Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2014. jún. 5. 9h:13' EZ A 257. JÁTÉKHETED, 241. FORDULÓD 258. játékheted kezdete: jún. 9. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4081 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 2. KP: | használod a 64. pszi képességet |
* 3. KP: | használod a 71. pszi képességet |
bb 2166 2 | beraksz a bankba a 2166. tárgyat (2 darabot) |
p 73 | használod a 73. pszi képességet |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
kf 1578 | kézbeveszed/felveszed az 1578. tárgyat |
kt 108 10 | elkészíted a 108. tárgyat (10 darabot) |
v 58 | elmormolod az 58. varázslatot |
h 2167 | használod a 2167. tárgyat |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy védelem tűz ellen védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. [+3% teo] Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 21 életpontot sebeztél. [+3% tau] Távolról villámsújtás varázslatot lő rád a másik. 55 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a Dögvész sziklatestét. (4 támadással 207 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel gyengén megszurkálod a Dögvész sziklatestét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) A Dögvész kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Mielőtt észbe kapnál, a Dögvész megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A Dögvész mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 49 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a Dögvész sziklatestét. (4 támadással 205 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel meghorzsolod a Dögvész testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A Dögvész harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A Dögvész Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 48 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A Dögvész mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 24 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Messze hajítod a vacak kis quwarg nagymester trófeát, és kinyersz egy alkalmas Dögvész trófeát. 3933 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 503, sebződés: 345, gyógyulás: 52, összesen: -293 ÉP}
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 65 életpontot sebeztél. [+3% tau] Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar hírnök izmos felkarját. (3 támadással 124 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel eltalálod a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A varkaudar hírnök karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A varkaudar hírnök szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +24 életerő. 1773 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 211, sebződés: 44, gyógyulás: 10, összesen: -34 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy védelem tűz ellen varázslatot. [+3% teo] A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 31 életpontot sebeztél. [+1% tau] Egy mágiatörés varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a borzalmas varkaudar testét. (4 támadással 159 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel jól megszúrod a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a borzalmas varkaudar gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (4 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A borzalmas varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +24 életerő. 1961 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 210, sebződés: 31, gyógyulás: 7, összesen: -24 ÉP}
(Továbbmész...) [133,55] Továbbra is síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy karmos tankány. {max. életpontja: 81-90.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 54 életpontot sebeztél. [+2% tau] Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel kegyetlenül megütöd a karmos tankány rovarfejét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel jól megszúrod a karmos tankány rovarfejét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A karmos tankány megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. A karmos tankány karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +24 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tankány karmot. 753 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}
Gyorsan felraksz egy védelem tűz ellen varázslatot. [+3% teo] Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 68 életpontot sebeztél. [+2% tau] Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vérbeli borzongás varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. A szörny hősugarat lő ki rád! Szerencsére idejében félreugrasz. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar bajnok bal lábát. (4 támadással 150 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel jól megszúrod a varkaudar bajnok jobb lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A varkaudar bajnok megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 10 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +24 életerő. 1168 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 241, sebződés: 20, gyógyulás: 3, összesen: -17 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. [+1% tau] Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 31 életpontot sebeztél. [+1% tau] A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. 22 életpontot sebződsz. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar felderítő bal oldalát. (3 támadással 111 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel megdöfködöd a varkaudar felderítő jobb lábát. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) A varkaudar felderítő fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (2 támadástól 60 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A varkaudar felderítő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +24 életerő. 1670 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 186, sebződés: 82, gyógyulás: 12, összesen: -70 ÉP}
(Továbbmész...) [132,56] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Utad során felfedezel egy kék orchideacserjét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy bávatag golombár egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Észreveszel egy szent tölgyfát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +24 életerő.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. [+1% tau] Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 55 életpontot sebeztél. [+3% tau] Máris repül feléd néhány nyílvessző. 17 életpontot sebződsz. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar íjász bal oldalát. (3 támadással 116 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel megdöföd a varkaudar íjász testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 59 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A varkaudar íjász most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +24 életerő. 1716 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 195, sebződés: 76, gyógyulás: 12, összesen: -64 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 33 életpontot sebeztél. [+1% tau] A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 18 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar íjász testét. (3 támadással 105 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel jól megszurkálod a varkaudar íjász testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a varkaudar íjász megcsapja a fejedet. (2 támadástól 52 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A varkaudar íjász összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +24 életerő. 1716 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 176, sebződés: 70, gyógyulás: 11, összesen: -59 ÉP}
ef 5 | energia fejlesztése 5 |
d 56 9 | eldobod az 56. tárgyat (9 darabot) |
m 4 5 5 | mozogsz délre, délnyugatra, délnyugatra |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Tüzet köpsz. 60 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 17 életpontot vesztettél. A lény jeget köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (7 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar bajnok sima, kék bőrét. (4 támadással 156 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel eltalálod a varkaudar bajnok testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A varkaudar bajnok egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 13 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +24 életerő. 1168 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 237, sebződés: 53, gyógyulás: 3, összesen: -50 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Mély levegőt veszel, és lehelsz. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 54 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégcsóva varázslatot lő rád. 17 életpontot vesztettél. A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar bajnok jobb lábát. (3 támadással 114 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel eltalálod a varkaudar bajnok testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A varkaudar bajnok feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 10 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +24 életerő. 1168 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 190, sebződés: 42, gyógyulás: 3, összesen: -39 ÉP}
(Továbbmész...) [131,58] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Látsz egy szent tölgyfát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +24 életerő.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. [+1% tau] A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Kitátod a szádat, és lehelsz. 59 életpontot sebeztél. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-8 életerő.) A dolgot még 7 aranyad bánja. A szörny hideget lehel! A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (38 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a Mnebolath kutyafejét. (4 támadással 208 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel eltalálod a Mnebolath testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A Mnebolath néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (4 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-8 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 12 aranyad is. A Mnebolath szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +24 életerő. 2426 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 289, sebződés: 86, gyógyulás: 6, összesen: -80 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Tüzet köpsz. 52 életpontot sebeztél. Ellenfeled savhurrikán varázslatot lő rád. 48 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Az ellenfél gyengítése céljából egy Kabal-Sújtásra összpontosítasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar varázsló testét. (3 támadással 114 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel többször eltalálod a varkaudar varázsló jobb lábát. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy savhurrikán varázslatot, majd rád küldi. 45 életpontot vesztettél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +24 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 213, sebződés: 98, gyógyulás: 0, összesen: -98 ÉP}
(Továbbmész...) [130,59] Az erdőt síkság váltja fel.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. [+1% tau] Kitátod a szádat, és lehelsz. 70 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a Thargodan csontváz görbe csontjait. (3 támadással 116 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel meghorzsolod a Thargodan csontváz nyakát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A Thargodan csontváz csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Véres nyál csordul ki a Thargodan csontváz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +24 életerő. 1174 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 193, sebződés: 39, gyógyulás: 7, összesen: -32 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Tüzet köpsz. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 54 életpontot sebeztél. Ellenfeled savhurrikán varázslatot lő rád. 105 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Ellenfeled lelassítása érdekében felkészülsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar varázsló görnyedt testét. (3 támadással 113 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel többször eltalálod a varkaudar varázsló testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Egy pusztító végzet varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ököllel megütöd a varkaudar varázsló testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel kicsit megsebzed a varkaudar varázsló görnyedt testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy savhurrikán. 47 életpontot vesztettél. A varkaudar varázsló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +24 életerő. 2297 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 270, sebződés: 157, gyógyulás: 0, összesen: -157 ÉP}
kt 259 4 | elkészíted a 259. tárgyat (4 darabot) |
vi 1 1 85 | viselkedésed: 1 1 85 |
m 1 | mozogsz északkeletre |
im | imádkozol |
vi 7 6 30 | viselkedésed: 7 6 30 |
e 30 | élelemszerzés 19 pontért |
ef 5 | energia fejlesztése 5 |
im | imádkozol |
* 1. BP: | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: | keresed a 360. szörnyet a 361. szörnyet a 768. szörnyet |
* 3. BP: | beraksz a bankba a 70. tárgyat (85 darabot) |
KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián. Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül. Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata. Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik. Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége. FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni. |
TUDATI GYORSÍTÁS (506. TUDATI KÉPESSÉG) A közös tudatok első, és legfontosabb képessége egymás gondolatainak érzékelése. Ezúton tudtok egymásnak üzeneteket, instrukciókat és kéréseket küldeni, amelyek - legyetek akár a világmindenség két egymáshoz képest legtávolabbi pontján is - azonnal célba érnek. Ezt a különleges kapcsolatot a Tűzvihar előtt létező lovagrendek már-már a tökéletességig fejlesztették. Sajnos azonban a félszigeten senki sem maradt, aki ezt a tudást megoszthatná veletek, így nem marad más, mint a kísérletezgetés. Az alapelvekre már ti is rájöttetek, de még csak most kezditek kapizsgálni a lényeget! Ha sikerül a közös tudatod energiáit a saját harci képességeid javítására fordítanod, előbb-utóbb legyőzhetetlenné válsz! Ez a képesség a legalsó foka ennek a különleges hatalomnak. (Eztán közelharcban, balkézzel eggyel több támadást adsz majd le, mint eddig. A képesség hatása permanens, energia kisütést nem igényel.) |
MOLEKULAÁTRENDEZÉS (74. PSZI KÉPESSÉG) Egy-egy fémet tartalmazó anyag, érc molekuláinak, atomjainak, sőt atomszerkezetének átrendezése nem lehetetlen feladat egy fejlett pszi szakértő számára. 5 TVP és 10 pszi pont elköltésével képes vagy egy-egy fém vagy ércdarabot másikká alakítani. Természetesen nem minden érc állítható így elő minden ércből. Ónt csak rézből, vasat csak ónból lehet készíteni. Egyéb átalakítások nem ismertek, de a kísérletezés esetleg újabb eredményekhez vezet. A P 74 <érc> parancs kiadásával megpróbálod <érc>-et előállítani a nálad levő anyagokból. A fentiekből nyilvánvaló például, hogy egy P 74 85 csak akkor lesz sikeres, ha van a birtokodban réz. Ha felfedezel valamilyen új fémet, ásványt, érdemes kísérletezni, hátha elő tudod állítani valamilyen más ércből. Megadhatsz, egy 3., mennyiségi parancsot is. Vigyázz, a képesség ilyenkor 10x annyi pszi pont lesz, mint amennyi a 3. paraméter volt (akkor is, ha esetleg nincs nálad elegendő komponens.) |
Erő: | 39 (48) | Szint: | 24 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 186 cm |
IQ: | 28 (37) | Támadás: | 32 (34) | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 81 kg |
Ügyesség: | 30 (35) | Védekezés: | 31 (35) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 40/40 év |
Egészség: | 28 (35) | Életpont: | 468/267 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 11 |
Szerencse: | 34 (1) | Varázspont: | 702/41 | Pénz: | 5681 arany | Kép. pont: | 25 |
Tudatpont: | 18/10 | Pszi pont: | 102/45 | EFejl: | 20 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/96 | ökölvívás: | 18/57 (+44%) | szúrófegyverek: | 27/15 (+8%) |
vágófegyverek: | 17/50 | ütőfegyverek: | 1/72 | lőfegyverek: | 11/99 |
dobófegyverek: | 24/15 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << ryuku szablya (#695) << biami kvazárlándzsa (#568) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
131,58 mezőn táborozol |
Kedvenc táborhely: 96,57 |
Legfeljebb 25 TU-t válthatsz TVP-re. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 6/13 (+22%) | 2. nyomkövetés: | 29/31 (+33%) | 3. mászás: | 13/10 |
4. csapdakészítés: | 28/98 (+12%) | 5. csapdaészlelés: | 3/98 | 6. gyógyítás: | 49/58 (+198%) |
7. titkosírás: | 3/69 | 8. felderítés: | 11/27 | 9. szörnyidomítás: | 8/39 |
10. teológia: | 23/89 (+12%) | 11. taumaturgia: | 36/70 (+22%) | 12. szerencsejáték: | 2/31 |
13. versengés: | 17/12 | 14. harcművészetek: | 10/67 | 15. zene: | 9/13 |
16. szörnyismeret: | 27/80 (+20%) | 17. pszi: | 10/11 (+32%) | 18. zárnyitás: | 8/56 |
19. vadászat: | 5/30 (+22%) | 20. bányászat: | 30/58 | 21. úszás: | 15/1 |
22. főzés: | 10/53 (+10%) | 23. csapatmunka: | 1/29 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 50% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 7 alkalommal) |
kutatsz max. 50 TVP-ért |
ásol max. 100 TVP-ért |
elfogod kaffogó hebrencset (#88) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, küldetés (5) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12) |
szintszívó lények (#9097), Pikoló (#7010) (csak egyszer), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | szárazság (#48, 6 VP) |
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | ||
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
pszi-ernyő (#64) | szürkeáll. aktiv (#71) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 20) | ||||||
izomernyesztés (#33), méregfelhő (#37), szárazság (#48), jégcsóva (#41), nagyobb tűzlehelet (#150) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
védelem tűz ellen (#38), hhaar burka (#32) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
uzbány (#102) (tojást tojik) státusz: OK |
nektoraf (#355) (málhás: +27 kg teher) státusz: éhes |
ekharion bébi (#768) (építő: +65% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK |
ryuku ostromteknős (#362) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy feladat, amit a többihez hasonlóan, örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 4 darab szopókövet! |
2.) Egy könnyű feladat: imádkozz úgy, hogy megterheltséged 20% alatt van. |
3.) Aprítsd a trutyikat, amelyek esszenciádból táplálkoznak! A demonstráció tárgya legyen mondjuk... három nómenklatúra! (számláló: 0) |
HŐSTETTEID |
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 202 (limit: 680), a megölt vezérek száma: 1, a pontszámod: 21 730. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
a mágia rúnája (179) |
mest. gerjesztés (184) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
fejleszt.gyümölcse (292) |
magiometer (314) |
jégmág. hierarchia (391) |
jégrúna (398) |
jégvihar generálása (407) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) OK |
közös ima (509) OK |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1255 TU szükséges.) |
tudati kincstár (518) OK |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 20 TU. szükséges még: 70 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON | 7 | arany pikkelyvért (#456) | 14 | tükörpáncél (#519) | 265 | gyöngymangó (#135) | 2 | fpi formázó minta (#419) | 438 | ugh méreg (#166) | 6 | polip szívóka (#391) |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN | 20 | áldott kő (#642) | 48 | extra takarmány (#1360) | 1 | moa varázsdoboz (#1133) | 10 | esszenciakristály (#350) | 28 | jégszilánk (#1128) | 1137 | tükör (#43) | 5 | nyomkereső talizmán (#671) | 376 | sárkánypikkely (#292) | 179 | gyógykenőcs (#313) | 176 | katonai kötszer (#1508) | 3519 | ugh méreg (#166) | 2 | trikornis nyereg (#1536) | 20 | mágusszelence (#1076) | 14 | térhajlító kavics (#1539) | 24 | őskristály-szilánk (#1525) | 168 | szent jogar (#150) | 1041 | kaktuszbogyó (#429) | 2 | Eldereth szilánk (#512) | 17186 | kaja (#2) | 2 | Xanathal karkötője (#956) | 7 | quwarg teleportgömb (#1534) | 1 | kentaurusz szőttes (#1641) | 1 | Korrissh sisakja (#1658) | 1 | Fókuszpenge (#639) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | gyöngymangó (#135) | 10 | kaja (#2) | 4 | kerek kő (#19) | |||
9 | mákrózsa virág (#56) | 4 | ragasztó (#83) | 3 | spiritusz (#170) | |||
14 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
43 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 1 | csontpálca (#329) | |||
2 | gernim balzsam (#1894) | 2 | gyógykenőcs (#313) | 1 | halcsont (#390) | |||
1 | mutáns csont (#331) | 4 | szopókő (#259) | 1 | tankány karom (#237) |
129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | |
52 | |
|
|
|
|
|
|
|
53 | |
|
|
|
|
|
|
|
54 | |
|
|
|
|
|
|
|
55 | |
|
|
|
|
|
|
|
56 | |
|
|
|
|
|
|
|
57 | |
|
|
|
|
|
|
|
58 | |
|
|
|
|
|
|
|
59 | |
|
|
|
|
|
|
|
60 | |
|
|
|
|
|
|
|