243. forduló, 245. forduló, Romold Thralk összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. febr. 11. 9h:06'
EZ A 251. JÁTÉKHETED, 244. FORDULÓD
252. játékheted kezdete: febr. 13.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3471
SZÁMLA : XXXX

ROMOLD THRALK KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [73,57] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átveszed a sikeresen eladott 5 bronzhegyű nyíl (eladási ár: 261 arany, ebből a kezelési költség: 20 arany) ellenértékét.
A táborozás 1. napján összefutsz egy barna, rövid hajú, barna szemű troll férfival. Fekete a bőre. Tharr nagyhatalmú főpapja. Felszerelését egy fekete köpönyeg, egy dísztelen acélsisak, egy sötét színű, rangjelzésekkel teli egyenruha és egy harcokban megviselt, ám remek állapotban lévő fegyverzet alkotja. Övtarsolyából egy pakk, igencsak használtnak látszó kártyapakli kandikál ki. Rangja a Kompániában: csaták bajnoka. Felszerelését egy Toodrok Din trófea, egy varkaudar őslich trófea és egy varkaudar remete trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: csaták viharától tépett lobogó. Egy csataremák a hátasa. Málhásállata egy bazaltelementál. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. Barátságtalanul végigmér Téged, majd valami köszönésfélét vakkant feléd. Odébbállsz.
A 3. napon találkozol Tc Mayer. Sheran hűséges követője. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bíbor erőövet, egy kvazár páncélt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy umbatari karkötőt, egy varkaudar csizmát és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy nukleáris cickány trófea, egy karmos tankány trófea és egy dombi yeti trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Két izmos kar által kettétört varázspálca. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Auráját érzékelve máris tudod, semleges jellemű. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
A 3. napon összeakadsz Buzzplotrzud. Sheran hűséges követője. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy korinthai talizmánt, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy érző szívű dromedár trófea, egy karmos tankány trófea és egy vérfürdető magszim trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: egy kristálygömb belsejében épülő mágustorony. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Hátasállata egy garokk! Holmiját egy sörényes ubuk cipeli. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: semlegesnek tűnik. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
A 3. napon összeakadsz Amos Kaelpyrral. Tharr főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy gránit szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy lajstrom medált, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy rothasztó talizmánt, egy ryuku csizmát, egy smaragd védőgyűrűt és egy szirén köpenyét visel. Fegyverzetét egy óriás szőröspók trófea, egy quwarg parafenomén trófea és egy varkaudar varázsló trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy mutáns pók a hátasa. Holmiját egy karmos tankány cipeli. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: semlegesnek tűnik.
Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Buzzplotrzud, amikor összefutottatok, adott neked 9 szárnyas hernyót.
Amos Kaelpyr, amikor találkoztál vele, adott neked egy kulcskarikát. Ennivalód fogytán van, elindulsz vadászni, hogy legyen valami vacsorára. Ahogy próbálod becserkészni a kiszemelt vadat, egyszer csak valami különös érzés kerít hatalmába: mintha túlvilági erők töltenék be a levegőt. Megállsz. Monoton mormogásra leszel figyelmes. A hang irányába fordítod a fejed. Egy harcost látsz - imádkozik. Ruháját furcsa szimbólum ékesíti: izzó magmából előtörő gránit monolit. Nagy harcban vehetett részt - árulkodnak a testét borító, vérző sebek. Próbálsz halkan elosonni, nehogy megzavard a meditációban, amikor szemed hirtelen megakad valamin a földön: egy, a sártól alig felismerhető, széttört káosz szimbólum...
Nekiállsz, hogy kezeddel lyukat kaparj a földbe. Nem, mégse lesz jó, itt könnyen megtalálhatják pénzedet. Talán ott a bokor tövében. Arrébb szaladsz, de ez a hely se tetszik igazán. "Csak el ne lopják!" rettegsz a gondolattól, és ide-oda futkosol a bozótban. Mikor végre lecsillapodsz, döbbenten veszed észre, hogy egy sereg gnóm gyermek szaladgál a mezőn, és szedegeti össze szétszóródott vagyonodat. "Nnneeeeem!" üvöltöd kétségbeesetten, ahogy észreveszed a lyukat erszényed alján. Riadtan térsz magadhoz, és az éjszaka hátralévő részét álmatlanul virrasztod végig, erszényedet markolászva.
Az aranytermő erszény 42 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 mocsári penkét. A teremtés zsákja létrehozott 1 aranyló ugarhéjat. A teremtés zsákja létrehozott 1 szárnyas hernyót.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+50 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Minden varázserőd visszatért. (+202 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+68 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.) Tojást tojik az uzbány. (+3 kaja.) A lottó 750. hetének nyerőszámai: 14, 6, 29. 2 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 11 arany nyereményt kapsz. Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy ork bérgyilász nyomára bukkanj. Úgy látszik, ilyen szörny nem él a környező néhány négyzetmérföldes területen. [7 pontot használtál fel, van még 491.]

* 1. KP: elmormolod a 6. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Létrehoztad az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-7 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 486.]

* 2. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 12. varázslatot a 24. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 486.]
Fürgén varázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-8 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 484.]
Fürgén varázsolsz! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-8 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 482.]

* 3. KP: használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [20 pontot használtál fel, van még 462.]

* 4. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 88. varázslatot a 86. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 460.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 460.]
Fürgén varázsolsz! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 460.]

* 5. KP: kézbeveszed/felveszed a 820. tárgyat
Leveszed a ryuku vadászinget, majd felöltöd a szirén köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 460.]

ek 116 50 313 t. energia kisütése: 116 50 313
Gyógykenőcs gyógyító tárgyat fogsz használni, ha életerőd 50 százalék alá zuhan. [0 pontot használtál fel, van még 460.]

kb 260 10 kiveszel a bankból a 260. tárgyat (10 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 10 isteni könnycseppet. [0 pontot használtál fel, van még 460.]

kb 2 20 kiveszel a bankból a 2. tárgyat (20 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 20 kaját. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [0 pontot használtál fel, van még 460.]

vv 71 elmormolod a 71. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 458.]

ek 145 2 t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 448.]

le 254 leveszed/lerakod a 254. tárgyat
Lehúzod az ujjadról a regeneráló gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 448.]

kf 1171 kézbeveszed/felveszed az 1171. tárgyat
Az ujjadra húzod a vark. pecsétgyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 448.]

hu 76 hulladék: 76
Hulladékgyűjtés törölve: bronzkulcs. [0 pontot használtál fel, van még 448.]

v 22 648 elmormolod a 22. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő kulcskarikát. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 1 kis vaskulcs [kis vaskulcs ládikóba-> (72,59)-> 3 arany, -2 ÉP], 1 csontkulcs, 1 rézkulcs [rézkulcs ládikóba-> (72,59)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], 1 bronzkulcs, 1 vaskulcs [vaskulcs ládikóba-> (72,59)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], 1 ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (72,59)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], 1 nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (72,59)-> 14 arany, -2 ÉP], 1 nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (72,59)-> 16 arany, -2 ÉP], 1 kis aranykulcs, 1 smaragd kulcs. [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 443.]

a 240 3338 1 átadod a 240. tárgyat a 3338. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 kis aranykulcsot Amos Kaelpyr részére. [0 pontot használtál fel, van még 443.]

a 241 3338 1 átadod a 241. tárgyat a 3338. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 smaragd kulcsot Amos Kaelpyr részére. [0 pontot használtál fel, van még 443.]

a 403 3338 6 átadod a 403. tárgyat a 3338. kalandozónak (6 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 6 fokhagymát Amos Kaelpyr részére. [0 pontot használtál fel, van még 443.]

a 152 3112 5 átadod a 152. tárgyat a 3112. kalandozónak (5 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 5 vasércet Buzzplotrzud részére. [0 pontot használtál fel, van még 443.]

aa 180 301 244 átadod a 180. tárgyat a 301. tárgyat a 244. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 1 ezüst gyűrűt Buzzplotrzud részére. Ok, sikeresen átadtál 1 din formázó mintát Buzzplotrzud részére. Ok, sikeresen átadtál 5 kvazárt Buzzplotrzud részére. [0 pontot használtál fel, van még 443.]

aa 334 298 299 átadod a 334. tárgyat a 298. tárgyat a 299. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 10 acéltűt Buzzplotrzud részére. Ok, sikeresen átadtál 1 arx formázó mintát Buzzplotrzud részére. Ok, sikeresen átadtál 1 bev formázó mintát Buzzplotrzud részére. [0 pontot használtál fel, van még 443.]

a 655 3112 4 átadod a 655. tárgyat a 3112. kalandozónak (4 darabot)
Sajnos nincs nálad az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 443.]

a 153 3112 20 átadod a 153. tárgyat a 3112. kalandozónak (20 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 20 pirkitet Buzzplotrzud részére. [0 pontot használtál fel, van még 443.]

a 56 3112 8 átadod az 56. tárgyat a 3112. kalandozónak (8 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 8 mákrózsa virágot Buzzplotrzud részére. [0 pontot használtál fel, van még 443.]

a 449 3112 1 átadod a 449. tárgyat a 3112. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 kristályfolyadékot Buzzplotrzud részére. [0 pontot használtál fel, van még 443.]

a 733 3112 1 átadod a 733. tárgyat a 3112. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 bunthar bőrt Buzzplotrzud részére. [0 pontot használtál fel, van még 443.]

m 6 mozogsz nyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[99,58] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy krómkaktuszt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (vasérc) találsz. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy púderszikla van. Délnyugatra egy rúnakő van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.)
[9 pontot használtál fel, van még 434.]

kt 43 2 elkészíted a 43. tárgyat (2 darabot)
Begyűjtöttél 2 tükröt. IQ-d TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 424.]

m 4 mozogsz délre
[99,59] A dombvidéket magad mögött hagyod. Sűrű bokrokkal teli terepen vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba).
(Feltételes segítség:) - Hő! - mondod a spagulárnak. Az - látva, hogy szakember szólt hozzá - engedelmesen közeledik feléd. A megfelelő időben, a megfelelő módon elkapod a kantárt. Az ember megköszöni a segítségedet, elmeséli, hogy milyen hasznos egy ilyen állat, hiszen naponta akár 27 mérföldet is meg tud vele tenni. (+4 jóság.)
Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy manifesztátor. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a manifesztátor zsezsgő plazmáját. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 manifeszt.nyúlványt. 336 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[34 pontot használtál fel, van még 390.]

kt 22 100 elkészíted a 22. tárgyat (100 darabot)
Begyűjtöttél 100 tüskét. IQ-d TF-elődött. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [100 pontot használtál fel, van még 290.]

h 1167 14 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom mákrózsafőzet készül. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Oltári finom volt! És ez a lebegés... 241 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 288.]

m 6 6 7 mozogsz nyugatra, nyugatra, északnyugatra
[98,59] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Látsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Leah rúnaköve. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Raia hívei emelték. A földön meglátsz egy quwargot. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy művészi porolit van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.


(Továbbmész...) [97,59] Továbbra is síkságon vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Átadod a húrt a lánynak, mire az buzgón hangolni kezd. Trillázása elűzi az erdő csendjét. Amikor kész a zeneszerszám, elénekeltek közösen egy dalt, ami a napfelkeltéről szól. A lány dicséri a hangodat, te megköszönöd, majd integetve továbbindulsz. (+2 jóság.)
Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy művészi porolitot. Délnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy Chara-din monolitja van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő quwarg harcos nem jelenthet komoly veszélyt. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 16 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a quwarg harcos bal középső lábát. (4 támadással 12 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját ellenfeledre rontasz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a quwarg harcos torát. (4 támadással 140 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+14 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 58 életpontot sebeztél. Aritma ostorával eltalálod a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A quwarg harcos csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1072 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 252, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [96,58] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Hmm, csak egy kardfogú fülemüle. Ettől nincs semmi félnivalód. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a kardfogú fülemüle bal lábát. (4 támadással 35 életpontot sebezve.) A lény iszonyatos rikácsolásba kezd. Zenélni kezdesz, hogy ellensúlyozd a gyilkos hanghullámokat. A tehetség! A harmonikus zene legyőzi és elhallgattatja a szörnyet. Marokra fogva a Mallon botját ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kardfogú fülemüle tollpihés hasát. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Aritma ostorával megcsapod a kardfogú fülemüle fejét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Kisebb sebet ejt a kardfogú fülemüle agyarával a testeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 fülemüle agyart. 729 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

[32 pontot használtál fel, van még 256.]

kt 313 9 elkészíted a 313. tárgyat (9 darabot)
Mormolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Egy végső mozdulattal előhívod a varázsital főzése varázslatot! Hozzálátsz a főzéshez. Lassan mormolsz, miközben a főzet forrni kezd. Beleszórsz mindent, ami szükséges. Elkészült! Szörnyű a szaga, de az íze még rosszabb lesz. [-30 varázspont.] Legyártottál 9 gyógykenőcsöt. IQ-d TF-elődött. [45 pontot használtál fel, van még 211.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[95,59] Fák, mindenütt csak fák. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy trikornis. Távolságot tartva, de kultúrált kalandozóhoz és szörnyhöz méltó udvariassággal szemlélitek egymást. A találkozó vér nélkül folyt le.

Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Troll vagy? Erőt akarsz? Lépj be a Kvazársziklákhoz! Keresd a véres csatabárdot! Bunkós Baxi " Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy elf kósza házát. Megtudod, hogyan szerezhetsz mágikus hátizsákot. (ld. enc.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem valami friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északra vezetnek. [9 pontot használtál fel, van még 202.]

kb 734 2 kiveszel a bankból a 734. tárgyat (2 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 2 bunthar zsákot. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [0 pontot használtál fel, van még 202.]

kt 735 1 elkészíted a 735. tárgyat (1 darabot)
Az összegyűjtött tárgyakért cserébe kaptál 1 mágikus hátizsákot. 200 tapasztalati pontot kaptál. [5 pontot használtál fel, van még 197.]

v 96 93 55 elmormolod a 96. varázslatot
Mormolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Elmormoltad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(95,59) trikornisok (#104), Chara-din monolitja (#534), elf kósza háza (#681)
(96,58) kardfogú fülemüle (#146)
(97,59) Tharr oltár, 49. jellempróba, quwarg harcos (#201)
(98,59) Leah rúnaköve, Chara-din monolitja (#534), Raia oltár
(99,58) krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), vaskohó (#155), oltár, érclelőhely
(99,59) oltár, Chara-din monolitja (#534), 35. jellempróba, manifesztátor (#124)

[93,55] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy csodák kútját. Egy épületet látsz, amelyen büszkén lengedezik a yaurr hadsereg zászlója a királyi címer fölött. (760. épület.)
Találkozol Radonnal. Auráját mágikus vihar övezi. Fairlight főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Az őselemi mágusok rendjének beavatott rangú tagja. Egy arany papi karkötőt, egy bátorság medálját, egy féregíz nyakpántot, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy párducbőr övtáskát, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy vark. pecsétgyűrűt és egy villám szimbólumot visel. Ruházatát egy ongóliant trófea, egy varkaudar hadúr trófea és egy fagymágus trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Jobb kezében egy ryuku kopját, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd sullár. Teherhordója is van: egy ryuku ostromteknős! Szegény állat majd megszakad. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: az ő jelleme semleges. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Találkozol Odüsszeusszal. Elenios főpap-jelöltje. Egy bíbor erőövet, egy bozontfonatot, egy bundás kabátot, egy Eldaran karkötőjét, egy griff nyakéket, egy hatalom fülbevalóját, egy Métely páncélját, egy obszidián függőt, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szem szimbólumot, egy tankány karmot, egy trófea nyakláncot, egy tünde tegezt, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot és egy vérpettyes gyűrűt visel. Ruházatát egy óriás szőröspók trófea, egy jégtroll trófea és egy pókkirálynő trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: szellőjárta fűzfaliget a csillagos ég alatt. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd mutáns pók. Holmiját egy karmos tankány cipeli. Mentális auráját felismered, az ő jelleme is tiszta fehér, akárcsak a Tiéd. Az elf kategorikusan kijelenti, hogy most pedig lőbemutatót tart neked! Nincs erőd ellenkezni, így kénytelen-kelletlen elsajátítasz néhány új trükköt... Köszöntitek egymást, aztán tovább.
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 187.]

be 670 bemész a 670. épületbe
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 187.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Elegáns mozdulattal 1 aranyérmét hajítasz a kútba. Már épp feladnád, hogy történik valami, amikor észreveszed a kút padkájához támasztott 1 topáz erényövet. Biztos, hogy neked szánta a kút. (ld. enc.) Öröm és elégedettség lesz úrrá rajtad. [4 pontot használtál fel, van még 183.]
Bal kézzel megpörgetsz a jobb tenyereden egy aranyérmét, majd a kútba hajítod. Hirtelen tűnik el a bicegés, ami a legutóbbi csata óta kíséri utadat. (+3 életerő.) Elégedetten mosolyodsz el. [4 pontot használtál fel, van még 179.]
Apró csókot lehelsz az aranyérmére, mielőtt a kútba hajítanád. Hirtelen, mint egy villámcsapás, testedbe egy energiacsóva csapódik. A jótékony áramlat erősebbé és bátrabbá tesz. (+3 védettség forduló végéig.) Felvillanyozódva indulsz tovább. [4 pontot használtál fel, van még 175.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Apró csókot lehelsz az aranyérmére, mielőtt a kútba hajítanád. A kút szelleme kínos lassúsággal materializálódik előtted. Tenyerét feléd nyújtja, rajta 1 vas dobónyíl. Felvillanyozódva indulsz tovább. [4 pontot használtál fel, van még 171.]
Előkotorsz 1 aranyat, és bedobod a kút belsejébe. Épp egy kalandozó megy el melletted a legyengült tüskés gigaférgén, amikor egy nyílvessző száguld át a téren, és egyenesen a nyakába fúródik. A lovas tehetetlenül zuhan az utca porába, a hátas pedig elszabadul. Csak úgy marcangolja szét a bámészkodó embereket, míg ott nem teremsz, és felkapaszkodsz a hátára. Egy beidomított jószágot nem is olyan nehéz meglovagolni. Legalábbis eleinte úgy tűnik, meg eddig úgy tudtad, de most ez a dög le akar dobni a hátáról. Néhány pillanatba beletelik, míg végzel vele. Mindenki hálás a környéken. (+1 jóság.) Hálát rebegsz a kút irányába a megtörtént csodáért. [4 pontot használtál fel, van még 167.]
Kíváncsi kifejezést öltve arcodra, bedobsz 1 aranyérmét a kútba. A kút mélyéről sóhajok törnek fel, melyeknek hangja addig visszhangzik, míg teljesen körbe nem ölelik testedet. Aztán már ott tombolnak a fejedben, egy pillanatra a teljes relaxáció állapotát idézve elő sejtjeidben. A hatása szenzációs: regenerálódtál 9 varázspontot. Elégedetten mosolyodsz el. [4 pontot használtál fel, van még 163.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
A kút üreges belsejébe hajítasz 1 aranyérmét, majd izgalomteljes bizonytalanságban várod, hogy csörömpölve elérje a kút alját. Rövid várakozás után láthatatlan kezek közelebb taszítanak a kút padkájához. Pont, hogy a belsejébe nézhess, ahol pont elérhető magasságban 1 kis vaspajzs lebeg. Elégedetten konstatálod, hogy ez mind a tied. [kis vaspajzs ládikóba-> (94,53)-> 16 arany, -2 ÉP] Öröm és elégedettség lesz úrrá rajtad. [4 pontot használtál fel, van még 159.]
Elegáns mozdulattal 1 aranyérmét hajítasz a kútba. Látomásod támad. Egy zöld fűvel benőtt réten állsz, a közelben mindenütt a Földanya teremtményei szaladgálnak. Mielőtt véleményt alkothatnál a helyről, különös dologra leszel figyelmes a lábaidnál. Jobban szemügyre veszed, mi az: 13 ovimon-bogyó. Miután ruhád alá rejtetted, az illúzió egycsapásra szertefoszlik, és újra a kút előtt találod magad. (A tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Szerencsésnek érzed magad a történtekért. [4 pontot használtál fel, van még 155.]
A kút üreges belsejébe hajítasz 1 aranyérmét, majd izgalomteljes bizonytalanságban várod, hogy csörömpölve elérje a kút alját. Könnyed szellő támad, és néhány esőcsepp is aláhull az égből. Összébb húzod a hátizsákod, nehogy baja essen a benne tárolt értékeknek, és ekkor veszed észre, hogy valami különös nyomja kifelé az oldalát. Kipakolod, hogy szemügyre vehesd mi az. A leltár 1 kis vaspajzs többletet jelez. [kis vaspajzs ládikóba-> (94,53)-> 16 arany, -2 ÉP] Le sem tudod törölni az elégedett mosolyt az arcodról. [4 pontot használtál fel, van még 151.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Előkotorsz 1 aranyat, és bedobod a kút belsejébe. Miközben a kúttal voltál elfoglalva, melletted felgyorsulnak az események. Épp egy hetyke elf lánynak szúrták le a troll testőrét, álarcot viselő banditák. Most épp a lánnyal készülnek tenni valamit... Hát ezt nem hagyhatod. Rohanva indulsz az eset helyszíne felé. Szerencsére a banditák szétrebbennek jöttödre, nincs szükség harcra. Az elf lányka hálát rebeg, majd miután megígérteted vele, hogy ezentúl jobban fog vigyázni, eltűnik az utca másik végében álló kocsmában. Megint bajba fog keveredni, gondolod, de ez ellen már nem tehetsz semmit. (+1 jóság.) Hálát rebegsz a kút irányába a megtörtént csodáért. [4 pontot használtál fel, van még 147.]
Előkotorsz 1 aranyat, és bedobod a kút belsejébe. Váratlanul néhány sebed beforr. (+3 életerő.) Le sem tudod törölni az elégedett mosolyt az arcodról. [4 pontot használtál fel, van még 143.]
Apró csókot lehelsz az aranyérmére, mielőtt a kútba hajítanád. Egy edzőteremben eszmélsz, ahol csak ketten vagytok. Te és a kobudera mestered. A legkülönfélébb alakzatok garmadáját sajátítod el, röpke másodpercek alatt, majd megkíméled oktatód életét is, mikor a tesztcsatában a földre kényszerítetted... Mint valami látomásból felébredve, újra ott találod magad, ahol az egész kezdődött, a kút padkájának támaszkodva. Túl valóságos emlékeid vannak az eseményekről. 1000 tapasztalati pontot kaptál. Felvillanyozódva indulsz tovább. [4 pontot használtál fel, van még 139.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
1 aranyat dobsz a kút belsejébe. Lebegő látomásként egy női fej jelenik meg előtted. Áttetsző ajkai elrebegnek néhány dolgot a csapatmunka szakértelemről. (Szakértelmed 13 százalékkal nőtt.) Szerencsésnek érzed magad a történtekért. [4 pontot használtál fel, van még 135.]
1 aranyat dobsz a kút belsejébe. Könnyed szellő támad, és néhány esőcsepp is aláhull az égből. Összébb húzod a hátizsákod, nehogy baja essen a benne tárolt értékeknek, és ekkor veszed észre, hogy valami különös nyomja kifelé az oldalát. Kipakolod, hogy szemügyre vehesd mi az. A leltár 16 kaja többletet jelez. Elégedetten mosolyodsz el. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [4 pontot használtál fel, van még 131.]
Elegáns mozdulattal 1 aranyérmét hajítasz a kútba. Bizsergető érzés vándorol végig testeden, mintegy mindenhol megacélosítva azt. (+3 erő forduló végéig.) Remek hangulatba kerülsz, és gyors imát mormolsz a megtörtént eseményekért. [4 pontot használtál fel, van még 127.]

m 2 4 4 mozogsz keletre, délre, délre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[95,59] A síkságot ritka erdő váltja fel. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Troll vagy? Erőt akarsz? Lépj be a Kvazársziklákhoz! Keresd a véres csatabárdot! Bunkós Baxi " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy elf kósza házát.
(Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad előtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. Elveszi a belépőre szánt 20 aranyérmét, majd az utat mutatva előreenged.
Megállsz a céllövölde előtt. Épp egy kalandor lép ki a sátorból, egyik kezében kardot szorongat, a másikban pedig egy felismerhetetlenül véres szörnytrófeát. Az ismeretlen hős sikerén felbuzdulva neked is kedved támad próbára tenni tudásod. Az ajtónálló óriás kérdések nélkül a sátorba enged. Éles szemed azonnal kiszúrja a terem távolabbi sarkából támadó lényt. Egy kék rothasztó.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 64 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a kék rothasztó testét. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Visszafojtod lélegzetedet. Megmarkolva a Mallon botját a másikra rontasz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a kék rothasztó nyúlós nyelvét. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Aritma ostorával eltalálod a kék rothasztó testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Nyelvével a kék rothasztó úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A kék rothasztó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 rothasztó talizmán. 1731 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 223, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}


Nocsak, itt van valami érdekes! Nem valami friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [95,60] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Utad során felfedezel egy gumifát. Találsz egy oltárt. Leah hívei emelték. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Nini, egy quwarg! Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Tharr oltárt. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délkeletre egy mély kút van. Nyugatra egy vaskohó van. Elrakod a távcsövet. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő sörényes ubuk nem jelenthet komoly veszélyt. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a sörényes ubuk testét. (4 támadással 35 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Mallon botjával iszonyatosan megcsapod a sörényes ubuk nyakát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Aritma ostorával megcsapod a sörényes ubuk bal első lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A sörényes ubuk állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 ubuk tüskét. 304 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [95,61] A talaj lápossá, ingoványossá válik: mocsárvidéken jársz. Nyomasztó hangulatot nyújt a sötét víz felett ülő szürke köd. Felfedeztél egy nekrofunt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy mély kutat. Délkeletre egy rúnakő van. Délre egy phua-kúp van. Északnyugatra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
(Feltételes támadás:) Egy szintszívó! Ezt kerested. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a szintszívó jobb oldalát. (4 támadással 12 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját ellenfeledre támadsz. Mallon botjával kegyetlenül megütöd a szintszívó ködös testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Aritma ostorával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a szintszívó ködös testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A szintszívó karmai majdnem eltalálnak! A szintszívó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 294 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. A feléd közeledő varkaudar mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a varkaudar fejét. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Utad során felfedezed egy fekete, hosszú hajú, barna szemű elf férfi táborát. Bőre bronzként csillog. Egy bozontfonatot, egy denevér szimbólumot, egy Eldaran karkötőjét, egy griff nyakéket, egy hatalom fülbevalóját, egy hősiesítő medált, egy Khór kesztyűjét, egy Khór maszkját, egy kvazár páncélt, egy kvazár sisakot, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy ritualista övet, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku vadászinget, egy smaragd védőgyűrűt, egy vark. pecsétgyűrűt és egy varkaudar szimbólumot visel. Bézs-Korona érdemrendet visel. Felszerelését egy quwarg ősmágus trófea, egy varkaudar hadúr trófea és egy ongóliant trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: bézs alapon édeskés illatú halálsikoly. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasállata egy mutáns pók! Tárgyainak egy részét egy ragyás burástya viszi. Auráját érzékelve máris tudod, jó jellemű, ahogy Te is az vagy. Erősnek, nagy hatalmúnak látszik - nincs értelme leöletni magadat vele. Nagy ívben elkerülöd a táborhelyét, mielőtt még felfigyelne rád.
[37 pontot használtál fel, van még 90.]

szk 353 keresed a 353. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy tesh alligátort. [0 pontot használtál fel, van még 90.]

vv 83 elmormolod a 83. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] [1 pontot használtál fel, van még 89.]

* 1. BP: használod az 1271. tárgyat
Elültetsz egy borkonyó bibét Sheran cserepében, majd meglocsolod vízzel és isteni könnycseppel. Egyelőre semmi nem történik, de tudod, a föld mélyén már megkezdődött a csírázás folyamata. Hamarosan jókora, szüretelhető növény nő ebben a cserépben. [5 pontot használtál fel, van még 84.]

* 2. BP: használod a 243. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 79.]

* 3. BP: használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 79.]

* 4. BP: használod az 1269. tárgyat
A szemedhez emeled a kaleidoszkópot, és elmerülsz az üvegszilánkokról visszaverődő fények játékában. Hamarosan eléred a tökéletes transzállapotot. Bőröd egy leheletnyit ruganyosabbá vált. Gyorsan elpakolod a kaleidoszkópot. [3 pontot használtál fel, van még 76.]

* 5. BP: kézbeveszed/felveszed az 1158. tárgyat a 254. tárggyal
Leveszed a szirén köpenyét, majd felöltöd a ryuku vadászinget. [0 pontot használtál fel, van még 76.]
Lehúzod az ujjadról a vark. pecsétgyűrűt, majd az ujjadra húzod a regeneráló gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 76.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) Sheran cserepében jókora, szüretelhető növény nőtt. Szereztél 2 borkonyó bibét. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 10, 8, 29.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját bezabál a mutáns pók. 2 kaját bezabál a karmos tankány. 4 kaját fal föl az alpesi tehén. Egy kaját habzsol be a kardfogú fülemüle. Egy kaját töm magába a kaffogó hebrencs. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, táborhelyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása.
Ebben a körben 76 pontod maradt, ebből a következő körre 76 pontot vihetsz át. Kapsz még 385 pontot. A következő körben tehát 461 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MÁGIKUS HÁTIZSÁK (735. TÁRGY)
Az elf kósza ígéretet tesz, hogy ha hozol neki két bunthar zsákot, egy etra hályogot és egy berzerker tüskét, akkor elkészít neked egy mágikus hátizsákot, amelybe rengeteg holmi fér! A játék nyelvére lefordítva ez annyit jelent, hogy ha van mágikus hátizsákod, akkor akár 199 féle különböző tárgyad is lehet. A mágikus zsák hatása nem adódik össze a bunthar zsákéval, viszont ahhoz hasonlóan, ez sem átadható, és nem lopható el, tehát nem valószínű, hogy rettegned kéne attól, hogy elvész. De ha mégis, akkor sem vesznek el a plusz tárgyaid, csak éppen nem vehetsz fel újabbakat. A zsákot a Küldetés Teljesítése: KT 735 paranccsal veheted át, 5 TVP árán.

TOPÁZ ERÉNYÖV (731. TÁRGY)
Még egy erényöv is lehet esztétikus viselet - ha kényelmes nem is - ha képzett ékszerész dolgozik együtt a kováccsal. A vaspántokat ezüstözik, és gyönyörű topázkövekkel rakják ki. A topáz erényöv nadrágként KF-elhető, és eggyel növeli a védettségedet, már ha van képed viselni - a legtöbben inkább elpasszolják a boltosnak.

KARAKTERLAP

Romold Thralk, egy kopasz, kék szemű troll férfi vagy. Bőröd színe zöld. Raia főpap-jelöltje vagy. A Kvazársziklák Népe (#9119) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 244. fordulód.

Erő: 37 (44) Szint: 21 Merészség: 7/3 Magasság: 255 cm
IQ: 33 (48) Támadás: 33 Agresszió: 3 Testsúly: 493 kg
Ügyesség: 30 (32) Védekezés: 37 Menekülés: 30 % Életkor: 22/22 év
Egészség: 30 (32) Életpont: 375/335 Jellem: jó (628) Tul. pont: 1
Szerencse: 41 (55) Varázspont: 676/460 Pénz: 1099 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 23/17 Pszi pont: 167/103 EFejl: 21
Eddig összesen 1162 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 6037 TP-t kaptál. Jelenleg 679187 TP-d van. A következő szinthez még 120813 TP szükséges. Trófeáid: tyrannoszaurusz rex, acélkolosszus, ongóliant. A 224. fordulódban 8704 arany került a bankszámládra. 9313 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 4 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/10 szúrófegyverek: 8/51 vágófegyverek: 16/67
ütőfegyverek: 26/36 (+4%) lőfegyverek: 25/15 (+3%) dobófegyverek: 4/25 (+8%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -16.); vashegyű nyíl (#176) (17 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 5/90 2. nyomkövetés: 34/74 (+13%) 3. mászás: 15/11
4. csapdakészítés: 18/15 (+6%) 5. csapdaészlelés: 10/40 6. gyógyítás: 37/36
7. titkosírás: 5/59 8. felderítés: 17/83 9. szörnyidomítás: 9/15
10. teológia: 33/43 (+12%) 11. taumaturgia: 30/80 (+20%) 12. szerencsejáték: 2/40
13. versengés: 12/48 (+8%) 14. zene: 11/46 15. szörnyismeret: 27/35 (+20%)
16. pszi: 21/18 (+4%) 17. zárnyitás: 10/72 18. vadászat: 15/95
19. bányászat: 24/47 (+11%) 20. testépítés: 31/50 21. úszás: 1/0
22. főzés: 7/24 (+14%) 23. csapatmunka: 4/65 (+15%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 40 TVP-ért
udvarolsz az 5. fajúaknak
készítesz kötelet (#92) (max. 2 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 30 darabot, csak egyszer), púderkövet (#119) (max. 3 darabot ), amnioszt (#203) (max. 2 darabot ), mákrózsa virágot (#56) (max. 3 darabot, csak egyszer), kőkést (#6) (max. 1 darabot, csak egyszer), erőserkentőt (#1405) (max. 1 darabot, csak egyszer)
elfogod gyilkos sallankot (#85) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde (1)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 12)
kavadu (#19) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), élőholt quwarg (#202)
Barátságosság (aktív: 10, max: 12)
troll (#5), Kvazársziklák Népe (#9119), Idő Porszemei (#9130), Humán Páholy (#9145), Árnymenők (#9153), Raia hívők (#993), Amos Kaelpyr (#3338), purifikátor (#157), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) energiafolyam (#136, 24 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP)
égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +2 vp 7 költség alatt; taumaturgia: +2 vp 7 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) feltámadás (#168) áldomás (#6) erőpajzs I (#12)
hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26) szürkeáll. aktiv (#71) szörnycsábítás (#83)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
9. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
izomernyesztés (#33)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10)
hhaar burka (#32), fehér glóbusz (#47), védelem tűz ellen (#38), elektromos pajzs (#51)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 30, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
tisztítótűz (#44) >> gonoszok (#988) tűzeső (#61) >> semlegesek (#989)
tűzeső (#61) >> szutykos remák (#191) tűzeső (#61) >> jók (#990)
tisztítótűz (#44) >> nómenklatúra (#158) tisztítótűz (#44) >> autentikus vámpír (#154)
lángcsóva (#31) >> 13. szintű lényekre izomernyesztés (#33) >> taalru (#249)
tűzeső (#61) >> ongóliant (#159) tűzeső (#61) >> pszi elementál (#221)
villámcsapás (#50) >> 18. szintű lényekre
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 30, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem sav ellen (#36) >> burástya királynő (#759) fehér glóbusz (#47) >> pattanóböde (#145)
pszi-acéltorony (#98) >> autentikus vámpír (#154) elektromos pajzs (#51) >> varkaudar bajnok (#190)
elektromos pajzs (#51) >> hadroszaurusz (#162) tompítás (#40) >> quwarg szabotőr (#301)
pszi-acéltorony (#98) >> Tguarkhan (#212) fehér glóbusz (#47) >> purifikátor (#157)
védelem sav ellen (#36) >> halálhozó (#419) védelem tűz ellen (#38) >> bíbor szulfagor (#358)
védelem sav ellen (#36) >> xirnox (#122) védelem sav ellen (#36) >> ragyás burástya (#111)
védelem tűz ellen (#38) >> griffőniksz (#106) védelem tűz ellen (#38) >> piromenyét (#99)
örvénykerítés (#42) >> nők (#999) örvénykerítés (#42) >> férfiak (#998)
védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418) védelem tűz ellen (#38) >> ork sámán (#345)
tüskepajzs (#30) >> alattomos manó (#756)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
karmos tankány (#137) (málhás: +16 kg teher) státusz: éhes
uzbány (#102) (tojást tojik) státusz: OK
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: éhes
kaffogó hebrencs (#88) (őrzi a holmidat: +6 lopás ellen) státusz: OK
kardfogú fülemüle (#146) státusz: OK
alpesi tehén (#91) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Személyes híveimnek szárnyas doaregekre van szükségük. Te is tudsz segíteni: vezess egy sivatagi doareget egy oltáromhoz, és imádkozz: a doareg felrepül hozzám és itt fog segíteni.
2.) Raia papjai élen járnak a szopókövek és szopógödrök megsemmisítésében: ugorj bele egy szopógödörbe, és semmisíts meg így egy vagy több szopókövet!
3.) Papjaimat hajtja a megismerés: kelj át az alanori csatornán, és imádkozz ott egy rúnakövemnél!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
10 acéltű (#334) 1 álompor (#396) 1 arx formázó minta (#298)
1 berzerker tüske (#713) 1 bev formázó minta (#299) 8 borkonyó bibe (#312)
1 bunthar bőr (#733) 1 din formázó minta (#301) 2 drótszőr (#37)
1 etra hályog (#712) 1 ezüst gyűrű (#180) 6 fokhagyma (#403)
1 kristályfolyadék (#449) 5 kvazár (#244) 10 mákrózsa virág (#56)
20 pirkit (#153) 8 szárnyas hernyó (#69) 5 vasérc (#152)
75 víz (#27) 1 kulcskarika (#648)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
83 arany (#50) 1 aranyló ugarhéj (#100) 1 bronzkulcs (#76)
1 csontkulcs (#74) 2 fülemüle agyar (#267) 9 gyógykenőcs (#313)
5 isteni könnycsepp (#260) 28 kaja (#2) 1 mágikus hátizsák (#735)
1 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 mocsári penke (#148) 1 rothasztó talizmán (#815)
1 szvó-ektoplazma (#151) 1 topáz erényöv (#731) 2 tükör (#43)
89 tüske (#22) 6 ubuk tüske (#131) 1 varkaudar csont (#1113)
1 vas dobónyíl (#189)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(95,59) trikornisok (#104), Chara-din monolitja (#534), elf kósza háza (#681), kék rothasztó (#421)
(95,60) gumifa (#38), Leah oltár, Chara-din monolitja (#534), sörényes ubuk (#89)
(95,61) nekrofun (#173), szintszívó (#96), varkaudarok (#64), egy elf férfi

Üzenet küldése a karakternek