240. forduló, 242. forduló, Romold Thralk összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. febr. 4. 9h:08'
EZ A 250. JÁTÉKHETED, 241. FORDULÓD
251. játékheted kezdete: febr. 6.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3471
SZÁMLA : XXXX

ROMOLD THRALK KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [122,50] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 1 bíbor erőövet (150 arany kikiáltási áron), 3 csontpálcát (150 arany kikiáltási áron), 5 bronzhegyű nyilat (150 arany kikiáltási áron), 4 sallank nyilat (100 arany kikiáltási áron), 2 vas dobónyilat (90 arany kikiáltási áron), 1 Eldaran karkötőjét (100 arany kikiáltási áron), 1 obszidián karkötőt (30 arany kikiáltási áron), 3 varányszemet (30 arany kikiáltási áron), 4 vízionár szemet (160 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
Egy törpe siet feléd lekendezve. Ráismersz, ő az, akinek a múltkor segítettél kiásni a ládát. Örömtől sugárzó arccal borul a nyakadba, és közli, hogy talált egy másik ládát is, melyben több mint ezer arany volt elásva. Azóta téged keres, hogy átadhassa a részedet. Mosolyogva ébredsz, és bár a pénznek nyoma sincs, kellemes érzés tölt el.
Az aranytermő erszény 42 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 kazmár gyökeret. A teremtés zsákja létrehozott 1 rézdarabot.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+126 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+232 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+33 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A plusz TU-kat 10 TVP-re váltod. Tojást tojik az uzbány. (+1 kaja.) A lottó 749. hetének nyerőszámai: 3, 10, 8. 3 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 13 arany nyereményt kapsz. Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy halálmadár nyomára bukkansz. Sajnos sikertelenül. [7 pontot használtál fel, van még 471.]

* 1. KP: elmormolod a 6. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Elmormoltad az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-14 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 466.]

* 2. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 12. varázslatot a 24. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 466.]
Szupersebesen mormolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 464.]
Gyorsvarázsolsz! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 462.]

* 3. KP: használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [20 pontot használtál fel, van még 442.]

* 4. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 88. varázslatot a 86. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 440.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 440.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 440.]

* 5. KP: kézbeveszed/felveszed a 820. tárgyat
Leveszed a ryuku vadászinget, majd felöltöd a szirén köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 440.]

tv 98 támadó/véd. varázslat a 98. varázslatot
98. varázslat listáról törölve. [0 pontot használtál fel, van még 440.]

le 254 leveszed/lerakod a 254. tárgyat
Lehúzod az ujjadról a regeneráló gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 440.]

kf 1171 kézbeveszed/felveszed az 1171. tárgyat
Az ujjadra húzod a vark. pecsétgyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 440.]

fog 146 217 elfogod a 146. szörnyet a 217. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 440.]

v 96 93 52 elmormolod a 96. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Elmormoltad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED



[93,52] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetői vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Az erőnk forrása saját magunk, s az öklünkből acélt kovácsolunk. -Acél Öklök. "

Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " Van itt egy fegyvermester háza (572. épület.) és egy fekete mágustorony (597. épület.). Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Naplovagból parányi porszem, ez az én világom, ezt szeretem. KM tiszteletére: ACS. "
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 430.]

be 572 5 bemész az 572. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni lőfegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 lőfegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 125 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 380.]

m 1 5 4 mozogsz északkeletre, délnyugatra, délre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[122,50] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy korongfát. Észreveszel egy totemoszlopot. Utad során felfedezel egy szent ligetet. Valami furcsát érzel: békesség és harmónia uralja a tájat. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát. Találsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Raia rúnaköve. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy barátság szent tüzét. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Kopasz Erős, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja.
(Feltételes foglyul ejtés:) Vigyázva körülkémlelsz: kardfogú fülemüle szagot érzel! Szakszerűen előkészíted a hurokcsapdát. Nagy zajt csapva rohanni kezdesz a csapdád felé. Előbukkan a szörny is, előtted rohanva. Csak sikerüljön! Hopp, a hurok megfeszül, és már fel is rántja a kardfogú fülemüle lábát! Miután gondoskodsz róla, hogy a lény ne tudjon lelépni, óvatosan, új fogásod minden mozdulatát figyelve kezded vizsgálgatni. Ez a különlegesen éber lény kiváló őrződ lehetne táborozás alatt. Rámosolyogsz új útitársadra, aztán együtt mentek tovább. [15 TVP-t emésztett fel ez a móka.]

Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Csak egy szőrlajhár. Megvető mosollyal várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a szőrlajhár testét. (4 támadással 34 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Mallon botját ellenfeledre rohansz. Mallon botjával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a szőrlajhár szőrös testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 63 életpontot sebeztél. Aritma ostorával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a szőrlajhár testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A szőrlajhár mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Véres nyál csordul ki a szőrlajhár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 lajhár csontot. 143 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 163, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [121,51] Még mindig az erdőben vagy. Átlépted az Őslénypark mágikus energiakerítését. Mindenhol hatalmas feliratokat látsz: VIGYÁZAT! ÉLETVESZÉLY!


(Továbbmész...) [121,52] Tovább barangolsz a fák között. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy templomot. Sheran hívői építették. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy bávatag golombár lábát masszírozza. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Egy sérült hadroszaurusz nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy elektromos pajzs varázslatot. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Semmi hatás! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sötét halál varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a hadroszaurusz fejét. (4 támadással 37 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a hadroszaurusz nyakát. (4 támadással 145 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 54 életpontot sebeztél. Aritma ostorával súrolod a hadroszaurusz testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a hadroszaurusz, épp csak megsuhint. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 22 kaját. 1085 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-14 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 259, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [42 pontot használtál fel, van még 338.]

kb 483 1 kiveszel a bankból a 483. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 egykezes súlyzót. [0 pontot használtál fel, van még 338.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Előveszed a súlyzódat, és hosszasan pumpálod magad. (Befejlesztettél a tudati képességbe 4 TU-t.) A munka meghozza gyümölcsét. (+1 erő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 testépítés). (+1 támadás)

[40 pontot használtál fel, van még 298.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Két kézzel megfogod a súlyzód, és különböző körzéseket végzel. Huh, de fárasztó! (Befejlesztettél a tudati képességbe 4 TU-t.) Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön.

Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 258.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Előveszed a súlyzódat, és hosszasan pumpálod magad. (Befejlesztettél a tudati képességbe 4 TU-t.) Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 218.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Két kézzel megfogod a súlyzód, és különböző körzéseket végzel. Huh, de fárasztó! (Befejlesztettél a tudati képességbe 4 TU-t.) Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 185 TVP-t kell elköltened.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 testépítés). [40 pontot használtál fel, van még 178.]

tf 1 30 fejleszted az 1. tulajdonságodat 30 pontért
Két kézzel megfogod a súlyzód, és különböző körzéseket végzel. Huh, de fárasztó! (Befejlesztettél a tudati képességbe 3 TU-t.) Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 137 TVP-t kell elköltened.] [30 pontot használtál fel, van még 148.]

tf 1 20 fejleszted az 1. tulajdonságodat 20 pontért
Két kézzel megfogod a súlyzód, és különböző körzéseket végzel. Huh, de fárasztó! (Befejlesztettél a tudati képességbe 2 TU-t.) Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 105 TVP-t kell elköltened.] [20 pontot használtál fel, van még 128.]

bb 483 1 beraksz a bankba a 483. tárgyat (1 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 egykezes súlyzót. [0 pontot használtál fel, van még 128.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[120,53] Az erdőt síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Ramirez Espanza lábát masszírozza. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délre egy Tharr oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy tyrannoszaurusz rex közeledik. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 31 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (4 támadással 64 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Mallon botját ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával néhányszor megcsapod a tyrannoszaurusz rex testét. (4 támadással 140 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 27 életpontot sebeztél. Aritma ostorával néhány helyen meghorzsolod a tyrannoszaurusz rex jobb lábát. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) A tyrannoszaurusz rex fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 70 életpontot vesztesz.) Mallon botjával néhányszor megcsapod a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (4 támadással 121 életpontot sebezve.) Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 25 életpontot sebeztél. Aritma ostorával néhányszor épp csak megérinted a tyrannoszaurusz rex testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) A tyrannoszaurusz rex fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 81 életpontot vesztesz.) A tyrannoszaurusz rex összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tyrex csontot. [tyrex csont ládikóba-> (94,53)-> 30 arany, -2 ÉP] 2695 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 502, sebződés: 153, gyógyulás: 0, összesen: -153 ÉP}

Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő hadroszaurusz nem jelenthet komoly veszélyt. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Távolról villámcsapás varázslatot lő rád a másik. 13 életpontot vesztettél. A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a hadroszaurusz fejét. (4 támadással 36 életpontot sebezve.) Meglengetve a Mallon botját ellenfeledre támadsz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a hadroszaurusz testét. (4 támadással 145 életpontot sebezve.) Aritma ostorával párszor keményen megütöd a hadroszaurusz jobb vállát. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) A hadroszaurusz fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a hadroszaurusz, épp csak megsuhint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a hadroszaurusz fejét. (3 támadással 96 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 67 életpontot sebeztél. Aritma ostorával súrolod a hadroszaurusz jobb oldalát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A hadroszaurusz fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a hadroszaurusz, épp csak megsuhint. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A hadroszaurusz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 26 kaját. 1447 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 409, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}


(Továbbmész...) [119,54] Síkság, továbbra is csak síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Nem messze tőled három szarka veszekszik valami fénylő kavicsdarabon. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Odarohansz, és visszarántod a fickót, aki már épp ugrani készült. A troll hangosan bőgni kezd és elpanaszolja tengersok gondját. Te figyelmesen hallgatod, és hosszasan taglalod neki az élet szépségeit. Úgy látszik, ez hatott. Megrázza a kezedet, és újult erővel indul tovább. Hálából azért még neked adja a kötelét, hátha te jobb hasznát veszed. (+2 jóság.)
Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Tharr oltárt. Délkeletre nézve látsz egy olvasztókemencét. Délnyugatra egy Dornodon templom van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy Fairlight oltár van. Elteszed a látcsövet. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Ráismersz a lényre. Egy hadroszaurusz. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Egy szárazság varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a hadroszaurusz testét. (4 támadással 37 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Mallon botját a másikra ugrasz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a hadroszaurusz testét. (4 támadással 136 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 57 életpontot sebeztél. Aritma ostorával épp hogy eltalálod a hadroszaurusz bal első lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a hadroszaurusz, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A hadroszaurusz farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A hadroszaurusz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 30 kaját. 1447 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 249, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy tyrannoszaurusz rex közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Itt csata lesz.

A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a tyrannoszaurusz rex testét. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját ellenfeledre támadsz. Mallon botjával párszor keményen megütöd a tyrannoszaurusz rex farkát. (4 támadással 131 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 27 életpontot sebeztél. Aritma ostorával néhányszor súrolod a tyrannoszaurusz rex farkát. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 76 életpontot vesztesz.) Te itt életveszélyben vagy. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ.
{Csatastatisztika; sebzés: 287, sebződés: 76, gyógyulás: 0, összesen: -76 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Kifinomult érzékeid segítségével kiválasztod azt a helyet, ahol a legerősebb a földsugárzás. Karodon egy kis bemetszést csinálsz, hogy az áttranszformált sugárzást minél hatékonyabban használhasd fel életenergiád növelésére. Még a nagyanyádnak sem sikerült soha ilyen jól ez a művelet. (+84 életerő.)

(Továbbmész...) [118,55] Továbbra is síkságon vagy.

Felfedeztél egy templomot. Dornodon hívői építették. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szent ligetet. A természet tökéletes összhangja feléd is a béke érzetét sugározza. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délnyugatra egy olvasztókemencét. Nyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Északra egy művészi porolit van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. [75 pontot használtál fel, van még 53.]

m 5 4 mozogsz délnyugatra, délre
[117,56] Dombos terepre érkeztél.

Észreveszel egy olvasztókemencét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr hívei emelték. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (rézdarab) rejt. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy barátság szent tüzét. Délre nézve látsz egy szekérkaravánt. Északra egy művészi porolit van. Elteszed a látcsövet. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [117,57] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban. Észreveszel egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 1 gyöngymangót. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szekérkaravánt. Nyugatra tart. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Benyúlsz az odúba. A méhek nem tudnak megcsípni, mert rajtad van a kesztyű. Kiveszed a babát, és odaadod a manólánynak. Az megköszöni, majd vidáman elszalad. (+2 jóság.)
Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy barátság szent tüzét. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
(Feltételes támadás:) Egy élőholt quwarg! Ezt kerested. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod az élőholt quwarg potrohát. (4 támadással 32 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Megmarkolva a Mallon botját a másikra támadsz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt quwarg torát. (4 támadással 108 életpontot sebezve.) Aritma ostorával néhányszor megcsapod az élőholt quwarg testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Mallon botjával megütöd az élőholt quwarg testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 27 életpontot sebeztél. Aritma ostorával gyengén megütöd az élőholt quwarg potrohát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad az élőholt quwarg csáprágójával. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1371 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 232, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

[23 pontot használtál fel, van még 30.]

be 1215 12 bemész az 1215. épületbe
Úgy döntesz, hogy a karavánnal tartasz. Közelebb lépsz egy szekérhez, és felkéredzkedsz rá. A bakon ülő nyurga elf fickó bólint, szállj csak fel. Keresel magadnak némi helyet a szekér hátuljában, és kényelmesen elhelyezkedsz. A karaván nyugatra indul.
3 mérföldre az indulási helytől (bozótos területen): van itt egy grok-képződmény; 6 mérföld zötykölődés után (síkságon): látsz pár, a távolban elvonuló uzbányt; 12 mérföld megtétele után (síkságon): van itt egy quwarg boly; 15 mérföld megtétele után (sűrű erdőben): van itt egy művészi porolit; 24 mérföld megtétele után (síkságon): van itt egy templom; 30 mérföldre az indulási helytől (ritka erdőben): van itt egy templom.
És végül elérkezel a karavánnal közös utazásod végére. Leszállsz a szekérről, búcsút intesz nekik, majd szemügyre veszed, hol is vagy éppen. [24 pontot használtál fel, van még 6.]

AZ UTAZÁS MEGKEZDÉSE ELŐTTI TÉRKÉPED


(117,56) olvasztókemence (#86), Tharr oltár, vaskohó (#155), érclelőhely
(117,57) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), nyugatra tartó szekérkaraván (#1215), oltár, 21. jellempróba, élőholt quwarg (#202)
(118,55) Dornodon oltár, szent liget (#439), oltár
(119,54) 50. jellempróba, oltár, hadroszaurusz (#162), tyrannoszaurusz rex (#160)
(120,53) egy ismeretlen isten rúnaköve, művészi porolit (#720), tyrannoszaurusz rex (#160), hadroszaurusz (#162)
(121,52) Sheran oltár, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), hadroszaurusz (#162)
(122,50) korongfa (#79, belőle készíthető: #80), totemoszlop (#505), szent liget (#439), szent tölgyfa (#393), Raia rúnaköve, barátság szent tüze (#484), művészi porolit (#720), kardfogú fülemüle (#146), szőrlajhárok (#141)

[105,57] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Sheran rúnaköve.

[0 pontot használtál fel, van még 6.]

m 5 6 mozogsz délnyugatra, nyugatra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

szk 360 keresed a 360. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy ryuku gárdistát. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

* 1. BP: használod az 1271. tárgyat
Előveszed Sheran cserepét, és egy borkonyó bibét ledugdosol a benne lévő földbe. Ezután megöntözöd vízzel, majd isteni könnycseppel. Egy apró hajtás azonnal kinő a földből, de míg ebből szüretelhető növény lesz, némi időnek el kell telnie. [5 pontot használtál fel, van még 1.]

* 2. BP: használod a 243. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még -4.]

* 3. BP: használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még -4.]

* 4. BP: használod az 1269. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -4.]

* 5. BP: kézbeveszed/felveszed az 1158. tárgyat a 254. tárggyal
Leveszed a szirén köpenyét, majd felöltöd a ryuku vadászinget. [0 pontot használtál fel, van még -4.]
Lehúzod az ujjadról a vark. pecsétgyűrűt, majd az ujjadra húzod a regeneráló gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még -4.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) Sheran cserepében jókora, szüretelhető növény nőtt. Szereztél 3 borkonyó bibét. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 24, 25, 16.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját habzsol be a kardfogú fülemüle. Egy kaját bezabál a kaffogó hebrencs. 2 kaját bezabál a mutáns pók. 2 kaját fal föl a karmos tankány. Alaposan elfáradva, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása.
Ebben a körben -4 pontod maradt, ebből a következő körre -4 pontot vihetsz át. Kapsz még 382 pontot. A következő körben tehát 378 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Romold Thralk, egy kopasz, kék szemű troll férfi vagy. Bőröd színe zöld. Raia főpap-jelöltje vagy. A Kvazársziklák Népe (#9119) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 241. fordulód.

Erő: 37 (44) Szint: 21 Merészség: 7/3 Magasság: 255 cm
IQ: 32 (47) Támadás: 29 Agresszió: 3 Testsúly: 493 kg
Ügyesség: 30 (32) Védekezés: 37 Menekülés: 30 % Életkor: 22/22 év
Egészség: 30 (32) Életpont: 375/143 Jellem: jó (597) Tul. pont: 1
Szerencse: 41 (55) Varázspont: 676/10 Pénz: 559 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 23/2 Pszi pont: 161/317 EFejl: 21
Eddig összesen 1138 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 8188 TP-t kaptál. Jelenleg 660982 TP-d van. A következő szinthez még 139018 TP szükséges. Trófeáid: tyrannoszaurusz rex, acélkolosszus, ongóliant. A 224. fordulódban 8704 arany került a bankszámládra. 9269 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 4 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/10 szúrófegyverek: 8/51 vágófegyverek: 16/67
ütőfegyverek: 26/20 (+12%) lőfegyverek: 25/6 (+6%) dobófegyverek: 4/17

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -16.); vashegyű nyíl (#176) (17 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 5/90 2. nyomkövetés: 34/44 3. mászás: 15/0
4. csapdakészítés: 17/77 (+27%) 5. csapdaészlelés: 10/40 6. gyógyítás: 37/36 (+30%)
7. titkosírás: 5/59 8. felderítés: 17/83 9. szörnyidomítás: 9/15
10. teológia: 33/1 (+17%) 11. taumaturgia: 30/30 (+13%) 12. szerencsejáték: 2/40
13. versengés: 12/24 14. zene: 11/46 15. szörnyismeret: 26/81 (+18%)
16. pszi: *20/100 17. zárnyitás: 10/72 18. vadászat: 15/95
19. bányászat: 23/26 (+10%) 20. testépítés: 31/50 (+168%) 21. úszás: 1/0
22. főzés: 7/10 23. csapatmunka: 4/50

FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 40 TVP-ért
udvarolsz az 5. fajúaknak
készítesz kötelet (#92) (max. 2 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 30 darabot, csak egyszer), púderkövet (#119) (max. 3 darabot ), amnioszt (#203) (max. 2 darabot ), mákrózsa virágot (#56) (max. 3 darabot, csak egyszer), kőkést (#6) (max. 1 darabot, csak egyszer), erőserkentőt (#1405) (max. 1 darabot, csak egyszer)
elfogod gyilkos sallankot (#85) fedett veremmel (#219), alpesi tehenet (#91) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde (1)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 12)
kavadu (#19) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), élőholt quwarg (#202)
Barátságosság (aktív: 10, max: 12)
troll (#5), Kvazársziklák Népe (#9119), Idő Porszemei (#9130), Humán Páholy (#9145), Árnymenők (#9153), Raia hívők (#993), Amos Kaelpyr (#3338), purifikátor (#157), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) energiafolyam (#136, 24 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP)
égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +9 vp 7 költség alatt; taumaturgia: +9 vp 7 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) feltámadás (#168) erőpajzs I (#12) hadiszerencse II (#24)
tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
9. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
izomernyesztés (#33)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10)
hhaar burka (#32), fehér glóbusz (#47), védelem tűz ellen (#38), elektromos pajzs (#51)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 30, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
tisztítótűz (#44) >> gonoszok (#988) tűzeső (#61) >> semlegesek (#989)
tűzeső (#61) >> szutykos remák (#191) tűzeső (#61) >> jók (#990)
tisztítótűz (#44) >> nómenklatúra (#158) tisztítótűz (#44) >> autentikus vámpír (#154)
lángcsóva (#31) >> 13. szintű lényekre izomernyesztés (#33) >> taalru (#249)
tűzeső (#61) >> ongóliant (#159) tűzeső (#61) >> pszi elementál (#221)
villámcsapás (#50) >> 18. szintű lényekre
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 30, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem sav ellen (#36) >> burástya királynő (#759) fehér glóbusz (#47) >> pattanóböde (#145)
pszi-acéltorony (#98) >> autentikus vámpír (#154) elektromos pajzs (#51) >> varkaudar bajnok (#190)
elektromos pajzs (#51) >> hadroszaurusz (#162) tompítás (#40) >> quwarg szabotőr (#301)
pszi-acéltorony (#98) >> Tguarkhan (#212) fehér glóbusz (#47) >> purifikátor (#157)
védelem sav ellen (#36) >> halálhozó (#419) védelem tűz ellen (#38) >> bíbor szulfagor (#358)
védelem sav ellen (#36) >> xirnox (#122) védelem sav ellen (#36) >> ragyás burástya (#111)
védelem tűz ellen (#38) >> griffőniksz (#106) védelem tűz ellen (#38) >> piromenyét (#99)
örvénykerítés (#42) >> nők (#999) örvénykerítés (#42) >> férfiak (#998)
védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418) védelem tűz ellen (#38) >> ork sámán (#345)
tüskepajzs (#30) >> alattomos manó (#756)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
karmos tankány (#137) (málhás: +16 kg teher) státusz: OK
uzbány (#102) (tojást tojik) státusz: OK
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK
kaffogó hebrencs (#88) (őrzi a holmidat: +6 lopás ellen) státusz: OK
kardfogú fülemüle (#146) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Személyes híveimnek szárnyas doaregekre van szükségük. Te is tudsz segíteni: vezess egy sivatagi doareget egy oltáromhoz, és imádkozz: a doareg felrepül hozzám és itt fog segíteni.
2.) Raia papjai élen járnak a szopókövek és szopógödrök megsemmisítésében: ugorj bele egy szopógödörbe, és semmisíts meg így egy vagy több szopókövet!
3.) Papjaimat hajtja a megismerés: kelj át az alanori csatornán, és imádkozz ott egy rúnakövemnél!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
40 arany (#50) 1 álompor (#396) 1 drótszőr (#37)
5 isteni könnycsepp (#260) 16 tüske (#22) 4 vashegyű nyíl (#176)
21 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 borkonyó bibe (#312) 1 gyöngymangó (#135) 72 kaja (#2)
1 kazmár gyökér (#205) 1 kötél (#92) 1 lajhár csont (#236)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(105,57) Sheran rúnaköve

Üzenet küldése a karakternek