241. forduló, 243. forduló, Next Generation összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. dec. 19. 9h:14'
EZ A 247. JÁTÉKHETED, 242. FORDULÓD
248. játékheted kezdete: dec. 23.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1829
SZÁMLA : XXXX

NEXT GENERATION KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [193,24] koordinátán.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+8 tvp ). Az aranytermő erszény 51 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 drótszőrt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+60 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+332 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+34 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-6 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) A plusz TU-kat 5 TVP-re váltod. A táborozás alatt vadászott neked az arató csattanat. (+1 kaja.) Famulusod táplálkozik (-1 varázspont).

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 12. varázslatot a 24. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 603.]
Beizzik a turbómágia. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-11 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 601.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-11 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 599.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 224. varázslatot a 86. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 597.]
Szupersebesen mormolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 597.]
Beizzik a turbómágia. Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-13 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 597.]

* 3. KP: elmormolod a 165. varázslatot a 182. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 595.]
Gyorsvarázsolsz! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 593.]

* 4. KP: használod az 1167. tárgyat
Ezen a tereptípuson nem tudsz/nem lenne értelme főzni! [0 pontot használtál fel, van még 593.]

* 5. KP: beraksz a bankba a 347. tárgyat (1 darabot)
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 593.]

ek 7 17 5 t. energia kisütése: 7 17 5
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+5 zárnyitás.) [-5 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 593.]
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Sebeid gyógyulnak (+219 életerő). [-50 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [5 pontot használtál fel, van még 588.]

h 150 használod a 150. tárgyat
Mivel kevesebb, mint 50 ép-d hiányzik, ennek most nem sok értelme lenne. [0 pontot használtál fel, van még 588.]

tno 5 növeled az 5. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. [0 pontot használtál fel, van még 588.]

be 76 bemész a 76. titkos labirintusba
A leírás alapján nem nehéz a bejáratot megtalálni. Semmi fényt nem látsz odabent. Varázsolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Elmormoltad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-6 varázspont.] Nincs értelme tovább habozni: bátran belépsz. [5 pontot használtál fel, van még 583.]

bb 733 7 beraksz a bankba a 733. tárgyat (7 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 7 bunthar bőrt. [0 pontot használtál fel, van még 583.]

kb 500 1 kiveszel a bankból az 500. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 manakristályt. [0 pontot használtál fel, van még 583.]

p 112 használod a 112. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Pszi energia árad szét testedben. Kisütöd a pszi-gyűjtés pszi képességet. Vooooaaaaah! Irtózatos fájdalom jár át, ahogy agyi kapacitásodat egy parányi mértékben megnöveled a hatalmas mennyiségű szabadjára engedett pszi energia segítségével. [-23 életpont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve pszi-ernyő II. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+5 max. pszi pont.) [-300 pszi pont.] [30 pontot használtál fel, van még 553.]

lm 2 3 8 mozogsz 2 3 8
Mész tovább, előre. Halvány szellő simítja végig az arcodat egy oldaljáratból: egy kereszteződésnél vagy. [2. PONT.] Keskeny, szűk lépcső vezet innét lefelé. Vigyázva arra, hogy meg ne csússzál, lemászol. [3. PONT. --> 7. PONT.] Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy régi, rozsdás ajtó jelent átmeneti akadályt. Lenyomod a kilincset: Könnyen nyílik. Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [8. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy velociraptor. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a velociraptor testét. Kritikus ütés! (5 támadással 49 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a velociraptor testét. (4 támadással 134 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A velociraptor karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A velociraptor összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 raptor karmot. 1523 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Hopp, itt van valami! A következőket találtad: 1 kis aranykulcs. Felpakolsz. [9 pontot használtál fel, van még 544.]

lm 11 13 15 mozogsz 11 13 15
Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [9. PONT.] Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [10. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy óriásféreg! Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az óriásféreg bal oldalát. (5 támadással 306 életpontot sebezve.) Az óriásféreg fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Az óriásféreg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
2274 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 306, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}

A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [11. PONT.] Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy vastag, kőből faragott ajtó jelent átmeneti akadályt. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kis aranykulcs nyitja az ajtót. A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [13. PONT.] Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy vastag, kőből faragott ajtó bukkan fel a sötétből. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! (Önanalízis: +14% zárnyitás.) Folytatod az utat. Az út itt elkanyarodik. [14. PONT.] Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [15. PONT.] Egy óriásférget pillantasz meg. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Elszántan ellenfeledre rohansz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az óriásféreg testét. Kritikus ütés! (6 támadással 300 életpontot sebezve.) Az óriásféreg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
2274 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 300, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

[18 pontot használtál fel, van még 526.]

lm 16 905 17 mozogsz 16 905 17
Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Az út itt elkanyarodik. [16. PONT.] Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [17. PONT.] A falból egy kar áll ki. Próba szerencse, meghúzod! Először nem történik semmi, majd tompa morajt hallasz nem is olyan messziről. (Önanalízis: +6% felderítés.) [11 pontot használtál fel, van még 515.]

lm 900 7 4 mozogsz 900 7 4
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Kanyarodik a járat. [16. PONT.] Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Újabb kanyar! [14. PONT.] Egy nagyobb terembe érkezel. [13. PONT.] Folytatod a felderítést. Egy vastag, gránitból készült ajtó jelent átmeneti akadályt. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! (Önanalízis: +18% zárnyitás.) Úgy suhansz, mint az árnyék. Egy kanyarhoz érkeztél. [12. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [9. PONT.] Igen, elérted a lépcsőt, ami a térképen is rajta van! Izgatottan felkapaszkodsz a felsőbb szintre. [7. PONT. --> 3. PONT.] Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Egy kereszteződéshez érkeztél. [2. PONT.] Keskeny, szűk lépcső vezet innét lefelé. Vigyázva arra, hogy meg ne csússzál, lemászol. [4. PONT. --> 18. PONT.] [24 pontot használtál fel, van még 491.]

lm 24 905 27 mozogsz 24 905 27
Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [19. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy nanda! Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy tűzvihar varázslattal köszöntöd a másikat. 119 életpontot sebeztél. Egy méregfelhő varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a nanda testét. (5 támadással 80 életpontot sebezve.) A lény elbűvölően rád mosolyog! Ellenállsz a gonosz bűbájnak! Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. {KCC:} Vashegyű lándzsával eltalálod a nanda testét. Kritikus ütés! (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2177 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 239, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 3 bájitalt. Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Innen csak egy út van: előre! [24. PONT.] Egy kattanást hallasz, és a következő pillanatban egy hatalmas dárdahegy siklik elő a falból. Gyors reflexeidnek köszönhető, hogy félre tudtál ugrani.
(Önanalízis: +6% csapdaészlelés.) Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Bekukkantasz a kis terembe. [27. PONT.] Egy óriásféreg lakik itt. Itt csata lesz.

Elszántan ellenfeledre rohansz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az óriásféreg testét. Kritikus ütés! (6 támadással 288 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Az óriásféreg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
2274 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 288, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}

A fal mellett találsz egy vasalt faládát. A ládát egy csapda védi, de Te, csapdaészlelés képességednek köszönhetően, idejében felfigyeltél rá. Hatástalanítod. (Önanalízis: +6% csapdaészlelés.) Sajnos zárva van. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. A dolog baj nélkül ment, a láda fedele felpattan. (Önanalízis: +6% zárnyitás.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zárnyitás). Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 sárga erőöv és 1 galachmit. Gyorsan kiüríted a ládát. [14 pontot használtál fel, van még 477.]

lm 900 25 905 mozogsz 900 25 905
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Továbbsuhansz a folyosón. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [24. PONT.] Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [19. PONT.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [23. PONT.] Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [25. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy ragyás burástya! Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a ragyás burástya ragyás testét. (5 támadással 77 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (9 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. {GYD:} Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A ragyás burástya farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Letéped magadról. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1294 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Megidézted a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Sebeid gyógyulnak (+125 életerő). [-50 varázspont.] Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [17 pontot használtál fel, van még 460.]

lm 26 900 19 mozogsz 26 900 19
Az út véget ér - egy zsákutca! [26. PONT.] Hah, épphogy észrevettél az egyik bemélyedésben egy elrejtett gombot! Ezt nem szabad kihagyni! Óvatosan megnyomod. Tompa dübörgést hallasz a távolból. (Önanalízis: +6% felderítés.) Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [25. PONT.] Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Egy pillanatra megállsz fülelni. [23. PONT.] Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [19. PONT.] [17 pontot használtál fel, van még 443.]

lm 905 22 900 mozogsz 905 22 900
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy mindennek ellenálló titanit ajtó bukkan fel a sötétből. Valami azt súgja, hogy az ajtót varázslat védi. Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a rúnapukkasztás varázslatot! Némi mágikus vizsgálattal megállapítod, hogy pontosan mekkora mágikus energiára lenne szükség a perfekt rúnapukkasztáshoz. Pukk! Elpukkant a rúna, megszűnt a védővarázslat. [-20 varázspont.] Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kis aranykulcs nyitja az ajtót. A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [22. PONT.] Rövid körbevizsgálódás után találsz egy vasalt faládát. Egy csapda védi a ládát - még szerencse, hogy észrevetted. Hatástalanítod. (Önanalízis: +6% csapdaészlelés.) Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 nagy vaskulcs, 150 arany, 1 varázskő, 2 csuklyavirág és 1 tudás gyöngye (ld. enc.). Gyorsan kiüríted a ládát. Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [8 pontot használtál fel, van még 435.]

lm 20 21 18 mozogsz 20 21 18
Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [19. PONT.] Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [20. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy óriásféreg! A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az óriásféreg testét. (5 támadással 255 életpontot sebezve.) Az óriásféreg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel megütöd az óriásféreg testét. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Az óriásféreg belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
2274 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 318, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [19. PONT.] Továbbmész. Egy vastag, kőből faragott ajtó a következő akadály. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő nagy vaskulcs nyitja az ajtót. Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [21. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy átokmurgattyú. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzvihar varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 114 életpontot sebeztél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szopókövet. 1003 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 márványkulcsot, 40 aranyat, 1 réz papi karkötőt és 1 aranygyűrűt. Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [19. PONT.] Elérkezel a lépcsőhöz, és fölmész rajta. [18. PONT. --> 4. PONT.] [18 pontot használtál fel, van még 417.]

lm 5 mozogsz 5
Haladsz előre. Egy keresztúthoz értél! Most merre? [2. PONT.] Hoppsz, elérted a lefelé vezető lépcsőt. Nagyon szűk és csúszósnak is látszik... De azért megkockáztatod. Baj nélkül leértél! [5. PONT. --> 28. PONT.] [6 pontot használtál fel, van még 411.]

vv 88 88 88 elmormolod a 88. varázslatot a 88. varázslatot a 88. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Szétrobbantottál 1 szopókövet! [-21 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 409.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 409.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 409.]

lm 31 905 36 mozogsz 31 905 36
Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Kanyarodik a járat. [29. PONT.] Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. [30. PONT.]
Összefutsz egy barna, hosszú hajú, csillogó szemű törpe férfival. Hosszú szakálla és harcsabajsza van. Bőre bronzként csillog. Tharr követője. Egy arany papi karkötőt, egy hatalom fülbevalóját, egy hősiesítő medált, egy két kard szimbólumot, egy örökkéval. zafírját, egy Ovgun nyakláncát, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku csizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy zafír erőövet, egy zafír fülbevalót és egy zafír védőgyűrűt visel. Felszerelését egy norpadolótika trófea, egy Mnebolath trófea és egy kputtyintó csalán trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Idős asszonyt szopógödörbe segítő ifjú harcos. Jobb kezében egy Pusztítás Botját, bal kezében egy méregtagadót tart. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Exkavátor az Ötvös. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [31. PONT.] Zutty! Mi volt ez? Ahá, teleportáltál! [35. PONTON vagy.] Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [36. PONT.] Éles szemmel körbevizslatsz. Hohó, az egyik követ a falban be lehet nyomni! Lassan, vigyázva elmozdítod a követ. Nyekergő hang szűrődik el a füledhez a labirintus mélyéről. (Önanalízis: +6% felderítés.) Egy lépésnél megfordul veled a világ, és a következő pillanatban egészen máshol találod magad. [30. PONTON.]
[17 pontot használtál fel, van még 392.]

lm 900 32 905 mozogsz 900 32 905
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Az út véget ér - egy zsákutca! [32. PONT.] Egy lépésnél megfordul veled a világ, és a következő pillanatban egészen máshol találod magad. [37. PONTON.] Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [3 pontot használtál fel, van még 389.]

lm 38 900 42 mozogsz 38 900 42
A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [38. PONT.] Óvatosan megtapogatod a falat, és nem is hiába! Egy mozgatható kőre bukkantál. Bizonyára valamilyen titkos funkcióval bír! Vigyázva benyomod. Kő mozog kövön, ahogy az ősi mechanika mozgásba lendül. Vajon mi történik? (Önanalízis: +6% felderítés.) Hirtelen gyomorkavaró érzésed lesz, a levegő cuppan egyet, és elteleportálsz a 41. PONTRA. Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [42. PONT.] Hirtelen meglódul veled a világ, és máris másutt vagy. Teleport! [30. PONT.]
[11 pontot használtál fel, van még 378.]

lm 33 905 40 mozogsz 33 905 40
A fenébe! Egy zsákutca. [33. PONT.] Oopsz! Elfordul körülötted a világ. Teleportáltál egyet! [39. PONTRA.] Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [40. PONT.] Éles szemmel körbevizslatsz. Hohó, az egyik követ a falban be lehet nyomni! Lassan, vigyázva elmozdítod a követ. Nyekergő hang szűrődik el a füledhez a labirintus mélyéről. (Önanalízis: +6% felderítés.) Egy lépésnél megfordul veled a világ, és a következő pillanatban egészen máshol találod magad. [41. PONTON.] [11 pontot használtál fel, van még 367.]

lm 900 42 34 mozogsz 900 42 34
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. A fenébe! Egy zsákutca. [42. PONT.] Egy lépésnél megfordul veled a világ, és a következő pillanatban egészen máshol találod magad. [30. PONTON.]
Bah! Egy zsákutcába jutottál! [34. PONT.] Hirtelen meglódul veled a világ, és máris másutt vagy. Teleport! [43. PONT.] [6 pontot használtál fel, van még 361.]

lm 905 44 900 mozogsz 905 44 900
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [44. PONT.] Éles szemmel körbevizslatsz. Hohó, az egyik követ a falban be lehet nyomni! Bizonyára valamilyen titkos funkcióval bír! Vigyázva benyomod. Tompa dübörgést hallasz a távolból. (Önanalízis: +6% felderítés.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). Zutty! Mi volt ez? Ahá, teleportáltál! [30. PONTON vagy.]
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [8 pontot használtál fel, van még 353.]

lm 28 6 51 mozogsz 28 6 51
Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Az út itt elkanyarodik. [29. PONT.] Az út végén egy kőlépcső vezet fölfelé. Próba szerencse - megpróbálod! [28. PONT. --> 5. PONT.] Keskeny, szűk lépcső vezet innét lefelé. Vigyázva arra, hogy meg ne csússzál, lemászol. [6. PONT. --> 58. PONT.] Nincs megállás - továbbtotyogsz. Egy kanyarhoz érkeztél. [45. PONT.] Folytatod az utat. Az út ismét kanyarodik. [46. PONT.] Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Az út ismét kanyarodik. [47. PONT.] Nincs megállás - továbbtotyogsz. A szűk járat megint csak kanyarodik. [48. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Egy újabb kanyarnál vagy. [49. PONT.] Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. A szűk járat megint csak kanyarodik. [50. PONT.] Egy keskeny kőlépcső vezet itt lefelé. Előrevilágítasz, majd amikor nem látsz veszélyt, leóvakodsz. [51. PONT. --> 52. PONT.] [30 pontot használtál fel, van még 323.]

lm 54 mozogsz 54
Haladsz előre. Egy kanyarhoz érkeztél. [53. PONT.]
Összeakadsz egy fekete, göndör hajú, zöld szemű kobudera férfival. Körszakálla és bajsza van. Fekete a bőre. Raia főpapja. Egy Bufa páncélját, egy cetbőr válltömést, egy hatalom fülbevalóját, egy hósárkánybőr csizmát, egy Huddens alkarvédőjét, egy Huddens kesztyűjét, egy kreiton fókuszt, egy lidérckoronát, egy mágusköpenyt, egy nap szimbólumot, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy zafír erőövet és egy zafír fülbevalót visel. Fegyverzetét egy taalru herceg trófea, egy varkaudar katona trófea és egy káoszbajnok trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Otthonát védelmező Jáde-sárkány. Bal kezében egy agyartőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Mentális auráját felismered, ő is a jó oldalhoz tartozik. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Tompaeszü Nyüzsi. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. 8 tanítvány kíséri, lesi minden mozdulatát. Mikor elhaladsz mellettük, egy tanítvány megszólít: Láttad már a Mestert harc közben? Úgy küzd, mint a legendás Jáde-sárkányok! Az ifjoncok elköszönnek tőled, és te magadra maradsz a gondolataiddal. Aztán elköszöntök egymástól.
A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [54. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy átokmurgattyú. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 11 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az átokmurgattyú poshadt hasát. (5 támadással 76 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával eltalálod az átokmurgattyú bal lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Agyarával az átokmurgattyú kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Az átokmurgattyú mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Az átokmurgattyú szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szopókövet. 1003 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy dobófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Egy nandát pillantasz meg. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő varázslatot, majd rád küldi. 31 életpontot vesztettél. Öklendezni kezdesz (-3 támadás). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a nanda pikkelyes testét. (5 támadással 78 életpontot sebezve.) A lény elbűvölően rád mosolyog! Nyálad csöpög, ahogy engedelmesen átnyújtod a nálad levő 1 hebrencs csapdát. Hirtelen félelem lesz rajtad úrrá: hogy mertél szembeszegülni egy ilyen csodálatos teremtménnyel? Te itt életveszélyben vagy. Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni előle.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 53. pontnál vagy. [6 pontot használtál fel, van még 317.]

vv 88 88 88 elmormolod a 88. varázslatot a 88. varázslatot a 88. varázslatot
Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Szétrobbantottál 1 szopókövet! [-21 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 315.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 315.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 315.]

lm 54 54 54 mozogsz 54 54 54
Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [54. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy nanda! Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzvihar. 116 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő varázslatot lő rád. Semmi hatás! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a nanda bal vállát. (5 támadással 79 életpontot sebezve.) A lény igéző tekintetét rád emeli. Akaratodat kasztroplanáris pajzsba tömörítve, ellenállsz. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával megdöföd a nanda bal oldalát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A nanda fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2177 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 220, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy szubreális vámpír. Nem kockáztatod meg a harcot. Talán van más út is. Ismét a térkép szerinti 53. pontnál vagy. Egy széles, magas terembe érsz. [54. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy szubreális vámpír van előtted! Nem sok esélyed lenne - a harc helyett inkább a visszavonulást választod. Ismét a térkép szerinti 53. pontnál vagy. Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [54. PONT.] Egy szubreális vámpír lakik itt. Mérlegelve a helyzeted, úgy határozol, hogy nem érdemes szembeszállni vele. Ismét a térkép szerinti 53. pontnál vagy. [9 pontot használtál fel, van még 306.]

lm 905 55 900 mozogsz 905 55 900
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [54. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy szubreális vámpír! Túl kockázatos lenne megtámadni - inkább visszavonulsz. Ismét a térkép szerinti 53. pontnál vagy. Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [8 pontot használtál fel, van még 298.]

vv 109 elmormolod a 109. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-25 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 296.]

kf 533 kézbeveszed/felveszed az 533. tárgyat
Leveszed a törpe bakancsot, majd felhúzod a tűzúr csizmáját. [0 pontot használtál fel, van még 296.]

m 6 mozogsz nyugatra
[192,24] Tovább lépkedsz a zsombékok, nádcsomók között a mocsárban. Nyüzsög az élet körülötted: békák brekegnek, madarak csivitelnek. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Egy nádcsomó mögött próbálsz elrejtőzni. (Önanalízis: +16% rejtőzködés.) Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Ez nem lehet más, mint egy lidércúr. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Thargodan csatamezőt. [10 pontot használtál fel, van még 286.]

kut 50 kutatsz 50 pontért
Ásódat marokra ragadva, buzgón ásni kezdesz a csatamezőn. Idegen, nem evilági sziszegést hallasz, és egy pillanatra megdermedsz. A földet itt-ott szilárd kristállyá égette a tömény mágia, amely a varázslók és Thargodanok közt folyt. Nem is érzed már a karod, talán egy órája kutatsz? Két órája? Nem baj, a kincs mindent megér. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy Zinthurg készül a lemészárlásodra.

A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pusztító végzet varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ezüstshurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ezüstshuriken. Több lövedéked átfúrja a Zinthurg ébenfekete testét. (4 támadással 54 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel kegyetlenül megütöd a Zinthurg ébenfekete testét. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A Zinthurg néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A Zinthurg néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüst nyaklánc és egy vas dobónyíl. 1127 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}

Nos, ennyit erről! Kiváló mestere vagy a csúszómászók irtásának. Most pedig ásni tovább! Valamit kifordít az ásód. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy szöges páncél, egy rövid íj, egy kígyóbőr kesztyű és egy mérg. ubuk dobónyíl. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy pszi őselementál intéz feléd kihívást.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 100 életpontot sebeztél. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy direkt kontaktus I pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 hajító csillag. Alaposan megsorozod a pszi őselementál ködlő zsumókját. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2297 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Undorítók ezek a lények, ebben a csonttemetőben élnek! Átsétálsz a savhurrikán által mélyesztett gödör másik szélére, hátha ott több szerencséd lesz. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy Mnebolath támad rád.

A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ezüstshurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ezüstshuriken. Lövedékeiddel perforálod a Mnebolath rücskös testét. (4 támadással 52 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-5 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 9 aranyad is. A lény jeget köp rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (38 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a Mnebolath kutyafejét. (3 támadással 156 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-8 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 12 aranyad. A Mnebolath szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy vasérc és egy ezüst nyaklánc. 2363 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 208, sebződés: 72, gyógyulás: 0, összesen: -72 ÉP}

No! Kezdesz kifáradni. Essünk túl a végső összecsapáson! Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy Notermanthi intéz feléd kihívást.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Üdvözlésképpen egy mágiatörés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Távolról a hatalom szava varázslatot lő rád a másik. Teli erőből ezüstshurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ezüstshuriken. Lövedékeiddel perforálod a Notermanthi bal oldalát. (4 támadással 52 életpontot sebezve.) A szörny irtózatosat kputtyint. Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Elszántan ellenfeledre rohansz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Notermanthi bal vállát. (5 támadással 274 életpontot sebezve.) A Notermanthi mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Húsodat át- meg átjárja a Notermanthi szarva. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A Notermanthi még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 ezüst nyaklánc, egy ezüst kulcs, egy szent jogar és egy ezüst gyűrű. 4082 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 326, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}

Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyűjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy sárga erőöv, egy Eldaran karkötője, egy rejtőköpeny és egy ezüst kulcs. A távolban Chara-din fattyak százai tűnnek fel. Rettegés lesz rajtad úrrá. Igen, feléd tartanak! A csatamező széléig üldöznek, de nem tovább. Huh, szerencséd volt! Manára van szükséged, elhasználod a manakristályt. (+803 varázspont.)
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Sebeid gyógyulnak (+207 életerő). [-50 varázspont.] (Önanalízis: +6% felderítés.) [55 pontot használtál fel, van még 231.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[191,25] A terep változik: ismét síkságon vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rát-fát. Vékony, de tiszta vizű patakra bukkansz, amely északnyugatról folyik délkeletre. Feltöltöd a vizestömlőt. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Felfedeztél egy oltárt. Dornodon hívői építették. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját.

Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [190,26] Továbbra is síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Találsz egy oltárt. Elenios híveié. Utad során felfedezel egy álomvirágot. Találsz egy Chara-din monolitját. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy manaelementál. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Elszántan a másikra rontasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel párszor súrolva eltalálod a manaelementál testét. (7 támadással 335 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+7 vp). Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel gyengén megütögeted a manaelementál lebernyegét. (7 támadással 335 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+7 vp). Ellenfeled elmenekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 670, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}


(Továbbmész...) [189,27] Még mindig füves síkságon vagy. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy xantusz-kaktuszt. Megpillantasz egy tiszta vizű patakot, amely délkeletről folyik északnyugatra. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy magger. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzvihar varázslatot lősz. 133 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy puha ütés varázslatot. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a magger jobb vállát. (5 támadással 36 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a magger testét. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) Kemény ollójával a magger végigsebzi a jobb combodat és lábszáradat. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Megnyirbálja a magger ollója a jobb karodat. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 mandibulapengét. 2190 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 258, sebződés: 54, gyógyulás: 0, összesen: -54 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 201.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[188,28] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Oldalt pillantva, meglátsz egy kihívás tornyát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent ligetet. A természet tökéletes összhangja feléd is a béke érzetét sugározza. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy pordémon. Látsz egy Chara-din monolitját. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. (Önanalízis: +16% rejtőzködés.) A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Felismered. Ez egy bűbájlidérc. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.) [10 pontot használtál fel, van még 191.]

szk 962 230 keresed a 962. szörnyet a 230. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy Kitaszítottat. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 191.]

vv 83 elmormolod a 83. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] [1 pontot használtál fel, van még 190.]

hu 451 309 hulladék: 451 309
Hulladék, ezért nem gyűjtesz zangrozi csizmát. Hulladék, ezért nem gyűjtesz arany papi karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 190.]

kt 449 elkészíted a 449. tárgyat
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A földből energia áramlik testedbe. Elmormoltad a varázsital főzése varázslatot! Együtt van minden a kotyvasztáshoz, ezért rögvest hozzálátsz. Lassan mormolod a varázsigéket, és közben a főzetbe szórod a komponenseket. Hmmm, finom lötty lesz belőle! Kimondod az utolsó szót, mire a főzet nagyot buggyan. Elkészültél! [-30 varázspont.] Legyártottál 1 kristályfolyadékot. Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 185.]

h 449 használod a 449. tárgyat
Itt az ideje, hogy megszabadulj a kasztroplanáris rákfenéktől: behörpinted a kristályfolyadékot. Megszabadultál a poszogó möszéktől. [0 pontot használtál fel, van még 185.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 185.]

* 2. BP: használod a 396. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 185.]

* 3. BP: visszadátumozás kérelem
Ez a 247. játékheted és a 242. fordulód. Nem használhatod a parancsot, hiszen lemaradásod van a játékhetedhez képest. [0 pontot használtál fel, van még 185.]

* 4. BP: fejleszted a 3. tulajdonságodat 10 pontért
Többször végigrohansz egy akadályokkal zsúfolt terepszakaszon: a dolog egyre jobban megy, fürgébben, kecsesebben. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [Még 18 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 175.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 17, 22, 1.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját habzsol be a sivatagi doareg. 2 kaját nyel le a mutáns pók. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása.
Ebben a körben 175 pontod maradt, ebből a következő körre 175 pontot vihetsz át. Kapsz még 383 pontot. A következő körben tehát 558 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


PSZI-ERNYŐ II. (113. PSZI KÉPESSÉG)
A Pszi-Ernyő II, mint neve is mutatja, a Pszi-Ernyő továbbfejlesztett változata. A Pszi-Ernyő II-vel megvizsgálhatod, hogy egy adott kalandozó 60 mező sugarú körben van-e, ha igen, mik a pontos koordinátái, és ezenkívül a Pszi-Ernyőtől megszokott információkból dupla adagot is megkapsz róla. Használatához a P 113 <kalandozó> parancsot kell kiadnod, 3 TVP-ért és 10 pszi pontért. Az adott kalandozót ismerned kell!

A TUDÁS GYÖNGYE (522. TÁRGY)
A Tudás Gyöngye ritka és igencsak keresett varázstárgy. Ha fel akarod használni, el kell nyelned a H 522 paranccsal, ekkor a gyöngy mágikus energiája felszabadul, és egy véletlenszerűen választott alaptulajdonságod eggyel megnő, függetlenül attól, hogy mekkora volt (a TF-elés persze nem vész el, tehát ha 30-as erőd volt és 100-at TF-eltél, és az erőd megnő 31-re, a 100 TF-elés akkor is meglesz). A tudás gyöngye egyfajta jóindulatú ragaszkodással bír: a varázskőhöz hasonlóan, a tudás gyöngyétől sem tudsz megszabadulni semmilyen módon.

KARAKTERLAP

Next Generation, egy fekete, kontyos hajú, szürke szemű, rövid bajszú kobudera férfi vagy. Bőröd sárga. Raia főpap-jelöltje vagy. Papi hited: 258. Az Aranysárkány (#9126) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 242. fordulód.

Erő: 30 (37) Szint: 26 Merészség: 7/5 Magasság: 144 cm
IQ: 36 (43) Támadás: 31 Agresszió: 3 Testsúly: 50 kg
Ügyesség: 29 (37) Védekezés: 73 Menekülés: 30 % Életkor: 35/47 év
Egészség: 28 (33) Életpont: 470/406 Jellem: jó (665) Tul. pont: 3
Szerencse: 40 (51) Varázspont: 803/689 Pénz: 3756 arany Kép. pont: 10
Tudatpont: 21/16 Pszi pont: 194/9 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 20
Eddig összesen 1648 szörnyet (15 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 30332 TP-t kaptál. Jelenleg 1784568 TP-d van. A következő szinthez még 215432 TP szükséges. Trófeáid: Notermanthi, taalru, szánalmas pondró. A 221. fordulódban 6136 arany került a bankszámládra. 6780 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 13/39 ökölvívás: 30/91 (+11%) szúrófegyverek: 13/69 (+21%)
dobófegyverek: *28/100 (+3%)

Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) (210%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bumeráng (#249) (10 -15.); ubuk dobónyíl (#138) (16 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); hajító csillag (#939) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 19/43 (+32%) 2. nyomkövetés: 52/81 (+5%) 3. mászás: 11/61
4. csapdakészítés: 18/81 5. csapdaészlelés: 17/45 (+18%) 6. gyógyítás: 36/26
7. titkosírás: 3/87 8. felderítés: 25/11 (+42%) 9. szörnyidomítás: 11/87
10. teológia: 64/40 (+49%) 11. taumaturgia: 50/86 (+818%) 12. versengés: 11/65
13. harcművészetek: 27/26 14. zene: 12/89 15. szörnyismeret: 25/64
16. pszi: 22/3 (+3%) 17. zárnyitás: 14/4 (+538%) 18. vadászat: 4/46
19. vitalitás: 1/31 20. bányászat: 14/77 21. úszás: 7/20
22. főzés: 11/60

FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 75% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz csillezsályát (#1252) (max. 3 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), amnioszt (#203) (max. 5 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 3 darabot ), hajító csillagot (#939) (max. 5 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 15 darabot, csak egyszer), fokhagymát (#403) (max. 5 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 8 darabot ), púderkövet (#119) (max. 3 darabot ), ezüstshurikent (#327) (max. 5 darabot )
mászol max. 70 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, kártyabarlang (9)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 16)
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), borzalmas varkaudar (#166), mélység fattya (#199) (csak egyszer), noth szellem (#250)
Barátságosság (aktív: 4, max: 16)
bűbájlidérc (#761), purifikátor császár (#393), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) tompítás (#40, 8 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) energiafolyam (#136, 24 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP)
égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)
tűzvihar (#175, 24 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +5 vp 10 költség alatt; taumaturgia: +4 vp 10 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
állatvédelem (#192) méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) erőpajzs I (#12)
hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26) esszenciavédelem (#165) Symulf rúnája (#182)
szörnycsábítás (#83)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
19. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10)
lángcsóva (#31), tisztítótűz (#44), villámcsapás (#50), puha ütés (#60), energiafolyam (#136), tűzvihar (#175)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 30, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
vakító fény (#43) >> fémbontó szójer (#150) tűzeső (#61) >> szürke rinocérosz (#346)
tűzeső (#61) >> halálhozó (#419) tisztítótűz (#44) >> autentikus vámpír (#154)
villámcsapás (#50) >> csontváz lord (#177) tűzeső (#61) >> smaragdgólem (#417)
tűzeső (#61) >> borzalmas varkaudar (#166) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
tűzeső (#61) >> gnóm szolgáló (#181) tűzeső (#61) >> ongóliant (#159)
tisztítótűz (#44) >> szintszívó (#96) villámcsapás (#50) >> élőholt mágus (#175)
villámcsapás (#50) >> pszi elementál (#221) gyóntatás (#56) >> gonoszok (#988)
izomernyesztés (#33) >> kronokukac (#285) villámcsapás (#50) >> ősdentor (#282)
izomernyesztés (#33) >> kronotapír (#286)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 30, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> Tguarkhan (#212) védelem tűz ellen (#38) >> Orkhan Thai (#238)
tompítás (#40) >> zoloboo sámán (#230) fehér glóbusz (#47) >> Mnebolath (#237)
tompítás (#40) >> Ek'Hor (#977) tompítás (#40) >> őrült varázsló (#255)
fehér glóbusz (#47) >> drakolich (#760) tompítás (#40) >> gnóm szolgáló (#181)
tompítás (#40) >> borzalmas varkaudar (#166) védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)
tompítás (#40) >> csontváz lord (#177) tompítás (#40) >> óriás csontváz (#176)
tüskepajzs (#30) >> halálhozó (#419)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Rughar familiárisa (#245) státusz: éhes
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
arató csattanat (#144) (vadászik) státusz: OK
Famulusod egy aranysárkány.

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Raia papjai élen járnak a szopókövek és szopógödrök megsemmisítésében: ugorj bele egy szopógödörbe, és semmisíts meg így egy vagy több szopókövet!
2.) Tudom, hogy ez a legnehezebb feladat, de megértőnek kell lenned más kalandozók gyengeségeivel szemben. Tűrd el, hogy egyetlen táborozás alatt 3 kalandozó is sikeresen meglop!
3.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 0)

HŐSTETTEID
2005 I. félévének Vlagyimir díjas harcművésze vagy.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 borkonyó bibe (#312) 7 bunthar bőr (#733) 1 ezüstshuriken (#327)
1 fokhagyma (#403) 1 hebrencs csapda (#147) 3 kaja (#2)
1 púderkő (#119) 1 quwarg tojás (#360) 5 vas dobónyíl (#189)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
220 arany (#50) 1 aranygyűrű (#193) 3 bájital (#261)
2 csuklyavirág (#133) 1 Eldaran karkötője (#373) 1 ezüst gyűrű (#180)
2 ezüst kulcs (#184) 4 ezüst nyaklánc (#117) 1 galachmit (#310)
1 kígyóbőr kesztyű (#49) 1 kis aranykulcs (#240) 2 mandibulapenge (#125)
1 márványkulcs (#245) 1 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 1 nagy vaskulcs (#186)
1 raptor karom (#281) 1 rejtőköpeny (#277) 1 réz papi karkötő (#307)
1 rövid íj (#107) 2 sárga erőöv (#276) 1 szent jogar (#150)
1 szöges páncél (#65) 1 tudás gyöngye (#522) 4 ugh méreg (#166)
1 vasérc (#152) 62 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(188,28) kihívás tornya (#502), szent liget (#439), oltár, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), bűbájlidérc (#761)
(189,27) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), patak, Chara-din monolitja (#534), magger (#747)
(190,26) Elenios oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Chara-din monolitja (#534), manaelementál (#290)
(191,25) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), patak, 21. jellempróba, Dornodon oltár, Chara-din monolitja (#534)
(192,24) lidércúr (#252), Thargodan csatamező (#432), Zinthurg (#180), pszi őselementál (#258), Mnebolath (#237), Notermanthi (#257)
(193,24) a 76. labirintus bejárata, velociraptor (#161), óriásféreg (#171), nanda (#224), ragyás burástya (#111), átokmurgattyú (#225), Exkavátor az Ötvös (1470. kalandozó), Tompaeszü Nyüzsi (3894. kalandozó)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


Kedves Játékostársunk!
Ezúton szeretnénk Kellemes Karácsonyi Ünnepeket és Boldog Új évet kívánni. Reméljük, hogy kalandjaid során jól szórakoztál, és jövőre is velünk tartasz. Az ünnepek alatt, dec 22-től jan 01-ig nem dolgozunk, viszont dec 24-27-28-31-én naponta egyszer, előreláthatólag 11 és 12 óra között az UL-ek letöltésre kerülnek és lesz forduló kiküldés. Megértéseteket köszönjük! A Beholder Kft. munkatársai.

Üzenet küldése a karakternek