256. forduló, 258. forduló, Next Generation összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. febr. 11. 9h:13'
EZ A 270. JÁTÉKHETED, 257. FORDULÓD
271. játékheted kezdete: febr. 17.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1829
SZÁMLA : XXXX

NEXT GENERATION KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [173,12] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 50 quwarg tojást (240 arany), 20 ubuk dobónyílat (200 arany), 15 ubuk dobónyílat (150 arany), 1 párducbőr pénztárcát (365 arany).
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+10 tvp ).
Már csak két kajád maradt. Nem baj, az egyiket odaadod örökké éhes szörnyecskédnek. De amikor odaérsz a fához, amelyhez kötötted, döbbenten látod, hogy a kötél el van szakítva, s a lény sehol. Dühösen követed a nyomait, de azok elvesznek az aljnövényzetben. Rosszkedvűen térsz nyugovóra. Éjszaka elered az eső, arcodat verik a cseppek. Arra ébredsz, látod, hogy elcsavargott társad nyalogatja az arcodat.
Az aranytermő erszény 50 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 kőszemet. A teremtés zsákja létrehozott 1 kék orchideát. Varázserőd regenerálódik. (+561 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+37 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked az arató csattanat. (+2 kaja.) A lottó 750. hetének nyerőszámai: 14, 6, 29. 1 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 3 találatos szelvényed volt. Erre összesen 6779 arany nyereményt kapsz. Famulusod táplálkozik (-1 varázspont).
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy ryuku futárbérenc nyomára bukkanj. Már majdnem feladod, amikor egy kifejlett példányra bukkansz!

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a ryuku futárbérenc fejét. (5 támadással 66 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ryuku futárbérenc bal oldalát. (2 támadással 104 életpontot sebezve.) Elhajolsz a ryuku futárbérenc ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (184,32)-> 12 arany, -2 ÉP]. 1217 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 170, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

(Önanalízis: +34% szörnyismeret.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 610.]

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 12. varázslatot a 24. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 608.]
Fürgén varázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-12 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 606.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-12 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 604.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 224. varázslatot a 86. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 602.]
Szupersebesen mormolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-15 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 602.]
Szupersebesen mormolsz. Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-14 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 602.]

* 3. KP: elmormolod a 165. varázslatot a 182. varázslatot a 156. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 600.]
Beizzik a turbómágia. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 598.]
Gyorsvarázsolsz! [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 593.]

* 4. KP: elmormolod a 88. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 593.]

* 5. KP: használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. (Önanalízis: +10% főzés.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 főzés). 602 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 591.]

* 6. KP: beraksz a bankba a 347. tárgyat (1 darabot)
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 591.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[172,11] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy kihívás tornyát. Észreveszel egy álomvirágot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba).


(Továbbmész...) [171,10] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy kputtyintó csalán. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Egy tűzvihar varázslatot dobsz ellenfeledre. 180 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kputtyintó csalán húsos levelét. (5 támadással 26 életpontot sebezve.) A szörny irtózatosat kputtyint. Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a kputtyintó csalán testét. (5 támadással 186 életpontot sebezve.) A kputtyintó csalán csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Csápjaival a kputtyintó csalán csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A kputtyintó csalán összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 6 csepp ragasztót. 2723 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 392, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}


(Továbbmész...) [170,9] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhők száguldanak az égen. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy kronotapír. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Egy káosz szava varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a kronotapír tekergő ormányát. (5 támadással 68 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-15 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Elszántan ellenfeledre támadsz. A kí vezérel, ahogy egy Kos Csapását viszel be. Ököllel többször eltalálod a kronotapír bal első lábát. (4 támadással 135 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a kronotapír, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Kronoérintette aurádat (-6 TVP). A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-11 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kronotapír tekergő ormányát. Kritikus ütés! (5 támadással 171 életpontot sebezve.) A kronotapír fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Elszenveded a kronoérintést (-6 TVP). A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-10 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 374, sebződés: 85, gyógyulás: 0, összesen: -85 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Sebeid gyógyulnak (+120 életerő). [-50 varázspont.] Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Tharr híveié. Találsz egy álomvirágot. Egy quwarg mozdul a földön. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. [32 pontot használtál fel, van még 547.]

m 7 8 mozogsz északnyugatra, északra
[169,8] Homokos tengerpartra érkeztél. Északról a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. Egyszercsak megpillantasz egy szörnyet a parti fák között. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy hidra. (ld. enc.) Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiafolyam varázslat. 202 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a hidra testét. (5 támadással 66 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Villámgyorsan lehajolsz, de még így is görcsbe rándulnak az izmaid. (29 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rohansz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a hidra testét. Kritikus ütés! (3 támadással 121 életpontot sebezve.) A hidra belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a hidra, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A hidra fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A hidra most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vizestömlőt, szereztél 8 vizet. 3306 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 389, sebződés: 61, gyógyulás: 0, összesen: -61 ÉP}


(Továbbmész...) [169,7] Ez már a tenger! Kényelmesen úszni kezdesz. Amerre csak ellátsz, mindenütt víz, víz!

[18 pontot használtál fel, van még 529.]

vv 185 elmormolod a 185. varázslatot
Fürgén varázsolsz! [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 527.]

be 77 bemész a 77. titkos labirintusba
Lemerülsz a vízbe. Csodálatos érzés a vízlélegzés! Fel-alá úszkálva, végül megtalálod a barlangbejáratot. Elég félelmetes kalandnak tűnik ez az egész! Beúszol a bejáraton. Döbbenetes ez a víz alatti világ! Halak spriccelnek melletted el. [5 pontot használtál fel, van még 522.]

v 6 20 10 elmormolod a 6. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Sikerült elmondanod az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-11 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 517.]

kf 475 kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat
Leveszed a tűzúr csizmáját, majd felhúzod a törpe bakancsot. [0 pontot használtál fel, van még 517.]

kb 480 1 kiveszel a bankból a 480. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 cápaölő tőrt. [0 pontot használtál fel, van még 517.]

lm 6 7 8 mozogsz 6 7 8
Egy hatalmas terembe érsz. A sziklákat tündöklő színű vízinövények borítják, köztük apró, narancsszínű halak kutakodnak. [2. PONT.] Egy opati polipot pillantasz meg. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort. [védettséged: 36]

Megmarkolva a szigonyt a másikra ugrasz. {GYD:} Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd az opati polip testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Az opati polip csápol, de mindhiába. Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 polip szívókát. 172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy opati polip. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled. [védettséged: 36]

Megmarkolva a szigonyt ellenfeledre rontasz. Szigonnyal tökéletesen perforálod az opati polip puha testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Az opati polip csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 polip szívókát. 172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}


Továbbúszol. Elérkezel egy T-elágazáshoz. [3. PONT.] Hú, de nehéz itt tájékozódni!
A teremben, ahová beérsz, rengeteg hínár akadályozza a látást. [6. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy kacagó szépia van előtted! Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort. [védettséged: 36]

A teremtmény fekete váladékot pumpál a vízbe. Egy gyors karcsapással átúszol a lény túloldalára, kikerülve a fekete felhőből. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {KCC:} Szigonnyal több döféssel felnyársalod a kacagó szépia egyik csápját. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Felhasználva a kőkést, szereztél 4 polip szívókát. 488 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Egy kacagó szépiát veszel észre magad előtt. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is. [védettséged: 36]

A szörny tintát bocsát ki magából. Egy gyors karcsapással átúszol a lény túloldalára, kikerülve a fekete felhőből. Megmarkolva a szigonyt a másikra rontasz. {KCC:} Szigonnyal több döféssel felnyársalod a kacagó szépia bal oldalát. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Felhasználva a kőkést, szereztél 4 polip szívókát. 488 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Megpillantasz egy elmozdítható kormányra emlékeztető kereket. Nem tudsz ellenállni a késztetésnek, lassan elforgatod. Tompa dübörgést hallasz a távolból. (Önanalízis: +6% felderítés.)
Továbbúszol. Elérkezel egy T-elágazáshoz. [3. PONT.] Hú, de nehéz itt tájékozódni!
Vigyázva mozogsz, nehogy hozzáérj a falakból kiálló éles szikláknak. Kelet felé egy nagy termet látsz, benne gyanús sötét árnyak mozognak. [4. PONT.]
Beúszol egy nagy terembe. Sötét árnyak mozognak körülötted. [7. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy moszatrája. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod. [védettséged: 36]

Elszántan ellenfeledre ugrasz. Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a moszatrája farkát. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Feléd sújt a moszatrája a farkával, de elhibázta! Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 rájabőrt. 203 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy moszatrája! Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön. [védettséged: 36]

Elszántan ellenfeledre rontasz. {KCC:} Szigonnyal tökéletesen perforálod a moszatrája testét. Kritikus ütés! (2 támadással 54 életpontot sebezve.) A moszatrája farkával megérint. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 rájabőrt. 203 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

A falból egy elforgatható kerék áll ki. Érdeklődve megvizsgálod, majd, miután nem látsz semmi gyanúsat, elfordítod. Nyekergő hang szűrődik el a füledhez a labirintus mélyéről. (Önanalízis: +6% felderítés.)
Vigyázva mozogsz, nehogy hozzáérj a falakból kiálló éles szikláknak. Kelet felé egy nagy termet látsz, benne gyanús sötét árnyak mozognak. [4. PONT.]
Egy folyosóban úszol. [8. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy elektromos angolna. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort. [védettséged: 36]

Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt a másikra ugrasz. Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd az elektromos angolna testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Az elektromos angolna állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az elektromos angolna farkával melletted a levegőbe suhint. Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
242 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


[24 pontot használtál fel, van még 493.]

lm 12 14 16 mozogsz 12 14 16
Vigyázva mozogsz, nehogy hozzáérj a falakból kiálló éles szikláknak. Kelet felé egy nagy termet látsz, benne gyanús sötét árnyak mozognak. [4. PONT.]
Továbbúszol. Elérkezel egy T-elágazáshoz. [3. PONT.] Hú, de nehéz itt tájékozódni!
Egy hatalmas terembe érsz. A sziklákat tündöklő színű vízinövények borítják, köztük apró, narancsszínű halak kutakodnak. [2. PONT.]
Egy szűk járatban vagy, amely dél felé kanyarog. Néha sötét felhők úsznak el melletted. Vajon mi lehet ez? [11. PONT]
Egy természetes barlangüregbe érkeztél. Olyan, mintha valamilyen állatnak a fészke lenne... És igen, a barlang végében valami megmoccan! Valami óriási! [12. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy diuretikus kráken van előtted! A szörny a halálodat akarja, és neked ront. [védettséged: 36]

A teremtmény fekete váladékot pumpál a vízbe. Egy gyors karcsapással átúszol a lény túloldalára, kikerülve a fekete felhőből. Megmarkolva a szigonyt ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a diuretikus kráken testét. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A diuretikus kráken feléd harap, de sikertelenül. Szigonnyal eltalálod a diuretikus kráken testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Csápjaival a diuretikus kráken csapásokat mér a hasadra. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a diuretikus kráken, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Felhasználva a kőkést, szereztél 5 polip szívókát. 774 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Sebeid gyógyulnak (+123 életerő). [-50 varázspont.]
Egy szűk járatban vagy, amely dél felé kanyarog. Néha sötét felhők úsznak el melletted. Vajon mi lehet ez? [11. PONT]
Egy hatalmas terembe érsz. A sziklákat tündöklő színű vízinövények borítják, köztük apró, narancsszínű halak kutakodnak. [2. PONT.]
Valaha az egész barlangrendszer a föld felett lehetett, ezt tanúsítják a folyosó ajtói, amelyeket úszás közben látsz. [13. PONT.]
Bátran haladsz tovább. Egy régi, rozsdás ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Találsz egy kilincset: Nyitva van! A termet, amelybe besuhansz, a vízivilág mára már teljesen birtokba vette. [14. PONT] Egy hínárevő piranha lakik itt. Itt csata lesz. [védettséged: 36]

Meglengetve a szigonyt a másikra támadsz. {GYD:} Szigonnyal teljesen átdöföd a hínárevő piranha pikkelyes testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A hínárevő piranha megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 103 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy hínárevő piranha lakik itt. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled. [védettséged: 36]

Meglengetve a szigonyt a másikra rontasz. {KCC:} Szigonnyal teljesen átszúrod a hínárevő piranha pikkelyes testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A hínárevő piranha megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 103 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Valaha az egész barlangrendszer a föld felett lehetett, ezt tanúsítják a folyosó ajtói, amelyeket úszás közben látsz. [13. PONT.]
A vájat kanyarját követve, óvatosan tempózol. Észak felé egy rozsdás ajtót látsz. [15. PONT.]
Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy régi, rozsdás ajtó jelent átmeneti akadályt. Lenyomod a kilincset: Szerencsére nyitva van. Beúszol egy kis szobába. Medúzák suhannak el előtted! Csodás látvány. [16. PONT] Egy elektromos angolnát pillantasz meg. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt. [védettséged: 36]

Marokra fogva a szigonyt ellenfeledre ugrasz. Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod az elektromos angolna testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Az elektromos angolna megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az elektromos angolna farkával melletted a levegőbe suhint. Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
242 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy elektromos angolna. Itt csata lesz. [védettséged: 36]

Meglengetve a szigonyt ellenfeledre rohansz. Szigonnyal több döféssel felnyársalod az elektromos angolna bal oldalát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Az elektromos angolna állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az elektromos angolna farkával megérint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
242 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}


[41 pontot használtál fel, van még 452.]

lm 18 905 20 mozogsz 18 905 20
A vájat kanyarját követve, óvatosan tempózol. Észak felé egy rozsdás ajtót látsz. [15. PONT.]
Furcsa így, hogy nem kell levegőt venned, mégsem fuldoklasz. Szokatlanul mozogsz a szokatlan környezetben. [17. PONT.]
Folytatod a felderítést. Egy régi, rozsdás ajtót pillantasz meg. Megvizsgálod: Könnyen nyílik. Újabb, hínárral és egyéb vízinövénnyel teli szobába mész be. [18. PONT] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy étkezési homár van előtted! Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra. [védettséged: 36]

Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt ellenfeledre rontasz. Szigonnyal tökéletesen perforálod az étkezési homár ollóját. (3 támadással 30 életpontot sebezve.) Az étkezési homár ollója a levegőben csattan. {GYD:} Szigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az étkezési homár testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Az étkezési homár ollója centiméterekre tőled záródik össze. Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
374 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Tempó, tempó! Úszol tovább. [19. PONT.]
Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy régi, rozsdás ajtó jelent átmeneti akadályt. Lenyomod a kilincset: Szerencsére nyitva van. Benézel a parányi szobába. [20. PONT] Rövid körbevizsgálódás után találsz egy fémládikót. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 4 halcsont, 1 szigony, 120 arany, 1 krapixlon fürdőruha (ld. enc.), 1 szent jogar és 1 tudás gyöngye. Gyorsan kiüríted a ládát.
[25 pontot használtál fel, van még 427.]

lm 900 26 34 mozogsz 900 26 34
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Ahogy a szűk, kanyargó folyosót követed, elgondolkodsz, hogy vajon még meddig elegendő a vízlélegzés varázslat. [21. PONT.]
Egy T-elágazáshoz értél. Most vajon merre? [22. PONT.]
A terem kibővül, és beúszol sok ezer apró hal közé. A halak hirtelen megriadnak - láthatóan nem tőled! - és elsuhannak északi irányba. [23. PONT.] Egy moszatráját veszel észre magad előtt. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen. [védettséged: 41]

Meglengetve a szigonyt a másikra rontasz. {GYD:} Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a moszatrája testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) A moszatrája farkával melletted a levegőbe suhint. Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 rájabőrt. 203 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy moszatrája lakik itt. A szörny a halálodat akarja, és neked ront. [védettséged: 41]

Marokra fogva a szigonyt a másikra rohansz. Szigonnyal több döféssel felnyársalod a moszatrája testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) A moszatrája farkával megérint. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 rájabőrt. 203 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}


Továbbúszol. [24. PONT]
Szorgalmasan tempózol. Lassan hallá változol, ha így folytatod! Kelet felől enyhe áramlatot érzel. [25. PONT.]
Kimereszted a szemedet, hogy megbámult az ismeretlen világ minden csodáját. Kár, hogy ennyire rosszul látni. Egy újabb terembe érkezel. [26. PONT.] Egy mélység fattyát pillantasz meg. Végre egy kis testmozgás. Fincsi! [védettséged: 41]

Megmarkolva a szigonyt ellenfeledre rontasz. Szigonnyal tökéletesen perforálod a mélység fattya testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Csápjával megérint a mélység fattya. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
355 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}


Szorgalmasan tempózol. Lassan hallá változol, ha így folytatod! Kelet felől enyhe áramlatot érzel. [25. PONT.]
Ezt a terem különösen sötét, sarkai beláthatatlanok. Bármelyikben rejtőzhet valamilyen igazán rémisztő mélytengeri szörny! [34. PONT.] Egy diuretikus krákent veszel észre magad előtt. Végre egy kis testmozgás. Fincsi! [védettséged: 41]

A szörny tintát bocsát ki magából. Vicces! Azt hiszi, hogy ettől gyengébben fogsz tudni támadni! Hát nem. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {KCC:} Szigonnyal tökéletesen perforálod a diuretikus kráken testét. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Szigonnyal eltalálod a diuretikus kráken testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Csápjaival a diuretikus kráken lecsap a jobb karodra. (5 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A diuretikus kráken belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Felhasználva a kőkést, szereztél 5 polip szívókát. 774 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc). Megújítod az áldomás varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 44, gyógyulás: 0, összesen: -44 ÉP}

Némi kutatás után találsz egy nehéz kőládát. Sajnos zárva van. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. A dolog baj nélkül ment, a láda fedele felpattan. (Önanalízis: +6% zárnyitás.) Amint kinyitod a fedelet, előrepül egy hihetetlenül éles, forgó fémkorong, hajszál híján lenyakazva téged. (-20 életerő.) (Önanalízis: +6% csapdaészlelés.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 350 arany, 1 galachmit, 1 arany karperec [arany karperec ládikóba-> (184,32)-> 26 arany, -2 ÉP], 3 ezüsttőr [ezüsttőr ládikóba-> (183,31)-> 24 arany, -2 ÉP], 3 halcsont, 4 ramit kő, 1 kampós acélszigony (ld. enc.) és 4 tudás gyöngye. Gyorsan kiüríted a ládát. A falból egy elforgatható kerék áll ki. Érdeklődve megvizsgálod, majd, miután nem látsz semmi gyanúsat, elfordítod. Egy pillanatra megrettensz tetted következményétől. De aztán nem történik semmi, csak halk dübörgést hallasz a messzeségből. (Önanalízis: +6% felderítés.)
[24 pontot használtál fel, van még 403.]

lm 32 905 33 mozogsz 32 905 33
Szorgalmasan tempózol. Lassan hallá változol, ha így folytatod! Kelet felől enyhe áramlatot érzel. [25. PONT.]
Továbbúszol. [24. PONT]
A terem kibővül, és beúszol sok ezer apró hal közé. A halak hirtelen megriadnak - láthatóan nem tőled! - és elsuhannak északi irányba. [23. PONT.]
Egy T-elágazáshoz értél. Most vajon merre? [22. PONT.]
Egy tágas, gömb alakú termen úszol keresztül. [27. PONT.] Egy hínárevő piranhát pillantasz meg. Itt csata lesz. [védettséged: 41]

Marokra fogva a kampós acélszigonyt ellenfeledre rontasz. Kampós acélszigonnyal teljesen átdöföd a hínárevő piranha testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A hínárevő piranha állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 103 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy opati polip. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled. [védettséged: 41]

Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {GYD:} Kampós acélszigonnyal teljesen átszúrod az opati polip puha testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Az opati polip csápol, de mindhiába. Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 polip szívókát. 172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy hínárevő piranha. Végre egy kis testmozgás. Fincsi! [védettséged: 41]

Megmarkolva a kampós acélszigonyt ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Kampós acélszigonnyal teljesen átszúrod a hínárevő piranha pikkelyes testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A hínárevő piranha feléd harap, de sikertelenül. Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 103 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Kezd víziszonyod lenni. Már nagyon mélyen jársz a labirintusban! [28. PONT.]
Töretlenül úszol tovább. [29. PONT] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy trosnyogó szakóca! Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön. [védettséged: 41]

Megmarkolva a kampós acélszigonyt a másikra rohansz. {GYD:} Kampós acélszigonnyal felnyársalod a trosnyogó szakóca bal középső lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A trosnyogó szakóca csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
31 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Hmm, ezt a teljesítményt még Krapixlon Cousteau is megirigyelné! [30. PONT]
Egy egész szűk átjáróhoz érsz, a falról acélkarmok meredeznek. Vajon kit vagy mit kellett visszatartaniuk? [31. PONT.]
Széttépett halak teteme között úszol. Ajjaj! [32. PONT.] Egy trosnyogó szakóca lakik itt. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is. [védettséged: 41]

Meglengetve a kampós acélszigonyt ellenfeledre ugrasz. {KCC:} Kampós acélszigonnyal felnyársalod a trosnyogó szakóca testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A trosnyogó szakóca csápol, de mindhiába. Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
31 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Egy csupasz terembe érkeztél. Hirtelen halálfélelmed támad. A terem végében hatalmas, szürke test villan meg. [33. PONT.] Egy vércápát veszel észre magad előtt. Itt csata lesz. [védettséged: 41]

Marokra fogva a kampós acélszigonyt ellenfeledre ugrasz. Kampós acélszigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) A vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Kampós acélszigonnyal felnyársalod a vércápa testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A vércápa állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
583 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Egy vércápát pillantasz meg. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé. [védettséged: 41]

Meglengetve a kampós acélszigonyt ellenfeledre támadsz. {GYD:} Kampós acélszigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) A vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) {GYD:} Kampós acélszigonnyal teljesen átdöföd a vércápa farkát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A vércápa állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
583 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Egy vércápa lakik itt. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára. [védettséged: 41]

Megmarkolva a kampós acélszigonyt a másikra rontasz. Kampós acélszigonnyal tökéletesen perforálod a vércápa farkát. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Kampós acélszigonnyal teljesen átszúrod a vércápa testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
583 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy vércápa van előtted! Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen. [védettséged: 41]

Elszántan ellenfeledre ugrasz. {KCC:} Kampós acélszigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa sikamlós testét. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Kampós acélszigonnyal teljesen átdöföd a vércápa sikamlós testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A vércápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
583 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy nagyobb vércápa! Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt. [védettséged: 41]

Meglengetve a kampós acélszigonyt ellenfeledre rohansz. {KCC:} Kampós acélszigonnyal több döféssel felnyársalod a nagyobb vércápa testét. Kritikus ütés! (3 támadással 105 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a nagyobb vércápa kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Kampós acélszigonnyal eltalálod a nagyobb vércápa testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
975 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 47, gyógyulás: 0, összesen: -47 ÉP}

Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy nagyobb vércápa. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé. [védettséged: 41]

Meglengetve a kampós acélszigonyt a másikra rohansz. Kampós acélszigonnyal tökéletesen perforálod a nagyobb vércápa uszonyát. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! {KCC:} Kampós acélszigonnyal tökéletesen perforálod a nagyobb vércápa testét. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
975 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 moa üveggömböt [moa üveggömb ládikóba-> (183,31)-> 5 arany, -2 ÉP]. A moszat és hínár között felfigyelsz egy vörösen parázsló tárgyra. Nicsak, a varázsbot negyedik darabja! Hurrá! Mosolyogva teszed el.
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Sebeid gyógyulnak (+199 életerő). [-50 varázspont.]
[43 pontot használtál fel, van még 360.]

lm 33 900 1 mozogsz 33 900 1
Egyhelyben toporogsz.
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Széttépett halak teteme között úszol. Ajjaj! [32. PONT.]
Egy egész szűk átjáróhoz érsz, a falról acélkarmok meredeznek. Vajon kit vagy mit kellett visszatartaniuk? [31. PONT.]
Hmm, ezt a teljesítményt még Krapixlon Cousteau is megirigyelné! [30. PONT]
Töretlenül úszol tovább. [29. PONT]
Kezd víziszonyod lenni. Már nagyon mélyen jársz a labirintusban! [28. PONT.]
Egy tágas, gömb alakú termen úszol keresztül. [27. PONT.]
Egy T-elágazáshoz értél. Most vajon merre? [22. PONT.]
Ahogy a szűk, kanyargó folyosót követed, elgondolkodsz, hogy vajon még meddig elegendő a vízlélegzés varázslat. [21. PONT.]
Tempó, tempó! Úszol tovább. [19. PONT.]
Furcsa így, hogy nem kell levegőt venned, mégsem fuldoklasz. Szokatlanul mozogsz a szokatlan környezetben. [17. PONT.]
A vájat kanyarját követve, óvatosan tempózol. Észak felé egy rozsdás ajtót látsz. [15. PONT.]
Valaha az egész barlangrendszer a föld felett lehetett, ezt tanúsítják a folyosó ajtói, amelyeket úszás közben látsz. [13. PONT.]
Egy hatalmas terembe érsz. A sziklákat tündöklő színű vízinövények borítják, köztük apró, narancsszínű halak kutakodnak. [2. PONT.]
Kiúszol a barlangból. Huh, már azt hitted, sosem látod újra a napot!
[42 pontot használtál fel, van még 318.]

vv 109 elmormolod a 109. varázslatot
Ez a varázslat csak labirintusokban alkalmazható. [0 pontot használtál fel, van még 318.]

kf 533 kézbeveszed/felveszed az 533. tárgyat
Leveszed a törpe bakancsot, majd felhúzod a tűzúr csizmáját. [0 pontot használtál fel, van még 318.]

v 198 182 27 elmormolod a 198. varázslatot
Mormolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(169,7) a 77. labirintus bejárata, opati polip (#195), kacagó szépia (#206), moszatrája (#198), elektromos angolna (#196), diuretikus kráken (#207), hínárevő piranha (#194), étkezési homár (#197), mélység fattya (#199), trosnyogó szakóca (#192), vércápa (#193), nagyobb vércápa (#246)
(169,8) hidra (#780)
(170,9) kronotapír (#286), Tharr oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(171,10) oltár, kputtyintó csalán (#247)
(172,11) kihívás tornya (#502), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár, 48. jellempróba
(173,12) ryuku futárbérenc (#765)

[182,27] Fák jelennek meg. Ritka erdőben vagy. Észreveszel egy szent ligetet. A természet tökéletes összhangja feléd is a béke érzetét sugározza. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy alanori csatamén hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy barátság szent tüzét.
(Vándorcirkusz:) Már messziről észreveszed a felhúzott sátrak égnek meredő csúcsait, majd hamarosan a cirkuszosok kiabálását is meghallod, amint fennhangon hirdetik mennyi-mennyi próba vár a bátor kalandozókra náluk. Örömmel vegyes érdeklődéssel kezded szemlélni a ténykedésüket, míg egy törpe eléd nem lép, hogy elkérje szórakozásod árát. Elveszi a belépőre szánt 20 aranyérmét, majd az utat mutatva előreenged.
A céllövölde felé tartasz. Az óriás, aki a hely tulajdonosa, rád mosolyog és maga előtt tolva a sátor belsejébe lökdös. Mire magadhoz térsz, már egyedül állsz a furcsa levegőjű helyiségben. A következő pillanatban egy lénnyel nézhetsz farkasszemet. Egy vortexmágus.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Egy tűzvihar varázslattal köszöntöd a másikat. 179 életpontot sebeztél. Távolról tűzgolyó varázslatot lő rád a másik. 72 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a vortexmágus ködlő lábát. (5 támadással 73 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vortexmágus testét. (5 támadással 314 életpontot sebezve.) Távolról tűzgolyó varázslatot lő rád a másik. 140 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4823 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 566, sebződés: 212, gyógyulás: 0, összesen: -212 ÉP}


- És a díj? - kérdezed az ajtó előtt álló óriástól. Ő hanyagul megvonja a vállát:
- Nem találtál kincset a szörnyben?!? Vagy nem volt szerencséd, vagy nem kutattad át elég alaposan a maradványait - feleli, majd miközben elmosolyodik, biztatva a válladra rakja a kezét: - De ne csüggedj! A következő alkalommal biztos nyersz valamit!
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Sebeid gyógyulnak (+212 életerő). [-50 varázspont.] (Önanalízis: +8% versengés.)

Van itt egy erdei bölcs háza (666. épület.). Nyomok után kutatsz, sikeresen! Friss kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.)
[-100 varázspont.] [25 pontot használtál fel, van még 293.]

be bemész
Közelebb mész, és bekopogsz az ajtón. Valami motyogásféle hangzik bentről, amit igennek veszel. Belépsz. Odabent barátságos meleg fogad. Mindenfelé könyvek hevernek, és egy ócska, roskatag asztal mögött egy vénségesen vén öregapót pillantasz meg, orrán hatalmas okuláréval. Éppen egy megsárgult lapokból álló kötetet lapozgat. - Üdv, erdei bölcs! - köszöntöd az apókát, mire ő is feléd biccent. Elmondod neki, hogy mi minden történt veled az utóbbi időben. - Sikerült! - közlöd az apókával mosolyogva. [5500 tapasztalati pontot kaptál.] - Most már biztos vagyok benne, hogy sikerülni fog! - mondja a bölcs izgatottan. Remegő kézzel illeszti az elvékonyodó darabot az eddigiek végéhez. Iszonytató mennydörgés hallatszik, a szobában percekig villámok cikáznak! Mikor megdöbbenésedből magadhoz térsz, látod, hogy a botot körbefonó kígyótest valóban egy kék sárkányt formáz, amely pofáját a bot vége felé tátja. Micsoda izgalom! A bot most sem hagy benneteket cserben: ismét megjelenik a következő térképrészlet.

36 53
33 54 52
37 35
34 55 46
39 38 47
10 50 51 45
8
12 32
48 40
13 11 7 56 43
6 49 41 42 44
9
14 31 58 61
1 5 59 80 60
2 57
62
4 30 76 77 78 79 63
15 3
16 64
26 29 75 73 66
17 24 27 65
18 72
25 74 67
23 28 71 69
20 68
22 70
21 19
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat
18: 2. térkép 1. pont
19: 2. térkép 11. pont
37: 2. térkép 24. pont
39: 2. térkép 12. pont
40: 2. térkép 42. pont
59: 2. térkép 43. pont
60: 2. térkép 47. pont
78: 2. térkép 48. pont
79: 2. térkép 63. pont
25
24 26
27
18
28 29 30 31 32
12 17 19 20
13 40 41 42 33
16
14 23 21 39 34
38 37 36
35
15 22
43 44 47
46
49 48 45
2 3 4 5 6 63
50 55 62 60 61
1 9 8 7 51 54 59
53 56 58
52
10 11 57
lépcsõk hova visznek:
1: 1. térkép 18. pont
11: 1. térkép 19. pont
12: 1. térkép 39. pont
24: 1. térkép 37. pont
42: 1. térkép 40. pont
43: 1. térkép 59. pont
47: 1. térkép 60. pont
48: 1. térkép 78. pont
63: 1. térkép 79. pont

Ez a 78. labirintus térképe. A bejárat innét nyugatra 90, délre 57 mérföldre található.

- Elbúcsúzol a könyvmoly bölcstől, és kilépsz a parányi vályogházikó ajtaján. [5 pontot használtál fel, van még 288.]

m 1 2 4 mozogsz északkeletre, keletre, délre
[183,26] A fák ritkulnak, az erdő hangulata "megenyhül".

Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy bávatag golombár, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Körbevizsgálódsz. Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. (Önanalízis: +4% nyomkövetés.)

(Továbbmész...) [184,26] Csökken a behatoló fény, ritkább az aljnövényzet: sűrű erdőben vagy. Felfedeztél egy fekete lótuszt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Brutal Joe hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. A sűrű aljnövényzet megbízhatóan rejt el a figyelő szemek elől. (Önanalízis: +16% rejtőzködés.) Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Azonnal rájössz, hogy egy bűbájlidérc ijesztett meg. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.


(Továbbmész...) [184,27] Fák, mindenütt csak fák. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy korongfát. Látsz egy szent tölgyfát. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy pordémon előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Egy bávatag golombár nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Valahogy hiányzik belőletek ezúttal az igazi harci szellem. Unottan végigméritek egymást, aztán továbbálltok.

Megvizsgálod a talajt. Elég régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.) [27 pontot használtál fel, van még 261.]

szk 230 keresed a 230. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy zoloboo sámánt. [0 pontot használtál fel, van még 261.]

vv 83 elmormolod a 83. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] [1 pontot használtál fel, van még 260.]

* 1. BP: használod a 243. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 255.]

* 2. BP: használod a 396. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 255.]

* 3. BP: visszadátumozás kérelem
Ez a 270. játékheted és a 257. fordulód. Nem használhatod a parancsot, hiszen lemaradásod van a játékhetedhez képest. [0 pontot használtál fel, van még 255.]

* 4. BP: fejleszted a 4. tulajdonságodat 10 pontért
Hosszú időt töltesz azzal, hogy egészséges, tápláló étrendet állíts össze magadnak. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [10 pontot használtál fel, van még 245.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Fogat mosol egy darab fával, napozol egy kicsit, és egyéb módokon növeled szervezeted ellenálló képességét. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 205.]

tf 4 5 fejleszted a 4. tulajdonságodat 5 pontért
Amatőr jóga-gyakorlatokkal próbálod a szervezetedet még ellenállóbbá tenni. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [5 pontot használtál fel, van még 200.]
(Önanalízis: +6% csapdakészítés.) Egy kis vizet iszol a kulacsodból. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 27, 14, 22.
Elmúlt a vízlélegzés hatása. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját habzsol be a sivatagi doareg. 2 kaját töm magába a mutáns pók. Egy kaját habzsol be a Rughar familiárisa. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként táborhelyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 398 pontot. A következő körben tehát 598 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


HIDRA (780. SZÖRNY)
Ez a háromfejű szörnyeteg a tengerpartok ura. A három fejhez egy rendkívül amorf, a rozmárokéra emlékeztető test tartozik (ha hallott már karaktered a Nagy Hóvihar időszaka alatt megjelent rozmárfajokról, le tudja vonni a hasonlóságot köztük és a hidrák között). A zöld testű lény a tenger habjaiból emelkedik elő, vagy épp a parti fövenyen sütkérezik, amikor megpillantod, egyre megy, a találkozás vége csatával fog végződni, hacsak nem a rejtőzködés szakértelmed gyakorlását választod. Várhatóan a hidra elektromos lehelettel kezdi támadását, és az egyszerre három fejből rád zúduló szikrák elől sok lehetőséged nem lesz elbújni. Ha pedig legyőzöd, a testét felnyitva ivóvízhez juthatsz, amivel megtöltheted a vizestömlődet. Az elektromosság és a víz tehát egyszerre van jelen e teremtmény testében, ez teszi őt igazán veszélyessé.

KRAPIXLON FÜRDŐRUHA (454. TÁRGY)
A Krapixlon ősi, nemesi család, amely büszke lehetett arra, hogy az úszóversenyek győztesei mindig e család tagjai közül kerültek ki. Róluk nevezték el ezt a testhezálló, sikamlós fürdőruhát, amely nemcsak áramvonalasabbá teszi az úszót, hanem bizonyos mértékű védelmet nyújt a víziszörnyek harapásai ellen: ha ezt viseled víziharcban (külön KF parancsot nem kell kiadnod, automatikusan megteszed), védelmed megnő 5-el. A fürdőruhát a páncél helyére veszed fel.

KAMPÓS ACÉLSZIGONY (455. TÁRGY)
Annak a kalandozónak, aki ezt a hosszú, kampós végű, hegyes acélszigonyt forgatja, nem jelent nehézséget még egy vércápa leölése sem. A kampós acélszigony használatakor kapsz +2 támadást, és az okozott sebzés 3D6+5. A fegyver forgatásához szükséges minimális vízifegyver szakértelem 9.

KARAKTERLAP

Next Generation, egy fekete, kontyos hajú, szürke szemű, rövid bajszú kobudera férfi vagy. Bőröd sárga. Raia főpapja vagy. Papi hited: 269. Az Aranysárkány (#9126) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 257. fordulód.

Erő: 30 (37) Szint: 27 Merészség: 7/5 Magasság: 144 cm
IQ: 36 (43) Támadás: 36 Agresszió: 3 Testsúly: 50 kg
Ügyesség: 32 (41) Védekezés: 82 Menekülés: 30 % Életkor: 35/47 év
Egészség: 31 (36) Életpont: 476/476 Jellem: jó (668) Tul. pont: 6
Szerencse: 42 (53) Varázspont: 876/116 Pénz: 12848 arany Kép. pont: 4
Tudatpont: 21/12 Pszi pont: 194/260 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 20
Eddig összesen 1802 szörnyet (32 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 28235 TP-t kaptál. Jelenleg 2113389 TP-d van. A következő szinthez még 186611 TP szükséges. Trófeáid: Bufa hírnöke, vezérfarkas, szánalmas pondró. A 221. fordulódban 6136 arany került a bankszámládra. 7117 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 14/35 (+84%) ökölvívás: 31/54 (+4%) szúrófegyverek: 14/26
dobófegyverek: 29/47 (+3%)

Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) (210%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bumeráng (#249) (10 -15.); vas dobónyíl (#189) (16 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); hajító csillag (#939) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 22/19 (+16%) 2. nyomkövetés: 52/29 (+14%) 3. mászás: 11/82
4. csapdakészítés: 19/41 (+6%) 5. csapdaészlelés: 17/63 (+6%) 6. gyógyítás: 42/40
7. titkosírás: 3/87 8. felderítés: 25/89 (+18%) 9. szörnyidomítás: 11/87
10. teológia: 70/42 (+29%) 11. taumaturgia: 56/84 (+14%) 12. versengés: 12/37 (+8%)
13. harcművészetek: 27/36 14. zene: 12/89 15. szörnyismeret: 28/15 (+34%)
16. pszi: 22/44 (+1%) 17. zárnyitás: 15/10 (+6%) 18. vadászat: 4/46
19. vitalitás: 1/31 20. bányászat: 15/79 21. úszás: 7/64
22. főzés: 13/0 (+10%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 75% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz csillezsályát (#1252) (max. 3 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 8 darabot ), amnioszt (#203) (max. 5 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 3 darabot ), hajító csillagot (#939) (max. 10 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 5 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 15 darabot ), púderkövet (#119) (max. 5 darabot ), ezüstshurikent (#327) (max. 10 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 15 darabot ), kristályfolyadékot (#449) (max. 2 darabot )
mászol max. 70 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, kártyabarlang (9)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 16)
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), borzalmas varkaudar (#166), mélység fattya (#199) (csak egyszer), noth szellem (#250), szubreális vámpír (#223)
Barátságosság (aktív: 4, max: 16)
bűbájlidérc (#761), purifikátor császár (#393), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) tompítás (#40, 8 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) energiafolyam (#136, 24 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP)
égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) tűzvihar (#175, 24 VP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +6 vp 11 költség alatt; taumaturgia: +5 vp 11 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
állatvédelem (#192) méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) erőpajzs I (#12)
hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26) esszenciavédelem (#165) Symulf rúnája (#182)
varázspáncél (#156) áldomás (#6) szörnycsábítás (#83)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
19. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10)
lángcsóva (#31), tisztítótűz (#44), villámcsapás (#50), puha ütés (#60), energiafolyam (#136), tűzvihar (#175)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 31, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
vakító fény (#43) >> fémbontó szójer (#150) tűzeső (#61) >> szürke rinocérosz (#346)
tűzeső (#61) >> halálhozó (#419) tisztítótűz (#44) >> autentikus vámpír (#154)
villámcsapás (#50) >> csontváz lord (#177) tűzeső (#61) >> smaragdgólem (#417)
tűzeső (#61) >> borzalmas varkaudar (#166) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
tűzeső (#61) >> gnóm szolgáló (#181) tűzeső (#61) >> ongóliant (#159)
tisztítótűz (#44) >> szintszívó (#96) villámcsapás (#50) >> élőholt mágus (#175)
villámcsapás (#50) >> pszi elementál (#221) gyóntatás (#56) >> gonoszok (#988)
izomernyesztés (#33) >> kronokukac (#285) villámcsapás (#50) >> ősdentor (#282)
izomernyesztés (#33) >> kronotapír (#286) villámcsapás (#50) >> Orkhan Thai (#238)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 31, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> Tguarkhan (#212) védelem tűz ellen (#38) >> Orkhan Thai (#238)
tompítás (#40) >> zoloboo sámán (#230) fehér glóbusz (#47) >> Mnebolath (#237)
tompítás (#40) >> Ek'Hor (#977) tompítás (#40) >> őrült varázsló (#255)
fehér glóbusz (#47) >> drakolich (#760) tompítás (#40) >> gnóm szolgáló (#181)
tompítás (#40) >> borzalmas varkaudar (#166) védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)
tompítás (#40) >> csontváz lord (#177) tompítás (#40) >> óriás csontváz (#176)
tüskepajzs (#30) >> halálhozó (#419)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
arató csattanat (#144) (vadászik) státusz: OK
Famulusod egy aranysárkány.

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Már nem sok kell hozzá, hogy arkangyaljaim közé kerülj. Oldj meg egy jellempróbát, és érd el a 777-es jóságot!
2.) Tudom, hogy ez a legnehezebb feladat, de megértőnek kell lenned más kalandozók gyengeségeivel szemben. Tűrd el, hogy egyetlen táborozás alatt 3 kalandozó is sikeresen meglop!
3.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 0)

HŐSTETTEID
2005 I. félévének Vlagyimir díjas harcművésze vagy.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
4 borkonyó bibe (#312) 3 víz (#27) 1 quwarg tojás (#360)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
7346 arany (#50) 1 cápaölő tőr (#480) 1 galachmit (#310)
6 halcsont (#390) 3 kaja (#2) 1 kampós acélszigony (#455)
1 kék orchidea (#68) 1 kőszem (#304) 1 krapixlon fürdőruha (#454)
27 polip szívóka (#391) 6 ragasztó (#83) 4 rájabőr (#404)
4 ramit kő (#226) 1 szent jogar (#150) 1 szigony (#389)
5 tudás gyöngye (#522)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(182,27) erdei bölcs háza (#666), szent liget (#439), oltár, művészi porolit (#720), barátság szent tüze (#484), vortexmágus (#418)
(183,26) oltár, művészi porolit (#720)
(184,26) fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), bűbájlidérc (#761)
(184,27) korongfa (#79, belőle készíthető: #80), szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), bávatag golombár (#165)

Üzenet küldése a karakternek