241. forduló, 243. forduló, Romold Thralk összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. febr. 6. 9h:02'
EZ A 251. JÁTÉKHETED, 242. FORDULÓD
252. játékheted kezdete: febr. 13.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3471
SZÁMLA : XXXX

ROMOLD THRALK KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [105,57] koordinátán.
Egy törpe siet feléd lekendezve. Ráismersz, ő az, akinek a múltkor segítettél kiásni a ládát. Örömtől sugárzó arccal borul a nyakadba, és közli, hogy talált egy másik ládát is, melyben több mint ezer arany volt elásva. Azóta téged keres, hogy átadhassa a részedet. Mosolyogva ébredsz, és bár a pénznek nyoma sincs, kellemes érzés tölt el.
Az aranytermő erszény 42 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 óndarabot. A teremtés zsákja létrehozott 1 acéltűt. A teremtés zsákja létrehozott 1 lajhár csontot.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+141 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+118 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+33 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.) Tojást tojik az uzbány. (+3 kaja.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: elmormolod a 6. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Energia árad testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-14 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 383.]

* 2. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 12. varázslatot a 24. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 383.]
Beizzik a turbómágia. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 381.]
Gyorsvarázsolsz! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 379.]

* 3. KP: használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) Megvilágosodtál! Egy Tguarkhan-csapda képe jelenik meg előtted, melyet az általad ismert összetevőkből már hiphop össze tudnál rakni. (ld. enc.) [20 pontot használtál fel, van még 359.]

* 4. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 88. varázslatot a 86. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 357.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 357.]
Fürgén varázsolsz! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 357.]

* 5. KP: kézbeveszed/felveszed a 820. tárgyat
Leveszed a ryuku vadászinget, majd felöltöd a szirén köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 357.]

ek 273 7 2 t. energia kisütése: 273 7 2
Ezentúl minden teológia varázslatod, amelynek költsége 7 VP-nél kevesebb, plusz 2 VP-be fog kerülni. Ezentúl minden taumaturgia varázslatod, amelynek költsége 7 VP-nél kevesebb, plusz 2 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még 357.]

ek 145 2 t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 347.]

le 254 leveszed/lerakod a 254. tárgyat
Lehúzod az ujjadról a regeneráló gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 347.]

kf 1171 kézbeveszed/felveszed az 1171. tárgyat
Az ujjadra húzod a vark. pecsétgyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 347.]

kb 500 1 kiveszel a bankból az 500. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 manakristályt. [0 pontot használtál fel, van még 347.]

v 22 327 elmormolod a 22. varázslatot
Mormolni kezdesz. Energia árad testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő ezüstshurikent. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 2 ezüstdarab. [-7 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 342.]

v 22 327 elmormolod a 22. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő ezüstshurikent. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 2 ezüstdarab. [-7 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 337.]

v 22 327 elmormolod a 22. varázslatot
Mormolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Létrehoztad az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő ezüstshurikent. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 2 ezüstdarab. [-7 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 332.]

v 22 327 elmormolod a 22. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A földből energia áramlik testedbe. Sikerült elmondanod az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő ezüstshurikent. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 2 ezüstdarab. [-7 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 327.]

bb 2 80 beraksz a bankba a 2. tárgyat (80 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 80 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 327.]

p 112 használod a 112. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Megtelsz pszi energiával! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi-gyűjtés pszi képességet. Vooooaaaaah! Irtózatos fájdalom jár át, ahogy agyi kapacitásodat egy parányi mértékben megnöveled a hatalmas mennyiségű szabadjára engedett pszi energia segítségével. [-15 életpont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Ezúttal nem kapsz új pszi képességet (csak egy későbbi szinten). Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+6 max. pszi pont.) [-300 pszi pont.] [30 pontot használtál fel, van még 297.]

p 71 használod a 71. pszi képességet
Koncentrálsz. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 292.]

vps 50 VP spórolása: 50
Félreraktunk, letiltottunk neked 17 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 292.]

kb 260 10 kiveszel a bankból a 260. tárgyat (10 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 10 isteni könnycseppet. [0 pontot használtál fel, van még 292.]

kt 662 1 elkészíted a 662. tárgyat (1 darabot)
Sajnos nincs nálad alligátorbőr, pedig elengedhetetlenül szükséges lenne ahhoz, hogy alligátorbőr cipőt készíthess/gyűjthess.
[0 pontot használtál fel, van még 292.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[104,57] Az erdőt síkság váltja fel. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Nem igazán érted, hogy mi olyan sürgős, átadod a kért tárgyat. A gnóm bekapja és fejest ugrik a legközelebbi bozótba. Pár perc múlva megkönnyebbülten kijön. Elmeséli, hogy majdnem kikelt belőle egy púpos burástya, de az utolsó pillanatban megakadályoztad. (+2 jóság.)
Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen rengeteg összekeveredett lábnyomra leszel figyelmes az út porában. Nagyon nagy lehetett itt a forgalom az utóbbi órákban! Mikor felnézel, megérted miért. A vándorcirkusz épp az út mellé telepedett, színes sátrai hívogatóan állnak előtted. Mielőtt belépnél, egy törpe lép eléd. Kifizeted a 20 aranyat, majd besétálsz a cirkuszi sátrak közé.
Megállsz a céllövölde előtt. Épp egy kalandor lép ki a sátorból, egyik kezében kardot szorongat, a másikban pedig egy felismerhetetlenül véres szörnytrófeát. Az ismeretlen hős sikerén felbuzdulva neked is kedved támad próbára tenni tudásod. Az ajtónálló óriás kérdések nélkül a sátorba enged. Egy smaragdgólem lesz az ellenfeled.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a smaragdgólem nyakát. (4 támadással 61 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Mallon botját a másikra rohansz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a smaragdgólem bal vállát. (4 támadással 147 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+14 varázspont.) Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 22 életpontot sebeztél. Aritma ostorával gyengén megütöd a smaragdgólem bal lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A smaragdgólem mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 57 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A smaragdgólem összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1719 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 250, sebződés: 57, gyógyulás: 0, összesen: -57 ÉP}

Kihúzod magad, mielőtt az ajtó előtt álló óriáshoz fordulsz.
- Hol a nyereményem? - kérdezed. Ő elmondja, hogy a szörny legyőzéséért nem jár díj - mármint olyan értelemben, hogy ő adná -, hanem ezeknek a speciális bestiáknak van egy különleges tulajdonságuk: néha különleges kincset őriznek.
- Ha azt megtalálod a tied lehet - mosolyodik el a házigazda.
Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor nyugatra nézel, észreveszel egy vaskohót. Északnyugatra nézve látsz egy mély kutat. Északra egy Chara-din monolitja van. Elrakod a távcsövet. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy ryuku légiós került az utadba. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a ryuku légiós testét. (4 támadással 22 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ryuku légiós páncélos testét. (4 támadással 104 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+10 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 74 életpontot sebeztél. Aritma ostorával megütöd a ryuku légiós bal vállát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A ryuku légiós egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 808 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 219, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}


(Továbbmész...) [103,57] Dombos terepre érkeztél.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba).
(Feltételes segítség:) - Arra van észak, és most ezen a ponton vagyunk. - mutatod a térképen. A kobold hálából megfelezi veled az uzsonnáját. (+2 jóság.)
Látsz egy oltárt. Sheran híveié. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (rézdarab) közelében vagy. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Chara-din monolitját. Délnyugatra nézve látsz egy olvasztókemencét. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy mély kút van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

(Továbbmész...) [102,57] Amerre csak a szem ellát, dombok. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy szeppent rákfatty. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a szeppent rákfatty testét. (4 támadással 12 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Rémülten félrehajolsz. Megmarkolva a Mallon botját a másikra rohansz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a szeppent rákfatty testét. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 50 életpontot sebeztél. Aritma ostorával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a szeppent rákfatty fejét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A szeppent rákfatty ollójával feléd sújt, de eredménytelenül. A szeppent rákfatty megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a huhogó bibét, szereztél 3 csepp rákfatty váladékot. 577 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt vaskohót. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy bávatag golombár egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (rézdarab) rejt! A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy mély kutat. Délre nézve látsz egy olvasztókemencét. Délnyugatra egy Raia oltár van. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy vaskohó van. Elrakod a távcsövet. Eszel valamit. (-1 kaja.) [45 pontot használtál fel, van még 247.]

m 6 mozogsz nyugatra
[101,57] Továbbra is dombság. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Vemhes Guppi előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy manóodút. Megtudod, hogyan szerezhetsz tubarkövet. (ld. enc.) Találsz egy Chara-din monolitját. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (rézdarab) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy olvasztókemencét. Délre egy Raia oltár van. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Felismered a közeledőt. Csak egy kétfejű troll. Nem jelenthet különösebb problémát. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a kétfejű troll bal fejét. (4 támadással 36 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját ellenfeledre rohansz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kétfejű troll testét. (3 támadással 98 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 53 életpontot sebeztél. Aritma ostorával eltalálod a kétfejű troll bal karját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A kétfejű troll csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A kétfejű troll harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-13 életpont). A kétfejű troll még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 976 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 201, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}

Manára van szükséged, elhasználod a manakristályt. (+667 varázspont.)
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+79 életerő). [-15 varázspont.] [14 pontot használtál fel, van még 233.]

kt 700 1 elkészíted a 700. tárgyat (1 darabot)
Sajnos nincs nálad alligátorbőr cipő, pedig elengedhetetlenül szükséges lenne ahhoz, hogy tubarkövet kaphass.
[0 pontot használtál fel, van még 233.]

m 4 4 3 mozogsz délre, délre, délkeletre
[101,58] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Raia hívei emelték. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy templomot. Fairlight híveié. Felfedeztél egy vaskohót. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (óndarab) rejt! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy olvasztókemencét. Délkeletre egy vaskohó van. Délre egy vaskohó van. Délnyugatra egy púderszikla van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy mélységi grittang. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Elszántan ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Aritma ostorával kegyetlenül megütöd a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A mélységi grittang feléd harap, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [101,59] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Felfedeztél egy vaskohót. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Chara-din hívei emelték. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (vasérc) van! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy olvasztókemencét. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy márványtorony van. Délre egy vaskohó van. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy púderszikla van. Északnyugatra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy mélységi grittang. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a mélységi grittang testét. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Aritma ostorával gyilkos csapást mérve bezúzod a mélységi grittang testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A mélységi grittang feléd harap, de sikertelenül. A mélységi grittang most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy trappoló dinymák nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a trappoló dinymák fekete testét. (4 támadással 37 életpontot sebezve.) Fekete lét köp feléd a szörny! Te persze ügyesen félreugrottál. Elszántan a másikra támadsz. Mallon botjával gyilkos csapást mérve bezúzod a trappoló dinymák testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 53 életpontot sebeztél. Aritma ostorával gyilkos csapást mérve bezúzod a trappoló dinymák jobb vállát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Lábával meglök a trappoló dinymák. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 5 csepp tintát. 405 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}


(Továbbmész...) [102,60] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy márványtornyot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr híveié.
(Feltételes mászás:) A Szörny üvöltve tör a felszínre, s te denevér alakjában megközelíted a bejáratot. Remegsz, ahogy a kötélbe kapaszkodva, a sima márványfalon mászol. Amikor felérsz, gyorsan bemászol az ablakon. A szoba belseje hűvös. A torony mélyéből misztikus, gurgulázó hangot hallasz. A szoba nem lakatlan, a lakó pedig egy ellenséges szándékú szörny. Egy kőkorszaki szaki!

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a kőkorszaki szaki fejét. (4 támadással 12 életpontot sebezve.) Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. Mentális burkot vonva magad köré, lerázod a támadást. Elszántan a másikra rontasz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a kőkorszaki szaki testét. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Aritma ostorával megütöd a kőkorszaki szaki fejét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A kőkorszaki szaki mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kőszemet. 623 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy kupacot látsz. Biztos kincs! Megpiszkálod. A kupac megmozdul. Egy sötét főgnóm!

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy örvénykerítés mágia... Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sötét halál varázslat. Szerencsére nem hatott rád. A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a sötét főgnóm bal oldalát. (4 támadással 38 életpontot sebezve.) Meglengetve a Mallon botját a másikra támadsz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a sötét főgnóm testét. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Aritma ostorával eltalálod a sötét főgnóm fejét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A sötét főgnóm csapása csak a levegőt találja. A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 6 életpontot vesztettél. A sötét főgnóm szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

A kutatás eredménytelen - nem találsz semmi érdekeset. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy rúnakövet. Nyugatra nézve látsz egy vaskohót. Északra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

Belebotlasz valamibe: 1 bronzhegyű lándzsa [bronzhegyű lándzsa ládikóba-> (94,53)-> 10 arany, -2 ÉP]. Magadhoz veszed. [55 pontot használtál fel, van még 178.]

m 3 mozogsz délkeletre
[103,61] Síkság, továbbra is csak síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rát-fát. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba).
(Feltételes segítség:) - Boldog születésnapot! - mondod neki, és átadod az ajándékodat. Elmosolyodik, de aztán megrázza a fejét: - Nem fogadhatok el ilyen drága ajándékod, de azért kedves tőled. - mondja, és elbúcsúzik. (+2 jóság.)
Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északra egy rúnakövet. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy arató csattanat. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A támadás sajnos hatástalan volt. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod az arató csattanat testét. (4 támadással 35 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Elszántan a másikra támadsz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered az arató csattanat egyik lábát. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 30 életpontot sebeztél. Aritma ostorával eltalálod az arató csattanat testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az arató csattanat, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az arató csattanat összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 845 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Eszel valamit. (-1 kaja.) [13 pontot használtál fel, van még 165.]

kt 69 5 elkészíted a 69. tárgyat (5 darabot)
A mászókarmokat a kezedre rakva, felmászol a fára. Begyűjtöttél 5 szárnyas hernyót. IQ-d TF-elődött. (+1 IQ.) [50 pontot használtál fel, van még 115.]

vpf 50 VP elővétele: 50
Felszabadítottunk neked 17 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 115.]

v 96 73 57 elmormolod a 96. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(101,57) Fairlight oltár, művészi porolit (#720), manóodú (#698), Chara-din monolitja (#534), érclelőhely, kétfejű troll (#163)
(101,58) Raia oltár, Fairlight oltár, vaskohó (#155), érclelőhely, mélységi grittangok (#103)
(101,59) vaskohó (#155), oltár, érclelőhely, mélységi grittangok (#103), trappoló dinymák (#118)
(102,57) szeppent rákfatty (#186), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), oltár, művészi porolit (#720), érclelőhely
(102,60) márványtorony (#175), Tharr oltár, kőkorszaki szaki (#109), sötét főgnóm (#136)
(103,57) vaskohó (#155), 33. jellempróba, Sheran oltár, érclelőhely
(103,61) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), 38. jellempróba, arató csattanat (#144)
(104,57) 40. jellempróba, oltár, smaragdgólem (#417), ryuku légiós (#361)

[73,57] Lakott területre érkeztél. Ez Hrók erdejének a széle. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Maitreya, Beren, Elendil, Authoricus! Táborozásainkra emlékezve állította Álomutas Alex " Felfedeztél egy főutcát. Utad során felfedezel egy szent tölgyfát.


Találkozol NaUgyanKiivel. Fairlight hittérítője. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy hatalom fülbevalóját, egy lajstrom medált, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.gyémántját, egy rothasztó talizmánt, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot, egy vasvértet, egy villám szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. Fegyverzetét egy óriásféreg trófea, egy Tguarkhan trófea és egy ongóliant trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egybeolvadó szent szimbólumok. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Egy spagulár a hátasa. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: semlegesnek tűnik. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Találkozol Pistikével. Egy elit csatavértet, egy lánckesztyűt, egy regeneráló gyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy vassisakot visel. Ruházatát egy óriás skorpió trófea és egy drasmólyom trófea ékesíti. Jobb kezében egy szöges bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Tisztán érzed auráját: színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 105.]

a 152 3112 5 átadod a 152. tárgyat a 3112. kalandozónak (5 darabot)
Sajnálom, de az a kalandozó nincs itt (vagy legalábbis nem találod). [0 pontot használtál fel, van még 105.]

aa 180 301 244 átadod a 180. tárgyat a 301. tárgyat a 244. tárgyat
Sajnálom, de az a kalandozó nincs itt (vagy legalábbis nem találod). [0 pontot használtál fel, van még 105.]

aa 334 298 299 átadod a 334. tárgyat a 298. tárgyat a 299. tárgyat
Sajnálom, de az a kalandozó nincs itt (vagy legalábbis nem találod). [0 pontot használtál fel, van még 105.]

a 30 3112 4 átadod a 30. tárgyat a 3112. kalandozónak (4 darabot)
Sajnálom, de az a kalandozó nincs itt (vagy legalábbis nem találod). [0 pontot használtál fel, van még 105.]

a 665 3112 4 átadod a 665. tárgyat a 3112. kalandozónak (4 darabot)
Sajnálom, de az a kalandozó nincs itt (vagy legalábbis nem találod). [0 pontot használtál fel, van még 105.]

a 153 3112 20 átadod a 153. tárgyat a 3112. kalandozónak (20 darabot)
Sajnálom, de az a kalandozó nincs itt (vagy legalábbis nem találod). [0 pontot használtál fel, van még 105.]

a 56 3112 8 átadod az 56. tárgyat a 3112. kalandozónak (8 darabot)
Sajnálom, de az a kalandozó nincs itt (vagy legalábbis nem találod). [0 pontot használtál fel, van még 105.]

a 449 3112 1 átadod a 449. tárgyat a 3112. kalandozónak (1 darabot)
Sajnálom, de az a kalandozó nincs itt (vagy legalábbis nem találod). [0 pontot használtál fel, van még 105.]

a 733 3112 1 átadod a 733. tárgyat a 3112. kalandozónak (1 darabot)
Sajnálom, de az a kalandozó nincs itt (vagy legalábbis nem találod). [0 pontot használtál fel, van még 105.]

a 733 3338 1 átadod a 733. tárgyat a 3338. kalandozónak (1 darabot)
Sajnálom, de az a kalandozó nincs itt (vagy legalábbis nem találod). [0 pontot használtál fel, van még 105.]

a 153 3338 20 átadod a 153. tárgyat a 3338. kalandozónak (20 darabot)
Sajnálom, de az a kalandozó nincs itt (vagy legalábbis nem találod). [0 pontot használtál fel, van még 105.]

a 152 3338 5 átadod a 152. tárgyat a 3338. kalandozónak (5 darabot)
Sajnálom, de az a kalandozó nincs itt (vagy legalábbis nem találod). [0 pontot használtál fel, van még 105.]

p 65 1 használod a 65. pszi képességet
Koncentrálsz. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Kiengeded magadból az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+2 jóság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 95.]

p 65 1 használod a 65. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Hamarosan érzed az erő áramlását. Kiengeded magadból az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+2 jóság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 85.]

p 65 1 használod a 65. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Hamarosan érzed az erő áramlását. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+2 jóság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 75.]

szk 781 keresed a 781. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy ork bérgyilászt. [0 pontot használtál fel, van még 75.]

vv 83 elmormolod a 83. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] [1 pontot használtál fel, van még 74.]

* 1. BP: használod az 1271. tárgyat
Elültetsz egy borkonyó bibét Sheran cserepében, majd meglocsolod vízzel és isteni könnycseppel. Egy apró hajtás azonnal kinő a földből, de míg ebből szüretelhető növény lesz, némi időnek el kell telnie. [5 pontot használtál fel, van még 69.]

* 2. BP: használod a 243. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 64.]

* 3. BP: használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 64.]

* 4. BP: használod az 1269. tárgyat
Belenézel a kaleidoszkópba. A különböző fényű üvegszilánkok hatására rögtön transzba zuhansz. Az idő dimenziói teljesen összekuszálódnak körülötted. (+13 TVP.) Gyorsan elpakolod a kaleidoszkópot. [3 pontot használtál fel, van még 74.]

* 5. BP: kézbeveszed/felveszed az 1158. tárgyat a 254. tárggyal
Leveszed a szirén köpenyét, majd felöltöd a ryuku vadászinget. [0 pontot használtál fel, van még 74.]
Lehúzod az ujjadról a vark. pecsétgyűrűt, majd az ujjadra húzod a regeneráló gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 74.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) Sheran cserepében jókora, szüretelhető növény nőtt. Szereztél 3 borkonyó bibét. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 27, 9, 23.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját habzsol be a kardfogú fülemüle. Egy kaját bezabál a kaffogó hebrencs. 2 kaját töm magába a mutáns pók. 2 kaját bezabál a karmos tankány. A nap kalandjaitól megfáradtan, táborhelyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása.
Ebben a körben 74 pontod maradt, ebből a következő körre 74 pontot vihetsz át. Kapsz még 383 pontot. A következő körben tehát 457 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TGUARKHAN CSAPDA (356. SZÖRNYCSAPDA)
Hihetetlenül nehezen, de ráébredtél az egyik legvilágrengetőbb felfedezésre! Egyszer láttál (vagy csak hallottál róla?) egy Tguarkhant, amely a puszta öldöklés kedvéért bekapcsolódott egy joviális mikroszockó és egy kneopatikus molluszk között zajló gyilkos csatába. A látvány döbbenetes volt, és azonnal megmozgatta a fantáziádat...
Alapanyagok: két molluszk ház, tizenkét csepp degradátor váladék, két szockó hólyag és két kötél. Rögzítsd a kötelek egyik végét a szockó hólyagokhoz, a másik végét a degradátor váladékkal feltöltött molluszk házakhoz. A házakat óvatosan rakd egy-egy faágra, a köteled vezesd végig a törzs mentén (lehetőleg észrevétlenül) a földbe ásott hólyagokig. Bosszantsd fel a Tguarkhant, és csald oda, ahol a hólyagokat elástad. Ha szerencséd van, a Tguarkhan rálép valamelyik hólyagra, megrántja a kötelet, és a nyakába ömlik a degradátor váladék. A degradátor váladék speciális hatással van a Tguarkhanra, egyfajta sztázis-állapotba teszi. Mivel a Tguarkhan képes levitálni, elfogása után elég egy kötelet erősíteni rá, és azzal vontatni magad után. A "beidomítás" abból áll, hogy megpróbálod a lényt rábeszélni, hogy segítsen neked bizonyos információkkal. Ha a Tguarkhan megteszi a megfelelő esküt telepatikusan ("befejeződött az idomítás"), automatikusan "elbocsátod" (vízzel feloldod a sztázist).
Megjegyzés: A Tguarkhan csapdát NEM KELL a KT paranccsal elkészíteni, elég, ha az elfogás pillanatában a birtokodban vannak a megfelelő alapanyagok. A procedúra végrehajtásához a FOG 212 356 parancsot kell kiadnod, 30 TVP-ért. Ha az elfogás sikeres, 1 hólyag és 6 csepp váladék biztosan elhasználódik.

TUBARKŐ (700. TÁRGY)
Az árnymanó koszos ingujjából egy még koszosabb, fekete követ varázsol elő.
- Ez ám a mágikus hatalmú kő! - mondja nagy hangon. - Ha nálad van, hihetetlen szerencséd lesz - a holmijaid elpusztíthatatlanok lesznek, mit neked a szójer nyála vagy a sárkány lehelete! - nos, ha a fele igaz mindennek, akkor már jó üzlet! Az árnymanó nagyhangon folytatja.
- Mindössze egy alligátorbőr cipő kellene a fázós lábamra érte, meg egy liumbe bimbó, a kedvenc csemegém!
Ha a követ meg akarod szerezni, és a két tárgy a rendelkezésedre áll, a Küldetés Teljesítése: KT 700 parancsot add ki a manóodún, 5 TVP-ért. A tubarkővel kapcsolatban persze az árnymanó kicsit túlzott - valóban védelmet jelent a tárgyaidnak, de nem tökéleteset. Minden tárgynak a különböző támadási formák ellen - sav, tűz, törés, hideg, elektromosság - mentődobása van. Pl. egy üveg folyadéknak alacsony a mentődobása törés és hideg ellen, de tűzzel szemben ellenállóbb, mint pl. egy madártoll. A mentődobás 1 és 20 között van, a tubarkő a tárgy minden mentődobásához +3 -at ad! Egy második tubarkő további +2, egy harmadik további +1 bónuszt jelent - ha hajlandó vagy többször összegyűjteni a tárgyakat - tehát három tubarkő esetén összesen +6 lesz a bónusz. Háromnál több tubarkőnek már nincs jelentősége. A tubarkövet nem kell KF-elned.

KARAKTERLAP

Romold Thralk, egy kopasz, kék szemű troll férfi vagy. Bőröd színe zöld. Raia főpap-jelöltje vagy. A Kvazársziklák Népe (#9119) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 242. fordulód.

Erő: 37 (44) Szint: 21 Merészség: 7/3 Magasság: 255 cm
IQ: 33 (48) Támadás: 29 Agresszió: 3 Testsúly: 493 kg
Ügyesség: 30 (32) Védekezés: 37 Menekülés: 30 % Életkor: 22/22 év
Egészség: 30 (32) Életpont: 375/229 Jellem: jó (610) Tul. pont: 1
Szerencse: 41 (55) Varázspont: 676/602 Pénz: 591 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 23/7 Pszi pont: 167/6 EFejl: 21
Eddig összesen 1148 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 6957 TP-t kaptál. Jelenleg 667939 TP-d van. A következő szinthez még 132061 TP szükséges. Trófeáid: tyrannoszaurusz rex, acélkolosszus, ongóliant. A 224. fordulódban 8704 arany került a bankszámládra. 9269 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 4 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/10 szúrófegyverek: 8/51 vágófegyverek: 16/67
ütőfegyverek: 26/27 (+7%) lőfegyverek: 25/10 (+4%) dobófegyverek: 4/17

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -16.); vashegyű nyíl (#176) (17 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 5/90 2. nyomkövetés: 34/48 (+4%) 3. mászás: 15/5 (+5%)
4. csapdakészítés: 17/83 (+6%) 5. csapdaészlelés: 10/40 6. gyógyítás: 37/36
7. titkosírás: 5/59 8. felderítés: 17/83 9. szörnyidomítás: 9/15
10. teológia: 33/19 (+18%) 11. taumaturgia: 30/42 (+12%) 12. szerencsejáték: 2/40
13. versengés: 12/32 (+8%) 14. zene: 11/46 15. szörnyismeret: 26/81
16. pszi: 21/10 (+10%) 17. zárnyitás: 10/72 18. vadászat: 15/95
19. bányászat: 23/81 (+55%) 20. testépítés: 31/50 21. úszás: 1/0
22. főzés: 7/10 23. csapatmunka: 4/50

FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 40 TVP-ért
udvarolsz az 5. fajúaknak
készítesz kötelet (#92) (max. 2 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 30 darabot, csak egyszer), púderkövet (#119) (max. 3 darabot ), amnioszt (#203) (max. 2 darabot ), mákrózsa virágot (#56) (max. 3 darabot, csak egyszer), kőkést (#6) (max. 1 darabot, csak egyszer), erőserkentőt (#1405) (max. 1 darabot, csak egyszer)
elfogod gyilkos sallankot (#85) fedett veremmel (#219), alpesi tehenet (#91) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde (1)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 12)
kavadu (#19) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), élőholt quwarg (#202)
Barátságosság (aktív: 10, max: 12)
troll (#5), Kvazársziklák Népe (#9119), Idő Porszemei (#9130), Humán Páholy (#9145), Árnymenők (#9153), Raia hívők (#993), Amos Kaelpyr (#3338), purifikátor (#157), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) energiafolyam (#136, 24 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP)
égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +2 vp 7 költség alatt; taumaturgia: +2 vp 7 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) feltámadás (#168) erőpajzs I (#12) hadiszerencse II (#24)
tulajdonságpajzs (#26) szürkeáll. aktiv (#71) szörnycsábítás (#83)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
9. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
izomernyesztés (#33)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10)
hhaar burka (#32), fehér glóbusz (#47), védelem tűz ellen (#38), elektromos pajzs (#51)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 30, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
tisztítótűz (#44) >> gonoszok (#988) tűzeső (#61) >> semlegesek (#989)
tűzeső (#61) >> szutykos remák (#191) tűzeső (#61) >> jók (#990)
tisztítótűz (#44) >> nómenklatúra (#158) tisztítótűz (#44) >> autentikus vámpír (#154)
lángcsóva (#31) >> 13. szintű lényekre izomernyesztés (#33) >> taalru (#249)
tűzeső (#61) >> ongóliant (#159) tűzeső (#61) >> pszi elementál (#221)
villámcsapás (#50) >> 18. szintű lényekre
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 30, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem sav ellen (#36) >> burástya királynő (#759) fehér glóbusz (#47) >> pattanóböde (#145)
pszi-acéltorony (#98) >> autentikus vámpír (#154) elektromos pajzs (#51) >> varkaudar bajnok (#190)
elektromos pajzs (#51) >> hadroszaurusz (#162) tompítás (#40) >> quwarg szabotőr (#301)
pszi-acéltorony (#98) >> Tguarkhan (#212) fehér glóbusz (#47) >> purifikátor (#157)
védelem sav ellen (#36) >> halálhozó (#419) védelem tűz ellen (#38) >> bíbor szulfagor (#358)
védelem sav ellen (#36) >> xirnox (#122) védelem sav ellen (#36) >> ragyás burástya (#111)
védelem tűz ellen (#38) >> griffőniksz (#106) védelem tűz ellen (#38) >> piromenyét (#99)
örvénykerítés (#42) >> nők (#999) örvénykerítés (#42) >> férfiak (#998)
védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418) védelem tűz ellen (#38) >> ork sámán (#345)
tüskepajzs (#30) >> alattomos manó (#756)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
karmos tankány (#137) (málhás: +16 kg teher) státusz: OK
uzbány (#102) (tojást tojik) státusz: OK
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK
kaffogó hebrencs (#88) (őrzi a holmidat: +6 lopás ellen) státusz: OK
kardfogú fülemüle (#146) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Személyes híveimnek szárnyas doaregekre van szükségük. Te is tudsz segíteni: vezess egy sivatagi doareget egy oltáromhoz, és imádkozz: a doareg felrepül hozzám és itt fog segíteni.
2.) Raia papjai élen járnak a szopókövek és szopógödrök megsemmisítésében: ugorj bele egy szopógödörbe, és semmisíts meg így egy vagy több szopókövet!
3.) Papjaimat hajtja a megismerés: kelj át az alanori csatornán, és imádkozz ott egy rúnakövemnél!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 4 ezüstshuriken (#327) 1 gyöngymangó (#135)
85 kaja (#2) 1 móri gyümölcs (#116) 21 tüske (#22)
18 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
32 arany (#50) 1 acéltű (#334) 2 borkonyó bibe (#312)
8 ezüstdarab (#326) 5 isteni könnycsepp (#260) 1 kőszem (#304)
1 lajhár csont (#236) 1 óndarab (#85) 3 rákfatty váladék (#333)
10 spiritusz (#170) 5 szárnyas hernyó (#69) 5 tinta (#101)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(73,57) főutca (#399), szent tölgyfa (#393), NaUgyanKii (3310. kalandozó), Pistike (5492. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek