23. forduló, 25. forduló, Privian de Torran összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2012. okt. 19. 12h:43'
EZ A 50. JÁTÉKHETED, 24. FORDULÓD
51. játékheted kezdete: okt. 22.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5448
SZÁMLA : XXXX

PRIVIAN DE TORRAN KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [100,8] koordinátán.

e 40 élelemszerzés 40 pontért
Egy kakaócserjét találtál. Rajta finom, kocka alakú termés, íze jobb, mint a Mars csokié. (+5 kaja.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vadászat). Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 133.]

m 6 4 2 mozogsz nyugatra, délre, keletre
[99,8] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Úgy vágyom Rád, mint ha itt se lennél! Sok puszi: Elfi "

Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [99,9] Még mindig a városban vagy.

A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetői vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. "
(Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad előtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " A benned lüktető vér minket táplál. Nekünk ez az élet, de számodra a halál... Vértestvérek. " Egy nagy, vályogtéglákból felépített szögletes épület magasodik az út fölé. A nyitott ajtó fölött táblát látsz: "FEGYVERMESTER". Odabentről fegyvercsörgés hallatszik. (573. épület.)
Egy magas, éjfekete kőből épült torony magasodik egy kisebb domb tetején. A szűk, koponyát formázó kopogtatóval ellátott kapu mellett merev tekintetű gargoyle szobrok formáznak félelmetes és riasztó ajtókeretet. Ablakot csak nagyon magasan látsz, ott is csak néhány szűk rést. Közeledtedre a több mint tíz ember magasságban levő eresz alól denevérek röppennek fel. Elképzelésed szerint itt valamilyen nagyhatalmú mágus kell, hogy lakjon! (598. épület.)
Összeakadsz egy vörös, hosszú hajú, barna szemű elf nővel. Bőre bronzként csillog. Szeme fehérje aranyszínű, pillantása pedig mély és átható. Raia kisebb papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany pikkelyvértet, egy gólem talizmánt, egy griff nyakéket, egy hatalom fülbevalóját, egy lánckesztyűt, egy nap szimbólumot, egy obszidián függőt, egy obszidián karkötőt, egy ryuku csizmát, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tünde tegezt, egy umbatari karkötőt, egy vassisakot és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy borzalmas varkaudar trófea, egy láncravert quwarg trófea és egy ongóliant trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Aranysárkány. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd mutáns pók. Egy apró aranysárkány ül a vállán, és valamit hatalmas buzgalommal sugdos a fülébe. Érzékeled auráját: fehér, jelezve, hogy jó. Bizalmatlanul végigméred, de nem tetszik igazán a képe. Odébbállsz.
Összefutsz egy fekete, copfos hajú, zöld szemű kobudera nővel. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Sheran ministránsa. Egy arany papi karkötőt, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy tankány karmot, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot, egy vasvértet, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy uzbány trófea, egy ork sámán trófea és egy sötét gnóm trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy kolostort védelmező Jáde- sárkány. Bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Elég egy mentális pillantás aurájára: az ő jelleme is semleges. Összeismerkedtek. Az ő neve Selena. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). "

(Továbbmész...) [100,9] Továbbmész a város utcáján. Komoran magasodik a város fölé a börtön épülete. Találsz egy templomot. (ld. enc.) A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Visszaugrasz a sarok mögé. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy Quirov volt. (ld. enc.) Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: semleges, mint a Tiéd. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Lujzika. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 103.]

gyk 7 30 gyakorolsz a 7. tárggyal 30 pontért
Hólyagkaktuszokat nyársalsz fel, hogy eltanuld ne csak a pontos döfés, hanem a fegyver gyors kihúzásának technikáját is. A következő szinthez szükséges tudásod kétharmada már megvan. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Elbújsz egy nagyobb szemétkupac mögött. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Felismered. Ez egy orgyilkos. (ld. enc.) Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

[30 pontot használtál fel, van még 73.]

gyk 9 30 gyakorolsz a 9. tárggyal 30 pontért
Apró darabokra versz fél tucat hólyagkaktuszt, gyakorlásképpen. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver). [30 pontot használtál fel, van még 43.]

gyk 18 30 gyakorolsz a 18. tárggyal 30 pontért
Kitartóan gyakorlod a célba lövést. Még sokat kell gyakorolnod. [30 pontot használtál fel, van még 13.]

f 9 kísérletezel a 9. tárggyal
Előpakolsz a zsákodból, és töprengeni kezdesz egy új műszaki újdonság kifejlesztésén. Vadul gondolkozol... Ebből a tárgyból semmi értelmeset nem lehet csinálni. [10 pontot használtál fel, van még 3.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz.
Ebben a körben 3 pontod maradt, ebből a következő körre 3 pontot vihetsz át. Kapsz még 164 pontot. A következő körben tehát 167 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TEMPLOM (256. ÉPÍTMÉNY)
Magas rangú, istenükhöz közel álló papok előbb-utóbb útnak indulnak, hogy végrehajtsák az egyik legszentebb küldetést, a templomépítést. Ez minden szempontból igen nehéz és időigényes feladat. Először is meg kell keresni azt a szent helyet, amely a legalkalmasabb a templomépítésre. Ehhez a papnak állandó kapcsolatot kell tartania istenével, buzgó imádságok útján. Ehhez az IM 1 parancsot kell kiadnod, egy olyan mezőn, ahol még nincs oltár, (és már istened megadta a templomépítés küldetést) instrukciókat kapsz, hogy milyen messze vagy a templomépítésre legalkalmasabb mezőtől (de az IMádkozás más előnyökkel ilyenkor nem jár). Minden nagyobb területen van egyetlen mező, amely alkalmas arra, hogy templomot építs rajta a te istened számára. Más istenek más helyszínt preferálnak. Ha megtaláltad az alkalmas helyszínt, hozzáláthatsz az építkezéshez. Az építkezés az ÉP 256 <TVP> paranccsal történik, és minden 20 TVP-nyi elvégzett munkának van látható hatása (tehát 19 TVP-ért a munka semmit sem halad). A templom teljes felépítéséhez összesen 3000 TVP szükséges. (Igen, nem 300, hanem HÁROMEZER. Elvégre nem egy hétvégi bungaló felhúzásáról van szó.) Nyilvánvaló, hogy egyetlen hívő számára egy templom felépítése majdhogynem az örökkévalóságig tartana: mindenképp szükség van több hívő együttes munkájára. Arra azonban vigyázz, hogy a munkálatban résztvevőknek legalábbis tanítványnak kell lenniük. Javasolt az építkezésben hatékonyan segíteni tudó szörnyek befogása, és használata.
Ha a templom felépült, a H <szent szimbólum> paranccsal lehet felszentelni, 10 TVP-ért. A szentelés folyamán szükséged van 20 kajára, isteni áldozatnak. A szentelő pappal együtt minimum öt olyan pap jelenléte szükséges, akinek aktuális küldetése a templom felszentelése, ill. már teljesítette ezt a feladatot, és legalább 300 TVP erejéig részt vett a munkában. Mivel minden isten templomát más mezőn kell felépíteni, ezért természetesen senki elől sem lehet a fáradtságos munkával felépített oltárt "ellopni", "elszentelni" egy másik isten híve által.
Ha egy templom felszentelésre kerül, minden hívőt, aki megkapta a templomépítő küldetést, és megfelelő mértékben részt vett az építkezésben, az istene úgy tekinti, mint aki teljesítette a feladatát - még akkor is, ha esetleg a templomtól távol van. [Megjegyzés: ha esetleg egyszerre istened több templomának munkálataiban akarsz részt venni nem árt, ha tudod, hogy kizárólag az a munka számít, amit a legutolsó templomnál építettél! Más isten templomába meg se próbálj építkezni, mert ezért istened nagyon haragos lesz.] Egy templom felépítése ÉS felszentelése előremenetelt jelent a papi ranglétrán minden hívő számára, bármilyen rangúak is.

QUIROV (975. ELLENFÉL)
Quirov a csatorna túloldalán tevékenykedő, roxati tolvajcéh egyik legtehetségesebb, legbecsvágyóbb fiatal orgyilkosa volt pár éve. Sajnos egy ilyen szervezetnél az ambícionizmus nem mindig válik az egyén javára. Miután a tolvajcéh feje úgy érezte, Quirov hamarosan az ő posztjára pályázhatna, mondvacsinált okokkal vérdíjat tűzött ki a fejére. Quirov egyetlen reménye a csatornán való átúszás maradt, hogy végképp eltűnhessen a keletiek szeme elől. Jelenlegi vadászterülete a helytartói városoktól egészen a kisvárosokig terjed. Itt, ahová a tolvajcéh keze nem ér el, Quirov valódi kiskirálynak számít. Ha vagyonodat becsben tartod, jobban teszed, ha egy szemmel mindig a kezét figyeled.

ORGYILKOS (131. ELLENFÉL)
Az Orgyilkosok (nagy "O"-val) egy speciális humanoid faj, a tyrg speciális feladatra kiképzett egyedei. A tyrgek alacsony, szőrös fickók, hegyes füllel, rókaorral. Legfőbb jellemzőjük, hogy hihetetlen mozgékonyak, így, bár nem viselnek páncélt, nagyon nehéz őket eltalálni. Általában egy hosszú, vékony tőrrel harcolnak, amelyre azonnal ható méreg van kenve, így szúrásaik, bár aprónak látszanak, nagyon nagy sebet szoktak okozni. Gyakran bérelik fel őket kalandozók megölésére, de sokszor csak szórakozásból megtámadnak az utcán valakit, aki náluk gyengébbnek látszik.

KARAKTERLAP

Privian de Torran, egy barna, tüsi hajú, zöld szemű ember férfi vagy. Ez a 24. fordulód.

Erő: 14 Szint: 6 Merészség: 5/5 Magasság: 172 cm
IQ: 17 Támadás: 5 Agresszió: 5 Testsúly: 82 kg
Ügyesség: 12 Védekezés: 0 Menekülés: 40 % Életkor: 20/20 év
Egészség: 15 Életpont: 91/91 Jellem: semleges (+14) Tul. pont: 0
Szerencse: 15 Varázspont: 0/0 Pénz: 0 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 41 szörnyet öltél meg. Ebben a fordulóban 0 TP-t kaptál. Jelenleg 1239 TP-d van. A következő szinthez még 761 TP szükséges. Trófeáid: evaporőr, vadász tatu.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 6 ütőfegyverek: 3 (+1) lőfegyverek: 5

Feltételes fegyverváltás: kőhegyű lándzsa (#7) << bunkósbot (#9)
100,79 mezőn táborozol

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 4 2. nyomkövetés: 1 3. mászás: 1
4. gyógyítás: 10 5. titkosírás: 1 6. felderítés: 1
7. vadászat: 7 (+1)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet)
kutatsz max. 40 TVP-ért
készítesz tükröt (#43) (max. 2 darabot, csak egyszer), szuperkötelet (#209) (max. 2 darabot, csak egyszer), kerek követ (#19) (max. 20 darabot )

Összsúly: 36.15 kg Megterheltség: 95%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 121 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 kaja (#2)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(99,9) fegyvermester háza (#573), fekete mágustorony (#598), egy elf nő, Selena (2643. kalandozó)
(100,9) oltár, Quirov (#975), Lujzika (2935. kalandozó), orgyilkos (#131)

Üzenet küldése a karakternek