.]

* 5. KP: elmormolod a 78. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a láth. észlelése varázslatot! [-7 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 409.]

cir 27 vándorcirkusz látogatása 27
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 409.]

fl 1 50 lopsz az 1. fajúaktól az 50. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 409.]

m 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra
[88,101] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Egy-két magányos fa töri meg a nehezen járható terep egyhangúságát. Felfedeztél egy mákrózsa bokrot. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba).


(Továbbmész...) [87,102] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz.

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Még egész friss elf nyomok vezetnek délre. [20 pontot használtál fel, van még 389.]

rm 6 46 999 rombolsz a 6. tárggyal a 46. tárgyat 389 pontért
Oh, oh, sajna nem bukkansz rá dühöd tárgyára. [0 pontot használtál fel, van még 389.]

m 4 3 mozogsz délre, délkeletre
[87,103] Szűnni nem akar a zöld síkság. Egy egyáltalán nem, gyanús helyre lépve furcsa dolog történik: süppedni kezd alattad a talaj! Villámgyorsan előre vetődsz, nehogy beleess a rejtett csapdába. Miután kiliheged magadat, hátranézel. Egy szopógödör! Áldod a szerencsédet, hogy nem estél bele. Észreveszel egy félig kész templomot. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 2260 pontot kell rákölteni.) Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy arató csattanat. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 49 életpontot sebeztél. Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku szablyát ellenfeledre rohansz. Ryuku szablyával párszor kilyukasztod az arató csattanat zöld masszáját. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Ezüsttőrrel megbököd az arató csattanat egyik lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Az arató csattanat állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az arató csattanat most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
805 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 0, gyógyulás: 13, összesen: +13 ÉP}

Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.)
(Feltételes lopás:) Gyorsan megtalálod azt a helyet, ahol az elf nő tábort vert. Kivárod az alkalmas pillanatot. Közel lopódzol a másik motyójához. A szégyentelen áldozatod csapdát állított! Nem vetted észre - a környék csendjét hamarosan a fájdalomüvöltésed veri fel. Vesztettél 4 életpontot. Lélekszakadva futsz kudarcod színhelyéről. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [88,104] Ritkul a növényzet, és meredek kapatató áll előtted. Hegyvidéken vagy. Az óriási vonulatokból álló Szürke hegyek nyugati lábaihoz értél. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy emberevő. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ryuku szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az emberevő testét. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Ezüsttőrrel megdöföd az emberevő bal lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Karmaival az emberevő megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
360 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 0, gyógyulás: 19, összesen: +19 ÉP}

Látsz egy oltárt. Fairlight hívői építették. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy világítótornyot. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (óndarab) rejt. [25 pontot használtál fel, van még 364.]

ep 256 100 építed a 256. tárgyat 100 pontért
Az alapok lerakásával kezded. Úgy véled, elegendő lesz egy hússzor húsz méter alapterületű templom. Köveket csiszolsz simára, és a hevenyészett tervrajzok alapján lerakod őket. Sokáig dolgozol. Elkeseredetten látod, hogy az építkezés semmit sem haladt. Úgy látszik, ez a hely nem alkalmas templomépítésre. [20 pontot használtál fel, van még 344.]

m 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra
[87,105] Fellélegzel, lazíthatsz egy kicsit. A hegységnek vége, dombok közt vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy púdersziklát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Raia híveié. Felfedeztél egy vaskohót. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (óndarab) van a föld alatt! A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy dombi yeti. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ryuku szablyával többször mélyen végigmetszed a dombi yeti testét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Ezüsttőrrel eltalálod a dombi yeti testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A dombi yeti leken néhány pofont. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Agyarával a dombi yeti felkarcolja a combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
670 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 31, gyógyulás: 15, összesen: -16 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss árnymanó nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [86,106] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Felismered a közeledőt. Csak egy sóhajtó dorony. Nem jelenthet különösebb problémát. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku szablyát a másikra rohansz. Ryuku szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a sóhajtó dorony jobb első lábát. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Ezüsttőrrel megdöföd a sóhajtó dorony pofáját. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A sóhajtó dorony fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A sóhajtó dorony összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
380 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 6, gyógyulás: 13, összesen: +7 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Sheran rúnaköve. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy templomot. Raia híveié. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy ork sámán. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy lángcsóva varázslatot. 14 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Marokra fogva a ryuku szablyát a másikra rontasz. Ryuku szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed az ork sámán jobb vállát. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Ezüsttőrrel megdöföd az ork sámán jobb lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: lángcsóva varázslatot lő rád. 19 életpontot vesztettél. Az ork sámán még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
405 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 33, gyógyulás: 19, összesen: -14 ÉP}

[20 pontot használtál fel, van még 324.]

rm 6 46 999 rombolsz a 6. tárggyal a 46. tárgyat 324 pontért
Oh, oh, sajna nem bukkansz rá dühöd tárgyára. [0 pontot használtál fel, van még 324.]

tim 40 titkosírás megfejtése 40 pontért
Sajnos nem találsz semmilyen titkosírást sem. [0 pontot használtál fel, van még 324.]

m 4 7 mozogsz délre, északnyugatra
[86,107] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Észreveszel egy vaskohót.


(Továbbmész...) [85,106] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hmm, csak egy karmos tankány. Ettől nincs semmi félnivalód. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 48 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Meglengetve a ryuku szablyát a másikra támadsz. Ryuku szablyával megcsapod a karmos tankány testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Ezüsttőrrel kicsit megsebzed a karmos tankány testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A karmos tankány meglök a szarvával. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A karmos tankány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A karmos tankány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tankány karmot. 678 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 13, gyógyulás: 6, összesen: -7 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy mély kutat.
(Feltételes mászás:) Keresel egy helyet, ahová a kötelet rögzítheted, azután lemászol a kútba. Odalent félhomály van. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. Találtál valamit! Közelebbről megvizsgálod - szereztél 1 rézkulcsot. Miután elhagytad a sötét helyet, elpakolod a kötelet.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen egy törpe ugrik eléd a semmiből. Épp rácsodálkoznál, de még abban a pillanatban észreveszed a mögötte táborozó szekérkaravánt és az azon integető embereket.
- Gyere vándor! Vegyél részt játékainkban! - kiáltja neked a vándorcirkusz személyzete. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz.
- Ilyen szörnyekkel még sehol másutt nem találkozhattatok - hallatszik egy érces férfihang a távolból, te pedig sietősen arra veszed az irányt. A céllövöldét irányító óriás felvidul érdeklődésed láttán, és pillanatok alatt rábeszél a sátorba lépésre. Az odabent lapuló halálhozó harciasan megindul feléd. (ld. enc.)

Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 20 életpontot sebeztél. Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (8 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Meglengetve a ryuku szablyát a másikra ugrasz. Ryuku szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a halálhozó jobb lábát. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Ezüsttőrrel megdöföd a halálhozó testét. Kritikus ütés! (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Karmait felemelve, a halálhozó meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Félrehajolsz, de a halálhozó karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 17 életpontot vesztettél. Csőrével a halálhozó belemar kézfejedbe. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 24 életpontot vesztettél. Ryuku szablyával felnyitod a halálhozó nyakát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Ezüsttőrrel eltalálod a halálhozó jobb oldalát. Kritikus ütés! (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A halálhozó karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Karmait felemelve, a halálhozó meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 15 életpontot vesztettél. A halálhozó megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 21 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
1198 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 130, gyógyulás: 32, összesen: -98 ÉP}

Az ajtó előtt még mindig ott álldogál az óriás.
- Legyőztem - mondod neki lihegve, majd a tenyered az orra alá tartod, remélve, hogy a kívánt jutalmat megkaphatod tőle. Ő megrázza a fejét.
- Hát nem elég neked az élvezet, ami az iménti testmozgásodat kísérte? - kérdezi, majd morcos arckifejezésedre pillantva, folytatja: - A kincset nem tőlem kapod! Minden legyőzött bestia egy különös ékszert tartogat számodra, csak az a kérdés, megtalálod-e nála.
- Ahamm - dörmögöd, majd hátat fordítasz, és továbbindulsz.
Az ötpróba sátor előtt egy ifjú alakváltó áll. Valószínűleg felfigyel kiemelkedő tulajdonságaidra, mert a megmérettetések kipróbálására unszol. Úgy döntesz, belevágsz. Elsőként súlyzót kell a magasba emelned. Az alakváltó kiválaszt neked egy kinézetre átlagos nagyságút. Nekirugaszkodsz, de ezt mintha a földhöz ragasztották volna, meg se moccan! Hát ez kifogott rajtad... 399 tapasztalati pontot kaptál. Hát ez most nem jött össze.
Egyszercsak ismerős hang üti meg a füledet. Megpillantod a bibircsókos boszorkányt a sátrának nyílásában, amint éppen neked integet, hogy gyere közelebb. Mérgelődsz egy sort, hiszen nem akartál vele találkozni, de most már nincs mit tenni: vonakodva belépsz a sátrába. Az öregasszony mosolygó arckifejezéssel fogad, de észreveszed, hogy szemével már a tárgyaidat vizsgálgatja.
- Látom itt az aurach fog. Remek - mondja, de aztán elkomorodik. - Nincs itt minden! Egyszerre hozz máskor mindent, kalandor! Ezt most nem adom vissza, hogy megtanuld a leckét. - Mérgesen tapasztalod, hogy a tárgyat a köpenye alá gyűri. - Feladat törölve - morogja az öregasszony, miközben kilépsz sátrának ajtaján.
Épp elhaladnál egy sátor előtt, amikor egy hangra leszel figyelmes, ami téged szólít. Egy árnymanó ül nem messze tőled egy asztal mögött, kezében egy pakli kártya mutatja, hogy békés küzdelemben szeretné próbára tenni tudásod. Kedved támad a szerencsejátékhoz, úgyhogy magabiztosan közelebb lépsz.
- Van elég pénzed? - méreget gyanús tekintettel ellenfeled, így kénytelen vagy megnyugtatni csilingelő aranyérméid látványával. 100 darabot belőlük magad elé raksz az asztalra. 1. kör: A legnyugodtabb lelkiállapotot színlelve megnézed a kezedben lévő lapokat: 2 Garokk, 1 Kisebb quwarg istenség, 1 Kaszabolósáska, 1 Temető. Ez egy pár! Az árnymanó kérdőn néz rád. Bambán visszanézel rá. Belelkesedik, emeli a tétet. Sunyi arckifejezése semmi jót nem takar. Nem kockáztatsz, inkább eldobod a lapokat a kezedből. 399 tapasztalati pontot kaptál. Lehajtott fejjel sétálsz odébb, majd megszámolod, mennyit vesztettél: 35 darab aranyérmét. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 versengés).
Tudatosan a szirén sátrához irányítod lépteid. Határozottan lépsz a labirintus bejáratát őrző férfi elé, és közlöd vele, hogy szerencsét próbálnál. Leadod nála a tárgyaidat, majd belépsz a sátor nyílásán. Egy kör alakú terem falai közt állsz, minden égtáj felé egy járat vezet tovább. Kezdeti magabiztosságod rohamos mértékben alábbhagy, amint egyik úton sem jársz sikerrel. Vagy lezárt falba ütközöl, vagy a választott folyosó egy másik járaton keresztül visszavezet a kiindulási pontra. Bosszúsan adod fel. 399 tapasztalati pontot kaptál. A férfi, aki a sátorba engedett, szomorúan megjegyzi:
- Még egy kalandor, akinek nem sikerült. - Elteszed a tárgyaidat, majd megígéred, hogy egyszer még visszatérsz.
Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [74 pontot használtál fel, van még 250.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 247.]

* 2. BP: fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Fogat mosol egy darab fával, napozol egy kicsit, és egyéb módokon növeled szervezeted ellenálló képességét. Érezhető fejlődést tapasztalsz! (+1 egészség.) [40 pontot használtál fel, van még 207.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 7 fejleszted a 4. tulajdonságodat 7 pontért
Hosszú időt töltesz azzal, hogy egészséges, tápláló étrendet állíts össze magadnak. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [7 pontot használtál fel, van még 200.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+0 jóság.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját töm magába a mutáns pók. Egy kaját bezabál a sörényes ubuk. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, táborozásra alkalmas helyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 400 pontot. A következő körben tehát 600 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


HALÁLHOZÓ (419. SZÖRNY)
Ennek a denevérszerű lénynek a kedvenc támadási formája a sötétségből rontani a gyanútlan ellenfélre, és a meglepetés előnyét kihasználva halálra ijeszteni a szerencsétlent. A szörny minden tulajdonsága ezt hivatott elősegíteni: bőrszárnyának gyors verdesésével rendkívül ügyes manőverekre képes, mind támadáskor, mind védekezéskor a közelharcban, hosszú csőre pedig messziről mély sebet képes ejteni áldozatán. Ezenkívül a halálhozót körüllengő maró szag egyéb kellemetlen meglepetéseket is tartogat a felkészületlen támadóknak.

KARAKTERLAP

Bányarigó, egy kopasz, szürke szemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. Leah kisebb papja vagy. A Pusztítás Prófétái (#9113) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 259. fordulód.

Erő: 38 Szint: 19 Merészség: 7/5 Magasság: 119 cm
IQ: 28 Támadás: 23 Agresszió: 3 Testsúly: 62 kg
Ügyesség: 36 Védekezés: 33 Menekülés: 30 % Életkor: 68/68 év
Egészség: 33 Életpont: 262/224 Jellem: gonosz (666) Tul. pont: 0
Szerencse: 25 (27) Varázspont: 334/182 Pénz: 957 arany Kép. pont: 7
Tudatpont: 20/12 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 10
Eddig összesen 1131 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 5693 TP-t kaptál. Jelenleg 443835 TP-d van. A következő szinthez még 6165 TP szükséges. Trófeáid: Ayagira Tanaka, ryuku csapásvezető, lábascet. A 213. fordulódban 300 arany került a bankszámládra. 507 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 3/37 ökölvívás: 20/84 szúrófegyverek: 14/37 (+7%)
vágófegyverek: 17/84 (+23%) ütőfegyverek: 14/94 lőfegyverek: 9/50
dobófegyverek: *20/102

Feltételes fegyverváltás: ryuku szablya (#695) (120%) << vashegyű lándzsa (#182) (120%) << ezüsthegyű lándzsa (#324) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); ubuk tüske (#131) (10 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 9/69 2. nyomkövetés: 42/70 (+8%) 3. lopás: 20/75
4. mászás: 4/12 (+5%) 5. csapdakészítés: 17/57 (+5%) 6. csapdaészlelés: 17/50 (+5%)
7. gyógyítás: 56/88 8. titkosírás: 10/94 9. felderítés: 13/76
10. szörnyidomítás: 6/16 11. teológia: 25/85 (+12%) 12. taumaturgia: 22/12 (+7%)
13. versengés: 2/11 (+32%) 14. harcművészetek: 18/20 15. zene: 16/77
16. szörnyismeret: 12/94 17. vadászat: 3/7 18. bányászat: 30/18 (+2%)
19. úszás: 7/76

FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
lopsz a törpéktől (3) aranyat (#50), a kobuderáktól (8) aranyat (#50), a gnómoktól (6) aranyat (#50), az árnymanóktól (4) aranyat (#50), a trolloktól (5) aranyat (#50), az alakváltóktól (7) aranyat (#50), a mutánsoktól (9) aranyat (#50), az emberektől (1) aranyat (#50)
kutatsz max. 200 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 10 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot )
elfogod trikornist (#104) fedett veremmel (#219)
mászol max. 300 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
éhínség (#39, 7 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
vámpirizáció (#1) erőpajzs I (#12) hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26)
láth. észlelése (#78)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), villámcsapás (#50)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK
sörényes ubuk (#89) (málhás: +6 kg teher) státusz: OK
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Kevesek részesülhetnek a kegyben, hogy e feladatot megkapják: pusztíts el egy kőkorszaki szakit.
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
3.) Pusztítsd el egy jó isten oltárát!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 felderítő.

Összsúly: 132.41 kg Megterheltség: 143%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 21 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
55 arany (#50) 6 aurach fog (#657) 2 drótszőr (#37)
2 kaja (#2) 8 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 rézkulcs (#75) 1 tankány karom (#237)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(85,106) karmos tankány (#137), mély kút (#93), halálhozó (#419)
(86,106) sóhajtó dorony (#112), Sheran rúnaköve, Raia oltár, ork sámán (#345)
(86,107) 46. jellempróba, vaskohó (#155)
(87,103) szopógödör (#177), oltár, arató csattanat (#144), egy elf nő
(87,105) púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), Raia oltár, vaskohó (#155), érclelőhely, dombi yeti (#366)
(88,101) mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), 36. jellempróba
(88,104) emberevő (#119), Fairlight oltár, világítótorony (#156), érclelőhely

Üzenet küldése a karakternek