23. forduló, 25. forduló, Lex Hunter összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. dec. 3. 9h:28'
EZ A 115. JÁTÉKHETED, 24. FORDULÓD
116. játékheted kezdete: dec. 7.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5631
SZÁMLA : XXXX

LEX HUNTER KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [29,0] koordinátán.
Egy csendes alak közelít a táborodhoz, szinte alig hallod lépteit. Bőre sápadt, mint a hold ezüstje, szemei igézően ragyognak, ahogyan rád emeli pillantását. Már-már megijednél, de földöntúli bizonyosság önt el: Szeret Téged! S valóban, karjait széttárja, ölelése puha, mint édesanyádé volt egykoron. Sokáig álltok így, s magad sem tudod, mikor fedi el pilláid az álom könnyű takarója...
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+11 életerő.)

m 6 mozogsz nyugatra
[28,0] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy tűzbokrot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Úgy gondolod, hogy a közeledő kaszabolósáska nem jelenthet komoly veszélyt. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Dárdát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 dárda. Pár lövedéked átjárja a kaszabolósáska bal oldalát. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Bunkósbottal többször kegyetlenül megütöd a kaszabolósáska testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a kaszabolósáska nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Bunkósbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kaszabolósáska jobb oldalát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted a kaszabolósáska testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a kaszabolósáska újra meg újra lecsap. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A kaszabolósáska összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 mandibulapengét. 71 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 6%}
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Sokan nem értik, miért üvöltenek az orkok harc közben időnként olyan furcsán. TE azonban tudod. Mire berekedsz, sebeid állapota látványosan javul. (+29 életerő.) Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) Megtömöd magad kajával. (-1 kaja.) [49 pontot használtál fel, van még 122.]

kt 36 2 elkészíted a 36. tárgyat (2 darabot)
Begyűjtöttél 2 fáklyát. [6 pontot használtál fel, van még 116.]

m 4 mozogsz délre
[28,1] Szűnni nem akar a zöld síkság. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rát-fát.

Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) Mohón zabálni kezdesz. (-1 kaja.) [9 pontot használtál fel, van még 107.]

kt 69 1 elkészíted a 69. tárgyat (1 darabot)
Felkapaszkodsz a mászókarmok segítségével a fára. Begyűjtöttél 1 szárnyas hernyót. [10 pontot használtál fel, van még 97.]

kt 69 1 elkészíted a 69. tárgyat (1 darabot)
A mászókarmokat a kezedre rakva, felmászol a fára. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 mászás). Begyűjtöttél 1 szárnyas hernyót. [10 pontot használtál fel, van még 87.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
[27,1] Továbbra is síkságon vagy. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett? A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő bo-skorpió nem jelenthet komoly veszélyt. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Dárdát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 dárda. Több lövedéked átfúrja a bo-skorpió testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Bunkósbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bo-skorpió farkát. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd a bo-skorpió kitinpáncélját. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Csáprágójával a bo-skorpió megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A bo-skorpió farkával a kezedre csap. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 5 csepp gyenge mérget. 54 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 6%}
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Utad során felfedezel egy oltárt. Sheran hívei emelték.

(Továbbmész...) [26,1] A sík vidéket bozótos váltja fel. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy sérült húsevő magszim közeledik. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Dárdát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 dárda. Pár lövedéked átjárja a húsevő magszim húsos törzsét. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Megmarkolva a bunkósbotot ellenfeledre ugrasz. Bunkósbottal párszor keményen megütöd a húsevő magszim testét. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (6 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 magszim belet. (ld. enc.) 33 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 6%}
{Csatastatisztika; sebzés: 9, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Találsz néhány meztelen csigát a legritkább fajtából. Azonnal felismered a lehetőséget. Összegyűjtesz egy párat, majd összekevered némi száraz páfránylevéllel. Az így nyert kenőcsöt magadra kened, és várod a pozitív hatást. (+33 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba). [58 pontot használtál fel, van még 29.]

kt 92 1 elkészíted a 92. tárgyat (1 darabot)
Nagyon sajnálom, de még nem tudod, hogyan kell azt a tárgyat elkészíteni. [0 pontot használtál fel, van még 29.]

m 4 mozogsz délre
[26,2] A bozótos terep dombvidékbe megy át. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy ormánygőte. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Bunkósbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ormánygőte tekergő ormányát. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod az ormánygőte bal oldalát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Az ormánygőte kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 ormánygőte csontot. 15 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Sheran anyánk druidái, írjatok! Zozi(3502). " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy olvasztókemencét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Sheran hívei emelték. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy kastély (528. épület.). [9 pontot használtál fel, van még 20.]

be 528 bemész az 528. épületbe
Odamész a kapuhoz, és bezörgetsz. Kinyílik egy ablak, mögötte sötét szempár jelenik meg.
Valószínűleg a múltkori pasas lehet, mert azonnal megismer. Röviden mesélsz kalandjaidról.
- Sikerült tehát a küldetés! - kiált fel, és azonnal beenged. [20 tapasztalati pontot kaptál. (+3 jóság.)] Természetesen a vár ura most már azonnal fogad, és hosszasan rázogatja a kezedet. A gyermeket ölelgetik, csókolgatják. Aztán a lord hozzád fordul: - Szeretném megköszönni, amit értem tett. Egy nagy kincseskamra helyét jelölő térképhez jutottam nemrégiben. Ezt szívesen Önnek adom. - boldogan teszed el a térképet. A lord még megjegyzi, hogy látogasd meg, ha van lehetőséged, a kincs megszerzése után, mert kíváncsi, hogy hogyan boldogultál.

2
8
3
4
9
5
6
10
1 7
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 9. labirintus térképe. A bejárat innét nyugatra 12, délre 18 mérföldre található.

Magad mögött hagyod a kastélyt, és továbbmész. [5 pontot használtál fel, van még 15.]

kt 69 1 elkészíted a 69. tárgyat (1 darabot)
Itt nincs rát-fa, pedig elengedhetetlenül szükséges lenne ahhoz, hogy szárnyas hernyót készíthess/gyűjthess.
[0 pontot használtál fel, van még 15.]

kt 69 1 elkészíted a 69. tárgyat (1 darabot)
Itt nincs rát-fa, pedig elengedhetetlenül szükséges lenne ahhoz, hogy szárnyas hernyót készíthess/gyűjthess.
[0 pontot használtál fel, van még 15.]

m 4 mozogsz délre
[26,3] Vége a dombságnak, a terep átvált sík, de bokrokkal teli vidékbe. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy surranó kígyó került az utadba. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Elszántan a másikra ugrasz. Bunkósbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a surranó kígyó testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal kegyetlenül megütöd a surranó kígyó jobb oldalát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A surranó kígyó megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A surranó kígyó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 surranó kígyó bőrt. 29 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Hamarosan valami ennivalót kellene találnod. [9 pontot használtál fel, van még 6.]

kt 36 1 elkészíted a 36. tárgyat (1 darabot)
Itt nincs tűzbokor, pedig elengedhetetlenül szükséges lenne ahhoz, hogy fáklyát készíthess/gyűjthess.
[0 pontot használtál fel, van még 6.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 6 pontod maradt, ebből a következő körre 6 pontot vihetsz át. Kapsz még 165 pontot. A következő körben tehát 171 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MAGSZIM BÉL (103. TÁRGY)
Miután lefejted a leölt magszim csápjait, és felnyitod a húsos törzsét, hosszú, különösen rugalmas és ellenálló bélhez juthatsz hozzá. Most már csak valami erdős terep kéne, és elkezdheted az egyik legnagyobb felfedezésed megvalósítását!

KARAKTERLAP

Lex Hunter, egy kopasz, szürke szemű alakváltó férfi vagy. Ez a 24. fordulód.

Erő: 12 Szint: 6 Merészség: 3/1 Magasság: 176 cm
IQ: 16 Támadás: 5 Agresszió: 3 Testsúly: 75 kg
Ügyesség: 9 Védekezés: 0 Menekülés: 30 % Életkor: 36/36 év
Egészség: 12 Életpont: 98/54 Jellem: semleges (+4) Tul. pont: 2
Szerencse: 15 Varázspont: 0/0 Pénz: 1 arany Kép. pont: 5
Eddig összesen 84 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 223 TP-t kaptál. Jelenleg 1561 TP-d van. A következő szinthez még 439 TP szükséges. Trófeáid: félelem-járó, kaszabolósáska.

HARCI ISMERETEK
ütőfegyverek: 8 dobófegyverek: 6

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); dárda (#10) (3 -);

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3 2. nyomkövetés: 1 3. mászás: 2 (+1)
4. gyógyítás: 13 (+1) 5. vadászat: 3

FELTÉTELES PARANCSOK (még 13 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
készítesz botot (#4) (max. 1 darabot ), dárdát (#10) (max. 3 darabot )
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled

Összsúly: 29.24 kg Megterheltség: 66%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 121 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)
Figyelmeztetés: Kezdesz éhes lenni. Nem árt a következő körben legalább egy E 30 vagy E 40 parancs.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 fáklya (#36) 5 gyenge méreg (#26) 1 magszim bél (#103)
2 mandibulapenge (#125) 1 ormánygőte csont (#21) 1 surranó kígyó bőr (#47)
2 szárnyas hernyó (#69)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(26,1) húsevő magszim (#67), 27. jellempróba
(26,2) ormánygőte (#18), kastély (#528), olvasztókemence (#86), Sheran oltár, vaskohó (#155)
(26,3) surranó kígyó (#30)
(27,1) bo-skorpió (#54), Sheran oltár
(28,0) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), oltár, kaszabolósáska (#83)
(28,1) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69)

Üzenet küldése a karakternek