248. forduló, 250. forduló, Krynn összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2015. júl. 8. 9h:19'
EZ A 314. JÁTÉKHETED, 249. FORDULÓD
315. játékheted kezdete: júl. 13.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4081
SZÁMLA : XXXX

KRYNN KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [151,55] koordinátán.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+6 tvp ). Az aranytermő erszény 40 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 dözmöng szivet.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+41 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+63 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+48 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.)
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy ryuku légiós nyomára bukkansz. Hiába az elszántság, a szorgalom - ilyen lény nem él a környéken. [7 pontot használtál fel, van még 394.]

* 1. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [+2% tau] [0 pontot használtál fel, van még 394.]

* 2. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 389.]

* 3. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Koncentrálsz. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 384.]

ek 273 1 10 t. energia kisütése: 273 1 10
Ezentúl minden teológia varázslatod, amelynek költsége 10 VP-nél kevesebb, 10 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még 384.]

ef 4 519 energia fejlesztése 4
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-4 TU.] [28 pontot használtál fel, van még 356.]

kt 392 elkészíted a 392. tárgyat
Legyártottál 1 mászó-karperecet. IQ-d TF-elődött. [40 pontot használtál fel, van még 316.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 főzés). 496 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 313.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi fejlesztés pszi képességet. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 303.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
7 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 20 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 303.]

v 82 158 elmormolod a 82. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A földből energia áramlik testedbe. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a szörnyészlelés varázslatot! Elhatározod, hogy a következő szörnyet próbálod meg érzékelni a varázslat segítségével: nómenklatúra. [-20 varázspont.] [+5% teo] [5 pontot használtál fel, van még 298.]

kt 138 2 elkészíted a 138. tárgyat (2 darabot)
Ehhez sajnos nem megfelelő terepen vagy. [0 pontot használtál fel, van még 298.]

vi 4 6 40 viselkedésed: 4 6 40
Mostantól egy kissé elővigyázatos vagy, kétszer is meggondolod, kivel kezdesz harcot. Merészségi szinted ettől kezdve 4. Mindenkit megtámadsz, akinek nem ugyanaz a jelleme, mint Neked. Barátsági szinted mostantól 6. Ha életerőd az eredeti érték 40 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 298.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[152,55] Szűnni nem akar a zöld síkság. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy csapat qwarg rohamosztagos nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. {támadása: 40.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre szárazság varázslatot lősz. 50 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! [+2% teo] Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a qwarg rohamosztagos testét. (4 támadással 173 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a 9 qwarg rohamosztagos csáprágójával. (9 támadástól 50 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a qwarg rohamosztagos bal első lábát. (4 támadással 165 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad az 5 qwarg rohamosztagos. (5 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a qwarg rohamosztagos testét. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A 2 qwarg rohamosztagos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. 2 120 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-10 varázspont.] [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 463, sebződés: 86, gyógyulás: 18, összesen: -68 ÉP}

Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északnyugatra látsz egy Tharr oltárt. Északra nézve látsz egy művészi porolitot. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő.

(Továbbmész...) [153,55] A síkság itt véget ér, és egy sűrű erdő kezdődik. Egy pillanatra olyan érzésed van, mintha a sűrűből figyelne valaki! Találsz egy vapár cserjét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Egy éjkornis közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. (ld. enc.) {támadása: 48.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre szárazság varázslatot lősz. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. A támadás sajnos hatástalan volt. [+2% teo] Távolról savhurrikán varázslatot lő rád a másik. 32 életpontot vesztettél. A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (14 életpontot vesztettél.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az éjkornis testét. (4 támadással 194 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja az éjkornis szarva. (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Varázsenergiád szökik! (-37 varázspont.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (4 támadástól 52 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Biami kvazárlándzsával megdöföd az éjkornis jobb hátsó lábát. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja az éjkornis szarva. (3 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Patájával az éjkornis többször megrúgja az oldaladat. (4 támadástól 60 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Az éjkornis összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 obszidián karkötő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 trikornis szarvat. Elhajítod a vacak kultúrmasztodon trófeát, és diadalmasan beszerzel egy éjkornis trófeát. 2 490 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-10 varázspont.] [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 244, sebződés: 194, gyógyulás: 31, összesen: -163 ÉP}

Találsz néhány fincsi földigilisztát. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [154,55] Az erdőt síkság váltja fel. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy Raia szent lovagja. {max. életpontja: 271-320.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy szárazság varázslatot dobsz ellenfeledre. Semmi eredménye! [+1% teo] Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Raia szent lovagja bal oldalát. (4 támadással 193 életpontot sebezve.) A Raia szent lovagja fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (4 támadástól 49 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Papi rangod egy leheletnyit visszaesett. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a Raia szent lovagja testét. (2 támadással 98 életpontot sebezve.) A Raia szent lovagja fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (4 támadástól 55 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Papi rangod egy leheletnyit visszaesett. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Szereztél 1 ezüsttőrt. 2 629 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-10 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 291, sebződés: 104, gyógyulás: 21, összesen: -83 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Az önszuggesztió nem a legveszélytelenebb módja a gyógyításnak, de te bátor kalandozó vagy. Behunyod a szemed, és halkan mormolni kezdesz: egészséges vagyok, egészséges vagyok, EGÉSZSÉGES VAGYOK... Pár perc múlva sokkal jobban érzed magad. (+83 életerő.) Észreveszel egy borkonyó cserjét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent tölgyfát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Dred Hornwill irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy márványtornyot. Délre egy kristálypalota van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. [54 pontot használtál fel, van még 244.]

im imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Megérkezik a telepatikus üzenet.
- Gratulálok, ezt jól csináltad! Jutalmat érdemelsz. (+1 max. életerő, +9 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve éber vadászkutya. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Állítsuk meg az idegen lények beözönlését idegen létsíkokról! Áldozz számomra 3 Thargodan esszenciát! 2.) Egy könnyű feladat: imádkozz úgy, hogy megterheltséged 20% alatt van. 3.) Aprítsd a trutyikat, amelyek esszenciádból táplálkoznak! A demonstráció tárgya legyen mondjuk... három nómenklatúra! [30 pontot használtál fel, van még 214.]

im imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Aztán előveszed a 3 Thargodan esszenciát, és az oltárra helyezed. Hatalmas lobbanással eltűnik az áldozat - úgy látszik, elfogadta az isten! Ünnepélyes hang szólal meg.
- Tehát nem csalódtam benned, hűséges hívem vagy! (+1 max. életerő, +9 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve szörnycsábítás. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt! 2.) Egy könnyű feladat: imádkozz úgy, hogy megterheltséged 20% alatt van. 3.) Aprítsd a trutyikat, amelyek esszenciádból táplálkoznak! A demonstráció tárgya legyen mondjuk... három nómenklatúra! [30 pontot használtál fel, van még 184.]

im imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Aztán előveszed az esszenciakristályt, és az oltárra helyezed. Hatalmas lobbanással eltűnik az áldozat - úgy látszik, elfogadta az isten! Ünnepélyes hang szólal meg.
- Tehát nem csalódtam benned, hűséges hívem vagy! (+1 max. életerő, +9 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve fiatalítás. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) A víz egy Sheran-pap számára természetes lételem. Imádkozz, amint úszás szakértelmed elérte a 7. szintet! 2.) Egy könnyű feladat: imádkozz úgy, hogy megterheltséged 20% alatt van. 3.) Aprítsd a trutyikat, amelyek esszenciádból táplálkoznak! A demonstráció tárgya legyen mondjuk... három nómenklatúra! [30 pontot használtál fel, van még 154.]

m 2 2 3 mozogsz keletre, keletre, délkeletre
[155,55] Síkság, továbbra is csak síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy roguena. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. (ld. enc.) {védettsége: 41 szúró, 41 vágó, 41 ütő ellen.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre szárazság varázslatot lősz. 49 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! [+2% teo] Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a roguena malacfejét. (3 támadással 153 életpontot sebezve.) A roguena többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 53 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Majdnem elhányod magad, annyira rosszul leszel. (-2 minden tulajdonságodra kör végéig.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 1 758 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-10 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 202, sebződés: 53, gyógyulás: 11, összesen: -42 ÉP}

Észreveszel egy márványtornyot. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Steven McCar vigyorog kajánul. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Dornodon hívői építették.
(Feltételes mászás:) Megforgatod a mászókampót, és felhajítod. Első alkalommal nem, de másodjára stabilan megakad az ablakban. Mászni kezdesz. Felkúszol a márványfalon, a kötélbe kapaszkodva, majd becsusszansz az ablakon. Meghatottan nézel körbe az ősi torony legfelső szobájában. Hirtelen valami moccan a kerek terem túlsó végében. Egy kőkorszaki szaki!

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy szárazság varázslatot. 49 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! [+1% teo] A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. Mentális burkot vonva magad köré, lerázod a támadást. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a kőkorszaki szaki nyakát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) A kőkorszaki szaki mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A kőkorszaki szaki szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kőszemet. 624 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-10 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami puhára lépsz. Még egy alvó szörny, ami rögvest felriad! Egy óriáspók!

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy szárazság varázslatot. 53 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! [+1% teo] Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az óriáspók testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Az óriáspók csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az óriáspók összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 5 ugh mérget.) 636 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-10 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}

A plafonból misztikus, kék színű fény kezd szűrődni. Döbbenetes! A fénynél keresgélni kezdesz. Az egyik sarokban találsz 3 magszim belet. Mikor lemásztál a kötélen, egy laza rántással kiakasztod a vaskampót, és elcsomagolsz. A távcsővel lassan körülnézel. Messze keletre látsz egy ősi csatamezőt. Délnyugatra nézve látsz egy kristálypalotát. Északra egy Chara-din monolitja van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [156,55] Még mindig füves síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy ősi csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Ásódat marokra ragadva, buzgón ásni kezdesz a csatamezőn. Sejtelmes huhogást hallasz a távolból. Fehér csontok, korhadt ládák kerülnek elő, de egyelőre semmi használható. Fütyörészni próbálsz munka közben, de igen ijesztően hangzik, úgyhogy inkább abbahagyod. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy sírlidérc intéz feléd kihívást. {védettsége: 16 szúró, 16 vágó, 24 ütő ellen.}

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeledre szárazság varázslatot lősz. 46 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! [+2% teo] Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a sírlidérc foszladozó testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) A sírlidérc karmai majdnem eltalálnak! Véres nyál csordul ki a sírlidérc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. 560 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-10 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hátrahagyva a tetemet, folytatod a csatamező felásását. Ezúttal siker koronázza a munkádat! Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy kígyóbőr kesztyű és egy mérg. ubuk dobónyíl. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy szintszívó készül a lemészárlásodra. {védettsége: 16 szúró, 6 vágó, 16 ütő ellen.}

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Egy szárazság varázslattal köszöntöd a másikat. 50 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! [+1% teo] Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 292 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Undorítók ezek a lények, ebben a csonttemetőben élnek! Megmarkolod az ásót, és bőszen kutatsz tovább. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy óriás csontváz készül a lemészárlásodra. {egyik sebzési módja: 1x 3d10+15.}

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Ellenfeledre szárazság varázslatot lősz. 50 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! [+2% teo] Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az óriás csontváz sárga bordáit. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, az óriás csontváz meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Az óriás csontváz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. 877 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-10 varázspont.] [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 16, gyógyulás: 4, összesen: -12 ÉP}

Hu, azért valószínűleg nem ez volt a csatamezőt uraló főszörny. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy csontváz lord készül a lemészárlásodra. {támadása: 28.} Jó stratéga módjára a megfontolt visszavonulást választod.
Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szekérkaravánt. Délkeletre tart. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy ryuku csapásvezető lábát masszírozza. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy Raia szent lovagja. {max. életpontja: 271-320.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeledre szárazság varázslatot lősz. Semmi hatás! [+1% teo] Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Raia szent lovagja testét. (4 támadással 202 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a Raia szent lovagja minden csapását hárítanod. (4 támadástól 62 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Papi rangod egy leheletnyit visszaesett. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a Raia szent lovagja testét. (2 támadással 94 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a Raia szent lovagja nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 61 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Papi rangod egy IMádkozásnyit csökkent. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Szereztél 1 ezüsttőrt. 2 629 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-10 varázspont.] [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 296, sebződés: 123, gyógyulás: 26, összesen: -97 ÉP}


(Továbbmész...) [157,56] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy tüskés harci gromak. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre szárazság varázslatot lősz. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. A támadás sajnos hatástalan volt. [+2% teo] Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tüskés harci gromak bal vállát. (3 támadással 116 életpontot sebezve.) Óriási tüskéi sebeznek. (-14 életpont.) Szarvaival a tüskés harci gromak megböki a bal karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A tüskés harci gromak rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ököllel eltalálod a tüskés harci gromak fejét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Óriási tüskéi sebeznek. (-4 életpont.) A tüskés harci gromak többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (4 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Véres nyál csordul ki a tüskés harci gromak száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gromak bőrt. 1 014 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-10 varázspont.] [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 48, gyógyulás: 8, összesen: -40 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy quwarg bolyt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Ellenőrzöd, hogy a ruházatod tökéletesen zárt-e, majd mászni kezdesz fölfelé a boly oldalán. Ha tudod, hogy ez ilyen nehéz feladat, nem vállalkoztál volna rá! Tele vagy csípésekkel, mire felérsz a boly tetejére. Egy üreg vezet a mélybe. Lemászol. Nyögve körbepillantasz. Száraz, tág helyen vagy, de minden zsizseg a rovaroktól. És a sok csípés, iszonyú fájdalmas! (-8 életerő). Hatodik érzéked veszélyt jelez, és valóban: egy hatalmas árny takarja el a fentről beszűrődő fényt. Egy quwarg nagymester! {védettsége: 36 szúró, 36 vágó, 24 ütő ellen.}

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Üdvözlésképpen egy szárazság varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Semmi eredménye! [+1% teo] A lény bűzfelhőt lő rád! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg nagymester potrohát. (4 támadással 155 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg nagymester potrohát. (2 támadással 77 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Véres nyál csordul ki a quwarg nagymester száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1 896 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-10 varázspont.] [+3% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 232, sebződés: 88, gyógyulás: 19, összesen: -69 ÉP}

Haha, büdös quwargok! Bőszen taposod őket, miközben kincsre bukkansz. Találtál 1 ezüstshurikent. Szerencsésen lemászol, és elhagyod a fosztogatás színhelyét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. [117 pontot használtál fel, van még 37.]

tf 2 20 fejleszted a 2. tulajdonságodat 20 pontért
Teljes kényelembe helyezkedsz (már amennyire itt lehet), és töprengeni kezdesz a világ dolgain. A befektetett munka meghozza eredményét. (+1 IQ.) [20 pontot használtál fel, van még 17.]

m 2 2 3 mozogsz keletre, keletre, délkeletre
[158,56] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy kputtyintó csalán. {védettsége: 40 szúró, 20 vágó, 40 ütő ellen.} Amikor elhal a zaj, előmászol.

Felfedeztél egy grok-képződményt. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Leah híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy pszi őselementál közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. (ld. enc.) {támadása: 38.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre szárazság varázslatot lősz. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 47 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! [+2% teo] Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy teljes őrület pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a pszi őselementál párolgó héját. (3 támadással 152 életpontot sebezve.) A pszi őselementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-7 pszi pont.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-1 pszi pont.) Ajaj! 5 poszogó mösze csatlakozott hozzád pszionikusan. A pszi őselementál összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. 2 146 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-10 varázspont.] [+3% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 199, sebződés: 51, gyógyulás: 11, összesen: -40 ÉP}

Alaposan figyelsz minden gyanús mozgásra. Nem is kell csalódnod megérzéseidben, mivel egy felbőszült massza törtetését hallod.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeledre szárazság varázslatot lősz. 47 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! [+3% teo] Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a massza szóhártyáját. (3 támadással 115 életpontot sebezve.) A massza karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Kisebb rúgást kapsz a jobb bokádba. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A massza csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 25 életpontot vesztettél. Túlbuzgó szabó módjára a massza összevagdalja az oldaladat. (3 támadástól 50 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 23 életpontot vesztettél. A massza megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (4 támadástól 49 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Véres nyál csordul ki a massza száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Szereztél 1 moa kristályt. 2 165 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-10 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 162, sebződés: 203, gyógyulás: 32, összesen: -171 ÉP}


(Továbbmész...) [159,56] Egyre több a fa. Ritka erdőben vagy. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy bávatag golombár. {egyik sebzési módja: 1x 8d6+8.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy szárazság varázslat. 46 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! [+3% teo] Egy éhínség varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! A szörny egy nagy követ hajít feléd. Jól célzott! (1 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a bávatag golombár ragyás testét. (3 támadással 114 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Úgy döntesz, ebből elég volt. A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült! Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-10 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 160, sebződés: 29, gyógyulás: 6, összesen: -23 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.) Békés nézelődésedet egy felbőszült massza zavarja meg. Hát ez vajon hogy kerül ide!

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Távolról szárazság varázslatot lősz a másikra. 54 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! [+2% teo] Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a massza fejét. (4 támadással 187 életpontot sebezve.) Túlbuzgó szabó módjára a massza összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 79 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 22 életpontot vesztettél. Farokcsapások csattannak a hasadon. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A massza csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 48 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A massza harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 50 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megújítod az áldomás varázslatot. [-10 varázspont.] [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 241, sebződés: 205, gyógyulás: 38, összesen: -167 ÉP}

Nincs esélyed legyőzni az ellenfeldet, ezért villámgyorsan olajra lépsz.

(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [16 pontot használtál fel, van még 1.]

ef 3 519 energia fejlesztése 3
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

tf 2 30 fejleszted a 2. tulajdonságodat 1 pontért
Magad elé képzelsz egy négyzetrácsot, és köröket, kereszteket kezdesz belerajzolni. A fejben amőbázás egy kemény dolog, de jó módja az IQ-d fejlesztésének. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [1 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még -5.]

* 2. BP: szk 360 361 768 keresed a 360. szörnyet a 361. szörnyet a 768. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy ryuku gárdistát. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még -5.]

* 3. BP: bb 70 85 152 beraksz a bankba a 70. tárgyat (85 darabot)
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még -5.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Fura érzésed van: mintha valami mocorogna a hasadban. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 20, 1, 22.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját töm magába a nektoraf. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -5 pontod maradt, ebből a következő körre -5 pontot vihetsz át. Kapsz még 390 pontot. A következő körben tehát 385 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ÉJKORNIS (228. SZÖRNY)
Micsoda gonosz, sötét mágia fordította a csodálatos trikornis ezzé a mérhetetlenül elvetemült, pokoli teremtménnyé! Az éjkornis alakja olyan, mint a trikornisé, de szőre éjfekete, szeme vörösen izzik. Mágikus képességei pedig - mivel nem kötik erkölcsi és morális megfontolások - jócskán meghaladják a trikorniséit. Ha egy jó kalandozó szembekerül az éjkornissal, jaj neki! A legendák szerint a legnagyobb hatalmú gonoszok, Thargodan hercegek és ősmágusok képesek rá, hogy az éjkornist szolgálatukba kényszerítsék, és meglovagolják.

ÉBER VADÁSZKUTYA (62. VARÁZSLAT)
Az éber vadászkutya az éber kakukk varázslat egy fejlettebb formája. Elmormolásakor, egy szárnyas hernyó felhasználásával megidézel egy fantom-kutyát, amely táborozás alatt a holmidat őrzi. Ez a nálad próbálkozó tolvajok számára -10-et jelent a lopás szakértelmükre, vagyis gyakorlatilag teljesen esélytelenek lesznek. A varázslat által adot lopás büntetés a papi varázserőd növekedésével nő egészen -20-ig. Elmormolása 12 VP-be kerül, hatása nem adódik össze az éber kakukkéval!

SZÖRNYCSÁBÍTÁS (83. VARÁZSLAT)
A szörnycsábítás varázslattal az adott szörnyfaj számára kedvező illatokat idézel elő, ezzel felkeltve a környéken tartózkodó, ilyen szörnyek figyelmét. A varázslat elmondása a V 83 paranccsal történik, 14 VP-ért és 3 TVP-ért. A parancsot akkor add ki, amikor már egy SZK parancsot is kiadtál. A szörnycsábítás megnöveli a következő kör elején a sikeres szörnykeresés esélyét, a papi szintedtől függően 10-16 százalékkal.

FIATALÍTÁS (140. VARÁZSLAT)
A fiatalítás varázslat segítségével visszájára fordíthatod a természetellenes öregedést, és ezzel megmentheted a testedet a biztos pusztulástól. Elmondása 10 TVP-t, 40 VP-t, 3 isteni könnycseppet, és egy grifftojást igényel, és eredményeképp 4D4 évvel visszafiatalodik a tested. Nem válhatsz a varázslattal fiatalabbá, mint a természetellenes öregedés előtt voltál!

ROGUENA (779. SZÖRNY)
Ez a vörös foltokkal tarkított rózsaszín vaddisznó a garokk keleti pusztákon élő távoli rokona. Bár buta állat, mégis a legjobb, ha távolról elkerülöd tompa, széles metszőfogait, illetve hegyes karmait, hiszen agresszivitása legendás. Mindenre és mindenkire rátámad, ami és aki bemerészkedik élőhelyére. Bár húsa ízletes, meglehetősen erős gyomrot kíván annak megszerzése. A roguena bőre ugyanis olyan bűzt áraszt ki magából, ami azonnali émelygést okoz, így csak a bőr lenyúzásával lehet hozzájutni a finomabb falatokhoz. Az orkok, akiknek szaglása csekély, előszeretettel használják őket hátasállatnak. A történelem feljegyzett olyan eseteket is, amikor parasztgazdák a roguenát földjeik megművelésére, felásására használták - azóta azonban ezek az állatok teljesen visszavadultak, már nyoma sincs viselkedésükben annak, hogy rabszolgasorsra vágynának.

PSZI ŐSELEMENTÁL (258. SZÖRNY)
Ez az! Már nem tudtad, hogy mi hiányzott! Az Álomvilágból nagy ritkán átkerülő pszi elementál nagyon ritkán érik el a begubódzás korát, mert már sokkal előtte lemészárolják őket a kalandozók. Ha azonban nagy ritkán a pszi elementál eléri a megfelelő kort, begubódzik, és egy hét múlva kikel belőle a pszi őselementál. A fentieknél persze sokkal gyakoribb, hogy egy kifejlett pszi őselementál látogat át a létsíkunkra, mert kalandozók vagy Thargodanok öldösésével akar tapasztalati ponthoz jutni. A pszi őselementálnak több csápja van, nehezebb megölni, több mösze élősködik rajta, és persze fejlettebbek a pszi képességei, mint fiatalkori verziója. A hatalmas, medúzaszerű, kissé ködös plazmajelenség sajnos csak közvetlen közelből vehető általában észre, ezért még BA paranccsal sem tudsz előle elmenekülni.

KARAKTERLAP

Krynn, egy barna, copfos hajú, zöld szemű alakváltó férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. A bőröd világosabb az átlagosnál. Sheran nagyhatalmú főpapja vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 249. fordulód.

Erő: 39 (48) Szint: 25 Merészség: 4/5 Magasság: 186 cm
IQ: 28 (37) Támadás: 40 (42) Agresszió: 6 Testsúly: 81 kg
Ügyesség: 29 (34) Védekezés: 34 (39) Menekülés: 40 % Életkor: 40/40 év
Egészség: 31 (38) Életpont: 401/56 Jellem: semleges (-4) Tul. pont: 9
Szerencse: 34 (40) Varázspont: 755/71 Pénz: 5485 arany Kép. pont: 27
Tudatpont: 18/13 Pszi pont: 124/-1 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 30
Eddig összesen 1829 szörnyet (14 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 22 332 TP-t kaptál. Jelenleg 1 439 310 TP-d van. A következő szinthez még 260 690 TP szükséges. Trófeáid: Dögvész, Raia szent lovagja, éjkornis. A 219. fordulódban 9881 arany került a bankszámládra. 11363 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 10/17 ökölvívás: *19/102 szúrófegyverek: 27/62 (+6%)
vágófegyverek: 17/50 ütőfegyverek: 1/72 lőfegyverek: 12/43
dobófegyverek: 24/15

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << ryuku szablya (#695) << biami kvazárlándzsa (#568)
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
159,56 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 96,57
Legfeljebb 25 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 62, 56, 59, 65, 60

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 182 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 6/57 (+11%) 2. nyomkövetés: 29/58 3. mászás: 13/23 (+11%)
4. csapdakészítés: 30/13 (+6%) 5. csapdaészlelés: 3/98 6. gyógyítás: 55/33 (+23%)
7. titkosírás: 3/69 8. felderítés: 12/80 (+17%) 9. szörnyidomítás: 10/19
10. teológia: 25/67 (+58%) 11. taumaturgia: 37/7 (+2%) 12. szerencsejáték: 2/31
13. versengés: 17/44 14. harcművészetek: 10/67 15. zene: 9/13
16. szörnyismeret: 29/20 (+20%) 17. pszi: 12/40 (+25%) 18. zárnyitás: 8/56
19. vadászat: 7/14 20. bányászat: 30/68 21. úszás: 15/12
22. főzés: 11/3 (+10%) 23. csapatmunka: 1/29

FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet)
gyógyítasz 50% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 7 alkalommal)
kutatsz max. 50 TVP-ért
ásol max. 100 TVP-ért
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, küldetés (5)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 50)
szintszívó lények (#9097), Pikoló (#7010) (csak egyszer), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer), nómenklatúra (#158) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) természet haragja (#141, 20 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: 10 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
áldomás (#6) pszi-ernyő (#64) szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20)
izomernyesztés (#33), méregfelhő (#37), szárazság (#48), jégcsóva (#41)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
védelem tűz ellen (#38), hhaar burka (#32)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
nektoraf (#355) (málhás: +27 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A víz egy Sheran-pap számára természetes lételem. Imádkozz, amint úszás szakértelmed elérte a 7. szintet!
2.) Egy könnyű feladat: imádkozz úgy, hogy megterheltséged 20% alatt van.
3.) Aprítsd a trutyikat, amelyek esszenciádból táplálkoznak! A demonstráció tárgya legyen mondjuk... három nómenklatúra! (számláló: 0)

HŐSTETTEID
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 5 (limit: 519), a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 0, a pontszámod: 509.
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 241, a megölt vezérek száma: 1, a pontszámod: 25 710.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
mest. gerjesztés (184)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
fejleszt.gyümölcse (292)
magiometer (314)
jégmág. hierarchia (391)
jégrúna (398)
jégvihar generálása (407)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) OK
közös ima (509) OK
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) OK
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 43 TU. szükséges még: 47 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1461 TU szükséges.)
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON
10 arany pikkelyvért (#456) 13 tükörpáncél (#519) 215 gyöngymangó (#135)
2 fpi formázó minta (#419)

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN
140 áldott kő (#642) 50 extra takarmány (#1360) 1 Aurgir lándzsája (#1314)
27 esszenciakristály (#350) 869 jégszilánk (#1128) 1333 tükör (#43)
3 nyomkereső talizmán (#671) 1870 sárkánypikkely (#292) 108 gyógykenőcs (#313)
200 katonai kötszer (#1508) 3440 ugh méreg (#166) 1 trikornis nyereg (#1536)
12 mágusszelence (#1076) 19 térhajlító kavics (#1539) 57 őskristály-szilánk (#1525)
51 szent jogar (#150) 510 quwarg tojás (#360) 508 kaktuszbogyó (#429)
2 bronz taider (#641) 26475 kaja (#2) 2 aranytű (#272)
3 ryuku sisak (#688) 4 Xanathal karkötője (#956) 4 ryuku mellvért (#689)
2 ryuku kesztyű (#690) 7 quwarg teleportgömb (#1534) 1 ryuku köpeny (#693)
1 kentaurusz szőttes (#1641) 1 pókkarmok (#886) 1 Korrissh sisakja (#1658)
1 Fókuszpenge (#639) 1 fejsze (#1240) 1 olló (#335)
3 Eldereth szilánk (#512) 1 ryuku karvédő (#687) 75 vámpírfog (#1221)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 esszenciakristály (#350) 60 polip szívóka (#391) 3 Thargodan esszencia (#328)
1 varázskő (#305) 22 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
40 arany (#50) 1 dözmöng szív (#122) 1 ezüstshuriken (#327)
2 ezüsttőr (#322) 1 fekete gyöngy (#99) 1 gromak bőr (#268)
4 kaja (#2) 1 kígyóbőr kesztyű (#49) 1 kőszem (#304)
3 magszim bél (#103) 1 mászó-karperec (#392) 1 mérg. ubuk dobónyíl (#188)
1 moa kristály (#2203) 2 obszidián karkötő (#229) 1 szvó-ektoplazma (#151)
1 trikornis szarv (#198)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160
54
55
56
57
(152,55) qwarg rohamosztagos (#242), 42. jellempróba
(153,55) vapár cserje (#109, belőle készíthető: #110), éjkornis (#228)
(154,55) Raia szent lovagja (#239), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), oltár, szent tölgyfa (#393), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720)
(155,55) roguena (#779), márványtorony (#175), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), Dornodon oltár, kőkorszaki szaki (#109), óriáspók (#303)
(156,55) sírlidérc (#172), szintszívó (#96), óriás csontváz (#176), ősi csatamező (#263), délkeletre tartó szekérkaraván (#1215), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), Raia szent lovagja (#239)
(157,56) tüskés harci gromakok (#156), quwarg boly (#359), oltár, Chara-din monolitja (#534), 50. jellempróba, quwarg nagymester (#214)
(158,56) kputtyintó csalán (#247), grok-képződmény (#149), Leah oltár, pszi őselementál (#258), massza (#217)
(159,56) bávatag golombár (#165), massza (#217)

Üzenet küldése a karakternek