240. forduló, 260. forduló, Stephan Severin összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2014. febr. 10. 9h:37'
EZ A 923. JÁTÉKHETED, 256. FORDULÓD
924. játékheted kezdete: febr. 11.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 21 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1334
SZÁMLA : XXXX

STEPHAN SEVERIN KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [144,61] koordinátán. Ez az idő nem múlt el esemény nélkül:
A táborozás 1. napján összefutsz egy szőke, hosszú hajú, zöld szemű elf nővel. A kalandozó aurájában mágikus energiák örvénylenek. Elenios tanítványa. Egy cetbőr válltömést, egy cirkuszi kitűzőt, egy díszes fegyvertokot, egy értépő sarkantyút, egy háború gyűrűjét, egy hoarián bőrnadrágot, egy hoarián bőrövet, egy kráken gyűrűt, egy mithril kesztyűt, egy natharion gömböt, egy örökkéval.gyémántját, egy Ovgun nyakláncát, egy rémbőr tarkóvédőt, egy rubin fülbevalót, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku karvédőt, egy ryuku vadászinget, egy saválló fülbevalót, egy smaragd karkötőt, egy szem szimbólumot, egy tükörpáncélt, egy tünde tegezt, egy varkaudar szimbólumot, egy Vlagyimir-díjat és egy yeti mokasszint visel. Fegyverzetét egy káoszbajnok trófea, egy varkaudar katona trófea és egy csataremák trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Jobb kezében egy sárkányölő kardot, bal kezében egy nitmák pengét tart. Lőfegyvere egy kentaurusz íj. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Auráját érzékelve máris tudod, visszataszítóan tiszta, jelezve, hogy jó. Komoran végigméritek egymást, majd egyszerre fegyvert rántotok. Kezdetét veszi a harc.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 16 életpontot sebeztél. Kentaurusz íjjal lő Rád ellenfeled. Feléd repül 6 vashegyű nyíl. Pár lövedéke átjárja a bal karodat. (6 támadástól 145 életpontot vesztesz.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával néhány helyen meghorzsolod az elf testét. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) Cápafoggal épp hogy megszúrod az elf testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. Semmi hatás! Sárkányölő karddal az elf kegyetlenül összevagdalja a bal oldaladat. (5 támadástól 264 életpontot vesztesz.) Nitmák pengével az elf végigvagdossa a jobb oldaladat. (3 támadástól 99 életpontot vesztesz.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámkéz. 5 életpontot vesztettél. Teljesítettél egy isteni küldetést! {Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 513, gyógyulás: 0, összesen: -513 ÉP}

Minden elsötétül előtted... Ez már bizonyosan a halál. Aztán mintha hideg vízzel teli vödörbe mártottad volna a fejed, miközben a lábad alól kirúgták a talajt: szédelegve tántorogsz, majd kinyitod a szemed. Túlélted! Hisz ez lehetetlen... Aztán, a deus ex machina hűlt helyét látva, rájössz, hogy mi is történt. A fantasztikus varázstárgy megmentett, és elrepített a veszély helyszínéről! Ráadásul még egy keveset gyógyított is rajtad. (+391 életerő.) [20 pontot használtál fel.] A táborozás hátralevő részét azzal töltöd, hogy visszacammogsz a táborozásod eredeti helyszínére.
Zanarchista átadott neked a 1. napon 6 TU-t.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 rémbőr tarkóvédőt (810 arany).
Az alvásból szörnyű remegésre ébredsz. Talpra szökkensz, és látod, hogy vakító fény tölti be a látóhatárt. Hatalmas tűzfelhő bontakozik ki a szemed előtt. A fejedben egy fura mondat ismétlődik: "nincs végzet, csak ha bevégzed". A szemedet bántja a fény, de kezed, amelyet elé akarsz emelni, nem engedelmeskedik. Már majdnem megvakulsz, a csukott szemeden is átvilágít a fény... Aztán magadhoz térsz. Ezek szerint mégsem az előbb ébredtél fel, csak most, és mindez álom volt. Az aranytermő erszény 47 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 borkonyó bibét. A teremtés zsákja létrehozott 1 varányszemet.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+20 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+154 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+14 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-4 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked az arató csattanat. (+1 kaja.) A lottó 1063. hetének nyerőszámai: 8, 23, 1. 2 db 0 találatos szelvényed volt. 3 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 33 arany nyereményt kapsz. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy részeg kalandozó fészket vagy búvóhelyet. Már majdnem feladod, amikor egy kifejlett példányra bukkansz!

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámcsapás varázslatot lő rád. 20 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a rövid íjjal. Elrepül 4 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a részeg kalandozó testét. (4 támadással 52 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a részeg kalandozó testét. (3 támadással 129 életpontot sebezve.) Cápafoggal jól megszúrod a részeg kalandozó bal lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (3 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A részeg kalandozó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +30 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy nagy bronzkulcs és egy ezüstshuriken. Szereztél 1 szöges bunkót. 1436 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 209, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}

[8 pontot használtál fel, van még 512.]

vi 0 3 30 viselkedésed: 3 30
Barátságosan fogsz viselkedni azokkal a kalandozókkal, akiknek nem ellentétes a jelleme. A szörnyeket megtámadod. Barátsági szinted mostantól 3. Ha életerőd az eredeti érték 30 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 512.]

vik 3 merészség kalandozókra: 3
Mostantól normális mennyiségű rizikót vállalsz, legfeljebb a veled egyforma erős kalandozókkal küzdesz meg. Kalandozókkal szembeni merészséged mostantól 5. [0 pontot használtál fel, van még 512.]

kf 817 kézbeveszed/felveszed a 817. tárgyat
A füledre akasztod a hatalom fülbevalóját. [0 pontot használtál fel, van még 512.]

hu 1557 266 85 hulladék: 1557 266 85
Hulladék, ezért nem gyűjtesz ekharion dárdát. Hulladék, ezért nem gyűjtesz kvazár sisakot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz óndarabot. [0 pontot használtál fel, van még 512.]

kf 737 kézbeveszed/felveszed a 737. tárgyat
Leveszed a kvazár sisakot, majd a fejedre teszed a rémbőr tarkóvédőt. [0 pontot használtál fel, van még 512.]

v 26 elmormolod a 26. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Elmormoltad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 507.]

be 497 8 bemész a 497. épületbe
Az arénát övező kerítéshez lépsz. A púpos varkaudar egy aknához vezet, amelyben egy létrát látsz. Bíztat hogy mássz le rajta. Legyőzve rossz érzésed lemászol, az akna aljából egy alagút vezet az arénába. Belépsz a porondra, a varkaudar közönség lelkesen felkiált, előre élvezik a várható vérengzést.
Egy másik alagúton érkezik ellenfeled. Egy varkaudar iszákos

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. 125 életpontot vesztettél. Hányni kezdesz (-13 támadás). Hirtelen felülkerekedik benned az életösztön. Túl sok sebet kaptál. Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +30 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 125, gyógyulás: 0, összesen: -125 ÉP}

[15 pontot használtál fel, van még 492.]
(Feltételes gyógyítás:) Összeszedsz néhány teljesen erjedt mingókörtét. Kifacsarod a levét, majd lassan elszürcsölgeted. Az ital szerencsére nem csak a hangulatodat, hanem az egészségedet is javítja. (+124 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 452.]

m 4 3 3 mozogsz délre, délkeletre, délkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[175,106] A síkságot ritka erdő váltja fel. Oldalt pillantva, meglátsz egy fekete lótuszt. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Szeli'D Kígyószisz orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Gyorsan ellátod a sebeidet: +30 életerő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy bávatag golombár. Mivel nem jelzed támadás szándékát, ő se támad. Egy ideig csendben méricskélitek egymást, aztán a szörny továbbáll.

Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Profi módon beékelődsz egy sűrű facsoport közepébe. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Ez nem lehet más, mint egy bűbájlidérc. Amikor elhal a zaj, előmászol.

Királyi csapatok portyáznak errfelé, te is összeakadsz néhány ellenféllel. Az első ellenfél egy Raia szent lovagja.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy energiafolyam varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 146 életpontot vesztettél. Ráébredsz, hogy ez a csata öngyilkosság lenne. Gyorsan ellátod a sebeidet: +30 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 146, gyógyulás: 0, összesen: -146 ÉP}

Észrevétlenül meglapulsz egy hatalmas fatörzs mögött. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy elf mesterharcos. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

(Továbbmész...) [176,107] Fák, mindenütt csak fák. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy elf kósza házát. (ld. enc.) Megtudod, hogyan szerezhetsz orvosságos zacskót. (ld. enc.) Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +30 életerő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. A sűrű aljnövényzet megbízhatóan rejt el a figyelő szemek elől. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Felismered. Ez egy trikornis herceg. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Királyi csapatok portyáznak errfelé, te is összeakadsz néhány ellenféllel. A sűrű aljnövényzet megbízhatóan rejt el a figyelő szemek elől. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Ez nem lehet más, mint egy Főmágus. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. Profi módon beékelődsz egy sűrű facsoport közepébe. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy zangrozi terrier. Amikor elhal a zaj, előmászol.

(Továbbmész...) [177,108] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +30 életerő.

Királyi csapatokba botlasz. Két katona indul meg feléd. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Ez nem lehet más, mint egy börtöntiszt. Amikor elhal a zaj, előmászol. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy klánharcos. Amikor elhal a zaj, előmászol. [27 pontot használtál fel, van még 425.]

h 1167 14 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag mákrózsafőzetet támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Teljesen elbódulsz a hatásától. 241 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 423.]

d 4 eldobod a 4. tárgyat
Elhajítasz 1 botot. [0 pontot használtál fel, van még 423.]

d 13 2 eldobod a 13. tárgyat (2 darabot)
Elhajítasz 2 kőkalapácsot. [0 pontot használtál fel, van még 423.]

m 1 3 1 mozogsz északkeletre, délkeletre, északkeletre
[178,107] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy phua-kúpot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Közlöd a fickóval: nem áll módodban segíteni neki. A kis gnóm nagyon megszeppen, és könyörögni kezd, hogy legalább vigyázz a gépezetére, amíg ő elmegy keríteni valami megfelelő alkatrészt. Bár az első pillanatban nem akarsz ráállni a dologra, de mégis megígéred neki. Amint a naiv gnóm eltávolodik, nekiállsz valami használhatót kiszerelni a masinájából. Semmi hasznos, csak egy vacak rézdarab, ami első pillantásra jónak tűnik. A többit bosszúból szétvered. Unott képpel indulsz tovább. (+2 gonoszság.) Szereztél egy rézdarabot.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +30 életerő.


(Továbbmész...) [179,108] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: ritka erdőben vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy kék orchideacserjét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +30 életerő. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Tapasztalt erdőjáróként egy pillanat alatt elrejtőzöl egy alkalmas fa mögött. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy bűbájlidérc. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Királyi csapatok portyáznak errfelé, te is összeakadsz néhány ellenféllel. Észrevétlenül meglapulsz egy hatalmas fatörzs mögött. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Azonnal tudod, hogy egy kentaurusz volt a rémület okozója. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. A sűrű aljnövényzet megbízhatóan rejt el a figyelő szemek elől. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy roxati terrier. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [180,107] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Felfedeztél egy kihívás tornyát. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy kihívás tornyát. Délkeletre nézve látsz egy márványtornyot. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +30 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy kultúrmasztodon. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Mielőtt összecsapnátok, a rövid íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a kultúrmasztodon oszlopos lábát. (4 támadással 52 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a kultúrmasztodon testét. (4 támadással 177 életpontot sebezve.) Cápafoggal megdöfködöd a kultúrmasztodon oszlopos lábát. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő III varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 137 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Agyarával a kultúrmasztodon a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 47 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a kultúrmasztodon száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +30 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 11 kaját. 2331 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 437, sebződés: 60, gyógyulás: 0, összesen: -60 ÉP}

Királyi csapatok járőröznek errefelé. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy zangrozi terrier volt. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy Főmágus. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. [42 pontot használtál fel, van még 381.]

be 502 3 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 3. szinten. Kifizeted a gnómnak a 15 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Végtelennek tűnő lépcsősor vezet a magasba. Haha! Már ez is egyike a próbáknak, az erőnlét próbája. Elmosolyodva indulsz felfelé. Jócskán kifulladsz, mire eléred a "tányérszintet", ahol egy karcsú, égszínkékbe öltözött, barna hajú elf vár. - A nevem Quiltrin, én leszek a kalandmestered ezen a szinten. - mutatkozik be. - A feladatod a következő lesz. A próba könnyűnek tűnik: egy kardfogú fülemüle megölése a feladatod.

A szörny fültépő hangon sivítozni kezd. Szép muzsikával próbálod a kibírhatatlan hangot kivédeni. A tehetség! A harmonikus zene legyőzi és elhallgattatja a szörnyet. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a kardfogú fülemüle bal lábát. (3 támadással 135 életpontot sebezve.) Cápafoggal jól megszúrod a kardfogú fülemüle testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Távolról méregfelhő III varázslatot lősz a másikra. 100 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A kardfogú fülemüle feléd szúr agyarával, de nem talál. A kardfogú fülemüle most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +30 életerő. Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 2 fülemüle agyart. 729 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 263, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Sikerrel jártál! Mehetsz tovább, még feljebb a gigantikus toronyban. Falba illesztett kapaszkodók vezetnek feljebb. Sehol egy lépcső! Kétségbeesetten körülnézel, de aztán mászni kezdesz felfelé. Odafent egy hatalmas szakállú, páncélt viselő törpe vár. Bemutatkozik, a neve Nagyszakállú Balrin. Ő lesz ezen a szinten a kalandmestered. Rögtön a tárgyra tér, ismerteti a próbát. A próba során intelligenciádat, tájékozottságodat kell bizonyítanod. Nos, mennyire vagy járatos a barkácsolásban? Dobj össze egy királyi koronát! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] Ó, a manóba! Híján vagy valamilyen alkotóelemnek.
Kudarcot vallottál! A kalandmester ujjcsettintésére kiteleportálsz a toronyból. [20 pontot használtál fel, van még 361.]

m 1 mozogsz északkeletre
[181,106] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy gumifát. Utad során felfedezel egy kihívás tornyát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy borkonyó bibe és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy alku varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. Találsz egy oltárt. Dornodon hívei emelték. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint A Tűzhajú, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Sheran oltárt. Keletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délkeletre egy művészi porolit van. Északra egy kihívás tornya van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +30 életerő. Királyi csapatok járőröznek errefelé. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Azonnal rájössz, hogy egy Főmágus ijesztett meg. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Ez nem lehet más, mint egy városi sámán. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Oppsz, itt járt már valaki! Kicsit régi (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [9 pontot használtál fel, van még 352.]

be 502 3 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 3. szinten. Kifizeted a gnómnak a 15 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy vízkerékkel üzemeltetett liftszerű valami viszi fel a próbatevőket a következő szintre. Félve ülsz bele, de egész kényelmes! Csak némi víz fröcsköl rád. Odafent egy ugrándozó gnóm vár. Ez a kalandmester? A figura Trallóptúrsók néven mutatkozik be, és máris a kalandhelyszínre kísér, és elhadarja, hogy miből is áll a próba. Gyermekded, bemelegítő jellegű feladatot kapsz. Egy autentikus vámpír leöléséből áll a próba.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a rövid íjjal célba találj. Elrepül 4 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod az autentikus vámpír bal lábát. (4 támadással 46 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával teljesen átdöföd az autentikus vámpír fejét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Cápafoggal teljesen átdöföd az autentikus vámpír testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Karmaival az autentikus vámpír megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Az autentikus vámpír összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +30 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 890 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Teljesítetted a feladatot. A kalandmester megmutatja, hol jutsz el a következő szintre. Végtelennek tűnő lépcsősor vezet a magasba. Haha! Már ez is egyike a próbáknak, az erőnlét próbája. Elmosolyodva indulsz felfelé. Jócskán kifulladsz, mire eléred a "tányérszintet", ahol egy karcsú, égszínkékbe öltözött, barna hajú elf vár. - A nevem Shinlena, én leszek a kalandmestered ezen a szinten. - mutatkozik be. - A feladatod a következő lesz. A próba során intelligenciádat, tájékozottságodat kell bizonyítanod. Lássuk, mekkora a kézügyességed. El kell készítened egy királyi koronát! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] Szomorúan rázod a fejed. Nem a szaktudással van baj, komponens hiányzik.
Ez most nem jött össze, talán majd legközelebb. A kalandmester int, és egy villanás után újra a torony előtt vagy. [20 pontot használtál fel, van még 332.]

m 7 7 8 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északra
[180,105] Vált a terep: alacsonyhegységben vagy.

Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (óndarab) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 óndarabot! A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy épületet. Keletre nézve látsz egy kihívás tornyát. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy épület van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Királyi csapatok járőröznek errefelé. Egy szikla mögé rejtőzöl. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Azonnal tudod, hogy egy kentaurusz volt a rémület okozója. Amikor elhal a zaj, előmászol. Egy szikla mögé rejtőzöl. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy acélkolosszus. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

(Továbbmész...) [179,104] Hegyre fel, hegyről le. Mászol, mászol, de a hegység nem akar véget érni. Felfedeztél egy vaskohót. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (rézdarab) van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 rézdarabot! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy Dornodon oltárt. Keletre nézve látsz egy épületet. Délre egy rúnakő van. Délnyugatra egy Fairlight oltár van. Északnyugatra egy Raia oltár van. Elrakod a távcsövet. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Hmm, csak egy ekharion. Ettől nincs semmi félnivalód. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy tudatrombolás pszi hatás. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A közelharc előtt még megeresztesz a rövid íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja az ekharion bal lábát. (4 támadással 51 életpontot sebezve.) Ellenfeled sziklát dob rád. Jól célzott! (15 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az ekharion ragyás testét. (4 támadással 169 életpontot sebezve.) Cápafoggal megdöföd az ekharion ragyás testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 118 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Az ekharion újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az ekharion, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az ekharion most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +30 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 34 aranyat. 1911 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 372, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}

Királyi csapatok járőröznek errefelé. Egy szikla mögé rejtőzöl. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Felismered. Ez egy klánharcos. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Egy szikla mögé rejtőzöl. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy klánharcos volt. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. Alaposan körülnézel a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [179,103] Fellélegzel, lazíthatsz egy kicsit. A hegységnek vége, dombok közt vagy. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (rézdarab) rejt.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 rézdarabot! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy Dornodon oltárt. Délkeletre nézve látsz egy épületet. Nyugatra egy Raia oltár van. Északnyugatra egy ősi csatamező van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy woorgard. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a rövid íjjal. Elrepül 4 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a woorgard testét. (4 támadással 18 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a woorgard testét. (4 támadással 130 életpontot sebezve.) Cápafoggal néhányszor megkarcolod a woorgard testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Csápjaival a woorgard csapásokat mér a hasadra. (6 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a woorgard testét. (4 támadással 123 életpontot sebezve.) Cápafoggal gyengén megszurkálod a woorgard idétlen masszáját. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Csápjaival a woorgard csapásokat mér a hasadra. (6 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +30 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 335, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}

Királyi csapatokba botlasz. Két katona indul meg feléd. Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy zangrozi terrier. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy csapat őrjáratozó katona volt. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Nocsak, itt van valami érdekes! Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [51 pontot használtál fel, van még 281.]

ef 6 502 energia fejlesztése 6
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-6 TU.] [42 pontot használtál fel, van még 239.]

id 254 95 idomítod a 254. szörnyet 95 pontért
Hozzálátsz a hordóagyú mameluk neveléséhez. Nehéz egy ilyen szörnyet betörni, még nehezebb bizonyos dolgokra megtanítani, de azért érzed, hogy a dolog menni fog. Végre, nem hiába dolgoztál! A lény idomítása sikeresen véget ért. Ezentúl, ha építkezel, az elköltött TVP 100%-al hatékonyabb lesz, mivel a szörny segít a munkában. 210 tapasztalati pontot kaptál. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyidomítás). [95 pontot használtál fel, van még 144.]

p 65 2 használod a 65. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Hamarosan érzed az erő áramlását. Kiengeded magadból az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 gonoszság.) [-10 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 134.]

szk 232 keresed a 232. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy ekhariont. [0 pontot használtál fel, van még 134.]

* 1. BP: használod a 243. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 129.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) Elmúlik az üstben főzött étel hatása. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 23, 11, 21.
A főnixtollak szaporodnak. Micsoda öröm! Jelenleg 2353 felépült monolit, és 1825 lerombolandó oltár van Ghallán. Kasztroplanáris energiáid a csordulásig töltődtek! EF-elésed újra a kezdetektől indul. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját töm magába a sivatagi doareg. 2 kaját fal föl a hordóagyú mameluk. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.) Elmúlt az alku hatása.
Ebben a körben 129 pontod maradt, ebből a következő körre 129 pontot vihetsz át. Kapsz még 397 pontot. A következő körben tehát 526 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


RÉMBŐR TARKÓVÉDŐ (737. TÁRGY)
Az erdei rém nagy ritkán különös holmit készít abból az anyagból, ami testét is védi: ez a puha, ámde rettenetesen ellenálló, rugalmas fejfedő csuklyaként húzható a fejedre, fejed tetejét, arcodat és tarkódat egyaránt védi. Bár különleges mágikus képességei nincsenek, védettségedet 16-tal növeli.

ELF KÓSZA HÁZA (681. TEREPTÁRGY)
Ahogy az erdőben sétálsz, egyszercsak megpillantasz valamit az egyik fa tetején. Igen, semmi kétség, egy házikó, méghozzá igencsak takaros! Kíváncsian járkálsz körbe, és már épp nekilátnál, hogy felmászol, amikor egy kötélhágcsón egyszercsak lehuppan melléd egy zöldbe öltözött elf. Terepszínű ruhája szinte észrevehetetlenné teszi, ahogy mozdulatlanul áll. Vállán hosszú íj van átvetve, kezében vadásztőrt tart. A fegyverek óvatosságát jelzik, de azért udvariasan szólít meg.
- Üdv, kalandor, mi járatban itt, az erdő mélyén?
- Izé... csak sétálok... - az elf elmosolyodik bizalmatlanságodon, majd biccent.
- Sétálgass csak nyugodtan! De látom, nem vagy túl jó bőrben! Szívesen készítek neked orvosságos zacskót, persze a hozzávalókról neked kell gondoskodnod. - biccentesz.
[Figyelem: a küldetést bármely elf kósza házban leadhatod (több is van), nem csak ebben.]

ORVOSSÁGOS ZACSKÓ (682. TÁRGY)
Végre egy szakavatott gyógyító által összeállított orvosi segédcsomag! Ezt a finom illatú mágikus füveket tartalmazó zacskót az elf kósza állítja össze, a hozzávalók: sámán erszény, 5 liumbe hajtás, 3 rakolits por, és egy mákrózsa. Ha mindent összeszedtél, keresd fel újra az elf kószát, add át neki ezeket a tárgyakat, és megkapod az orvosságos zacskót! (Ehhez a Küldetés Teljesítése: KT 682 parancsot kell kiadnod, 5 TVP-ért.) A zacskót KF-elned nem kell, automatikusan használod a továbbiakban: minden GY parancsod 33%-kal hatékonyabb lesz ezután.

KARAKTERLAP

Stephan Severin, egy szőke hajú, kék szemű, bajuszos alakváltó férfi vagy. Chara-din hittérítője vagy. A Káosz Lordjai (#9147) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 256. fordulód.

Erő: 33 (39) Szint: 21 Merészség: 6/5 Magasság: 178 cm
IQ: 29 (31) Támadás: 24 Agresszió: 3 Testsúly: 61 kg
Ügyesség: 27 (32) Védekezés: 63 Menekülés: 30 % Életkor: 42/42 év
Egészség: 28 (30) Életpont: 349/347 Jellem: gonosz (223) Tul. pont: 0
Szerencse: 25 (40) Varázspont: 367/138 Pénz: 780 arany Kép. pont: 1
Tudatpont: 19/13 Pszi pont: 44/30 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 1280 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 7 748 TP-t kaptál. Jelenleg 783 171 TP-d van. A következő szinthez még 16 829 TP szükséges. Trófeáid: Raia szent lovagja, ongóliant, varkaudar iszákos. A 214. fordulódban 5100 arany került a bankszámládra. 6171 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 7/39 ökölvívás: 5/0 szúrófegyverek: 25/80 (+10%)
vágófegyverek: 4/42 ütőfegyverek: 22/26 lőfegyverek: 23/19 (+5%)
dobófegyverek: 13/3

Feltételes fegyverváltás: biami kvazárlándzsa (#568) (110%) << vasalt bunkó (#181) (140%) << ezüstkard (#325) (140%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -11.); nyílvessző (#108) (12 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
179,103 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 0,0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 38/93 (+190%) 2. nyomkövetés: 55/107 (+12%) 3. mászás: 8/89
4. csapdakészítés: 13/78 (+9%) 5. csapdaészlelés: 5/79 6. gyógyítás: 61/40 (+26%)
7. titkosírás: 3/14 8. felderítés: 18/98 9. szörnyidomítás: 8/92 (+85%)
10. teológia: 12/101 (+6%) 11. taumaturgia: 26/40 12. versengés: 4/37
13. szkanderozás: 4/11 14. zene: 9/30 15. szörnyismeret: 9/77 (+30%)
16. pszi: 5/36 (+6%) 17. zárnyitás: 7/9 18. vadászat: 8/95
19. bányászat: 31/2 (-1%) 20. úszás: 8/57 21. főzés: 6/100 (+14%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 50 TVP-ért
ásol max. 64 TVP-ért
gonoszkodsz max. 45 TVP-ért
mászol max. 72 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50)
szintszívó lények (#9097), élőholt quwarg (#202) (csak egyszer), varkaudar iszákos (#688) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 15, max: 50)
alakváltó (#7), fabontó szójer (#71), szeppent rákfatty (#186), nukleáris cickány (#155), fémbontó szójer (#150), kérődző etra (#368), bűbájlidérc (#761), zangrozi terrier (#672), roxati terrier (#7017), Főmágus (#273), városi sámán (#675), börtöntiszt (#670), börtönőr (#669), kentaurusz (#762), klánharcos (#7114)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) mágiatörés (#35, 10 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) a halál csókja (#187, 10 VP, 5 TVP)
káoszcsapás (#200, 10 VP) rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP) álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP)
mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP) káosz szava (#207, 25 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
állatvédelem (#192) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
30. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20)
kisebb tűzlehelet (#110), izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50), lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 20)
hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30), tükörpajzs (#101), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +42 kg teher) státusz: OK
arató csattanat (#144) (vadászik) státusz: OK
hordóagyú mameluk (#254) (építő: +100% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. (teljesítve)
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
3.) Mostanra már jelentős kasztroplanáris hatalommal kell, hogy rendelkezz. Ennek bizonyítékaként tudatcsatázz le egy másik KT tagjától egy paranccsal legalább 6 TU-t! Cserébe megtanítalak a káosz burjánzását segítő varázslatra.

HŐSTETTEID
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 3 (limit: 105), a megölt vezérek száma: 0, a pontszámod: 300.
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely az 1. kategóriában az I. olimpián, harmadik hely az 1. kategóriában a XXXVII. olimpián.
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 1, pontszámod: 12.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
a kapcsolat (248)
a monolit imádása (264)
a butaság ára (273)
ima a monolitokért (276)
fejleszt.gyümölcse (292)
isteni áldás (318)
monolit érzékelés (341)
a mágia szeretete (393)
káoszmágia (400)
a káosz elszabadul (410)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 6 TU. szükséges még: 44 TU.
kedvenc táborhely (503) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1086 TU szükséges.)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bot (#4) 2 kőkalapács (#13) 12 nyílvessző (#108)
14 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
84 arany (#50) 2 borkonyó bibe (#312) 1 ezüstshuriken (#327)
2 főnixtoll (#563) 2 fülemüle agyar (#267) 5 kaja (#2)
7 mákrózsa virág (#56) 1 nagy bronzkulcs (#185) 3 óndarab (#85)
5 rézdarab (#70) 1 szöges bunkó (#8) 1 szvó-ektoplazma (#151)
1 varányszem (#30)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

174 175 176 177 178 179 180 181 182
102
103
104
105
106
107
108
109
(175,106) fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), művészi porolit (#720), bávatag golombárok (#165), bűbájlidérc (#761), Raia szent lovagja (#239)
(176,107) elf kósza háza (#681), Chara-din monolitja (#534), trikornis herceg (#261)
(177,108) oltár
(178,107) phua-kúp (#372), oltár, 47. jellempróba
(179,103) érclelőhely, woorgard (#231)
(179,104) vaskohó (#155), érclelőhely, ekharionok (#232)
(179,108) kék orchideacserje (#67, belőle készíthető: #68), Chara-din monolitja (#534), bűbájlidérc (#761)
(180,105) oltár, érclelőhely
(180,107) kihívás tornya (#502), kultúrmasztodon (#227), kardfogú fülemüle (#146)
(181,106) gumifa (#38), kihívás tornya (#502), tündöklő szobor (#1587), Dornodon oltár, művészi porolit (#720), autentikus vámpír (#154)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - Az adamantit fürkész ropogtatása gyengébb lett.
* - A quwargok szaga KT-képességek tengeren nem generálnak quwargot.
* - A lények kiKFelős képessége (pl. szinguláris szaggató) nagyobb szórással választ tárgyat.
* - A harcok második körétől néha lecsökkent a karakter sebzése. A hibát javítottuk.
* - Javítottuk a kalandozókra kiadható inváziós T parancsot (T 9090). Úgy működik, mint minden más T parancs, prioritásban pedig csak a karakterszámra kiadott parancs van előtte.
* - A zanszilánkokból állítólag új tárgyat fedeztek fel.

Üzenet küldése a karakternek